Váš nejkrásnější zážitek

Napište mi přátelé váš nejkrásnější zážitek z rybařiny, váš nejzajímavější úlovek.
Autor diskuse: KOLIBŘIK - Profil , 7.3.2010 všeobecné - ostatní

Tóny - Profil | Čt 8.12.2011 21:36:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

KOLIBŘIK >> tak to musel být zásun člověče hlavně,že jsi se nezapoměl pochválit jako vždy!

Levandulak - Profil | St 17.3.2010 12:45:13

Joe Smoker >> jj přesně tak. Mám i dvě fotky v profilu snázvem Pohoda po ránu. To je přesně ono. Paráda :-)

Salamanterus - Profil | Po 15.3.2010 21:17:18 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Jeden z mých nejkrásnějších zážitků byl lov na soukromé rybníce na vysočině. Den byl obyčejný jako každý jiný. S dvěma kamarády jsme vyrazili na ryby. Slunce se vyšvihlo vysoko nad oblohu a já čekal na první záběr. 4ekali jsme až do 19 hodin do večera. Únava již padala na naše bedra a začali jsme vytahovat naše montáže na kapry z vody. V té době jsem míchal 1 ze svých prvních krmení, a tak není divu, že celé zůstalo nalepené v krmítku a navíc na něm byla nalepena celá koule, takže jsem nenahodil dále jak 10metrů. I já jsem začal balit. Poslední okamžiky zdržování, ale byl jsem přemluven a vytáhl udici. Na háčku se třpytil 28cm zlatý tloušť, jedinná ryba dne, která na tom háčku vězela nejméně hodinu. Inhed jsem ji pustil zpět do vody a s tajným přáním na rtech jsem od revíru odešel.

TWIN 69 - Profil | Po 15.3.2010 21:14:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

KOLIBŘIK - >> promiň za moji odpověď do této ankety,ale můj dnešní největší zážitek z rybařeny je ten dnešní.Sice jenom tady na netu,ale stojí za to.Je to zážitek sledovat diskusi Škodná na Mrku.To je opravdu nářez.i když to nemá s přírodou nic společného!!!

Joe Smoker - Profil | Po 15.3.2010 21:08:14

Levandulak >> ;-) není o čem mluvit,viď? Kdo nezažil,nepochopí......

bart.bm - Profil | Po 15.3.2010 17:37:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

KOLIBŘIK - >> Dám zde trochu bolestný zážitek o))
Jednou jsem seděl se svou známou na rybách.Bylo to navečer a my tenkrát chodili jen na knoflík na amury.K ostrovu je to pěkný kousek a známá se pokoušela tenkrát nahodit co nejblíž ale hodila to tak akorát pod nohy o)) vytáhla to(rohlík nasál vodou a trochu změkl) a prohlásila památnou větu,,Jak na Mušově!"Rozhoupala rohlík s olovem před sebou a ladným obloukem ho poslala za sebe a obula se tak razantně že by se ani chlap nemusel stydět.Ale co se nestalo.Neodhadla dobu letu a opřela se do toho trochu později než bylo zdrávo načež zazněl do nastávajícího večera můj řev.Než tento řev zraněného zvířete utichl ležel prut na zemi předemnou a dotyčná byla odemě tak cca 50m.Na pronesenou větu mezi zuby,,Pojď sem!" následovala odpověď,,Nejdu ty mě hodíš do vody!" ,,Nehodím neboj musíme to vytáhnout!" ji povídám.Na to že jsem měl hák jak na sumce zaraženej v tricepsu tak jsem byl klidnej jak želva.No nakonec nezbilo nic jiného než háček odstřihnout uštípnout lopatku a provléct ho ven.No operace se zdařila a dnes se tomu kolikrát zasmějem při společném lovu.

