MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Bez reklamace

Zdravím
Chtěl bych se zeptat jak jste na tom s reklamacemi rybářského náčiní. Stalo se mi, že jsem si před měsícem koupil fungl nový naviják od OKUMY, na kterém mi po čtyřech vycházkách k vodě odešla bojovka. Klasicky jsem ho odnesl zpět na prodejnu k vyřízení reklamace. Za týden byla reklamace hotová, s tím, že jsem přišel o záruku a opravu jsem simusel zaplatit. Důvod: prý jsem naviják otevřel a při jeho zavření strhl závity na šroubkách. Upozorňuji, NIKDY jsem ten naviják neotvíral. Co vy na to?

Autor diskuse: Alcapone
Zařazeno do: všeobecné - náčiní, doplňky, 22.5.2004

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

N Dumy - ® Út 25.5.2004 12:08:23
Urob co napisal mirmen a zarucene zmen predajnu(mozno aj znacku), i ked zavadu priamo asi riesil vyrobca, nie je o com
N hraji - ® Po 24.5.2004 11:22:45
Takový přístup je hanebný, bohužel nepíšeš, zda jsi sám dodržel všechny náležitosti, které ukládá zákon pro reklamace. Ale i tak je třeba písemně odmítnout (doporučeně) jejich vyřešení reklamace a dožadovat se bezplatného opravení, ale spíše bych trval na vrácení peněz z důvodu ztráty důvěry. Na ČOI bych se rozhodně obrátil se stížností na vyřízení reklamace, zase doporučeně.
N Radek Ne 23.5.2004 18:40:45
Jako mirmen a pafka bych do toho vtáhnul ČOI. Mimomochodem nekupoval jsi to v Pardubicích? Tam to jeden prodejce takto praktikuje. A nedělá to jenom u Okumy, ale i u Daiwy, tak si myslím, že to nebude v dovozci, ale v jednotlivých prodejcích. Teda pokud to není domluva prodejce s dovozcem
N pafka Ne 23.5.2004 14:37:12
Tak jak napsal mirmen. Jednou jsem takhle reklamoval discman. Nejdříve se kroutili, ale pohrůžke ČOI docela zafungovala. Podle mě je i nesmysl, že jsi přišel o reklamaci pokud bys i naviják otevřel. Jak bys ho asi jinak mazal? To během 2 let, co je záruka bys mu nedal vazelínu?
N mirmen - ® So 22.5.2004 9:18:14
Alcapone: obrať se na Českou obchodní inspekci s žádostí o informace, jak postupovat,postačí na regionální pracoviště a telefonicky či mailem. Poté se obrať na prodejnu s tím, že jejich postup necháš prověřit zmíněnou inspekcí. Možná zareagují tak, jak by měli, tj. oprava bez poplatků a ztráty nároků na záruční servis.
N Držma,kuzma - ® So 22.5.2004 9:01:12
A tu reklamaci ti vyřizovali přimo na firmě ve Znojmě?
N Jura So 22.5.2004 8:42:17
Nevím, jestli jsem to dobře pochopil, ale reklamoval jsi vadu na BB, tak co s tím mají co dělat stržené šroubky krytu. Pokud jde o tyto šroubky, alespoň jeden by měl být zákápnut nějakou specifickou hmotou s otiskem výrobce. Pokud není a výrobce to nepraktikuje, nemůže věrohodným způsobem doložit, že naviják byl otevřen. Při koupi dražšího cajku je možná na místě si nechat od prodejce napsat do záručního listu, že výrobek není zajištěn proti neoprávněnému otevření v záruční době. Petrův zdar.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

[ otázky | všeobecné | náčiní, doplňky ]

Co je nového - všeobecné
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniNash Magnetický držák do bivaku Magnetic Bivvy Hook

Za 297
Praktická pomůcka, díky které si snadno vytvoříte věšák na různé věci uvnitř bivaku. Můžete ho upevnit kamkoli do bivaku. Magnet je dost silný na to, aby udržel i mokré oblečení, které tak bude rychleji schnout. Karabina není součástí balení.

akce, rybareniSumcové pruty Deluxe Catfish

Vysoce výkonné sumcové pruty Giants Fishing Deluxe Catfish, které byly vyvinuty a testovány ve spolupráci s evropskými specialisty na lov sumců.

Oznámení - obecné
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - obecné
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Doporučujeme e-shop
Rubrika E-shopy
LOS-CORMORAN LOS-CORMORAN

Jeden z prvních českých e-obchodů. Věříme, že v široké nabídce více než 3000 položek, si každý najde to, co potřebuje.