Berou jednou chycení sumci, candáti, okouni, boleni atd opětovně umělou nástrahu?

Co si myslíte o "zapomětlivosti" dravých ryb ve vztahu k umělým nástrahám? Ano, štika. Ta je zapomětlivá rozhodně, zvlášť menší kusy. Ale obecně vzato - je sumec, candát, bolen či okoun po ohavné zkušenosti s trojháčkem (trojháčky) ještě schopen v dohledné době znovu zabrat?? A teď ještě jedna malá rouhačská podotázka: Není naše přespřílišné pouštění dravých ryb spíše naškodu našemu příštímu dobrému lovu?
Autor diskuse: Illex lover - Profil , 31.7.2013 dravci - nástrahy, návnady

Nejhloupější, nejzapomětlivější ryby jsou:

A) Okouni4%

B) Štiky48%

C) Sumci3%

D) Boleni1%

E) Candáti2%

F) Pstruzi15%

G) Jelci2%

H) Kapři (na boilie)19%

I) Charcháčci perleťoví7%

Od 1.8.2013 hlasovalo 182 čtenářů.

100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nsemi5 - Profil | St 28.12.2016 10:39:02

Před lety jsem byl s kamarádem na pískovně a vzala mu to štika na rotačku a po chvilce se vypla. Zůstala stát asi 10 metrů od břehu u potopené pneumatiky. Po nějakých 5 náhozech to vzala mě na gumu, měla okolo 70 čísel.

    NSiven Polní - Profil | St 28.12.2016 9:52:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

    Sharry >> Přesně. To osočování štiky z demence se mi nelíbí, a ty jsi to popsal moc pěkně :) Nejlepší je, že ty pěknější štiky v revíru spousta lidí, kteří je označují za hloupé, nikdy ani neuvidí - natož aby je ulovili, často ani netuší a nevěří, že tam jsou. A to je dobře. Kdyby byla štika dement, tak by je přívlačoví lovci plotic na Svratce dávno vytahali (neberu-li v potaz desítku vlasec bez lanka).

      Nanakonda - Profil | Po 26.12.2016 13:34:42

      Když ho rybář nesežere tak ano.

        NBodkacik - Profil | Po 26.12.2016 13:15:35

        Illex lover >> ryby nie su blbe.... su hladne. Prvy krat ho chytil kamos a potom ja. Takze je to len jeden krat. :) spravne zvolene miesto,velkost a vedenie nastrahy plus cas, takchytis zakazdym.

          NIllex lover - Profil | Po 26.12.2016 9:55:53

          Dalas >> Na přirozenou nástrahu se to asi moc nepočítá ale to neva. I tak je divný, že zabrali znovu v rámci jednoho dne, hubu rozpíchanou od těch vašich sumcařských supertrojháků - evidentně jim to zas tolik nevadí, to jen my jsme asi příliš útlocitní...

            NIllex lover - Profil | Po 26.12.2016 9:47:40

            Bodkacik >> No tak candát mě zajímá obzvlášť - to jsem nečekal, takovej macek a takhle blbej :) Počítáš to jako dva trofejní candátí zářezy na tvém kontě nebo jen jeden? :)

              NBodkacik - Profil | Ne 25.12.2016 23:18:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

              Pripady zubacov chytenych kratko po sebe poznam vela. Hlavne na tecucich vodach. Najvacsou perlickou v mojom zivote je chyteny zubac 99cm v priebehu 2 mesiacov na tom istom mieste.

                Nretrívr - Profil | Ne 25.12.2016 22:17:37

                Dalas >> OK.

                  NDalas - Profil | Ne 25.12.2016 22:16:37

                  retrívr >> ale ted vidím, že jsem mimo misku- otázka je umělou nástrahu- to nebyl můj případ), ale asi fuk..

                    Nretrívr - Profil | Ne 25.12.2016 21:02:29

                    Dalas >> To máš asi fakt velký štěstí, kdyby jsi to nebyl ty, tak nevěřím.

