MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Japonský naviják Lurekiller Saltist CW10000

Ahoj, nedostal se náhodou někomu z vás do ruky tento naviják, nebo cokoli od této značky ? Je to naviják z Aliexpressu (viz odkaz). Dle parametrů zajímavý, ale úplně nedůvěřuji neznámé značce a ještě s takovým názvem.
https://www.aliexpress.com/item/Australian-brand-new-TUFFTACKLE-Game-spinning-Jigging-Reel-10BB-Alloy-reel-in-size-6000/734417009.html

Autor diskuse: Ronon ®
Zařazeno do: dravci - náčiní, doplňky, 4.7.2018

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 11 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N Rezeň 5,125 - ® Ne 27.1.2019 12:01:06
nicméně, já asi na nákup na alie nemám talent, z pěti věcí, co sem tam kouil, fungujou asi tak dvě...
a muj čas je příliš drahy na to, abych neustále hledal a zkoušel, on ten nákup naní na pět minut, že...
N Rezeň 5,125 - ® Pá 25.1.2019 17:58:05
nofish >> blbí rozhodně nejsou, o tom sem taky nepsal.
N nofish - ® Pá 25.1.2019 14:22:17
Rezeň 5,125 >> ja z nich nechci delat svate. Jen to bylo konstatovani, ze nejsou blbi. Stejne jako vietnamci atd.... Mohl bych ti vypravet jake lidi jsem poznal.... Dokkonce profesora z ukrajiny co hazel lopatou u nas, jinak by sedel.... Mi to tu prilada jak sraz horkych hlav. Obcas to chce proste v klidu uvazovat....
N Bobler - ® Pá 25.1.2019 14:19:07
Pedro1 >> No momentálně to máme asi nejvíc nahnutý od doby Kubánský krize.
N Pepa z depa - ® Pá 25.1.2019 12:52:45
Pedro1 >> víš kolik takovech adeptů po tomhle světě chodí? a lidi sou poslední dobou snadno zmanipulovatelní.
N Pedro1 - ® Pá 25.1.2019 12:49:21
Pepa z depa >> Jo,s tou válkou máš pravdu.Je otázka zda existuje na světě někdo dost blbej na to,aby se toho opravdu pustil.
I Kim výrazně polevil a to byl dost velkej adept.
N Polčis - ® Pá 25.1.2019 12:39:20
Pedro1 >> Začnou vyrábět kvalitní věci,krumplama uz zaplavili svět:-)
N Pepa z depa - ® Pá 25.1.2019 12:37:57
Pedro1 >> která světová ekonomika výrazně roste? na oficiálně uváděný čísla na oficiálních zdrojích moc nedám.
těžko říct co se bude dít. poslední velká válka skončila před 74roky no a lidem už celkem otrnulo.....
N Rezeň 5,125 - ® Pá 25.1.2019 12:33:39
nofish >> jenom jak píšeš, že je Čína stará a vyspělá civilizace, tak posledních 300 let byli úplně mimo..., teď se zvedli jen kvůli tomu, že do nich západ nasypal peníze, protože tam viděl potenciál levné výroby..., A je to tak posledních 20 let..., bez investovaných peněz by na polích furt naháněli vrabce.., takže netřeba je přehnaně glorifikovat...
N Pedro1 - ® Pá 25.1.2019 12:32:32
Pepa z depa >> Obecně.Ekonomický růst Číny se výrazně zpomaluje,tuším nejhorší výsledek od roku 2010,někteří mluví i tom,že oficiálně uváděná čísla jsou nadsazená a reálně je to mnohem horší,.....,těžko říct co se bude dít.
N Pepa z depa - ® Pá 25.1.2019 12:30:01
Pedro1 >> prosím tě z jakýho zdroje čerpáš informace? případně mě prosím nasměruj.
N Pedro1 - ® Pá 25.1.2019 12:15:20
Jen k té Číně,schválně si najděte jak se Číně daří.Jsou na slušné cestě být na tom v roce 2025 stejně,jak v roce 2000.

