Nej nástraha na vláčení?

Jaká je vaše nejúspěšnější vláčecí nástraha? Ad už je to třpytka (rotačka, plandavka), guma (twister, kopyto,banjo, smáčci),marmyška nabo wobler, pište...............
Autor diskuse: tench - Profil , 11.11.2007 dravci - nástrahy, návnady
93 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMysho22 - Profil | Po 31.12.2007 15:19:48

Chlapi určite granat s tym tu rybu dostanete vždy.

    NAngle face - Profil | Po 31.12.2007 14:56:23

    baitruner2 - ® přesně já taky a nikdy to neměla zažrané přesně není nad plotičku

      Nmális - Profil | Po 31.12.2007 12:52:20

      na každou rybu používám jinou vláčecí nástrahu. Nejvíce používám marmyšky a 100 % jig

        Nbaitruner2 - Profil | Ne 30.12.2007 22:52:36

        Angle face mas recht podle me ploticka a hrouzek jsou super zbrane.Akorat je nevyhoda kdyz se ta ryba zazere moc.Vetsinou to dopadne usmrceni ryby ja to sekam vetsinou hned jak zabere a je to ok.uzpesnost 80procent.

          NTonskiller - Profil | Ne 30.12.2007 22:47:33

          no já si mzslím že všechny nástrahy mají něco do sebe ale záleží na lokalitě, u mě jasně vedou rapalky vseho druhu

            Nsliver - Profil | Ne 30.12.2007 22:35:39

            jiris - máš pravdu, zmátla mě ta štíhlost, asi malá velikost.

              Njiris - Profil | Ne 30.12.2007 22:27:02

              sliver / je to Fko, potapivej ma lomenou lopatku.

                NAngle face - Profil | Ne 30.12.2007 21:17:03

                Podle mne nejj nastraha na vlačení mrtvá plotička zaručeně

                  Nsliver - Profil | Ne 30.12.2007 21:15:53

                  Horda - řek bych, že na fotce je sinking verze.

                    NHorda - Profil | Ne 30.12.2007 20:58:37

                    soulfly - ® jak ho dostaneš hluboko ja ho mam v 9 a chodi mi těsně nebo i čeří hladinu

                      Nsoulfly - Profil | Ne 30.12.2007 14:37:08

                      RomikS - 11 cm.

                        NRomikS - Profil | Ne 30.12.2007 14:27:50

                        soulfly- kolik má cm?

                          Nsoulfly - Profil | Ne 30.12.2007 14:21:55

                          Lepší nástraha snad neexistuje. :-) Je to moje nejoblíbenější nástraha.

                            NLutra - Profil | So 29.12.2007 21:12:03

                            Jednoznačně rotačky tuzemské výroby ( Bořitov), na pstruh. revírech neoužívám téměř nic jiného. Letos na mimopstruh. vodách pár úspěchů na gumy a woby. Na MP to střídám. Dost záběrů na gumy, ale málo vytažených - to asi tím, že bez lanka. S rotajdama a wobama s lankem míň záběrů, ale ryby na břehu. Nejlepší rotajdu mi zubajda ukousla, když jsem zapomněl dát lanko po kopejtku.

                              NReno Ranes - Profil | So 29.12.2007 17:59:13

                              Nejlepsi je stribrna
                              rotacka 00.

                                Ntucnak11 - Profil | Pá 23.11.2007 19:25:21

                                Laci je to spravnej.

                                  NKubajsM - Profil | St 21.11.2007 8:30:27

                                  Snaž se chytat na rotačky a gumy!Pořídíš si proutek do nějakejch 15g a naučíš se s tím pořádně vyblbnout rotačkou prochytáš sloupec a hladinu a gumama sloupec a hlavně dno a nebo si kup proutek do 30g a nauč se tahat woblery a větší rotačky.Ale řekl že bude lepší první možnost protože když najdeš vodu s okounama tak si zachytáš hlvně okiše do 30cm ale s 12cm woblerem jich chytíš pár a štiku nenajdeš

                                    NLaci - Profil | St 21.11.2007 7:47:12

                                    tucnak11- tento mail čo maš v karte je správny? tak to pošlem ešte raz ok?

                                      Ntucnak11 - Profil | Út 20.11.2007 16:27:32

                                      Laci nic mi nepřyšlo tak nevim oco se jedna.

