Lov Kapra s 220kg Boilies na Zemplínskej Šírave

Autor diskuse: Giants78 - Profil , 30.1.2020
90 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NEsox 2 - Profil | Ne 2.2.2020 11:34:15

Mě nejde ani tak o velikost úlovku a stejně ryby nejím. Mě jde o pohodu na rybách o ranní svítání na jezerech, ticho, klid, křik racků a šumění větru v rákosí.A když se mi něco pověsí na háček tak je to bonus. On je i 6 - 10kg kapřík také krásná ryba která potěší. Ovšem nevím jestli mi v tomto budete rozumět.

    NRK - Profil | St 5.2.2020 17:52:23

    Kubo Fabian >> a kdopak vydrancoval ty velké kapry?Někdo, kdo hodí pár kuliček do vody, nebo někdo s plavanou, nebo methodáček kouzelný dědeček?
    Je jasné, že když se chytá povolený způsobem, tak je to cajk. Ale i tak se vkrádá otázka, kam to směřuje...A je to vůbec normální?
    2ookg boiliesu, barely kukurice.Ta nesmyslná honba za bezbranym pupíkem.
    Teď změny chování takto postizených rybářů. Naházet ťisicovky do vody, mi připadá, jako to hodit do ,,bedny".Reciprocita je stejně nevyzpytatelná a povrchní. Proč je Šírava v rezimu chyt a pusť, díky čemuž dostává Domaša pořádně na prdel? Ať si každý odpoví sám. Těch případů, kdy se z nevinnosti stal byznys a posedlost, můžeme v tomhle případě najít mnoho. Všichni víme, co se muselo přizpůsobovat, měnit, zakazovat a nebo naopak povolovat, jenom z důvodu, že je tu ,,fenomén" kaprařiny. Čemu to pomohlo a do budoucna pomůže, kromě byznysu?

      NRora9 - Profil | Út 4.2.2020 11:01:43

      Dědek >> A už tehdy jsi tam chytal na feeder, kuku, odhozem, téměř bez krmení atd...
      Promiň, neudržel jsem se, ale některý tvoje komentáře napříč Mrkem jsou trapný. Proč nenecháš ostatní v klidu si rybařit jak chtějí? Nikdo ti nic nevnucuje a ty máš potřebu neustále někoho poučovat a vychovávat. Zklidni hormon a použij hlavu k základní věci diskuze, tj. mít právo na jiný názor než je ten tvůj.

        NKubo Fabian - Profil | St 5.2.2020 1:20:39

        Dědek >> šefe bude mi cťou natočiť s Vami lov kaprov method feedrom na Zemplínskej Šírave, budem Vám variť, starať sa o Vás a natáčať ❤ Aj vďaka Vám má video toľko pozreti koľko má, ďakujem a smiem prosiť o termín ? 😂

          NDědek - Profil | Čt 30.1.2020 16:17:10

          Kubo Fabian >> Tedy když se mi to co jsi natočil nelíbí, tak jsem hejt?
          Myslím, že by ses měl chlape opravdu probrat. Jsi z té kaprařiny vyjetý, jako Máňa ze šluku trávy.
          Jo, páni kapraři, ti jsou nejvíc a ostatní, co s nimi nesouhlasí, jsou hejti.
          Nejsou, hejti, jste naopak vy...

          https://jurnecka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=524785

          Tady máš příklad ke čtení, to aby jsi věděl, o čem vůbec píšeš, Hejte.

          A nezapomeň si mě dát do ignorace, nebudeš první kaprař :-)))

            NDědek - Profil | St 5.2.2020 19:11:10

            Kubo Fabian >> Kubo, nejsmutnější na tom je, že jakýkoliv nesouhlas, jakékoliv nelíbí, nebo jakákoliv kritika, je okamžitě z vaší strany brána velmi negativně.
            Hned je to hlupák, hovnochyt, debil a nevím co všechno. Je to jeden z důvodů, negativních nálad vůči kaprařům.
            Víš kolik lidí, se do mě opřelo, že kaprofeeder není žádné chytání s feederem, že je to kaprařina, že jsme se zpronevěřili jemnému chytání, že jsme hlupáci a nevím co? A co, svět se kvůli tomu zboří? Mám jim nadávat, mám se k nim chovat jak to děláte vy?
            Kritiku je třeba unést, s nesouhlasem se smířit, tak to prostě chodí.

            Zlatý Milan Tychler, to je pán rybář a člověk s velkým srdcem. Nikdy by se takhle nezachoval a to tady občas dostává pořádné kapky.
            Na to je ale potřeba být aspoň trochu formát a to mi u vás, většiny kaprařů chybí.

            To vy, je myšleno obecně, ne konkrétně na tebe, vlastně Vás :-)

              Njeden3 - Profil | St 5.2.2020 5:03:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

              nechci reagovat konkretne na nikoho..ale prece jen zde vidim jiste nesrovnalosti v argumentech
              za prve je opravdu velky rozdil,jestli chytam na vode,ktera ma par hektaru,max treba 20 a nebo na vode,ktera ma radove tisice hektaru
              dale - pokud zde najdeme od feedrare ci plavackare,ktery sedi u vody par hodin ze pouzije pet-deset litru krmeni - nikdo to moc neresi- kdyz pouzije kaprar za den 31kg - pritom chyta na velke vode a predpokladam 24h - je to pry extrem?
              Pripada mi,ze je to reseni ceny-nedaval jssem pozor,jestli krmili krmakem nebo ostrym boilim,ale pak uz se resi lidi jen cena
              ale-prece nebudu resit,ze soused ma na noveho medoura a ja jezdim 9 let starym autem-tak s nim kvuli tomu nepujdu na pivo?
              jak uz tu nekdo psal,kdyby nekdo narval treba i jen 100kg do 2ha rybnika,reknu ,ze je magor,,,ale v Sirave?? tam je to opravdu celkem drtek v prepoctu jen na hektar lovneho sektoru,ne na celou vodni plochu

                NPoligoN - Profil | Čt 30.1.2020 16:59:27

                Kubo Fabian >> presne ako píšeš, Ešte k samotnému videu. Mne osobne sa páčilo. 90% videi je iba o znacke boilies a zabere na kapra na podlozke, tu si predviedol taktiku krmenia čo je pre mna pridana hodnota, Privital by som viac videi zameraných na rozne taktiky krmiania, hlavne na velkych vodach ;).

                  NDodo677 - Profil | St 5.2.2020 19:08:16

                  Strašná sranda jak si někteří lidi myslí, že jejich světonázor je jediné správné a snaží se pořád dokola někoho poučovat......ale přitom sou to oni, kteří se chovají jak arogantní hovada a rozdělují rybařinu na "lepší a horší".....
                  Kéž jich u vody potkám co nejmíň a užiju si tam klid pro které tam chodím......

