Další útok na rybáře Jakuba Vágnera: Velký podvod s věkem a sumcem

Autor diskuse: Rybatorstr - Profil , 23.5.2012

Lže Jakub Vágner ???

A) Ano75%

B) Ne Je mi to jedno25%

Od 23.5.2012 hlasovalo 165 čtenářů.

98 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NAzbest - Profil | St 23.5.2012 11:57:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

NICKLOTERS >> já si myslím, že pokud je debata o argumentech, pak je v pořádku a takové bleskovky sem patří.
Každý názor má své příznivce a odpůrce-záleží najejich mentální úrovni, jak se budou vyjadřovat.
Z mého pohledu jsou ohledně tohoto tématu Vágnerovi příznivci schopni zatím(a vždy) argumentovat jen tím, co si nechali nasypat do hlav svým hrdinou, což jsou lži(poctivý, slušný, talentovaný, schopný, milovník ryb a přírody, vzor pro děti...).
A zejména stupidní výkřiky o závisti-to je hlavní "argument".
Já si nepřeju, aby děti měly vzor, který lže a podvádí.

    NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 23.5.2012 12:38:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

    kohoutek >> Jaký má proboha zásluhy? Že pár dětěm zařídil hezké chvilky v rámci svého PR, to je hezké, ale tím to končí. Točí zábavné pořady pro nerybáře, ale na jejich základě je úplně nesmysl přivést někoho k rybařině. Sice se může někdo krátkodobě nadchnout, ale když zjistí, že na řece za barákem nechytne stokilovou arapaimu, tak se na to časem vysere.

      NButchi - Profil | St 23.5.2012 10:37:24

      Začínám se bát jít doma na záchod, aby z něj nevyskočil JV.

        Nkritik - Profil | St 23.5.2012 20:34:56

        Ne že bych byl příznivcem Kubíka, ale kydá se tu pěknej hnůj...... Zatím jsem tu viděl pár fotek z jeho mládí, se kterýma díru do světa v Kajmanovi určitě neudělal, početl pár plků o dovezeným sumcovi, kterýho za křovím napíchli na háky a před hodným strýčkem ze zahraničí po prsa ve vodě úspěšně zdolali ( říkali to kamarádi , babka Nováků a řidič avie, je to pravda pravdoucí), někde jsem si tu přečetl něco o divokej Arapaimě gigas, která se chtěla - nechtěla fotit a byla - nebyla tuhá, přečetl jsem si i nějakou polemiku ohledně plastových židlí a kurefsky rychlýho cestování džunglí.
        Chtělo by to něco pádnějšího, průkaznějšího, jinak jsou to jenom plky.

          NAzbest - Profil | St 23.5.2012 15:22:33

          SkulalukS >> sumec dovezen rozhodně byl, ale nevím, jestli zrovna z Mušova. Nocoval na sádkách v okolí a před dramatickým ulovením národním hrdinou čekal natěšeně na akci s celebritami za plentou na louce, aby pak byl již zavěšen nenápadně vypuštěn.
          Svědků znám pět, z toho tři se bojí skutečnost potvrdit, páč pracují v rybářském byznysu.
          Nicméně nám o tom vzápětí nadšeně a se smíchem referovali na závodech v Pardubicích.

            Nwhitehunter - Profil | St 23.5.2012 13:38:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

            Albak >> už jsem to jednou psal a nadhodim to znovu. Já si ale třeba myslim, že je poměrně podstatnej rozdíl mezi „šoumenstvím“ a lhaním. Mně osobně tohle jeho překrucování skutečnosti docela vadí. Člověk, kterej točí pro televizi (a teď dokonce pro National geographic), už by rozhodně měl mít nějakou úroveň. To je jako kdybys koukal na pořad o žirafách a frajer, co to natáčí, by ti začal vykládat, že sou dravý, masožravý, ročně sežerou desítky domorodců a on jen tak tak vyváznul živej. Pokud bys věděl o žirafách kulový, tak bys mu to taky uvěřil. Je to sice větší šou, ale nezakládá se to na pravdě. No a JV všechny ty svoje báchorky vydává za pravdu. To je to, co mi vadí. Já JV nezávidim a sem i přesvědčenej o tom, že je dobrej a zkušenej rybář. Dokonce i chápu (i když neschvaluju) pohnutky, který ho vedly k tomu, aby se takhle zaprodal(jinak by se „celebritou“ asi nestal), ale štve mě, že dělá z lidí blbce. Dřív sem se na ty jeho pořady občas i kouknul, ale pak už to začalo bejt na můj vkus trošku moc pohádkový, tak sem se dívat přestal (vrchol byla tušim sedmimetrová anakonda, kterou Kubík lapil holejma rukama)…

              Nšumava - Profil | St 23.5.2012 14:44:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

              leguan >> víš, jestli někoho baví chytat ryby s filmovým štábem za zády, pó zovat s rybami, líbat se s nimi, zpívat stupidní songy o sumcích ap. a aby ho tato ,zábava´uživila překrucovat (možná i lhát) skutečnosti,dělat z neznalých hlupáky a v podstatě z rybařiny - pro mne vnitřního prožitku dělat jarmareční šou, je to vcelku jeho věc. Když to lidi chtějí a jsou ochotní za to platit, proč ne. Já osobně bych ale nechtěl, aby moje rybaření takto dopadlo a rozhodně mu jeho povolání nezávidím. P.S. Zajímavé a hezké filmy o rybaření se dají natočit i jinak a není jich až zas tak málo, a ani se v nich nemusí lhát.

