Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 21:15:36
Myslím, že vše, co mohlo tuto otázku obohatit, už bylo řečeno a tak uzamykám tuto diskusi. Děkuji všem přispěvatelům a kvituji s povděkem, že se tady diskutovalo velmi korektně.
Přiznávám ač nerad, že jsem se ve svém úsudku mýlil, když jsem odhadoval, že výsledek hlasování bude zhruba 50/50.
Njarda 2004 - Profil | Út 16.3.2010 21:15:01
Martin M. >> Martine procento diskuzí je určitě zajímavé ale někdy koukáš na monitor desítky minut a nejde si o ničem psát. Buď odpovídáš stále dokola nebo narážíš na staré diskuze.
Npedy - Profil | Út 16.3.2010 21:14:10
obecně ne. dá se to vypozorovat na jiných servrech, kde k tomu došlo. sice by se snížil počet příspěvků ale kvalita by se nezvýšila, k té se člověk musí propracovat
NFlip - Profil | Út 16.3.2010 21:13:10
sakra chlapi co chcete-každá otázka má svého moderátora-pokud se někdo necítí že to ukočíruje,tak ať to raději ani nezadává.Pokud chce ze své otázky vyždímat požadované informace,tak ji musí také moderovat a ne čumět na to co z ní vyleze.Myslím že admini dali do rukou zadavatelů dost hybných pák aby s nimi mohli přiměřeně nakládat.
NMartin M. - Profil | Út 16.3.2010 21:12:05
anakonda >> kdyz odectu privatni diskuse, tak pocet zapisu nyni dosahuje oproti lonsku touto dobou cca 135%. S privatnimi jeste o neco vice.
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 21:10:05
Bosanac >> jsi fakt paranoidní. Už si opravdu nedokážeš představit, že by se tazatel ptal přesně na to, co napsal? Proč v tom hledáš něco jiného, když tam nic jiného není?
NVítek - Profil | Út 16.3.2010 21:08:27
s rozumným si vždycky vyjasníš stanoviska, a hňup zůstane hňupem
Njarda 2004 - Profil | Út 16.3.2010 21:08:22
anakonda >> Zdravím tě a k tvé odpovědi bych něco dodal. Tohle není věc jen MRKu ale každého kdo otázku založí a kočíruje, pokud prudič dostane jasně na jevo že v otázce není vítán nebo použiješ možnost jedné z karet tak je klid a diskuze dál pokračuje v "rozumných" mezích. Druhou věcí je když takovou otázku založí přímo člověk, co jak jelito jen provokuje těžko se taková diskuze uvede do rozumných kolejí a většinou se v takové diskuze drží jen ti co si rozumí se zadavatele. Jinou věcí jsou privátní diskuze tam z tebou souhlasím že to ubírá na atraktivitě MRKu a toho co se tady probírá. A to že tady je někdy nuda je celkem normální dlouhá zima spoustu témat už je vyčerpáno a není pomalu o čem mluvit ale to se změní z příchodem nové sezóny.
NBosanac - Profil | Út 16.3.2010 21:08:00
drda >> Tak napis ten duvod , nerad hodim kolem horke kase , jsem rad kdyz mne nekdo uprimne nekam posle nez kdyz klickuje .
Nboyscout - Profil | Út 16.3.2010 21:03:29
Bosanac >> vzdej to dokud je čas :-)
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 21:00:23
Bosanac >> já zase reagoval na tento příspěvek: Bosanac - ® Út 16.3.2010 20:08:14
Jestliže neznáš důvod proč jsem založil otázku, neznamená to ještě, že důvod neexistuje.
Nic víc, než co víte vy ostatní, nevím nebo o tom aspoň nevím.
Nrak666 - Profil | Út 16.3.2010 20:57:09
Omezený je to už dost...ještě se tady může začít prohánět bis a jiné....stačí Martin.M. soukromník jak víno. I usa může závidět!!!
NBosanac - Profil | Út 16.3.2010 20:54:54
drda >> Odpovedel jsem na tento tvuj prispevek :
drda - ® Út 16.3.2010 20:22:25
Bosanac >> nepochopil jsi mě. Nemá smysl se bavit o tom, jak to budu řešit, když ještě nevím, zda to budu řešit.
Dosadil jsem ze asi vis neco vice nez ostatni , o reseni jsi psal ty .
Nanakonda - Profil | Út 16.3.2010 20:49:57
iva >> Provokovat se smí.Provokace jsou zdravé.Urážet se nesmí.