                    Nviliam1735 - Profil | Út 4.2.2020 11:31:40

                    Dědek >>
                    Preco sa zbytocne hadat a chytat sa za slovicka.
                    Jodnoducho niekomu sa to paci,niekoho to bavi,niekto na to ma a niekto na to nema.A su rozne situacie pri vode,ze ten co na to nema,ma v hlave a dokaze byt uspesnejsi, ako ten co na to ma a krmi ako blazon a lovi nasadaky alebo tiez velke hovno.Najlepsie na tom je ze o hodinu to moze byt uplne naopak a preto nas to tak bavi,aspon ja to vnimam takto.
                    Na rybach to nikdy rovnake nebude, meni sa to kazdu hodinu a je len na nas ako sa k tomu postavime,ale hadat sa tu ako male deti to akurát celu kaprarinu a vsetko okolo nej zatracuje popritom je to nas spolocný konicek.
                    Na miesto toho aby sme sa poradili a skusili pochopit jeden druhého( fider kuka,lovec 500kg gul) sa ideme vrazdit.
                    Dedek ano chapem aj tvoj nazor a tvoj uhol pohladu ze je lepsie sediet na brehu a pohodlne tahat kaprov za 5kc. ako sa trmacat clnom 800m od brehu a sypat tam tony krmiva, za 1000kc,lenze aj ty musis pochopit ze je ina doba a iny ludia a kazdeho naplna nieco ine aj ked je to niekedy podla teba nelogicke.Lenze sarkasticky sa niekomu vysmievat,tiez nepadne vhod.Nas spolocny ciel je ulovit rybu, aku velku a kolko kusov, zavisi len od kvality nasho rozmlyslania a znacnej davky stastia.

                      Nbjwir - Profil | Pá 31.1.2020 13:31:25

                      Knapík >> Tohle video mělo poukázat na určitý "extrém" , nebo tak to alespon chápu já - nezaujalo takže jsem proklikal a viděl asi dohromady 2-3minuty..ono to totiž zase nějaká novinka není , vody jako Orlík , Lipno , Slapy jsou tímhle vyhlášené (kdo nekrmí - nechytá) , kamarádův děda na tyto vody pravidelně jezdil na 14 dní a mít s sebou 5 metráků kukuřice nebyl problém,podotýkám že jel čistě pro rybí maso..
                      A nezlob se ale tyhle výkřiky a tahání zákonů...Nevím zda jsi právník , počítám že ale asi ne..Pokud se nad tím zamyslíš zjistíš jakou absurditu jsi napsal..Protože vlastně sám pácháš to samé.On tam nasypal 200kg kulí -> ty oproti tomu chodíš vodou a můžeš ji zanést nějakým neřádem na svém oblečení nebo těle,stejně jako on můžeš kontaminovat vodu..Neber to tak že obhajuji jeho a obvinuji tebe to ne..Jen chci ukázat že zákon napsaný v podobě jaké je jedna věc a jeho samotný výklad je věc druha a to dělají soudci..
                      Nejsem si jist zda náhodou boilies nemusí projít nějakým procesem schválení před prodejem.Díky udání p.Kuny na firmu LKbaits se vyjádřili hygienici že vlastně se nejedná o závadný produkt pro vodní toky..Jak říkam tímhle si nejsem jist,nikdy jsem po tom ani nepátral

                        NKolouš - Profil | Pá 31.1.2020 8:44:17

                        Kubo Fabian >> Dobrý video... mě hrozně fascinuje jak má každý potřebu se zajímat za co kdo utrácí peníze :D Já třeba místo u moře budu raději u Labe..takže tam mohu klidně koule za 30 papírů nasypat .. moje prachy..moje sypání :) Ikdyž to omezení.. 3kg krmení / den je opravdu dobrý nápad.. u každého revíru by stál hospodář pěkně s decimálkou a obuškem .. co kilo navíc rána do slabin :)

                          NSlavíček - Profil | Čt 30.1.2020 10:35:00

                          Alex dvaka >> Jak vidím už se jezdí z vozíkem za auto pouze s krmením jestli to půjde takhle dál budou někteří vozit žrádlo pro ryby rovnou na tatre 815.

                            Njano.mut - Profil | Čt 6.2.2020 19:00:08

                            Neviem či na tejto diskusii sa mám smiať...alebo plakať...nerozumiem..ako tu niektorí vedia len kritizovať. Keď niekto príde s jednou guličkou k vode...a bude chytať..nech chytá...Keď niekto príde s jednou tonou boilies...tak nech príde..aspoň sa ryby nakŕmia. A pre mňa za mňa...nech nech tam nahádže boilies aj za 10 000 eur...tak aspoň sa ryby dobre nakŕmia. Lebo je pravda...že skoro všade sa vo veľkom nasádza menšia ryba, aby mrazničkári boli spokojní...a potom staršie ryby tak nerastú...je neskutočné, ako tu každý rieši..na čo..a koľko chytáš....kde presne si akú rybu chytil...namiesto aby sa prialo...keď niekto chytí peknú rybu...ktorú pustí.

                              NKubo Fabian - Profil | St 5.2.2020 19:40:29

                              petulaS >> Veď som sa ponúkol Dedkovi, aj že mu budem variť :D a nič, mal som tak krásny príspevok napísaný a on dal ignorovať diskusiu... Chválabohu :-) Už sa to nedalo čítať dookola to isté, akurát inak sformulovaný príspevok... :-)

                                NPvl - Profil | St 5.2.2020 19:22:20

                                Některé příspěvky mi připadají jak gramofonová deska na které se zasekne jehla :o§) Beru to ,že každý má svůj názor ,ale proč jej prezentovat stále dokola ? Asi tomu nerozumím ...

                                  NE-FOX - Profil | St 5.2.2020 19:04:58

                                  Kubo Fabian >> Kašli na ně. Stejně kdo nechce, nepochopí. Jenom nechápu kde se bere tolik nenávisti nebo možná závisti mezi rybáři, kteří používají různé způsoby lovu, není mi jasné proč. Tady je prostě každej nejchytřejší, odvážnej a hlavně mají všichni pravdu. Prostě to neřeš, udělal jsi co si udělat chtěl, nikomu si tím neublížil, RR jsi neporušil, tak je neřeš, ať si myslí co chtěj...

                                    NKubo Fabian - Profil | St 5.2.2020 18:58:51

                                    Refkař >> Ahoj ďakujem, preto som to dal na mrk, aby som sa pobavil na reakciách a prečítal si aj nejaké negatíva k videu... V podstate žiadne negatívum k videu som sa nedozvedel, čo je v podstate super akurát každý rieši množstvo kŕmenia a aký je tento svet nespravodlivý... :D Niektoré argumenty typu, že nevidí človek zmysel, že prečo sa námahať s ďalekou vyvážkou, krmením...keď to údajne dokáže nachytať na feeder, tak to je akokeby som sedel doma celý život a nechápal prečo turisti lozia po horách keď sa im stačí prejsť okolo domu :D Už sa teším na sezónu :-)))

                                      NKubo Fabian - Profil | St 5.2.2020 18:48:13

                                      RK >> Vydrancoval velke kapre odkial? nabudúce prosím trochu konkretnejšie aby som si náhodou zle nedomyslel a nevysvetloval niečo iné... :D Domaša ako každá iná vodná nádrž bola po napustení veľmi úživná, tlak na vodu bol minimálny preto tam rýchlo dorástli trofejné kapre. Ako voda stárne tak úživnosť upadá ( u každej vodnej nádrže to je špecifické) a samozrejme rokmi pribúdal tlak rybárov až do takého štýlu, že veľké ryby sa vychytali, zožrali a následne ďalšia generácia už nedokázala dorásť to trofejných rozmerov, nestihla...:-) detto Liptovská Mara... :-) Všetci tu miešajú barely kukurice, ale ja som nehodil ani zrnko kukurice do vody, samozrejme to neodsudzujem... Mám 120videí na svojom youtube kanály, v jednom videu skúsim extrémnejší zákrm, čo je na Šíravu ako spomínal viliam zrnko piesku a je z toho halo, že kam tento svet speje... fakt nechápem :D Asi som príliš mladý aby som to chápal :-)

                                        NDědek - Profil | St 5.2.2020 18:02:11

                                        RK >> Ty dostaneš nelíbíků a možná i po čuni... :-)))
                                        Copak sis to tady pořádně nepročetl? Jsi zcela nepoučitelný a řekl bych, že ještě horší, než já.
                                        Takhle se mluví s kapraří? Jsi normální??? U kaprařských videí, se musí mlčet, nebo chválit, blbečku :-))))))))))

                                        Za všechno můžou staří, nenažraní kolínkáři. Kvůli nim, musí dnes chudáci kapraři vyvážet několik set metrů a krmit metráky krmení, protože u břehu dědci kolínkáři všechny ryby, které nestačili sežrat, nebo prodat do do soukromých revírů, popíchali.

