KONEC DRAVCŮ V ČECHÁCH.

ZÁKAZ LOVU NA ŽIVOU RYBU,POD POKUTOU 30000 TISÍC,
NEBO VYVLASNĚNÍ MAJETKU. CO VY NATO.
Autor diskuse: TYML VÁCLAV. - , 3.6.2004 dravci - příhody, kuriozity
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NTomáš.V - Profil | Út 25.1.2005 22:43:42

mirmen:Na stránkách SÚS. Koukni na to.

    Nmirmen - Profil | Út 25.1.2005 22:40:36

    Tomáš V. pouze v interpretaci Armina Goellnera

      NTomáš.V - Profil | Út 25.1.2005 22:37:10

      mirmen: četl jsi tu zprávu?? Je to tam interpretováno poněkd jinak.

        Nmirmen - Profil | Út 25.1.2005 21:54:45

        Tomáš V. Stejná otázka byla, je a bude probírána i v ostatních Evropských zemích. V mnoha - podle mých skromných informací - je interpretace asi taková, že za bezdůvodné je považováno trápení živočichů jen tak, samo o sobě a bez důvodu, jen pro potěšení jedince(sado,zoofilie...).
        Lov na živou není považován za BEZDŮVODNÉ trápení.

          NTomáš.V - Profil | Út 25.1.2005 1:15:40

          Na stránkách SÚS je odkaz na Stanovisko Ústřední komise pro ochranu zvířat k lovu na živou rybičku. Doporučuji k přečtení. P.S. Myslím, že posléze přijdou na řadu žížaly, bílý červi atd.

            Nrybomil | Pá 11.6.2004 7:24:25

            hraji : bylo nás víc, ale postupně vychcípali, když se zrušily rybníky místního významu.Jedinej kdo chytal( mimo výjimky na dovče ) v jiných revírech nad 20 km daleko jsem byl já.

              NZ.N. | Pá 11.6.2004 7:12:24

              Otto, Pan Pikesson: já bohudík také v podstatě ne

                NSiro | Čt 10.6.2004 19:06:23

                A hned 2x po sobě:o)
                Fuj.
                Ok,čas jako obvykle:sekundanta a ranhojiče sebou jinak tě nebude mít kdo odtahnout.

                  NMedeo - Profil | Čt 10.6.2004 18:37:27

                  Siro: Jo svejk zni dobre. Tu narazku nebudu komentovat. to muze napsat pouze nadrzenec tveho razeni :o]

                    NSiro | Čt 10.6.2004 18:11:18

                    Medeo:stejně zdrhnu bez placení.Za tu omluvu však neřeknu vyhazovači že mu čumíš celej večer na zadek;o))))
                    Viděl bych to na Švejka?
                    Ps:jsem ale zvědavej co bude doma,nejdřív očerníš Helgu a aby to nebylo málo máš při tom ještě měkou žížalu:o()

                      NMedeo - Profil | Čt 10.6.2004 17:21:31

                      Siro: Po tvém ohrazení jsem se jal pátrat kdo mi teda stopil to krmítkoi a žížali a zjistil jsem, že mladá potřebovala broček na anglána a večer vařila. Takže se omlouvám že se tady šíří pomluva že jsi zatahovač. :o))
                      Eman: Dravec nebo důchodce, není to v případě rybárů totéž?

                        NOtto - Profil | Čt 10.6.2004 17:19:33

                        Medeo: no mě to došlo... USA je obecně velmi skvělá země... už ta procedura získání víza stojí za to...

                          NMedeo - Profil | Čt 10.6.2004 17:16:17

                          Otto : Myslel jsem to ironicky. V monaku se žije skvjele, to je jasny. A v USA taky. Aspon pro ty méně náročné na svobodou a inteligenci.