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 20:49:41
Bosanac >> v zadání není nic o tom, že já budu něco řešit. To sis tam dosadil sám. Sám si tedy i odpověz.
Niva - Profil | Út 16.3.2010 20:44:17
ne. ne. jediný, co je na škodu jsou vulgarismy a urážky - diskuse se zasekne u dvou, co do sebe šijou a nepostupuje dál. Tady jen s profes.zájnu čtu, ale chodím na ještě jednu (tématickou, ale babskou) diskusi a tam se používá "vykřičník": upozorní na pravidlo NEURÁŽEJ, NEPROVOKUJ, když to jede dál, diskuse se zamkne. Konec. Ale dneska znemožnit přístup je sranda, která jde vyřešit za chvíli a prudič je zpátky.
NBosanac - Profil | Út 16.3.2010 20:43:53
drda >> Asi vis neco vice nez ostatni plebs .
Nemuzeme se pochopit ani bavit o tom co a jak to budes resit kdyz ja nevim CO budes resit a ty jeste nevis zda to vubec budes resit .
Nmabode - Profil | Út 16.3.2010 20:41:17
drda >> no mas pravdu no..ja tu nejsem dlouho,ale na dost forech(tedy na kazdem foru)se vzdycky nekdo takovy objevi..
Nvydrák - Profil | Út 16.3.2010 20:36:00
anakonda >> Naprosto souhlasím.Bez štik v rybníce plném plotic je móóc velká nuda.
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 20:35:34
MIPS >> mabode - 16.3.2010 20:30:59 >> máš pravdu. Byli tu prudiči, kteří párkrát "dostali přes prsty" a dnes tady patří mezi oblíbené celebrity. Prostě je stačilo správně nasměrovat :-)
NPavel S. - Profil | Út 16.3.2010 20:33:09
anakonda >> To je jasná věc.Jak jsi napsal bez ní to nejde.
Nanakonda - Profil | Út 16.3.2010 20:32:27
MIPS >> mabode - 16.3.2010 20:30:59 >> Tak prudiče ignorujte a je to.Proč byste jim omezovali přístup.
Nmabode - Profil | Út 16.3.2010 20:30:59
drda - >> Ja nevim..podle me pro urcity lidi ktery se provokacema bavi by to bylo dobry..jenze zas muzou byt lidi kterejm proste jednou neco ujede a mit bloklej ucet je zas naky prehnany si myslim..Pro lidi co nonstop prudi a je to jejich stala cinost tak neni broblem BAN obejit..pro kazdeho prace na 3minuty:/
Nanakonda - Profil | Út 16.3.2010 20:30:48
Pavel S. >> Já jsem rád,že jsou tu lidé,kteří čeří vodu.Představ si,že by v politice chyběla opozice.To je potom vláda jedné strany.Důležité není opozici nemít,ale s opozicí se vyrovnat.
Nanakonda - Profil | Út 16.3.2010 20:28:44
drda >> Netvrdím,že to je zábava.Tvrdím,že to není nuda.A také tvrdím,že to není povinné.To znamená,každý má možnost se buď zůčastnit nebo nezůčastnit.Každý si může vybrat,co ho zajímá a baví.A i špatný názor,který je v diskusi překonán je pro účastníky diskuse poučný a vede k jejich odbornému růstu.Nemyslím tím vulgární urážky.
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 20:23:48
anakonda >> no je to tvůj názor a já ho respektuji. Já mám o zábavě jiné představy.
NPavel S. - Profil | Út 16.3.2010 20:23:34
anakonda >>Zdravím tě.K tomu není co dodat :-)) Jenom se divím,že se zde ještě neprojevuje náš oblíbenec.
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 20:22:25
Bosanac >> nepochopil jsi mě. Nemá smysl se bavit o tom, jak to budu řešit, když ještě nevím, zda to budu řešit.
Nanakonda - Profil | Út 16.3.2010 20:21:19
drda >> To si piš,že v takové míře.Loni v tuto dobu jely na MRKu zajímavé diskuse o 106.Poté co udělali privátní diskuse je mrtvo.Copak si toho hoši nevšímáte.Zaplať pán Bůh za každého prudiče,který to tu trochu rozbouří a zvedne.Takovou nudu jako letos jsem tu v minulosti nezažil.A jak to bude nuda,nebude to navštěvované.Bez návštěvy kina i divadla krachují.Mrk je jen divadlo takové "rybáři sobě."
