Deník mladého rybáře bude k dispozici na všech MO

Autor diskuse: MAXXSKATER - Profil , 22.2.2018
38 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Nsven - Profil | Pá 23.2.2018 0:15:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Thomic >> Nesmysl.. Děti nemají ani stejná práva ani povinnosti jako dospělí.
Děti nemají povinnost pracovního ročního příspěvku ,
nemají hlasovací právo,
nemohou být voleny do orgánů,
nemají právní zodpovědnost.
Proto ani nemohou být trestány, spáchají-li přestupek nebo trestný čin na úseku rybářství.
Nakonec nemají stejný ani zbytek "práv" v rámci státu.
BPVRP MRS nejsou k dětem do 15 let stejně benevolentní jako v ČRS a omezují je např. v použití pouze jednoho prutu k lovu ryb, zákazu lovu na nástražní rybku , minim. věk od 8let, atd.

Jinak z vlastní praxe souhlasím, že nemůže být děcku na škodu, začne-li navštěvovat rybářský kroužek už počátkem školní docházky.
Rozhodně je to lepší a přínosnější řešení, než protiprávní Svazový souhlas k lovu bez Rybářského listku a povolenky, pro děti do 10 let. ... ryby nejsou hračky pro děti a podle mého názoru by alespoň minimální kvalifikace v rozsahu dětských možností, měla být nutností..

    NRockwell - Profil | Pá 23.2.2018 7:41:14

    Teda mládežnický rybolov už nějakou dobu nesleduji, ale divím se těm změnám. Když jsem od 6 let začal "chytat"...každou sobotu ráno byl kroužek, přednášky, ukázky všeho možného, potom nějaký "test". V 6 letech mi ho teda dali skoro vyplněný, ale i tak jsem něco musel znát. Potom na ryby jen s jedním prutem...do 15 let dozor starší osoby (chodil jsem kolem rybníku a hledal jsem "garanty" u starších rybářů). Byl jsem rád, že si zachytám, ale nenapadlo mě dělat žádné vylomeniny.
    Dnes si sednu na revír, vedme mě dojde parta kluků 8-12 let, bugr jako prase, chvíli je to baví, potom začnou dělat kraviny, řev, házení bordelu do vody apod.....nemají žádnou výchovu a na ryby jdou jen proto, že jim rodiče koupili lístek.
    Škoda, že ty staré časy zmizely.

      Nhraji - Profil | Pá 23.2.2018 7:48:12

      Rockwell >> tedy od tebe bych vzpomínání na staré dobré časy nečekal, přece jen jsi ještě mladík (bez urážky), ale máš pravdu. Před lety ti mladí kluci chodili k vodě se zájmem a ta omezená možnost chytat (dozor dospělého) byla sice někdy na vztek, ale na druhou stranu je nutila se chovat slušně.

        Npotočák 62 - Profil | Ne 25.2.2018 19:03:43

        iva >> Jestli tomu dobře rozumím,tak si vedoucí rybářských kroužků, kteří zdarma věnují ročně práci s dětmi stovky hodin a často i vlastní finanční prostředky.Tak ve svém volném čase a na vlastní náklady mají shánět materiály,které byli vydány,aby jim ulehčily práci? A to proto,že zaměstnanci US,kteří jsou i za to placeni na to kašlou? Vida jak jsem naivní,já si dodneška myslel,že US byli zřízeny a jsou placeny z naších peněz proto,aby ulehčily práci MO.Petrův Zdar

          Ncomputerfish - Profil | Pá 23.2.2018 11:28:47

          já 2 >> Mně vadí zase to pojetí prezentace, jako by bylo rybaření sranda zábava. Tím bych děti nikdy nelákal.

            Njá 2 - Profil | Pá 23.2.2018 11:19:41

            sven >> Jenže by nebylo špatné, pokud by děti v rybářském kroužku měli v rámci kroužku právo si rybolov alespoň vyzkoušet bez papírů. Mám na kroužku poměrně dost prvňáků, které tam nechci, ale jinak bych neotevřel. A ta děcka mají problém cokoliv zvládnout, můžu se s nima bavit, můžeme si hrát, prohlížet si ryby, ale nemají představu, nezvládají data, neví kolik je 50cm, nevidí rozdíl mezi dělenou a nedělenou hřbetní ploutví...

