Nu x a - Profil | Čt 31.10.2024 10:18:42
baronprašil >> podle nicku ti moc nevěřím:-)
Nbaronprašil - Profil | Čt 31.10.2024 8:49:07
Urbyseek >> Myslím že dobré rady se tu nedočkáte. Rybáři si již neradí (bejvávalo)! Dravců je málo, rybářů hromada, nenávist by se dala krájet. Na mrk se chodíme vybrečet nebo někoho napadat. Mrk je rybářský bulvárek pro pobavení u kafíčka. Možná nějáký prodejce jutuber live stremer při nákupu nad 5.000,-Kč poradí nebo potom profesionální Lipno průvodce za denní taxu.
Nrybopet - Profil | St 30.10.2024 15:26:47
Urbyseek >> Preskočil si 19 rokov, dobréééééé
Nu x a - Profil | St 30.10.2024 14:59:28
Urbyseek >> teď berou u zlomený borovice v zátoce snů ..
NUrbyseek - Profil | St 30.10.2024 10:54:06
Cuusan hele jedem s rodinou poprve na lipno.chtel bych pochytat candáty na mrtvou rybku nemáte tam někdo s tím skusenosti kdyžtak napište budu rád za každou odpověď
NJaro - Profil | Pá 12.8.2005 8:37:23
Lucas : nie je to ideálne riešenie, uznávam, pokiaľ môžem tak vláčim bez neho. Často ho však používam hlavne v kamenných násypoch pri brehoch, kde plní svoj účel výborne. Candati sú pekne zalezení v kameňoch a takmer vždy sa nejaký nájde ktorý skočí. Najťažšie je objaviť takéto miesto výskytu- potom sa už len hráš.
Nrybomil | Pá 12.8.2005 8:20:18
Lucas: Mě taky. Hlavně už podle názvu je to určený do těch horských " fofr " řek. Mimochodem jsem s tím i vláčel a nikdy nic nechyt. Jo na mouchování nymfou toť jiná.
Uděláš z tužky nebo jiný tyčinky k rajčatům a dolů olůvko. Když utrhneš, škoda nulová.
NLucas | Čt 11.8.2005 22:08:40
Jaro-dík.Už si rozumíme.O Tyrolském dřívku jsem samozřejmě slyšel,byt hodně dávno a tuším že v souvislosti s nymfami.Neslyšel jsem že by se s tím dalo vláčet.Neplaší to candoše?Přijde mi to krapet těžkotonážní soustrojí.
NLeo01 - Profil | Čt 11.8.2005 15:47:58
karelc: Hm, ani jedno na mě nepasuje!! Ještě, že jsem alespoň rybář!! :-))
Nkarelc - Profil | Čt 11.8.2005 15:33:11
drda: syntetický plast vyrobený z umělé hmoty :-)))
To je něco jako nápis na plechovce od dietního doplňku: obsahuje vysoké procento bílkovin, proteinů, aminokiselin vhodný zejména pro cyklisty, veslaře, kulturisty, atlety, sportovce a ostatní...
Ndrda - Profil | Čt 11.8.2005 15:19:07
JohnGin: z čeho jiného by mohlo být vyrobeno tirolské dřívko než z plastové trubky z umělé hmoty. Myslím, že ta umělá hmota je dokonce vyrobená synteticky :-)
NJohnGin - Profil | Čt 11.8.2005 15:04:54
"plastová trubka z umelej hmoty":)))
NJaro - Profil | St 10.8.2005 16:27:30
pvl,lucas : jedná sa o tzv. tirolské drievko. To musíte poznať. Je to plastová trubka z umelej hmoty, na jednom konci zaťažená olovom, tak aby po dne poskakovala a odrážala sa od dna alebo skál. Keď s tým zavadiš, tak povoliš silón a pekne sa uvoľni. Priviažeš ho na koniec silónu a zhruba 0,5 m pred tým naviažeš bočný silón asi 30 cm na koniec ktorého uviažeš kopyto. Ale už nedávaš na kopyto olovenú hlavičku s háčikom ale kopyto prepichneš špeciálnym háčikom s dlhou nožičkou - to ti povie každý predajca ryb. potrieb. Chvíľu ti to potrvá kým sa s tým naučiš zaobchádzať, najhoršie je na tom asi nahadzovanie tak, aby sa ti to nepoplietlo. Chce to prax.