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 20:19:11
certbert >> to jsi mě rozesmál, vydro :-)
NBosanac - Profil | Út 16.3.2010 20:17:50
drda >> Promin ale pletes si dva ruzny pojmi . S tou holkou uz hodim a zajedu mozno i na veceri . Stejne jako jsem registrovan tady a prispivam . Nejsem neregistrovan a premyslim jestli se registrovat nebo ne .
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 20:17:10
anakonda >> jo, to je jedno z úskalí. To by opravdu mohlo hrozit i když asi ne v takové míře, jakou jsi nastínil.
Ncertbert - Profil | Út 16.3.2010 20:14:44
drda >> máme snad se je tady naučim chytat-:o)
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 20:10:28
Bosanac >> budeš s holkou rozebírat, kam spolu půjdete na procházku, když ti před tím řekne, že s tebou nikam nepůjde?
Nanakonda - Profil | Út 16.3.2010 20:09:36
Jestliže omezíte přístup na MRK,omezíte diskusi.Jestliže omezíte diskusi, omezíte návštěvnost.Jestliže omezíte návštěvnost,omezíte reklamu.Jestliže omezíte reklamu, omezíte příjmy.Jestliže omezíte příjmy,omezíte MRK.Legrace a pohoda končí.Budete vypadat jako parta hlupáků,kteří se snažili korigovat přirozený vývoj a přitom pohřbili sami sebe.
Chytrý diskutující si s hloupým arogantem v disusi snadno poradí,na to není třeba umělé omezení.Privátní diskuse a aura je pokus o umělé ovlivňování elit,který je pouze začátkem konce MRKu.
Nstrejka - Profil | Út 16.3.2010 20:08:49
"jisté" v žádném případě, konkrétní by stálo za posouzení, ale personal ban mi zatím bohatě stačí, jen ho využívat...
NBosanac - Profil | Út 16.3.2010 20:08:14
" drda - ® Út 16.3.2010 17:55:57
Pike zminimalizovaný >>nespecifikoval jsem schválně. Jak píšeš, těch omezení může být několik a každé bude jinak účinné či neúčinné. Každopádně jsem ve vývoji MRKu mírný skeptik. "
Bez specifikace omezeni jehoz cilem by bylo zvyseni urovne prispevku jak pise zadavatel , tato otazka dela na mne takovy dojem ze tazajici by neco zmenil ale nevi sam co a jak .
Bohuzel nespecifikuje jak sam pise schvalne . Nevim pak proc vubez zalozil tuto otazku . Takto kladena otazka je zavadejici protoze kazdy si predstavuje urcita "omezeni" jinak .
Sam si predstavuji i placeny vstup a tzv VIP zonu , neco co uz popsal Mr.Stik . Ani v te VIP zone nepotrebuji videa a rady od zkusenejsih . Tak jako tak prevazna cast skalnych Mrkaru hodi kvuli lidem ktere tady potkava a ne kvuli videum a poradne .
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 20:05:41
certbert >> a máte tam tak daleko od nás ještě vůbec nějaké ryby? :-)
NVenca888 - Profil | Út 16.3.2010 20:00:42
drda >> no vidíš... chtít udělat svět krásnější je sice chvályhodný, ale bez znalosti způsobu, jak toho dosáhnout, to vidim spíš jako úsměvný. :-)
A jak jsem už napsal - nemyslim si, že by se tady dělo něco tak tragickýho, navíc zakladatel diskuze disponuje způsobama, jak si ji ochránit dle vlastních kritérií. A ostatní mají na výběr, jestli se jí zúčastněj nebo ne...
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 20:00:06
certbert >> o kolik km jízdy autem je to, než budu házet tím kamenem ? :-)
NPrazak.Petr82 - Profil | Út 16.3.2010 19:58:30
Wamp >> každý den je jeden pitomec ready ti vstopit do cesty ....
Ncertbert - Profil | Út 16.3.2010 19:56:42
drda >> máš to kousek co kamenem hodíš a zbyrek pěšky dojdeš-:o)))
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 19:54:42
Venca888 >> netvrdím, že je to jednoduché. A v nějakém subjektivním hodnocení někoho druhého také nevidím žádnou výhru.
