Příběhy vašich osobáků

Podělte se, se svými příběhy s vašimi osobáky a jiními trofejními rybama.
Autor diskuse: Carp II - Profil , 4.8.2010 všeobecné - druhy ryb, rekordy

Carp II - Profil | Út 31.8.2010 17:20:55

Kapříci

Carp II - Profil | Út 31.8.2010 17:18:36

čau tak aby to tafy nějak nezaniklo....:)

Carp II - Profil | Ne 8.8.2010 20:28:58

skoro muj osobak 87cm 16,5kg

LeoSNB - Profil | Ne 8.8.2010 20:23:36

Carp II >> měl 84cm :)

Hugo Fisher - Profil | Ne 8.8.2010 18:48:39

sliver - samolibý vůl >> :)

Carp II - Profil | Ne 8.8.2010 18:35:00

LeoSNB >> ale taky dobry. ikdyz ja na kila moc nejsem me spis zajima dylka. no jo no :)

LeoSNB - Profil | Ne 8.8.2010 13:39:41

Carp II >> Čau,já taky nee největší 12kg

Carp II - Profil | Ne 8.8.2010 12:08:20

Pěkné příběhy lidi

Carp II - Profil | So 7.8.2010 20:31:20

LeoSNB >> tak sem neudelal osobáčka jen 10 od 50-75

sliver - samolibý vůl - Profil | Pá 6.8.2010 12:09:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

KOLIBŘIK >> z dvoumetrové hloubky na metrapůl břeh jedním skokem ? Seš dobrej !

KOLIBŘIK - Profil | Pá 6.8.2010 12:04:51

Carp II - >> Zdravím.Můj kuriozní osobák je chycení mého trofejního lína kterého uvádím na svém profilu.On až tak zas mega velký není.Ten rok byl na Rozkoši uloven lín ještě o dva centimetri delší.Jenže??.Ten rok jsem se vrátil z vojny a po rybářské povinné absenci bych nejraději lovil nonstop celý rok.Byl jsem na svém milovaném revíru na Lužnici a v parném horku kdy by nikdo na ryby ani nohu nevytáhl jsem se rozhodl jít si na večer nachytat pár řezanů.V plavkách na boso jen s malým batůžkem přes rameno s mým Economem jsem se postavil na vysoký břeh a pokoušel jsem své štěstí při takové jemné šoulačce.Navázaný jsem měl na čtrnáctce vlasci malou krystalku a zmáčknutý chléb.Bez pdběráku jsem prohazoval nádhernou tůnku.Malý spláveček řezal vodu a najednou se mírně zastavil,otočil lehce zhoupl a tak ještě jednou a mírné potopení.Lehce jsem jen přitáhl vlasec rukou ale to stačilo ke krásnému kontaktu s rybou na druhé strně.Prut se krásně ohnul,tak jsem ještě lehce přisekl abych se ujistil a ptvrdil si že ryba sedí.Pánové rodeo v malé tůní začalo rybu jsem nemohl s tak jemným náčiním otočit ani jsem si nemohl dovolit nějaké velké přitahování.A tak jsme se dobrou čtvrt hodinku tahali.Já si nejdřív myslel že to je kapr ale způsob ryby na druhé straně byl o něco mírnější a ryba jezdila více do stran tak jsem věděl že by to i způsobu zabrání mohl být lín.Za několik momentů se na hladině zazelenalo přenádherné tělo královského lína.Ale jak na něj jak ho dostat z vody.Ryba byla již znavená a já asi metr a půl nad ní bez podběráku.Tak jsem se rozhodl že si budu muse proní dolů do té tůně zajít .Netušil jsem jak je tůn hluboká seskočil jsem dolů a hle voda v tůni byla minimálně dvoumetrová.Tak jsem po vlasci našel pod stromem mého krasavce.Kdo měl lína někdy v ruce žívého a ještě takového macka tak mi dá za pravdu že bylo co dělat ho pevně uchopit.Jenže já si ho nechtěl jenom pohladit já ho chtěl dostat na břeh.Na podruhý se mi podařilo lína hodit do trávy indiánským skokem z tůně ho zalehnout.Osvobodit a vrátit do své tůně kam patřil.Bylo to nádherné nezapomenutelné.Na tu tůn jsem chodil a chodím neustále.Letos to je rovných třicet let ale tkovou rybu jsem v této tůni jíž nikdy nechytnul

pechy - Profil | Čt 5.8.2010 17:42:29

kam!kaze >> díky )

Zdenoss - Profil | Čt 5.8.2010 12:10:42

Můj osobáček je z jedný, nejmenovaný jihomoravský vody. Začalo brát na oba dva pruty zarás tak sme s parťákem očekávali nějaký cejňáky. Po chvilce popotahování byl konečně ušmudlanej záběr. Kámoš na jeden prut vytáhl cejna, ten měl kolem čtyřiceti cenťáků. Po chvilce to nějaká ryba taky dotáhla do konce, vypadalo to na menšího kapříka, tak sem zdolával. Když sem u břehu viděl co sem tam dotáhl, tak sem byl pěkně překvapenej a amur asi taky, tak to vzal zpátky na otevřenou vodu. Po nějaký bobě super zdolávání se amura konečně podařilo dostat na břeh. Byl to krásnej amur 97 cm, váhu bohužel nevím. Tak se udělalo pár fotek a krasavec plave dál. Skvělej den na rybách, ryby brali jak divý a my sme si skvěle zachytali.