                      NDalas - Profil | Ne 25.12.2016 19:40:50

                      Čus, urval jsem na Pádu sumca kolem 130 cm- zdolaného, uplně u lodky, s celým návazcem, prdlo mi to u obratlíku, za asi 6 hodin jsem ho chytl asi o pů kiláku po proudu (poctivě za hubu), jindy jsem v CR metrovému ulomil při vypínání hák v tlamě a chytl jsem ho za hodinu, to bych našel i fotku..

                        NSharry - Profil | Ne 25.12.2016 16:53:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                        Rekl bych, ze nejcasteji i vicekrat po sobe se da chytit jednoznacne stika. Ale nemyslim, ze by to bylo proto, ze je blba ;-), je jen nejaktivnejsi a zaroven agresivni a teritorialni a to je ten duvod, proc se zaroven i nejlepe chyta, rano, v poledne, odpoledne , vecer... Jen si vzpomente, kolikrat jste vytahli gumu a byla jen nakrojena, nebo na jednom fleku meli vicekrat vyjezd po nastraze, tukanec, vlana a nic. ja jsem v takovych pripadech kolikrat vymenil mensiho woba s agresivnim chodem a dlubla do toho znova ( v tom samem miste) a mela to jen za kraj, pod hubou.., nebo za cumak.., takze hlad asi nemela, proste ji jen vadilo, co za drzouna ji narusuje " diskretni zonu" ;-).. Nejcasteji to byly stiky okolo 60-70 cm a protoze pouzivam casto nastrahy 10- 15 cm, tak pochybuju ze by netrefily... Stat se muze, ale v nekalne vode vicekrat po sobe... No nevim ;-)), nejcasteji v letnich mesicich, kdy ma potravy fest. Co se tyce ryby( hlavne stika) s wobem / trpytkou , lankem, hakem v hube uz vytahlo asi hoodne rybaru...- kdyz je hlad, tak je hlad, ale to se bude tykat i jinych dravcu. Tak zdar a silu i se stestim v dalsi sezone pro vsechny " dravcolovce" ;-)).

                          Nráky - Profil | Ne 25.12.2016 15:26:44

                          S&F - pescador >> Ta menší byla na přehradě a ta větší na rybníku.

                            NS&F - pescador - Profil | Ne 25.12.2016 15:10:42 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                            Illex lover >> Ahoj Jirko. No já se k soukromákům raději nevyjadřuju. Je to věc každého i když mám na to názor,že do nich zmizelo spousta ryb ze svazovek a rybařina na takové vodě by mě připadala jako kdybych si šel zvednou ego do bordelu .... Nicméně mě spíše zaráží fakt,že spousta zdejších respondentů by takové ,,soukromáky" hlavně co se trofejních osádek týká by chtělo udělat ze svazovek a vůbec neuvažují nad tím,že to v přírodě není nikde na světě a je to svým způsobem hlavně nemožné.Trend lovit každý den trofejní kusy stále a stále dokola u mě vyvolávají úsměv a někdy i úžas ve tváři.

                              NIllex lover - Profil | Ne 25.12.2016 14:47:04

                              S&F - pescador >> Pravda, žádného velkého dravce jsem ještě neulovil dvakrát :) a když už jsi nakousl ty soukromky - jak to že tam tyhle mentální chrto-štiky takhle skáčou po všem co se pohne tolikrát za sezónu? A ať mi nikdo neříká, jak je to tam těžký a jak často odtamtud odchází s nulou - nevěřím - vždyť kolik známých kapristů se tady chlubilo s několika metrovýma vychrtlinama chycenýma v jednom dni... mají asi velikej hlad a je jich tam jak v akvárku. Pro mě má takováhle ryba hodnotu svazové šedesátky... neznamená to že štika je blbá - má tam jen ukrutánský hlad :)

                                Nnofish - Profil | Ne 25.12.2016 13:29:46

                                S&F - pescador >> U nás se stala taková vyjímka taky. Předloni. Ob den to bylo, myslím.
                                Ponaučení: Nepouštět :-)

                                  NS&F - pescador - Profil | Ne 25.12.2016 13:21:31

                                  ráky >> Ano.Je to všechno možné. Ale i tak jsem přesvědčený o tom,že výjimka potvrzuje pravidlo.