                                        Zbytečná snaha Roberte vraťme se zpět k čudlám, každý kaprař ti tady napíše, že jsi určitě hovnochyt a dá si tě do ignoru :-)

                                          NRefkař - Profil | St 5.2.2020 13:37:06

                                          Kubo Fabian >> zdarec tak jsem se mrknul na video a za mě perfekt proste ti to fungovalo a to je úspěch na tak obrovský vodě tolik kg není nic hrozného a ze vyvazis na opravdu daleký vyvazky tak mas takovej level a druhej ti muže víš co😁a příště bych se rozmyslel jestli to sem dávat nebo ne protože vidíš reakci místních slabomyslnych uživatelů !!ale tak tady se taky neda nic jiného čekat 😁

                                            Ndrvoštěp - Profil | St 5.2.2020 13:13:57

                                            Pvl >> Ano, používat mozek. Ale co když je rybařinou nepolíben a chce začít a nemá pomocnou ruku, rozuměj kolegu který ho povede ? 🤔Pak je zmasen reklamou a videi který hltá po večerech. Tak vznikaj pak ty partičky rádoby kaprařů kolem vod co sežrali všechnu moudrost světa a prodali by vlastní mámu aby byli testéři😭

                                              Nbart.bm - Profil | Út 4.2.2020 19:54:29

                                              RK >> a proč by nebyl?Zažil jsem že lidi vyházely denně 50kg kukuřice do toho 10kg koulí a 10kg pelet.ale jelikož těch 50kg byla kuku nikdo se nad tím nepozastaví proč taky,včak je to jen partikl no a co...pošrotuj to ale,udělej koule a už je problém?lidi neví kolikrát o čem vůbec mluví.Jak říkám,koule je jen šrot který má tvar a tyhle kecy o překrmení jsou jen kecy těch co nemaj na masivní krmení na takovéhle vodě.Ano na vodě dejme tomu do 100ha bych možná uvažoval jinak ale na takovéhle je to jak když plivne

                                                Nviliam1735 - Profil | Út 4.2.2020 9:06:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                220kg boilies vyhadzat za tyzden do priehrady,ktora ma rozlohu 33km stvorcovych,maximalna dlzka 11km, max.sirka 3.5km je ako zrnko piesku.A hlavne pri obsadke ryb,ktorou tato voda disponuje.
                                                Povacsinou tomu nechapu ludia,ktory nevideli ani 50kg gul z helikoptery, nie to este z blizka.Avsak pointa celeho co som vlastne chcel napisat je, ze hlavne pre tychto ludi nie je vobec problem vysypat 300kg kukurice za vykend a absolutne sa nad tym ani nepozastavuju, sak je to len kukurica.Lenze v skutocnosti je to asi rovnaky objem potravy, len jediny factor hra velmi vyznamnu rolu a tou je cena.....Len tak pre zaujmavost si vyskusajte polozit na zem plachtu a vysypte na nu 10kg boilies. Budete prekvapeny, ze to az taku velku plochu nezakryje a vynasobte to x 20 pripocitajte si rozlohu priehrady,obsadku kaprov a vyjde vam zrnko toho spominaneho piesku na zaciatku textu.....

                                                  Nbart.bm - Profil | So 1.2.2020 9:02:06

                                                  Twl co řešíte? Kukuřice jste schopni naházet za týden několik metráků do vody a neřešíte to.a co je boilie?jen šrot v koulích.Za rok padnou do našich vod troufni si říct desítky tun boili a kde je partikl.Ten kdo závidí,že nemá na takové krmení bude pomlouvat a brblat.Zkuste si vzít 1kg boili a rozprostřete ho do čtverce 10x10m pak posuďte a nezapomeňte ale,že 1kg kouli je furt 1kg šrotu,akorát má ten šrot tvar...

                                                    Nsidneyv - Profil | Pá 31.1.2020 15:56:02

                                                    Podla mna skor antireklama na dane boile. Gule maju byt zo svojej podstaty selektivne. Mali by chytat velke ryby na danu vodu.
                                                    A to tieto nechytali. Nepockali si na vacsi kus, ale zralo to vsetko co islo okolo. Boli prilis atraktivne, makke a male.
                                                    Autor je dostatocne skuseny rybar na to, aby to predvidal, ze takymito krmnymi gulami a s takouto taktikou tak docieli presne taky vysledok, ako docielil. Tzn kvantum malych a strednych ryb.
                                                    Odhadol by som to video skor tak, tak ze nim chcel p. Fabian znova poukazat, ako uz urobil vo svojich minulych videach, na zrejme nespravne hospodarenie (zarybnovanie) na Sirave.

                                                      NKubo Fabian - Profil | Čt 30.1.2020 12:45:50

                                                      marmyš >> nie je skoda hádzať kolienka do vody? 😁 akurát ich mám na obed a sú skvele! Dobru chuť :))

                                                        Njeden3 - Profil | St 5.2.2020 19:57:16

                                                        Kubo Fabian >> skoda te Domasi..tam jsem si nekdde ve 13 letech chytil na kus chleba sveho prvniho kapra 5+ :-)
                                                        jo a take jsem tam poprve videl,jak se naklada do kufru skodovky kapr 14kg-chyceny na rybicku!!! v te dobe jeste boili nikde na svete nebylo ... ten kapr byl tenkrat publikovan n nejakem rybarstvi...ovsem v tom clanku nebylo nic o tom,ze skoncil v kufru auta..vite,tenkrat jeste zadne chyt a pust nebylo,treba muj tatik i deda byli zaslouzili a opravdu kovani masari-presto mi i meho kapra 5+ tenkrat rekli,toho pust,toho je skoda zabit.. u toho 14kg neseneho do kufru jen kroutili hlavou-se slovy-sakra,to je jako sezrat stoletou kravu
                                                        takze to bylo pred 40 lety na Domase-konkretne zatoka Dobra, ta 14 byla chycena na spici zatoky vedle mola pro parnik....uz tenkrat i velky masar dokazal dat rybe svobou azadne chyt a pust nebo boili lovec to nebyl
                                                        ja si myslim,ze chapu argumenty lidi,kteri se nad tim pozastavuji,resi,kolik to stoji penez a ze je to na jedne strane skoda na druhe strane maji treba obavu,ze ryba zvykla na koulis jim neskoci na pareny rohlik-ale ona skoci a rada,mozne lepe a ochotneji nez na to boili,jen jde o to kdy,kde a jak to rybar rybe prezentuje.
                                                        takze k tem penezum-ja se pousmeju nad zoufalcema,kteri leti úpres pul sveta nekam do hotelu k arabasum,kde si treba ani podelane pivo mimo hotel neda,v pokoji musi mit klimosku,jinak by tam vedrem chcipnul,jeho zena musi byt oblecena podle jejcih zvyklosti,aby ji nahodou nepokutovali a koupaji se jen u bazenu-protoze by se jim nekde na plazi mohlo neco stat-adaji za takovui dovolenou klidne desitky tisic a prijdde jim to cool -a maji pravdu,je to jejich vec,me se to nemusi libit,prijde mi to jako vyhozene penize-ale je to jen jejich vec,ze si to zaplati
                                                        tak nezavidme nekomu,ze narve do krmeni na tyden tisice-misto aby se jel klimatizovat do pouste k bazenu za jeste vice penez
                                                        mrzi me,ze se mezi sebou ty rybarske "smecky" zerou jako psi..prop me je to osobni,protoze se povazuji za rybarskou vsehochut od feedrarel,pres kaprare po plavackare-s vlackou jsem to posledni tri roky dost flakal... jak tu pak takovvy clovek ma komunikovat?? Resim,kdyz se nekdo u vody chova jako hovadko bozi a neresim,jestli u toho ma v ruce plut na plavacku,feedr nebo kaprak.
                                                        Tak to vidim ja