                Nmeteor - Profil | St 23.5.2012 13:51:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                Albak >> v čem je přínosem pro mládež? Protože ryby pouští (bo mu nechutná rybí maso) a dává jim na cestu pusinky? A třeba sumce asi chytá na kus hadry (čímž si protiřečí ohledně svého CHaP postoje)...
                Sice jsem žádný dětský rybářský kroužek neabsolvoval, nicméně si myslím, že vztah k rybám a potažmo k přírodě se "rodil" a "rodí" právě tam (samozřejmě v návaznosti na vedoucím, že ano). Rybářské kroužky stále existují, paradoxně je tam stále méně dětí, přičemž počet rybářů je stále stejný, možná se nepatrně zvyšuje. Je to dáno tím, že si (skoro) každý myslí, že je to zbytečnost. Proč? Třeba proto, že se propaguje defacto jenom kaprařina - a tam ti stačí znát 1 rybí druh, 1 montáž a hotovo (trošku přeháním, ale ne moc :-)).
                "Několikrát jsem měl možnost s ním mluvit a přijde mi v pohodě, komu tím ublíží, že si někde něco přidá?" >= já znal a znám spoustu "vpohoděvypadajícíchmegacool" lidiček a přitom to jsou pěkní zmetci (= nelze dát na první dojem po pár prohozených slůvkách)... Nikomu neublíží, že si někde něco přidá? To asi ne, ale rozhodně je pak nedůvěryhodný :-) a jelikož se prezentuje coby "rybář" a ne "showman", může si to odpustit. A má-li být vzorem pro děcka (a vůbec kohokoli), pak by měl být zejména MORÁLNÍM vzorem. Což není, když si přidává = lže. Protože kdo lže, ten i krade, a kdo krade, může i zabít :-D

                A závist do toho netahej - určitě jsou tací, kteří mu závidí, ale v případě zde k článku přispívajících uživatelů to je IMHO minimum...

                  NMrknato - Profil | St 23.5.2012 12:57:22

                  kohoutek >> Těžko odhadnout kolik ti je let, ale mě sralo neuvěřitelně, když můj syn přišel v roce 88 ze školky a říkal, že ho učili, že soudruh Lenin byl hodný , laskavý a měl rád děti. Hned jsem mu vysvětlil, jak to s Leninem bylo, ale závěr udělala manželka s tím, aby to nikde neříkal, nebo že nás zavřou a on přijde do pasťáku. Stzejný to bylo s katechetismem, sexuální výchovou a K70.....

                    NMrknato - Profil | St 23.5.2012 12:50:24

                    NICKLOTERS >> A je pravda, že vysazením cca 5000 duháku Kuba zachrání potočáky? Je pravdou, že když si zřídí kaprodrom, zachrání všude velké ryby? A je záchrana a priorita velkých ryb v ekosystému žádoucí?
                    Hochu, to nejsou pomluvy, to o Kubovi píší jeho novináři a jemu se to náramně líbí. A to nechávám děti stranou......

                      NJiří Š. - Profil | St 23.5.2012 19:40:26

                      Azbest >> je mi 17 a nevím co je to obsesivní psychóza. Jsem mladý naivní a nechápu tohle počínání. Ještě jsem nedospěl a nevím že je nutné úspěšného člověka(jakéhokoliv) neustále propírat, házet mu klacky pod nohy atd. Jó to jsou ty blbí nepřející češi co mají pořád plná ústa keců... vím že se mnou nebudete souhlasit ale sveďte to buď na můj věk nebo že jsem prostě hloupej

                        NDulf - Profil | St 23.5.2012 19:07:37

                        Já se Vám chlapi divím,že to vůbec řešíte.Když se nad tím zamyslím,tak mi přijde,že lhát je dneska skoro jako společenská norma.Sice je to hnus,ale nemůžu si pomoci.

                          NSintrix - Profil | St 23.5.2012 18:22:14

                          V anketě by měly být tři možnosti.
                          A) ano
                          B) ne
                          C) je mi to jedno
                          Jsem v tzv. střední věku. Určitě nejsem jediný, kdo zná pojem "rybářská latina".
                          No a sem bych zařadil pohádky J.V. . Nic víc, nic míň.
                          Prášilo se vždy. A u piva se pohádky poslouchají nádherně.

                            NRybatorstr - Profil | St 23.5.2012 18:09:57

                            lada78 >> Ahoj, jen krátce, s lidmi co lžou se nějak moc nebavím. A obhajovat někoho, že si přidá a lže tím všem okolo?? To by tu mohl někdo napsat, že lapil sumce pět metrů, v něm štika tři a půl metru a v ní candoš metr padesát. A bude v poho? Nebo to smí jen ten, co se tím živí? Co ho omlouvá???

                              Nkakr - Profil | St 23.5.2012 15:16:08

                              malamut >>
                              Když pouští, nemusí žádný RŘ dodržovat, to dá rozum........

                                Nhraji - Profil | St 23.5.2012 12:37:03

                                kohoutek >> napsal jsi neuvěřitelnou pitomost. Pokud jsi dospělý, je to na pováženou. A ta poslední věta, no to je zrůdnost sama.