                                    Nráky - Profil | Ne 25.12.2016 13:06:33

                                    S&F - pescador >> Já chytl štiku 1,17 m pustil jsem jí a na tom samém místě jí druhý den chytil domorodec tu samou a vzal jí.

                                      NS&F - pescador - Profil | Ne 25.12.2016 13:02:15

                                      Velká štika není žádný blb .... a natož aby se dala ulovit několikrát za sezonu a ještě k tomu v krátkém sledu (nemyslím soukromák) .... v podstatě ale žádný velký dravec.

                                        Nráky - Profil | Ne 25.12.2016 12:55:23

                                        A to jsem pro tu štiku šel do vody a chtěl jsem jí vyprostit z vázky.Měl jsem jí na dosah ruky,takže musela být vyšokovaná dost.

                                          Nalžběta - Profil | Ne 25.12.2016 12:49:51

                                          to se nedá srovnávat. Štika to má horší, ta si při ataku myslí, že se fakt nají, a při druhym ataku na jednoho rybáře vypadá už zapomětlivě...

                                          jenže kapr tam prostě jen tak jezdí a šouní a zobe do všeho, totiž těch kaprů a hlavně boulís je tam tak nahusto, že kolikrát je chycenej 4x za hodinu na 1 místě ale vytaženej je na 4 různý břehy do 4 světových stran, a tim pádem si všichni myslí, že byl chycen jen jednou.

                                            Nráky - Profil | Ne 25.12.2016 12:31:15

                                            Štika přes 86cm při prvním záběru jse vyhákla v porostu.Za cca 20minut stejné místo a nástraha,řach byla tam znova.S poraněnou hubou naprosto bez problému,atakovala stejnou nástrahu na stejném místě.Chytáno přívlačí na woblera.

                                              NMonot - Profil | Ne 25.12.2016 12:18:12

                                              Illex lover >> Kdyžtak se přihlásím ;)

                                                NIllex lover - Profil | Ne 25.12.2016 12:16:07

                                                Monot >> No klidně - u vody jsem už potkal homadu lidí z Mrku a je zvláštní, jak se Mrkaři hned poznají... z fotek z ML :)

                                                  NMonot - Profil | Ne 25.12.2016 12:11:53

                                                  Illex lover >> Však já taky letos dal jednu šlušnou rybku, jinak hurvínci. Taky mám v plánu na Silvára ještě Dyji, třeba nám štěstí bude přát. Je dost možné, že se příští rok někde potkáme, mám taky v plánu se občas dojet mrknout na ty vaše poklady tam :)

                                                    NIllex lover - Profil | Ne 25.12.2016 12:07:31

                                                    Monot >> Tak to chodí - já jsem letos jen hurvínkoval - a pochybuju, že to jedna vycházka mezi svátkama ještě nějak otočí, ale člověk nikdy neví... ale jsou tam, bože jsou!
                                                    Na příští sozónu mám ale velké plány :)

                                                      NMonot - Profil | Ne 25.12.2016 12:04:11

                                                      Illex lover >> Musím ho dostat, ať to stojí, co to stojí :) Ten byl vážně vydřenej, celou sezonu jsem tam tahal jen štiky, přitom jsem věděl, že tam jsou céčka i přes 80. A pak bác. Během jednoho dopoledne jeden cca 55, 76 a ještě hezčí ryba se vypla. :)

