Naviják na střední přívlač do 5.000 Kč

Ahoj,potřeboval bych poradit od zkušenejších vláčkařů naviják do 5000 Kč.
Nevím zda Daiwa nebo Shimano.Nechci dohady o tom která značka je lepší,ale konkrétní názor na navijáky které třeba sami vlastníte.
Osobně jsem mel v ruce Daiwa Ballistic ex 3000 http://www.rybashop24.com/novinky/daiwa-ballistic-ex-3000h.html a měl opravdu krásný jemný chod. Chtěl bych třeba obdobný naviják tomuto,nebo kdo ho sami vlastníte,tak nějaké info o něm.
Autor diskuse: Breakdown - Profil , 28.2.2015 dravci - náčiní, doplňky
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nrybomil - Profil | Ne 4.8.2019 10:44:42

kubah >> fajn, to by bylo asi nejschůdnější cesta

    Nkubah - Profil | Ne 4.8.2019 10:41:49

    rybomil >> a jinak jeden kolega vyzkoumal, ze tam pasuje klicka ze Zauberu GT

    Viz. RYOBI fan...

      Nkubah - Profil | Ne 4.8.2019 10:36:28

      rybomil >> 4500. Madla objednával kamarád z Ebay..

      Vybral jsem co mi sedlo.

      Zeptám se Ti jestli ještě má, případně odkaz

        Nrybomil - Profil | Ne 4.8.2019 10:25:20

        kubah >> jakou máš velikost?

        Btw: mám tu 1 ks knopu z eucalypsu asi 20 let, mohl by pasovat???

          Nkubah - Profil | Ne 4.8.2019 10:21:59

          rybomil >> jasně, mě taky..

          Chtěl jsem napsat "nesedlo", v minulém zápisu.

            Nrybomil - Profil | Ne 4.8.2019 10:17:52

            kubah >> no na mě zbytečně humpolácky velký a asi se to bude opotřebávat. taky přemejšlím o tuning knopu. v TA je prodejna ušlechtilých dřev.

              Nkubah - Profil | So 3.8.2019 20:09:32

              rybomil >> nové Ryobi to mají...

              Jinak jaký názor na madlo kličky - já si udělal tuning, mne neslo :-)

                Nrybomil - Profil | Pá 2.8.2019 10:01:11

                Něco ve slevě mi dojelo od Gerlingera:

                https://www.gerlinger.de/ryobi-rolle-fishing-safari​?

                o cca 1100 CZK levněji než u Adlera

                velikost 4500 je ve skutečnosti cca Daiwa 3500

                klička se zatáčí přímo do osy ( viz starý dobrý Shake ), ne šroubkem z druhý strany

                  NFanda1 - Profil | Po 8.7.2019 16:46:42

                  Pedro1 >> Ja ten navijak videl, i ty hodinky. Tu cenu 1500 bych bral hodne v uvozovkach - jsou to proste takovy easy "chytre" hodinky, realne to bude vyrazne min.. je to holt nova rada, tak asi pro upoutani pozornosti. Ale navijak slape skvele, tu cenu mu verim. A ty hodinky bych pak nekomu dal jako darek a mam dve mouchy jednou ranou :))

                    Nnofish - Profil | Pá 5.7.2019 4:52:20

                    Pedro1 >> cena 5 dolaru, jen marketingovy tah :-)

                      Nrybomil - Profil | Čt 4.7.2019 23:48:14

                      Fanda1 >> První a poslední DAM Quick jsem si pořídil na jedný dovče u Balatonu v r. 1987.
                      Byl docela zalevno. Ale do smrti na něj nezapomenu, bože to byla jebka ještě horší než Cormoran.

                        NPstruh27 - Profil | Čt 4.7.2019 22:33:15

                        Pedro1 >> je to zvláštne.... ešte som sa nestretol s tým že by k navijáku niekto ponúkal zdarma hodinky, alebo inú vec nesúvisiacu s rybolovom. Každopádne, ja som k tým "akciám" 1+1 zdarma alebo darček zdarma nedôverčivý a už automaticky to vo mne vzbudí istú nedôveru.

