Magazín Kapr č. 4 právě vychází

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 26.6.2008
74 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NDejF - Profil | St 2.7.2008 16:09:05

CK: ok, někdy se stavím na pivko :-)) zdár

    NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 16:05:05

    DejF: neboj,sem tu skoro furt....
    kalaban:to chápu...:)))

      Nkalaban - Profil | St 2.7.2008 15:57:10

      Carpkiller -

      šak sem to s tím "sympaťákem" myslel taky hodně nadneseně.....:o)))

        NDejF - Profil | St 2.7.2008 15:49:49

        CK: hlavně abys tam byl ty :-) není nad osobní setkání ... myšleno samozřejmě v míru.

          NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 15:47:48

          Dejf: o.k...budu se těšit...až tu bude zase Mrkobrkosraz tak ti dám vědět....
          Kalaban: simpaťák je trošku silný slovo:))) ale když chce,je to skoronormální kluk....:)))

            Nkalaban - Profil | St 2.7.2008 15:33:37

            Carpkiller
            ok, není zač! Víš jak to je, já pana Blažka osobně neznám, takže sem nucem dělat si obrázek pouze z médií. Ve skutečnosti to je třeba sympaťák a já mu křivdím....:o)

              NDejF - Profil | St 2.7.2008 15:32:44

              CK: zdár ... tak třeba se jednou zadaří a naše debaty zvýší úroveň MRKu :-)) A možná i do těch Řeplic bych se zajel podívat ...

                NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 15:28:07

                Dejf:není zač...a zase není zač...kdo ví,třeba jednou najdem alespoň nesprostou společnou řeč...čuzz

                  NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 15:26:36

                  kalaban: v poho...díky za názor....mě se dvd s Jardou taky velmi líbilo velice-taky byl dříve mím idolem....a hlavně sem v místech kde se to točilo vyrostl,takže vim o co go...k dalším se nomohu vyjadřovat,protože by to nefér-no prostě se to nedělá...takže tak...

                    NDejF - Profil | St 2.7.2008 15:18:20

                    CK: ok, dík za info ... a taky dík za nekonfliktní diskuzi v našem případě :-)) ale tak neni špatný někdy jentak pokecat ... hehe :-))) jinak k červíkům, já je nezkoušel a asi ani zkoušet nebudu ... používám smršťovačku a zatím jsem neměl důvod ji měnit za červíky.

                      Nkalaban - Profil | St 2.7.2008 15:17:14

                      Carpkiller - ®
                      v míru odpovídám a myslím to naprosto vážně, žádná ironie!
                      DVD s Jardou Vítkem a Milanem byla pro mne velká nostalgie, protože Jarda byl první kdo mne oslovil "kaprařinou" a přestože sem se jí v té době nevěnoval(i v současnosti nejsem žádnej kaprař, jen fanda do lovu kaprů na boilie) byl pro mne panem "někdo"! A tím je pro mne dodnes...
                      DVD s Lukášem Krásou bylo o nadšení, zápalu a životní vášni. Navíc na mne Lukáš působil dojmem skromného kluka, co jde za svým snem. A to se mi opravdu líbilo.
                      DVD s Tomášem Blažkem: hm, jak to jen říct? Ten člověk by zcela bez prdele potřeboval dabéra! Jeho mluvený projev je pro mne naprosto nepříjemný a kazil mi dojem z celého dvdčka. Chytání za daných podmínek a v dané lokalitě není pro mne akceptovatelné z různých důvodů, takže nic pro mne. Boilies si dělám vlastní a superselektivnímu dipu prostě nevěřím. Naopak se mi líbila část o oblíbených montážích.
                      Můj pohled na věc a rozhodně ho nikomu nenutím!
                      P.S.:
                      Samozřejmě to ale neznamená, že to nemohlo oslovit jiné!

                        NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 15:14:09

                        DejF: ano,v té době to byla naprostá novinka tak sem je testoval...tudíž sem je i chytal...v současnosti je používám jen když si myslím,že je jich zapotřebý....

