Nové kvalitní feedery

Zdravím kolegy,prosím Vás o radu s výběrem prutů na novou sezónu.
Sháním feedery cenově max.10 000,-/ks to je absolutní strop - ideálně spíš méně

Momentálně jsem chytal 3 roky se Speedmastery
1.medium do 90g
2.heavy do 110g

Sháním něco podobného 1.cca do 70-90g a 2.cca do 110-130g
Délky 3,60m ; 3,90m
Moc feederu jsem v rukách neměl,ale nerad často měním výbavu a rád si za kvalitu připlatím.
V mém hledáčku jsou Rive R-feeder long cast - bohužel jsem na ně moc informací nesehnal.

Dále prosím o držení se zadání mé otázky...vím jak to tu chodí a nerad bych tu řešil že drahý prut rybu nechytí atd..

Předem děkuji za Vaše odpovědi.
Autor diskuse: Kolouš - Profil , 5.1.2017 feeder - náčiní, doplňky
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nfheavy - Profil | Čt 19.1.2017 19:13:22

Chochy1968 >> jo to je zajimavej rozsah tech 20-100g takovy docela neobvykly,:-)

    NChochy1968 - Profil | Čt 19.1.2017 12:44:10

    fheavy >> colmic method feeder 3,3m zátěž 20-100g cena 2400 kč

      Nswedo - Profil | St 18.1.2017 22:04:06

      fheavy >> ok, pohoda

        Nfheavy - Profil | St 18.1.2017 21:59:55

        swedo >> jestli muzu tak si dovolim trochu vysvetleni autor diskuze chce tip na feeder minimalne na urovni shimano speedmastra a nejlepe jeste neco lepsiho,
        A mivardi enigma at uz je jaka je,do tehle katgorie jak cenove tak kvalitativne nepatri,akorat to podani od kolegy bylo trochu netaktni,ale za to se jiz tady omluvil,takze bych to dal tady nerozvadel,doopravdy to neni predmetem tehle diskuze.čus

          Nswedo - Profil | St 18.1.2017 21:51:28

          buldozer >> ,

          mna by zaujimalo, co konkretne je na feederoch od Mivardy z tvojho pohladu zle. Ja som nikdy tuto znacku v rukach nedrzal, tak to rozober, pls. viac do detailu, nech som v obraze.

            Nfheavy - Profil | St 18.1.2017 20:45:00

            buldozer >> ok , je to jen diskuze
            Jediny rozdil je ze kdyz dva napisou totéž není to totéž )) nic vic a nic min čus Karel

              Nbuldozer - Profil | St 18.1.2017 20:41:35

              fheavy >> Myslel jsem to tak,že když budu mít odchytané 5 let,né že mám.Ale to je jedno.Nehodlám řešit takové věci.Omlouvám se když to tak vyznělo to je vše.Nepsal jsem tady dlouho protože jsem si tady registraci zrušil a několik let jsem tady nebyl a nedávno jsem poprosil MM ať mi ji opět aktivuje.To je vše z mé strany,dál to nehodlám rozebírat.

                Nfheavy - Profil | St 18.1.2017 20:39:53

                chřenovák >> jaky-mrx-v nebo Txl ...?

                  Nchřenovák - Profil | St 18.1.2017 20:36:23

                  fheavy >> Čibuco☺

                    Nfheavy - Profil | St 18.1.2017 20:35:05

                    Chochy1968 >> co mas za colmic?

                      Nfheavy - Profil | St 18.1.2017 20:34:37

                      chřenovák >> Romane co ty tady hodis -theory?:-)

                        Nfheavy - Profil | St 18.1.2017 20:31:56

                        buldozer >> nedavno jsi tady psal ze feeder chytas kratce 1-2 roky,a najednou je to 5 let,v drivejsich letech jsem tady od tebe nezaznamenal zadne prispevky o feeder vybave tehle kategorie,a posledni dobou tady najednou chrlis prispevky a dotazy na nej.vybavu,
                        Jinak ja tech kamaradu a kolegu tady mam urcite vic nez ty a urcite ne jen 2 ,pohybuji s i v jinych diskuzich o feederu,treba ja a mivardi nee,ale treba jeden kamarad tady z mrku to mivardi ma a nikdy mne nenapadlo mu napsat nebo rict to co ty chochymu.
                        A ver mne ze mam ve feederu vybavu misty o nejakej stupinek vys nez je v zadani tehle diskuze,ale to neznamena to davat najevo takovym zpusobem.z me strany vuci tobe to neni osobni,napsal byh to kazdymu kdo by se tady timhle zpusobem prezentoval to mne věř.