                                  NNICKLOTERS - Profil | St 23.5.2012 12:12:15

                                  Azbest >> Jasně to je tvůj názor a já ho respektuji.....Můj názor je že na keci drby a pomluvy nedám...Do té doby dokud si na věc sám nesahnu.......Já s ním na rybách nikdy nebyl a o jeho praktikách tudíž jen čtu.....A taky vím že s ním nikdo z vás u vody nikdy neseděl a ryby nechytal....A k těm dětem...Mám třicetiletou dceru a synovi je sedmadvacet......Ve svém životě si najdou sami pravdu a ty se můžeš snažit oco chceš...

                                    NNICKLOTERS - Profil | St 23.5.2012 10:17:59

                                    Rybatorstr - >> Nevím proč to sem dáváš..Dělá to jen zle.Všichni čteme noviny a nebo skoukneme nové zprávy na internetu..Tak sis to mohl odpustit................Už jste s tím trapný...

                                      NPYTLAKS - Profil | St 23.5.2012 20:34:30

                                      juny93 >> teď jsem tě nepochopil jestli jsi to výc napsal schválně nebo si děláš prdel,nevím co s tím má aura společného-jsem tu registrován krátce a neanonymně,to znamená,že ti co mají auru 100,200,jsou ještě bisexuálové a ti co mají nad 200,tak už jsou ti jasní jen na hóši?tomu nerozumím,ti co mají větší auru jsou větší gájové,se bude žena divit až jí to objasním,mi zakáže na mrk,abych nebyl totální buk

                                        NChosé 2 - Profil | St 23.5.2012 19:58:12

                                        LosPafkos >> Musí se mu trochu pomáhat a otesávat kmínek dokud je mladý. U J.V.se to moc nepovedlo. Dříve nebyl mrk a v Kajmanovi prohlášení, že za pravdivost úlovků na fotkách nepřebírá zodpovědnost. Tak proč toho nevyužít, když ho k rybám přivedl pytlák cikán a jeho první úlovek byl 8 Kg Kapr na pytlačku dle rozhovoru s J.V.v televizi na ČT1. Nikdy ho svými hrouzky,ploticemi,cejnky a okouny nedohoníme.......Žít se s tím dá.....

                                          NChosé 2 - Profil | St 23.5.2012 19:27:12

                                          omambik >> Jo a ještě dají líbí za prohlášení , že lhát je skoro společenská nutnost kolegovi,který neměl jiné argumenty.

                                            NAzbest - Profil | St 23.5.2012 19:23:57

                                            juny93 >> co to meleš?
                                            To už dokázaný je-tos nepochopil?
                                            Svatá prostato...

                                              NAzbest - Profil | St 23.5.2012 19:21:34

                                              Jiří Š. >> nutí tě někdo zdejší diskusi číst, natož to ní bez argumentů psát?
                                              Nenutí-tak si běž listovat do ML, nebo studovat návazce.
                                              Tohle není povinné, ale tebe stále cosi nutí se zbytečně vyjadřovat.
                                              Je to obsesivní psychóza?

                                                NDenny - Profil | St 23.5.2012 18:34:40

                                                Rybatorstr >> Kdyz nic jineho,tak aspon zakladni veci se tam ty decka nauci,aspon doufam.Nerad bych se u vody setkal s nekym,kdo si mysli,ze velkej karas je hubenej kapr :-))

                                                  NAzbest - Profil | St 23.5.2012 18:26:18

                                                  lada78 >> a o tom to je.
                                                  Slušnej člověk schopnej a čistej by se taky prosadil, ale lhář s mančaftem poskoků ho díky uměle vytvořené "atraktivitě" převálcuje-a ješt pak má podporu těch, co říkají..."co se dá dělat, já chci takový hezký obrázky vidět i když jsou nakašírovaný a vůbec ne pravdivý..."
                                                  Pochopils?

                                                    NAzbest - Profil | St 23.5.2012 18:09:44

                                                    lada78 >> to, jak je hrdina užitečný, nezištný a nevinný, protože kdyby nelhal, tak by neprodal.
                                                    Přesně tak se chovají politici-na billboardech nažehlení, usměvaví, čisťouncí a pozitivní...v reálu hyeny, podvodníci a zloději, ale bez těch billboardů a lživých proklamací by taky neměli voliče-potažmo koryta a penězovody.

                                                      NPYTLAKS - Profil | St 23.5.2012 16:50:41

                                                      Anýzový dědek >> píšeš kecy,ale ty popisky k těm fotkám napsal on a poslal do soutěže,posílal i do rybářství,ale určitě je nebudu nikde hledat,bulvár otiskl jeho vlastní fotky s popisem úlovku,datum a místo,tak do toho netahej bulvár,kdoví jestli ten bulvár existoval,když to j.v. posílal do soutěže,každého jednou dostihne lživá minulost

                                                        NAzbest - Profil | St 23.5.2012 16:11:50 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                        rybomil >> to smetou se stolu-hravě.
                                                        Levou zadní prokážou, že sumec byl černej pasažér a že jim vlezl nepozorovaně do auta, když si v Pavlově kupovali u silnice burčák, nebo ve sklepě víno.
                                                        V Praze vyskočil u Vltavy na křižovatce, když měli červenou, sdrncal po svahu do vody a pak už bylo jen dílem okamžiku, aby se setkal se svým idolem-tomu říkám vztah!:-)

                                                          Nmalamut - Profil | St 23.5.2012 15:13:02

                                                          Juraj >> když jsem se nedávno kámošova synka, navštěvujícího rybářský kroužek, tázal, jaká že je míra kapra, nevěděl. Takže cpát jim řády do hlaviček není od věci. Pokud si základní věci nevštípí do paměti, může se stát, že za rybářský řád budou považovat cokoliv, co si kdejakej vandrák napíše na kyblík, nebo jinej vandrák prohlásí v časáku, případně spousta dalších vandráků prezentuje na MRKu, či jinde. Bez znalosti RŘ nelze složit zkoušky, tedy ani získat rybářský lístek.