                          NVenca.MO - Profil | St 2.7.2008 15:13:15

                          Zdravim all: ja si myslim ze ten cerv je jenom o duvere, ten kdo mu proste neveri tak na nej urcite nezachyta, a naopak ten kdo mu veri tak si myslim ze na nej muze mit uspechy dobry. A myslim si ze utracime vetsi a vic penez za neaky veci ktery nee zrovna potrebujeme, tak dat neakejch 130 kč za ty cervy a vyzkouset to nas nezabije

                            NDejF - Profil | St 2.7.2008 15:11:49

                            CK: možná je to jen moje špatná paměť, neboť jsem to dvd viděl hned po tom, co vyšlo ... ale nepreferoval jsi tam náhodou červíky jako součást montáže? ... říkám, matně si vzpomínám, tak se jen ptám ... nic víc v tom nehledej ... diskuze v míru ...

                              NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 15:05:42

                              DejF:není zač...jen se směle zeptám proč tě to zajímá...?

                                NDejF - Profil | St 2.7.2008 15:04:44

                                carpzabiják: děkuji za odpověď

                                  NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 15:04:42

                                  Lord: čus....

                                    NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 15:04:20

                                    Petr: tak se mrkni ještě na 4...tam už je ten radius zajímavější....ale stejně s tebou naprosto souhlasím...tedy v tomto směru....

                                      NPetr Koch - Profil | St 2.7.2008 15:02:40

                                      Carpkiller - ® : jj :o) valím domu, zdarec

                                        NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 15:02:07

                                        Petr: tak v tom s tebou souhlasím,také netrpělivě očekávám tuto mutaci....

                                          NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 15:01:07

                                          DejF: v míru ti odpovídám ANO......

                                            NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 15:00:36

                                            Petr: jo ten kluk se menuje Petr Venc-a podle mě je to jeden z nejlepších českých kaprařů vůbec....strávil sem s nim u vody hodně času,ale to jak on chytá kapry,a jaký nikdo z nás nechápe,to bys musel zažít jakej von je floutek....nikdo to nemá na háku víc jak on...prostě to neřeší a chytá...navíc i z jeho výroby boilies bys šel do kolen-to kdybys viděl jak a z čeho si válí-vysralo by ses na celej vasr a začal chytat na feeder,to mi věř..ale to je jeden člověk z milionu co si tohle může dovolit-von to má prostě v sobě-očemž svědčí i to že vždycky když chytal carp ligu-byl nejlepší maximálně jeden z nejlepších závodníků-to ti potvrdí každej kdo ho u vody zažil...pak sou tu ještě zkryté faktory proč chytá tak jak chytá,ale ty zná piouze on a pár z nás,jeho nejbližších kolegů...dál to nebudu rozvádět....

                                              NPetr Koch - Profil | St 2.7.2008 14:58:07

                                              Carpkiller - ® : ty háčky mám taky. Něco jsem na ně pochytal v kombinaci s červem, ale vyřízl jsemcelkem slušnou rybu. Potom už to ani tak není o tom, jestli je to montáž vhodná, ale spíš o důvěře. Ten zalomenej tvar ramínka je bomba a opravdu se háček stáčí luxusně, ale oblouček má podle mě malej rádius. Doufám, že se na trhu brzo objeví nějaký mutanti WG a těch od Franka.

                                                NDejF - Profil | St 2.7.2008 14:56:24

                                                Carpkiller: v míru, předesílám v míru se tě ptám: jenom matně si vybavuju ten obsah dvd ... neukazoval jsi tam náhodou montáž, kde jsi použil červíka a zkoušel jsi, jak se zachytává?

                                                  NPetr Koch - Profil | St 2.7.2008 14:54:32

                                                  Carpkiller - ® : bili jste na tom DVD tři, ty, Tom a ještě jeden kluk, toho si jménem nepamatuju. Ale jestli se nepletu, tak chytá na úplně obyčejný návazce z monofilu bez červů a šlape mu to taky celkem slušně.

                                                    NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 14:52:56

                                                    Petr: taky sem dříve chytal převážne velikost 6 i míň a souhlasím s tebou že např. na wide gape vel 6 je cpát červa kravina-to upřímně,ale u 4 a 2 je to o.k....pokud se ti na tvích vodách osvědčují 6ky,asi tam opravdu nadělá červ více škody jak užitku-s tím souhlasím....tak ještě skus ty háky od Warwicka-dej na ně červa a uvidíš-klidně i vel 6 je s červem o.k a ryby sou na to nachytaný nezkutečný,z pálavy,itošky atd....