            Jinak deník se mi líbí a určitě ho klukům, a holčině, opatřím...

              NRockwell - Profil | Pá 23.2.2018 10:13:51

              hraji >> Jako urážku to rozhodně neberu. Ty časy jsme zažil sice jen chvíli, ale nikdo si nedovolil (z nás mladých) dělat u vody nějaký bordel. Pod dozorem rodičů určitě ne a pod dozorem někoho cizýho tuplem ne..přeci doba byla jiná a někteří dědové nešli pro facku daleko :-) navíc, když bych doma zkusil žalovat, že jsem za něco dostal facku a řekl kvůli čemu, tak doma dostanu ještě 2x tolik :-)) Dnes je to jiný a často vidím, že to není dobře !!!

                Nsindeji3 - Profil | Čt 22.2.2018 23:45:19

                Už od první třídy jo na dva pruty bez dohledu rodičů? To je podle mě ještě brzo. Pro nás byl ryb. kroužek až od 3.třídy a to bylo tak akorát.

                  NDědek - Profil | Čt 1.3.2018 19:32:13

                  Aimy99 >> Neplácej tady nesmysly a přečti si k tomu přečinu judikát. Nebudeš ty ten slavný JUDr. ze svazu? Ten také píše samé hovadiny.
                  A pán Hybner ať si vyvolá co chce. S ním by to byla stejná výhra, jako s těmi stejdy, kteří tam jsou teď... Z deště, pod okap.
                  Takové chytráky a anonymní hrdiny, mám nejraděj
                  Teče vám všem do bot a přijde doba, kdy půjdete. Jen ty lidi serte víc, ať vám nakoupou ř...ť

                    NKnapík - Profil | Čt 1.3.2018 7:21:44

                    ExPr3v1t >> a tak se Sokrates nikdy nedozvěděl, že mu jeho přítel chodí za ženou :-)

                      NExPr3v1t - Profil | St 28.2.2018 20:05:27

                      Aimy99 >> Jednoho dne potkal jeden Athéňan filosofa Sokrata a povídá: "Jestlipak víš, Sokrate, co jsem se zrovna dozvěděl o Tvém příteli?" "Počkej chvilku," odpověděl Sokrates. "Než mi cokoli řekneš, rád bych tě podrobil zkoušce. Říká se jí zkouška tří sít." "Tří sít?" "Přesně tak," pokračoval Sokrates. "Než mi začneš vyprávět o mém příteli, možná bude dobré na chvilku zkusit prosít to, co mi řekneš.
                      První síto se jmenuje pravda. Máš naprostou jistotu, že to, co mi chceš říct, je pravda?" "Ne," odpověděl ten člověk, "vlastně jsem to jenom slyšel a...." "Dobře," řekl Sokrates. "Takže ty opravdu nevíš, jestli je to pravda nebo není. Teď vyzkoušejme druhé síto. Toto síto se jmenuje dobro. Chceš mi o mém příteli říct něco dobrého?" "Ne, naopak..." "Takže," pokračoval Sokrates, "chceš mi o něm říct něco špatného a nejsi si jist, jestli je to pravda. Hmm, hmm, Ale pořád ještě můžeš zkouškou projít, protože zbývá ještě jedno síto. Jmenuje se užitečnost. Bude mi to, co mi chceš o mém příteli říct, užitečné?" "No, ani moc ne." "Dobrá," uzavřel Sokrates, "takže to, co mi chceš říct, není ani pravdivé, ani dobré, dokonce ani pro mne užitečné. Tak proč bys mi to měl vyprávět?"

                        NExPr3v1t - Profil | St 28.2.2018 10:15:10

                        Aimy99 >> Vypadá to, že jsi na internetu první den a panu DH kterého neznám z té prdele už ani nevyčuhuješ, co ty na to?