N kubas. - ® Pá 25.1.2019 10:53:03
Polčis >> Tak zklamanej z navijáků uz jsem byl taky, ale furt se s tím dalo v pohodě chytat, což by s tímto neslo ani omylem a o brzde ani netřeba psát, to je smutnej příběh úplně...
N Polčis - ® Pá 25.1.2019 10:43:04
kubas. >> Asi se to vyplatí jak komu, já si neztezuju a jsou i okrajové techniky lovu,kde se dá v klidu použít 😉
Určitě pro mně bylo v minulosti zklamáním víc navijáku za podstatně větší peníze než tohle.S brzdou s tebou ale souhlasím,ta se mi nelíbí.
N kubas. - ® Pá 25.1.2019 10:35:31
Polčis >> A to se vyplatí to zkoušet, jestli to náhodou vyjde a bude se s tím dat chytat :-)... Ztráta času, energii a ve finále i peněz na podobne "experimenty".
N Polčis - ® Pá 25.1.2019 8:39:51
kubas. >> Asi jsi koupil motátko vyrobené bez dozoru😅 Já ten samý koupil synkovi a na návin si nestěžuju a na chod taky ne, trošku jsem s ním chytal.
Potom přikoupil to samé s jinou cívkou jen právě na jarní feeder, větší velikosti a návin a chod teda taky v klidu.
A to jsem z vláčky zvyklý na Stradic,biomaster,aero,a pár daiw s cenovkou 5000,-.
Tenhle boj tady nebude mít nikdy konec😁😁😁
N P!F - ® Pá 25.1.2019 7:45:51
Specialista >> ja prave poznam ludi, co lietaju do ciny pravidelne. Jednoducho musia, pretoze bez toho, ze nad nimi stojis a kontrolujes ich, ti dodaju zmatky, jednoducho kontrola kvality mizerna a akonahle ich nestrazis, snazia sa s tebou vyjebat.
A nie, nie som ten, co by bez nich nemal pracu.
N kubas. - ® Pá 25.1.2019 0:19:11
mpl >> Koupil jsem jakejsi Kastking, Mela se to jmenovalo tuším, dle super recenzí, abych se přesvědčil a viděl, jaka je realita, jelikož ukázaná platí a zkušenosti jsou nepřenositelné... Stal tusim neco okolo 500Kc. Je to totální mrdka, což bylo jasny uz ze zběžného pohledu, navijeni vlasce to jenom potvrdilo. Tak mam navijak na dírky, na který chodim v průměru tak jednou za 10 let. Super kup a nikdy víc. To, ze i ta nejlevnější Daiwa je seriózní naviják, s kterým se nechá v pohodě chytat a oproti tomu to je furt Mercedes netřeba zmiňovat. Nikdy víc podobne experimenty. Ztráta času a energie pro mě. Člověka to láká samozřejmě a říká si, jak na to "vyzraje" a jak s tím "vydrbe" a nahodou objevi Ameriku a ono nic. Stačí :-)?
N pepa-č - ® Čt 24.1.2019 23:43:42
Specialista >> čína umí A++++ kvalitu, ale musí tam mít západní firma neustále svoje lidi, kteří to 26hodin denně hlídají, aby to neokopírovali, nedělali noční směny pod svojí "značkou" neprodali tvoje formy na kopie, nezačali vyrábět "série" navíc, které pak sami budou (bez tvého vědomí) prodávat konkurenci (levně - bo náklady jdou za tebou, pak se vyrábí levně snadno) nebo aby ti tam namísto nějakého certifikovaného plastu (bo ty to pak chceš prodávat v EU a musíš splnit normy - bo v našem civilizačním okruhu se na otrávení zákazníka jedovatým plastem pořád kouká skrz prsty) namelou recyklované televize apod. vše zkušenosti.
N Rezeň 5,125 - ® Čt 24.1.2019 23:33:21
nofish >> ok, tvoje volba.
Jinak zajímavá diskuze, se spoustou cenných názorů...
N Specialista - ® Čt 24.1.2019 23:33:09
mpl >> Čína umí kvalitu od A+++ po D-. A ví, kam a za kolik s tím. A kopáče už dávno nepotřebují, politika jednoho dítěte..
V diskusi Nákup navijáku z Číny jsi se nic nedozvěděl?
N Bobler - ® Čt 24.1.2019 23:10:39
Specialista >> Polovinu světa jo myslím, že kdyby chtěli být opravdu zlí a bylo by to ted v jejich zájmu tak jsou už ted schopný zařídit celosvět. finanční kolaps...
N mpl - ® Čt 24.1.2019 23:09:29
Panove, cekal jsem ze se dozvim neco o lurekilleru, ale nejak nic.
