MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Blogy Diskuse

Pojďme to probrat a bez invektiv ...

Diskuse ke článku Pojďme to probrat a bez invektiv ... z blogu knapik.mrk.cz

Autor diskuse: Knapík ®7.1.2010

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 4 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N AntonM - ® Čt 3.3.2011 20:39:31
Tady souhlasím s tímto příspěvkem.

drozďák 30,42 - ® Út 12.1.2010 23:20:20
bez invektiv? Dobrá.
Pakliže nebudou vláčkařské nástrahy ozbrojeny trojháky s protihroty, pakliže použité nástrahy nebudou nutit lovce brát podměrečné a hájené ryby do pazour a páčit rotačky za tři pětky z rybích tlam i s panty a žábrami, pak si chytejte pro mne za mne jak dlouho chcete.

Do té doby mě bude vláčka na pstruhovkách srát i v době, kdy je povolena.

A to samé platí o lovu na MP revírech.
N foxkiller - ® Pá 11.2.2011 0:39:36
Pročetl jsem si celý strom a docela jsem se pobavil ... jak mužete srovnavat chytaní na streamera na MP s vlačkou ?? co to tady plkáte za nesmysli?? mluví z vas čira zavist nic víc a alibisticky si to obhajujete ... nic přechazím jako ostaní jinam akorat mi to opět hnulo žlučí tady čumíte akorat na sebe jako 95% lidí všude ... pořad pindate chic chytat chci chytat uvědomte si že jakmile by se vam povolilo vlačet pořad tak si pak vyvláčíte Ho*no ... a taky už mi nebaví pořad někde koukat na mrtvý ryby s rozsekanýma žabrama , jizvama po tělech který jim pak hnijou ... tady bude věčná rivalita a nenavist vuči vaším debilním trojhákům,lankám,protihrotům a bambilion zmračených ryb pro vaši potěchu z točení kličky do zblbnutí ....
N PetrK - ® Pá 15.1.2010 19:10:07
laik se diví, odborník žasne...
N Knapík - ® Pá 15.1.2010 7:00:10
nesouhlas mě netrápí, to je vcelku normální věc, taky nikde nepředkládám žádný dogma, jen téma k diskuzi, ale to, že vaše partička dokáže jen za zády někoho pomlouvat, urážet a náramným způsobem se nad tím bavit, to už mi přijde víc než ubohý a ačkoli jsem se v životě setkal už s hodně různýma lidma, tak na takovýhle uskupení jsem zatím neměl to štěstí narazit
- jste vážně moc prima, kluci :((
N Knapík - ® Čt 14.1.2010 13:55:34
Štěpi >> rád
N Anýzový dědek - ® Čt 14.1.2010 13:54:29
Knapík >> Myslim si, ze by to vedlo k vseobecnemu drancovani MPvod, kdyby jsme se meli spolehat pouze na hajeni dravcu. Zase na druhou stranu tzv. obojetni rybari, provozujici do cervna kaprarinu by nevedeli kudy kam. Hadek mezi bobkari a vlackari je dost cely zbytek sezony. Me to staci. K mouchareni na MP se vyjadrovat nebudu.
N Štěpi - ® Čt 14.1.2010 13:46:28
Knapík >> nech to bejt asi sem to nepochopil
N Knapík - ® Čt 14.1.2010 12:26:16
Štěpi >> tos ani nemusel psát, že dáváš za 5 (stejně jako ostaní), vím o tom, máte mezi sebou krysu a ta mi všechno vyslepičila, jste docela filuťáci vy jedni secrteťáci :)) a teď si jí hledejte ...
N Knapík - ® Čt 14.1.2010 9:13:56
strejka >> já vždycky viděl opravdu velký úhoře a i jejich velký počty jenom tehdy, když u nás na chajdě otrávili řeku ..., to se pak člověk jen divil, co tam všechno bylo :(( Sníst hada, tomu se nebráním, ale napichovat bych ho radši snad ani nechtěl ...