                          Njak41 - Profil | St 18.1.2017 20:16:45

                          chřenovák >> Až půjdete na ryby, tak bych se přidal, ten prut mne zajímá)

                            Nchřenovák - Profil | St 18.1.2017 20:10:06

                            jak41 >> Je to jeho první feeder tak je spokojen zatim☺

                              Njak41 - Profil | St 18.1.2017 20:07:40

                              chřenovák >> Jaký z něj má dojem? Spousta lidí čeká, až to někdo koupí a vyzkouší.Jinak sníh je super, jsme v Peci))) Nebo spíš kdo ho má?)

                                Nfheavy - Profil | St 18.1.2017 20:00:22

                                Plžík >> tak nejak jsem to myslel,kdyby se ozval autor diskuze tak by to bylo na miste,ani bych necekl,ale tenhle zpusob je mne proti srsti,a beru to od malokoho.

                                  NChochy1968 - Profil | St 18.1.2017 19:51:53

                                  dík za odpovědi chytám na colmici a taky v poho

                                    NxDanielS - Profil | St 18.1.2017 19:50:04

                                    buldozer >> Neboj, i když chytáš teprve rok, můžeš být klidně povýšený.

                                      Njá 2 - Profil | St 18.1.2017 19:48:10

                                      chřenovák >> Já měl od nich jen tu enigmu, není to zázrak, ale nedám ho pryč, naučil jsem se s tím prutem alespoň trochu feeder a zážitky s ním mám taky, tak co, to že to není nej výstřelek je mi fakt jedno.

                                        NPlžík - Profil | St 18.1.2017 19:47:50

                                        fheavy >> A souhlasím s tebou , že způsob jakým to Buldozer podal opravdu nebyl moc kolegiální, spíše bych řekl povýšený. Jo hold kdo nemá i trenky Guru hold není žádný guru.

                                          Nskroby - Profil | St 18.1.2017 19:45:42

                                          chřenovák >> tak zrovna tenhle by tady zajímal více lidí :)

                                            Nfheavy - Profil | St 18.1.2017 19:42:17

                                            Plžík >> mas pravdu mivardi sice nemusim,ale v tomhle pripade bylo dobry:-)

                                              Nbuldozer - Profil | St 18.1.2017 19:41:30

                                              fheavy >> Takže kdo nemá odchytáno 10 let tak sem nemůže nic napsat?Nebo jak to je?Hele jezdím k vodě 3-5x týdně po 4-8 hodin.můžu sem napsat svou zkušenost za 5 let?:-))Jo názor sem můžou napsat jen tví dva "chytří" kamarádí z vlákna a to je vše?Nebo jak to vlastně je?

                                                NPlžík - Profil | St 18.1.2017 19:40:15

                                                fheavy >> Dal jsem ti líbiče, pěkně jsi Buldozerovi naložil na to že nemáš Mivardi rád.:-)

                                                  Nfheavy - Profil | St 18.1.2017 19:39:01

                                                  tvistr >> muze byt,s tema long castama jsem jeste nehazel tak nevim,ale na extremni hody usou tady lepsi borci jak ja,dej dotaz treba čabimu.:-)

                                                    Nfheavy - Profil | St 18.1.2017 19:37:01

                                                    buldozer >> za prve ten prispevek nebyl tobe a za druhe jsi napsal ze te to rozsekalo,coz mne prislo od nekoho kdo chyta na feeder hodne kratce docela" fopá"
                                                    Jako co se tyce znalosti a zkusenosti s feedery tehle kategorie uz nejaky rok mam a to z realu,dokonce i neco malo z mivardi. Nevim jestli se muzu nazvat odbornik ale v porovnani z tebou urcite .Moje recenze a vysledky jsou zalozene na nejakem dlouhodobejsim praktickem zakladu,bez
                                                    ohledu na mrk,zahranicni clanky apod. ucil jsem se to bez toho,tady si pouze obcas vyberu neco konstruktivniho a mam tady par kamaradu a kolegu kteri vi o co gou.

                                                      Nchřenovák - Profil | St 18.1.2017 19:30:22

                                                      já 2 >> Jeden kolega ma tenhle jezdí jenom na Trnávku a vychvaluje si ho http://www.mivardi.cz/produkty/pruty/feederove-prut​y/genesis-feeder-3-90-m-sh-50-120-g/

                                                        Ntvistr - Profil | St 18.1.2017 19:26:26

                                                        fheavy >> nejlepší H feedery jsou Dome Gabor .... 130m jako když prdne do trenek.))))

