Nmachiiii - Profil | Ne 17.3.2013 21:57:55
Muj názor je že pan Nikl dělá vybornou práci :)
N: vydrák - Profil | Pá 11.3.2011 17:20:00
13 minut z 18-minutového videa udivuje Nikl diváky novinkami typu longshank,gizmo obratlík,rovnátka a jinýma sarapetičkama.Moc zajímavý video:-))
NBenda - Profil | Pá 11.3.2011 16:59:57
Na mě moc složitá montáž,ale video jinak dobrý
Nbig smoke - Profil | Út 6.4.2010 14:49:49
nadhernej kaprik podobnyho jsem chytil loni v breznu mel 74 cm
NKarel M. - Profil | Pá 19.3.2010 20:11:59
jako sory ale tedy se navazite do toho ze je to reklama gratis jako ale tak proc by mel kupovat veci od jiny firmy kdyz tu firmu propaguje neni to trosku na hlavu padly? hh jinak az budete propagovat nekdo z vas kecalu nejakou firmu budete delat to sami:)
Nhonzasss - Profil | Čt 29.10.2009 10:06:37
Komu se to zdá moc složity.Skuste tuto.
NÁšík=) - Profil | Pá 18.9.2009 14:28:27
hromada z vás tady mudrcuje a lamentuje nad tím že si dělá na netu reklamu.....ALE podle mě by to udělal každej z nás...parádní reklamu GRATIS
Nfeedroň - Profil | Čt 21.5.2009 18:52:08
mašin >> Přesně tak. Dobra reklama.
Nmašin - Profil | St 20.5.2009 17:31:54
celkem zdarila reklama v televizi by za utratil majlant na netu to ma gratis :-) ale jinek to urcite umi a to se pocita
NMoravadream - Profil | Pá 8.5.2009 20:56:34
Martin M. >> já taky ne:o) klobouk dolu K.N.
NMartin M. - Profil | Pá 8.5.2009 20:46:02
feedroň >> ja na plavanou a feeder v zime chytam a takove pekne kapriky teda nechytim.
Nfeedroň - Profil | Pá 8.5.2009 20:24:20
Složitěji už to snad nejde. Opravdu hrubá rybařina na takove období. Daleko lépe by se dalo zachytat na plavanou, nebo feedra.
NMery - Profil | Po 2.3.2009 17:41:17
A k tomu videu,je velmi pěkné,ale ty montáže podle mě až moc složté.
NMery - Profil | Po 2.3.2009 17:39:14
bighorn >> ten kapr má normálně vytržený maso,a na to není tím že rybáři nepoužívají podložku,ale tím že jsou tak bezcitní a zasekávají kapry tak prudce,že kaprovy vytrhnou háček z tlamky.už chytám 12 let tak už pár zkušeností mám a s tímhle sem se už mnohokrát setkal.když vydíte jak má rybář jízdu od kapra,hlásiče řvou jako blbý a rybář místo aby jen mírně prisekl,tak naopak dvrdě zasekává a jeste běží s prutem dozadu..to je desný
Napocalipsa - Profil | Čt 12.2.2009 14:10:50
Ja bych se se chtěl zeptat jakou velikost bojlí použiváte v zimě a to rovnatko háčku neodradí to rybu protože to mělo víraznou barvu dik za odpoved.
NThomson1902 - Profil | Pá 9.1.2009 15:46:14
Tohle je pekne video chteli sme jit s kamosem 10.ledna na kapry ale zamrzlo nam jezero tak nic nebude :( tesili sme se ale budem si muset pockat a az roztaje tak pujdem snad neco chytnem hodne stesti rybari
Nhrac9794 - Profil | St 7.1.2009 20:08:49
kdy bude 2 část tehoto skveliho videa mohli bi ste ji tam dat je to pekny video
NVkarel - Profil | So 27.12.2008 6:41:27
Jano: Ty jsi dokonce založil kartu, abys nám všem mohl sdělit po bezesné noci frustranta tu jeho pravdu. Ano, tys na to přišel, je to podvod, hanba!!!!! Ten revír přece dokonale znáš a víš že v zimě jsou kapři jenom uprostřed a v největší hloubce že.
Nbighorn - Profil | So 27.12.2008 5:40:46
Musím reagovat na to jestli klinik,nebo podložka ano či ne.Já bych to dal dokonce jako povinou výbavu každého rybáře.A jak vypadá kapr když se to nepoužívá posuďte sami......
NJano - Profil | So 27.12.2008 4:24:46
Ó jak jadrná angličtina-long šaj, banánek? To je patrně z číny. Jen mi nejde dohromady ta příbřežní partie a zimní výskyt kapra. Asi filmové triky. No jsou přece vánoce a zázraky se dějí.
