MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Povinné zadávání revíru v ML

to MM a RC:
navrhuju udělat novou kapitolku, která ponese označení "Moje chlubení" a tam bych přesunul všechna fota a všechny zápisy z ML, kde není uveden revír, nebo je uvedeno něco jako "...", "někde", "mělnickočeskolipská voda" apod...
Co vy ostatní na to? Měl by být revír povinný v zápise o ML?

Autor diskuse: Dalimil ®
Zařazeno do: všeobecné - ostatní, 26.5.2011


Mělo by být povinné zadávání revíru v ML?

A)ANO, vždy. 22%
B)ANO, s podmínkou, že bude existovat ChlubiLov, kde se budu moci pochlubit bez udání revíru. 1%
C)NE, ML je dobý tak, jak je. 53%
D)NE, stejně by si tam psal každý co chce. 12%
E)NEVÍM, nemám názor. 0%
F)Je to pro mě srdeční záležitost - je mi to totiž srdečně jedno... 12%

Od 27.5.2011 hlasovalo 224 čtenářů.

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 13 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N P!F - ® Čt 2.6.2011 20:29:36
Dalimil >> Ono to s tym bordelom zalezi od toho co za ryby na tej fotke v ML su... To iste plati s uvedenim reviru - jasne to vidim na jednej rieke nedaleko kde clovek kedysi doslova nestretol ani nohu, dnes tam chodi rybarov tolko ze az... A stacilo ze som sa trochu prekecol - nie tu, ale to je jedno a na mieste kde naozaj bol okrem mna jeden rybar za uhorsky rok som nasiel 5 partii bobkarov s natahanymi snurami krizom krazom ze som sa len mohol zbalit a ist lebo skratka nebolo kam nahodit - to ze po tyzdni tam zase nebolo ani nohy je jedna vec, ale kolko tam ostalo svinstva po brehu si nevies predstavit.