                            NSiro | Čt 10.6.2004 15:55:04

                            Z.N:Je to fakt,fakt zlý,pracuji v distribuci human. a vet. léků.Důchodci nám strašně málo maroděj(já už se chlape modlim i za chřipkovou epidemii).Dokonce nás trumfnul už i zbrojní prům. a nezákonná činnost;o(
                            Makačenko nejsem mam zaměstnáni,nikolivě práci;o)

                            Medeo:dík za podporu,kámo.Příště až pujdem chlastat,zdrhnu bez placení.
                            Doufam že chceš jít hned v pondělí;o)

                            Eman:neřeš.Otázka byla prostě nezáživná tak jsme si museli prostě najít jiné téma aby nezdechla:o()

                              NOtto - Profil | Čt 10.6.2004 15:52:06

                              Mr. Pikkeson: já v zásadě též nikoli :-(.

                                NEman | Čt 10.6.2004 14:56:27

                                A odkud se důchodci připojujete na internet když brečíte, že máte almužnu, snad ne odněkud z podnikovy vrátnice kam chodte na vartu? Otázka pánové zněla:
                                Konec d r a v c ů v Čechách a ne d ů c h o d c ů !

                                  NPan Pikesson | Čt 10.6.2004 14:49:31

                                  Otto: ne

                                    NOtto - Profil | Čt 10.6.2004 10:24:17

                                    Mistr Pikeson: indiskrétní otázka - co ty, dosahuješ průměru ?

                                      NOtto - Profil | Čt 10.6.2004 10:23:28

                                      Medeo: to Monako zas tak blbé nejni.:-)

                                        NPan Pikesson | Čt 10.6.2004 9:50:02

                                        Uvedene prumerne platy ve statistikach jsou hrube prumerne platy, kdezto penze jsou vzdy ciste. A jen tak mimochodem, cca 60-65 procent pracujicich prumerne mzdy nedosahuje, takze pan Z.N. je naprosto mimo misu.

                                          NMedeo - Profil | Čt 10.6.2004 9:46:57

                                          Z.N : kdybych bral 5x tolik co je průmernej důchod, tak sem fakt spokojenej.
                                          Siro: neřek bych, že sme se blbě narodili. Co kdyby ses narodil v USA? Co bys potom říkal? Nebo nedej bože v monaku s modrou krví? To tepr musí bejt vopruz :o))
                                          PB: Siro krade jako svine. Minule mi stopil žízali a krmítko. Bacha na něj!!

                                            NPB - Profil | Čt 10.6.2004 9:16:19

                                            Z.N. Nauč se násobky.... kolik, že je průměrná mzda v ČR? A kolik průměrnej důchod? Fakt je průměrněj důchod ... něco kolem 3 300,-?
                                            Siro je, pevně věřím makačenko, ale nekrade!

                                              NMates(původní) | Čt 10.6.2004 9:09:38

                                              Siro:Pěknej příspěvek,já jelikož se důchodu nedožiju,tak jsem klidnej.Se vším souhlasím.
                                              Z.N.:Pane, máte dost..............................

                                                NZ.N. | Čt 10.6.2004 7:39:42

                                                Siro: pokud nejsi nemakačenko, tak vyděláváš alespoň pětkrát tolik, kolik je naše penze - tak se uklidni. Alán s tebou, šalom

                                                  NSiro | St 9.6.2004 17:23:00

                                                  Gudaska:...blbě jsme vyrostli,
                                                  blbě se narodili,
                                                  a nejspíš blbě umřeme.....:o()

                                                  Napsal jsem dlouhý příspěvek k problematice nadstandartní životní úrovně našich penzistů na úkor dalších generací který jsem nakonec smazal,nejen pro to že sem nepatří.
                                                  Tak jako si my uvědomujeme co pro nás předéšlé generace udělaly by se i ony měly chytit za rypák a spočitat si že je živíme na úkor svůj a svých dětí.
                                                  Máte levnější jízdné,levnější vstupy,příspěvky v zájmových org.,levnější stravování,statem zaručené navíšení důchodů ..........
                                                  Co víc chcete uvědomujete si vůbec že každou korunu kterou dostanete navíc musí někomu jinému vzít?
                                                  Uvědomujete si že průměrný pár důchodců má vyšší příjem než čtyřčlenná rodina s ženou na mateřské?
                                                  Přeji si své děti a přeji se jim.Já podobně jako Miloš a další mladí myslím na zadní kolečka a na své stáří si šetřím,abych se jednou nemusel stydět za životní úroveň mých dětí.
                                                  Již se k tomu nebudu vyjadřovat protože to sem nepatří,ale musel jsem na Váš "názor" reagovat.Howg,bílý vlase domluvil jsem;o)
                                                  ...............................................................................................
                                                  Nic,na rybku téměř nechytám(tak a to je k tématu).