                          NJarin - Profil | Čt 4.7.2019 22:01:29

                          Pedro1 >> Si ma pobavil - ale tak nejak.....

                            NPedro1 - Profil | Čt 4.7.2019 20:36:36

                            Pstruh27 >> To je ono.Cena navi litr,přidáme hodinky za kilo a dáme cenu čtyřku.
                            To je jako akce v hospodě,"pivo dnes stoji dvojnásobek,ale druhé je zdarma":-)

                              NPedro1 - Profil | Čt 4.7.2019 20:34:58

                              nofish >> Ani Simo je nedava,proc taky,že?Mozna kdyby to prodával Horst:-)

                                NPstruh27 - Profil | Čt 4.7.2019 18:57:17

                                Pedro1 >> tie hodinky zdarma by som nejako tragicky nevidel..... vyrobna cena tych hodiniek bude tak 3 Eurá ale celkovo k DAM navijákom dôveru nemám.

                                  Nkubah - Profil | Čt 4.7.2019 16:16:48

                                  Pedro1 >> hlavně DAM samotný tu nedůvěru vzbuzuje...

                                    Nnofish - Profil | Čt 4.7.2019 16:16:01

                                    Pedro1 >> daiwa hodinky nedava? ....
                                    Goigle.cz ono se to takhle z nejakeho duvodu prodava nejen u nas. Nejak marketingovy tah asi

                                      NPedro1 - Profil | Čt 4.7.2019 16:04:00

                                      Fanda1 >> Už jenom to,že jsou k navi za skoro čtyřku hodinky zdarma "v hodnotě 1500 Kč" ten naviják předurčuje k výrazné nedůvěře.

                                        NFanda1 - Profil | Čt 4.7.2019 14:27:52

                                        Ahoj, mozna trosku rozvirim vody, ale co zkusit neco z nove rady od DAMu? Za ty kacky takova Quick 5 nebo 6ka strci do kapsy stejne drahy Shimana jak prd! Tot muj subjektivni nazor aspon.. Konkretne tenhle: https://www.ifish.cz/dam-vynikajici-navijak-quick-6​-4000-hodinky-quick-watch/

                                          NIza - Profil | Út 2.7.2019 9:24:34

                                          Butchi >> pojďme do přívlač a dravci, ať to tady nezasíráme

                                            NButchi - Profil | Út 2.7.2019 9:17:30

                                            Iza >>
                                            Já jsem na pruty hodně opatrnej, takže to nehrozí, a nikde jsem snad ani neviděl nic, co by stálo dva litry a nevypadalo jako nějaká tyč na podpírání party stanu :-)))

                                              NIza - Profil | Út 2.7.2019 9:03:03

                                              Butchi >> ten mystery je asi 10let starý, ale jerky vodí pořád dobře. V tomhle segmentu prutů bych se vysral na drahé pruty a koupil něco okolo 1-2k. Na severu s tím budeš mlátit o loď a s levným prutem to tolik nebolí :-D Ten savage co si psal je zbytečně drahej ;-)

                                                NButchi - Profil | Út 2.7.2019 7:17:04

                                                Iza >>
                                                Myslel jsem si, že zrovna ty jich budeš mít víc :-))
                                                Na Dragony jsem se díval, ale do oka mi nic moc nepadlo...

                                                  NButchi - Profil | Út 2.7.2019 7:16:26

                                                  GTdpcfix >>
                                                  Mám z téhle řady už tři klacky a ten jerkáč bude čtvrtej, to myslím mluví za vše :-)))

                                                    NIza - Profil | Út 2.7.2019 6:09:10

                                                    Butchi >> taky a ještě mystery super jerk. Jasný tohle je dobrej prut

                                                      Nrybomil - Profil | Po 1.7.2019 23:04:07

                                                      Trol11 >> prostě zkušenost, ten číňan šetří i na vazelíně, je jí tam žalostně málo, po čase ten převod by bez přimazání víc šustil. pokud nemáš s tím zkušenost, přenechej někomu kdo se vyzná.

