Jaký nejvíc top den jste na rybách zažili

Ahoj jedná se o den na který v životě nezapomenete co do počtu i velikosti ryb .Prostě nejvíc chycených ryb během 24 hodin nástražní rybky se nepočítají ;-)
Autor diskuse: agig - Profil , 3.2.2016 kaprařina - druhy ryb, rekordy

Pravidla: Pouze zápisy s fotkami.

supinna - Profil | So 6.2.2016 19:34:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

agig >> Měl jsem pár svých top dnů u vody, ale nejšťastnější byl asi ten , když můj vnuk chtil nejdřív svou první a potom rybu, na kterou já čekal desítky let :)) Na první rybu syna si pohříchu už nepamatuju :((

agig - Profil | So 6.2.2016 18:39:36

agig - >> Ahoj tak pokračujeme s pěknýma zážitkama od vody ;-)

DaveX - Profil | Čt 4.2.2016 21:17:21

Tak pro mě to je jednoznačně loňské dubnové zasnoubení na Slezské Hartě :)

Alex dvaka - Profil | Čt 4.2.2016 20:46:37 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

každej kdy vyrazim.... i blbej den na rybách je lepší než skvělej den v práci ale jinak asi předloni na jaře- kapr a amur, zabrali tak minutu po sobě, eště že sem byl zrovna s kamarádem

drvoštěp - Profil | Čt 4.2.2016 20:20:56

Na tento letní den nezapomenu.Hlásili klasický „letní " počasí.Tak jsem vyrazil jenom s lehátkem ;) Pak začala průtrž mračen a já se málem v lehátku utopil ;))

retrívr - Profil | Čt 4.2.2016 19:44:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pvl >> Víš o čem je život a ještě víc víc víš o čem jsou ryby.Foto ber od našeho nejlepšího rybáře, musí tu být.Jde o to si něco užít, ryby jsou doplňkem, tak tomu rozumím.Moc se mi to líbí.

Mifí5429 - Profil | Čt 4.2.2016 19:15:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahoj,tak taky přispěju...Pro mě nej den na rybách byla jedna ,,přesnočka,, v září 2015...Už strašně moc let jezdím na mojí oblíbenou svazovku která je přerybněná násadou a místním masařkám to vyhovuje ale na revíru je K70 a chatu tam má porybný který je dost vostrý a má vše bedlivě pod kontrolou 7 dní v týdnu,z doslechu vím že tam plave pár kaprů 10-15 kg a někteří mluví dokonce i o kaprech atakující 20 kg hranici ale žádná z těchto informací není nijak doložena...Jednoho dne jsem se sebral,naházel věci do auta a jel na moje oblíbené místo,postavil bivak,nahodil pruty,uvařil kávičku a užíval si atmosféru kdy celá přehrada byla jen moje protože dle místních to už týden nejde a o kapra nezavadí...V ten den se stalo něco vyjmečného,nejdříve jsem vytáhl kapra 75 cm,vím žádný obr ale na tuto vodu je to více než ůspěch...No a pak,tuším že to bylo asi 10 minut před desátou hodinou kdy se mají stahovat pruty se mi rozjel pravý prut,následovala asi 15 minutová zdolávačka a když tenhle kapr skončil v podběráku tak jsem si zařval takovym stylem že mě museli slyšet snad i v 10 km vzdáleném městě:-)Nepopsatelná radost,jen já a ten kapr...Není to můj největší ani nejtěžší kapr ale pro mě je z takové vody opravdu nejcennější:-)...Prostě za 16 hodin se mi povedlo to co se mi nepovedlo za 2 roky co tam jezdím pravidelně každý druhý víkend...Díky svatý Petře

pepiku - Profil | Čt 4.2.2016 18:27:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Každý deň, kt. sa dostanem k vode je pekný, ale najviac si cením tohto kapríka, 98 cm a 15,5 kg, z našej miestnej malej vody blízko bydliska. Okrem súkromných rev. je to aj môj osobný rekord. Pár rokov už do zadu, ale na ten zážitok nikdy nezabudnem a dúfam, že budem mať tú česť sa s ním ešte aspoň raz v živote stretnúť :)

Pvl - Profil | Čt 4.2.2016 18:10:13

Řekl bych ,že to byl den s grilovanou kachnou

retrívr - Profil | Čt 4.2.2016 17:09:32 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

agig - >> Abych Ti pravdu napsal, já těch TOP dnů zažívám ročně desítky, je mi přáno a já si toho vážím.Je ale proto, že top den pro mne neznamená počet ulovených ryb ale atmosféra, klid, počasí,kamarádi. Ryby jsou pro mne nadstavba. Ale abych přispěl, tak jeden z těch dnů poslílám.Je to letošní můj největší kapr 92, už byl chycen / chybí šupiny/, říká se mu zloun, je to divoch.

andrei11 - Profil | Čt 4.2.2016 16:58:43

ani to tak tak nebolo o velkom pocte, ale skor o intenzite a zavrseni lovu. jedno poobedenie koncom novembra som sa vybral na usek rieky, ktory je dost prechytavany. skor len vyvetrat hlavu a vyskusat novy vobler. a cuduj sa svete fungoval. najprv dva pekne jalce a po zotmeni prisiel osobak - zubac 96 cm. pri vode som bol sam, takze som sa tesil len potichu, dal vitazne cigo. kazdopadne to bol zazitok, ked som za cca 90 min paradne zachytal. na podberaku je pekne vidiet rozdiel tych ryb. ten najmensi jalec mal 49 cm.