                                                    NJM - Profil | St 9.6.2004 14:44:08

                                                    Myš:Já jsem o tom už přemýšlel, no asi to udělám, ono je to vlastně jedno a aspoň si budu moct říct, že jsem zas někde registrovanej.

                                                      NMyš | St 9.6.2004 14:41:26

                                                      JM: zkus se zaregistrovat a nemělo by Ti to už dělat problémy

                                                        NMiloš_diakritický | St 9.6.2004 14:33:46

                                                        Že by hrozba vendetty z www.senior.cz ????
                                                        Že by na mne "okolí" z MRKu učinilo společenskou objednávku a nechalo mne někde u vody ve Švédsku umlátit nohou od tripodu ????

                                                          NJM - Profil | St 9.6.2004 14:33:43

                                                          Takové malinkaté rybičky a jakou hezkou debatu to vyvolalo. Včera se tu někteří do mě pěkně pustili, jenže bohužel mi došly příspěvky a nepustilo mě to psát. Škoda, ale třeba někteří měli aspoň pocit vítězství. Stejně to není fér, když už prostě nemůžu psát a potřebuju. A to mi ještě kolega odmítl půjčit počíač, lump jeden. Stejně mi ale přijde, že někteří mají možnost psát víc než jiní, aspoň to tak podle počtu příspěvků vypadá. JM

                                                            NGudaska - Profil | St 9.6.2004 14:21:54

                                                            No, měříš-li svůj vztah k rodičům, dětem a okolí níže uvedeným způsobem, začni pomalu přemýšlet, kam se v důchodu odstěhuješ, kde tě tak moc z této stránky neznaj.

                                                              NMiloš_diakritický | St 9.6.2004 14:05:15

                                                              rychet:
                                                              OK, nicméně o sponzoringu zde nepadlo ani slovo. A debata o případném "sponzoringu" mé osoby je přinejmenším akademická. Prakticky ta věta postrádá smysl.

                                                                NMedeo - Profil | St 9.6.2004 14:02:40

                                                                Hraji: Tak to možná u Vás na moravě. Já jsem jeste nevidel duchodce pouštět rybu zpět do revíru, pokud není výrazně podměrečná. Pokud nekdo poustí rybu, tak je to mladší generace. Tak přoč jim dávat povolenky zdarma. U postižených je to neco jiného.....

                                                                  Nrychet - Profil | St 9.6.2004 13:15:28

                                                                  Miloš diakritický: Nejsem pro přehnanou solidaritu, ale v tomto případě souhlasím s Gudaskou. A při tebou odváděné částce do SSZ mně vychází, že i tebe mnoho jiných sponzoruje (bohužel i já).
                                                                  Ondřej: myslíš, že jseš prudce progresivní?

                                                                    NOndrej - Profil | St 9.6.2004 12:04:30

                                                                    Milos: jo jo jo, souhlas!!!

                                                                      NMiloš_diakritický | St 9.6.2004 11:50:36

                                                                      Gudaska:
                                                                      Děkuji za přání. Na mé rodiče i na ty ostatní v důchodu valím ročně do SSZ kolem 60 tisíc, kluka vychovávám tak, aby to samé mohl dělat i on, a navíc si platím ze svého řádně zdaněného platu dost velký penzijní připojištění. To ovšem neznamená, že jsem ochoten financovat ekonomické ejakuláty ČRS, potažmo nějakou pozitivní diskriminaci ať už cikánů nebo seniorských kaprožroutů.

                                                                        NMyš | St 9.6.2004 11:46:42

                                                                        JO, kdyby se mělo měřit stejným metrem, tak některé otárky zabírají sotva polovinu svého současného rozsahu. Asi má dnes někdo pracovní amok nebo co...

