Pálava 5x 20+

Diskuse k rybářskému videu Pálava 5x 20+

Autor diskuse: C@rpSt4r - Profil , 9.3.2024

Martin M. - Profil | Ne 10.3.2024 14:04:50 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Byt vyvoleny = nekdo te vybral nebo zvolil a muzes vyuzivat moznosti, kteri ostatni nemaji. Typicky je vyvoleny od boha nebo jine vysoke autority (stat, panovnik). A to jiste neni tento pripad. D5 je nejvice verejna voda co vubec muze byt! Zde se bavime jen a pouze o penezich. Nekdo se lepe a dele ucil, dele na sobe makal, nebo vice zariskoval, nebo se dokaze uskromnit a nejet na dovolenou na lyze, nebo nezivi rodinu, nebo mu i treba spadly penize do klina uplne nezaslouzene, i to se stava, ale vetsinou to ma kazdy ve svych rukou. Budeme se tu hodnotit podle toho, jake ma kdo auto, barak a kolik ma vyplatu? Ja jsem rad, ze to o sobe nevime, dete s tim do haje.

Luger46 - Profil | Ne 10.3.2024 11:36:26

Aiwen >>Servus, ono to zas takové jednoduché není jak si každý mysli 😉
V prve radě velká investice do lodi a výbavy. Několika denní chytání ve vlnách na stisnenem prostoru taky není pro každého😉 já osobne bych takhle nemohl. Takže každý si to muže zkusit a pak teprve hodnotit. Ano dvacku tam muže chytnout každý ale ne každý je ochotný podstoupit všechny tyhle věci. Připomíná mě to když to nedělám já tak nikdo jiny✌každý ať chyta jak se mu libi v rámci pravidel. Jinak neznam vodu v okolí kde je tolik místa na chytání. Můžeš si tam sednout na kilometrech. I z odhozu se tam podařilo krasne ryby. Takže určitě to není voda pro vyvolené. Musi se tomu něco obětovat jako nepohodli na sutrech, rozpálených břeh v létě, nemožnost se schovat před silným větrem a pod.

C@rpSt4r - Profil | Ne 10.3.2024 11:10:22

bart.bm >> Hele nevím proč každá tvá reakce na některý z mých příspěvků je negativní ale jen bych ti chtěl napsat, že ze břehu jsme tam chytali úplně stejně velké a stejné množsví ryb jako z lodě. Loď je pro nás jen pohodlnější, že nemusíme vozit věci na vozíku daleko a nemusíme zavážet daleko. Ale je tam taky spousta nevýhod. Lidi si myslí, že jo mají loď’…to se chytá samo. Přijeď a ukaž se 😀 nemusíš to dávat veřejně ale pošli mně do soukromé co si tam nachytal a aiwen se může přidat, když tam údajně jinou rybu nechytneš, než dvacku…těch ryb je tam hodně ale zároveň pálava není až takova kur*a aby dala každýmu. To, že máme loď znamená co? Ty jí můžeš mít taky, když budeš chtít, jen záleží kdo tomu kolik obětuje. Měj se hezky a hodně úspěchů a nebuď tolik negativní…bude ti líp uvidíš. 😀

bart.bm - Profil | Ne 10.3.2024 9:30:35

petr616 >> no právě, bude z toho voda pro vyvolené. Ono ruku na srdce,kdo tohle peklo,a následně přivolané sankce rozpoutal? Právě taková videa,články atd.