                                                          NRupert - Profil | Út 4.2.2020 17:30:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                          Dědek >> Samozřejmě, že video obsahuje i reklamu, KF je myslím zaměstnaný u GF a je to jeho práce propagovat jejich produkty, je na každém z nás vyhodnotit danou reklamu a vzít si z ní co potřebuje. Několik jeho reklamních videí jsem viděl a musím uznat, že to dělá opravdu dobře.
                                                          Nebo si myslíš, že jakýkoli produkt nepotřebuje reklamu?

                                                          Feedru se věnuji jen okrajově, ale nikdy by mě nenapadlo kritizovat tuto techniku, jen si přečtu přízpěvky a buť tiše nesouhlasím, nebo mi to něco dá. A tím, že se feedru nevěnuji naplno, nebudu kritizovat. To nechám odborníkům.

                                                          Proto mě zaráží, že kritizuješ kapraře, který evidentně chytá prostě jinak než ty.

                                                          Navíc mám úplně jinou představu o násaďacích. Kapři 6-10kg je celkem úspěch na ZŠ

                                                            NDědek - Profil | Út 4.2.2020 12:55:32

                                                            Pítrsák >> Už jsem nechtěl reagovat, protože mě za můj postoj spousta lidí nemá rádo, tak abych jim nedráždil slepé střevo. :-)

                                                            No, nejsem kaprař jako pán Máca, to jistě ne, i když jsem chytil taky kapry k metru a devatenácti kilům váhy. Oproti němu, na feeder a se zakrmenou kuku, když už mě nařkl, že jsem chytil za 40 let chytání úplný hovno, jak se vyjádřil.

                                                            Ale sledováním jiných kaprařů a slušně se chovajících, oproti tomu buranovi jsem vypozoroval, že kapraři co chtějí chytat velké kapry, tak mimo závody spíše zakrmují střídmě, trvale a bodově, na předem zvoleném místě.

                                                            Ano, Kubo zvolil jinou metodu k jejich ulovení, takovou závodnickou, ale výsledek se nedostavil. Čím to bylo nevím, nejsem zkušený s masivním krmením koulí.

                                                            Prostě takové chytání jde zcela mimo drtivou většinu rybářů. Mnohým se to nelíbí kvůli zákonu o vodě, jiným se to nelíbí proto, že se chytá daleko od břehu kde si na to ryba zvykne a běžný rybář si potom nezachytá, jiným se to nelíbí že si kapraři na něco hrají a jiným už z principu, že to udělá kaprař.

                                                            Osobně je mi to opravdu fuk.
                                                            Vysvětlil jsem to. Je pro mě nesmyslné, vynaložit tolik úsilí, krmení, financí a času, na to, abych chytil kapra. Vždyť je to stále jen kapr a je jedno odkud je. Kapr, všežravec, který sežere i hovno, a vy z něj děláte chráněnou modlu, jak říkával od kamaráda děda. Je jich všude jako sraček, za chvíli se už ani nebude nic jiného sadit, bo kapř je třeba.

                                                            Prostě chlapci musíte připustit, že většina rybářů a to nemluvím o ostatních lidech, se takovému chytání bude minimálně podivovat. Většina tady ani nenapíše, protože jim to nestojí ani za to, to komentovat. Přečti si od plkárkny přes další linky, ve kterých se tomu lidi posmívají... Každý den se někde objeví narážka na to video, bohužel, bez pochvaly.

                                                            Pokud vy, kolegové, kterým se to to líbí, uznáváte to a praktikujete a nechcete kritiku, nebo nesouhlasné příspěvky k takovým počinům, musíte s tím do skrytých pokeců, tam vám do toho opravdu nebude nikdo kecat, nikdo kritizovat.

                                                            To ale nebylo záměrem zveřejnění videa na MRKu. Ať se to vám, zastáncům líbí, nebo ne.

                                                            Nebýt takových zmrdů jako jsem i třeba já, viď Máco, by toto video po dvou dnech a pěti obdivných a přitakajících příspěvcích, upadlo v zapomnění.

                                                              NRupert - Profil | Út 4.2.2020 11:50:45

                                                              Autor videa (KF) chtěl zjevně vyzkoušet taktiku extrémního krmení a prochytat se k větším rybám, což se mu i částečně podařilo. Navíc jak sám uvedl byl to trénink na závody ZK 2019. Patří mu můj obdiv, že ještě dokázal vše natočit. Ano, taková je dnes kaprařina na lokalitách, jako je Šírava.

                                                                NOndřej Macků-Maca - Profil | Út 4.2.2020 11:23:02

                                                                Rora9 >> dej si toho chytrolína do ignoru a máš pokoj. Větší všeználek a hater na mrku není. Takže hádám že v životě chytil úplný hovno jako všichni tihle týpci.

                                                                  NDědek - Profil | Út 4.2.2020 10:38:54

                                                                  viliam1735 >> No, pokud má ty koule za 6,-Kč kilo, tak je má levnější, to je fakt.
                                                                  I kdyby je měl zadarmo, tak mi chceš říct, že toto je ještě rybařina? Že potřebuješ takové velké množství krmení, téměř čtvrt tuny, aby si ulovil posraného kapra násaďáka? To si sednu tady na štěrkovnu a ve dvojko těch násaďáků našvihám za tři dny úplně stejně.
                                                                  Já chápu kapraře, kteří chtějí vysedět velkého kapra, sám to jako feederař občas dělám, ale vyvážet několik set metrů nástrahy a zkrmit čtvrt tuny krmení na kapra 50-60 cm, to je směšné.To není normální. Tyhle kapry tady kluci chytají na plavačku se třemi hnojáky :-)))))))))
                                                                  Více se nemá cenu bavit...

                                                                    NCalex - Profil | Po 3.2.2020 23:02:00

                                                                    bobco >> Jak pro koho....Třeba pro cikána je ďaleko Toronto a blízko Chánov....To je těžký...

                                                                      NEsox 2 - Profil | Ne 2.2.2020 6:44:51

                                                                      Zdravím, tak když to tady tak čtu tak já jsem vlastně klikař. Nahazuji na max. 40 metrů a ne až za obzor a zkrmím oproti jiným kteří nasypou do vody stovky kg za den tak 1/2 kg mražené kuku z Lidlu. Pravda chytám v Maďarsku a z lodě, ale jinak asi dobrý revír nebo či co.

