Daiwa n'zone distance 25

Zdravím, máte někdo zkušenosti s tímto navijakem?
Chtěl bych házet něco kolem 100 m. Mám teď malé navi a chtěl bych na příští sezónu koupit nějaké s větším "odmotem" , jako je např tohle,ale nechci zase koupit šmejdy.

Děkuji za rady.
Autor diskuse: Darkspea - Profil , 10.10.2024 feeder - náčiní, doplňky
75 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NDarkspea - Profil | Pá 21.3.2025 16:27:54

murphyy >> Ahoj, těžší jsem nezkoušel, ale neboj určitě se k tomu dostanu. 50 gr jsem tam měl na poslední vycházce, zaklipovaný 99m a odletělo k cíli:-)
Větší krmítka jsem netestoval, používám max do 60 gr :)

    Nmurphyy - Profil | Pá 21.3.2025 14:18:22

    Darkspea >> cize super ne, za tie prachy ako sme pisali predtym dobra volba, ten nahadzovaci vykon stale tam mas aj v tejto lacnejsej verzii 25tiek, inak pises ze prut je do 120g, s krmitkom napr 60 g by si sa mohol dostat este dalej, ak to potrebujes, neskusal si aj tazsie?

      NDarkspea - Profil | Út 11.2.2025 15:01:21

      Tak 80 m úplně v pohodě s 40 gr krmítkem velikostí S.

      Prut mivardi symphony feeder 3,9 m

        NE.T. - Profil | St 6.11.2024 9:50:54

        plavan >> Nám dvěma možná navěky 😂

          Nplavan - Profil | St 6.11.2024 8:22:59

          E.T. >> mně i tobě by ta očka vydržela dlouho :-))))))))))))))

            NE.T. - Profil | Út 5.11.2024 19:38:03

            chřenovák >> To ti věřím Romane. Ale moc důvěru u mě nebudí ty očka.

              Nchřenovák - Profil | Út 5.11.2024 19:23:09

              E.T. >> Zatím jsem žádný mínusy nenašel na těch prutech

                NE.T. - Profil | Út 5.11.2024 18:08:16

                chřenovák >> Jinak Ti moc děkuji Romane za fotky.

                  NE.T. - Profil | Út 5.11.2024 18:07:55

                  chřenovák >> Cooo tam jsou ty debilní drátoočka jo🤮 Tak to nebrat. Škoda

                    Nchřenovák - Profil | Út 5.11.2024 17:53:39

                    E.T. >> To není žádná keramika ale ocelový kroužek

                      Nchřenovák - Profil | Út 5.11.2024 17:52:55

                      Rybkin >> Opraveno 😂 Spíše umyto 🤫

                        NRybkin - Profil | Út 5.11.2024 17:32:51

                        E.T. >> Já tam teda výplň vydim a dokonce vyštíplou :-)

                          NE.T. - Profil | Út 5.11.2024 17:24:57

                          chřenovák >> Vidím dobře že tam jsou Romane první naváděcí očka bez výplně? Nebo tam něco je?

                            Nchřenovák - Profil | Út 5.11.2024 15:12:48

                            E.T. >>

                              NPedro1 - Profil | Út 5.11.2024 13:41:11

                              E.T. >> Což Tě i bez nás za chvíli stejně čeká:-)

                                NE.T. - Profil | Út 5.11.2024 11:43:12

                                Pedro1 >> Mít Vás oba ve firmě tak touhle dobou bydlím v krabici od lednice někde za Tescem v lesíku a na mě by bylo vedených minimálně 6 exekucí.