                                                        NIllex lover - Profil | Ne 25.12.2016 11:56:16

                                                        Monot >> Tak to jo - kolem 60 cm - to byl právě odrostlej z hurvínkovských let tak to se ještě dá chápat že tolikrát skočil, ale na toho 76-tníka podruhé už zapomeň :)

                                                          NMonot - Profil | Ne 25.12.2016 11:51:36

                                                          Illex lover >> Jak říkám, taky jsem tomu nechtěl věřit. Podle mě candát patří mezi nejnáladovější ryby vůbec. S tímhle jsem se setkal poprvé. Fotkou tě bohužel nepotěším, nemám ani jednu z těch tří vycházek, až se sám divím. Na druhou stranu měl kolem 60cm, ale nebyl nijak dobře stavěný, třeba se ohnal po všem, co mu přošlo kolem tlamy :) Letos jsem na jedné vodě pouštěl jednoho co měl skoro 80, tak se snad taky nechá přemluvit i příští rok.

                                                            NValuček - Profil | Ne 25.12.2016 11:38:57

                                                            Illex lover >> ještěže tak, jinak by u nás nebyla snad vůbec žádná. Přitom nad 70 cm je to tak krásná ryba. Takže já, bohužel, chytám radši drobné ryby a kapry, protože si zachytám, nemám energii a trpělivost na záběr házet nebo čekat klidně 10 hodin, i když by to pak možná stálo za to.

                                                              NIllex lover - Profil | Ne 25.12.2016 11:31:53

                                                              Valuček >> Štika je případ sám o sobě - ostatně vyhrála anketu na celé čáře - ale na druhou stranu bych rozhodně nepodceňoval větší jedince (to vlastně u žádného rybího druhu) protože není nad několikerou zkušenost s chycením... to i naprostou blbku dokáže vycvičit.

                                                                NSa(l)micka - Profil | Ne 25.12.2016 11:22:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                Jo, štika je jasná, ta se popíchá o třpytku, při zdolávání se setřepe, a za pět minut je na prutu znova, větší okoun se nechá nachytat jak kdy, ale ti menší? Jak je ve vodě nějakej rozruch, prostě po tom jdou jak slepice po flusu. Pstruzi - zvlášť větší potočáci - si po ulovení dají pauzu pár dní (odzkoušeno na cca 40 cm kousku z jednoho fleku na Otavě).

                                                                  NValuček - Profil | Ne 25.12.2016 11:19:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                  Podle mě je většina štik velmi hloupých, bohužel, ale taky se najdou vyjímky. Loni jsem chytil i štiku - 78 cm, až co sem snad hodinu házel stále na stejném fleku - a to jen proto, že na druhé straně řeky seděl kamarád a já sem si s ním povídal. Háček měla pod okem - věřím tomu, že to ani nechtěla zežrat, ale spíš ji to už tak naštvalo. To je ale ryba, která na malém revíru - řeka 20 metrů široká, zbyla právě z důvodu své inteligence a samozřejmě štěstí. Naproti tomu většina štik vezme, dokáže se toho zbavit a zabere hned znovu. Candátů je u nás málo,takže mám jen malé zkušenosti, ale pokud loví, tak to taky vezme opakovaně. Dvakrát se mi stalo, že když sem štiku chytil a pustil-60 cm - tak jsem ji za pár dní chytil asi o 50 metrů proti proudu, druhá mi to ukousla a opět jsem ji chytil o kus vedle hned druhej den - ještě měla ripery v tlamě. Jednou jsem měl na prutu pěknou štiku - na rotačku - na hladině se toho zbavila,pak sem dělal všechno možné - s umělejma nástraham, byla tam, jezdila za tím - oukleje se rozjížděly, ale už nic nevzala, tak sem tam hodil vláčenou mrtvou rybku - rána jak z kanonu a byla tam - 80 cm. Takže jsou velké rozdíly v inteligenci, většina ulovených štik ale nemá velkou sportovní hodnotu, chce to jen tam být a hodit to do vody. V současnosti už nemám tolik energie a času a tak než se na ně dostanu, tak už je tisíckrát provláčené, rybky na vyvěšenou tam protrpěly stovky hodin a tak tomu výsledky odpovídají.

