Jak získat zpět peníze z e-shopu?

Ahojte, stalo se mi, že jsem si objednal proutek z e-shopu, avšak ve skutečnosti se mi vůbec nelíbil zejména zpracováním, tak jsem ho poslal zpět, dle zákona na to je 14dnů. Balík byl obchodem převzat před 2 týdny, na svých stránkách uvádí, že peníze zpět posílají na účet, avšak dosud mi nic nepřišlo. Nevíte, jak dlouho na to mají, aby mi vrátili peníze? Na mail neodepisují, telefon neberou, Jak se mám domáhat vrácení peněz? Díky za odpovědi
Autor diskuse: an-old-fuddy-duddy - Profil , 13.7.2009 všeobecné - ostatní

an-old-fuddy-duddy - Profil | Út 14.7.2009 0:07:43

Stanďour >> samozřejmě že to myslím vážně, o 2 litry se soudit nebudu, ale zas nejsem tak bohatý, abych někoho sponzoroval 2 tisícovkama jen tak

Rytíř - Profil | Po 13.7.2009 23:33:49 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> nepročital jsem všechny odpovědi ale pohrozil bych uveřejněnim zde na mrku jako neseriozni a ostrašujici eshop,maj tajny tip kdo by to mohl byt,jednou jsem si zde z jednoho nejmenovaneho e.shopu objednal prut 2 dily a 3lb a přišel mě 2,75lb a 3 dily a vlasec misto objednaneho 0.25 tak 0.28,pokud maš zajem napiš mě SZ ten tvuj jmeno a ja ti napiši ten muj a ještě dodam,že komunikace byla katastrofalni.

Stanďour - Profil | Po 13.7.2009 23:21:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> Pošli dopis s doručenkou na adresu sídla (!) společnosti, která e-shop provozuje, jak už ti radil pan profesor. Zda uváděný kontakt je skutečným sídlem, najdeš na www.justice.cz . Na doručence jde o podpis osoby přejímající za společnost písemnosti. I když je kravina soudit se o dva litry a nejspíš k tomu nedojde, tak aspoň uvidí, že to myslíš vážně. Pokud to ovšem myslíš vážně.

an-old-fuddy-duddy - Profil | Po 13.7.2009 23:06:46

Sven >> sven >> díky, sám jsem zvědavej, jak to vůbec dopadne

sven - Profil | Po 13.7.2009 22:55:51

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> Klidně to použij celé. Hlavně aby Ti to pomohlo :-)

an-old-fuddy-duddy - Profil | Po 13.7.2009 22:51:34

Sven >> sven >> děkuju za inspiraci, s dovolením bych si vypůjčil několik vět do případného mailu po uplynutí lhůty na vrácení peněz

an-old-fuddy-duddy - Profil | Po 13.7.2009 22:45:16

Martimo >> nene, trochu jinak :)

sven - Profil | Po 13.7.2009 21:47:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Nedávno jsem řešil podobný problém. Z e-shopu mi přišlo poškozené zboží . Po reklamaci mi obchodník navrhl buď vrácení peněz nebo jiný fungující výrobek ale od jiné firmy. Zvolil jsem druhou alternativu, zboží odeslal a čekal. Po 14 dnech marného čekání jsem výměnu zaurgoval. Obchodník se dušoval, že výrobek odeslal. Využil jsem službu České pošty k vyhledávání zatoulaných zásilek a zjistil, že lže. Po dalším kontaktu mi slíbil zaslat investovanou částku. Samozřejmě, že neposlal nic. Po cca dvou měsících a několikerém dopisování mi došla trpělivost a zaslal obchodníkovi mail zhruba tohoto znění:
Pane XY !
Míra mé trpělivosti je vyčerpána. Pokud Vám mnou investovaná částka stála za ztrátu potenciálního zákazníka a dobrého jména Vaší firmy je to Vaše rozhodnutí.
Do 5.pracovních dnů od odeslání tohoto mailu, očekávám zaslání mnou investovanou finanční částku XYZ, kterou jste podvodně vylákal a úmyslně zadržujete.
Došel jsem k názoru, že se mnou a možná i jinými zákazniky hrajete "letadlo" a úmyslně zasíláte v e-shopu poškozené a tedy v pultovém prodeji neprodejné zboží. Spoléháte na to, že se zákazník buď neozve a zbavíte se tímto způsobem neprodejného ležáku, nebo dlužnou častku budete používat v rozpočtu firmy jak nejdéle bude možné.
Pokud ve stanované lhůtě nesplníte svou povinnost, budu informovat rybářskou veřejnost o serioznosti Vašeho e-shopu na těchto stránkách http://www.toplist.cz/konicky-hobby
Dlužnou častku budu samozřejmě vymáhat prostřednictvím exekutorského úřadu.