C@rpSt4r - Profil | Pá 15.3.2024 16:40:06

Filla >> No já jich moc nevezmu jen jednoho za rok kdyz se v prosinci podaří na vánoce. Né, že by mně nechutnal ale já když ho mám na tom břehu a představím si celej ten koloběh co vede k tomu aby byl na talíři, tak ho radši vždy pustím…😂 všechno smradlavý špinavý a kuchat to v bytě a pak to vše uklízet…no radši ten čas co bych nad tím strávil jsem u té vody…😀

tonouš - Profil | Ne 10.3.2024 12:58:09

Petr64 >> já z lodi seru nejraději. Nepotřebuješ papír, máš skvělý výhled.. prostě paráda. Řekl bych že do Itálie na ryby jezdím už jen proto abych se dobře vysral👍

vundu - Profil | Ne 10.3.2024 20:51:40

C@rpSt4r >> ...hele pocem... tak teda natvrdo...kam na te lodi chodite srat a chcat??do barelu a do kyblu?? to ti neuverim, dokud nenatocis video :-))) s tim jk to ekologicky likvidujes
videl jsem borce co to pousti po vode... zadny lodar nebude jiny....
vis co me Filipe sere uplne nejvic?? ...ze pokazde co jsem tam byl na baoatu tak nejaky picus se osocoval tim, at tam neplavu, ze tam ma zavezeno...chytaji tam borci 360 stupnu...vozi to i 300m od lode...
asi mi odpovis ze to muze takto delat kazdy, kdyz si na to vydela grose....
ja do ryb vrazil nesmysl,zacal jsem plavanou, pak trosku feeder, docela slusne kaprarina a posledni roky, diky tem vasim vidim a tlaku na tu vodu uz jen privlac.....ale fakt me kurevsky sere to nadrazovani a opovrhovani druchych.....

C@rpSt4r - Profil | Ne 10.3.2024 13:31:08

Aiwen >> Hele ale to taky není noc vyvolenýho si koupit loď. Máme jí ve dvou a zase takovou raketu to nestálo, když si vezmeš kolik stojí lepší pruty, navi atd. A hlavně nám nespadla z nebe ale museli jsme chodit do práce a obětovat tomu něco aby jsme si ji mohli koupit. Někde jsme si zase třeba trochu přiškrtili peněženku. Tohle mně přijde jako od malých dětí…jó máte loď tvl to je jednoduchý…zamakej a kup si ji tvl nikdo ti v tom nebrání. Já nemám nic proti žádné technice…každýho naplňuje ten koníček dělat nějak. Dyje a slepý ramena jsou zase pro mě oproti lodi úplná lambáda. Dojdeš k vodě zhoupneš to pod špičky prutu, nakrmíš rukou, netáháš čluny, motory a další pitchoviny a je to strašně jednoduchý chytání ale jediný co já osobně na tom vidím krásnější je ta příroda to je velký + jinak je to prostě jednoduchý chytání co dokaže každej ale nehaním to nikomu a chápu co ho na tom naplňuje. Mám spoustu kamarádů co na tyto vody jezdí a třeba k tomu taky v budoucnu přičuchnu ale teď mě zkrátka naplňuje velká voda plná neznáma kdy nikdy nevíš jestli nedostaneš pěkně na prdel. Prostě to riziko, že se může něco posrat mě na tom docela baví a tebe ne to je normální a zcela v pořádku. Jen je zbytečný psát nesmysli. 🙂

Martin M. - Profil | Pá 15.3.2024 14:43:32

Z tech kapru, co si ulovim k jidlu, jsou chutove nejlepsi ti z D5. Zrovna dnes jsme jednoho meli k obedu.

C@rpSt4r - Profil | Po 11.3.2024 17:24:21

vundu >> teď mně napiš jakej je rozdíl to poslat do vody nebo na břeh. Kdyby to byl nějaký zdroj pitné vody nebo tak něco ale moje hovno tam udělá velkej problém ale tvoje na břehu ne? To že tam serou kačeny, racci a kormoši je taky problém…navrhuji dobrovolnou akci, kdy je všechny pochytáme a budeme jim měnit plýnky to bude víc eko…toto je opravdu debata o hovně a hledání blbostí. Kdyby si mě jebal za to, že je ve videu vidět H bojka tvl tak to pochopím ale tohle je fakt nesmysl borci 😀