                                                            NPedro1 - Profil | St 23.5.2012 15:01:50

                                                            Anýzový dědek >> To jsme si o Davevovi mysleli taky.

                                                              Nbart.bm - Profil | St 23.5.2012 12:15:39

                                                              na každého se jednou najde řezník i na Kubu došlo

                                                                NAzbest - Profil | St 23.5.2012 10:50:04

                                                                Figos >> pokud někdo lže a podvádí, pak je v pořádku, že si ho někdo podává.
                                                                Popřemýšlej příště.

                                                                  NAzbest - Profil | St 23.5.2012 10:24:34

                                                                  NICKLOTERS >> neplač-všechno je to pravda.

                                                                    NLosPafkos - Profil | St 23.5.2012 20:41:09

                                                                    juny93 >> je tu diskuse tak je třeba diskutovat a hledat pravdu,je li vůbec nějaká. Jestli se bojíš tak odejdi.

                                                                      Ntuzemak - Profil | St 23.5.2012 20:40:51

                                                                      už se perou?????

                                                                        NJiří Š. - Profil | St 23.5.2012 20:30:38

                                                                        Azbest >> žiju ve Varnsdorfu a vidím co se tady děje, ještě jsem v televizi neviděl jedinou reportáž kde by byla řečena celá pravda bez úprav redaktorů aby to bylo pro diváka líbivější... takže se nedá říct že bych věřil všemu co se říká v televizi... já se Vágnera nezastávám, jenom jsem rád že v televizi je něco o rybách... Kdybych tušil jaké je pozadí.. a jak to můžete říkat vy? Vy jste byl u toho natáčení?... Jestli ne tak jsou to jenom dohady a nakonec polovina pravdy bývá často horší než čistá lež

                                                                          NLosPafkos - Profil | St 23.5.2012 20:28:45

                                                                          juny93 >> co chybí na rozumu doháníš odvahou a drzostí,ale na takové sprosté ptáčky máme páčky.

                                                                            Nomambik - Profil | St 23.5.2012 20:28:09

                                                                            PYTLAKS >> Já je nekosim , ale jen mě sere co si ty smradi prostě dovoleji, nesouhlasí s nima a začnou nadávat, víš jak to je :-)

                                                                              NAzbest - Profil | St 23.5.2012 20:27:34

                                                                              juny93 >> hele fešáku-měl by ses uklidnit.
                                                                              Na tvoje pubertální výrony není nikdo zvědavej.Buď se drž pravidel pro diskutování, nebo běž na píseček.
                                                                              ...čím výc...to není navíc ani pologramotnost.
                                                                              Moc rád bych tě viděl tohle někomu říkat do očí hrdino virtuálu.

                                                                                NPYTLAKS - Profil | St 23.5.2012 20:25:29

                                                                                frost862 >> nikomu nejde o to,aby vytočil junyho,on se vytáčí sám,jelikož neumí slušně a věcně argumentovat,tak tady všem co sním nesouhlasí nadává

                                                                                  Ndonald5 - Profil | St 23.5.2012 20:17:52

                                                                                  juny93 >> tos napsal : Jiří Š. >> radši nic nepiš tady je svoboda jako prase nebo tě označej za blbce nebudu se s těma pakama zabívat jen závidí.Ty teď nesoudíš za názor?!

                                                                                    Nprdec - Profil | St 23.5.2012 19:56:50

                                                                                    Zdravím,
                                                                                    je ale zajímavé,že J.V čeká na velkou ryby celých 14dní a když se začne balit tak hrčák.A je tam svět.rekord.To je na tom velice zajímavé.Když jel někam do indie,tak se tam prý znal s odborníkem na lov nějakých ryb teď nevím zrovna jakých.Toho chlapa v životě neviděl,ale je to jeho velice dobrý známý,který ví na co má tu danou ryby chytit.Je to podvod já sem to říkal od začátku.Chytá za něho X dalších lidí.Když vidíte kolik má nahozených prutů,to je neskutečné.

                                                                                      NLosPafkos - Profil | St 23.5.2012 19:51:18

                                                                                      Azbest >> hoj,ještě,že jsi krotká povaha,Malamutoj by to asi nenapsal :--))

                                                                                        NJiří Š. - Profil | St 23.5.2012 19:49:54

                                                                                        Azbest >> dneska si hrát na vzory haha vtipný, lepší mít špatnej vzor v rybařině než fetovat, chlastat, pařit na PC hry, ve 12 přijít o panictví... dneska už nejde o to dělat něco správně, ale o to odlákat malou špatností od velké špatnosti; možná že si žijete ve svých nostalgických vzpomínkách, ale pokud se podíváte do škol tak by vám bylo špatně

                                                                                          NLosPafkos - Profil | St 23.5.2012 19:48:54

                                                                                          juny93 >> hele jsme tu sice starší než ty,ale právě proto víme, kde je nějaká hranice v podnikání a věř,že takhle se to nedá dělat dlouhodobě a ta reakce na jeho lhaní se musí někde ukázat a kde jinde než na rybářském portálu.