NMallos - Profil | Út 16.3.2010 19:52:28
já bych uvítal omezení příspěvků za den, třeba na pět. kdo to má všechno stíhat číst :-)
Nrams - Profil | Út 16.3.2010 19:42:21
drda >> To není odpověď, chtěl jsemTVŮJ názor, pokud ho nemáš jdu vázat háky.
NVenca888 - Profil | Út 16.3.2010 19:42:16
drda >> snažit se zbavit někoho nepohodlnýho (jakkoliv oprávněně) spolehnutím se na to, že sám odejde? to jsem skutečně nepochopil.
Otázka principu selekce takovejch lidí se mi zdá vcelku zásadní. Jasně, že by bylo lepší zbavit se "špatnejch lidí", ale to rozhodnutí bude v naprostý většině případů hrozně subjektivní. Jsou tu lidi, který nemusim, kdežto někdo další je s nima zadobře a naopak. Stejně tak vim o tom, kdo by se nejradši zbavil třeba mně, přestože já sám se "na to necejtim". Dost možná by se našli i tací, co maj podobnej názor na tebe. Tedy stanovit kritéria je dost obtížný. Vyjma nějakejch extrémních situací, který můžou správci řešit individuálně.
NWalleye - Profil | Út 16.3.2010 19:41:45
kakr >> Jasně ve svém příspěvku píšu,že vše ve vší slušnosti.Chápu,že když nebude chtít tak .... No ale... Když zde na MRKu čtu některé výroky určitých,,taky"členů tak se fakt divím,že jim někdo nezamezí přístup.
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 19:40:52
certbert >> když ty teď bydlíš móóóc daleko :-)
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 19:40:06
Mr.Stick >> ano, ignorace je vynikající a naprosto nenásilný způsob omezení přístupu, ale fakt jsem tady sledoval několik mnoho diskusí s prudičem a v podstatě to nikde nezafungovalo. Ale jinak jsou tvé názory docela konstruktivní (bez legrace).
Nkakr - Profil | Út 16.3.2010 19:35:42
Walleye - altered ... >> Walleye - 16.3.2010 19:29:34 >>
Nemáš tak úplně pravdu, členství v o.s. což jsou oba svazy není nárokové. MRK je soukromý server a když si majitel nebude přát Tvou přítomnost, tak Ti přístup zablokuje a nic nenaděláš.
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 19:34:39
rams >> dnes v Plkárně byl odkaz na jednoho člena MRKu s komentářem "posila MRKu". Zlepšení úrovně podobných příspěvků, které napsal například teno člen, mám na mysli.
Ncertbert - Profil | Út 16.3.2010 19:31:43
drda >> no nějak se setkáme -:o)
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 19:30:53
Venca888 >> ve obecné rovině a do jisté míry ano. Ale promiň, to už se zase dostávám, kam nechci.
NMr.Stick - Profil | Út 16.3.2010 19:30:27
drda >> To, že nemá někdo přístup k PC, respektive k netu, není omezený přístup. To je "problém" těch lidí, ne MRKu. To bych taky mohl říct, že mám omezený přístup k BMW X5, protože na něj nemám prachy. Trochu blbost, ne? Když už sem zabrousí nějaký kretén, jakože už jsem jich tady pár poznal, dá se to prostě vyřešit banem a ještě líp, ignorací uživatelů. Bez publika nikdo problémy dělat nebude. Ale zavést restriktivní opatření, ať už jakéhokoliv druhu, to ne.
Dovedl bych si maximálně představit placenou verzi MRKu, kde by dotyční, co by zaplatili, měli přístup k materiálům, které by běžní uživatelé neviděli. Sám takhle platím členství na pár www, povětšinou spojených s muzikou a funguje to.
NWalleye - Profil | Út 16.3.2010 19:29:34
drda >> Členství v ČRS nebo MRS je přístupno všem. MRK jako takový snad taky.Psát své názory,samo,že ve vší slušnosti má právo taky každý tak tady dělat nějaké kastování,VIP nebo nějaký extra club pro rybáře.Myslím,že zakladatelé tohoto serveru takto mysleli taky. MRK pro všechny kdo se chtějí registrovat a chtějí něco zdělit a přiučit se.To je taky základ demokracie která tohle před rokem 89 neumožnovala.Jesli se někteří cítí něco víc tak mají možnost si založit vlastní server.Toť vše.
NWamp - Profil | Út 16.3.2010 19:28:17
Předem chci napsat, že jsem nečetl předchozí celou diskuzi a vyjádřím se tedy pouze k zadané otázce.