Martin M. - Profil | Po 11.3.2024 16:29:53

Ze vseho toho krmeni, co nahazeme do vody, jsou nakonec hovna. Tak je tomu, Vano, dochazi ke kolobehu hovna v prirode - rostlina, zvire, hovno, rostlina, zvire, hovno... A ja se ptam, proc konzumovat hovno v podobe rostliny nebo masa, kdyz to muzete mit v ciste raw podobe? Recept je prosty :)

Luger46 - Profil | Pá 15.3.2024 15:02:20

vundu >> nejlepsi ryba je vepřová✌😎😂

Luger46 - Profil | Po 11.3.2024 14:15:24

Filla >> a kamarád to řešil na třídence tak ze malo žral a nechal si to až na doma aby nemusel do lesa s lopatkou 😂

Filla - Profil | Po 11.3.2024 8:54:04

vundu >> Neslyšels nikdy o chem.hajzlu pro karavany? Běžná praxe pro ty, kterým není jedno, že kýblujou sračky do vod.sloupce... poprosíš kolegu, aby vyjel na gumáku na malou vyjížďku a hezky se vysereš. Zadeklovaný to dovezeš na břeh a kašička hezky voní :))

V.P.S. - Profil | Ne 10.3.2024 21:50:22

vundu >> Do vody chčijou všichni i na koupališti...🤣🤣

bart.bm - Profil | Ne 10.3.2024 19:55:46

C@rpSt4r >> Reaguji na všechny stejně,ale koukám že potrefená husa se vždy ozve 😁 A co jsem tím myslel? Cela tahle tragédie Pálavských jezer započala Vítkem. Dál pokud máš mozek si to domyslíš sám,kam tohle všechno vedlo a povede. Já nemám potřebu si honit triko.Mé ego je zdravé a mozek mi slouží a dokážu odhadnout následky svého počínání. Nemusím se tasit jak ukrutně dobrý lovec jsem. Nejsem jelikož to fakt nepotřebuju dávat na obdiv. Vypustím jen to co chci. Ještě jedna věc. Je zajímavé že všichni co k tomu stavu tam přispěli nějak na tu vodu pomalu zapomínají. Tak hurá vesele dál dokud nezakážou i tam lov z lodi jak na Hartě. Myslím že by to jezerům jen prospělo.

Filla - Profil | Ne 10.3.2024 19:09:00

$ >> význam bude asi ten, že borcům mrdá po zimním ryb.půstu a řeší, po čem howno... 😜
Dost rybářů tvrdí, že loďaři maří lovy břehařů atd. To si nemyslím. Spíš rybáři hovada donutily okolní obce a RS utáhnout opratě.
Komu velké ryby stojí za pobyt na lodi se vším, co obnáší, ať si tak chytá. A ať chytá rozumně, páč jinak zavaří všem ostatním loďařům, což se už na Mušově imo děje.

Spíš se pousmívám, že Filip nejeví žádné známky emocí po ulovení takových ryb. Seká to tam jak řezník jitrničky bez úsměvu. je to zkušený rutinér, klobouček 😁💪

jirka a pepa - Profil | Ne 10.3.2024 11:59:17

Aiwen >>
Ahoj, většinou s tebou souhlasím.
Ale já se loni v létě dival kam by mohli 3 kamarádi jet na ryby na tyden a překvapila me nízká cena pronajmu lodi. (Sorry nedělám nikomu reklamu, ale nebylo to nic strašného pro tri rybare)

Nakonec ale jak psal kolega níže, kamaradi si nedokázali představit tyden na malem prostoru. Takže jejich “pohodlí a lennost” zvítězila nad tim byt tyden treba ve vlnách nebo slunku.

Pod pojmem voda pro vyvolené si představuji neco uplne jiného.
Měli by jsme ocenit ze někdo nachytal tak pekne ryby, lehke to urcite nebylo!