                          Nsplávkař - Profil | Po 26.2.2018 0:26:05

                          potočák 62 >> Léta jsem vedl kroužek ve svém volném čase a jediné co jsme od MO, US měli pro práci k dispozici byla klubovna MO na 3 hodiny týdně. Děti jsme když bylo počasí vozili svými auty za svoji naftu na svoje rybníky kde jsme měli za svý ryby který jsme za svý krmili neb v dosahu nebyla svazovoda kde by děti mohli chytat a občas chytit. Jezdili jsme za svý na soustředění kde nám cizí starosta nerybář nechal obývat svůj obecní úřad a lovit na obecním rybníce obecní ryby, stačilo naznačit a měli jsme od něho cokoli k dispozici, mohli jsme topit svítit i splachovat, aniž by za to něco chtěl! Když přituhlo, byli jsme v klubovně. Jednoho dne za námi přišel hospodář MO který si nedávno sám náš kroužek vychodil a vyčíslil nám kolik naše děti MO prosplachují vody a protopí proudu a vykázal nás s kroužkem do budovy ZŠ, tím jsem s kroužkem skončil. To jsem ani netušil, kdo je na našem US a zač je placen, určitě nám ale nenosil nějaký brožury ani se nás nijak nezastal.
                          Dnes vím koho mám na US, věřím, že roznáší i brožury. Jenže vím, že je to prolhanej člověk, podvodník co protěžuje elity, dělá ostudu svazu už na náborových akcích a přes všechny roznešený brožury se za něho jako za svého předsedu stydím. Jímá mě hrůza, když vidím jak se DH dere do čela celého ČRS!

                            NMrknato - Profil | Ne 25.2.2018 22:42:41

                            MAXXSKATER >> Prosím tě mi řekni, kde se dočtu povinnosti někoho z ÚS komunikovat se členi??????? Mně napsali, abych se tázal ve své MO, což je slušně řečeno polibte si pr*el. Kde existuje povinnost, aby ÚS měl na webu aktuální informace? Každej je říčnej z K70, z lovu pod ledem, a o čilimníky se nikdo nestará. Tak jsme si to na Sněmech zařídili...... Řeknu k čemu jsou ÚS...... Jsou to depozita dekretů. Nic víc. No a teď se někdo rozhodl, že nebude informovat dospělé, kteří by tu habaďůru prokoukli hned, ale že bude vandrovat do dětí....... To asi bude nový volební program......

                              Npotočák 62 - Profil | Ne 25.2.2018 18:54:39

                              MAXXSKATER >> Co se ti nelíbí,vždyt´ stránky VČUS jsou poměrně aktuální a ukazují,jak jsou dobře zarybněny revíry,tedy,jak se US dobře stará.Vem si-roční úlovek 49 000 PO-to bylo naposled u celého svazu v roce 2008 a to nemluvím o krásných 11 000 lipanech,to bylo u celého svazu naposled rovněž v roce 2008.Prostě jsou dobrý,přiznejme jim to.Petrův Zdar

                                Nsven - Profil | Pá 23.2.2018 12:26:50

                                já 2 >> To v každém případě.
                                Svaz zaslouží kritiku za to, že se do dnešního dne, nebyl schopen zasadit o výjimku a legalizaci organizovaného rybolovu dětí do15 let.
                                Na jednu stranu vymýšlí nejrůznější zbytné voloviny, typu pionýrských zápisníčků a na stranu druhou, to nejzásadnější neřeší.
                                Děti je třeba vychovávat selským rozumem k selskému rozumu, nikoli podle šablon, vizí a zpozastolových teorií nejrůznějších pokusmenů...
                                Jedna AKTIVNÍ účast na vysazovaní, výlovu, závodech, VČS apod. dá rybářskému potěru 100x víc, než než svazové omalovánky za ranec..

                                Samozřejmě, že i mém kroužku chytaly děti od 6 let a bez legislativních náležitostí...