                                                                        Nšerpa - Profil | So 1.2.2020 17:35:53

                                                                        Frajer by byl, kdyby tam jel s dvěma koulema, v tomhle případě bych doporučoval navštívit doktora Chocholouška.

                                                                          NKubo Fabian - Profil | Pá 31.1.2020 18:14:12

                                                                          sidneyv >> Ahoj, nie je to antireklama :-) Predaj sa zvýšil a ľudia na to chytajú ryby... v podstate ako na každú inú kvalitnú guličku. Zázračnú guličku našťastie ešte nikto nevyrobil :-) Budem veľmi rád ak mi prídeš ukázať selektívnu taktiku na Šírave, takých tam už bolo a práve selektívnou taktikou ťahajú tie najmenšie ryby ;) Keď v novembri vyvezieš do ľuftu jednu guličku na 700m a za hodinu mas zaber, následne to posunieš o 100m inde a za 2 hodiny záber, tak už je niečo zle... ak hodíš k montáži 3hrste gulí a tie pirane to zožerú hneď, proste ten väčší kapor nemá šancu sa k tomu dostať, preto som skúsil túto extremnu krmnu kampaň, aby tie mali žrali v strede, robili rozruch a my po okrajoch odchytávali krajšie exempláre, čo sa na momentálnu situáciu aj podarilo. Ďalší rok refinancujem úver a zdvojnásobim dávku :D

                                                                            NKubo Fabian - Profil | Pá 31.1.2020 18:00:22

                                                                            Kolouš >> Svätá pravda, nestačím sa diviť.. ale je Január a absťáky :-) Už keď spomínaš Labe tak dnes sa mi podaril krásny lysák! 1x20mm gulička bez krmenia :-)

                                                                              NFalkec - Profil | Pá 31.1.2020 14:38:34

                                                                              Kubo Fabian >> Video se mě líbilo! proč tam nenasypat když na to máš koule a peněženku :))) ale to je jedno, hlavně že ste te bavili a jezdilo to! Za mě super!!! :)) Zaujal mě tam ten tvůj podběrák, mohl bys mi poslat na něj nějaký odkaz? klidně i SZ. Díky moc a držím palce! :)

                                                                                Nmilanpindryc - Profil | Pá 31.1.2020 14:11:04

                                                                                bjwir >> To mas tezky, velky mnozsvi krmiva proste zhorsuje kvalitu vody a podporuje rust ras.
                                                                                Napriklad rybnik Sykovec, paradni soukroma voda se super spravcem. Jenze puvodne kysela voda bez ras vhodna ke koupani byla vapnena a pak se do ni dalo mrak kapru a hodne se krmilo. V kombinaci s teplyma rokama pochcipali pstruzi z vody se stal smradlavej brcal a nakonec se sokromej rybnik zrusil....protoze kvslita vody vadila mistnim.

                                                                                A s timhle videem je to podobny. Nikdo nas nejebe ze chytame na feeder ale kuli takovejmhle extremum to muze prijit. A nebylo by to poprve co se ucho utrhlo kuli par excesum

                                                                                  NKnapík - Profil | Pá 31.1.2020 8:33:40

                                                                                  Pvl >> nevidím moc velký rozdíl mezi tím, když nahrnu do vody 200kg krmiva nebo shnilých brambor. Cosi jako vodní zákon o tom pojednává hned v úvodu.
                                                                                  Cituji :
                                                                                  Účelem tohoto zákona je chránit povrchové a podzemní vody, stanovit podmínky pro hospodárné využívání vodních zdrojů a pro zachování i zlepšení jakosti povrchových a podzemních vod ...

                                                                                  Opravdu nevidím způsob, jak by nahrnutí haldy krmení do vody mohlo její kvalitu jakkoli byť jen minimálně zlepšit .-(

                                                                                    NDodo677 - Profil | Čt 30.1.2020 19:30:05

                                                                                    Video celkem zajímavý a netradiční. Kila sou naprosté extrém, ale to je tahle voda taky......
                                                                                    Důležité je vzít do úvahy poměr krmení/plocha vody/zarybněnost.....aby to pak nějakýho vola nenapadlo zkoušet na 10ha rybníku....:-/

                                                                                      Nkubiczek94 - Profil | Čt 30.1.2020 17:37:34

                                                                                      Video super :) predpokladam, že na takove vodě Nejsou hejna o 20ks ale o 200ks a kdyby clovek krmil 1kg k montazi, tak to je pro takove hejno “zastavka na vterinu” , takze pokud meli zravou, coz asi meli, tak si myslim, ze toho krmeni ani zdaleka nebylo moc 😀

                                                                                        NKubo Fabian - Profil | Čt 30.1.2020 16:38:24

                                                                                        Dědek >> Ale dědku prosím Vás :-) Veď ten život je tak krátky, načo sa rozčuľovať... :-) Prečo by som Vás mal dat do Ignoracie, veď ste napísali svoj názor, čo ja plne respektujem ;) a jasne, že som z rej kaprariny "vyjety" ved je to moja práca a živý ma to... ps: dík za ten odkaz na čítanie, ale fakt nerad čítam... prajem pekný deň. Ospravedlňujem sa, ak som sa Vás niečim dotkol, naozaj som to nemal v pláne. Howgh.

                                                                                          NBery. - Profil | Čt 30.1.2020 14:46:28

                                                                                          Je spoustu lidí a spoustu názorů a net plný hejtů :-)
                                                                                          Kubo zajímavý test, video pěkný. Kuličky jsou evidentně dobře stravitelné,když to kaprama projíždí jak řepka. Na začátku jsem čekal, že se timhle dokážeš dostat k větším rybám než které si nachytal. Ale zase se ukázalo, že jedna taktika nemusí být dobrá vždy a všude, resp.s tim chtěným výsledkem.

                                                                                            Nvydra Lucky - Profil | Čt 30.1.2020 13:18:56

                                                                                            Je to fakt zajímavý způsob, jak zblbnout. Tohle považuji fakt za diagnózu. Jen bych se rád zeptal, protože jsem to celé neměl sílu sledovat, kolik chycených ryb bylo +15, +20 ??? Jezdit na vodu kilák, nasypat přes dva metráky kuliček a ???? Samo sebou je to každého věc, jak se k čemu postaví, pro mě je tohle šílenství. Ale jak tu říkáme - proti gustu žáden disputát.

                                                                                              NDimmu - Profil | Čt 30.1.2020 12:36:24

                                                                                              "..nebuděm voziť daleko, prvá hrana je na 350m.."
                                                                                              V současné kaprařině nabývá pojem vzdálenost a množství zcela nových dimenzí.

                                                                                                NRK - Profil | Čt 20.2.2020 19:25:09

                                                                                                Jak bylo správně psáno, ať si každej chytá, jak chce. Ale když se něco píše sem, tak se musí ocekávat reakce a to i negativní. Je to stejné, jako když někdo fotí všechno a pak to cpe na instagram.
                                                                                                A jestli někdo napere 250kg koulí do vody, tak je to taky jenom jeho věc, ale budou holt reakce.
                                                                                                A jelikož jsou tací, kteří berou rybaření jako pohodovej koníček, tak se nemůžou ubránit pocitu, proč ta urputnost. Je to jako ,,hon" na slona na ,,Safari"
                                                                                                V plnym komfortu, bez rizika a tím pádem i bez toho uznání, který tenkrát mohlo náležet třeba nejakýmu Masajovi s oštěpem...
                                                                                                Tady určitě nejde o závist, že někdo má na koule v tom nepredatavitelnym množství(v kontextu toho, proč se to tam vlastně házíí- dětinství?)
                                                                                                Ale myslím, že jde už o něco, co se dostává za hranici toho našeho koníčka. Je to jako když je někdo nenapravitelnej děvkaŕ, kterýho vlastně všichni uznávají do doby, než dopadne jako Charlie Sheen😀
                                                                                                Prostě už to přestává bejt ,,zdravý životní styl" 😀

                                                                                                  Nmilanpindryc - Profil | So 8.2.2020 9:56:32

                                                                                                  jano.mut >> podle me to neni jedno. Prilisne krmeni zasadne ovlivnuje kvalitu vody. Taky ryba ktera roste na pririzene potrave je chutnejsi a zdravejsi nez obtlostle zrudy prekrmene boilies.