                                                      NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 14:49:34

                                                      kalaban: v míru-předesílám v míru se tě ptám...opravdu ti daly ostatní dvd víc než to Tomášovo...?

                                                        NPetr Koch - Profil | St 2.7.2008 14:48:02

                                                        Carpkiller - ® : OK možná používám nevhodný háčky, ale větší než šestky moc chytat nechci a když se podívám kolik zůstane prostoru mezi hrotem háčku vel. 6 a tělem červa, moc dobrej pocit z toho nemám, proto nasazuji větší háčky. A z těch malejch háčků bez červa mi kapři tolik nepadají, proč bych je měl tedy používat?

                                                          NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 14:44:52

                                                          Lord: jak sem řekl-sám je normálně nechytám, nejsem línej smrštik hadičku...ale sou chvíle-např ve vázkách kdy se mnoha lidem osvědčily...jen abys věděl, jenom pár kluků kolem K.Nikla už má minimálně 3 spíš víc ryb přes 20kg na červy....
                                                          a pokud ti z toho padaj ryby-je to bohužel v tobě, protože mě když spadnou dvě ryby po sobě z jedný montáže, začnu špekulovat čím to...až přídu na to, jak kterej hák chytat, a kterej nechytat vůbec...taky se nechci hádat Petře...ale tak to vidím já...:)))

                                                            Nkalaban - Profil | St 2.7.2008 14:41:13

                                                            Dovolím si taky vyjádřit svůj názor.....:o)
                                                            Časák kupuji pravidelně a za sebe mohu říct, že u mne je tento časopis o několik tříd výš než časopisy konkurenční! DVD-čko byl bonus a zároveň opravdu velké lákadlo. To že až do Vánoc žádné nebude, považuji za chybu a nepříliš promyšlený tah. Z pohledu čtenáře to na mne působí, že vydavatelům dochází dech a mám obavu, aby časopis nešel pomaličku do kopru...což bych si ale v žádném případě nepřál!!
                                                            Je také pravda, že po špičkových DVD s Jardou Vítkem či Lukášem Krásou člověk musel zkousnout nic moc s panem Hašpicou a pro mne nejnepovedenější díl s panem Blažkem a jeho radioaktivníma kaprama. Musím ale uznat, že tady na mne hlavně negativně zapůsobila právě osoba p. Blažka a jeho celkový projev.
                                                            Co se týká textové části časáku, tak tady u mne jednoznačně vedou čeští přispěvovatelé! Vždy napřed přečtu jejich články a pak postupem času ty zahraniční.

                                                            Toť z mé strany asi vše....

                                                              NPetr Koch - Profil | St 2.7.2008 14:40:14

                                                              Carpkiller - ® : nechci se hádat a už vůbec to nechci hanit. Budeš se možná divit, ale pořídil jsem si hned v začátku diskuse o červech tady na MRKu balíček a používám je už pěkných pár měsíců. Všichni kolem ze mě mají prdel, ale já to vydržím klidně celou sezónu a to i za tu cenu, že budu chytat v podstatě jen na jeden prut, ale nebude mi moci nikdo říct, že jsem to nevyzkoušel. Věř, že je mám nasazený dobře a můžu říct, že už jsem na ně pár kaprů nachytal. Ne všichni byli seknutí jak mají být, ale i ukázkově seknutých bylo dost. Ale jedno ti můžu říct s jistotou, z toho červa mi jich popadalo víc než z klasické montáže. A popadalo jich hodně. Dochytám s něma celou sezónu, jestli to tedy vydržím, ale o jednom jsem přesvědčenej už teď. Je to šikovnej podnikatelskej tah, kterej vydělá spoustu peněz a vydělá je na hlouposti lidí, ale to je normální. Maskovací červi nejsou jediná nesmyslná nevyhnutnost co musí správný kaprař mít :o))))
                                                              Hádat se Honzo nechci, je to jen můj názor. Pomáhá ti to, chytej na ně a chval je.

                                                                NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 14:35:51

                                                                Myslim že tohle je opravdový důkaz místo plků....