                                                                                            NPvl - Profil | St 23.5.2012 19:47:22

                                                                                            juny93 >> Svoboda je i v tom někoho označit (jak píšeš ) za blbce . Záleží na tom jestli umí vyvrátit , že tomu tak není .

                                                                                              NAzbest - Profil | St 23.5.2012 19:46:59

                                                                                              juny93 >> je dobré se vyjadřovat způsobem, který bys lidem řekl do očí i když chápu, že člověku žijícímu na sociálních sítí svůj virtuální život, to může už být cizí.
                                                                                              Taky by nebylo od věci na českém serveru se vyjadřovat česky.

                                                                                                NAzbest - Profil | St 23.5.2012 19:45:04

                                                                                                Jiří Š. >> bude to kombinace obého, ale hlavně neochota pochopit pravdu a jasné důkazy a argumenty.
                                                                                                Rovněž zřejmě zdegenerovaný žebříček hodnot, o což se u mládeže právě starají přesně takové vzory, jakým je JV.

                                                                                                  NAzbest - Profil | St 23.5.2012 19:41:42

                                                                                                  juny93 >> mlčeti zlato, pokud je člověk omezen kapacitou svého vnímání.
                                                                                                  Bohužel velice často dutá nádoba nejvíc duní-je to rezonancí?

                                                                                                    NLosPafkos - Profil | St 23.5.2012 19:40:42

                                                                                                    Chosé 2 >> je ještě mladé a blbé,ale je šance,že z toho vyroste když mu mamka strhne plakát J.V v pokojíčku :--)))

                                                                                                      NChosé 2 - Profil | St 23.5.2012 19:36:53

                                                                                                      juny93 >> Za to nelíbí to stálo....Již jsi se zde předvedl a ztrapnil.....

                                                                                                        Nomambik - Profil | St 23.5.2012 19:35:44

                                                                                                        juny93 >> Tvůj názor ti určitě nikdo nebere určitě v očích spousty rybářů, hlavně tvých vrstevníků je hvězda, ale to se tu ani neřeší ,ale jak té "hvězdy" dosáhl. Já osobně vím že ten sumec byla levá jak prase.

                                                                                                          NChosé 2 - Profil | St 23.5.2012 19:29:49

                                                                                                          juny93 >> Jo chlapče ty budeš asi také nevyná hvězda.

                                                                                                            Nomambik - Profil | St 23.5.2012 19:22:24

                                                                                                            juny93 >> Asi jsi nečetl všechny reakce, jinak bys nenapsal takovou kravinu

                                                                                                              NJiří Š. - Profil | St 23.5.2012 19:19:09

                                                                                                              Rybatorstr - >> řešíte naprostý kraviny... myslel jsem že tohle je rybářský server a né bulvární

                                                                                                                NLosPafkos - Profil | St 23.5.2012 19:12:59

                                                                                                                juny93 >> jeho omlazení a zestárnutí během měsíce jen,aby mohl soutěžit v Kajmanu je neodiskutovatelné,holt začal s tou latinou už v kočárku.Ideální týpek pro bankovní reklamu.

                                                                                                                  NAzbest - Profil | St 23.5.2012 18:52:39

                                                                                                                  lada78 >> nerozumím rozkazovací větě s otazníkem na konci-ale to asi nebude jen můj problém.
                                                                                                                  Ty neznáš slušné, schopné a úspěšné lidi?
                                                                                                                  To je dost smutné...to máš asi život těžký a bez iluzí.
                                                                                                                  Já jich několik znám-jsou normální.

                                                                                                                    Nmalamut - Profil | St 23.5.2012 18:51:04

                                                                                                                    LosPafkos >> výhodou je, že takovýho woba můžeš v případě neúspěchu aspoň sežrat :-)))))))))

                                                                                                                      NAzbest - Profil | St 23.5.2012 18:50:08

                                                                                                                      frost862 >> krásnou češtinou napsáno...do kamene...

                                                                                                                        NSintrix - Profil | St 23.5.2012 18:44:10

                                                                                                                        lada78 >> To máš pravdu. Většinou vyjdou jednostraně zaměřené knihy, nebo encyklopedie. Bohužel moc velký výběr není. Já se snažím muškařit a i zde je knih málo. prolézám různé kamenné i internetové bazary a aukce. Je to prostě bída . Sem tak slušný článek v časopisech a to je vše.

                                                                                                                          NLosPafkos - Profil | St 23.5.2012 18:37:42

                                                                                                                          lada78 >> počkej,počkej to chceš říct,že tu je jen samej povl ulhanej zlodějskej ? On i dobrý pekař či řezník může ve svém oboru dosáhnout úspěchu,jen o tom nečteš obden v tisku. Jestli ty nejsi nějakej zkrachovalej kdokoliv :--(((

                                                                                                                            NRybatorstr - Profil | St 23.5.2012 18:32:34

                                                                                                                            Jarda Š. >> Neberu mu, že ryby chytá a dost o nich ví. Mě jen ,, nesedí ,, ta prezentace....