C@rpSt4r - Profil | Pá 15.3.2024 21:16:51

Filla >> Ne jen pálava svaz toho jebe všude nesmysli…velká ryba neroste (nemyslím pálavu tam asi mají zatím co žrát) a candáta člověk pomalu nechytne a ne jen candáta. Kapry chytám rád ale všeho moc škodí. Bohužel to asi rybáři vyžadují nebo nevím.😀 Nejhorší je, že spousta rybářů má i tak problém chytit násaďáka na jídlo. Přitom stačí trocha kukuřice nebo aspoň šrotu a člověk nestíhá dva pruty.

E-FOX - Profil | Čt 14.3.2024 12:07:13

C@rpSt4r >> ja bych rekl ze dnes je docela problem najit cistou reku ...

Filla - Profil | Po 11.3.2024 16:54:46

Pindˇa >> V případě lodi na víc dní jediný hratelný řešení, jinak kvalitní malej rýček, jak jsme si kdysi psali. Končím debatu o hovně 😉

Pindˇa - Profil | Po 11.3.2024 15:25:16

Filla >> Máš recht malé kvalitní přenosné WC Thetford Porta v akci stojí stejně jako RidgeMonkey na pytlíky

C@rpSt4r - Profil | Ne 10.3.2024 21:44:55

vundu >> tak na tvrdo neříkám, že hovna a chcanky ekologicky likvidujem na druhou stranu to asi nebude pro tu přírodu až taková rána, horší budou asi třeba vlhčený ubrousky atd., které proplují každou čističkou a pak je jich plná řeka. S tím kdo kam vozí zase nemůžeš házet všechny do jednoho pytle a vím, že je tam dost lidí, kteří si myslí, že jim to tam patří, protože si koupili povolenku a ta věta o vydělávání grošů asi není moc na místě. Jestli myslíš reakci na aiwena, tak sorry ale je to tak. Každej máme možnost si vydělat peníze a koupit si za ně co uznáme za vhodný a to že někdo koupí loď a někdo auto a někdo na prachy zase sere a radši se dívá na tv a leží na gauči to je taky každýho věc ale nevím proč to rozebírat na rybářkým vláknu.😂 No a já si nemyslím, že zrovna já bych se nějak nadřazoval, že chytám kapry 😀😀 chytám vše jen prezentuji jenom kapry…teda krom mouchy tam jsem se zatím skrz čas bohužel ještě nedostal ale vím, že i to jednou příjde. Jinak neznám vodu, kde by byly velký ryby v rozumné míře a nebyl na tu vodu tlak. To tak prostě je a nezměníš to ani ty ani já. A vím, že si řekneš “no ale ty tomu pomáháš ty deb….” 😀 no co už.🙂

Petr64 - Profil | Ne 10.3.2024 13:25:41

tonouš >> Proto nežeru kapry. Úplně si představuju,jak na Mlejnech plavou pod hladinou kapři 20+ a sbíraj z hladiny anebo v propadu exkrementy.🤪

Petr64 - Profil | Ne 10.3.2024 11:04:13

petr616 >> Kam se sere na člunu?🤔

bart.bm - Profil | Ne 10.3.2024 8:50:12

Mě by zajímalo,kolik by jste udělali ryb jak 99% rybářů chystajících ze břehu.

nej.vydra - Profil | So 16.3.2024 18:38:34

Tam je spousta různých zajímavostí. Ten pán bude asi ředitel písáku. Zveřejnit si mohu co chci a nikdo do toho nebude kecat.

C@rpSt4r - Profil | So 16.3.2024 17:57:09

Filla >> Já jsem si jistej, že to tak dopadne jen záleží, kdy se to tam nahoře trošku omladí. Do té doby si myslím, že každá snaha je docela zbytečně vysilující ale respekt lidím, kteří na to furt mají tu energii to pořád dokola zkoušet, když to vždy smetou ze stolu.

baronprašil - Profil | Pá 15.3.2024 21:39:52

C@rpSt4r >> Absolutní pravda. Násada by měla odpovídat odběru. Trend je velká ryba a pouštění (to není špatně jen je potřeba upravit množství násady a hlavně druhy). Na rybníku kam se chodí pro kapra a odnášejí se ve velkém na talíř je masivní nasazování úplně OK od toho se tam ti kapři sypou. Pálava by si zasloužila rozumné množství opravdu nádherných kaprů a dále vyváženou obsádku ryb včetně nezanedbatelného množství dravců.