                                                                  NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 14:34:28

                                                                  Petr Koch: né,to jsem zrovna nemyslel-to je normální a není to z jeho hlavy...takhle to dělá Ken Towenley....

                                                                    NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 14:31:56

                                                                    Vasr lord: specielně kvůli tobě sem tohle nafotil,chytal sem na malé pískovně s křišťálově čistou vodou,kde je vysoká viditelnost a kapři jsou zde mazaní a velmi opatrní...chytal sem navíc na lavici s hloubkou do dvou metrů,takže ryby mohli pozorovat to co nasávají...navíc byl lov stížen lany před kterými sem chytal a všechny ryby do nich okamžitě zajížděli,proto byly požadavky na montáž následující: Odolnost,chtlavost,nenápadnost a funkčnost...ikdyž červy normálně nepoužívám,tady sem je nasadil a výsledek byl skvělý-konečně sem i díky nim vyrval od lan prvního kapra,11kg těžkýho lysce...háček seděl tak,že nešel ani rukou vyndat,takže pro mě to je důkaz místo slibů-a proto bys neměl hanit to,s čim sám nemáš skušenost kámo...to že to někdo dá jednou na hák nic neznamená,ale pokud se je naučíš používat tam,kde sou na místě,je to pecka....a navíc sem si je musel koupit-takže jen o reklamě to není...!!!

                                                                      NPetr Koch - Profil | St 2.7.2008 14:26:34

                                                                      Carpkiller - ® : rozbil? čím?

                                                                        NPetr Koch - Profil | St 2.7.2008 14:25:15

                                                                        Carpkiller - ® : no hele teď momentálně mám doma asi 50m PVA punčochy, protože nás oslovila nová firma s žádostí o pomoc a otestování vzoru, rozpadu, pevnosti atd. A bude se jednat o PVA, který se nedá srovnávat svým druhem pletení s žádnou jinou punčochou. Drobné peletky bych se vůbec nebál na místo dopravit vrhací lopatou v PVA punčoše. Proč ne, když je to levný. Jak jinak by jsi dostal přesně drobné pelety na loviště do malého prostoru? Jestli jsi teda myslel ty punčochy co házel rukou?

                                                                          NUnca - Profil | St 2.7.2008 14:23:21

                                                                          Carpkiller : To vaše. Ale aji to Hašpicovo není špatný. Ber to tak že je to na podívání, není to nějakej návod jak chytat.

                                                                            NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 14:20:21

                                                                            Unca: a teď myslíš který...?
                                                                            Vasrlord: kvůli tobě du zapnout svůj noťas,páč si mě zas rozbil svou poslední větou...!!!

                                                                              NUnca - Profil | St 2.7.2008 14:18:49

                                                                              Carpkiller : Ale tak zase to nebylo špatný DVDčko. Celkem zajímavý.

                                                                                NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 14:17:43

                                                                                Petr Koch:tos napsal ty,mám dost rozumu na to,abych tohle ze sebe nevypustil-už mi není patnáct...ale zas na druhou stranu,jestli to poslední dvd někomu něco dalo to nevim-páč už jen to použití pva materiálů byl otřes-leda by to byl návrat z5 o deset let,to pak jo,ale na současný poměry,jak se pva má správně používat je tohle parodie....

                                                                                  NPetr Koch - Profil | St 2.7.2008 14:14:39

                                                                                  Carpkiller - ®: Honzo, jak můžeš napsat, že DVD na kterém jsi vystupoval ty je lepší než to poslední s Daliborem Hašpicem. Nějak tomu nerozumím :o))))
                                                                                  Jinak pro mne je špičkou posledního čísla rozhovor s Jardem Těšínským a odstavec o té kokotině maskovacím červu a maskování montáží :o))))) Asi začnu taky chytat na červený olova :o))))

                                                                                    NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 14:11:59

                                                                                    Unca: ne,naše dvd nemohu soudit,to by bylo eee,takže z ostatních to první,u nultýho čísla....na tom našem mě sere pár věcí...měli sme natočíno hodiny zdolávaček ve vodě,třeba sme i zdolávali cvšichni najednou,ale kde ty záběry sou,wí bůh...mělo se to líp sestříhat,víc akce,a hlavně tam ani není vidět většina kaprů co sme chytli,takže moc spokojen nejsem,stejně tak i s úpravou mího článku v tomhle čísle,je to na howning,chybí tam hafo fotek atd...ale už je to pochystaný takže příště se to nestane...