                                                                          Nxycht | St 9.6.2004 11:44:02

                                                                          Pro ty kdo tu mažou příspěvky: Jak to že neměříme stejným metrem? příspěvků co nejsou k tématu je tu víc, proč se mažou jen někomu? díky

                                                                            NOtto - Profil | St 9.6.2004 11:40:28

                                                                            To budou démoni. Jsou všude.

                                                                              Nxycht | St 9.6.2004 11:38:00

                                                                              Myš: mě taky i když oprávněně, nebyl k tématu

                                                                                NMyš | St 9.6.2004 11:34:48

                                                                                Jak to, že mi teď zmizel příspěvek????

                                                                                Že by tady řádil nějaký šílený důchodce?

                                                                                  NGudaska - Profil | St 9.6.2004 11:33:37

                                                                                  Miloš_diakritický, Siro > Přeji vás vašim rodičům (doufám, že na své rodiče a prarodiče máte stejný metr, jako na ostatní) a přeji vám vaše děti, pokud je vychováte tak, jak zde prosazujete.

                                                                                    NOndrej - Profil | St 9.6.2004 11:01:22

                                                                                    C.T. chlape ty si to srovnej v halve, nebo se odstehuj na ostrov Utopia. znam jedno postizenyho rybare a ten co chytne, tak zmasi a rozda. V jeho pripade bych byl nejradsi, kdyby listek vubec nedostal!!!

                                                                                      Nxycht | St 9.6.2004 10:23:55

                                                                                      Otto: no s tím souhlasím, jasná věc

                                                                                        NOtto - Profil | St 9.6.2004 10:20:30

                                                                                        xycht: nevím, zda je to inteligentní, ale v mém případě je to jediné možné řešení, při kterém nehodím šavli :-).

                                                                                        Jinak myslím, že proti handicapovaným a jinak postiženým lidem tu nikdo zaujatý není, jen je třeba uvědomit si, že jakýkoli handicap znamená i omezení některých dříve prováděných aktivit, s tím se nic nenadělá...

                                                                                          Nstrejka - Profil | St 9.6.2004 9:51:23

                                                                                          rybomil: "přijel strejka, chladič málem do vody, napytloval 2ks kapříků", tak do toho me nenavezes, ja vcera chyt jen jednoho kaprika 30+ a hada 58 a oba jsem pustil:-)))

                                                                                            NOtto - Profil | St 9.6.2004 9:21:31

                                                                                            Miloš DK: líbí se mi ten plurál majestatikus :-).

                                                                                              NC.T. - Profil | St 9.6.2004 9:17:15

                                                                                              Milos_diakriticky: "Sorry, ale s tim na nas nechod." Taky argument!

                                                                                                NC.T. - Profil | St 9.6.2004 9:15:33

                                                                                                Hraji: Koukam ze je to klasika - stary pardalove makaj pro spolek, mlady pro kapitalisty, resp. pro sebe, a potom jsou nasrany, ze se nedostanou k vode, zatimco seniori (teda sorry - duchodci, dedci, masny atd.), tam muzou vysedavat denne. A kdyz jim hodis argument v podobe statistiky nebo srovnani se zahranicim, posilaj te (v lepsim pripade) Mezi ploty. Porodni bolesti demokracie...

                                                                                                  NMiloš_diakritický | St 9.6.2004 9:12:23

                                                                                                  C.T.:
                                                                                                  Aby ses s tou pozitivní diskriminací neposral...a dávat za příklad vyspělé otevřené společnosti jako Ameriku nebo Německo? Sorry, ale s tím na nás nechoď !