                                  NPedro1 - Profil | Út 5.11.2024 11:37:55

                                  E.T. >> Kdybys nás měl ve firmě, tak jsi miliardář a do práce bys jezdit vůbec nemusel!!!:-)

                                    NE.T. - Profil | Út 5.11.2024 11:35:30

                                    Pedro1 >> Twl další 🤦 Máte evidentně houwno co na práci 😃 Vás bych chtěl mít ve firmě 😂

                                      NPedro1 - Profil | Út 5.11.2024 11:24:37

                                      E.T. >> Ty si jednou přestaneš pamatovat, kudy máš jezdit do práce:-)))

                                        NE.T. - Profil | Út 5.11.2024 11:03:35

                                        Rybkin >> Ty jsi tady taky chyběl 😂

                                          NRybkin - Profil | Út 5.11.2024 11:01:55

                                          E.T. >> Napiš na rovinu ze mas po cestě hodně nástrah (čti hospod) které nedokážeš překonat :-)

                                            NE.T. - Profil | Út 5.11.2024 8:47:53

                                            chřenovák >> Když bych dorazil byl bych tam ještě teď 😂

                                              Nchřenovák - Profil | Po 4.11.2024 20:45:00

                                              E.T. >> Kdybys minulé dorazil na 🍻 tak jsi si ho mohl okouknout 🤭
                                              A třeba si sním zaházet 🤠

                                                NE.T. - Profil | Po 4.11.2024 20:29:20

                                                chřenovák >> Oukej 🙏

                                                  Nchřenovák - Profil | Po 4.11.2024 18:47:41

                                                  E.T. >> Zítra nafotim u vody 🤠

                                                    NE.T. - Profil | Po 4.11.2024 17:10:10

                                                    chřenovák >> Romane, můžu tě poprosit o pár fotek oček co jsou na těch slimech. Dík moc 🙏

                                                      Nchřenovák - Profil | So 2.11.2024 18:41:06

                                                      Z toho navijáku to dobře lítá
                                                      Jenom je tam limit kolik je na cívce vlasce
                                                      Já tam mám 0,28 podle tabulky asi 150 m

                                                        Nchřenovák - Profil | So 2.11.2024 13:26:13

                                                        🤠

                                                          NStrop 330 - Profil | St 23.10.2024 11:13:06

                                                          Darkspea >> tak nezapomen určitě by to zajímalo víc mrkmenu

                                                            NDarkspea - Profil | St 23.10.2024 5:20:39

                                                            Strop 330 >> ahoj, to ti dam vědět až v další sezóně, protože je budu mít až pod stromečkem :-)

                                                              Nkicker - Profil | Po 21.10.2024 12:35:48

                                                              Mám 2 ks na prútoch "barbel" 1,75 lb. Používam ich síce trochu inak, teda nie na ďaleké hádzanie, ale na lov s krmítkami a olovami niekde okolo 100-110 g.
                                                              Môžem ich porovnať s napríklad s Ultegrami Ci4+ 5500 XTC, ktoré som mal a používal na ľahšiu kaprárinu.
                                                              Áno, jedná sa o kvalitovo neporovnateľné navijaky. Druhá strana mince - porovnávať N´Zon s Ultegrou, ktorá je 3x drahšia, je scestné. Mne osobne bolo ľúto ničiť a špiniť Ultegry a preto som kúpil N´Zon.
                                                              Za mňa OK pri cene, za ktorú som to kupoval.

                                                                NStrop 330 - Profil | Po 21.10.2024 8:52:01

                                                                Darkspea - >> Ahoj sledoval jsem tvoji diskuzi a zajímalo by mě zda li si se dostal na hranici 100m pokud jo napiš jakou máš sestavu zajímalo by mě hlavně co používáš za silon, délka prutu a váha prázdného krmítka. Naviják co máš už vím 😉 dikec

                                                                  NDarkspea - Profil | Út 15.10.2024 9:17:42

                                                                  xDanielS >> dobře 😁
                                                                  Já bydlím v drnholci jsem pečený vařený na 7

                                                                    NxDanielS - Profil | Po 14.10.2024 19:02:35

                                                                    Darkspea >> Hoj, dej vědět, jak jsi dopadl. Mušov s feedry jezdím poměrně často.

                                                                      NPindˇa - Profil | Po 14.10.2024 14:31:11

                                                                      Mufti >> 19 a 23 je rok výroby a 25 je zdvih civky. 23 má za mě horší kličku, kratší a rychlosklopku. Kapacita u obou stejná 150m 0.28mm, pozor někteří prodejci u té kapacity uvádějí nesmysly.