Nxycht | St 10.8.2005 15:01:38
rybomil: já se nebojim :-) jen říkám, že některý "ochranáři" ženou všechno do extrémů a to se mi nelíbí. Jen říkám,že živá rybka pro mě neni věc životně důležitá a jsem pro kompromis přesto, že si myslím, že trofejní sumce nejlíp chytneš na rybku
Nrybomil | St 10.8.2005 14:16:04
xycht: Neboj nebude to tak horký .Na MZe je přece Pondělíček !!! Jedině. že bychom ho poslali do parlamentu EU, jak se to v týhle zemi téď dělá!
NLachtan | St 10.8.2005 13:24:03
All: jenom pro informaci,nic není černobílé a je velice jednoduché něco raději zakázat než to řešit. Ale to je nadlouho,že? A navíc ochráncům a extrémním "V" se to hodí. Když už bych šel do extrému,tak bych zakázal jakýkoliv lov jakoukoliv technikou (přiznejme si,dost z nás lidí pro radost a co z toho má ryba - díru v hubě a vyčerpání). Ale to je extrém,že?
Nxycht | St 10.8.2005 13:18:52
rybomil: osobně bych byl pro to aby se aspon zakázali trojháčky s vyjímkou lovu sumce na bojku ...
Nxycht | St 10.8.2005 13:13:18
rybomil: pokud se opravdu zakáže lov na živou i mrtvou rybku i pro lov sumce což považuju za blbost a zbyde jen lov na přívlač nebo rousnice, tak bych považoval za férový kdyby se konečně všude povolila vábnička, lov nonstop a zavážení, prostě všechno co nyní lov sumce omezuje. Protože zakázat všechno je hovadina. Každej by měl mít právo si potom vybrat jestli lovit na přívlač nebo na rousnice. Lov na rybičku neni nic moc pěknýho, ale pokud se bude zelenym ustupovat takovým tempem jako dosud, za chvíli si nezachytáte nikdo....
Nrybomil | St 10.8.2005 12:57:40
All : Jo hoši, jestli se jen trochu objeví snaha tu živou zakázat, uvidíme co se zas strhne kolem toho za řev a co všechno bude potřeba řešit - zakázat , povolit, řešit, dořešit.
Jinak jsem pro radikální řešení, takže jsem dotyčného pána důchoda hned při návratu k prutům a čeřínkování rybiček poslal do pr...e ( hlasitě , aby to slyšela paní, jaký je pohlavní orgán ).
NBulk - Profil | St 10.8.2005 10:40:54
Lachtan: Je teda pravda že u nás na řeco to znamená že je tam tak 1,5.
NLachtan | St 10.8.2005 10:36:09
Bulk: hmm,zkusím to. Dík za typ.
NBulk - Profil | St 10.8.2005 9:22:10
Lachtan: Podle toho kde chytám, většinou si vybíram vnější ohyb řeky kde je nej. hloubka jsou a tam dám klíďo tu nejjemnější co mám.
NLachtan | St 10.8.2005 9:17:06
Bulk: zkusím to, jako dáváš špici?
Xycht: souhlas.
Rybomil: neházej všechny do jednoho pytle.
PV: ok.
Nxycht | St 10.8.2005 9:11:37
rybomil: souhlasim, jsou to dobytkové, že to nechávají zažrat, ale neni možný to paušalizovat a odsuzovat všechny. Jen si myslim,že by se měli zakázat trojháčky vyjma lovu sumce, jednohák stejně líp sedí a rybě tolik neuškodí si myslim
NBulk - Profil | St 10.8.2005 7:24:02
Lachtan: TAk zkus feeder s kombinaci s mrtvou rybičkou, dej malou nástrahu a velký jednoháček se zamáčknutým protihrotem a sekej hned při prvním ohybu špičky, je to super a candáti i ostatní dravci jsou za krajíček a jdou vyháčkovat hned ve vodě.