                                                                                                    NC.T. - Profil | St 9.6.2004 9:06:59

                                                                                                    Le Big Mac: Mas pravdu, v Kalifornii zadny obcansky spolek rybaru neexistuje, tudiz nemusis byt jeho clenem. Reviry obhospodaruje stat (CA), zamestnavajici uredniky, kteri propaguji a podporuji rybareni a konzumaci ryb z reviru, jak to umi jen Americani. Cilem je zvysit pocet zkonzumovanych ryb, tj. odbyt statnich lihni a dostat dalsi penize od statu, ktery je vydela na danich z rybarskych potreb a nafty do clunu. Vysledkem je krome jineho, ze ve vetsine primestkych vod jsou jenom duhaci s ukousanyma ploutvema, ktery se behem nekolika dni po vysazeni zmasej na plovouci testo a zizaly. Limit je 5 i vice kusu (podle kraje) a bere se vsechno, tj. zadna mira. Kdo si chce zachytat neco jinyho (striped bass), musi priplatit.
                                                                                                    Na rekach si tady vubec moc nezachytas, protoze jsou bud regulovany nebo celorocne hajeny nebo nepristupny nebo na soukromych pozemcich.
                                                                                                    Jo a deti do 16 let chytaj zdarma a bez povolenky a seniori a vojaci maj slevu.

                                                                                                      NOtto - Profil | St 9.6.2004 8:50:57

                                                                                                      C.T.: mám to vůbec komentovat, soudruhu ??? Nebudu.

                                                                                                        NC.T. - Profil | St 9.6.2004 8:49:28

                                                                                                        Otto, Dalibor, PB: Analogie z olympiadou ci fotbalem jsou naprosta strelba vedle a s tim, o cem jsem psal, vubec nesouvisi. Nikde netvrdim, ze si maji byt vsichni rovni, rikam jen, ze neni spravedlive zvyhodnovat jednu skupinu na ukor druhe. Pokud by primarnim podnetem pro zakazani zive nastr. rybky (a o ni je tahle diskuse) mela byt snaha zabranit duchodcum "masarit" dravce, tak je to diskriminace, se kterou proste nemuzu souhlasit. Pokud je duvodem to, ze je chytani na zivou rekneme neeticky, resp. protizakonny, jsem pro jeji zakaz.

                                                                                                        Mimochodem - v otevrenych spolecnostech s vyspelym kapitalismem, jako jsou napr. USA ci Nemecko, funguje nebo se alespon prosazuje neco, cemu se rika "pozitivni diskriminace" (affirmative action), ktera ma chranit slabsi nebo znevyhodnene skupiny obyvatelstva. Ale k tomu mame, jak Vas tak ctu, jeste sakra hodne daleko.

                                                                                                          Nhraji - Profil | St 9.6.2004 7:50:26

                                                                                                          rybomil: jsem ve výboru téměř 20 let, pár let jako předseda, znám praxi u nás. Je to tak, mladí nemají na funkce čas, ale pak nemohou vyčítat těm starým, že oni ano. Já byl od začátku roku na rybách snad 8x, ale kolem vody běhám málem každý den. Ale je to moje rozhodnutí, zatím svobodné, až to nebudu chtít dělat, skončím abudu chodit na ryby jak nejčastěji to půjde, zatím si slibuji, že to bude v důchodu a tím pádem padnu mezi "masny" co vysedávají u revíru denně.
                                                                                                          A k té vaší organizaci, u nás je potřeba alespoň 60 členů (dospělých), aby bylo možno založit MO.

                                                                                                            Nhraji - Profil | St 9.6.2004 7:44:29

                                                                                                            Siro: plně chápu tvoji nas.... a tvoje reakce se mě nijak nedotkla, jen pro tvoji představu, naše organizace má 2800 členů, vydáme cca 2500 povolenek, těch šest se tam ztratí. A náš majetek se počítá díky výboru a jeho promyšlené ekonomice na miliony korun, nikdo z nás není profík, tak ty peníe můžeme utratit třeba za povolenky pro nejstarší dědoušky. A s těmi úlovky nemáte tak úplně pravdu. Náš hospodář si dal tu práci a vybral sumáře důchodců. Vedou v tlouštích, v ostroretkách a cejnech, ale v kaprech vedou pracující, kteří mohou 272x za rok k vodě a nejlepší z nich měl 42 kaprů,což při průměrné hmotnosti 2,5 kg je dejme tomu 100 kg.