                                                                        NRudina - Profil | Po 14.10.2024 12:44:47

                                                                        Mufti >> koukni na kličku

                                                                          NMufti - Profil | Po 14.10.2024 11:20:31

                                                                          Priživím sa na téme.
                                                                          Aký je rozdiel medzi 19 TDR qd25 vs 23 TDR qd 25?
                                                                          Okrem roku výroby a farby som nepostrehol rozdiel .

                                                                            NDarkspea - Profil | Ne 13.10.2024 9:34:41

                                                                            murphyy >> promiň nevšiml jsem si pod tím odkazem nezlob se.
                                                                            Method ano, chytám krmítka maximálně do 50 gr vrhací zátěž prutů je 120gr

                                                                              Nmurphyy - Profil | So 12.10.2024 19:57:54

                                                                              Darkspea >> vpohode, ale som sa tiez na nieco pytal, ale ok, aj to o niecom svedci..nech sa darii a potom daj vediet

                                                                                NDarkspea - Profil | So 12.10.2024 18:27:40

                                                                                murphyy >> diky mco za tvůj komentář!!
                                                                                Určitě s ena to podívám

                                                                                  Nmurphyy - Profil | So 12.10.2024 17:43:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                  Darkspea >> na zaciatok za mna dobra volba-nahadzovaci vykon budes mat taky isty ako drahsie verzie-napr TDR distance, whisker, tournament feeder 25qd a pod, ktore su lepsie utesnene, lepsi material tela a rotora, viac lozisk a dalsie detaily-k tomu mozes prejst pocase ak sa tak rozhodnes..
                                                                                  Ale aj tie plastove puzdra namiesto lozisk vydrzia dost dlho-samozrejme lepsie je tam mat loziska-tak len pre info ak by si si to chcel pridat:
                                                                                  loziska po stranach DG rozmery: 17 mm x 9 mm x 5
                                                                                  na spodku wormshaftu: 6 mm x 3mm x 2.5 mm, zdroj youtube https://www.youtube.com/watch?v=o9SuP4KrJvI

                                                                                  predpokladam ze budes chytat na method? ake gramaze krmitok planujes? a aku mas gramaz toho feedru 3,9m?

                                                                                    NPedro1 - Profil | So 12.10.2024 16:23:23

                                                                                    Praseodym >> Kdyz mi je fakt zle, tak se podívám na fotky z Mrtvol a hned mi je lépe.
                                                                                    Nikdy bych nevěřil, že se dá do svetru schovat tak, že člověk vypadá jako bez hlavy:-)))

                                                                                      NPraseodym - Profil | So 12.10.2024 14:44:09

                                                                                      Pedro1 >> když to čtu, tak mě z toho jímá hrůza a pot na zadech. Pamatuješ na Mrtvoly? Tahat z padesáti metrů a desetimetrové hloubky ty nasadaky, to byla řehole... Naštěstí jsem měl tenkrát dost paliva 😁

                                                                                        NDarkspea - Profil | So 12.10.2024 13:50:21

                                                                                        Pedro1 >> v pořádku. Celý život se učíme :-) neříkám, že hned budu házet 100m s naprostou přesností, ale časem věřím, že to půjde.

                                                                                          NPedro1 - Profil | So 12.10.2024 12:52:40

                                                                                          Darkspea >> Myslím to tak, jak psal Pista. Doslova.
                                                                                          Protože i ty dřepy se dají dělat tak, že zvednes nesmysl, ale za půl roku si znicis záda.
                                                                                          Těch 100 metrů se dá hodit s kdečím, ovšem otázka je, jaký rozptyl a co všechno jsi schopen takhle nahodit-nastraha,krmení,partikl,PVA,raketa,....

                                                                                            Nhaas - Profil | Pá 11.10.2024 20:33:20

                                                                                            Darkspea >> tak ať slouží a budeš spokojen 👍

                                                                                              NDarkspea - Profil | Pá 11.10.2024 20:25:26

                                                                                              haas >> tady tyhle n'zone distance 25

                                                                                                Nhaas - Profil | Pá 11.10.2024 20:23:21

                                                                                                Darkspea >> co jsi nakonec vzal za naví ...Daiwy ?