                                        NLaci - Profil | Po 19.11.2007 10:06:36

                                        tucnak11 - poslal som ti mail neviem či došiel už davnejšie

                                          NAngle face - Profil | So 17.11.2007 19:33:30

                                          daniel.stastny já broky nedával jen jiggovou hlavu na broky se zeptej wendy on je dával.

                                            Ndaniel.stastny - Profil | So 17.11.2007 9:42:29

                                            Angle face: no mne sa strašne prevalovala a robila kotrmelce mal som asi 3cm pred ňou brok 2g

                                              NAngle face - Profil | Pá 16.11.2007 20:32:06

                                              daniel.stastny Nazdar ne netrhá mám tam jiga no ted gramáž nevím ale docela to líta daleko a vodím to dobře protože mi berou často :-)

                                                Ndaniel.stastny - Profil | Pá 16.11.2007 17:40:39

                                                angle face+wenda: skúšal som ťahať mrtvu rybku ako ste písali, aj vám sa pri potiahnutí všelijako točí a prevaluje? a ako ťažké olovka prípadne jigový háčik dávate na tú rybku...dnes som to skúšal ale musím sa to naučiť správne vodiť, rybka sa vám po viacerých hodoch netrhá??

                                                  Ntucnak11 - Profil | Pá 16.11.2007 10:56:03

                                                  P.S, na gumy chytam tak ot 87 roku kamarat je vozil s ameryki to ani nevěděl jsem jak je napihovat žeby mi neukazal tak by mi byly kuničemu jedyně roztavit a udělat si s toho prezervatyvu,na chački bez-pro.chytam tak 5-6 rok nejduležičřejši je mit velmi ostre špice u chačku a nepřyliš tvrdy prut ja mam 2-10,5 HM-80 GHUST BUSTER ot Dragonu 290cm a miluj ho hytam na něho jak pstuhy tak štiki největša 75 cm na 5 cm tvistra be-pro.A pstruh duhač 78 cm a pohoda to jsou jen kěcy a strah o straceni ryby nic vice,asi na jednej ruce bym spočital rybaři s česka kteřy tak dlouho chytaj na gumy jak ja.nevytahuj se jen mam obrovske zkušenosti na gumy a je milui jsou levne a strata mi nevadi,voblery take mam rotački take jen je beru ze srandy moc na ně nechytam, jen na zavodah a take bez-pro.bo jsou zakazane protihroty.

                                                    Ntucnak11 - Profil | Pá 16.11.2007 10:26:47

                                                    Tench,nevim jak dlouho chytaš na vlačku a na jake pruty.Ja mam pruty do 10,5 gram to znamena ul-lai.a chytam 30 let možna dele na vlačku,mam chački zakoupene s prodlouženou špičkou a parada štika ne štika vyjmečně mi spadnou, duležite je nabroušeny a prut poloparabol stači zatnout a ryba přy boi samase zapihne pokut je mala neni na foceni tak povolim šnuru a haček se sam odepne ne vřdycki a je bezprotihrotu.Zkušenosti děla divy a beznamahani a jak mam ti řict pravdu vic jsem zatnul ryb jak s protihrotem, na pruty ul-lai.se bulbě začina s protihrotem, take chytam na hački bezprotihrotu na plavačku je to nadhera koupil jsem si ot pana Karafiata ma je na golkkopy vyzkoušel jsem je a teras inny nehci.Prominte za češtinu Jaruzelski.

                                                      NLudaT - Profil | St 14.11.2007 12:58:26

                                                      schiwa: když já na rybku nechytám a woblery mám asi 2 a na nich zamáčklý protihroty taky, pravda je že na ně prakticky nechytám, proto neřeším woblery, ale twistery. Pravda je že rybka "na cihárko" je nejhorší, ale proč vybírat z variant mezi horší a ještěhorší když jsou tu varianty podstatně šetrnější. Aby to zase někdo špatně nepochopil, je mě zcela jedno jestli někdo chytá na woblery s trojhákem (krom pstruhovky), pokud použije lanko je to jeho věc a nechává mě to v klidu.

                                                        NBulk - Profil | St 14.11.2007 12:50:51

                                                        schiwa: Mám zamáčknuté protihroty jak na woblerech, třpytkách tak i na twisterech.