Aďo - Profil | Po 15.3.2010 15:28:18

Minule leto som sa ponaral pri ostrove, z cielom najst vhodne miesto na zakrmenie. Nadychol som sa a ponoril, ked z pravej strany som zaregistroval nejaky tmavy tien. Otocil som sa a zbedal velkeho liena ako si plave ku mne. Priplaval predo mna a ostal tam stat. To uz som nevydrzal z dychom a vynoril som sa. Nadychol som sa a ponoril znova. Lien tam este stale bol. Len tak pozeral, potom zakruzil okolo mna a pokojne odplaval. Este nikdy v zivote som nevidel taku zvedavu rybu! :-)

Metalfish - Profil | Po 15.3.2010 14:56:09 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

KOLIBŘIK - >> Každá vycházka je originální, nikdy nevíš co se ti přihodí nebo co chytneš - to je to nejkrásnější... ! Určitě nejhezčí okamžik byl ten, když jsem byl na jedné krásné vodě a nic nebralo, tak jsem se šel podívat okolo revíru a u břehu jsem viděl kapry ( nevím jak velcí byly zakalená voda - jen jsem viděl chvílemy ty ohromné ploutve ), jak cosi pasou metr od břehu. Nahodil jsem tam s malou udičkou ( kmen. vl. 0,18mm ) a pozoroval jak se splávek pomalu rozjíždí, až když jsem zasekl viděl jsem to ohromné tělo jak vyrazilo přímo do kořenů a pak už zmizel, po chvíli se to tam uklidnilo a opět se tam začalo něco dít, tak jsem vzal pořádnou udici a vytáhl kapříka 50cm.... Hold škoda, že mi tam ten zdrhl :( Ale vzpomínka je to krásná a vzlášť v tomto období zahřeje u srdce :)

TWIN 69 - Profil | Po 15.3.2010 14:47:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

KOLIBŘIK - >> minulý týden jsem byl nakupovat v Brně s celou rodinou.až nakonec jsem se dostal do rybářské prodejny.už toho bylo za celý den na mě moc a chtěl jsem se trochu uklidnit.prohlížel jsem si rybářské křesla a uvažoval jaké by se mi hodilo.Do jednoho jsem zasedl a na chviličku zavřel oči.Docela živě jsem si představil jak sedím zrána u vody,ptáci zpívají,ryby skáčou nad hladinu a já čekám co mi zabere na háček.Když jsem se probral,byl jsem opět zpátky v realitě a když se mně moje žena ptala co se tak blbě směju,tak jsem jí řekl,že by to stejně nepochopila.ALE,jak mě bylo v té chvilce dobře!!!

Levandulak - Profil | Po 15.3.2010 14:40:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Joe Smoker >> Tak tohle jsem přesně chtěl napsat. To je tak nádherný, že to se nedá popsat. Ještě k tomu ráno popíjím něco teplého z termosky a pak jak to sluníčko začne a pálit, tak to je pro mě největší relax, jaký si dovedu představit. A upřímě v tuhle hodinu, nejsem skoro ani rád za jakýkoliv záběr, prootže ta krása tak rychle končí, že několikaminutovým vytahováním o to přijdeš. A to je škoda...

Joe Smoker - Profil | Po 15.3.2010 14:03:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

KOLIBŘIK - >> Znáš ten pohled,když přijdeš v létě brzo ráno k vodě? Pomalu svítá,z vody se zvedá lehkej opar,na hladině se oběvujou kola od rybí drobotiny a ptáci začínaj zpívat.... Tak to je můj nejkrásnější zážitek. Pokaždý ;-).