NTulo - Profil | Pá 26.12.2008 16:19:49
tuny >> podložka je samozřejmost , ta opravdu pomuže, ale ten klinick je takovy nějaky divný.Nepoužívám ho.A myslím si že ho nepoužíva většina kaprařu.
NFery - Profil | Pá 26.12.2008 16:14:59
tuny >> tohle je téma na samostatnou diskusi..podle mě je ošetření vpichu po háčku hrozně přeceňované a sám to nedělám..pokud je ryba zdravá,tak ji vpich nijak neublíží a po vyjmutí háčku mám kolikrát za pět minut problém najít to místo,kde ten háček byl:-)
Ntuny - Profil | Pá 26.12.2008 16:12:29
Tulo >> jestli je osetrni nutne?a je nutna podlozka?Podle me je to to nejmensi co pro rybu muzem udelat kdyz ji vracime vode.Ja to tak delam a nikomu to nenutim
NFery - Profil | Pá 26.12.2008 16:04:26
tuny >> :-)))
NTulo - Profil | Pá 26.12.2008 15:10:57
tuny >> myslíš si že to ošetření je nutné??
Ntuny - Profil | Pá 26.12.2008 15:09:20
pekne video jen jsem nevydel osetreni rany po hacku,od takoviho profika bych to cekal ale jinak kdo umi ten umi
Nkaprbijec - Profil | St 24.12.2008 10:46:53
Zdravím - Jinolice / Libuňka - a v lednu jedu znova - ale zkusím asi taky Labe - tam mě to taky bere.
NMajsher - Profil | Út 23.12.2008 18:11:07
kaprbijec >> taky by mě zajímalo, kde přesně chytal :)
Npetr12 - Profil | Út 23.12.2008 17:59:12
kaprbijec >> moje řeč, není nad to být u vody chvíli sám..pozítří jedu taky na celý den, ale na Robousy nemohu...vypadá to na labe...
Nsportsman - Profil | Po 22.12.2008 12:06:25
Vídeo dobrý,akorát nevim,proč se vždycky najde nejkej rejpal a řeší peníze.Magoři jsme a je to jenom naše svobodná vůle na co,s čim a zakolik chytáme.Co třeba den ve Špindlu,nebo odpolko na boulingu,to je taky pěknej vítr v peněžence.Hlavně když si to užijem,prachy jsou až to poslední.
Nkaprbijec - Profil | Út 16.12.2008 17:04:25
Je to paráda - smekám. Sám jsem byl na zimním lovu kaprů 3 x po sobě a ani ťuk. Měl jsem ve vodě tři pruty ( můžu mít ) a tři druhy nástrah. 1 x ICE FISCH, 1 x masovku od Václavíka a 1 x tygří ořech od Kučery. A nic - prostě vůbec nic. Ale za tu pohodu to fakt stálo. Kávička a pod. byla k dosažení ( vlastní výroby ) - no prostě bomba - posuďte sami - viz. foto. Všichni doma v teple a u vody absolutní pohoda a klid. V lednu to pojedu zkusit znovu - a zkusím to podle Nikla
NMatesJ - Profil | Po 15.12.2008 15:16:07
Video v pohode,akorat sem nepochopil proc KN zduraznuje pouziti mensich hacku a pak po nasazeni maleho hacku jeho velikost strojnasobi tim mega fosforovym velkym cervem.Ja v zime pouzivam podobne montaze,ale rozhodne bych radeji pouzil smrstovacku ,ktera skoro nejde videt ,nez tam nasadit do ciste vody takove monstrum.
Nfishmen17a - Profil | So 13.12.2008 13:00:34
mne jen trochu zarazilo to ze nesponoval vlasce, kolikrat slysim ze by mnely byt nasponovane aby sme zaregistrovali i ty nejjemnejsi zabery. ja treba sponuju a spicky co nejnize,a kolikrat mam zaber jen mirnym centimetrovym tuknutim.
NPetr11 - Profil | So 13.12.2008 12:04:24
Reklama nic víc, nakonec dva kapříci a prázdná peněženka ;-)
Nthundarr - Profil | Pá 12.12.2008 17:08:10
To bude asi tím že to 3XL je udajně upraveno na studenou vodu. proto takova sytě rudá barva ... ale jen jsem to slyšel. Pochybuji že když by karel krmil 3xl tak by chytal na něco jineho... Víte jak pokud má oblibene 3XL a veri mu i tam proc by lapal na neco jineho.
NUnca - Profil | St 10.12.2008 15:27:12
Lumír >> Je to možny. Já myslel že třeba 3XL není moc vhodny do studené vody.