A do tří dnů mi peníze přišly složenkou :-)))

Dan.J - Profil | Po 13.7.2009 21:02:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Mám podobnou zkušenost,je to e-shop Martin Klíč!!! Před nedávnem jsem si u tohoto šmejda objednal váhu Cormorán.No nebudu to moc rozvádět ale jedno vám řeknu,to že mi poslal dotyčnou váhu v Lbs a ne v Kg,podotýkám že to nešlo žádným způsobem přepnout.Po mé reklamaci mi bylo sděleno (cituji),není přece žádný problém si to u vody přepočítat.No to sem teda čuměl,čekal jsem všechno možné ale tímhle tvrzením mě teda dostal.Po delším čase jsem zjistil že to co mi poslal ač to mělo logo Cormorán není originál ale jen nějaká napodobenina,originál třeba má u háčku řetízek atd.No celé to trvalo 3 měsíce,telefony nebrali na e-maili neodepisovali,ooo pardon pane Klíč přeci ne jeden sem odpověď dostal.Byl to ten ve kterém jste mi tak chytře poradil s tím přepočtem.Po třech měsících mi došla trpělivost a napsal jsem mu,pokud mi mé peníze nevrátí tak beru bratra a jedem k němu na prodejnu,jen jsem ho upozornil že nejsme žádní střízlíci a že mu to tam trochu přerovnáme.Světe div se,já se po tomto e-mailu dovolal,no co vám mám vyprávět samozřejmě si nebyl ničeho nic vědom,já nic to oni já muzikant.Do týdne byli peníze doma,škoda už jsme se na něj těšili.Jen vám ještě řeknu že se jednalo jen o 800Kč+ poštovné a to 2x.Někteří třeba řeknou že by se na to vykašlali že pro těch pár stovek to nemá smysl.Ale vemte si u kolika zákazníků mu to třeba prošlo,né nadarmo se říká,nemusí pršet stačí že kape!A pro takové radoby podnikatele platí jen a jen hrubá síla,prostě dostat po hubě,vzít si to co mi právem patří a varovat ostatní,takže pozor na dotyčného.Vím že to bylo dost dlouhé ale nemohl jsem si pomoci,jen si na to vzpomenu a vaří se ve mě krev.Tak se tu mějte fajn a všem ostatním přeju jen ty nejlepší zkušenosti s e-shopama.

Martimo - Profil | Po 13.7.2009 20:30:11

nezacina ten obchod na pismenech trop.?

2Livecrew - Profil | Po 13.7.2009 20:12:56

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> Já bych to neudělal, jelikož si na prodejně prut prohlédnu a "vyzkouším" a ten si odnesu.

an-old-fuddy-duddy - Profil | Po 13.7.2009 19:57:16

2Livecrew >> no, to asi jo, akorát mě ani nenapadlo, protože doposud jsem měl s e-shopy vždycky dobrý zkušenosti a to i s nákupy prutů, odteď bych si ale prut z e-shopu nekoupil

2Livecrew - Profil | Po 13.7.2009 18:14:44

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> Minimálně ses poučil, že určitý věci se přes e-shop prostě nekupují.

an-old-fuddy-duddy - Profil | Po 13.7.2009 18:01:07

XAXAP >> prof. MUDr. Hnátek Herbert, dr.h.c. >> myslíš, že se má smysl soudit o 2 tisíce? rozumět tomu sice můžou, ale "doručenka" stačí vytisknout na stránkách pošty při sledování zásilky, tam je jasně uvedena cesta balíku včetně toho, že zboží bylo převzato. Dopis o tom, že jsem je upozorňoval, není podle mě nijak důležitý, ale dík za tip

prof. MUDr. Hnátek Herbert, dr.h.c. - Profil | Po 13.7.2009 17:57:52

Pvl >> noooo, jsem si nevšiml, že by moh bejt ještě můj pacient!