KOLIBŘIK - Profil | Po 15.3.2010 13:56:21

KOLIBŘIK - >> Zdravím.Ůmyslně jsem prozatím sám nezasahoval do mé diskuse abych si mohl v naprostém klidu přečíst vaše nádherné zážitky od vody jak přímo se samotným rybolovem tak i s nejzajímavějším ůlovkem.Máte přátelé absolutně ve všem pravdu u vody se dají zažít neobyčejné příběhy a při samotném rybolovu se dají chytnou všemožné ůlovky.Já přispěji i svým nejkrásnějším rybářským zážitkem který jsem prožil hned první léto po vojně.Psal se rok 1980 a já natěšený s dvouletého rybářského abstáku jsem vyrazil s mojí láskou která na mě poctivě čekala když jsem hlídal dva roky naše státní hranice.Společně i se svojí láskou jsme odjeli na tři neděle na pískovny k Veselímu nad Lužnicí.Jelikož jsem tento revír výborně znal a věděl jsem že jsou na tomto revíru krásní kapři kteří milují hrách tak jsem řádně tři dny před samotným rybolovem zakrmil.Přišel de D a já společně s mým milovaným děvčetem poprvé nahodil na můj milovaný revír na který jsem se celé dva roky těšil ve dne v noci.Záběry nepřicházeli a tak jsme se věnovali sami sobě.Ani nevím jestli jsem byl zrovna v tom nej ale asi rozhodně ANO.Po naší společné akci jsem si uvědomil že mám také nahozeno.Natáhl jsem si kalhoty a jako správný muž a rybář po dobře vykonnané práci jsem šel zkontrolovat pruty.Jaké ale překvapení mě čekalo si asi můžete domyslet.Jeden prut chyběl zůstaly jen vyvrácené vidličky.Závěr jasny,zřejmě jak jsem měl zasunuto tak přišel záběr od kapra a já neměl odbržděno,prostě jsem zapoměl.Sami výte jak toho lišák kapr umí využít.A tak jsem přišel při mých radovánkách o jeden můj skvost prut SHAKESPEARE CONCORD s navyjákem Shakespeare BALL BERING 2200.na tu dobu mercedes .To děvče jsem si potom vzal a prožili jsme spolu krásná léta.A ten druhý prut protože jsem měl pár mě zůstal ve skříni na památku na naše společné líbánky na Vlkovských pískovnách

DADE - Profil | Ne 14.3.2010 22:04:32 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

KOLIBŘIK - >> Kamarátovi sa podarilo za sezónu chytiť 2 krát sovu ,tá druhá bola Plamienka,do silonu sa obe zamotali počas letu. Bol som pri tom, neuveriteľné,obe to prežili,len boli vyľakané.