NSmetana - Profil | St 10.12.2008 13:43:54
Super video!Je to paráda,dostat se k vodě přímo z tepla domova. :-)
NLumír - Profil | Út 9.12.2008 20:02:20
Unca: To víš, 3XLko je drahý, tak Karel chytá na levný hotovky :-)
Ne, vážně podívej se pořádně - má pod háčkem na návazci broček... Jak Karla znám a vidím tenhle jeho návazec, 100% byla tahle ryba na pop-up.
Jak už tady bylo zmíněno, není to střižený vždy správně. Vázal tam dva návazce, kluci vybrali záběryzvázání jinýho návazce než na kterej přišel kapr kterýho střihli po tom..
NUnca - Profil | Út 9.12.2008 18:52:08
Tak sem se na to taky podíval. Mě se to líbilo. Dalo by se říct že je to reklama, ale na druhou stranu přece nebude používat věci co nabízí konkurence. Jen mi nějak neleze do hlavy to boilí. Do vody při krmení hází 3XL, ale kapra chytil na nějakou malou hotovku ( aspoň ten boilí tak vypadal ).
N-R0MULLUS- - Profil | Po 8.12.2008 20:34:29
ahojky ...,souhlasím s tím, že jseme asi schopni utratit dost peněz za ruzné doplňky a novinky které se sem valí z venku...,já osobně když vejdu do rybářského obchodu tak jsem vedle a kolikrát koupím něco co vůbec nepotřebuji...,zkoušel jsem různé závěsy a koncové sestavy a nakonec se vždy vrátím ke klasické průběžce s jedním háčkem....,
ps:před hodinou jsem se vrátil od vody (Vltava 401017),dneska 2 kapříci něco okolo 40 na sušenou housku. V sobotu jsem tam byl taky a dostal jsem tam 3 kapříky,taky prcky...
chodím tam vždy od 16:00 hodin a stačí to bohatě rybařinu i vymrznutí...:-))....
zatím čus ...
NFery - Profil | Po 8.12.2008 16:50:34
Majsher >> nejsem si jist:-))..myslím,že rybáři jsou schopni utratit za nepotřebné p...inky spoustu peněz:-)..jsme magoři:-)
NMajsher - Profil | Po 8.12.2008 15:45:40
Marda >> ale jo, zboží mají pěkný, jen bych jim doporučoval uvědomit si, že ČR není co do platů srovnatelná s Anglií. Kdyby zlevnili, určitě by neprodělali, na trhu by se usadili mnohem lépe a spokojenost by byla na obou stranách. Takle já a se mnou tisíce rybářů využijeme svého práva na nekoupení :)
NMarda - Profil | Po 8.12.2008 15:27:27
Debata by se mohla přenést na téma zimní kaprařina ;-) Chodí ještě někdo k vodě, nebo je teplo domova či hospody lepší?
V případě probíraných cen bižuterie CRS - výrobce je z Anglie, kde žije, platí daně atd... Je to v podstatě malá firma, která vyrábí jenom koncové montáže. Háčky a fluorocarbony např. v Japonsku. Žádnej gigant, kterej zisk nažene na boiliesu ze sojovky, na brolíčkách a postelích z Číny. Takže kdo chce, může si ty věci koupit, kdo nechce, má možnost nakoupit bižutku od jiných značek.
Majsher > Vloni Ray Smith na srazu CC ČR a na výstavě v Brně vysvětloval, co všechno jeho firma udělala pro to, aby jejich "banán" Longshank nepoškozoval tlamkly, na rozdíl od výrobců Fox a jiných. Testování, úpravy atd... Tuto zimu navštíví naše a sousední krajiny celkem 4x, můžeš se zastavit a pokecat :-)
(CC ČR, Carp Show Moravia, Carp Show Slovakia, Rybaření v Brně - máme tu prej dobrý víno ;-)))
NMajsher - Profil | Po 8.12.2008 15:15:26
Petr Koch >> přesně tak :))
NPetr Koch - Profil | Po 8.12.2008 14:36:10
Majsher >> Mně cena taky nesedí, ale mám tu demokratickou možnost to nekoupit .o))
NPetr Koch - Profil | Po 8.12.2008 14:35:29
Hrochoroh >> jestli to nrbude tím, že máme šikovnější kapraře než jsou v anglii:o))
NMajsher - Profil | Po 8.12.2008 14:08:07
Petr Koch >> koukal jsem na ty "revoluční, exkluzivní" vymoženosti na webu - pominu-li, že revolučními z většiny vůbec nejsou, tak ty ceny mi berou dech - nejde o absolutní výši (tu tisícovku na různé serepetičky bych i ušetřil), ale ten očividný nepoměr mezi výrobní a prodejní cenou je pro mě urážející. To ani nemluvím o tom, že jde o spotřebák...