Osobne mam skoro 20 let Penn Prion, tenkrat ho udelalo Ryobi pro Penn, a i ted po promazani chodi velmi pekne. Jen je trochu tezkej. Ale taky jsem si, a klidne to tady reknu, poridil certa. Za 3 roky odhadem 1000 prutohodin se vsema ruznejma nastrahama (az po 30g plandy a 12cm rapaly) a slusnejma rybama a zatim chodi jak novej. Kez by jeste vydrzel. Fuego jako doplnek nez se zacne vlacet za lonskej rok natocilo cca. 200 hodin a je v pohode. Ale taky jsem koupil ve vyprodeji malej crossfire - po par desitkach hodin uz to neni ono (ucel byl na rybicky a na pobaveni) - potom co potkal par jelcu, parem, amuru 60 cm uz je proste brzda horsi. Kdysi jsem zkusil levnou cinu - vcetne nastrah, ... - nic moc. Ale je mozny ze to bylo moz brzo a ze ted uz trochu dospivaj a jde jim to lip.
Cekal jsem ze tady nekdo napise - mam lurekillera, kastkinga, tsurinoyu, ... a pouzivam ji tak a tak a jsem/nejsem s ni spokojenej.
Jinak cinan ma dost casu. Kdysi jsem neco pro nej delal - jednoducha strategie - cina je velka, je tady dlouho, mame hodne lidi a casu.
Typicky - 1 kopac vykope 10m prikopu za 10 hodin , tedy 10 kopacu za hodinu, 20 za pul - jen nebere v potaz ze se umlatej krumpacema. Ale casem to pochopi.
Cinan na montazi - co nejde silou, jde vetsi silou.
Bohuzel je tam horsi kontrola kvality - zazil jsem situace na montazi tady - dily neprosly v cine kontrolou, je to nekvalitni - nevadi - nejak se to musi udelat, doprava a znovuvyroba stoji penize,...
Mne jako uzivatele zajima krome ceny spolehlivost, poruchovost, trvanlivost, ...
Napiste tedy mam cinana xy za 500, taham na nej to a to tak dlouho a tak casto, chodi i po roce jak z praku.
A hlavne jsem za tu dobu neresil s cinanem reklamaci, samoopravu, samoupravu, ...
Par vychazek za rok zvladne kazdy navijak.
Cinan sproste okopiroval levnejsi a starsi Daiwy, Shimana, ... a zacal je delat. Zkuste si najit tsurinoya a revros - kopie, zmeneny detaily, vic lozisek, ... Pak je otazka kvality montaze, pouzitych materialu, dalsi vyvoj, ... Cinan neni tak precizni v detailu jako Japonec.
Jak tady nekdo zminoval jean paul charlese - kouknete se na
https://jeanpaulcharles.wordpress.com/2018/11/22/ko​diak-3000-denouement/
a komentare tam uvedene. Jak autor ktery ho tady citoval - s googlem to zvladne kazdy, nekdo treba i bez googlu.
Ano, cinan klidne posle dalsi dily, .... Casem se mozna nauci vylepsit, a mozna zacne delat i casem svuj vyvoj. A zvladne i komunikaci - nedelate nekdo treba ambasadora Kastkingu jak nabizi na svych strankach ?
Cinan pochopil marketing.
Pro mne ta otazka stoji jinak - dospel cinan ? Jsou uz jeho vyrobky opravdu kvalitni, zacina delat vlastni vyvoj nebo jeste jen kopiruje a resi problemy ktery kopie ma ? Je aspon na stejny "nekvalite" jako ty starsi levnejsi spotrebni Daiwy a Shimana oproti nimz je levnejsi a s kterejma se vlastne srovnava ? Ale i tak si nemyslim ze za 500 - spis tak za tech 1000-1500 to bude pouzitelny deledobeji.
Vzpomente si - kdo znal pred 30ti lety Acer, Huawei, .... Prosli fazi kopirovani a prebirani knowhow, ted jsou celosvetovy producenti. Causa Huawei neni jen o tom, jestli spehuji nebo nespehuji pro cinu (ackoliv neco malo o tech technologiich vim, netroufal bych si rict co je pravda) ,nebo jestli jejich ceny dotuje cinska vlada - tyhle tendence ma kazda vlada v kazde zemi kde je domicilem nejaky vyrobce, ale taky o obchodnim boji. Huawei je uz prilis velka a konkurencni pro zapadni vyrobce, aby se jednoduse dala ignorovat. Kdyz uz tady na to nekdo upozornil.
Stejne tak muze za par let skoncit Shimano, Daiwa, ... a bude to vse delat cinan, protoze levnejma a "kvalitnima" navijakama zaplavi trh.
Ale ten problem my tady nevyresime, proste cinan ma cas. Cinan na lidi nehledi.
Doporucuji se na pristi leta vyzbrojit a pouzivat starsi technologie lovu ryb.