                                                                                                  NDarkspea - Profil | Pá 11.10.2024 20:16:15

                                                                                                  haas >> dam vědět kolik se podaří. Snad se v neděli dostanu k vodě. Navijáky už čekají na silon :)

                                                                                                    Nhaas - Profil | Pá 11.10.2024 17:56:35

                                                                                                    stefan_pista >> jj 3,90 je 13 ft. ....

                                                                                                      Nstefan_pista - Profil | Pá 11.10.2024 17:55:39

                                                                                                      haas >> ved pise ze ma 3.9m a to je 13ft nie?

                                                                                                        Nhaas - Profil | Pá 11.10.2024 17:45:40

                                                                                                        Darkspea >> 100!m neni ani s 12 ft prutem ..... Nad 130;m lépe už 13 Ft

                                                                                                          Nstefan_pista - Profil | Pá 11.10.2024 17:45:26

                                                                                                          Darkspea >> jasne.vyskusaj.treba skusit.

                                                                                                            NDarkspea - Profil | Pá 11.10.2024 17:30:44

                                                                                                            stefan_pista >> ajo, ajo :)
                                                                                                            Uvidíme třeba to nebude tak jednoduchý, ale myslím, že s 3,9 m prutem by neměl být až takový problém.

                                                                                                              Nstefan_pista - Profil | Pá 11.10.2024 16:30:16

                                                                                                              Darkspea >> myslí to tak ako drepy s činkou....len namiesto metre si daj kg....

                                                                                                                NDarkspea - Profil | Pá 11.10.2024 15:47:43

                                                                                                                Pedro1 >> jak to myslíš?

                                                                                                                  Nstefan_pista - Profil | Pá 11.10.2024 13:05:37

                                                                                                                  Darkspea >> tak stastnu ruku chlape

                                                                                                                    NPedro1 - Profil | Pá 11.10.2024 12:57:25

                                                                                                                    Darkspea >> Jenom bych chtěl dodat, že rozdíl mezi 40 metry a 100 metry je daleko větší, než těch 60 metrů. Ze 40 na 60 se přechází snadno, ze 40 na 80 už to taková sranda není a ze 40 na 100 je fakt těžký.

                                                                                                                      NDarkspea - Profil | Pá 11.10.2024 12:06:25

                                                                                                                      stefan_pista >> chytám převážně D7 Mušov, takže ano rozhodně to využiju. Ne tkaovo dálku jsem nechytal, ale chci se posunout na delší hranici větší, než dosavadních 40 m :-)
                                                                                                                      Dneska se jedu na daiwy podívat, popř je hned vezmu, uvidíme...

                                                                                                                        Nstefan_pista - Profil | Pá 11.10.2024 9:39:53

                                                                                                                        Darkspea >> a už si to tak chytal na tých 100m? alebo len plánuješ začať? ak plánuješ začať, možno by som na Tvojom mieste skúsil 3-4 rybačky na túto vzdialenosť a potom si potvrdíš/vyvrátiš svoje rozhodnutie chytávať na takúto diaľku a eventuálne nejaké motadlo dokúpiš.... nehrám sa na nejakého múdreho, len aby si zbytočne nekupoval mašinu, ktorú možno ani nebudeš potrebovať...

                                                                                                                          NDarkspea - Profil | Pá 11.10.2024 9:15:10

                                                                                                                          Bery. >> čau, hele silon používám, max 0,22 mm. Civku náhradní nepotřebuji

                                                                                                                            NBery. - Profil | Čt 10.10.2024 22:37:12

                                                                                                                            Darkspea - >> potrebujes nahradni civku? Co chces namotavat za kmen?

                                                                                                                              NBery. - Profil | Čt 10.10.2024 22:36:33

                                                                                                                              MrtweyUbrus >> mas pravdu. Z dalky je to vopruz i mimo zavodni sektor. I ta velka klika z vetsiho navijaku je prijemnejsi nez mala.

                                                                                                                                NNavrc - Profil | Čt 10.10.2024 21:43:39

                                                                                                                                Darkspea - >> čau, na 100 m method bych bral ultegru. Ten rozdíl v rychlosti stahování je sakra poznat. Co mas za pruty?