                                                          Njá 2 - Profil | St 18.1.2017 19:26:14

                                                          Chochy1968 >> kChochy1968 - 18.1.2017 18:18:39 >> ahoj, neměl jsem jsem 120, ale 70. Ať si píše kdo chce co chce, na ten prut jsem vytáhl ryby od 5 do 65cm (tlustej kapr) a to rybaření mě bavilo. Bylo mi úplně fuk, že ostatní na mivardi nadávaj. Já i ten prut užil. Házel jsem s ním bez problémů krmítka 40+krmení. A když bylo potřeba 60g+krmení. Chtělo to opatrně, ale šlo to. Jestli si chceš feeder zkusit, nebo se něco jen naučit a nepotřebuješ to nej, nej, nej, proč ne. A buldozer ať se jde bodnout. Ten prut funguje a ryby na něj vytáhneš...

                                                            Nbuldozer - Profil | St 18.1.2017 19:24:10

                                                            fheavy >> Napsal jsem to normálně.Jak můžeš poznat z písma jak jsem to myslel odborníku?:-)

                                                              Nfheavy - Profil | St 18.1.2017 19:15:10

                                                              Chochy1968 >> kolega buldozer je ted hlavni poradce pres kvalitni feedery ve vyssi cenove kategorii jak zni v zadani:-) ))
                                                              No a mivardi enigma do tehle kaegorie jak cenou tak kvalitou bohuzel nepatri,to uznavam i ja,
                                                              akorat by to buldozer mohl davat najevo min povysenym zpusobem,hrozne ,mne fascinuje kdyz si nekdo v kratke dobe poridi nekolik prutu vyssi kategorie feederu vcetne dalsi vybavy a potrebuje se tim tady zviditelnit aniz by mnel s touhle vybavou a vubec ve feederu nejake dlouhodobejsi zkusenosti podlozene vysledky a sirsimy znalostmi.
                                                              Edit:nic ve zlym ale zrovna ja su na znacku mivardi alergickej,ale nejakej prut uz jsem od nich chytal
                                                              narozdil od nekoho kdo nevi o čem mluvi

                                                                Nbuldozer - Profil | St 18.1.2017 19:01:15

                                                                Chochy1968 >> To není důležité,už bych to dál nerozváděl :-)

                                                                  NChochy1968 - Profil | St 18.1.2017 18:56:42

                                                                  buldozere co se ti nelíbí na mivardi

                                                                    Nbuldozer - Profil | St 18.1.2017 18:40:54

                                                                    Chochy1968 >> Přečti si ještě jednou zadání otázky:-)))))))))Neber to špatně jenom mě rozsekalo to Mivardi:-))))

                                                                      NChochy1968 - Profil | St 18.1.2017 18:18:39

                                                                      prosím o rezenci na prut mivardi enigma hevvy zatěž 120 g

                                                                        Nbuldozer - Profil | St 18.1.2017 11:09:10

                                                                        Aďo >> Určite.Nervy tak či tak ,.-))

                                                                          NAďo - Profil | St 18.1.2017 9:14:16

                                                                          buldozer >> tak to potom vyjde na rovnako.

                                                                            Nbuldozer - Profil | St 18.1.2017 9:11:58

                                                                            Aďo >> A tu je zase všetko pod ladom :-(

                                                                              NAďo - Profil | Út 17.1.2017 23:18:03

                                                                              buldozer >> ked tak teraz pozeram na tie fotky, tak som bol naozaj velky hlupak ze som ich nekupil hned. Mohol som mat o problem menej. Asi si to rad v zivote komplikujem. :-)
                                                                              Momentalne nemam sancu vyskusat novy komplet, pretoze sa stahujem a vsetky ''vercajgy'' su uz spakovane. Po stahovani nasleduje vybalovanie a na ryby sa dostanem asi az v aprili. :-(((

                                                                                Nbuldozer - Profil | Út 17.1.2017 18:47:13

                                                                                Aďo >> Jasně.TD Q10

                                                                                  NAďo - Profil | Út 17.1.2017 18:04:28

                                                                                  buldozer >> tiez to mas na feedry?

                                                                                    Nbuldozer - Profil | Út 17.1.2017 16:32:29

                                                                                    Aďo >> 125 libier je cena luxusná.Tu u nás stoja cca 8 000 kč.Ale sú to mašiny:-)Mám SP 3000A

                                                                                      NE.T. - Profil | Út 17.1.2017 13:55:10

                                                                                      Aďo >> Jinak když by jsi to posílal sem s nějakou přirážkou tak máš z toho slušnej kšeft:-) Je tady plno lidí co mají rádi kvalitní věci.