Lauri - Profil | Ne 14.3.2010 21:47:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Krásných zážitků mám od vody dost a dost, ale tento beru jako jeden z nej...........
Bylo to v den zahájení lovu dravců, vyjeli jsme s kamarádem na předem vytipované místo. Bohužel to co jsme viděli při příjezdu na čtvrtou ranní by se dalo přirovnat jako když se někde něco rozdávájí zadarmo. Spousta rybářů kteří už měli nahozeny dva pruty na položenou. Sešli jsme od auta k vodě a pokračovali jsme podél břehu na nějaké volné místo kde by jsme si mohli aspoň zaházet. To místo jsme nenašli ani po kilometové chůzi po břehu. Bylo tam desítky bobkařů a snad každý třetí se nás ptal jak to bere na třpytku. A já každému říkal že po kilometrové chůzi kolem vody jsem neměl možnost smočit nástrahu. Pak už mě ty jejich dotazy začali natolik vytáčet, že už jsem jim přestal odpovídat a jen jsem pokračoval v chůzi. PO dalším ujitém úseku se kámošovi naskytla možnost si zaházet na jedné mělčině. Já pokračoval dál, uvědomoval jsem si,že se rychle blížím k ceduli která onnamuje konec lovného úseku. Naštěstí i já našel své místečko někde v křoví, tam kam by se žádný bobkař jen tak se svými teleskopy nedostal. Jelikož jsem byl skoro na konci lovného úseku nezbývalo mi nic jiného než na tom místě zůstat. Asi po hodině chůze kolem vody jsem i já mohl konečně nahodit. Nástraha letěla do vody a já s napětím očekával nějaký dravčí záběr. Nepřicházelo nic. Místo kde jsem chytal už bylo několikrát učebnicově vějířovitě proházeno, ale žádný dravec neprojevil zájem. Jelikož mi nezbývalo nic jiného než chytat na stále stejném místě, tak jsem to stále prohazoval kolem sebe. Snad na patnáctý nához do stejného místa jsem dostal razantní záběr. Ryba bojovala pod hladinou a já ani nevěděl s kým mám tu čest. Byl to nádherný souboj. Když jsem na poněkolikáté dostal rybu k sobě, tak jsem spatřil pro mě nádhernou štiku. Uplně se mi rozklepali kolena. Chtěl jsem ji vytáhnout z vody na břeh ale jí se z vody nechtělo. Možnost vytáhnutí mého minipodběráku jsem ihned zavrhl. Po několika výpadech ryba začla ztrácet síly a já začínal mít trochu navrch. Pořád jsem nevěděl jak rybu dostat na břeh. Když byla podemnou, neváhal jsem a použil jsem týlní hmat a s obtížemi ji vynesl na břeh. Míra ukázala 87 centimetrů. Měl jsem neuvěřitelnou radost. Přiběhl i kámoš a s otevřenou pusou koukal na štiku. Jelikož mi ještě nic neříkala metoda chyť a pust, tak štika zaplatila svou nerozvážnost životem. Hodil jsem ji na záda a upalovali jsme k autu. Šli jsme kolem všech těch bobkařů díky kterým jsme se pořádně ani nedostali k vodě. Všichni koukali a ptali se na co jsme ji chytili. Jen jsem se vítězně usmíval. Teď už bych to tak neudělal, protože by taková štika dostala svobodu,ale v té době jsem to ještě moc neřešil.

Končan - Profil | So 13.3.2010 19:15:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Když jsem jse po ránu probůzal po noci probdělé po nějakém pohárku bílého a došel mě hrčák 75 cm a 11kg.pěkný šupináč.Jinak plave dál ve svém rodném živlu.(teda alespoň doufám)

zedan - Profil | So 13.3.2010 19:12:14

Můj nejkrásnější zážitek byl společný lov s mým kamarádem Kubou, který již bohužel není mezi námi živými. Byli jsme tenkrát na jaře na Labi a podařilo se nám nachytat veliká spousta krásných kaprů, zažít mnoho legrace a pořídit pěkné fotografie.

uni - Profil | So 13.3.2010 18:56:48

DORFI - máš to v sz

DORFI - Profil | So 13.3.2010 18:45:20

uni >> pěkná voda,kde to je?

uni - Profil | So 13.3.2010 18:39:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

jak již zde popsali kolegové rybáři , pohoda, hezké počasí na rybách , nepotkat cestou nebo vedle sebe blbce, a nějaký ten záběr, je vždy vítán //// to jsou ty zážitky

DORFI - Profil | So 13.3.2010 18:38:41

špaky >> prase,krávu a zajíce taky zkousnu ;-)

špaky - Profil | So 13.3.2010 18:32:23

DORFI >> no a co teda jíš?

DORFI - Profil | So 13.3.2010 18:30:18

špaky >> možná,ale nemohu posoudit,ryby nejím a opeřence taky ne.

špaky - Profil | So 13.3.2010 18:26:00

DORFI >> jj to je celkem běžná záležitost,když ony mají taky hlad a taková kačenka se zelíčkem je možná lepší,než kdejaký šupinatý tvor...:-)

rybářfanatik - Profil | So 13.3.2010 14:33:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

těžko réct nejzajímavější...každá rybačka je originální a má vždycky něco do sebe...

DORFI - Profil | So 13.3.2010 14:16:26

špaky >> se nedivím,to byl jenom fór,kamarád měl takhle na háčku zase kachnu.