                                                                                                              Nrybomil | St 9.6.2004 7:14:45

                                                                                                              Siro: Čerstvý příklad ze včera.Sedím na hady, přijel strejka, chladič málem do vody, napytloval 2ks kapříků co nejsou ani 5ti řízkový, odjel.No aspoň nám tento nebude ku....... malý štiky a candoše, tak mu to přeju.

                                                                                                                Nrybomil | St 9.6.2004 7:06:23

                                                                                                                Hraji :Určitě to myslíš dobře, ale víš praxe bývá dost často jiná. Volíme delegáta na svaz. konferenci a on ani pak neví co se tam probíralo.... nakonec se po diskusi zjistí, že mladší pořád hákujou nebo lítaj kolem rodiny, tak všude stejně jezdí důchodce. PS: jsem v organizaci co má 50 členů a 20 dětí

                                                                                                                  NPB - Profil | St 9.6.2004 6:13:35

                                                                                                                  Siro !!!

                                                                                                                    NMiloš_diakritický | Út 8.6.2004 21:20:59

                                                                                                                    Siro:
                                                                                                                    :-)))))

                                                                                                                      NSiro | Út 8.6.2004 20:46:57

                                                                                                                      Miloš-diakritický:uber jednou "velmi" aby si to někdo špatně nevyložil;o)

                                                                                                                        NMiloš_diakritický | Út 8.6.2004 19:51:46

                                                                                                                        No, tak Siro je mi velmi, ale velmi sympatický.

                                                                                                                          Nhraji - Profil | Út 8.6.2004 19:48:00

                                                                                                                          Ondrej: Máš své přesvědčení a svou pravdu, já ji respektuji, ale nesouhlasím. A co se týče zavedení horních měr ryb, to je krásné téma na otázku. Ať se vyjádří kolegové. Já si myslím, že na určitých revírech to má smysl, ale jako plošné opatření je to pitomost.

                                                                                                                            NSiro | Út 8.6.2004 19:40:52

                                                                                                                            Hraji-nechci pytlovat ale budu,protože cos napsal mi rozbořilo žluč: už teď maj důchodci slevu a jsou to ty největší masny a my jejich nenažranost ještě musíme sponzorovat!
                                                                                                                            Nechápu proč by měl nějakej dědek dostat tak brutální slevu za to že sejme ročne 300-400kg kaprů(těch 300-400kg není smyšlenka-viz Kralupy a pod.)????
                                                                                                                            Dáváte snad povolenku nejmladšímu členu,členu kterému se právě narodilo dítě,členu s nejnižším platem?
                                                                                                                            Č(M)RS není sociálka a nikdo z MO nemá právo takto rozhazovat společné peníze.
                                                                                                                            Nebo se snad páni výboři na 6 povolenek složí z vlastního?
                                                                                                                            Naopak bych určil koeficient kterým by se násobyla hmotnost zmasenejch ryb a dodatečně bych je zkásnul až by se podělali!
                                                                                                                            2,jestli se bude inflace a valorizace duchodů ubírat stejným směrem(bude li vůbec nějaký důchod-čemuž nevěřim) bude pro mne vysolit 10 000kč za povolenku jako si prdnout.
                                                                                                                            Pleteš se,většina důchodců dřepí u vody od rána do večera.Mladý člověk který musí na min 8,5h do kolbenu+prům. 2h na cestách,se k vodě dostane "párkrát" a už vůbec nechápu proč bych měl platit 3000,když budu živit dítě a žena dostane 3200kč žebračenky aby mohl mít nějakej dědek povolenku za litr?
                                                                                                                            Proč asi máme druhou nejnižší porodnost v Evropě?
                                                                                                                            Protože si banda bab a dědků myslí že musí pořád něco dostávat zadarmo a ti jak ty říkáš silní,mladí,sebejistí jsou za dojné krávy,které škrtí dokud nepadnou. Nehodlám sponzorovat nikoho.
                                                                                                                            Důchodce má stejná práva jako jiný člen tak ať i stejně platí.Brigády si může zaplatit rovněž!!!!
                                                                                                                            Ale uklidním tě nejsi sám o podobné "hovadiny" se pokoušejí i dědci v mnoha organizacích ČMMJ.Nejradši by byli všichni čestnými členy združení a platili kulový.
                                                                                                                            Samozřejmě jsou to rovněž jako v ČRS ti největší pytláci a díky své senilitě o tom ještě mluví.