                                                        NGTdpcfix - Profil | Po 1.7.2019 22:12:13

                                                        Butchi >> me se cela ta rada custom libi...vim neni to nic hi tech ale proste sedi mi to celkem

                                                          NButchi - Profil | Po 1.7.2019 17:38:14

                                                          Iza >>
                                                          Ty máš X-Force, ne? :-)))
                                                          Díky moc, ale vzhledem k faktu, že budu jezdit do Švéd častěji a chci to zkoušet i u nás, koupím si asi tohle:
                                                          http://savage-gear.com/product/custom-vertical-jerk​/

                                                            NIza - Profil | Po 1.7.2019 17:26:02

                                                            Butchi >> kdyby si chtěl mohl bych ti pujčit tyčku od dragonu, ale na multík ;-)

                                                              NButchi - Profil | Po 1.7.2019 16:38:40

                                                              yarda_1 >>
                                                              Jasně, na ty větší beru stopro jen multík, 10cm slidery odchytám i se smekáčem, navíc beru hodně gum (Ricky the Roach, Shad Teez, Herring Shad), a to s multíkem neodchytám, zase takovej přívrženec nejsem :-))))

                                                              No výborně, však ona nějaká ta ryba přijde, je to jen otázka času :-)
                                                              Já na ten svůj 25g chytil akorát jednoho candáta kolem 50cm, ale byla to lahoda, s tím prutem si budeme velice rozumět :-))

                                                                NButchi - Profil | Po 1.7.2019 16:36:44

                                                                Iza >>
                                                                Nejtěžší jerky mám asi 90g, ty Big Bandity od Strike Pro, většinou do toho moc neřežu, proto jsem si říkal, že by na tu loď nějaká 120g 2m bohatě stačila, už mám i kandidáta - jak jinak, než od Savage :-)))

                                                                  NButchi - Profil | Po 1.7.2019 16:35:48

                                                                  skwor >>
                                                                  Jo, líbí, a moc, ale měl jsem ho u vody jen jednou... Po sezoně budu chytřejší..

                                                                    Nyarda_1 - Profil | Po 1.7.2019 13:42:56

                                                                    Butchi >> To kousne bez problémů, ale na jerky bych souhlasil s Izou a pořídil multík a nějaký krátký kolík. Letos ale ve Švédsku vládly spinnerbaity, gumy a po nich žáby, tak uvidíš... Jinak Dragon má za sebou premiéru sice bez ryby, ale fachal dobře :-)

                                                                      NIza - Profil | Po 1.7.2019 13:41:38

                                                                      doktor multiplikator >> jak kdy a jak na co...... :-D
                                                                      Nebo taky htp ;-)

                                                                        NIza - Profil | Po 1.7.2019 13:41:04

                                                                        Butchi >> Jde jen o to kde a jak s tím budeš chytat....tá tahám slidery klidně na salmonovi, ale na loď bych si vzal 2m

                                                                          Ndoktor multiplikator - Profil | Po 1.7.2019 13:30:32

                                                                          Iza >> multak je na hovno.

                                                                          niekto musi drzat hdp :))

                                                                            Nskwor - Profil | Po 1.7.2019 12:52:29

                                                                            Butchi >> BGčko líbí? Od podzimu něco na štikovláčku vybírám a ať hledám jak chci, tak k němu žádnou alternativu nevidím.

                                                                              NButchi - Profil | Po 1.7.2019 12:37:19

                                                                              Iza >>
                                                                              Na 10cm Slidery to jednou za rok odchytám v pohodě :-))

                                                                              Na Bustery atd mám v plánu ještě něco pořídit, ta 170g od tebe mi přijde moc dlouhá a tvrdá na to..
                                                                              Podle mě bude stačit něco do 120-130g v délce do 2m, multík akorát přehodím :-)

                                                                                NIza - Profil | Po 1.7.2019 12:18:27

                                                                                Butchi >> na jerky vem multík :-)

                                                                                  NButchi - Profil | Po 1.7.2019 11:12:01

                                                                                  yarda_1 >>
                                                                                  Koupil jsem 3000 BG a vypadá fakt dobře, uvidíme, jak si poradí ve Švédsku s 10cm jerky :-))