                                Nakonec i Svazová obezlička, tolerující lov dětí do 10 let na prut osoby starší 18 let provádějící lov, sama svádí k jejímu obejití..
                                Nijak neurčuje kolik dětí do 10 let může lovit na prut jmenované osoby .. dvě nebo tři nebo dvacet ?
                                A jak lze poznat v koho vlastnictví je ten který prut...
                                A co ostatní děti ?
                                Jaký je rozdíl mezi desetiletým, které může a dvanáctiletým, kterému je to zapovězeno. Nejedná se o diskriminaci ?
                                A co na to RS ? "Pilná" RS v souladu se zákonem, nebude tolerovat nikoho..
                                "Tolerantní" RS půjde radějí dál a nebude nic vidět..
                                A v podstatě ani nemá co vidět.. i kdyby chytalo 20 dětí každé na tři pruty, nic s tím nenadělá.
                                Děcko není právně zodpovědné a ani jej nelze lustrovat, občanského průkazu nemaje.
                                Vykázat od vody je mimo kompetence RS a zabavit náčiní dítěti ? Zatknout a transportovat na oddělení PČR... chacha.. jen se zkus dnes děcka fyzicky, byť jen dotknout... stači zvýšit hlas a už se vezeš... mainstream tě ruzcupuje na atomy..
                                Problémy které budou následovat mu za to v nejmenším nestojí.

                                Osobně bych se dnes přiklonil k modelu MRS, bo všechno má svůj čas... i psychická a fyzická způsobilost k lovu.

                                  Njá 2 - Profil | Pá 23.2.2018 11:42:22

                                  tuzemak >> Nejvíc mě vadí jak si každej stěžuje. děti se flákaj, nemaj vyžití... a když se někdo snaží, klacky pod nohy lítaj ze všech stran

                                    Njá 2 - Profil | Pá 23.2.2018 11:31:53

                                    computerfish >> Dneska jsou všichni lákáni na zábavu... stačí jen kouknout na program tv, nebo i učitelské metodické příručky, reklamy na mobily... svaz se snaží držet krok, já to chápu ale nelíbí se mi to. Víc mi vadí rodiče, co se snaží dětem vtlouct do hlav svoje pravdy

                                      NThomic - Profil | Čt 22.2.2018 23:50:09

                                      sindeji3 >> je pravda, že děti mají stejná práva a povinnosti jako dospělí členové. Speciálně v rámci rybářských kroužků si ale nemyslím ze by to bylo na škodu- osobně jsem začínal v šesti letech a nemyslím že mě to negativně poznamenalo. Čím dřív se děti dostanou do přírody a k vodě, tím silnější vztah k tomu potom mají..

                                        Niva - Profil | Čt 1.3.2018 20:41:56

                                        ladronka >> nechci a nebudu se pouštět do této pánské jízdy,někdy je to k pláči, někdy k smíchu, někdy musím souhlasit, ale takhle nastoupit do mrku proto, abych někomu přidal hlas, to mi hlava nebere:-))). sorry jako.

                                          NMrknato - Profil | Čt 1.3.2018 20:40:56

                                          roman_monfish >> MRK je zábavný server, ale i poučný......např. v tom, že kandidatnapredsedu nedokáže věcně komunikovat a nechá se ovlivnit. Kde by se to jinde členi dozvěděl? Kde by se členi dozvěděl převratnou novinku, jak předběhnout celý svět v chovu pstruha v novoduru a jak si zajistit spojenectví s WaM pomocí p. Dytrycha a prodloužení lovu a jak a kdy ho hodit přes palubu......

                                          Tohle by žádný členi na schůzi své MO, nebo břehu pstruhového CS rybníku, nezažil.....

                                            Nhraji - Profil | Čt 1.3.2018 20:39:07

                                            ladronka >> kolego, my všichni totiž již dávno víme, že je zbytečné se dohadovat na MRKu s kýmkoliv. Je to ztráta času a výsledek nula. Mrknato zde již roky pořád dokola píše svoje smyšlenky a vývody, se kterými nesouhlasí vůbec nikdo z lidí, kteří mohou něco ovlivnit, nesouhlasí s ním ani úředníci a dokonce i obecná praxe, se kterou se denně setkáváme při činnosti ve svazu, je zcela odlišná od toho, co zde kolega píše. Tak jakou cenu má dohadovat se s člověkem, jehož míra sebereflexe je nula, nebo této hodnotě velmi blízká?
                                            Co se změní na přístupu splávkaře nebo Mrknata, když se s nimi budou všichni stále dokola dohadovat? Nic. Jediná účinná cesta je ignorovat je. Nereagovat na jejich útoky a za 14 dnů je od nich pokoj. Jak prosté. ;-)