Ano, myslím si, že jako krajní řešení by se to mohlo zavést, ale neumím si moc dobře představit jak konkrétně nastavit prametry, od kdy, od jakého výrazu, či příspěvku někomu omezit přístup - na týden, na měsíc, na vždy? Dále je tu otázka nového přihlášení stejného delikventa pod jiným Nickem...
Ale jako krajní opatření normální společnosti si to představit umím, je to něco jako ochrana společnosti před pitomci - viz. Dělnická strana (DS --- DSSS) atd... před pitomcem asi neutečeš...
NVenca888 - Profil | Út 16.3.2010 19:27:24
drda >> nechápu. to jako, že by se nevhodný přispěvovatelé vyautovali sami?
Nrams - Profil | Út 16.3.2010 19:25:38
drda - >> Já si myslím, že to myslíš dobře, ale nečetl jsem celou diskusi a možná bych tě v něčem i podpořil, jenom nevím co to je:"zvýšení úrovně příspěvků a diskusí vůbec". Hlavně neber příspěvek ironicky.
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 19:24:37
Venca888 >> fakt ne? A co kdybys například o tom (ostatně jako i teď) mohl rozhodnout sám? Zvážil bys pro a proti (ostatně jako i teď) a buď bys na MRK šel nebo ne.
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 19:21:42
Mr.Stick >> možná se k tomu mnoho lidí staví odmítavě jen proto, že si prostě neumí představit jiné omezení, než zákaz v nějaké (jakékoliv) formě. Ale tak to přece vůbec není. Což už teď v této chvíli nemá většina rybářů na MRK omezený přístup prostě jen proto, že nemá přístup na net?
NVenca888 - Profil | Út 16.3.2010 19:21:09
na první pohled to sice zní dobře, ale věru bych nechtěl bejt ta osoba, která objektivně rozhodne o oprávněnosti či neoprávněnosti přístupu jednotlivejch přispěvovatelů... a jinej způsob selekce mě nenapadá.
občas se tu sice objevujou nepěkný excesy, ale nemyslim si, že by to bylo tak hrozný. některý diskuze jsou sice znehodnocený offtopic příspěvkama či nevhodnym chovánim diskutérů, ale to je věcí zadavatele, kterej má dostatečný pravomoce k regulaci dle vlastního uvážení...
NBláža - Profil | Út 16.3.2010 19:20:46
Jednoznačně NE , každý zde občas uletěl, ale taky se může stát tím , kdo umí poradit a úroveň vyjadřování je pouze vizitkou toho určitého jedince. Myslím, že na některé notorické provokatéry už většina ani nereaguje a buď se změní sám, nebo se sám odepíše.
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 19:17:48
pepa-č >> zvolím asertivní tón: tak ať je tedy po tvém :-)
Njudas.d - Profil | Út 16.3.2010 19:17:33
drda >> opravdu kvalitních příspěvků je tu málo!Snad na priv. vláknech to aspoň zavání kvalitou:-)
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 19:16:49
certbert >> nechával jsem potvrzení své účasti až na dobu, kdy budu vědět, zda uspějeme v jednom VŘ. Pokud ano (dozvím se zítra), tak si můžu na sraz nechat zajít chuť. Zase budu omezován :-)
NMr.Stick - Profil | Út 16.3.2010 19:16:33
Omezení přístupu na MRK?
NE!
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 19:14:03
Walleye - altered ... >> Walleye - 16.3.2010 19:08:01 >> můžeš to trošku rozvést? Čím by ti to tu dobu připomínalo?
NFigos - Profil | Út 16.3.2010 19:13:43
To bych spíše zakázal jen ty chytrolíny co se tady věčně jen s každým hádaji a kazí diskuze a članky.Jinak nevidím proč by se to mělo dělat.Jsem jinak tady spokojen a né jen já určitě.
Ncertbert - Profil | Út 16.3.2010 19:13:34
drda >> řeč dáme na Jihosrazu-:o))
Nrams - Profil | Út 16.3.2010 19:11:22
drda >> Když myslíš.
Ndrda - Profil | Út 16.3.2010 19:09:30
rams >> admina taky nemůže dělat kdejakej votrapa.
NWalleye - Profil | Út 16.3.2010 19:08:01
drda - >> Ne ! To by už připomínalo opět dobu před rokem 1989 !! Děkuji ale raději NE !
Nrams - Profil | Út 16.3.2010 19:00:00
Sven >> Já nevím...