Sumec.1. - Profil | Čt 4.2.2016 15:31:33 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Před třemi lety jsme se s kamarády konečně domluvili kam vyrazíme na týdenní výpravu v Čechách.
Jezdíme svazovky.
Záběrů bylo celkem dost, jen mé příposlechy nic....
A poslední večer expedice tzv. na Vágnera......přišel tenhle 17 Kg krasavec.
Byl jsem neskutečně šťastnej.......

Wamp - Profil | Čt 4.2.2016 13:07:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

S postupem času zjišťuj, ze NEJ TOP den je ten, kdyz se dostanu na ryby. Nekdy to jde lepe a nekdy hůř, ale vzdy je to TOP straveny den...

Jiří Šindelář - Profil | Čt 4.2.2016 12:00:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

agig - >> Tenhle zážitek se mi povedl letos 13.září. Nevím čím to je, ale třináctýho mívám na rybách rok co rok štěstí. Den před tím večer jsme byli s dědou na rybách, moc to nebralo, tak jsme to zabalili dřív abychom ráno přišli včas a někdo nám nezasedl místo. Před odchodem jsem si zakrmil asi tak 3 kila boilies (něco domácí a shrimp od LK). No ráno jsme přijeli na místo v půl čtvrté a co čert nechtěl, někdo tam seděl s rozdělaným stojanem i pruty, jenom čekal na čtvrtou aby si mohl nahodit. No nic, já šel v levo, děda v pravo, naházel jsem si k oboum prutům tak 30 koulí a čekal. Děda nasadil peletu a asi minutu po náhozu už rval prvního kapříka cca 60cm. Já měl záběr později na kouli 66 cm kapřík. No děda začal tahat kapry jeden za druhým, sice menší ale hodně. Já měl mnohem méně záběrů od menších ryb. Na místě, které jsem si včera vnadil měl ten člověk záběry jenom sporadicky. K poledni už jsem měl záběrů tolik, že jsem už nevěděl co tam mám dát. i na dvě 30mm koule chodili 45-50cm kapříci, měli to chycený zvenku, ale stejně zabrali. No to už nám došla svačina, tak děda odjel domů pro oběd a já jsem chytal dál. Jako šílenec jsem běhal po stehna v prsačkách v blátě a zdolával kapra za kaprem. Když přijel děda, asi hodinu potom přišel můj největší kapr z tohoto revíru 77cm dlouhý šupináč. No celkem jsem za ten den zdolal minimálně 40 kaprů, z toho 10 bylo nad 60cm. Na tuto svazovku je to hodně. Je zajímavý, že ten chlap co nám ráno zasedl místo měl snad jenom 3-4 záběry. Asi to bylo tím, že ryby byly naučené na to naše krmení a cizí nechtěly. Ikdyž jsme oba házeli o 50 metrů jinam.

já 2 - Profil | Čt 4.2.2016 11:24:52

agig >> Což o to, top dny byli, ale byl to takový fofr, že nikdo nestíhal fotit. Jednou jsem si vyrazil po ránu v srpnu na dvě hodinky. Nejprve jsem odložil druhý prut, pak přestal krmit a nakonec měnil nástrahu jen když už na háčku nezbylo nic. Chytal jsem feederem kapříky cca 1-2 metry od břehu. A za tu dobu jich chytil přes 40. Jen málo jich mělo míru, ale na ten den nikdy nezapomenu. A nakonec přišel krásný amur, který mi to urval...
Nikdy nezapomenu na to, jak se ke konci objevovali rybářští diváci a když jsem skončil, štosovali se na mé místo dřív, než jsem sbalil židličku.
Tak přidávám, alespoň štičku, kterou jsem vyfotil při odchodu od vody, toho dne.

viceroy - Profil | Čt 4.2.2016 9:28:23

Dalsi povedeny :-)

agig - Profil | Čt 4.2.2016 9:15:45

agig - >> Tak co už nikdo neměl top den na rybách ;-)

viceroy - Profil | Čt 4.2.2016 7:57:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Kazdy den na rybach je supr ...... nejvice si vazim tady toho krasavce :-):-) snad ho nekdy jeste prechciju :-)

soulfly - Profil | St 3.2.2016 21:25:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Loni jsem přijel po 12 hodinách cesty k vodě, večer jsem zavezl pruty a šel spát. Za tři hoďky jsem měl na břehu prvního slušného kapra, chvíli po tom svého největšího sumce a ráno svého největšího kapra. Do večera jsem lapnul ještě jednoho krásného kapra. To bylo mojich 24 h štěstí. :-)

clarence - Profil | St 3.2.2016 21:03:45 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

agig >> Mám ale asi by mi tady nikdo nevěřil.J

agig - Profil | St 3.2.2016 20:56:51

agig - >> Tak co nikdo nemáte žádný zážitky ;-)

agig - Profil | St 3.2.2016 20:27:23

agig - >> Ahoj můj top den 4 kapříci od 75 do 87 cm moc pěkný den kéž by jich bylo víc za sezonu ;-)

stefek - Profil | St 3.2.2016 20:11:45 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

je to par let zpatky ale vim ze to bylo 16.3. za 6 hodin 47 kapriku .celou dobu mrholilo a byla celkem zima . 1 mirovy cca 6 pak jen mali a az ten 47 byl opet mirovy . a pak uz jsem celou sezonu miroveho kapra nechytnul . bylo jedno co bylo na hacku , brali uplne na vsechno .