Filla - Profil | Pá 15.3.2024 20:47:37

C@rpSt4r >> taky se mně kolikrát nechce, ale když je dobrá ryba na talíři, tak je to porno. A z 5/6ky jsou fakt dost dobří. Lepší kapry jsem jedl snad jen z hlubokých štěrkoven.
Jsem rád, žes v podstatě napsal, že jsi jen línej a ne že kapr je kámoš nebo něco podobnýho 😜

Pálava je překaprovaná jak prase a je to velký špatný!

C@rpSt4r - Profil | Čt 14.3.2024 13:12:48

E-FOX >> Tak u nás je třeba mimopstruhovka se pstruhovým režimem a je to docela pekná kamenitá řička s docela řekl bych čistou vodou a ta ryba z takové vody je o poznání lepší. Samozřejmě aji gastro úprava hraje roli ale i tak, když člověk dvě ryby udělá stejně, tak je tam ten rozdíl znát. Maso není jak blato a nesmrdí.

vundu - Profil | Čt 14.3.2024 10:50:56

baronprašil >> mám 4 pejsky...u nás se vyhazují jen šupiny 😉

Bulda 64 - Profil | Čt 14.3.2024 7:51:52

vundu >> Tak jsem sem náhodně zabloudil právě v době, když se ho zbavuji.. ;))..
Žádný, trampingem odkojený sokolík a chlapík, co se kdy potuloval světem, ho nenechá jen tak volně bloumat a spočinout třeba na pěšince nebo podobných obzvláště zákeřných místech..🧻🧻🧻
A s těmi tvými "starými koleny" a počáteční stařeckou demencí si mě slušně rozesmál poránu 🤣🤣🤣🙉

C@rpSt4r - Profil | St 13.3.2024 23:11:30

vundu >> od doby co chytáš candáty? 😂

vundu - Profil | St 13.3.2024 22:25:34

baronprašil >> ...od jiste doby nemam vubec problem mit rizek z ryby 10 plus....

Dodo677 - Profil | St 13.3.2024 11:47:57

soboťák >> ...že je to spíš o tom co by mohli ulovit kdyby nechytali pod lodí. Sám na řece rád chytám pod nohama a je ku*va rozdíl pokud sem tam sám v klidu a nebo sme tam dva a ještě parťákův pes :) tze tak....

baronprašil - Profil | St 13.3.2024 10:59:09

Video se mi líbí a rád se podívám na další. Připomínky o vyměšování jsou zbytečné. Kluci si něco odedřeli a odtahali tak si za odměnu chytili velkou rybu. Oni pro to alespoň něco museli udělat, horší to je s plovoucími kempy, které mi přijdou hodně na hraně. Jinak je vidět že středně velkých kaprů je v přehradě tolik že by nebylo od věci nějakého sem tam odnést. Bohužel řízky z 10-15kg kapra chce asi málo kdo.

murphyy - Profil | St 13.3.2024 0:07:06

soboťák >> ale no taak, toto neni reka..a nemozes to porovnavat jak dedove chytali z lodicky na rekach..toto je uplne nieco ine, uz len co sa tyka ukotvenia lode..
A co by si asi mysleli dedove? ze si sam deda

soboťák - Profil | Út 12.3.2024 19:40:09

Co by si asi mysleli dědové, co léta chytají z lodičky na řekách(Sázava,Lužnice,Vltava a další) prakticky pod lodí.A ta diskuze o HOVNECH? Pánové jděte raději umýt manželce nádobí. Jak to tady pročítám,skoro každá diskuze skončí měřením piňďourů,ale jen tak dál aspoň se člověk pobaví.