                                                          Nmedvěd - Profil | St 14.11.2007 12:47:57

                                                          tench :necelé tři měsíce stará záležitost.Jen pro upřesnění

                                                            Nschiwa - Profil | St 14.11.2007 12:46:01

                                                            Jasně,ale štiky se převážně chytaj na voblery a rotačky.Jestli to správně chápu tak u gum chytáte ne bezprotihrotové háčky a u voblerů vám to nevadí??Věřte tomu,že horší pro štiky jsou rybičkáři,je to jen otázka času,kdy si štiku vysedí a pak jim to třeba ukousne a plave se sešitou držkou dokavad nechcípne hlady,v lepším případě jí trojhák časem vyhnije,ale nato bych nespolíhal.

                                                              NLudaT - Profil | St 14.11.2007 12:43:31

                                                              tench: nech to plavat, co se vyřešilo nevím asi se to řešilo bez mé účasti, jenom když kliknu na tvoje příspěvky tak nick scopi přechází na tench, ale je mi to fuk. O tom tahle debata není.

                                                                Ntench - Profil | St 14.11.2007 12:37:43

                                                                LudaT: dit už se to vyřešilo, ne? tak proč sem tahá te to scopi?
                                                                už je to temer půl roku stará záležitost..........

                                                                  NLudaT - Profil | St 14.11.2007 12:32:27

                                                                  Ještě bych dodal že někdo hledá důvody proč jo a někdo proč ne. Ono kdyby tench, scopi či kdo to vlastně je nepsal o setřepávání štik z háčků bezprotihrotu a potom to nezačal obhajovat nesmyslama tak by tato diskuze vůbec nebyla. Reagoval jsem proto, protože já chytám na twistry (ripery, banja apod.) s barblessama běžně a nárůst spadlejch štik sem nepozoroval. Chce to přečíst si celou diskuzi.

                                                                    Ntench - Profil | St 14.11.2007 12:27:55

                                                                    LudaT: já myslel třeba např, u větších nástrah, když du cíleně na větší rybu, tak si protihrot nezamáčknu, ale kdybych měl menší nástrahou poškozovat malé kudly, tak bych si to asi taky zamáčknul......stejně moc nevláčím (v té kartě mi někdo udělal bordel)

                                                                      NLudaT - Profil | St 14.11.2007 12:22:55

                                                                      schiwa: má odpověď viz Bulk.

                                                                        Ntench - Profil | St 14.11.2007 12:19:26

                                                                        alllllll: do tý karty mě to vyplnil někdo z naší školy zapoměl jsem se odhlásit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to sem nebyl já!!!!!!!!!! omlouvám se.........nevšímejte si toho

                                                                          NBulk - Profil | St 14.11.2007 12:17:25

                                                                          schiwa: Kdo se tu baví o woblerech a rotačkách? Mluvilo se o twisterech.

                                                                            Nschiwa - Profil | St 14.11.2007 12:06:00

                                                                            LudaT:můžeš mi prosímtě popsat jak mám chytat na velkou rotačku nebo voblera 15cm dlouhého na jednoháček bez protihrotu????Chápu tvojí šetrnost k rybám ale trojháček na vobleru má svoje opodstatnění a protihrot samozřejmě taky..Už několikrát jsem ulovil stejnou štiku vždy na rotačku nebo na voblera.Gumy se mi nezdaj nejvhodnější pro jejich lov,největší úspěchy mám na rotačky či plovoucí voblery vedené těsně u břehu nebo v místě překážek.

                                                                              NLudaT - Profil | St 14.11.2007 11:31:47

                                                                              tench: v jednom máš pravdu, nepochopil sem tě a ani nechci. Když je někomu líto zamáčknout protihrot, kvůli "zdevastování" jigu a je mu líto poničenýho trička a přitom mu není líto štiky, vůči ní je barbless podstatně šetrnější! Mě ani tak nevadí že chytáš na háček s protihrotem (furt je to lepší než trojhák), ale způsob jakým to obhajuješ. Vono mě to ale mělo dojít když sem se ti mrknul do karty.

                                                                                NGeorgino - Profil | St 14.11.2007 11:25:56

                                                                                tench: Já se vůbec nebavím o téhle otázce. A nemíním to tady plnit věcma mimo téma. Končím.