                                                                                      NPetr Koch - Profil | St 2.7.2008 14:09:41

                                                                                      Unca - ® : tak tam vyraž něco nachytej, potom ti udělám se slevou rozbor.

                                                                                        NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 14:08:43

                                                                                        Unca: tak teď si mě natlačil do rohu....:)))

                                                                                          NUnca - Profil | St 2.7.2008 14:06:59

                                                                                          Carpkiller : Že uhodnu který DVD se ti líbilo nejvíc.:-)))

                                                                                            NCarpkiller - Profil | St 2.7.2008 14:04:44

                                                                                            Mě se ten časák líbí,a měli bychom bejt všichni rádi že něco takovýho u nás vychází,ať s dvd nebo bez....stejně např.dvd u posledního čísla byl pro mě propadák oproti všem předešlím...ale to je jen můj pohled...v tomhle čísle je podle mě suveréně nejlepší článek danaua,co se týče zajímavosti tak určitě....ale zase na druhou stranu kdyby se výrobě těch dvd věnoval některej aspoň trochu slušnější kaprař co má přehled o celosvětových kaprařských novinkách a trendech,tak by to bylo super,začít montážema, návazci, tipy kolem úprav nástrah,pak se dostat k taktikám lovu a samotným výpravám s nimi-to by byla bomba----a kdo ví,možná se to i tak povede....:)))

                                                                                              NUnca - Profil | St 2.7.2008 14:04:19

                                                                                              Petr Koch : Proč sou směšný fotky z Mokřadu?

                                                                                                NPetr Koch - Profil | St 2.7.2008 13:53:48

                                                                                                wogar - ®: jestliže se někdo těší na DVD a ono tam není, je třeba naštvanej nebo ho to minimálně mrzí. To ale neznamená, že je horší rybář. Já tebe taky nekritizuju za to, že jezdíš na Mokřad a honíš si tam triko s kaprama. Fotky z Mokřadu jsou směšný :o)))

                                                                                                Unca - ® : jo Danau to napsal pěkně, asi to je dobrej zážitek a jak píšeš trochu maturita :o))

                                                                                                  NUnca - Profil | St 2.7.2008 13:49:46

                                                                                                  Dandys : Já se radši podivám na DVD s Hašpicou jak chytá na Skaličce, než abych četl články jak někdo někde něco chytnul na nějakej boilí. Že je to nacpany reklamou na SBS mi vůbec nevadí. Reklama je tam skoro v každym článku. Celkem mě oslovil článek Jak dál....? a hodně se mi líbil článek o tom jak se chytá na Rainbow. Taková rybářská maturita.

                                                                                                    Nsedlo - Profil | St 2.7.2008 12:01:07

                                                                                                    Dandys - Naprostý souhlas...:))

                                                                                                      NIgnacius - Profil | St 2.7.2008 11:47:06

                                                                                                      Já myslím, že Kapr je velice slušný časopis. Vzhledem i obsahem. Mám ho předplacený a jestli dojde s DVD nebo bez něj je mi celkem jedno. Když je s DVD o to lépe. Zajímá mě hlavně časopis. Mám předplacené ještě Rybářství a uvažuju, že jej zruším, bo jednou takhle v práci jsem si v tomhle časopise spočítal reklamu a vyšlo mi 30 stran reklamy ze 100 stran časopisu, což je myslím už dost dobrá palba...Je to už spíše jak reklamní katalog. A v dálších číslech je to podobné. Články mi příjdou pořád ty samé a někdy se stane, že jeden článek je ve více časopisech.

                                                                                                        Nwogar - Profil | St 2.7.2008 11:17:16

                                                                                                        Taky nechápu o co jde.Nikdo u prvních čísel nesliboval DVD v každém čísle.Bylo to jen zpestření a jestli někdo kupuje rybařský časopis jen proto,pak má s rybařením málo společného.