Nrybomil | St 10.8.2005 7:18:52
Na to šetrný chytání se včasným zásekem mám taky svůj, možná svérázný názor. Zvlášť když je rybář s rodinou u grilu, nebo seká trávu u chaty.
Zrovna včera jsem takovýho viděl na Sázavě.
NPV - Profil | Út 9.8.2005 18:56:22
Lachtan: to nebylo na Tebe, ale na "rybáře" kteří jsou
jsou schopni chytat na rybičku před 16.6, vybagrovat 30 candátů za den- toto bylo zmiňovávo v začátku téhle diskuze.
NLachtan | Út 9.8.2005 17:16:27
Xycht: souhlas já chytám s Petem na jednoháček na menší rybku nebo řízek a sekat hned.
PV: tohle jako,že neberu na sebe. Nechci se hádat.
Rybomil: nechci se s tebou hádat,ale uvědom si že prut v ruce blbce nezachrání způsob lovu. Tím chci říct,že prase může být i vláčkař stejně jako rybičkář.
Toť vše,nechtěl jsem se hádat. Vídíš to jinak a já to beru. Až mě budeš znát,tak si říkej co chceš.
Jinak na Candáty a dravce všeobecně moc nechodím,to jdu raději na plavačku nebo teď nově feeder,to jen pro zajímavost. Ale pokud si myslíš,že jsem jeden z těch prasat co na Lipně masaří,tak ti to neberu a nemám sílu ti to vyvracet. V mých rybářských začátcích jsem udělal několik chyb,ale právě díky MRKu,všem co tu jsou,tím myslím i tebou, se stávám lepším a lepším.
NPete - Profil | Út 9.8.2005 17:13:57
chytám candoše na Lipně jak na tahačku tak na řízek a co se týká lovu na živou tak jak píše xycht je strašně důležitý rychlý zásek zásek a tomu odpovídající montáž a ne si před zásekem dát ještě cigáro. Jinak se zákazem lovu na rybičku nesouhlasím protože by to na revíru typu Lipno stejně nemělo cenu.- znám hodně místních. Byla by to nekonečná diskuze.
Nxycht | Út 9.8.2005 15:00:01
Chlapi i s mrtvou rybkou se dají candáti chytat relativně šetrně, dříve jsem je tak lovil a to docela úspěšně co do počtu a cca 90 procent candátů v pohodě odplulo. Jenže je potřeba používat pouze jednoháčky a to větších velikostí a sekat hned. Funguje to.
NPvl - Profil | Út 9.8.2005 14:37:40
rybomil : Díky ! Pochopil jsem , co chtěl básník říci . :o))
Nrybomil | Út 9.8.2005 14:00:28
Jasně, bude to trvat roky, viz jiné země.Možná, že už nyní ten samovýtěr bude stěžejní, jinak asi zůstane u těch ročků. Kdyby totiž některé MO v JČ nebyly líné posbírat CA1 co se dostanou do " chovných "potoků z rybníků, možná by se CA 1 vysazovalo o mnohem více. Když je chce získat jiná MO, ti jí to nedovolí. Radši je nechají vychcípat anebo volavkám.
NPV - Profil | Út 9.8.2005 13:45:53
rybomil: souhlas s tím zákazem, ale podle morálky rybářů na Lipně, viz. níže, to tam asi lepší nebude i když bude platit zákaz lovu na živou.
NLachtan | Út 9.8.2005 13:45:11
Rybomil: nikdo z tebe blbce nedělá. Že tam někdo dá rybky 8cm,to zněho snad nedělá hlavní příčinu,ne? Myslím,že je to o něčem jíné ( pytláctví,lov při hájení,nechání zažrat a pak také nedostatečné zarybňování- a to mám potvrzeno přímo od zdroje,pokud tam třeba převážně vysazují ročka štiky nebo candáta,tak promiň.) A další velký důvod,strašně hýbou z vodou,sice letos to jde.=>co myslíš,že to udělá s potěrem? TYřeba letos nehýbali s vodou a po hodně letech vídám takového potěru jako jsem už dlouho neviděl.
Hele ukončíme to,naprosto to odbočuje od otázky a je vidět se se neshodnem.