                                              NTomCR - Profil | Čt 1.3.2018 20:14:57

                                              Mrknato >> Mně jsou sympatičtější ti, kteří navrhují řešení a taky pro něj něco dělají, než ti, co jen kritizují, ale budiž. Můj názor na ÚS obecně je velmi negativní, jejich přínos pro ryby a rybolov je podle mého mizivý. Naopak se někdy dopouští zcela nesystémových zásahů pro ukojení ambic svých členů (rozdělení MO Chrudim na 2 MO je ti známo). Bohužel, podpora původních druhů je na úrovni MO velmi rozkolísaná (některým MO jde o jejich návrat, jiné zajímá jen kapr) a někdo by to měl řídit. Pokud to nebude ČRS, pak podle mne reálně hrozí, že MZe začne zjišťovat, jak to udělat bez něj.

                                                NMrknato - Profil | Čt 1.3.2018 20:06:18

                                                roman_monfish >> Jestli si někdo stanoví nějaké podmínky, nebo s nimi souhlasí a pak je obejde, změní, ať se jedná o BP, redistribuci, nebo jen závody, tak to je co?

                                                Je to změna názorů, omyl, nebo podvod? Jsou skořápky omyl, jiný názor, nebo podvod? Co má dělat HO Rady? Chránit kapř, vyhlašovat K70, chovat pstruhy v novoduru, když vedle stojící rybochov málem krachuje? K čemu je takový HO, když původních druhů ubývá a Stč. kraj a ÚSMP stahují cca 1/2 redistribuce do krátkoobrátkového zboží....... Už se konečně probuď. Svaz má mraky vod zadarmo a na ně zvysoka pr.. . Odkud se asi realizuje ona redistribuce v Stč. a v Praze?

                                                  Nsplávkař - Profil | Čt 1.3.2018 19:46:32

                                                  TomCR >> Jde o to, že kandidát na předsedu vyhrožuje svým členům trestním oznámením, vyloučením ze svazu za to, že pravdivě informuje o tom jak pan kandidát na předsedu vykonával svůj dosavadní mandát, na funkci o řád nižší.
                                                  Nejde tedy o žádné závody a závodníky, nicméně si dovolím nesouhlasit s tím, že drtivou většinu závodníci reprezentující svaz na mezinárodních akcích nezajímají, oni totiž příspěvky které musí každý člen platit právě za ty jejich peníze závodí, reprezentují a věř, že mnohým jsou tito závodníci dlouhodobě trnem v oku!

                                                    NExPr3v1t - Profil | Čt 1.3.2018 8:02:58

                                                    Knapík >> No úplně nevím, jestli by někdo chodil trtkat zrovna Xantippu...

                                                      NExPr3v1t - Profil | St 28.2.2018 18:33:08

                                                      Aimy99 >> kdyz nekdo pomlouva, tak zkusim tri Sokratovy otazky. A pak se taky zkusim povznest. Ale to ti nepujde. Z cizi prdele je jen jedna cesta a vzhuru to neni...

                                                        Npotočák 62 - Profil | Po 26.2.2018 19:44:24

                                                        splávkař >> Pár roků jsem vedoucího kroužku dělal a syn ho dělá v součastnosti,tak o tom něco málo vím.Navíc naše MO má tři fungující kroužky,dva rybníčky speciálně vyčleněné pro chytání jenom dětí a ročně máme na činnost kroužků vyčleněno více než 60 000 Kč z prostředků MO.Pokud´ jde o tvé reakce na DH.Pochopil jsem,že jde o nějaké závody ale na rovinu,kdo z těch,co se snaží udělat něco pro jiné neudělal někdy něco špatně?Kdo jsi bez viny,hod´ si kamenem.A nikdy se nezavděčíš všem.A ještě jednu věc,netvrdím,že by byl DH nejlepším předsedou ČRS,na druhou stranu,ty víš o někom jiném,kdo by veřejně kandidoval,nebo se na to hodil? Když tak napiš jméno kandidáta,který by podle tvého názoru byl nejlepší předsedou svazu.Podle mého názoru by bylo nejlepší,kdyby kandidovali 3-4 ,aby se dalo srovnávat.Podle mě nejhorší varianta,která by reálně mohla vést k rozpadu svazu by bylo,kdyby si za současné situace hrstka bafuńářů mezi sebou vybrala jednoho a s tím vylezla na sněmu a protlačili ho na předsedu.Petrův Zdar