                                                                                                                            All:omlouvam se ale muselo to ven,neb bych z toho měl snad vředy.

                                                                                                                            Hraji:promiň.Předem se omlouvám,ale pro své kydy jsi mi posloužil jako hromosvod na mou nas.... .
                                                                                                                            Nadávam spíš na soukolí nežli na tebe coby jeho jednotlivé ale podpůrné kolečko.

                                                                                                                              NOndrej - Profil | Út 8.6.2004 18:18:01

                                                                                                                              Hraji: tve argumenty jsou zajimave. 1)ty jsi nakousl politiku radil jsi me ke komunistum 2) samozrejme ze tolerance a humanismus je potreba, ale vse ma svou miru 3) V nasi organizaci je vsudy vseho tak 0,5% stejne smyslejicich rybaru, tak s kym se mam spojovat, kdyz ASI stejne zatvrzely funkcionari nas skoro neposlouchaji 4) odsuzovat je budu, protoze nam akorat delaji ostudu a jak uz jsem zminoval tak toleranci ano, ale odsud posud! 5) az budu stary, tak chci byt stejny jako Tim Paisley(pro neznalce jeden z prednich anglickych kapraru), ma svou urovan a porad chyta a pousti krasne kapry. 6) sice jsem mlady, ale az budu star, tak si asi povolenku kupovat nebudu, protoze dnesni bobkari pomoci moderni techniky nase vody zplundruji!!! a tech 10 000Kc bych za povolenku klidne dal, protoze jen pako vsechny penize behem produktivniho veku prosustruje, rozumne uvazujici clovek provadi tzv. uschvavani penez neboli setri! Tot vse. Ondrej

                                                                                                                                Nhraji - Profil | Út 8.6.2004 17:58:22

                                                                                                                                Ondrej, rybomil,Pan Pikesson: 1. tvoje politická orientace je mi fuk, kapitalismus mi není cizí, ale je 21. století, takže se nosí humanismus a tolerance 2. Nejsem členem ČRS 3. Tvoje návrhy jsou zajímavé, ale dokáži si představit, jak tě smetou, protože je říkáš sám. Jediná cesta je se spojit s podobně smýšlejícími rybáři a začít něco dělat, konkrétně ve své organizaci, ne na MRKu 4. Odsuzovat někoho za to, že si ponechá rybu v rámci zákonem povoleného množství nic neřeší, každý se holt chlubíme něčím jiným, ale pokud nepytlačí, jsou to rybáři a je jejich nazadatelným právem si rybu ponechat, stejně jako je tvým nezadatelným právem každou rybu pustit. 5. Stejně jako jsou špatní lidé mezi členy v politických stranách, tak jsou špatní lidé i ve výborech MO ČRS a MRS, stejně tak jsou špatní lidé v katolické církvi, proč by měli být funkcionáři vámi volení výjimkou. 6. Dnes jste mladí, silní a suverénní, až vám bude 75 budete na tom stejně? Chcete se dožít toho, že vám někdo řekne, jsi starý tak nemáš u vody co dělat? Nemáš na povolenku za 10 000,- tak táhni ze svazu?

                                                                                                                                  NOndrej - Profil | Út 8.6.2004 15:51:52

                                                                                                                                  Hraji: ted jsem se podival a ty jsi predseda MO Brno, tak si dovedes predstavit, jak se na lidi jako ja divaji na schuzi, kde se snazim prosadit horni miru ryb, pocetni omezeni ponechanych ryb atd... . Jo v predesle odpovedi jsem zapomel napsat, ze i jako ostatni burzoazije, jsem zaprisahlej ODSak!!!!

                                                                                                                                    Nrybomil | Út 8.6.2004 15:50:14

                                                                                                                                    Otto : Zdravím, máš určitě pravdu, ty nemohoucí členy ČRS by měl svz vozit k vodě.......a členství na věčné časy!