Pvl - Profil | Po 13.7.2009 17:56:01

XAXAP >> prof. MUDr. Hnátek Herbert, dr.h.c. >> :o§))) Je ještě mladej .

prof. MUDr. Hnátek Herbert, dr.h.c. - Profil | Po 13.7.2009 17:54:28

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> jelito, ale pro případnej spor máš v pazouře něco, čemu soudci rozuměj lépe než virtuelní korespondenci

noční ryba - Profil | Po 13.7.2009 17:52:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Jinak bych Ti příště poradila, najdi si v okolí obchod, kde Ti to stejné také objednají, můžeš to okusit na vlastní ruky a nemusíš brát!Takový jeden obchod je u nás a funguje to suprově.A dává stejnou či ještě lepší cenu než v e-shopech.Já taky vracela zboží a do 30 dnů mě přišly peníze, ne na účet, ale na adresu poukázkou, ode dne převzetí vráceného zboží!Také záleží jak jim to platíš, zda kartou přes internet nebo jako dobírku!
Hodně štěstí!

an-old-fuddy-duddy - Profil | Po 13.7.2009 17:50:37

XAXAP >> prof. MUDr. Hnátek Herbert, dr.h.c. >> to ano, ale věc to změnit nemusí, dopis jde vyhodit stejně jako mail do koše

judas.d - Profil | Po 13.7.2009 17:41:10

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> jak říka neznaboh čoijku živn.uřad fú atd. všude poslat stížnost každou stížností se musí uřad zabívat

prof. MUDr. Hnátek Herbert, dr.h.c. - Profil | Po 13.7.2009 17:38:38

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> mail je fajn, telefon taky, ale dopis s doručenkou funguje lépe

an-old-fuddy-duddy - Profil | Po 13.7.2009 17:34:26

Děkuju za konstruktivní odpovědi. Kamenná prodejna je ode mě 200 km, takže o tom zatím neuvažuji. Dnes jsem odeslal další mail a zítra budu opět volat, pokud tento týden nepřijde jakákoli odpověď či peníze, uveřejním zde a na několika jiných webech název obchodu (zatím to tak nechci řešit z důvodu doby řešení). Díval sem se na stránky ČOI, lze to řešit jako mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, avšak je tu poplatek 800 Kč, který hradí žalobce, což při ceně prutu za 2 litry plus poštovný, který jsem hradil, se mi platit moc nechce, když to dává polovinu ceny, ale pokud se nebude nic dít, budu stejně nucen to udělat, abych získal alespoň něco

Pitris - Profil | Po 13.7.2009 16:11:42

Volat, volat, volat.

Neznaboh:-D - Profil | Po 13.7.2009 16:11:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Myslím si,že lhůtu budou mít 30denní na vrácení peněz a pokud se tak nestane asi by jsi těžko podnikal nějaké právní kroky. Spíše by bylo na místě povolat ČOI. Protože tohle je nedodržení obchodních podmínek-smluvních a když už by jsi nedostal zpátky finanční obnos,tak scela jistě oni dostanou dost tvrdý flastr a navíc bych udělal to co tady psal už někdo předemnou a to velmi silnou internetovou antireklamu daného e-shopu. Takže když už né finance ,tak alespoň satisfakce. Ale myslím si,že by jsi mohl pořídit,já takhle asi 3týdny "bojoval" s jedním nejmenovaným světovým operátorem poskytující telekomunikační služby a věř,nebo ne taky se na to raděj vys... než aby měli ČOI za zadkem. A stačilo na to pár paragrafů... Budu držet palce a kdyžtak dej vědět jak jsi dopadl... A drž se...

Sumik1 - Profil | Po 13.7.2009 16:10:03

tucnak11 >> 1

tucnak11 - Profil | Po 13.7.2009 16:06:26

Tak kamarade pošli im prvni balik na upozorněni s falešnym citronem a potom jak nebudou reagovat tak s orginalnim.

bambus11 - Profil | Po 13.7.2009 15:54:40

kladivo, lámání prstů ap. :-)

Bernard - Profil | Po 13.7.2009 15:53:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak pokud mají kamennou prodejnu, vlítni tam na ně. Jinak ti asi nezbyde nic jiného než zvážit nějaké právní kroky, ale zase jestli ti to za to stojí. Každopádně by si zde mohl uveřejnit jméno toho eshopu, myslím, že budou moc zavřít krám. Přeju ti hodně štěstí.