                                                                                                                              NJarda Š. - Profil | St 23.5.2012 18:29:36

                                                                                                                              Rybatorstr >> Že si rybáři na úlovcích přidávají a vymýšlejí si neskutečné historky, není nijak neobvyklé (mnohdy se pro to užívá i terminus technicus "rybářská latina"), v tom tedy není JV až taková výjimka. Jeho výjimečnost je v tom, že to má i zfilmované. Není to ale vyložený "Baron Prášil", protože ryby chytat umí a rybařině velmi dobře rozumí.

                                                                                                                                NRybatorstr - Profil | St 23.5.2012 18:22:07

                                                                                                                                lada78 >> Vydělává, že mu to lidi žerou - to jsi napsal dobře. Nediv se ale, že ti ostatní se ozvou. Ti totiž myslí hlavou a ,, nežerou ,, úplně vše, co se jim nabízí ( leckdy v hezkém obalu ).

                                                                                                                                  NSoulfish - Profil | St 23.5.2012 18:13:31

                                                                                                                                  diskuze zajímavá - díky Azbestovi za příběh o putování sumce v našich vodách..

                                                                                                                                  jediné co mi na J.V. vadí je to, že povede ten svůj rybářský kroužek (což je jistě záslužná aktivita), ale bude tam do malých děcek "vtloukat" systém CaR.

                                                                                                                                  Myslím, že to není úplně na místě.

                                                                                                                                    NAzbest - Profil | St 23.5.2012 18:12:43

                                                                                                                                    Rybatorstr >> to je neškodný trouba, sloužící jen k pobavení národa-netřeba mu dávat do ruky zbraň v podobě ublíženosti a nemožnosti se demoraticky vyjádřit.
                                                                                                                                    Dokud se nepustí do čuňáren a invektiv horšího kalibru, tak neškodí, ale chybět nebude zaručeně taky nikomu...

                                                                                                                                      NAzbest - Profil | St 23.5.2012 18:04:48

                                                                                                                                      lada78 >> ještě tu O Karkulce-ta je taky moc pěkná:-)
                                                                                                                                      Jj-závist, ta je hrozná.Sžírá mne jako kyselina:-))

                                                                                                                                        NAzbest - Profil | St 23.5.2012 18:02:30

                                                                                                                                        Sterkac >> přizdivyměšovatelé tvého typu se naštěstí nezmůžou ani na souvislý text a myslím, že bude jen ve tvém zájmu Tome Tomáši, když se vrátíš k holým větám.
                                                                                                                                        Tam je tvá síla a údernost, tam jsi doma a to je tvá parketa.
                                                                                                                                        Možná by ses neměl zbytečně pouštět do rozsáhlejších samostatných projevů (copy Cimrman) a radši si přizvi na konzultaci nějaké další vlastní nicky-abyste tu holou větu tak nějak dali dokupy.

                                                                                                                                          Ntoliplzen - Profil | St 23.5.2012 17:54:32

                                                                                                                                          Co mo není rovno, po tom je mi ho..
                                                                                                                                          Nechápu tyhle diskuze, taky si myslim, že kolem něj neni vše jak má, ale to jen jeho boj. Hlavní je sedět u vody pěkně si zachytat, objevovat nový fleky a vychutnávat prostředí. To, že se někdo jinej honí jak vůl za rekordama, musí plnit smlouvy a je pro to schopnej všeho i podvádět je mi putna, spíš ho lituju, jestli je tohle všechno pravda. Už nechytá pro zábavu...

                                                                                                                                            NAnýzový dědek - Profil | St 23.5.2012 17:38:08

                                                                                                                                            PYTLAKS >> No jak jinak to nazvat- mě totiž ty články připadají účelové.
                                                                                                                                            Chápu jen jedno jeho filmy by ve světě seriozních dokumentů asi neobstály a moc by za ně neutržil.
                                                                                                                                            A pokud jsem měl tu čest vidět filmy z produkce Rexe Hunta, tak on se ve svých filmech o JV ani nezmiňuje, natož aby se tam jen mihnul v záběru.
                                                                                                                                            je to prostě komerční divadlo pro laiky...o))

                                                                                                                                              Nbremic - Profil | St 23.5.2012 17:35:47

                                                                                                                                              V jednom starým čísle Rybářství jsem našel v sekci Nej nej herce Ladislava Trojana s nádhernou štikou.Tuším 128 cm. Z té fotky čišela obrovská radost a upřímná pýcha. Kubula vypadá na fotkách jako já(před dávnými lety) když jsem se nechal fotívat u zahraničních aut :)

                                                                                                                                                Nmalamut - Profil | St 23.5.2012 17:28:06

                                                                                                                                                Sterkac >> já si myslím, že bude lepší když zmizíš, a už se neukážeš, a to ani pod jiným nickem, jak máš ve zvyku, ty přizdivyměšovači.

                                                                                                                                                  NPvl - Profil | St 23.5.2012 17:23:57

                                                                                                                                                  Sterkac >> Raději si najdi také něco jiného. Nebyl by jsi zde už tak vzácný . Stačí když se objevíš jako doposud .