Jenom mě někdy přijde,že "V" co se týče přístupu k ostatním,kteří nevyznávají tento lov, mají sklon k anarchii. Nevím,mě "V" nebaví,ale proto to neodsuzuji,nikoho nepomlouvám,atd. Když už jsme u toho,tak jsem už viděl hodně rádoby "V" a co dělali,ani nemluvě. Ale přece takový nejsou všichni. Tak si to uvědom obráceně.
Chytám plavačku,teď nově feeder,ale prostě to "V" mě nebaví........promiň.
Nrybomil | Út 9.8.2005 13:05:41
Lachtan: Na Lipně ( a nejen v sezoně lovu dravců ) chytá denně několik desítek, možná i stovek rybářů tak, že tam dává tebou uvedené mrtvé ( možná někteří i živé ) rybky 6-8cm.Dokud nejen tam takoví lidi budou takto chytat, přibývání větších dravců se nedočkáme. Si to už konečně uvědomte, že si děláte
jeden druhému zle systém ať mám víc než tamti.
Kolik chytíš Ca + - 40 na rybku 15- 20 cm? 1 ks za 2-3 roky, pět let?Záleží jak často takhle chytáš. Nedělej ze mě blbce, na gumu nad 8cm jsem
malého okyše do 15 cm nechytil 10 let, možná více.
Diskuse "V" x "R" nemá cenu, pokud dotyčný chce chytat ", tak, jak jsi zpočátku napsal. Za těch cca 16-17 let chytání už jsi to mohl jistě poznat, neříkám že pochopit, bo mě to taky nějakou dobu trvalo.A to dravců dříve bylo Xkrát více, rybářů a účinných umělých nástrah mnohem méně.Přál bych ti zažít dobu, kdy jsem chtěl vláčet voblery, ale protože byly drahé a ještě nebyly, jsem si je " strouhal" doma. Všici se mi smáli, čapali vesele na živou a říkali " Zas je tu ten blbec s těma dřívkama. "
Jenže časy se mění a čas zákazu živé se blíží.
NLachtan | Út 9.8.2005 11:23:26
Rybomil: když jdu na štiky s odpovídající rybkou 15-20cm a vezme to candát - nepochpil jsem tvou poznámku.
Add velikost rybek: Jestli to omezím,tak minimálně. Pokud k tomu ten candát přijede a řekne si že to sežere (což mu pud napovídá) tak to sežere a kdyby se měl udusit. Nevím ale pokud se dravec nechá vydráždit,tak to vezme bez ohledu na velikost nástrahy. Ty vláčíš-to jsi nechytil spoustu malých okyšů na velkou gumu nebo rotačku,která byla skoro stejně veliká jako oni?
Reagovat na to tvoje Fuj.....nebudu,protože nechci aby tady vzniklo něco co dobře všichni známe - nesmyslná diskuse "vláčkař" versus "rybičkář".
PROSÍM NECHÁZEJ NĚKOHO KOHO ANI NEZNÁŠ DO NĚJAKÉHO PYTLE (SKUPINY)
Jinak ale v pohodě. Jezdíš ještě na Lipno?
Nrybomil | Út 9.8.2005 9:57:03
Jasně že mu nenařídíš, aby to nezežral, ale min. mírně to omezíš. Jako při vláčce chytím občas 20 - 25 cm CA na 12 cm vobler. Ale dávat 6- 8cm rybky, (nebo hrozen menších, jak jsem viděl letos ) - FUJ, FUJ , FUJ ! (se taky vymluvíš, že chytáš úhoře, okouny aj. plky ? ).
Tak na štikovku nechytej a máš po problému s 40cátníkem... by řekl jistě přítel Otto.
NLachtan | Út 9.8.2005 9:34:51
Bulk: Ano.
Rybomil: nesouhlasím s tebou,že větší nástrahou se dá eliminovat menší candáti. Třeba jsem chytil na cca 6-8cm rybka candátka 20cm!!!!!! Nebo na štikovku mi to vzal čtyřicátník. Candát je hltavec.
NBulk - Profil | Út 9.8.2005 8:14:41
Lachtan prostě vyříznou kousek boku jo???