                                                                                                                                  NMrtweyUbrus - Profil | Čt 10.10.2024 20:32:52

                                                                                                                                  haas >> Nemyslim že by 60g method krmítkem co se na takový chytání používá vylágroval převody na Ulegře ani za deset let.

                                                                                                                                    Nhaas - Profil | Čt 10.10.2024 19:41:09

                                                                                                                                    MrtweyUbrus >> je to o v kusů a nárocích osobně u vody nikde nespěchám .... Každý to máme jinak osobně mám věci které vydrží proto upřednostnuji výdrž a menší zatížení převodu než to vylagrovat za dva roky ...ať se ti daří

                                                                                                                                      NMrtweyUbrus - Profil | Čt 10.10.2024 19:36:07

                                                                                                                                      haas >> Nikde nepíšu že rozhodující, jen s navijákem co natoči 105cm na otočku je to příjemnější tahat ze 100m než s tim co navine 80cm.

                                                                                                                                        Nclovek1 - Profil | Čt 10.10.2024 19:24:04

                                                                                                                                        Ahoj, řešil jsem podobný problém a vzhledem k mému rozpočtu jsem šel do Ryobi Slam UL 8500 Feeder. Jedinou vadou na kráse je delší brzda, ale to je o zvyku a možná by se i dala zkrátit. U nás vyjde celkem draho ale třeba tady https://www.nordfishing77.at/cz/ryobi/krmitko-ryobi-slam-ul-8500 se bavíme o ceně kolem 3.300,- Kč. O proti Daiwa Emcast o 160g lehčí a větší návin na jedno otočení kličky (115cm vs 85cm). Jasně nejsme závodníci, ale přeci jen točit jak pako kličkou a tahat to ze 100m nič moc.

                                                                                                                                          Nhaas - Profil | Čt 10.10.2024 18:20:12

                                                                                                                                          MrtweyUbrus >> v čem je ta rychlost rozhodující jak píšeš?

                                                                                                                                            NMrtweyUbrus - Profil | Čt 10.10.2024 13:26:35

                                                                                                                                            haas >> Pokud chce chytat na sto metrů o rychlost jde, taky mám Bullsy s 4:3, jenže chytám na Labi kde házim krmelec 20m od břehu.

                                                                                                                                              NSeverák73 - Profil | Čt 10.10.2024 13:08:39

                                                                                                                                              Shimano Ultegra Ci4+ 5500 XTC je dobrá volba jestli se jedná o method feeder na dálku....😀tedy nestojí dvojku bohužel 🤷

                                                                                                                                                Nhaas - Profil | Čt 10.10.2024 12:31:57

                                                                                                                                                MrtweyUbrus >> no ono je lepší na životnost navijáku lepší nižší převod o rychlost nejde ale o životnost střev a s nižším převodem ti neupadne ruka ..... Tzn 4:1 nebo 4:3 .... Jinak bych se klidně podíval na emcast od Daiwy nemá sice tu top oscilací ale kolem 100 m dostačující strojek

                                                                                                                                                  NKrchlebak - Profil | Čt 10.10.2024 12:19:54

                                                                                                                                                  Měl jsem tdr distance, ale i ty jsem měnil. Teď mám Bulls eye a ty jsou boží.

                                                                                                                                                    NMrtweyUbrus - Profil | Čt 10.10.2024 12:04:11

                                                                                                                                                    Naviják s jedním ložiskem nebrat, buď vyšší model nebo bych vzal ultegru která má rychlejší převod a bude to pohodlnější z té dálky stahovat.
                                                                                                                                                    Jinak nevim jestli si to někdy zkoušel na takovou dálku chytat ale není to sranda, ne jen tam nahodit ale i nakrmit, úplně jiný požadavky na techniku i vybavení.

                                                                                                                                                      Nphoenix410 - Profil | Čt 10.10.2024 11:05:49

                                                                                                                                                      Ahoj poptej se zde https://www.mrk.cz/diskuse.php?id=754207 je tam hodně expertů na Daiwu.