                                                                                                    NDědek - Profil | St 5.2.2020 21:25:30

                                                                                                    Nemáte mě rádi a nechcete mě tady, tak mě neřešte, nebo sem pořád polezu a budu odpovídat až do vašeho úplného zblbnutí :-))

                                                                                                      NDědek - Profil | St 5.2.2020 21:23:51

                                                                                                      petulaS >> No, pokud jde o fígl, vysypat na hromadu čtvrt metráku krmení, tak ten už je bohužel profláknutý :-(

                                                                                                        NDědek - Profil | St 5.2.2020 19:26:26

                                                                                                        sindeji3 >> proč jsi ten první příspěvek přepsal? Myslím ten s tím smíchem? Nepřekvapils...

                                                                                                          Nbart.bm - Profil | St 5.2.2020 19:09:35

                                                                                                          Kubo Fabian >> Ahoj Kubo.Tvůj problém je akorát ten,že máš známej obličej a to se hold neodpouští.Závist je sviňa.Jen ty víš proč si použil takové množství a ostatní můžou jen závidět a slintat :o)))

                                                                                                            Nbart.bm - Profil | St 5.2.2020 19:06:21

                                                                                                            Danda05 >> no jo jenže ti exoti jsou z řad...přečtu si knihu od Krásy a pár čísel Kapřího světa a je ze mě kaprář jak poleno z Černého Bezu :o))) těmto lidem se ale bohužel vyhnout nedá v žádné rybolovné technice a dá se říct i v žádné zábavné činnosti.Koukni kolik je jen fundovaných trenérů v hospodách u piva když se hraje Liga Mistrů :o))))
                                                                                                            A ano pokud bys krmil na takové vodě jen 3kg koulí za den byl by výsledek jiný.To si myslím.
                                                                                                            A o tom natáčení,ať si každý točí co chce ale kritika by měla být normální a né hned nadávat někomu za to že použil na takové vodě tolik krmení když tu vodu znají jen z obrázků na internetu.Ano pokud tu vodu znám a vím o ní tolik že mohu posoudit vliv takového množství na danou lokalitu pak o tom mohu vézt polemiku.Pokud ale vím jen že tam je mokrá voda tak proč to kritizovat?Jen lovec ví proč tuto taktiku použil,já ne.A to že má Kubo známej gzicht a chytá pod značkama je další problém.Dost lidí mu závidí a myslí si že to má zadara atd.Většinou ale tito lidé mají maximálné slevy od 20-40% co vím zas já a to taky ne na vše.Takže i tak si to musel zaplatit.Víš jak: Někdo trabant-někdo Ferrari a pokud nemáš na banány nekupuj si opici :o))))

                                                                                                              NPoligoN - Profil | St 5.2.2020 19:02:53

                                                                                                              Kubo Fabian >> chystas sa tento rok aj na vah? Zaplavy tu mame teraz takze na jar uz utekat nebudes musiet ;)

                                                                                                                NPvl - Profil | St 5.2.2020 13:39:52

                                                                                                                drvoštěp >> Já vím ... také jsem si párkrát naběhnul -nemám na mysli jen rybařinu . V těchto případech ..kdo se ptá hodně se dozví . Párkrát si natlučeš když ti to hodně vadí začneš shánět informace . V dnešní době když nejsi pohodlný -líný dozvíš se toho hodně .Dřív ?? co bylo nic :o§)) Také v některých případech můžeš radit ,jseš za blbce Mine se to s účinkem :o§))

                                                                                                                  NDědek - Profil | St 5.2.2020 11:38:15

                                                                                                                  Kubo Fabian >> Šéfe, nebude :-).To je opravdu to poslední, co by mě zajímalo a bavilo. Mě rybařina neživí, je to pro mě i manželku čistá radost.

                                                                                                                  Jinak ona je ještě jiná rybařina s feederem, než jemný method. :-))

                                                                                                                  Dnes se mimo jiné hodně chytá kaprofeeder. To znamená i chytání z odhozu, na vzdálenost až 150 m, pruty 390 i 420 cm a s vrhačkou mnohdy více, než 200-220 g. Velké kaprové navijáky jsou také běžné. Sestavy se používají stejné, jako u kaprařů. Stejné nástrahy i stejné způsoby krmení, plus krmné košíky, pokud tam není jen olovo.
                                                                                                                  A abych to napsal celé, už jsou mezi námi i takoví, kteří ten těžký kaprofeeder vyvážejí na 300 m :-).
                                                                                                                  Jak je vidno, rozdíl mezi kaprařinou a kaprofeederm se dost smazává, mnohdy nepoznám rozdíl, kromě zvolených prutů.

                                                                                                                  Tedy není mezi námi až tak velký rozdíl, jak by se mohlo zdát.
                                                                                                                  Asi jediné je to, že neznám z kaprofeederařů nikoho, kdo by volil, tak masívní krmnou kampaň.
                                                                                                                  A ta je věcí každého jedince a může se to někomu líbit, nebo nelíbit, nebo na to může čumět vypleštěně jako na drát, stejně jako já :-)

                                                                                                                    NKubo Fabian - Profil | St 5.2.2020 1:03:02

                                                                                                                    cechura09 >> 35m od druhého brehu? Priateľu šírava v miestach kde najradsej chytávam je široká viac ako 5000m 😂 rybarinu ktorú prezentujem, je na sirave úplne bežná...tak koho omedzujem? Rybárov na druhej strane ? :) veď nech si chytá každý ako chce a kde chce? Nie je to jedno.? Prečo zástup blbov? To že si chcú ľudia chytiť peknú rybu tak sú podľa teba blbci?

                                                                                                                      Nherodes - Profil | St 5.2.2020 0:06:58

                                                                                                                      riešite kraviny ale super, Kubo urobil video a tu je vojna kolko toho nasypal do vodyKubo je super chalan a už sa moc tešim ako budem s ním válčit naZelenke v marci Kubo to bude Sparta

                                                                                                                        NPoušťák - Profil | Út 4.2.2020 16:54:56

                                                                                                                        Dědek >> Už blbneš Jardo,bo píšeš sám sobě....o))))

                                                                                                                        N Dědek - ® Poslat soukromou zprávu.Út 4.2.2020 13:04:56
                                                                                                                        Dědek >> A to ani nechci vyslovit podezření, že to byl jen reklamní klip na koule se kterými se chytalo :-))

                                                                                                                          NPítrsák - Profil | Út 4.2.2020 12:26:56

                                                                                                                          Dědek >> Jasne ze se daji chytat nasadaci z odhozu,ale to nebyla urcite jeho cilova ryba,proto ti to prijde asi nepochopitelny.