Nechci nikoho obviňovat, rozumné marže tuzemských prodejců jsou na místě, ale trošku se nám z té poklidné rybařiny dělá tvrdý byznys a já osobně nejsem přesvědčen, jestli ho chci podporovat.
jinak, použití longshank háčků je z hlediska ochrany kaprů diskutabilní.. :)
NHrochoroh - Profil | Po 8.12.2008 13:59:00
Petr Koch: On nás čechy Ray tak trochu adoptoval :-))
NHrochoroh - Profil | Po 8.12.2008 13:50:38
Petr Koch: Pokud se dostavíš na CC příští víkend, můžeš se Raye zeptat už tam ;-)
NPetr Koch - Profil | Po 8.12.2008 13:42:10
Majsher >> stav se na Carp show Moravii do Břeclavi 10.1. 2009, měl by tam majitel CPR být a bude možné se ho zeptat. Já to teda plánuju, zeptat se proč se nižší cenou nepokusí prodat víc a tím pádem se podílet aktivně na ochraně kapříků :o)))
NMajsher - Profil | Po 8.12.2008 13:34:36
Pěkné video a ještě lepší firemní prezentace :) Co takle třeba zlevnit..?..
NMarda - Profil | Po 8.12.2008 11:03:25
N.O.V. >> Při natáčení měl Karel Nikl vlasce Leon Hoogendyjk - Millenium power nylon 30 mm. Ještě používá na lavice a do vázek šokový vlasec Millenium Tele ligne 0,60 mm.
N-R0MULLUS- - Profil | Po 8.12.2008 10:52:19
dobře, jistě... štiku už řešit nebudu....
ahoj
NMartin M. - Profil | Po 8.12.2008 10:32:37
-R0MULLUS- >> pokud chces v debate o stice pokracovat, presun se do patricne diskuse, dekuji.
N-R0MULLUS- - Profil | Po 8.12.2008 9:26:00
Martin M. >> trošku ti příteli nerozumím ..pokud se někdo zaregistruje a přídá svůj názor tak je jako nezkušenej a snad i drzej ,že si dovolil něco zkrytizovat!!??
Já chápu diskuze jako vajádření vlastního názoru...a pokud se tě to nějak dotklo tak asi nebude něco v pořádku...,že??
Mimochodem nejsem jediný kdo se vyjádříl podobně k videu Rapala a štika...,uznej sám...-:))
NMoravadream - Profil | Po 8.12.2008 2:22:47
Martin M. >> souhlasím s tebou, kdyby myslel že zabrala napsal by zaseknutá štika na rapalu. Ne napíchnutá... to je jako napíchnout na háček červa..
NKAM!KAZE - Profil | Po 8.12.2008 1:06:28
Martin M. >> Já to beru tak že rybář lapl štiku na rapalu.Jde o nejakou konkrétní štiku?Někde v diskuzi?
NMartin M. - Profil | Po 8.12.2008 0:56:12
kam!kaze >> KAM!KAZE >> chapu to tak, ze ji lovec mel napichnout na rapalu sam a pak hrat divadlo.
NKAM!KAZE - Profil | Po 8.12.2008 0:49:14
Martin M. >> Co je špatného na štice napíchnuté na rapalu?
NMartin M. - Profil | Po 8.12.2008 0:41:21
kam!kaze >> KAM!KAZE >> "určitě lepší než napíchnutá štika na Rapalu"
NKAM!KAZE - Profil | Po 8.12.2008 0:24:56
Martin M. >> Nevidím kde psal že je někdo podvodník.To snad ani nemohl stihnout :)))
NRadek Fox - Profil | Po 8.12.2008 0:11:53
Pěkné video a prezentace kvalitních věcí, které jsem letos vyzkoušel a našly si místo v mé výbavě.
NMartin M. - Profil | Ne 7.12.2008 22:48:02
kam!kaze >> KAM!KAZE >> ale asi jsi hned prvni den nenapsal, ze jsme podvodnici.
NKAM!KAZE - Profil | Ne 7.12.2008 22:37:26
Martin M. >> Mimo jiné všichni jsme tady byli poprvé.Kdysi. :o)
NKAM!KAZE - Profil | Ne 7.12.2008 22:36:43
Martin M. >> V čem jsou tvrdá?Prostě konstatování.
NMoravadream - Profil | Ne 7.12.2008 20:30:06
Martin M. >> Asi to je čistej kaprař:o))).
NMartin M. - Profil | Ne 7.12.2008 19:26:39
-R0MULLUS- >> to jsou ale tvrda slova od nekoho, kdo tu je dnes poprve :-(
N-R0MULLUS- - Profil | Ne 7.12.2008 17:48:57
Moc pěkné a poučné video....,mě se to líbilo...,určitě lepší než napíchnutá štika na Rapalu...:-))
Nzdens1 - Profil | So 6.12.2008 23:06:25
mluvíš mi z duše martine