                                                          NKnapík - Profil | Po 26.2.2018 7:17:01

                                                          ExPr3v1t >> trochu tvé vlastní medicíny ti nemůže uškodit :-)
                                                          http://www.nabla.cz/obsah/cestina/clanky/me-mne.php​

                                                            NMAXXSKATER - Profil | Ne 25.2.2018 10:06:11

                                                            ExPr3v1t >> Každému se líbí něco jiného. Tam jde o to, že tyhle stránky běžely X let bez jediné aktuální informace. Byly tam informace o revírech z roku 2014, pokud se nepletu. Tak by to fungovat nemělo.

                                                            Já např. svojí otázku psal na několik kontaktů uvedených na tomto webu a odpovědi jsem se nedočkal.

                                                              NMAXXSKATER - Profil | Ne 25.2.2018 9:51:05

                                                              ExPr3v1t >> Prdím na vysledování i sledování. :-))) (ne)aktualizace stránky VČÚS mluví už roky za sebe:

                                                              http://www.vcus.regis.cz/

                                                                NBacha - Profil | So 24.2.2018 23:34:16

                                                                computerfish >> Abych byl upřímný, celá ta brožurka stojí za vyliž:-)

                                                                  Ncomputerfish - Profil | Pá 23.2.2018 17:12:22

                                                                  TomCR >> Děkuji za upozornění. Kolega už mě opravil, je to v pracovním..... Ale názoru nic neměním.

                                                                    NMAXXSKATER - Profil | Pá 23.2.2018 17:08:29

                                                                    TomCR >> Z té poslední věty bych vypustil to slovo "další". :-)

                                                                      Ncomputerfish - Profil | Pá 23.2.2018 15:43:39

                                                                      Rožnovák >> Zábava a legrace je rozdílný pojem. Ať chytají děti kteří skutečně chtějí a jsou ochotné pro to něco udělat. A například názorně ukazovat jak klučina rve rybu z vody na udici na straně č. 7 a ještě se u toho zubí na celé kolo zábava fakt není.

                                                                        NExPr3v1t - Profil | Pá 23.2.2018 11:10:00

                                                                        Vikasgard >> Rozumné dítě potřebuje pár základů a nic se učit nemusí. To jen dospělí vymýšlí byrokratické píčoviny...

                                                                          NTomCR - Profil | Pá 23.2.2018 8:07:45

                                                                          Nebudu vzpomínat na ty "staré dobré" časy, kdy děti mohly chytat na 1 prut pod dohledem - ta změna je platná už dávno a spíše se divím, že se jí v roce 2018 někdo diví.
                                                                          "Deník mladého rybáře" je myslím dobrý počin, ALE: zajímalo by mne, kde skončily ty tisíce kusů - přecejen 26000 kusů je skoro dost na to, aby se dostaly i na MO, ne? Ačkoli naše MO kroužek pořádá a pro letošní rok je v něm 20 dětí, "Deníky" jsme pro děti neobdrželi a ani se nás nikdo neptal, máme-li zájem.
                                                                          To je takový problém, když už jsou ty publikace vytištěny, je poslat tam, kde by měly nějaký smysl?
                                                                          A další věc - možnost vytištění PDF, které lze stáhnout z webu rybsvaz.cz. Díval se na to PDF někdo? Zkusil ho vytisknout? Ty dvojlisty, které tam jsou, se nedají normálně seřadit, nedá se z toho udělat sešit - prostě proto, že po dvojlistu se stranami 2 a 3 následuje dvojlist se stranami 4 a 5. Opravdu nešel ten dokument udělat po jednotlivých (a po sobě seřazených) stranách?
                                                                          Jak z toho teda máme udělat sešitky pro děti??
                                                                          Čili za mě: zajímavý projekt, naprosto zabitý tím, že jej není jak dostat k těm, kterým by měl sloužit.

                                                                            Njá 2 - Profil | Čt 22.2.2018 23:33:54

                                                                            Viktorin >> Problém jsou třeba i míry... děti z kroužků se učí ze všeho možnýho a pak se se mnou hádaj