                                                                                                                            NSlavíček - Profil | Út 4.2.2020 12:22:09

                                                                                                                            viliam1735 >> Byli doby kdy jsem taky vozil klidně i 500m upřímně teď mě takový lov úplně sere nebaví.Na druhou stranu je to velká vodní plocha tak to chápu..Když někoho baví kvůli možnému lepšímu výsledku vozit tak daleko je to jeho věc. Na můj vkus je tohle množství zbytečný extrém ale když to chtěl zkusit jsou to jeho peníze jeho věc

                                                                                                                              NDědek - Profil | Út 4.2.2020 11:48:24

                                                                                                                              viliam1735 >> Máš ode mě obrovského líbíka. Plně s tebou souhlasím.
                                                                                                                              Já chápu, proč to Kubo točil. Sám to v úvodu říká, že to byla pro něj výzva a Šírava je jeho srdeční záležitost. Že chtěl vyzkoušet něco jiného, jiným způsobem - velkým zákrmem.
                                                                                                                              Mé reakce byly spíš na reakce kolegů tady.
                                                                                                                              Jediné, na čem se pozastavuji, je vynaložení tolika úsilí, tolika krmení a tolika času, na rybu, které jde chytit i na splávek u břehu.Já bych se prostě na to mohl vyprdnout. Tím neříkám, že je to nesmysl, jen bych osobně tolik úsilí, na takovou rybu nevynaložil.
                                                                                                                              Tohle krmení a tuhle snahu chápu na kaprařských závodech. Jak se krmilo na závodech, třeba na Balatonu, je Kubovo krmení střídmé.
                                                                                                                              Je každého věc, jak chytá a nic proti.
                                                                                                                              Ale jak jsem psal, spoustě lidem, se toto z více důvodů nelíbí. A pokud chtěl autor jen pozitivní reakce a pouze vyjádření souhlasu a obdivu, měl na to tady upozornit a nesouhlasné, či kritické příspěvky mazat. Myslím si, že Kubo dobře věděl, že budou následovat i kritické a nesouhlasné reakce. S tím se totiž počítá a rozviřují debatu k článku i videu.

                                                                                                                              Jinak k těm chytrolínům a dalším názvům, kterými se tady kritici titulují.... Stačí si přečíst debatu od začátku a zjistíš, kdo začal "titulovat".

                                                                                                                                NDědek - Profil | Út 4.2.2020 11:33:29

                                                                                                                                Ondřej Macků-Maca
                                                                                                                                Konečně se pán "Kaprař" ozval. Neunavuje tě, si mě opakovaně dávat do ignoru a opakovaně si mě z ignoru dávat pryč, aby sis mohl ty má moudra přečíst? :-)))) Jsi tím už fakt trapný...
                                                                                                                                ...

                                                                                                                                  NDědek - Profil | Út 4.2.2020 11:12:28

                                                                                                                                  Rora9 >> A ty použij hlavu a ponech mít svůj názor i mi. Když se mi něco nelíbí, tak to napíšu. Ono se to nesmí? Kritika je nevhodná? Navíc, ten názor co jsem tady napsal, není ojedinělý, naopak...
                                                                                                                                  Pokud někdo zveřejní své video, nebo článek, s největší pravděpodobností čeká reakce, nějakou odezvu, zpětnou vazbu. To musí být jen pozitivní? Pokud to tak autor zamýšlel a chtěl jen pozitivní, či oslavné reakce, měl to tady napsat...

                                                                                                                                    Nviliam1735 - Profil | Út 4.2.2020 10:12:40

                                                                                                                                    Dědek >>
                                                                                                                                    Mojim názorom som neriesil financie, ale objem krmnej davky na 7 dni na rozlhu 3000ha.
                                                                                                                                    A nikde nie je napisane ze cim viac krmis, tym zakonite chytis aj vacsich kaprov.
                                                                                                                                    Ked uz som spomenul financie, tak autor videa ma tie gule lacnejsie ako ty kuku takze zbytocne tu tocis o tisícich korunach.
                                                                                                                                    A nikoho nenuti aby ho napodobnoval.

                                                                                                                                      NDědek - Profil | Út 4.2.2020 9:29:55

                                                                                                                                      viliam1735 >> Víš, nechci být nepříjemný, ale ty "násaďáky" z videa, nachytám i na medium feeder z odhozu. Na to nepotřebuji krmit desítky kil koulí denně, za tisíce korun někde za horizontem.
                                                                                                                                      Vždyť je to naprosto směšné.
                                                                                                                                      Tyhle oblbovačky byly aktuální před třiceti lety, když se tady s koulemi začalo. Dnes už na takovou kravinu skočí málo kdo.
                                                                                                                                      Myslím si, že to video, udělalo stylu chytání na koule tak akorát medvědí službu.

                                                                                                                                        NPoligoN - Profil | Út 4.2.2020 7:54:36

                                                                                                                                        sranda kolko odborníkov na šíravu tu je :D

                                                                                                                                          Ncechura09 - Profil | Út 4.2.2020 7:45:02

                                                                                                                                          Kubo Fabian >> Čili asi 35 metrů od protějšího břehu?
                                                                                                                                          Rybařina kterou tu prezentuješ není úplně standartní, nemáš už někdy pocit, že někoho omezuješ?
                                                                                                                                          Umíš si představit ten zástup blbů, kteří tě budou chtít napodobit ??

                                                                                                                                            NKubo Fabian - Profil | Út 4.2.2020 1:33:16

                                                                                                                                            bobco >> 800-1200m :)

                                                                                                                                              NStanley007 - Profil | Ne 2.2.2020 16:46:41

                                                                                                                                              Pekne spracované video. Chválim hlavne použitie odpadávajúcich kameňov, miesto olova. Konečne si rybári začínajú uvedomovať aj ekologickú stránku, aby zaťažovali naše vody čo najmenej, ak to nie je nutné. Stratégia lovu ,,sypať” z môjho pohľadu až taký významný úspech nepriniesla, nakoľko na Šírave chytám často (viem to posúdiť)... No myslím, že je to veľmi poučné video pre rybárov, ktorí si nemôžu dovoliť ,,sypať” ,ale zároveň ich zaujíma, či ryby lepšie berú pri masívnom zákrme. Ako to zhodnotili aj samotní aktéri videa Kubo s Dušanom, prinesie Vám to väčšie ryby. Z mojich skúseností pôjde váhový priemer o 2-4kg hore, no nečakajte automaticky 20kg+ a niekedy ani 15kg+. Super video, za mňa palec hore.

                                                                                                                                                NPepaodprčic - Profil | Ne 2.2.2020 11:12:08

                                                                                                                                                Esox 2 >> A co chytáš ? Kapry do 65-75cm. O takové mi na koule fakt nejde :-) Na kukuřici fajn. Zkus to v česku ;-)

                                                                                                                                                  NBobo - Profil | So 1.2.2020 18:50:36

                                                                                                                                                  Chlapci Sirava je voda chyt a pust kvoli pcb a poslednu dobu sa tam sype 3-4t k2-3. Chodia tam vacsinou len carp teamy s tym ze tam donesu kilecko a chytaju bodovo. Na dohod ked sa trochu nakrmi sa da chytit na feder takych 30-40 kaprov do 65cm za den. To len aby ste boli v obraze o com sa tu bavite. Malokto tam krmi partiklom, lebo to skrmi male ryby a sa neviete zbavit tych 2-3kg ryb.