N strejka - ® Čt 14.1.2010 9:09:55
Knapík >> souhlas, chytání na živou je dobytčárna, obzvlášť na facku je pak sumcařská argumentace obhajující lov na úhoře v ČR, vadí mi ve Španělsku, ale u nás, kd je úhoř už skoro ohrožený druh, je to vrchol bezohlednosti a tyhle kanály bych od vody hnal svinským krokem...
jinak je fakt, že se situace nejen u dravců zhoršuje, rybářů je moc, už jen mortalita byť při CaR lovu by v tomhle počtu lovících byla problém, v kombinaci s masožravci lidskými i zvířecími je to cesta do pekla, někde se do toho sáhnout bude muset, na straně co nejšetrnějšího chování k rybě by to sáhnutí bylo myslím nejméně bolestivé...
N Knapík - ® Čt 14.1.2010 9:03:49
strejka >> extrémem mám na mysli spíš to, že každý má svoji hrani šetrnýho chování k rybě nastavenou jinak a když to prostě do extrému dojde, tak bude po rybaření, protože jedinej šetrnej lov je asi ten pomocí foťáku a kamery ...
Vcelku by mě zajímalo, co si potom myslíš o lovu na rybky a sumcařině, to je úplně jiná kategorie a taky je legální, ačkoli podle mě mnohem prasáčtější pro rybu nastraženou i lovenou :(
N strejka - ® Čt 14.1.2010 8:58:49
Knapík >> co je extrémního na chytání štik na jednoháky? to je že to vlačkáři nikdy nezkusili resp. nejsou schopni pochopit, že na wobleru a rotačce může jednohák fungovat stejně jako na twistru, on ten trojhák sám o sobě tu štiku až tak nedobije, ale to páčení, když má zaseklé oba více háčky, mačkání žeber atd. je prostě zbytečné...
N Knapík - ® Čt 14.1.2010 7:10:01
drozďák 30,42 >> tady bych si dovolil lehce nesouhlasit, protože štika, candoš nebo sumík mají poněkud jinou výbavu než pstruzi. A posuzovat, jestli jednohák jednoháček ublíží 15cm pstroužkovi víc nebo míň než trojháček kilové štice, to si teda vůbec netroufám ... když se budeme bavit o šetrnosti, máš samosebou pravdu, ale nakonec zas bude nejšetrnější ryby nechytat vůbec a to asi nikdo z nás nechce. Spíš s rozumem než do extrému
N drozďák 30,42 - ® St 13.1.2010 19:36:38
Knapík >> pakliže se budeme bavit o šetrnosti použitých nástrah k rybám, tak i na MP vodě to vidím dtto.
N Knapík - ® St 13.1.2010 7:23:34
drozďák 30,42 >> proč ne, není to nijak nesmyslná varianta a něco do sebe každopádně má, ale jak už píšu níž , směřoval jsem to hlavně na MP vody.
N Knapík - ® St 13.1.2010 7:06:48
Štěpi >> taky díky, ale možná sis nevšiml toho, že každá technika už právě nějakou tu svoji specifikaci má a některé ne zrovna šťastnou ... Šťourat samosebou můžeš, stejně jako já ..., ale nezapomeň na to, že nikomu nic nenařizuju, netvořím předpisy a valná většina toho, co je sepsáno nemá s vláčením na P vůbec co do činění ...
N drozďák 30,42 - ® Út 12.1.2010 23:20:20
Knapík:
bez invektiv? Dobrá.
Pakliže nebudou vláčkařské nástrahy ozbrojeny trojháky s protihroty, pakliže použité nástrahy nebudou nutit lovce brát podměrečné a hájené ryby do pazour a páčit rotačky za tři pětky z rybích tlam i s panty a žábrami, pak si chytejte pro mne za mne jak dlouho chcete.