                                                                                                          NDandys - Profil | St 2.7.2008 10:59:20

                                                                                                          Horda - ® Tak třeba já. Předplacený ho mám a dívko mě nijak nechybí. Stejně si kupuju časák hlavně proto abych měl co číst v metru, na záchodě nebo jen tak ke kafíčku o víkendu na zahradě. A tam notebook sebou netahám. Zatím pro mě ta dívka byla spíš jen jako bonbonek navíc bez kterého se naprosto obejdu. Jednou zkouknu, strčím do pořádnýho obalu a pravděpodobně ho už v horizontu několika let nevytáhnu. Zatímco u časáku nejdřív prolítnu obrázky a texty k nim, pak jiný den zase najdu článek co mě nej zaujal a další den zase jiný. Nakonec když už nemám co číst cestou do práce, přelousknu i to merenye a další méně výživné povídky :)

                                                                                                            NHorda - Profil | St 2.7.2008 10:50:07

                                                                                                            časak jsem si taky koupil rozhovor s Jardem je povedenej Mik trochu horsi a peteruv clanek me vubec neoslovil, jen by me zajimalo jak se tveri ti co to maj predplaceny a nemaj dvd, ktere bylo ke kazdemu cislu slibovano

                                                                                                              NPetr Koch - Profil | St 2.7.2008 10:06:50

                                                                                                              Koupil jsem si toto číslo teprve včera a věděl jsem, že v něm DVD není. Ani neřeším jestli je tam stránek náhradou víc nebo míň. Důležitej je pro mě obsah a ten je zatím držen na slušné úrovni. Některé články přeskakuji a vůbec nečtu, některé dočtu max do půlky, protože jsou to podle mne blbosti, ale některé si vychutnávám a celkem mne baví. Občas se člověk dozví nebo si dá do souvislostí něco co mu delší dobou vrtá hlavou. S posledním číslem jsem spokojen, pěknej rozhovor s Jardou Těšínským, dobrej článek od Michala Kučery,...atd. To že v něm není DVD mi moc nevadí. Jsou to jen obrázky a mnohdy spousta balastu a přetvářky. Vždyť ti lidi co tam vystupují se ve skutečnosti chovají úplně jinak, koukám na to z tohoto pohledu, každej se snaží být seriózní a něco udělat pro svého živitele či sponzora. Moc zajímavých triků tam zatím nebylo. Slušná byla dílna Lukáše Krásy jinak mě moc nenapadá. Klidně si za těch pár korun koupím Kapra i kdyby vycházel už jen bez DVD a až to budou jen sračky a skryté reklamy, tak přestanu. Zatím je to nej časák u nás.

                                                                                                                NDandys - Profil | Po 30.6.2008 8:57:26

                                                                                                                Unca - ® Na úroveň jakých dalších kaprařských časopisů?

                                                                                                                  NUnca - Profil | Po 30.6.2008 8:45:21

                                                                                                                  Já si ten časopis kupoval hlavně kvůli DVDčku protože ty články mi nic moc neříkaj. Četl sem si nový číslo na rybách a polovinu článků sem ani nedočetl do konce. Ty od zahraničních autorů nečtu skoro vůbec. Podle mě měl Kapr navrch právě díky tomu DVD, jenže teď spadnul na úroveň ostatních časopisů.

                                                                                                                    NFreefish - Profil | So 28.6.2008 15:50:40

                                                                                                                    No já jsem teda rád ,že nějaký takový časopis vůbec vychází s DVD nebo bez. Až na pár článků a trapného Blažka se super selektivním dipem :-))))) (pochybuju,že takový existuje) jsem spokojen. Ps. černý pepř podle mě není vůbec selektivní ,spíš naopak.

                                                                                                                      Npjarmil - Profil | So 28.6.2008 15:09:44

                                                                                                                      mne to teda vubec nevadi ze tam to dvd neni.. ja si rad poctu a dozvim se spoustu novych informaci!! a vam co dvd chybi tak si pockejte do vanoc tam bude cca hodinovy dil:-) jinak vagner uz u casopisu neni pouze dodava nejake informace!! pry toho ma sam dost!