Shu-lin - Profil | Čt 5.8.2010 12:10:18

Jettys >> To byl defekt způsobenej neoznačenou dírou jako prase.

Sander - Profil | Čt 5.8.2010 11:57:08

Můj osobák jezdí trasu Strakonice - Volary už od doby, kdy jsem ještě ani netahal kačera. Je velice rychlý a pohodlný, ne nadarmo nese název Šumavská střela. S pořízením auta už se ale moc nevídáme. Stýská se mi. Hlavně po večerech, když jsem sám doma. Nedávno jsem přišel na šokující skutečnost, že bude Šumavská střela nahrazena poruchovými bezbariérovými Regionovami. Veškerá nostalgie na této trati se vytratí a zůstanou jen fotky.

ondiktt - Profil | Čt 5.8.2010 11:47:36

Carp II - >> 2 dni bez záberu kapra. Naraz o polonoci prišla poriadna smršť, búrka až som sa skoro po*ral. Potom nám odfúklo JRC bivak...všetko premočené, spacáky, lehátka a keď to skončilo tak som prehodil len tak boilu. Netrvalo to ani 5 minút, keď som zbadal padák (myslím záber od ryby). Prišiel som, zasekol som a bol tam. Pekne ohnutá udica, cievka sa točila a ja som vedel, že mám na prúte peknú rybu. Jazdil zo strany na stranu a potom aj hore prúdom- nádhera. Po asi 15- 20 minútach netrpezlivo pozeráme pri brehu, čo sa vynorí z vody. Ujo hovorí: ,,Boha, jaký kaper!"- ja som ho stále nevidel. Znova sa ukázal v celej svojej kráse a ujo ho podoberá. Mal 77cm. Krásny lysec, niekto si možno povie, že taký kapor sa chytá často, ale ja som si vylepšil osobáčik zo 76cm na 77cm. Po odfotografovaní bol pustený na slobodu...:-D

Jettys - Profil | Čt 5.8.2010 11:19:46

Shu-lin >> ještě si zapoměl napsat tu o přední nápravě

Shu-lin - Profil | Čt 5.8.2010 11:01:42

Bylo to takhle jednou z jara asi před třema léty.Bylo ráno,po dešti a měl jsem zrovna jet do práce.Co čert nechtěl,Scénic už poněkolikáté vypověděl službu.Diagnóza,odpálená cívka.To byla poslední kapka.Pár dní na to jsem ho poslal do hajzlu a na doporučení kamarádů jsem zakoupil VW Golf III Variant TDI.
Slouží dodnes bez problémů.

LeoSNB - Profil | Čt 5.8.2010 10:54:43

Carp II >> jedu jen na Dešnou s kámošem má narozky tak jsem pozvanej :)
Ale já už jsem semnka poslal příběh jsem první :P a poděkování jsem nedostal :D

ZN - Profil | Čt 5.8.2010 10:34:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Příběh mého osobáku je prozaický. Narodila se mi dcera a všechno se tak nějak proti mě spiklo, či co, a během dne jsem vypil litr a půl slivovice. Několikrát jsem se k tomuto osobáku přiblížil, ale nikdy ho už nepřekonal.

Carp II - Profil | Čt 5.8.2010 10:30:17

drozďák 30,42 >> volha

drozďák 30,42 - Profil | Čt 5.8.2010 10:28:50

Carp II - >> který příběh bys chtěl slyšet? Ten o Šádě hundrtce, anebo Volze?

afjee - Profil | Čt 5.8.2010 10:19:19

Zatím není až tak čím se chlubit, takže zanedlouho sem zase zavítám už s fotkou :o)))

GRUPA - Profil | Čt 5.8.2010 10:01:11

Carp II - >> Byl jeden letní večer a já seděl u prutů na sumce, na jednom jsem měl rybku kolem 20 cm, a na druhé jelce 42 cm, v hlavě se mi promítal týden starý zážitek, když kámoš doslova a do písmene vybojoval 192-ku, šla zpět a já seděl na stejném místě.
Pomalu se začínalo smrákat, už byla z 95% tma, když jsem stál vedle prutů, a čůral, v hlavě se mi honilo..proč mě to neveme aspoň nějakej malej....jednu jízdu sakra..A v tom to přišlo...............hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr​rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr​rrrrrrrrrrrrr, jak puma jsem skočil k prutu s menší rybou a zaklapl bait, ale pořád hrhrhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr​rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, sakra je to ta s tím jelcem, zásek, 1, 2, 3, a byl tam, nic jsem nepřeklapával a pletenka na 98 kg udělala na mých prstech výstavní a bolestívý zářez, ale to mi bylo v tu chvíli úplně jedno.............
plave dál
Ať ti to hrčííííííííííí

Knapík - Profil | Čt 5.8.2010 9:50:32

Tenhle hrouzek se dlouho a urputně bránil, ale nakonec jsem ho přemohl a nasytil jím rodinu i celý panelák ... :)

Carp II - Profil | Čt 5.8.2010 8:51:06

foxxx >> jeseter nádherná ryba :)

kam!kaze - Profil | Čt 5.8.2010 2:39:58

pechy >> Krásná ryba!Gratulace nejjj.To se podaří jednou za XXX let.

ABU Master - Profil | Čt 5.8.2010 0:20:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Mou 94ku jsem chytil v době, právě když brácha zdolával na druhé straně rybníka suma 116cm. Proto jsem bohužel nemohl být vyfocen s rybou v náruči...