                                                                                    Ntomkyč - Profil | Po 1.7.2019 11:06:30

                                                                                    yarda_1 >> balistic 2,7 m ve stejne gramazi mam taky, k tomu ryobi tt power + 4000 , tahám s tím větší woby a zatim bez problémů a bez sumců

                                                                                      Ntomkyč - Profil | Po 1.7.2019 11:04:05

                                                                                      Deawon >> v lt verzi urcite aspoň 4000, mam Fuego lt 4000 na gumy a je to tak akorat

                                                                                        Nyarda_1 - Profil | Po 1.7.2019 11:03:36

                                                                                        Deawon >> Tak přesně na tohle mám (ozkoušeno) Daiwa BG + Ballistic 30 - 70 :-)

                                                                                          NDeawon - Profil | Po 1.7.2019 9:56:48

                                                                                          Sám jsem si vybíral k narozenínam v 12/2018 naviják na 5-25g prut a vyhrál Daiwa Fream 2500 ve staré verzi. Každé Vánoce si doma vybírám na co mi přidají a letos asi půjdu do vláčáku na větší štiky a menší sumce cca 60g? a 2,7m a naviják asi půjdu do Freams 3000 v LT verzi.

                                                                                            NTrol11 - Profil | Po 1.7.2019 6:46:24

                                                                                            rybomil >> myslis, že to bude blbnout?

                                                                                              Nrybomil - Profil | Ne 30.6.2019 13:54:31

                                                                                              Trol11 >> hned přimazat

                                                                                                NTrol11 - Profil | So 29.6.2019 9:15:04

                                                                                                kkkaprrr >> koupil jsem nakonec ryobi slam pro 3000. A jsem velice spokojeny

                                                                                                  Nkkkaprrr - Profil | Pá 28.6.2019 17:28:44

                                                                                                  Trol11 >> tak co jsi teda vybral ?

                                                                                                    NKrosky - Profil | So 23.2.2019 11:23:54

                                                                                                    nevim, ja mam na slammeroj navin 0,25 snury a celkem v pohode, mezera nahore ani dole neni. A za ty prachy jede uz 3 sezony na tezsi vlacce uplne v pohode.

                                                                                                      NZlejšek - Profil | Pá 22.2.2019 21:18:37

                                                                                                      milanpindryc >> Já ti dám blbě :D

                                                                                                        NIza - Profil | Pá 22.2.2019 20:40:58

                                                                                                        milanpindryc >> :-))) Jasný, jde to všechno řešit i takhle ;-) Nebo třeba hledat a najít velmi slušné kousky co budou makat mnoho let a nemusí být za 15k, ani za 10k, dokonce ani za 7k :-) (Helmut copyright) :-D

                                                                                                          NSpecialista - Profil | Pá 22.2.2019 20:35:38

                                                                                                          Návin u Slammera jsem kamarádovi řešil. Dal jsem tenkou podložku (něco jako vymezovací) mezi ložisko a rotor = přizvedl rotor. Pokud se tedy bavíte o té škvíře v návinu pod horní hranou cívky, kam to některé kusy skoro nenamotávají.. Problém se zmírnil (menší škvírka nahoře a miniškvírka dole) a chytá se lépe. Taky pomůže, když si necháte navinout šňůru z metráže (navíječka) v obchodě zkušenou rukou (zkušeného prodejce), odhozové (a zpět navíjené) metry, řekněme cca 40, max 50, už návin nijak nenaruší...

                                                                                                            Nmilanpindryc - Profil | Pá 22.2.2019 20:05:59

                                                                                                            Zlejšek >> stejne blbe :-)
                                                                                                            Jako me je to vlastne jedno chytat se da se vsim. Ja sem ted vice mene spokojenej, mozna casem jeste poridim jedno Shimano na more az budu mit zbytecnejch 15k a bude...

                                                                                                              NZlejšek - Profil | Pá 22.2.2019 20:02:49

                                                                                                              milanpindryc >> Za mě Slammer v pohodě. Mám dva, nešetřím je a jim je to jedno už tři roky. Jedou furt stejně.