                                                                                                                        NKalous - Profil | So 28.6.2008 14:51:02

                                                                                                                        Hlinomaz: Kapra se neprodají 2miliony výtisků denně (tipuji). Ale myslím, že si rozumíme. Přiznávám však, že 3. vydání jsem si koupil i kvůli DVD. A upřímně, jestli jednou měsíčně 60,- nebo 90,-, to je skoro fuk. Navíc téměř bez reklamy atd. Když na stánku "projíždím" ostatní časopisy, tak se nestačím divit co se do nich vejde za inzerci. ... mám předplaceno rybářstí za, tuším, čtyři pětky.

                                                                                                                          NMaroš3310 - Profil | Pá 27.6.2008 21:53:56

                                                                                                                          Nevím jak vy,ale já už si nepředplácím nic. Je tam furt to samý a samá reklama. Ale kde dneska není. Já si scháním starší čísla a je to aspoň levnější.

                                                                                                                            NHlinomaz - Profil | Pá 27.6.2008 21:49:56

                                                                                                                            Kalous - Ano, ale Blesk nebo Aha zase nestojí devět pětek.
                                                                                                                            Tonskiller- Námětů je mega po celej rok

                                                                                                                              NTonskiller - Profil | Pá 27.6.2008 21:41:58

                                                                                                                              no taky mě docela naštvalo že není DVD no ale jako članky jsme četl jenom nadpisy a určitě to bude zajímavé a snad se ještě DVD ukáže no je léto tak by mohlo jako v zimě pochopím že není námět páč je zamrzlo ale teď to moc nechápu

                                                                                                                                NKalous - Profil | Pá 27.6.2008 21:32:30

                                                                                                                                Ale ta DVD nejsou zadarmo :-)))

                                                                                                                                  NHlinomaz - Profil | Pá 27.6.2008 21:30:22

                                                                                                                                  V době kdy dává DVD ke svým novinám každej druhej debilní bulvár a různé DVD se rozdávají zadarmo jako reklama jsem uvítal že konečně začal vycházet rybářský časopis s tímto nosičem. Jsem teda nemile překvapenej že už tam není. Témat je určitě dost.

                                                                                                                                    Nlandy - Profil | Pá 27.6.2008 17:51:43

                                                                                                                                    tak jsem z toho dvd trosku prekvapen....

                                                                                                                                      NDanX - Profil | Pá 27.6.2008 13:12:54

                                                                                                                                      Pánové nedělejte z toho tragédii, co je a víc na dvd bylo v textu ,navíc uroven nic moc co taky čekat od Jakuba zadarmo.Kromě dvd s Krásou staly stejně všechny za prd a někomu se to i sekalo.Blažek trapný frajírek čekal jsem od něj víc,Vítek ,Haršpica no když to řeknu slušně kdysy dávno bejvávalo byli to ikony u začátků lovu na boili a jejich články jsem hltal ale dnes ...............

                                                                                                                                        NStanley 87 - Profil | Pá 27.6.2008 12:47:54

                                                                                                                                        i kdyz nekaprarim tak jsme si to kupovl hlavne kvuli DVD.jestli tam neni tak na to s..u

                                                                                                                                          Nkapříkluboš - Profil | Pá 27.6.2008 12:43:18

                                                                                                                                          čekal jsem od tohoto magazínu víc. Příště si ho už rozhodně neobjednám:(

                                                                                                                                            NCerebro - Profil | Pá 27.6.2008 12:33:26

                                                                                                                                            Jsem trochu zklamán vyměnili papír hlavní stránky z lesklého na matný. Hned tam jsou vidět otisky!

                                                                                                                                              Njina - Profil | Pá 27.6.2008 12:29:05

                                                                                                                                              Není tam tentokrát DVD
                                                                                                                                              Píšou to na první stránce je tam místo Dvd o 20 stránek asi navíc místo Dvd

                                                                                                                                                NUnca - Profil | Pá 27.6.2008 7:43:16

                                                                                                                                                Bohužel DVD tam tentokrát asi není. Teda aspoň já ho koupil na stánku bez DVD. Ptal sem se na to a prej s DVDčkem nepřišlo nic. :-((

                                                                                                                                                  NHlinomaz - Profil | Čt 26.6.2008 20:11:58

                                                                                                                                                  Nevíte někdo prosím jaký tam je tentokrát DVD ?

                                                                                                                                                    NSuly - Profil | Čt 26.6.2008 19:40:05

                                                                                                                                                    samý jaro v létě...