                                                                                                                                                    NSven - Profil | St 23.5.2012 15:53:30

                                                                                                                                                    Káceč >> nejhorší kombinace je lhář s holou prdelí..

                                                                                                                                                      NChosé 2 - Profil | St 23.5.2012 15:42:50

                                                                                                                                                      Kapr555 >> Pošli někoho do prdele a máš ji.....

                                                                                                                                                        NRybatorstr - Profil | St 23.5.2012 15:31:49

                                                                                                                                                        Figos >> Přemýšlej ty a používej hlavu, ano? Já jsem spokojen už když jsem u vody. Není podstatné, kolik nachytám. :-))

                                                                                                                                                          NKapr555 - Profil | St 23.5.2012 15:19:32

                                                                                                                                                          Stanďour >> ja mam auru 0% a rybář sem skvělej :)

                                                                                                                                                            NSkulalukS - Profil | St 23.5.2012 15:14:34

                                                                                                                                                            Mám takový pocit, že Super.cz čte i tlachy rybářů na MRKu...
                                                                                                                                                            například tady je můj týden starej příspěvek...

                                                                                                                                                              NAzbest - Profil | St 23.5.2012 15:11:02

                                                                                                                                                              šeptal >> navrhuju furt TO rozmazávat. Ten flek se dá, myslím, časem vyčistit.

                                                                                                                                                                NJuraj - Profil | St 23.5.2012 15:09:24

                                                                                                                                                                Kapr555 >> http://www.mrk.cz/clen.php3?id=586&kw=v%E1gner
                                                                                                                                                                To by mohl být on.

                                                                                                                                                                  NJuraj - Profil | St 23.5.2012 15:03:05

                                                                                                                                                                  Azbest >> Jenomže těch blbých kroužků s blbýma vedoucíma je u nás asi většina. :-((Mě je těch dětí líto. U nás to vedou dědci, co jim dokola omílají řády. Nic je naučit nemůžou, bo sami nic neumí. Vím široko daleko o jediném, co funguje na úplně jiném levlu.
                                                                                                                                                                  Zima plná praktické teorie (zní to blbě, ale nevím jak to pojmenovat), kdy mají přednášky pozvaných hostů z různých disciplín rybařiny. S těmi pak mají z jara i praktické ukázky u vody. Sami si dělají boilíz, míchají směsi, učí se skutečně to, co by mohli využít. Nerad to píšu. Vede ho v Třebíči nějakej RADYNEK. Píšu to nerad, protože mi v jednom kuse leze na nervy, ale tady před ním klobouk dolů.

                                                                                                                                                                    NAnýzový dědek - Profil | St 23.5.2012 15:00:42

                                                                                                                                                                    kašlete na Kubu a běžte raději k vodě. On se utluče sám...o)))

                                                                                                                                                                      NSven - Profil | St 23.5.2012 13:58:18

                                                                                                                                                                      meteor >> souhlas. Rybářský kroužek je ztráta času. Stačí umět kliknout na ten správný odkaz a tady si tě už odborně vyškolí, k obrazu svému http://www.nikl.cz/

                                                                                                                                                                        Nvoz - Profil | St 23.5.2012 13:55:53

                                                                                                                                                                        Kdo lže, příjde do pekla a bude tam dělat metrovýho kapra na Luciferově soukromáku. Takže by mel začít trénovat pííírsingy tady na světě. A kdyby se náhodou dostal do nebe....tak nechytne ani houno.
                                                                                                                                                                        Mimochodem, už se těším, až pánové jako JV ukecá všech 7 miliard lidí a všichni svorně půjdou na ryby....

                                                                                                                                                                          NAlbak - Profil | St 23.5.2012 13:55:08

                                                                                                                                                                          DAVISS >> nikdo neutíká, jen je to debata o hov.ně a mám lepší věci na práci, než sedět na MrKu a kritizovat

                                                                                                                                                                            NGRUPA - Profil | St 23.5.2012 13:13:54

                                                                                                                                                                            leguan >> co teď? Asi se zabiju....:-P
                                                                                                                                                                            :-D

                                                                                                                                                                              NPavel S. - Profil | St 23.5.2012 13:12:33

                                                                                                                                                                              leguan >> si se zbláznil ne? Ty nemáš šajnu jak je vytíženej,potřeboval by aby měl den 30 hodin. Aby vše pěkně vykoumal zabalil a prodal.

                                                                                                                                                                                NAzbest - Profil | St 23.5.2012 13:11:19

                                                                                                                                                                                leguan >> vysoce intelektuálně zdařilý příspěvek-a hlavně naprosto ojedinělý a tím originální:-)

                                                                                                                                                                                  NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 23.5.2012 13:11:13

                                                                                                                                                                                  leguan >> osočovat ze závisti se stal již takový folklor toho, když někdo sdělí svůj názor, který není slepě vlezdoprdelkovský a je založen na vlastním úsudku.

