Diskuse k článku: Gumové nástrahy

Diskuse k článku Gumové nástrahy

Autor diskuse: Tomáš Hampejs - , 14.1.2005

Denny | Pá 20.7.2007 16:18:16

Moc hezke - opravdu ,davm za jedna.

devils9 - Profil | Pá 20.7.2007 11:23:33

Článek výborný. Jen mám dotaz,rippery co nemaji zabudovanou hlavu vedeš stejně jako ty stormy?

skwor | Ne 20.11.2005 17:46:32

Článek je super, ale není mi to moc platný, protože u nás to poslední dobou na gumy nebere......

Detreux - Profil | Ne 20.11.2005 17:31:05

I.N. mno když na jedne z těch dvou nastrah chybí háček tak nevidim problem

I.N. | St 9.11.2005 0:32:42

článek velice dobrý , jen si nejsem jist jestli se může podle rybářského řádu navazovat k tvistru na přívěs ještě strýmr a tahat dvě nástrahy

Ivo - Profil | Pá 24.6.2005 11:59:18

Tomáši,za 1.
Pokud můžeš,poraď,kde se dají koupit ripery Storm.
V mém dosahu nejsou.Možná poradíte i někdo jiný.
Dík Ivo

Janča | So 22.1.2005 14:14:59

Nemám slov...prostě SUPER článek, a proto dávám 1 s hvězdičkou!!!

Jakub - Profil | Čt 20.1.2005 12:02:21

Bezva čtení. Dávám za 1 a těším se na další...

Luďek | Čt 20.1.2005 11:50:03

Super článek! Jak jinak než 1. Jen tak dál... :-)

Tomash | St 19.1.2005 16:22:16

Děkuji všem za příspěvky do této diskuze. Nejsem žádný profesionál a moc rád se dozvím cokoliv nového...Jen pište.

Salám - Profil | St 19.1.2005 14:08:21

Tomash: Tak nevím, když kouknu do nádobíčka, tak se tam dovím, že byron Ghost je ten nejhorší vlasec na světě, to ale nemění nic na tom, že dávám za 1, protože ty za to nemožeš, tak, že když Ti vyhovuje tak proč ne...

Catfish | St 19.1.2005 11:26:05

Stormy nejmenších velikostí nepracují opravdu tak jak bych si představoval, u větších už je ochásek mohutnější a je to OK. Při vázce se mi ale už stalo že jsem ocásek utrhnul, proto jej už nechci natavením pájkou upravovat. Nemusí být špatné do proudných vod bez vázek, ale mě se zkrátka neosvědčily.

PV - Profil | St 19.1.2005 10:39:36

Re Storm:měl jsem s nima ten samý problém- málo
pohyblivý ocásek zvláště v chladné vodě-musel jsem mu pomoci pomocí pájky. Můj názor na Stormy:za moc peněz málo muziky. Za daleko menší peníze jdou pořídit třeba Kopyta nebo Banja. Sice nevypadají tak hezky, ale poměr cena/výkon je daleko lepší.

Tomash | St 19.1.2005 6:56:15

karelc : Myslím, že je to věc názoru. Nevím přesně, kde chytáš, ale ja se stormy váznu celkem často (cca 3-5krát za vycházku) a nezničil jsem ještě ani jednoho... Jinak máš pravdu, že cena za ně je mnohem vyšší než cena obyčejných twisterů.

karelc - Profil | St 19.1.2005 0:40:21

AD STORM: ten nepohyblivej ocásek se dá spravit, ale spíš mi ta nástraha nesedí, protože se při vázkách dost ničí. Dvě tři vázky, který normální guma v poho přežije a je po stormu, protože se protrhne guma a začne vylézat ta zátěž. A za ty prachy, co za to chcou, je už vůbec nekupuju, zvlášť do kamenité vody plné okounů se nehodí.

Tomash | Út 18.1.2005 16:17:19

Catfish : Souhlasím. Je přeba zkoušet a experimentovat. S tou velikostí plochy ocásku máš pravdu. "Čím větší, tím lepší"... :-)

Catfish | Út 18.1.2005 15:33:19

Ohledně těch Stormů, a vlastně všech nástrah s vlastní zátěží v tělíčku, tady je potřeba daleko obezřetněji vybírat... některé mají docela malou plochu ocásku, nevibrují tolik ve vodě a nejsou pro ryby tím pádem asi tak atraktivní... zlášť u menších velikostí se mi moc tyto nástrahy neosvědčily, vzhledem k Banju, Kopytu atd.

Tomash | Po 17.1.2005 15:00:24

osprey : Chce to najít vhodné místo pro lov parem. Nejlepší je lovit je v těch největších proudech. S twistery´pracuji buď tak, aby ťukaly o dno, nebo jetdily těsně nade dnem...
Dravci až tak často neatakují twistera bez gumy. Jde o to, aby "dráždivá guma" byla hodně velká. Na tuto montáž lovím nejčastěji štiky, okouny a candoše. Ten na té fotce je ulovený právě na streamera s dráždivou gumou...

osprey - Profil | Po 17.1.2005 11:14:23

Tož dobrá. Můžu tě poprosit, jestli bys trochu rozvedl lov parem na gumy - u nás je jich příliš málo na to, aby člověk nabral nějaké zkušenosti.
Článek není špatný, chybí právě tyhle konkrétní drobnosti, které k tomu obecnému obsahu dodají tu "přidanou hodnotu".
Druhý dotaz se nabízí sám. Když použiješ twistera jako dráždidlo - jak velké procento ryb atakuje gumu namísto oháčkované nástrahy?

Tomash | Ne 16.1.2005 20:26:48

Tomash : jakékoliv otázky k mému článku rád zodpovím...

fikus | So 15.1.2005 17:37:32

Líbí, líbí a je to čtivé, zajimavé nápady které určitě vyzkouším. Z kritiků si nic nedělej a piš dál.

Abe | So 15.1.2005 15:29:27

Je to pěkné čtení, je vidět, že se vyznáš a svoje zkušenosti dovedeš hodit " do placu". S těmi šňůrami to nevidím až tak kriticky, článek je za 1.

Tomash | So 15.1.2005 10:52:53

wenda : Děkuji za tvé hodnocení. Na gumové nástrahy chytám moc rád. To, že doporučuji vlasce možná také souvisí s tím, že jsem si ještě nepořídil pletenou šňůru...Doma jsme tři rybáři - já, bratr a taťka,který nás k rybařině nasměroval. Všichni tři rádi vláčíme a v průběhu let jsme se seznámili s nejrůznějšími druhy vlasců... Ty, o kterých jsem psal mohu skutečně jen a jen doporučit - Rival a Byron Ghost.

wenda - Profil | So 15.1.2005 0:53:51

já osobně jsem ti dal 2 protože se mi nelíbí to jak tam oslavuješ ty silony, je mnoho silonů, které se dají perfektně použít na vláčení, jinak se mi to líbilo a musím, žíct, že se na tyhle nástrahy perfektně chytá i na pstruhovce, když neberou na mouchu a čím menší velikost, tím mám větší ryby