                                                                                                                                                    NPoušťák - Profil | So 1.2.2020 9:13:17

                                                                                                                                                    bart.bm >> přesně,na tak velké vodě jako Šírava, to je jako když se vychčije cigánský dítě na koupališti 5x do vody a 200 bílejch se tam s radostí koupe a ještě tu vodu berou do huby.Nevím co se tady pořád řeší.....o))))

                                                                                                                                                      NDědek - Profil | Pá 31.1.2020 20:27:32

                                                                                                                                                      Vetesnik.J >> No, celí rok nevím, na celý rok bych věděl... i bez pohoršení.

                                                                                                                                                        NKubo Fabian - Profil | Pá 31.1.2020 18:04:30

                                                                                                                                                        Falkec >> Ahoj, ďakujem. Presne ako píšeš, nech si chytá každý kde chce a ako chce, obzvlášť na Šírave, kde sa prerybnením vytratila prirodzená potrava a ryby su v katastrofálnom stave oproti minulým rokom... Ale je skvelé, že sa tu vytvorila diskusia, je to len dobre pre video :-) Podberák od firmy Gardner https://www.hobby-g.com/cz/hobby-g-eshop/podberaky-​a-gafy/podberakova-hlava-specialist-pan-net .

                                                                                                                                                          Ntomik1 - Profil | Pá 31.1.2020 9:29:03

                                                                                                                                                          Přidám takový jeden příklad: Soukromá voda cca 5 hektarů velice dobře zarybněná no spíš přerybněná byl jsem svědkem jak po domluvě do vody nasypali dvě tatry "plne" pšenice asi nějaký přebytky a kvalita fakt nic moc. A víš co se stalo? Nic ryby to sežraly plus veškeré vodní ptactvo z okolí ještě 14dní nemohlo lítat jak byli přežraní-:)

                                                                                                                                                            NDodo677 - Profil | Pá 31.1.2020 8:56:42

                                                                                                                                                            Danda05 >> Nějak se necítím zmasírován kaprolobby.... .:D Osobně za rok použiju tak do 5kg koulí a kukuřice určitě sežere za rok víc králík.....:D

                                                                                                                                                            Jenom sem chtěl poukázat na to že tady některým lidem chybí nadhled a podle mě si neuvědomují měřítko konkrétní situace. Osobně velký krmení nemám rád a na některých vodách je to na nakopáni zadku. Ale zrovna na hladové šíravě tohle nějak pranýřovat? no nevím nevím.

                                                                                                                                                            Každopádně (ač se sám věnuju "rekreačnímu hovnokaprolovu") těch problémů okolo vidím povíc. (K70, chyť a pusť, kradení ryb atd.). Všechno má svoje klady a zápory. Největší problém ale je že se o tom v podstatě nedá slušně bavit, protože se vždycky najde nějaké blbec z naprosto správným a vyhraněným názorem přes které nejede vlak a všichni ostatní blbost.

                                                                                                                                                            Slušnost a ohleduplnost ..... absence těchto vlastností je kámen úrazu a přitom by tady mohlo byt tak krásně...... :)

                                                                                                                                                              NDanda05 - Profil | Čt 30.1.2020 23:23:04

                                                                                                                                                              tomik1 >> jo dyť v pohodě, kapro lobby si to takhle tou masáží vychovala a teď jen chrochta blahem, jak i jedinci kteří jsou rádi že mají na nájem, krmí po vzoru svých idolu kvanta koulí za priblblou cenu, protože je to prý nutné 😂

                                                                                                                                                                Ntomik1 - Profil | Čt 30.1.2020 22:18:04

                                                                                                                                                                Danda05 >> je fakt že mnohdy by stačila desetina toho co jsem napsal ale mnohokrát se osvědčilo tupě naházet hromadu a bylo. Bohužel hlavně při závodech ty kvanta krmení prostě uhlídat nejde. Teď řešíme šíravu a 220kg koulí jestli je to dost nebo nesmyslně hodně? Co takový Balaton tam to někteří valí hlava nehlava a 200kg je na prvotní zákrm. Prostě na velké vodě se ti to ztratí ale na pár hektarech to může i sakra uškodit. Vím že zde bylo video nějakých borců že soukromáku cca 15 hektarů a ti za týden tunu krmení to jsem měl oči až na vrch hlavy.

                                                                                                                                                                  NSlavíček - Profil | Čt 30.1.2020 17:10:17

                                                                                                                                                                  Kubo Fabian >> Reklamě nepodléhám tohle všechno už mám za sebou.Koule chytám pouze co si udělám návazce už taky měnit nebudu. A tak masivní zakrm rozhodně zkoušet nebudu. Co jste tam nasypali do vody mě stačí na 2 sezóny sice zijem pouze jednou ale dnes dávám přednost utrácení za jiné věci rybářina je jenom koníček nic víc

                                                                                                                                                                    NKubo Fabian - Profil | Čt 30.1.2020 17:04:47

                                                                                                                                                                    Dědek >> Som rád, že sme sa pochopili. :-) Ak sa niekomu nepáči moje video, určite to nepovažujem za hejt :-) Bolo to mierené na priame "hejty"... Ktorých našťastie nie je tak veľa... Ak budete v Prahe, tak sa zastavte a rád si s Vami potykám :-) K.

                                                                                                                                                                      Nrájovec - Profil | Čt 30.1.2020 16:52:53

                                                                                                                                                                      Kubo Fabian >> Záběry pod vodou, ty neomrzí. A pohyb kolem tvých dvou metráků mohl být hodně zajímavý:-)

                                                                                                                                                                        NKubo Fabian - Profil | Čt 30.1.2020 15:40:57

                                                                                                                                                                        Bery. >> Ahoj Ďakujem pekne, aj ja som to očakával,preto som zvolil túto taktiku. Posledné roky chytiť na šírave väčšiu rybu je naozaj o šťastí... žiadna taktika tam nefunguje, proste nič... No na to aké ryby sa tam momentálne chytajú, tá taktika zafungovala. Keď sa pozrieme na to z pohľadu, že sa tam ťahajú 3-5kg ryby, tak túto výpravu a taktiku Ja beriem ako úspešnú... Mohol som si vybrať inú vodu, ale Šírava je moja srdcovka, aj keď momentálny je katastrofálny... Som proste taký, že ak ma niečo zaujíma, tak to chcem skúsiť... nesedím na FB, alebo mrku a na ten Hejt som si za tie roky zvykol, mám ho rád a viac menej sa na tom dobre bavím :-)

                                                                                                                                                                          Nsindeji3 - Profil | Čt 30.1.2020 15:10:17

                                                                                                                                                                          Ty voe, zveřejnit kolik si toho můžete dovolit naházet do vody, je to jako říct kolik "bere" šéf. To jste si dovolili hodně. :)

                                                                                                                                                                          Mě by nebavilo tímhle závodním stylem tahat tolik kaprů v podobné velikosti pořád dokolečka. Když se to rozpočítá na dny a množství ryb, když žerou, tak to při tomhle stylu není moc pro ryby, ale je to drahý.

                                                                                                                                                                            N_Karel_ - Profil | Čt 30.1.2020 12:55:38

                                                                                                                                                                            Kubo Fabian >> Ty dokážeš nahodit 350m?

                                                                                                                                                                              NKubo Fabian - Profil | Čt 30.1.2020 12:40:04

                                                                                                                                                                              Dimmu >> 350m preto, aby som tam vo vlnách dokázal nahodiť :-) ináč vozíme 800m+

                                                                                                                                                                                NAlex dvaka - Profil | Čt 30.1.2020 11:25:58

                                                                                                                                                                                Mautin >> asi takle ?