                                                                                                                NIza - Profil | Pá 22.2.2019 19:10:39

                                                                                                                milanpindryc >> to jo, navin je na prd, ale mě nikdy nenechal na holičkách. Ono za cenu rarenia si měl ty slamery dva :-) Takže tak nějak. Neříkám, že je nejlepší, ale má svoje výhody a taky nevýhody. Sem zvědav na slamera 3, jal bude fungovat po roce používání. Teď je brzo na soudy, ale stradici i exceler z fungují už víc jak pět let bez problémů. No a o soronech se bavit ani nebudu, ty snesou hrozný věci. Mám dva ve 4 a makaj jak blázen

                                                                                                                  NIza - Profil | Pá 22.2.2019 19:06:16

                                                                                                                  doktor multiplikator >> Aha.......... :-D

                                                                                                                    Nmilanpindryc - Profil | Pá 22.2.2019 18:39:22

                                                                                                                    Iza >> slamer me fakt nastval, navin jak u rexe, pri nahozu me parkrat sam preklapl a po 5 vyletech do norska je vazne ponem. Zas co chtit za 60usd. To uz stejne “vydrzelo” blby rarenium. Teda vydrzelo je v uvozovkach pac vydava zvuky jak novej slamer :-) coz neni OK

                                                                                                                      Ndoktor multiplikator - Profil | Pá 22.2.2019 18:37:11

                                                                                                                      Iza >> voe mag seal taha ryby za gule z vody sam :))

                                                                                                                        NIza - Profil | Pá 22.2.2019 18:32:57

                                                                                                                        milanpindryc >> proč je podle tebe slamer šrot? Ano je to o pocitech a starej slamer je rumpál o tom žádná, ale svoji prací a výdrží budeš hledat těžko konkurenta.......:-)

                                                                                                                        Moje navijáky jsou staré typy, které si udržuju sám, už i balistik je bez mag sealdu :-)) Twin ok a stela je mimo mě, nejsem ochoten dát takové prachy za naviják....
                                                                                                                        S novým slamrem jsem spokojen nad míru a starej slamer půjde na pujčovací prut :-))) a jestě dlouho sloužit bude

                                                                                                                          Nmilanpindryc - Profil | Pá 22.2.2019 18:26:10

                                                                                                                          Iza >> tak treba slamer je uplnej srot :-) ale taky sem naletel...
                                                                                                                          Stradic je prvni pouzitelna rada. Twin uz je dobrej, Stella tam ses pak uplne jinde.

                                                                                                                            NDarďas - Profil | Pá 22.2.2019 17:08:17

                                                                                                                            Slušně se mi jevil...wft penzill spinn ll.Ale po jedné sezóně jsem odrovnal rolnu.

                                                                                                                              NIza - Profil | Pá 22.2.2019 17:01:26

                                                                                                                              No nevím, mám doma navijáky od shimana, daiwy i abu a pennu. Jsou to typy jako stradic, exceler Z, ballistic SH, sörön, starej slamer a slamer 3 každej má svoje výhody a svoje nevýhody. Ani jeden není nejlepší, ani nejhorší.....tak asi tak

                                                                                                                                Nu x a - Profil | Pá 22.2.2019 16:51:40

                                                                                                                                milanpindryc >> já bych řekl že možná i jeden..

                                                                                                                                  Ndoktor multiplikator - Profil | Pá 22.2.2019 15:37:18

                                                                                                                                  Georgino >> abovam sa ze nemas pravdu. abu, vplyvom managerisov z juesej uz nieje nieje punc kvality ako to byvalo. a kor v spine sakra

                                                                                                                                    NKolis - Profil | Pá 22.2.2019 13:05:15

                                                                                                                                    milanpindryc >> Ryobi a Spro? 😏

                                                                                                                                      NGeorgino - Profil | Pá 22.2.2019 13:03:46

                                                                                                                                      milanpindryc >> Abu, a ten druhej je kterej?

                                                                                                                                        Nmilanpindryc - Profil | Pá 22.2.2019 12:54:59

                                                                                                                                        Trol11 >> na svete jsou dva vyrobci navijaku.