                                                                    NIllex lover - Profil | Ne 25.12.2016 10:57:24

                                                                    Monot >> Pošli fotku toho hloupého candáta - třeba se to tu tím trochu oživí :)

                                                                      NIllex lover - Profil | Ne 25.12.2016 10:53:23

                                                                      Monot >> Tak to je velmi zvláštní - myslel jsem že moje nejoblíbenější ryba se těžko splete dvakrát (třikrát) zvlášť když je ji problém přimět k záběru vůbec poprvé. Ale je možné že stejně tak jak jsou hloupí anebo naopak chytří jedinci druhu Homo Sapiens tak ty jsi narazil třeba na nenapravitelně hloupého jedince Stizostedion Lucioperca :) Taky bych rád příští sezónu už konečně narazil na extrémně tupého candáta 90+

                                                                        NMonot - Profil | Ne 25.12.2016 10:28:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                        Vím, že je to dost stará diskuze, ale i tak sem něco přihodím. Letos se mi stalo, že jsem jednoho a toho samého candáta vyvláčel 3x za sezonu. Bylo to odhadem na 7ha vodě. Identifikovatelný byl jednoznačně, chyběla mu část hřbetní ploutve. Sám sem tomu nechtěl věřit, protože to nebyl zrovna malý "hloupý" jedinec, ale po této sezoně věřím, že všechny ryby se dají chytit víckrát stejným způsobem, když chtějí žrát a je trochu toho štěstíčka :)

                                                                          NMifí5429 - Profil | Pá 9.8.2013 11:11:04

                                                                          Ahoj,u kamarada na rybniku je asi 10 stik,za cely den jsme schopni vytahnout treba 20 stik,z toho plyne ze nektera musela byt na brehu urcite vickrat:-) takze na tvoji otazku bych odpovedel ze lze chytit stejneho dravce behem dne vickrat(alespon stiku)Mej se

                                                                            NScanix - Profil | Pá 9.8.2013 10:15:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                            Pedro1 >> Me se treba letos povdl chytit albin, ktereho lapil kolega cca 5dni prede mnou, ja jej ulovil o cca 500m nize po proudu nez on. Verim, ze se da ulovit opakovane jakakoliv ryba, povedlo se mi to s bolenem 70+ po cca tydnu, s peknym duhonem po cca mesici. Se stikami je to celkem bezne, zvlast na malych revirech, kde je treba jedina 80+ :) Ryby meni stanoviste behem roku, nekdy i trvale a zasadne, urcite nezerou kazdy den, skoro bych rekl, ze nektere i jen jednou tydne, asi zalezi, jak moc se nacpou a na dalsich aspektech jako teplota vody, obsah kysliku atd.

                                                                              Nkolib - Profil | Pá 9.8.2013 9:53:31

                                                                              Siven Polní >> super koment.., líbi :-)

                                                                                NP!F - Profil | Čt 8.8.2013 13:29:33 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                Pedro1 >> Sumca som dva krat po sebe uz chytil, tusim po troch tyzdnoch. Nie uplne krpateho, mal cez 150. Mozno by som ho chytil aj treti krat, ale mal wob v ziabrach, slaby cajk, zdolavacka v prude - viac nez hodina krvacania a nevedel odplavat, aj ked som ho kriesil dost dlho. Takze konzervacia dymom...

                                                                                  Nmascha - Profil | Čt 8.8.2013 13:28:31

                                                                                  KóĎA >> já se snažim dostat přes tu osmdesátku, tu ještě na přívlač nemám, na rohlík se nepočítá.

                                                                                    NPedro1 - Profil | Čt 8.8.2013 12:23:30

                                                                                    P!F >> Tady je to stejný.Překvapivě i s tlouštěma.Na místě kde se jich vždycky chytlo několik 35-50 cm jsme za posledních několik vycházek neviděli ani jednoho.