Nrybomil | Út 9.8.2005 8:13:09
Pvl: Nevím co má Jaro na mysli za fígle. Viděl jsem a párkrát i odzkoušel to párátko. Na banja a větší gumy ( napodobeniny červů písečníků, rousnic )se používají takové ty " placaté) tvistrové hlavičky , vypadá to jak nepovedená maličká lžička. Když táhneš gumu, hlavička odporem lehce klouže a vlní s tím do stran, dává tomu ten správný dráždivý pohyb. Na spodek hlavičky, pod gumu k háčku dáš špičku (půlku) toho starýho ( placatýho ) párátka, nebo celý párátko. Když nástraha narazí na dno, kámen párátkem, udělá přemet, případně párátko zlomíš, vytrhneš. Někdy to pomáhá, někdy méně, občas se to i zamotá, tedy není to všelék do vázek. ale za zkoušku to stojí. Pak jsou ještě " drátěné " montáže a lá skoč zajíčku skoč, co používají zejména Poláci. Jsou popsané ve Wedkarz Polski ( mám doma ), složitější výroba a nutnost se s tím naučit pracovat. Jsou ale údajně hodně účinné na CA. Snad jsem to popsal tak , abys principielně pochopil.
Abych nechytal malé CA, dávám mrtvé rybky nad 10 cm - cejnek, plotička , vyjímečně okyš, ne hrouzek, střevlička. Nej CA mám z Lipna na cejnky !!!
NLachtan | Po 8.8.2005 18:37:13
Bulk: normálně řízek z bílé ryby ve velikost cca zapalovače (jen trochu kratší).
NBulk - Profil | Po 8.8.2005 14:59:48
Lachtan: Jak děláš ten řízek??
NLachtan | Po 8.8.2005 14:54:58
Jiří: Pokud chytáš candáta na rybičku(na těžko) tak průběžná montáž s návazcem cca těch 40cm. Proč si myslíš,že to není to pravé? Důležitéje aby necítil odpor. Velikost rybiček, já dávám 5-10cm nebo řízek z cejna (poslední dobou vetší úspěch a nemusíš sebou tahat rybičky)
Jinak nic není zaručeno. Ale na candáta musíš jednoduše a jemně,je to optatrná ryba. A ot tom tady najdeš toho hodně.
NJiří 22. - Profil | So 6.8.2005 23:18:33
může mi někdo prosím poradit zaručeně sestavenou udici resp. montáž na candáta. Klasický způsob 40 cm od zátěže není to pravé a hlavně jaké máte zkušenosti s velikostí nástražních rybiček?
Nzdepa - Profil | So 6.8.2005 11:21:21
Karel: nejlepší způsob je nešahat na něj
NPvl - Profil | So 6.8.2005 11:17:10
Karel : 1. ten hadr :o( myslím, že je lepší namočit ruce než hadr ! 2. Zřejmě jsi candáta tahal z velké hloubky a nestačí se vyrovnat se změnou tlaku.
NKarel | So 6.8.2005 10:53:50
Mám na vás jeden dotaz. Letos jsem chytil asi pět candátků a u jednoho se mi stalo, že ač nebyl vůbec zažranej, bez potíží jsem ho vyháčkoval, upozorňuju, že sekám hned, tak se mi po vpuštění do vody obrátil břichem nahoru. Nechápu to, nic mu evidentně nebylo. Proto bych se chtěl zeptat, jak s candáty, hlavně s těmi menšími kusy, zacházíte. Slyšel jsem cosi, že jsou citliví na lidské ruce, vždy je chytnu do hadru, je nějakej jinej, lepší způsob.
Je to nádherná ryba a bylo mi hrozně blbě, když se chudák obrátil břichem nahoru. Díky za odpověď.
NPvl - Profil | So 6.8.2005 8:03:57
Jaro: mohl by jsi prozradit ten fígl ? ( jestli to není tajné) Můžeš i na mail . Díky !
NJaro - Profil | Pá 5.8.2005 23:17:14
Lucas - prepáč za neskoršiu reakciu - bol som mimo. Jedna sa skutočne o nadľahčovanie kopyta, len výnimočne sa stane, aby som kopyto nevyslobodil. Vyhľadávam len kamenisté miesta, kde normálnu prívlač praktizovať nemôžeš. Z celej Domaše mám len 2 miesta kde sú takéto stanovišťa candátov, trvalo mi nejakých 5-6 rokov kým som to všetko prelovil a zistil.