                                                                                                                                          NTrol11 - Profil | Pá 22.2.2019 12:46:55

                                                                                                                                          Znova a znova prochazim diskuze... a došel jsem k závěru ze ta Daiwa a Shimano jsou jen drahé navonane slecinky.... koukám na Ryobi Zauber GT 3000 a Ryobi Slam Pro 3000. Řekl bych ze jsou to poctivější mašinky. Co myslíte ?

                                                                                                                                            Nminatrix - Profil | Pá 22.2.2019 11:19:51

                                                                                                                                            doktor multiplikator >> v Plutonu netřeba, ale veškerý servismani i ofiko, od toho dávali ruce pryč. A přitom to byla taková chujovina

                                                                                                                                              Ndoktor multiplikator - Profil | Pá 22.2.2019 11:12:29

                                                                                                                                              P!F >> co ti nepasuje? daiwa nesce aby sa v eu servisovalo.vsjo

                                                                                                                                                Ndoktor multiplikator - Profil | Pá 22.2.2019 11:10:38

                                                                                                                                                minatrix >> ale memas tam magneticky volej :))

                                                                                                                                                  Nminatrix - Profil | Pá 22.2.2019 9:28:40

                                                                                                                                                  P!F >> ne, mám kamaráda z vašich končin, co umí odservisovat veškeré Daiwy, Abu. ;-) I Plutonka mi dal dohromady!

                                                                                                                                                    Nmpl - Profil | Pá 22.2.2019 9:28:36

                                                                                                                                                    rybomil >> No tak v ramci objektivity a korektnosti si to rekneme takto.
                                                                                                                                                    Ja jsem reagoval na to, ze se rozhoduje mezi FreamsLT a Caldia LT, pak lepsi volba je Fuego nebo Ballistic.
                                                                                                                                                    Vetsina Daiw na privlac ma dneska magseal. Tedy v LT - fuego, freams, caldia , ballistic ma magseal. Rozdily mezi temi modely jsou pak jinde. Treba v ozubenem kole.
                                                                                                                                                    Nemyslim si ze je magseal plna ochrana proti vode a prachu. NENI. A urcite nejakou udrzbu potrebuje kazdy navijak, nejen magseal. Pokud to magseal vylepsi - nevadi mi to, ale ze bych kupoval navijak kvuli magseal to asi ne. Ano - asi by mela Daiwa magseal olej prodavat.
                                                                                                                                                    Magseal se tam dava cca. 5 let. Nevim kolika takovymi navi jsi deledobeji tocil, jeden se mi toci 3 roky, druhy 2 roky, fuego 1 rok, vse dostatecne intenzivne zatim na sladkych vodach bez problemu.
                                                                                                                                                    V ramci objektivity anglicky nehovoricim ucastnikum diskuse preloz, co vsechno vlastne v tom tvem odkazovanem videu rika (tedy krome smichu nad segrovkou), pripadne vysvetli proc v diskusi k tomu videu odpovida na dotazy jak odpovida.. Cituji
                                                                                                                                                    " Magic O před 3 měsíci
                                                                                                                                                    is fuego good reel?

                                                                                                                                                    Tackle Advisors před 3 měsíci
                                                                                                                                                    yes "
                                                                                                                                                    Kdyby jsi chtel najit dalsi videa s rozborkama a srovnanim techto a nejen techto navijaku:
                                                                                                                                                    https://www.youtube.com/channel/UCrm08dXl_mMtfxHPj-​llsWA/videos
                                                                                                                                                    https://www.youtube.com/channel/UCF8pseIaKYxzNOhgPg​6ABPw/videos
                                                                                                                                                    https://www.youtube.com/user/profishercomua/videos

                                                                                                                                                    Pokud chce nekdo Daiwu bez magseal - nezbyva mu v Evrope asi nez BG a Prorex.
                                                                                                                                                    Nebo si vybrat jinde jiny navijak, ale pokud ho bude pouzivat na mori nezbyde mu nez taky navijak umyvat a starat se o nej.

                                                                                                                                                      NP!F - Profil | Čt 21.2.2019 23:53:10

                                                                                                                                                      minatrix >> uhm? Ja ťa mám celkom rád, ale ak to myslíš tak, že makat pre JV sa oplatí....fakticky? Lebo normalne to kupit nejde...