                                                                                    Mě by zajímalo,jestli to je takhle i sumce,nebo jestli jemu to je šumák.

                                                                                      NMAXXSKATER - Profil | St 7.8.2013 6:59:07

                                                                                      Nick Nash >> Tak to pak jo. V tom případě pardon, to jsem netušil a nevěděl, že někde vysazují opět lidi ještě za své těžce vydělané peníze ryby, i když u nás jich je taky pár takových. :-)

                                                                                        NLojzakk - Profil | Út 6.8.2013 16:23:50

                                                                                        hele to nepoznáš všíchni ty ryby jsou stejný.chytam menší špíš kratší dobu a chytil sem stejný ryby na stejným místě nekolikrát.poznaš to pouze tak že rybu přeneses jinam nebo pude do batohu.tak by se tam uš nemela ukazat. lojza

                                                                                          NKóĎA - Profil | Út 6.8.2013 16:11:09

                                                                                          mascha >> přiznám se, že mě tahle bolenová přívlač omrzela. Vždycky jsem tam po zahájení chodil, patnáct - dvacet návštěv, za návštěvu v průměru 2 - 3 kousky 65 - 80, ale nebrání se to, je to líný, ještě horší než cejn na feeder :-)

                                                                                            Nmascha - Profil | Út 6.8.2013 15:57:39

                                                                                            KóĎA >> tak si ty fleky chraň. Já chodim v Praze jen na jedno místo, bolenů je tam mrak a fakt velkejch, ale jsou mazaný všema mastma...

                                                                                              NP!F - Profil | Út 6.8.2013 15:37:16

                                                                                              Knapík >> Nie su debilne ani u nas, raz dva krat chyteny a utrum... Na fleku kde sme ich chytali na zaciatku sezony doslova desiatky za vecer, je dnes problem chytit jedineho. Stale tam su a lovia, ale na vlacku je to s nimi tazko. Na fleku kde brali velke bolene to fungovalo dva dni, potom zmizli uplne.

                                                                                                NKóĎA - Profil | Út 6.8.2013 15:35:05

                                                                                                mascha >> zrovna v Praze jsou fleky, kde není problém z jednoho fleku dostat pět bolenů za odpoledne. Na stejnou nástrahu :-)

                                                                                                  NPedro1 - Profil | Út 6.8.2013 15:28:41

                                                                                                  Knapík >> Tos napsal pěkně s těma tlouštěma a boleněma:-)))

                                                                                                    NNick Nash - Profil | Út 6.8.2013 15:14:05

                                                                                                    MAXXSKATER >> Já tady taky nemluvím o soukromáku ... je to svazovečka kde bylo asi 20 jeseterů nadšencema vysazeno a teď tam otravují těch pár chytajících rybářů.

                                                                                                      Njiris - Profil | Po 5.8.2013 8:59:39

                                                                                                      Ano, berou. Žrát musí.

                                                                                                        NTopoľčanec - Profil | Ne 4.8.2013 14:19:45 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                        Šťuky jednoznačne, chytil som jednu 4 x za týždeň a keď som ju lapol prvý krát, tak hneď na to o cca 30 min som ju lapol znova. A mám ešte príhodu z Ebra lapol som tam sumca okolo 170 cm šetrne sme ho uviazali a dali do hlbiny na fotenie následné cez deň. A on potvora behal po dne našiel sieťku s nástrahovým kaprom a zožral ho aj so sieťkou.

                                                                                                          NMAXXSKATER - Profil | Ne 4.8.2013 13:34:11

                                                                                                          siri >> To je veliká pravda. :-)

                                                                                                            Nmrkef - Profil | Ne 4.8.2013 6:05:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                            podařílo se mi chytit lipana ... i s mojí muškou cca po 3 dnech ..
                                                                                                            to ještě byly portihroty ... :o)
                                                                                                            a na přívlač cca metrového sumečka s wobem uvnitř tlamy...
                                                                                                            nevím jak dlouho s ním jezdil a asi mu nějak nepřekážel ...