NPete - Profil | Pá 5.8.2005 21:28:14
No tak abych se taky vyjádřil ...i když kolega Lachtan byl výstižný. Prakticky jinde než na Lipně již 15 let nechytám ale letos co se týká velikosti candošů je to fakt bída. Až na toho 73 cm ze začátku sezony je to hrůza. Mam jich sice letos chycených desítky ale většina z nich jsou kolem 30 cm. Jinak lodka je na Lipně vždy výhoda ale v létě není skoro třeba protože jdou candáti za rybičkama do mělčin stačí házet 15-20 m od břehu a je to lepší než sedět u Taiwanu ..samozřejmě na podzim to chce hloubku a pokud jak Lachtan napsal neznáš fleky na velkým tak si ze břehu neškrtáš. Jinak jako nástraha se mi jeví nejlepší řízek z bílý ryby a na přívlač jednoznačně mrtvá rybka velikost tak 6cm, ale hned sekat a větší háček. Ráno mi přijde lepší a večer většinou pokud nemam do 21:30 záběr tak to už nemá cenu. Jinak nejlepší místa jsou klasicky pařezovky a zatopené cesty - hlavně na tu přívlač.
NRadek | Pá 5.8.2005 19:15:05
Jo,s těma bobkařema máš pravdu.V tý zátoce maj asi 15 bojek a předháněj se v tom ,kdo jí má víc zakrmenou.Jak jsem se tam dozvěděl,tak přes sezonu pronajímaj chatičky za éčka i s pěkně zakrmeným místem.Každý ráno jim to zavážej pytlem šrotu,jen aby se tady skopčákům líbilo.
NKuthu | Pá 5.8.2005 11:28:51
Radek: Na tý špičce je to dobrý, když fouká severzápadní nebo severní vítr, naženesem spoutu potěru a pak se chytaj i dravci, ale mačkat se tam s domorodejma bobkařema je blbý. Mám tam loď a už to, že jim přejedeš přes zavezený pruty je strašně prudí. Snad si myslí, že jim to vyplaší kapry.Nechápu to je tam 8m hloubky.
Nrybomil | Pá 5.8.2005 8:02:37
Radek: No připoměl mi tento čas asi v r. 1991. Chytali jsme od přívozu D. Vltavice nahoru všude, možně i nemožně a nic. Ze zoufalství jsem jel k tý špici u Radslavi vláčet. V pravé poledne, 30°C, lidi se koupali a já tahal zubatky a candoše jak na běžícím pásu. Od té doby jsem tam zkousěl snad
30 x a nikdy nic. Podobně i jiná místa Lipna.
Lucas : není to ten riper s párátkem?
NRadek | Čt 4.8.2005 21:16:37
byl jsem na Lipně týden od 16.7.Jelikož počasí nepřálo,chytal jsem pouze ze břehu na špičce v Radslavi.Pouze na živou,mrtvou rybičkuZa 4 dny byli dva boleni a asi 5 candátků do 45.Okamžitě když počasí přálo vyjel jsem a v 22h na plavačku s rybičkou 20cm nade dnem pověšenou přišel candát 75cm.Bylo to asi 40m od břehu.Možná na tý lodce něco je.Nebo jen náhoda.
NLucas | Čt 4.8.2005 19:30:44
Jaro -vláčím už nějaký ten pátek a musím přiznat že o kombinaci Kopyt s nějakým dřívkem nemám ani páru.Jde snad o nějaké nadlehčení?Mohl bys mi to vysvětlit?Dík.
NJaro - Profil | Čt 4.8.2005 18:27:44
Martin - zrejme ti ide o prívlač, ako to vyplýva z tvojej otázky. Pokiaľ máš možnosť prejdi si sonárom nejaké miesta, vyhľadaj väčšie prekážky, kamenné násypy s dostatkom úkrytov, terénne zlomy kde môžeš predpokladať stanovišťa candatov. Vôbec nemusíš loviť ďaleko. Skús loviť pri dne kopytom reflexnej zelenej farby, ak sa bojiš, že zavadiš - použi drievko. Bez drievka som utrhol 4-5 kopýt na 1 ks.