N Specialista - ® Čt 24.1.2019 22:57:05
P!F >> ať je po tvém.. To, co si vozí lidé z Číny, na to by se musel u nás znovu otevřít Tuzex. Ale bony by nebyly za 5, ale za 20.
Ale jak říkáš, Čína se vůbec nerozvinula a je nepokroková, zejména posledních 25 let, co ovládla polovinu planety. A tím se chlubíš, že děláš ve firmě, co všechno tahá z Číny? S jakým záměrem to z té Číny taháte? Umožnit poznat Evropanům kvalitní nevšední drahé věci, nebo vydělat, koupit co nejlevněji? Jsi mě zas pobavil..
No neznám nikoho, kdo litá do Číny, nastoupím raději do firmy, která sem tahá jebky na kšeft. Jsou to opice. Kdo je ten, co by bez nich neměl práci?
N P!F - ® Čt 24.1.2019 22:33:12
Specialista >> fakt by si kupil sunar z cinskej stranky urcenej pre domaci trh? To je totiz nesmierne rozvinuta krajina s pokrokovou formou kontroly kvality... Predpokladam, ze máš dobrý umysel a chces aby ti deti ostali detmi na furt, ono tie zvysky formaldehydu deti krasne zakonzervuju... Tvl robim vo firme co z ciny nakupuje uplne vsetko, ale toto co si napisal je vacsia kokotina ako cokolvek co som v zivote cital. Na domaci trh idu z 99,9% najvacsie sracky co vyrobia, jednoducho ludia co tam ziju na nic ine nemaju prachy. Tam je skratka horny milion, co su mega bohaty ludia a zvysok co rano uvazuje nad tym, co bude vecer jest. Zjavne si sa nikdy nebavil s nikym co cinu realne pozna.
N abcdddd - ® Čt 24.1.2019 21:42:16
nofish >> ano stoja za houno, dobre navi od shimana na vlacku su biomaster sw pg verzia, twiny a stelly. Hotove vybavene. Mam doma swpg stellu rocnik 2001, 17 rocny navi, nikdy sa na nej nic nevysralo, jediny “servis” cistenie a premazanie, posledne sezony cca 50-60 vychadzok rocne na sumcovlacke, ten navi ma zamatovy chod, nove navi nemaju taky. Som zvedavy kolko cinanov by si odjebal za ten cas... skus si pozriet ponuku xiaomi, cista kopirka Apple, tomu hovoris ten lider? Ci huawei? Firma co spehuje pre cinsku vladu? Bitch please...
N Specialista - ® Čt 24.1.2019 20:54:39
Dovolím si vsuvku. Nikdo nemáte 100%ní pravdu.
Znám zrovna vrcholové manažery Globusu, každý rok lítají do Číny na mezinárodní veletrh. Nakupují tam čínské výrobky a jsou s nimi velmi spokojeni. Ty samé výrobky prodávají tady v Globusu, ale tady je nekoupí. Nekoupí čínské výrobky pro český trh, nýbrž pro trh domácí, čínský. Vysvětlili mi i kde jsou rozdíly.
Připomíná mi to kvalitu polských potravin v Polsku a u nás. Velký rozdíl.
Já bych klidně koupil čínský Sunar pro své dítě, ale v Číně, nebo na čínských www stránkách, s klikihákama. Ne na Ali, ne na DealeXtreme, ne na ChinaBuye, ne na BuyinCoins... atd... To jsou eshopy s úmyslně vybudovanou pověstí kup levně, nic od toho nečekej.
Znám podnikatele, co působí na českém trhu v oblasti golfových doplňků. A úplně stejně podniká v Německu. Stejné věci objednané z Číny chodí v mnohem lepší kvalitě do Německa, odkud jsou objednané, než do Čech, odkud jsou objednané.
Nemyslete si, že Číňani nemají velmi dobře propracovaný marketing 'po svém'. I když i kvalitativní rozdělení trhu vlastně okopírovali od (ne)slavné EU a předchozích.
Kdysi jsem zkoušel jednat o jednom druhu zboží, přímo s výrobcem. Minimální odběr byl kontejner. Chtěl jsem půlku. Víte co řekl (anglicky)? Ať se domluvím na druhé půlce s někým z Brna nebo Ostravy. Sešlo z toho, ale.. Zamrazilo mě
N luban ca - ® Čt 24.1.2019 20:47:04
nofish >> Technium je vhodný na plavačku,alebo feeder...A nesmie sa namočiť...To nie je zrovna etalón kvality...
N luban ca - ® Čt 24.1.2019 20:45:04
Bobler >> Nejde o to aby to vydržalo celý život...Ale je nepríjemné,keď sa ti to doebe na rybách...Alebo pri zdolávaní peknej ryby...
N nofish - ® Čt 24.1.2019 20:30:05