                                                                                  Ntench - Profil | St 14.11.2007 11:25:48

                                                                                  LudaT: chápu to jen nevím jak ti to jasně napsat.........."perla"? tak tos mě o5 nepochopil......nevim jak ty, ale tato diskuze je zbytecna.....ad si chyta kazdej jek chce a s cim chce (v souladu s RŘ)

                                                                                    Ntench - Profil | St 14.11.2007 11:23:39

                                                                                    Georgino: proč? každý má právo na svůj názor ne? Debila ze sebe dělá spíš ten kdo sem takovýto nesmysly píše.....(vypadá to jak kdyby ti to leželo v hlavě)

                                                                                      NLudaT - Profil | St 14.11.2007 11:23:30

                                                                                      tak toto je "perla" : tench - ® St 14.11.2007 11:17:01

                                                                                        NGeorgino - Profil | St 14.11.2007 11:21:21

                                                                                        tench: To je fakt, udělal jsi ze sebe debila jako scopi, teď ze sebe děláš debila jako tench...měl bys vymyslet novej nick.

                                                                                          Ntench - Profil | St 14.11.2007 11:20:23

                                                                                          Georgino: nevim proč scopi.....

                                                                                            NGeorgino - Profil | St 14.11.2007 11:18:56

                                                                                            Scopi má pravdu tak se neopovažujte mu odporovat a šlus!

                                                                                              Ntench - Profil | St 14.11.2007 11:18:55

                                                                                              karelc: jednu tebou uvedenou větu bych si dovolil malinko poopravit...: "Někdo holt musí být tench chytrej..." a je to jasný....

                                                                                                Ntench - Profil | St 14.11.2007 11:17:01

                                                                                                LudaT: tak to mě je jasný, ale kdybys tam ten protihrot nechal,(tričku by to vadilo), ale myslím že štice ne....

                                                                                                  NLudaT - Profil | St 14.11.2007 11:14:06

                                                                                                  tench: ještě poslední poznámka. Píchni háček s protihrotem do bavlněnýho trička a vytáhni, potom udělej to samí s bezprotihrotovím. Třeba ti to dojde.

                                                                                                    Nkarelc - Profil | St 14.11.2007 11:13:30

                                                                                                    tench: jasně, máš pravdu. Asi to udělám podle tvých zkušeností. Někdo holt musí být ten chytrej. Nebudu si devastovat takový ty háčky na twistery a basta mudlerka...

                                                                                                      NLudaT - Profil | St 14.11.2007 11:11:32

                                                                                                      tench: vůbec ti nerozumím. Ale asi to bude mnou. Končím.

                                                                                                        Ntench - Profil | St 14.11.2007 11:08:19

                                                                                                        ne, zamačkávat protihroty nebudu a twister rozhodně štiku nezdevestuje...

                                                                                                          NBulk - Profil | St 14.11.2007 11:06:50

                                                                                                          tench: Co to tu plácáš za slinty? Jak devastovat jiggovku? Háček obalený gumou?

                                                                                                            NLudaT - Profil | St 14.11.2007 11:05:29

                                                                                                            tench: jak devastovat jiggovky???? Radši zdevastovat štiku?

                                                                                                              Ntench - Profil | St 14.11.2007 11:04:31

                                                                                                              LudaT: háček na twister (neboli jiggovou hlavičku) umím napíchnout dobře, ale bez protihrotu jsem to nezkoušel...........(takto devastovat jiggovky nehodlam.D-)

                                                                                                                NLudaT - Profil | St 14.11.2007 11:02:25

                                                                                                                tench: ano. Pokud jo a padali ti tak je to pouze v rukách (špatně napíchlej háček, špatný zdolávání, apod.). A pokud se nějaká setřepe, tak většinou malá, ale nepadá jich víc než s protihrotama. Ozkoušený to mám, neboj.

                                                                                                                  Ntench - Profil | St 14.11.2007 10:59:19

                                                                                                                  LudaT: jako chytat na twistera bez protihrotu?

                                                                                                                    Nkarelc - Profil | St 14.11.2007 10:59:13

                                                                                                                    tench: a kolik jsi toho odchytal na BL háčky? a proč máš háček obalenej gumou? Já chytám s gumama třetí nebo čtvrtej rok, takže se nepovažuju za nějakýho odborníka, ale že bych pozoroval výrazný padání štik kvůli BL jednohákům, to teda nepozoruju. Takhle ukousnutá guma, to jo, ale setřepávají se mi hlavně, když chci (malou štiku nechám ve vodě navolno setřepat, abych si neušpinil ruky při vyprošťování)...

                                                                                                                      NLudaT - Profil | St 14.11.2007 10:58:06

                                                                                                                      tench: aha :-) a jenom tak na okraj, zkoušel si to vůbec? O dírkách se nebavím, na dírky nechodím.