Ale kazdopadne, ten sajrajt co po sebe tiezrybari nechaju nie je ten hlavny dovod preco to neuvadzam ani uvadzat nebudem - ten isty priklad ako hore, kvoli mojej blbosti - rovnakej ako uvedenie reviru v ML som prestal chodit na moje dovtedy oblubene miesto. Navyse, aj keby islo o miesto ktore mi je ukradnute, nevidim dovod aby som podobnym blbcom akokolvek ulahcil chytanie ryb.
N Sven - ® Čt 2.6.2011 13:30:27
Dalimil >> díky :-))
Dobře jsi udělal, žes ho sem překopíroval.
Jak se znám, uvrhnul bych ho na pranýř i se jménem, adresou a telefonem :-)
N van houten - ® Čt 2.6.2011 10:48:02
revír nikdo rozumnej neuvede, jenom mě štvou ty stupidity, co tam píšou, viz. "mokrej", "včerejší" atd., víte sami. Už je to na hitparádu nejblbějšího výmyslu.
N Dalimil - ® Čt 2.6.2011 10:38:15
JKL >> to by šlo taky...
N kozic - ® Čt 2.6.2011 9:48:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
Dalimil - >> Pokud jde o prozrazení revíru, tak to chápu, Zodpovědní lovci obávající se o svůj flek, či přímo nějaký malometrážní revír by tak neměli uvádět vůbec nic. Pokud se někdo obává, tak není lepší řešení. Jestli se ale obává chlubil, chápu že musí prožívat strašné dilema.
Fotografie se mi líbí a nemusí zachycovat jen živé ryby. Mě se třeba líbí fotografie Slávy Štochla, to je škola...
Pokud narážím na vyretušované fotografie alá MŮJ obličej a MÁ ryba, tak si toto nemohu nějak spojit s něčím jiným, než s egoismem lovců, které nenapadne zrovna vyretušovat i svou tvář.
Takže kdo má potřebu se pochválit a přitom nechce svá místa profláknout, nechť nechá třeba v ML jenom písemnou zmínku. Ale tomu by přece nikdo nevěřil, co?
N JKL - ® Čt 2.6.2011 9:28:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
Dalimil >> Ono je to tak že kdo nechce revír uvést neuvedo ho. Bude li to povinné - uvede nepravdivý. Napadá mne jiná možnost - co uvádět namísto revíru jen MO která tu kterou vodu obhospodařuje? Na lokalizaci by to vliv moc nemělo a třeba by byo znát která MO je dobrá. Také to není o ničem - ale kdo ví.
N Dalimil - ® Čt 2.6.2011 9:21:11
Sintrix >> nicméně nemyslím, že těmto pomůže, když bude napsáno, že někdo chytil kapra na Mocla 1...
N Sintrix - ® Čt 2.6.2011 9:14:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
Dalimil >> S touto definicí naprosto souhlasím. Kolikrát by člověk brečel nad tím, co po sobě někteří z nás u vody nechají. Když si někdo vezme rybu v souladu s RŘ, s tím vcelku i souhlasím. Horší jsou ti co to mydlí hlava nehlava, míra nemíra. Jen aby mrazák byl naplněný a v putyce aby na pivo bylo.
N Dalimil - ® Čt 2.6.2011 9:09:30
Sintrix >> socka ja chudák, asociál je ten, co dělá bordel... byla to reakce na předchozí příspěvek... na masaře jsem ani nereagoval, to je zbytečné...
N Sintrix - ® Čt 2.6.2011 9:05:00
Dalimil >> Co je to socka ? Jak by jsi ho definoval ?
Člověk s nízkým příjmem, nebo žijící(byť nedobrovolně) ze sociálních dávek, nebo synonymum pro člověka jehož chování je v celku neslušné.
N Dalimil - ® Čt 2.6.2011 8:47:04
Florish >> ale jo, ať nezveřejňuje, ale ať píše do ChlubiLovu....:-)
N Dalimil - ® Čt 2.6.2011 8:46:20
P!F >> jasně, i tak to je... mně nešlo o fotky míst, otázka ale zní na názvy (čísla) revírů... přece... a s tím bordelem to tak je, jak píšeš, ale na to nemá vliv, jestli je v ML číslo revíru napsané či není
N Dalimil - ® Čt 2.6.2011 8:44:22
Sven >> a právě proto jsem to sem překopíroval z ML...:-))
N Dalimil - ® Čt 2.6.2011 8:43:40
Vybliz >> takto otázka nestojí, uvědom si, že revíry mají mnoho hektarů, tak napsat Morava 5 není přece prozrazení lovného místa.
N roman - ® St 1.6.2011 21:42:55
Martin M. >> jj v poho....
N Martin M. - ® St 1.6.2011 21:35:35
roman >> jo takto... tobe neprozrazeni reviru nevadi, vadi ti retusovane fotky. Hm, to uz se bavime o vytvarnem citeni, do toho bych se nechtel zapletat ;-) Nechal bych to na lovci.
N roman - ® St 1.6.2011 20:42:44
syny >> hele pokud je foto tvoje tak se omlouvám--ale našel jsem ji tady http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=624821&page=6 -pod Maldou tudíž jsem celkem logicky napsal co jsem napsal....pokud vím tak jsem nikde nepsal že byla v ML...ale to je jedno. Odkaz jsem dal proto aby někdo viděl jaké fota nemám rád. Jak a proč ta fotka vznikla jsem neřešil a jak píšeš je mi potom prd. Pěkný den.
N roman - ® St 1.6.2011 20:26:52
Martin M. >> no nevím...co třeba tohle http://www.mrk.cz/Data/Pics/2005/15908.jpg....hodně jezdím po soukromácích a od jisté doby nedávám název bo je to tak trošku skrytá reklama-nebo néé? Jinak většinou jezdím vláčet na Moravu nebo Dyji což většinou píšu..je fakt že přesné číslo nepíšu. Pokud jsi četl múj příspěvek tak tam píšu něco vo tom že je lepší fotit tak aby nebylo nic poznat než začmárat celou fotku mimo fišky...myslím že to taky tak nějak dělám že. Tudíž problém nikde nevidím...
N Marty69 - ® St 1.6.2011 19:05:25
Martin M. >> Martine,napiš raději, jak to vypadá s kšiltovkama?
N Florish - ® St 1.6.2011 16:23:31 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
Dalimil - >> Zdravím, můj názor je takový, že by se nemělo dívat zkrz prsty na někoho, kdo si své oblíbené revíry utajuje a tají. Nevím teda jak ostatní, ale já mám rád revíry, kde je klid. A věřím tomu, že pokud někdo objeví nějaký revír, kde se vyzkytují pěkné ryby, určitě to nebude všude zveřejňovat.
N P!F - ® St 1.6.2011 16:09:45
Dalimil >> Inak pri tej fotke nespoznam revir ja pretoze som tam v zivote nebol. Sprav takuto fotku na rieke v mojom okoli a pravdepodobne ti rovno zadam suradnice cez google mapy... Jednoducho miesta kam chodim poznam celkom dobre. A ver mi ze sa najde dost ludi co pozna reviry kam chodis ty...
N P!F - ® St 1.6.2011 16:07:05
Dalimil >> Mas pravdu, je to pausalizacia. Ale ked sa pri nejakej rieke vystrieda 200 ludi, staci ked bude 10% z nich bordelari ( blbost, 50%+ minimalne ) aj tak tam ostane svincik ako keby sa tam prehnalo stado svin s pet flaskami...
N drozďák 30,42 - ® St 1.6.2011 16:01:25
Martin M. >> no tak to prrr. Chronicky pesimismus? Ale ne, to bych byl na světě stále nespokojen, a to já rozhodně spokojen jsem.

Neplést pesimismus se zkušenostním realismem.
N Martin M. - ® St 1.6.2011 15:28:46
drozďák 30,42 >> ja v tvem chronickem pesimismu take eleganci nenachazim ... a take tecka ;-)
N drozďák 30,42 - ® St 1.6.2011 15:16:02
Martin M. >> no sice si z té kraviny cos napsal dopoledne vybruslil, ale elegance v tom není ani z mák. Bez MRKu je fakt možno žít, mnohem spíše pro mě než pro tebe.
Howgh, domluveno.
N Martin M. - ® St 1.6.2011 14:20:07
drozďák 30,42 >> no vidis, je pro tebe MRK zbytecny, ale stejne sem chodis, podobne to bude i se zbytecnosti mujlov ;-)

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 13 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | všeobecné | ostatní ]

Co je nového - všeobecné
Oznámení - obecné
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - obecné
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniMS-Range Econ Feeder MH - 360cm

Za 2599
Velmi kvalitní feederový prut z vysoce komprimovaného uhlíku se štíhlým blankem. Korková rukojeť je zčásti opatřena protiskluzovým materiálem EVA.


akce, rybareniNové navijáky Daiwa Laguna EB

Nový model navijáku Daiwa Laguna SKLADEM! Tyto navijáky dle velikosti doporučujeme jak na přívlač, feeder, plavanou tak také těžkou přívlač a lehké kapraření.


Doporučujeme e-shop
Rubrika E-shopy
Rybářské centrum Olomouc Rybářské centrum Olomouc

Rybářské potřeby pro Vaše životní úlovky. Na prodejní ploše 160 m2 a na eshopu naleznete vše pro sladkovodní i mořský rybolov - navijáky,...