Bobler >> tohle pánům nic neříká a tuplem ne to, že když se tomu chtějí vyhnout, musí zaplatit x násobek reálné ceny. Výrobci vyrábí kvůli nám, ne vlastnímu zisku, dle některých.... http://jdem.cz/erh9p8
N nofish - ® Čt 24.1.2019 20:28:31
abcdddd >> stradic a technium taky stojí za hov... že? Dvě shimana, dva problémy, co jsem řešil autorizovaný servis. A byl za blbce. Hej já to mé houno nachytám i na spročka, je mi jedno kdo si o tom co myslí, chytám ryby kvůli sobě, ne abych někomu něco dokazoval. MI stačí i blbý slammer. Nepotřebuju někoho ohromovat vercajkem. Stejně mi to dřív spadne a rozbiju to.
hele já už těch můdrostí mám dost..... Nehodlám si kupovat naviják v ceně auta, abych měl šanci, že mi ho možná po záruce za cenu nového někdo opraví.
To že číňan iba kopíruje víš jistě, určitě Proto některé přední značky v elekronice jsou dnes čína a ty co nejsou, jsou jiná část asie a stejně se montují v číně a v asii z tam vyrobených dílů.... říkej si co chceš, ale nevymýšlej nesmysly.
Nejvíc mě t baví, jak partička lidí určuje, co j kvalitní a co ne, už to ukončíme, než začnu být sprostý....
N Bobler - ® Čt 24.1.2019 20:28:29
abcdddd >> A proč by ten výrobce dělal něco co mně vydrží celý život?
N luban ca - ® Čt 24.1.2019 20:23:30
abcdddd >> Nikdy si nevlastnil legendu red arc,tak tu nevyskakuj a krúť si tými predraženými stellami,čo sa oproti lurekilleru líšia len nápisom...
N Ruzzzik - ® Čt 24.1.2019 20:21:39
Hoši serte na to😀
N abcdddd - ® Čt 24.1.2019 20:19:23
nofish >> nie, red arc ani akekolvek wft/ryobi niesu kvalitne navi... nemozes podla par blbcov hodnotit cely system. ver ci never este sa nam nepodarilo vsetko vymysliet cize treba niekde platit aj mudre hlavy, testovat a prototypovat, vyvijat nove technologie a postupy. Cinan vacsinou ide na hotove, iba kopiruje...
Otazka znie kde mas hranice, kupil by si svojmu decku sunar z Ciny ale by si tam bol ochotny kupit lieky?
N nofish - ® Čt 24.1.2019 20:08:19
abcdddd >> tl, jsi zapsal, zrovna o tom servisu jsem mluvil, jak jsem se už u dvou značek zklamal a navijáky si mám strčit o pr.... díly nebudou atd. Takže servisem mi tu moc neargumentuj. Servis jedné značky mě dokonce dojal tak, že pán neznal ani občanský zákoník a lhůty na reklamace a když jsem se prokcl, poslal mi neopravený naviják na rychlo zpět.
Vyprototypovat je co? Dnes? ....v době kdy se pustí zboží do oběhu a testuje se na zákaznících...
Ano, nemá smysl se bavit. době kdy 90% prodejců jsou jen překupníci, co zboží většinou ani nevidí...
N abcdddd - ® Čt 24.1.2019 20:03:46
luban ca >> jj na tu som zabudol :)
N abcdddd - ® Čt 24.1.2019 20:03:21
nofish >> to, ze to niekto musi vymysliet, vyprototypovat, otestovat, poskytovat pozarucny a zarucny servis, zivit nielen armadu robotnikov za misku ryze ale plati mzdy v CR si nechal kde? Nema zmysel sa s tebou o tom bavit...
N luban ca - ® Čt 24.1.2019 19:51:53
abcdddd >> A ešte jedna čarovná formulka-pomer cena-výkon:-)

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 11 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | dravci | náčiní, doplňky ]

Co je nového - dravci + obecné
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniSPRO - Podběrák landing net boat-round 60x55x50

Za 371
Výprodej - sleva 40% na vše! ( do vyprodání skladových zásob )

akce, rybareniPENN naviják Slammer

Navijáky Slammer nabízejí nepředstavitelnou sílu a výkon při svojí poměrně malé velikosti.

Oznámení - dravci
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - dravci
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Doporučujeme cestovku
Rubrika Cestovky
PEPA cestovní kancelář s.r.o. PEPA cestovní kancelář s.r.o.

Široká nabídka rybářských zájezdů a výprav: Švédsko, Norsko, Finsko, Irsko, Kanada, Aljaška, Kamčatka, Chile, Argentina, Panama, Maledivy,...