Do té doby mě bude vláčka na pstruhovkách srát i v době, kdy je povolena.
N Štěpi - ® Út 12.1.2010 23:09:53
Knapík >> hmm takovej článek bych od tebe nečekal dávám za 5. Je to první článek kterej jsem četl a další už číst radši nebudu. Už snad chytáš dost dlouho. Nejlíp by bylo, aby se to zase vrátilo tam kde to nikdo nechtěl, jarní celoplošné hájení a všichni budou v poho. Kdyby se měla každá technika specifikovat do B.P. tak by to byl pěknej román. A šťourat se dá do každé techniky. Já bych osobně štoral do přívlače na pstruhovkách. Měl jsem spoustu pstruhů na rotačce a mušce a všem musí být jasný od čeho maj ty ryby roztrhaný tlamy a zničený oči. čus
N XAXAP - ® Út 12.1.2010 17:30:25
Knapík >> nemáš zač :-)
N Knapík - ® Út 12.1.2010 17:28:22
XAXAP >> v tom případě díky i za tvůj čas.
N XAXAP - ® Út 12.1.2010 17:26:27
Knapík >> nemáš zač
N XAXAP - ® Út 12.1.2010 17:24:23
Pike-Pájka >> čet jsem to
N Knapík - ® Út 12.1.2010 17:22:01
XAXAP >> každopádně děkuji za návštěvu takové kapacity !
N Pike-Pájka - ® Út 12.1.2010 15:56:37
XAXAP >> Popisoval jsem rozdíl mezi lovem na umělou mušku s mušákem a vláčákem. Já vím, že nechceš vyčlenit svou mozkovou kapacitu na čtení předešlé diskuze, ale obecně by to bylo fajn, když se do ní pak chceš zapojit.
N XAXAP - ® Út 12.1.2010 15:07:56
Pike-Pájka >> Pájku, že si někdo dobrovolně zhoršuje kondice při lovu například tím, že hází muškařským prutem místo přívlačového, je jeho problém. Myslím, že si muškaři v principu žádná privilegia nezaslouží.

Spíše se mi líbilo několik jiných, zde prezentovaných idejí:
- neřešit to plošně, ale podle konkrétní lokality
- koukat na to, čeho chci dosáhnout, než primárně čím, s kým a proti komu
- rozmrdat svaz, protože svaz této kustomizace a projektového řízení není schopen
N patlal - ® Út 12.1.2010 14:53:25
Knapík >> stačí i .....bez prodlení manipulovat.....nechápu proč tam nenechaly těch 10m,je to jasné a lehce postižitelné ..
N Knapík - ® Út 12.1.2010 14:50:01
patlal >> jj, taky lze, ale formulace, že nosnou funkci zajišťuje šňůra, splávek nebo jiná zátěž je prostě kokotina, stejně jako formulace u bojek, kdy je bojkou vlastně cokoliv ...
N patlal - ® Út 12.1.2010 14:41:11
Knapík >> Tak tam napíšu - Čeřínkuješ tah ho nemusíš mít a né ho zrušit ouplně. Jsem jen průměrně vzdělaný člověk a myšlenkové pochody lidí co to píšou mi nemohou být zcela jasné bo to jsou určitě vysokoškolsky vzdělaní lidé .. omluvou je že ty bludy opravují teprve několik let .-) možná se povede napřesrok .-)
N Knapík - ® Út 12.1.2010 14:36:59
patlal >> paradoxem předchozí úpravy byla zas třeba povinnost mít ho u sebe i při čeřínkování (stejně jako pean)

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 4 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | všechny ]

Co je nového - všeobecné
Oznámení - obecné
Vložit oznámení

Odcizení?

Zdravím. chtěl jsem se zeptat jestli někomu z Pardubic nebo okolí, nebylo odcizeno rybářské pouzdro na pruty, značky :SEMA RAPTOR...

Poděkovani

Timto chci moc poděkovat uživateli s nickem jova12- Josefu Vašinovi,ktery mě a synovi pujčil na jarni Toačovske 24cte uzavřeny deštnik,protože jsem podcenil matku přirodu,Ještě jednou velke dik,Pepa...

Kalendář akcí - obecné
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniPrologic Set hrazd a vidliček (SLEVA 53%)

Za 999
Skvělý set od firmy Prologic ve kterém získáte čtyři vidličky a dvě hrazdy na tři pruty! Dali jsme dohromady naše vidličky a hrazdy a vytvořili tak perfektní lehký a kompaktní set, který je dodáván v elegantním pevném přepravním obalu. Tato verze pojme tři pruty.


akce, rybareniPrologic Hrazdy New Green (SLEVA 63%)

Za 989
Kvalitní hrazdy od firmy Prologic. Šířka hrazd 46,5cm. Nyní za neuvěřitelnou cenu.


Doporučujeme prodejnu
Adresář prodejen
TROPIC LIBEREC TROPIC LIBEREC

Liberec, Dr. M. Horákové 11/76