Nrybomil | Čt 4.8.2005 14:58:42
xaxap: Když se to tak vezme , ano mistře.
NXAXAP - Profil | Čt 4.8.2005 14:40:50
rybomil: ty jsi ichtiologicko-nekrofilni vouyer? :-)
Nrybomil | Čt 4.8.2005 14:28:50
vraník : Jo v březnu, dubnu se lupou duháci na malou střevličku pod angličákem jen to frčí, všeobecná zábava místních.Jsou tak blbý, že si myslí že je nikdo nevidí - od čeho jsou dalekohledy jim nedošlo.
Nvraník - Profil | Čt 4.8.2005 14:24:10
Lachtan
no jestli tam jezdíš jen na candáty, tak nemůžeš vědět, že pro místní končí sezona lovu dravců(téměř výhradně na rybičku) dne 16.6. každého roku. Jo kde není kontrola.......
NLachtan | Čt 4.8.2005 14:07:39
Hlavně je to o tom,že tam chytají borci už od března. Jeden předemnou zdrhnul a když jsem přišel na "místo činu",tak jsem našel rybičku-byl to 7cm lín - co dodat,že? Netvrdím,že vždy dodržuji třeba dobu lovu,ale tohle je už moc,takže se nelze divit.
NLachtan | Čt 4.8.2005 14:03:24
Rok od roku je to horší a horší. Už i candát nad 55 na Lipně je pro mne vzácností. Normální chytaná velikost je cca 40-55cm,ale hodně se chytají i ve velikostech pod 40cm.
Jinak bych netvrdil,že bez lodi si vyřízený.
Na malém Lipně až na pár vyjímek ano,ale na velkém mám plno fleků,kde se dají chytit pěkní candáti i ze břehu. Letos kolega PETE na zahájení tuším cca 78cm,ale na položenou na řízek z cejna cca 30m od břehu v 1,5m hloubce. Vůbec poslední dobou mám daleko větší úspěchy na řízky a výhoda je,že když uděláš rozumný řízek,myslím tím velikost,tak se dá sekat téměř okamžitě. Jinak PETE i vláčí především na malém a také se letos přes padesát nedostal. Na zahájení je to lepší v nějaké zátoce a na podzim chytám ve velké hloubce (na korytě) na velkém Lipně´,kde mimochodem jdou i velcí kapři.
NKuthu | Čt 4.8.2005 8:49:02
Přesně jak píše Rybomil, bez lodi to nejde. Jezdím tam cíleně na candáty 4. rok a letos je to jen o malých 50cm. Na trofejního jsem nenarazil. Co se týká podzimu - chytám je v hloubce do 5m i v prosinci, ale chce to zlomy a pařezy. Nejlepší nástrahy Woblery 9-12cm a větší kopyta.
Nrybomil | Čt 4.8.2005 7:28:22
Bez lodi seš nejspíš vyřízenej. Mám z lipna taky CA max. kolem 85. Protože to bylo čím dál horší, už tam skoro nejezdím.Průměrné kusy ( 50 ) chytím i jinde. Taky není divu, rybářů přibilo, vysazuje se spíš míň a hlavně pořád existují lidi co jich kilnou i 6 za noc bez ohledu na míru ( viz můj příspěvek o 2 borcích s 15 ks za víkend ), chytání na 6cm rybky nebo hrozen 3cm rybiček aj. zvěrstva. Jo doby, kdy jsem chytil 5-7 zubatek za hod. nebo 20 za ráno už jsou dávno pryč a nová generace rybářů je spíš moc nezažije.
Zkoušej pařezovky, zlomy, na podzim na větších hloubkách. Chce to mít stěstí.
Nxycht | St 3.8.2005 19:47:54
Myslim, že to bude chtít loďku a prostě je hledat....
NDetreux - Profil | St 3.8.2005 18:26:06
jednoduše-házet,házet a zase házet a věřit že se to jednou povede.Mě se to taky ještě nepovedlo.....