                                                                                                                        Ntench - Profil | St 14.11.2007 10:54:22

                                                                                                                        LudaT, karelc: twister má pouze 1 háček (ó), který je "obalen" gumou, tudíž špatné zaseknutí ryby není vůbec vyjímkou....a ještě bez protihrutu? třeba v zimě na dírkách ano (kvůli pstruhům).......

                                                                                                                          NLudaT - Profil | St 14.11.2007 10:50:17

                                                                                                                          karelc: tak to potom jo. :-)
                                                                                                                          Mě se zatím nijak extra nesetřepávaj, ale ještě to asi neumím. :-)

                                                                                                                            Nkarelc - Profil | St 14.11.2007 10:47:59

                                                                                                                            Až budete mít odchytané s BL jigama tolik, co tench, tak poučujte...

                                                                                                                            Když říká KAŽDÁ, tak přes to jede pendolino...

                                                                                                                              NLudaT - Profil | St 14.11.2007 10:45:52

                                                                                                                              tench: Proč by se měla KAŽDÁ štika setřepat???

                                                                                                                                Ntench - Profil | St 14.11.2007 10:43:42

                                                                                                                                tucnak11: twistry s háčkama bez protihrotu? co je to za ptákovinu, dit se ti musí KAŽDÁ štika setrepat......a nebo tak chytas pstruhy?

                                                                                                                                  Ntucnak11 - Profil | St 14.11.2007 10:19:42

                                                                                                                                  Ja nejretši mam jen tvistry hački bezprotihrotu parada.

                                                                                                                                    Ntench - Profil | Po 12.11.2007 14:34:26

                                                                                                                                    mě se zatím dobře na candáty osvědčují medovky (letos 65 cm), burisony (něco malého + 52cm) a polívkáče (52 cm + štiky 50 - 53 cm), xDDD - ale na předpisovou plotičku potvora nezabere

                                                                                                                                    jinak k těm twistrům, letos se mi osvědčil bílé tělíčko a černý ocések...

                                                                                                                                      Npipa I - Profil | Po 12.11.2007 2:52:48

                                                                                                                                      mischo: snad nechces aby ti sli kazdej den potom samím.? u nas na labi na jedny strane reky dou na X - RAPA a na druhy strane na kopyto.! mluvim o candošech... a kazdej den se to měni.. no rybindy sou vzdělaný...

                                                                                                                                        Nwenda - Profil | Ne 11.11.2007 20:08:38

                                                                                                                                        jo tahám to podobně jako twister a buď na jiggovku, nebo se šňůrou a 10cm před rybku několik bročků, záleží na tom jak chceš aby byla ta nástraha těžká a rychle klesala

                                                                                                                                          Nmischo - Profil | Ne 11.11.2007 19:57:49

                                                                                                                                          Angle fance: dík moc, ja som na posledných 2 vychádzkach úplne vyhorel, predtým na každej som mal nejaké šťuky na konte momentálne mi umelé nástrahy ignorujú tak to skúsim s tými rybkami, ešte raz dík

                                                                                                                                            NAngle face - Profil | Ne 11.11.2007 19:37:57

                                                                                                                                            mischo jakmile dopadla rybka na dno tak jsem ji tahal škubavým pohybek tak do pulky sloupce a zase ke dnu.

                                                                                                                                              Nmischo - Profil | Ne 11.11.2007 19:25:44

                                                                                                                                              Angle fance:presne tak som to myslel šnúra(silon) do ruky a zdvíhanie prútu,zaujímalo by ma v akej intenzite si to robil, hned po spadnutí na dno si opäť začal rybku dvíhať alebo si ju nechal chvíľu ležať a asi ako vysoko si ju zdvíhal od dna?

                                                                                                                                                NAngle face - Profil | Ne 11.11.2007 19:07:27

                                                                                                                                                mischo ahoj já jsem Tom alias angleface co jsem dnes byl z wendou na štiky rybičku jsem napíchl na jiggovou hlavičku a nahodil poté vzal silon a poškubával z prutem pak dotočil a nechal spadnou na dno a pořád dokola dnes jsem to zkoušel poprvé od wendy hned jsem si touto technikou vytáhl štiky 32 a 35.

                                                                                                                                                  Nmischo - Profil | Ne 11.11.2007 18:34:33

                                                                                                                                                  wenda: ako ťaháš rybičku? nechávaš ju padať na dno a poskakuješ s ňou podobne ako pri twistroch? dávaš pred rybku aj nejaké bročky?