                                                                                                                                                                                    NAzbest - Profil | St 23.5.2012 12:51:49

                                                                                                                                                                                    NICKLOTERS >> frajer já moc velkej nejsem to je pravda...
                                                                                                                                                                                    Ty budeš ale podstatně menší, protože bez ohledu na nějakej bulvár já tady i jinde kritizuju Vágnera a jeho přístup k "faktografii" minimálně pět let, takže se o články opírat nemusím-to jen tobě jsem poradil, abyses podíval na důkazy, když je potřebuješ.
                                                                                                                                                                                    Žádnýho půl mrku neurážím (nebo ty reprezentuješ takovou sílu?) a nemám to v úmyslu.
                                                                                                                                                                                    Pokud se mnou někdo diskutuje slušně, dočká se toho samého-po konfliktech betoužím, ale nehodlám uhýbat uřvaným Stoupům.
                                                                                                                                                                                    Navíc zase marně bloudíš v argumentech.
                                                                                                                                                                                    Co když mě uráží, když mě křivě obviňuješ, že jsem byl na Amazonce?
                                                                                                                                                                                    Ještě něco by tam bylo?
                                                                                                                                                                                    To je lživé tvrzení!
                                                                                                                                                                                    Nikdy jsem na Amazonce nebyl, ani o tom nepsal natoš si na to téma dělal jakoukoli reklamu.
                                                                                                                                                                                    Prdel si laskavě mej sám-to toho ti já zasahovat nebudu, ale věř, že jsem úplně klidnej a v pohodě:-)

                                                                                                                                                                                      NAzbest - Profil | St 23.5.2012 12:42:30

                                                                                                                                                                                      kohoutek >> důkazy máš ve článcích, které vyšly na super.cz teda v případě, že umíš číst.
                                                                                                                                                                                      Komplikovanou dedukcí docházím k tomu, že když umíš psát(aspoň na klávesnici), i četbu bys mohl zvládnout.
                                                                                                                                                                                      Věř tomu, že lovci v pralesích tvého hrdinu přechytají kdy si vzpomenou a jsou to právě oni, kdo mu ryby najdou a obávám se, že i uloví, aby s nimi pak mohl konat filmařské skeče o klaunovi a prutu.
                                                                                                                                                                                      S tím pouštěním si hlavu nedělej, protože jen část těch ryb může tyhle procedury přežít, ale domorodci je bezpečně zužitkují beze zbytku, focení i plýtvání.
                                                                                                                                                                                      I bez Kuby a bez tebe se nastupujících generacích lidé přirozeně zorientují a získají vztah k rybám podle své nátury.
                                                                                                                                                                                      Buď je budou pouštět, konzumovat a nebo trápit.
                                                                                                                                                                                      A teď by mne zajímalo, co myslíš těmi "ohavnostmi".

                                                                                                                                                                                        NPedro1 - Profil | St 23.5.2012 12:36:49

                                                                                                                                                                                        kohoutek >> :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
                                                                                                                                                                                        Už vidím ty domorodce v Amazonii,jak pouštějí ryby.Žrát sice nebudou mít co,ale to nevadí.
                                                                                                                                                                                        V těch místech kde chytal Kubík chytali evropští rybáři xy let před ním.

                                                                                                                                                                                          NAzbest - Profil | St 23.5.2012 12:32:24

                                                                                                                                                                                          NICKLOTERS >> obávám se, že máš pohromadě méně, než pět...
                                                                                                                                                                                          Oba články, které vyšly neobsahují pomluvy ani kecy, nýbrž DŮKAZY.Chápeš to slovo?
                                                                                                                                                                                          Ty sis na nic nesáhl-já si sáhl.
                                                                                                                                                                                          No ale za perlu považuju tvou informaci o věku tvých dětí.Utíráš jim ještě nos a zadek?
                                                                                                                                                                                          Pokud ne, tak zkus připustit, že tohle už děti nejsou. Jejich volbu cesty a pravdy jim někdo bere?
                                                                                                                                                                                          Asi to pro tebe bude převratná novinka, ale skutečně se nesnažím tvé dospělé děti ovlivnit.To bude muset někdo jiný.
                                                                                                                                                                                          Asi čteš paralelně ještě nějakou úplně jinou diskusi-zkus to napsat tam.

                                                                                                                                                                                            NDAVISS - Profil | St 23.5.2012 12:30:58

                                                                                                                                                                                            kohoutek >> můžeš mi říci, jak se o něm dozvědí v zemích, kde sotva znají rybářské vybavení? Myslíš, že bude slavnej mezi domorodci v jižní americe? No možná ano, pokud jim tam nechal tu plastovou sesli ...

                                                                                                                                                                                              NTavris29 - Profil | St 23.5.2012 10:52:58

                                                                                                                                                                                              Albak >> Sni dál :o))))

                                                                                                                                                                                                Nrover - Profil | St 23.5.2012 10:33:15

                                                                                                                                                                                                Čeho je moc, toho je příliš, ...nicméně je i dobrý obchodník, ...neuvěřitelné, jakou reklamu si dokáže zajistit, palec nahoru !

                                                                                                                                                                                                  NChosé 2 - Profil | St 23.5.2012 10:24:55

                                                                                                                                                                                                  S jídlem roste chuť. V sekci můj lov také ...náctiletí se zviditelňují se 60cm kapry 15 kg těžkými i dnes.
                                                                                                                                                                                                  Mají své vzory...A Mirek Dušín to asi nebude.

                                                                                                                                                                                                    NHrdobec - Profil | St 23.5.2012 10:10:53

                                                                                                                                                                                                    Koukám,že Kuba je v jednom kole o))

                                                                                                                                                                                                      Červené karty: Finnnp, juny93, Sterkac