C@rpSt4r - Profil | Út 12.3.2024 16:44:34

Lukavec >> Ahoj na této výpravě jsme chytali okolo 50m od lodě ale není nad to si to zavézt a položit a nakrmit přesně jak člověk chce. Navíc když fouká vítr a jsou vlny, tak dáváme velké kameny na odpadávačku aby se to nehýbalo ale zároveň aby jsme rybu zdolávali bez zátěže a olova se nám tam nechávat nechce…😀

vundu - Profil | Po 11.3.2024 17:14:33

Martin M. >>

Já ti rozumím Martine..narážím více méně na to,že se tady osočují kaprari s tím že všude je od nich jen nas*ano... samozřejmě ne od všech....
Není tedy jednodušší to vykonat rovnou do vody a tím se vyřeší vozeni lopatky,chem.wc a dalších napadání skrze vykonávání potřeby??...

Luger46 - Profil | Po 11.3.2024 14:19:18

vundu >> Čau náměstku. Zrovna Filip je jeden ze slušných rybářů a tyhle hejty tady si nezaslouží 😉 znám ho už dost dlouho, kdyby se všichni kapraři chovali jako on tak nejsou žádné zákazy a vyhlášky✌

Filla - Profil | Ne 10.3.2024 20:02:50

C@rpSt4r >> Ser na to, já měl taky těžký dětství 😆

Párkrát jsem na lodi chytal, ale není to pro mě. Ty ryby mi za to nestojí, max "intimní chvilka" s parťákem, se kterým chci dobře pokecat. Ryby pěkný, máte to tam zmáklý a umíte s echem.

Starej dobrej splávek nebo lov v šáší...

C@rpSt4r - Profil | Ne 10.3.2024 13:35:42

Aiwen >> Jo a k tomu točení, koníčku a byznysu…mě třeba baví ty videa točit dost podobně jako chytat samotné ryby ale jestli si myslíš, že je to pro mě byznys, tak si v tom žij…nevadí mně to.😀 Ale byznys bez výdělku asi není byznys.

Luger46 - Profil | Ne 10.3.2024 12:29:54

Aiwen >> a o tom to je každý chyta tak jak ho to baví a přináší radost.

Aiwen - Profil | Ne 10.3.2024 11:52:57

C@rpSt4r >> Mluvím o vyvolené že ne každý si koupí loď a chytá z ní. Tak jsem to myslel. Z břehů z odhozu se taky dají pochytat. Znám pár takových lidí co tak chytají a ryby mají krásné, jen nemají potřebu točit videa a dělat fotky. Rybaření mají jako koníček a ne byznys. Já na D5 chytat nechodím. Sem tam jedeme na krmítko si nachytat násadaky pro zábavu jinak mě to nebere z hlediska chytání velkých ryb. A to jen protože to mám za barákem 🤷...

petr616 - Profil | Ne 10.3.2024 10:46:57

bart.bm >> nevim jestli tyhle videa podporuji chlastani do nemoty, srani kde kazdyho napadne bez uklizeni, nechavani bordelu a pytlu s bordelem kde to komu upadne z ruky, ignorovani nejakeho normalniho chovani. Svaz ten od vseho taky dava obligatne ruce pryc krome sbirani povolenek z jeepu. Jinak to dopadnout ani nemohlo bohuzel...

Aiwen - Profil | Ne 10.3.2024 10:15:55

bart.bm >> naprosto s tebou souhlasím. Ono už z toho je voda pouze pro vyvolené. Ale i na krmítko ze břehu se dá pro zábavu slušně zachytat 🙂🙂. D5 je prostě prerybněna a těch ryb 20+ je tam prostě mraky.... Jen to chce loď no a pak si uděláš album 🙂🙂