                                                                                                              Nrover - Profil | Ne 4.8.2013 2:48:50

                                                                                                              Ano, ...Ne.

                                                                                                                Nsiri - Profil | Ne 4.8.2013 1:42:02

                                                                                                                MAXXSKATER - tezkej zivot na tezky vode... :)

                                                                                                                  NMAXXSKATER - Profil | Ne 4.8.2013 0:44:35

                                                                                                                  Nick Nash >> Myslím, že o soukromých vodách se tu nemluví, tam je to všechno úplně jinak. Ryby (třeba amuři) tam nemají většinou možnost jíst to, co na svazových revírech a jsou nuceni jíst to, co jim tam hodí rybáři, i když na ve svazovém revíru by si našli a dali přednost radši něčemu jinému, kdyby měli tu možnost. Ale jinak souhlasím, že jeseter je prostě popelnice, co jede po dně a sežere všechno, co mu přijde do cesty. :-)

                                                                                                                    NNick Nash - Profil | Ne 4.8.2013 0:34:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                    Za mě je to jeseter. Často se mi stává že jednoho chytnu i několikrát ihned po sobě. Potom mi dojdou nervy a odnesu ho na jinou část jezera, aby dělal radost i druhým ;).

                                                                                                                      Nagig - Profil | Ne 4.8.2013 0:26:27

                                                                                                                      Illex lover >> illex lover - >> když přijde opakovaně kapr tak proč né sumec nechápu ;-)

                                                                                                                        Nzelí - Profil | So 3.8.2013 23:38:53

                                                                                                                        mascha >> jezdi do dneska.Ta co byla chycena Kuchtou mela pouze 112 a ta vetsi je tam porad,pokud nechcipla

                                                                                                                          Nsiri - Profil | So 3.8.2013 18:19:32 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                          Podle mne se hlavne jednou chyceni mirovi candati malokdy nechaji ulovit podruhe.
                                                                                                                          Edit: i kdyz tedy to neni tak docela o jejich spatny pameti... :)

                                                                                                                            NZlejšek - Profil | So 3.8.2013 9:06:38

                                                                                                                            Nejblbější je kapř, nedávno jsem vytáh kapřa 64cm cca v půl druhé odpolko a toho samého asi za dvě hodiny znova, akorát za druhou stranu huby :-)

                                                                                                                              NLauri - Profil | Pá 2.8.2013 18:06:35

                                                                                                                              x.v.a.s.a >> pokud jsou štiky rozežrané, tak zaberou i víckrát za den. Ale pokud nechtějí žrát, je velký problém je přimět k záběru. Jednou jsem měl asi na deset náhozů štiku třikrát na rotačce. Druhý den jsem tam byl jako na koni, taky měla sedmdesát

                                                                                                                                Nx.v.a.s.a - Profil | Pá 2.8.2013 17:55:23

                                                                                                                                Za mě je to jednoznačně štika,uvedu jeden krásný příklad.Dravcovou sezonu jako tradičně zahajujeme na řece pod jezem.Podařila se nám na rotačku zubajda těsně pod 70cm.Udělal jsem foto a šla zpět do řeky.Měla dost výrazný zahojený šrám za hlavou.Za dva dny na stejném místě,stejná nástraha(rotačka),akorát jiný lovec...štika už neplave.Podotýkám,že úlovek štiky je v tomto úseku svátkem.