                                                                                        NE.T. - Profil | Út 17.1.2017 13:52:56

                                                                                        Aďo >> Pořád krásná cena. Tady stojí kolem 8tis tuším.

                                                                                          NAďo - Profil | Út 17.1.2017 13:49:55

                                                                                          E.T. >> no tie za 112 som nestihol. Mam ich za 125.

                                                                                            NE.T. - Profil | Út 17.1.2017 13:35:51

                                                                                            Aďo >> Těsně po vánocích jsem je viděl u Tebe v UK za 112 liber kus. Když bych to prošel tak je tam možná pořád mají. Včera jsem viděl Match Winnera za 99 liber:-) Tady místo slev se jen zdražuje:-)))))))) I když šla libra trošku dolu. A dolu ještě půjde.

                                                                                              NAďo - Profil | Út 17.1.2017 13:32:11

                                                                                              E.T. >> zopar hodin stravenych na webe.😊 A to som este kupil z nemecka navijaky, ktore som potom posielal naspet pretoze som uprednostnil tieto. Na poste pani zobrala balik a vytlacila potvrdenku o poslani. Ked som ju upozornil ze destinacia by mala byt germany ona mi povedala ci neviem ze deutschland je holandsko. Nakoniec prisla na svoju chybu. V anglicku je vsetko mozne. 😆

                                                                                                NE.T. - Profil | Út 17.1.2017 13:16:46

                                                                                                Aďo >> pěkná práce!

                                                                                                  NAďo - Profil | Út 17.1.2017 13:06:05

                                                                                                  Tak a moja zostava je kompletna. Peuty som osadil daiwami theiry 4000 sp

                                                                                                    NKolouš - Profil | Ne 15.1.2017 21:14:43

                                                                                                    Aďo >> výhledově moc pěkný prut... No doufam ze neco okouknu na FF 😊

                                                                                                      NAďo - Profil | Ne 15.1.2017 20:07:57

                                                                                                      vojtabo >> tu na MRKu. 😉

                                                                                                        Nvojtabo - Profil | Ne 15.1.2017 19:19:19

                                                                                                        Aďo - Ty jsou pěkný dá se na ně někde podívat?

                                                                                                          Njak41 - Profil | Ne 15.1.2017 12:01:16

                                                                                                          Aďo >> Chytá na ně Pavel Sičák, nevím jakou gramáž, ale vypadají velmi pěkně!)))

                                                                                                            Nfheavy - Profil | Ne 15.1.2017 11:55:47

                                                                                                            Aďo - 15.1.2017 11:53:32 >>vypadaji fakt dobre,vaha je odpovidajici,uvidis v praxi az mu das trochu kouř:-)

                                                                                                              NAďo - Profil | Ne 15.1.2017 11:53:32

                                                                                                              fheavy >>  nikdy som od browningu nic nemal. Dufam ze ma prekvapia a pruty budu sluzit.

                                                                                                                Nfheavy - Profil | Ne 15.1.2017 11:50:24

                                                                                                                Aďo >> ty ocka jsou presne ono jak si to na heavy predstavuju,jo tohle uz vypada jak dospely heavy,pekny.

                                                                                                                  Njak41 - Profil | Ne 15.1.2017 11:49:28

                                                                                                                  Aďo >> To není tak strašný, ať slouží!

                                                                                                                    NAďo - Profil | Ne 15.1.2017 11:47:03

                                                                                                                    £163,-

                                                                                                                      Njak41 - Profil | Ne 15.1.2017 11:41:52

                                                                                                                      Aďo >> Moc pěkný, na kolik vyšel jeden?

                                                                                                                        NRybkin - Profil | Ne 15.1.2017 11:41:05

                                                                                                                        Aďo >> Vypadá moooc pěkně

                                                                                                                          NAďo - Profil | Ne 15.1.2017 11:38:01

                                                                                                                          Moje nove Browning Viper 2 ,390cm 140g. Kvalitne lakovanie blanku, K-sic vodiace ocka, AAA korkova rukovet z anodizovanym hlinikovym logom, novy typ sedla navijaku, 1K trnova spojka, farebne rozlisene spicky, vaha 300g. Po par dnoch od kedy ich mam musim lovedat,zs som velmi spokojny. Pruty som este netestoval, ale prvotny dojem je A+.

                                                                                                                            NRomanS - Profil | Pá 6.1.2017 21:55:01

                                                                                                                            Tacud11 >> no ta 2jka jak je dlouhá tak je ze začátku poměrně jemná a postupně tuhne. Myslím si že na stoják ok a k method krmítku tuplem :)