                                                                                                                                  NLauri - Profil | Pá 2.8.2013 14:52:28

                                                                                                                                  Knapík >> tak to jsi vystihl přesně :)))))
                                                                                                                                  boleni a tloušti jsou debilní asi jen na Slovensku a u Scanixe

                                                                                                                                    NScanix - Profil | Pá 2.8.2013 14:45:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                                    Videl bych to na duhaka, resp. vysazeneho duhaka, sam jsem zazil nekolikrat, ze jsem opakovani chytil tu samou rybu v ten samy lovny den. Dokonce jsem jednoh urtrhl, nedopatreni na uzliku a asi za 10min jsem jej vytahl s tou mou nastrahou jeste v tlame, tak jsem mu ji vyoperoval, pustil a sel jinam, urcite by zase zabral :)

                                                                                                                                      Nmascha - Profil | Pá 2.8.2013 14:40:03

                                                                                                                                      Letos na zahájení jsem chytil jednu štičku třikrát během hodiny, z toho dvakrát na stejnou nástrahu.

                                                                                                                                      Na roudnici za benzínkou jezdila stodvacítka nejmíň rok a půl a dráždila rybáře. Několik lidí ji urvalo, několikrát byla spatřena, jak plave s něčím u huby. Nakonec byla chycena na živou a přenesena na vedlejší pískovnu. V hubě v tu chvíli žádný pírsing neměla.

                                                                                                                                      Jinak ryby se učí, ale nemají moc dlouhodobou paměť. Jak mne školí boleni u nás. Většnou zaboduje jeden z prvních hodů, pak už je to marný a to můžu střídat nástrahy, styly vedení apod do aleluja, prostě dokážou rozpoznat umělinu. Ještě jsem nikde nechytil víc než dva z jednoho fleku.

                                                                                                                                        NKnapík - Profil | Pá 2.8.2013 14:06:38

                                                                                                                                        Hugo Fisher >> nebylo tam totiž ani to zábradlí ...

                                                                                                                                          NRváč - Profil | Pá 2.8.2013 13:58:18

                                                                                                                                          Lauri >> a Hugo Fisher - o tom sumcovi jsem to taky slysel. Vypadá že je to asi pravda xDDDDDDDDDDD

                                                                                                                                            Nmolca - Profil | Pá 2.8.2013 13:48:24

                                                                                                                                            kamarad uz nekolikrat chytl sumce co mel v hube trojhak jak p.ase takze nevidim duvod proc ne a to jsem zazil kdyz tri rybari meli nahozeno par metru od sebe a plaval sumec tak kolem 2m a jednoho podruhem orval a to chtaly na kuku aspon ti dva co vim staci -:))

                                                                                                                                              NKnapík - Profil | Pá 2.8.2013 13:38:16

                                                                                                                                              Ono jde taky o to, jak kdy ...
                                                                                                                                              Jednou jsem na závodech chytil během necelé hodiny jednoho okouna přes 30cm v jednom kole dvakrát a to na stejnou nástrahu, štika, když je v ráži, tak taky skočí úplně po všem, zejména pak menší kusy, boleni a tloušti jsou debilní asi jen na Slovensku a u Scanixe, potočák je zejména ráno a večer schopnej startovat po čemkoli, duhák a sádkový siven skočí zkraje po nasazení taky po všem, ale mají tendenci se zlepšovat, když ve vodě vydrží.

                                                                                                                                                NFisk - Profil | Pá 2.8.2013 13:24:11

                                                                                                                                                Lauri >>

                                                                                                                                                Takto sfarbené šťuky som ulovil vždy pri leknách alebo v inej vegetácii.

                                                                                                                                                  Nrove - Profil | Pá 2.8.2013 12:30:12

                                                                                                                                                  Ja som dal stuku,preto lebo len par stuk som zatial chytil s niecim starsim zapichnutym v papulke.

                                                                                                                                                    NLauri - Profil | Pá 2.8.2013 11:29:40

                                                                                                                                                    kowy >> jo to je ona, tak Franta v místní hospodě nekecal :)

                                                                                                                                                      NHugo Fisher - Profil | Pá 2.8.2013 10:33:38

                                                                                                                                                      kowy >> to je ona!