Uhoř jako nástražní ryba.

Při čtení nového RŘ jsem zjistil,že od letošního roku je zase zakázáno používat úhoře jako nástražní rybu.Sám jsem ho nikdy nepoužíval ale znám pár sumcařů ,co na úhoře chytali.Mám takovej dojem,že když se chce ,tak změnit BP není žádný problém,ale asi jen do do doby,než se má něco udělat pro rybáře.Napadá mě že lov nonstop tady bude až když to tý papaláši nahoře budou doopravdy chtít, jinak řadový rybář musí držet hubu a krok.
Autor diskuse: sasek - , 5.2.2007 dravci - nástrahy, návnady
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nhraji - Profil | Pá 9.2.2007 20:55:33

Bosanac: mám obavy, že téměř žádný úhoř z revírů MRS nemá šanci přelézt do povodí Labe či Vltavy. A těžko můžeme z Brna ovlivňovat to, co se děje na Labi. To snad uznáš.
Ano na monté skutečně dostáváme dotaci z MZe. Celkem směšný peníz.

    NBosanac - Profil | Pá 9.2.2007 20:48:43

    hraji: Napsal jsem "svaz/y" . Tak se otazka vztahovala i na MRS .

    A ty tezky penize na monte nejsou jenom svazu/ obou , kvuli nedrozumeni , ale take z dotaci ktere svazy dostavaji .

      Nhraji - Profil | Pá 9.2.2007 19:30:40

      Bosanac: já nevím, ty ano? A proč se ptáš mě? Nejsem členem ČRS. :-)) Zkus se zeptat odpovědných funkcionářů u vás v MO. A pak nám sem napiš, co ti řekli. Nebo zajdi rovnou na ÚS.

        Nzany8999 - Profil | Pá 9.2.2007 17:11:29

        Takže už to utichlo jo????

          Nmadmax - Profil | Pá 9.2.2007 15:48:47

          já bych zakázal chytat vůbec !!!!! na co taky píchat ostré hroty háčků do tlamiček těch ubohejch němejch tvorů .....

            Nignor - Profil | Pá 9.2.2007 15:43:56

            Pompo: to je dobrej nápad, mělo by se zakázat boilie s úhořovou příchutí.

              NPyzda | Pá 9.2.2007 15:41:11

              brach : smysl diskuse se změnil od podstaty otázky k otázce, jak se chovat k úhoři. Opět tu máme permoníky, kteří z podstaty věci budou hájit a pouštět vše. Je to jejich rozhodnutí. Jak ale souvisí např. hájení úhoře s jeho životním cyklem? Je snad možný jeho umělý výtěr v našich podmínkách?

                NBosanac - Profil | Pá 9.2.2007 15:36:35

                hraji :Cituji: Mě by se líbilo, kdyby se investovaly obrovské peníze na zprůchodnění našich řek až do moře. Ale to je úkol pro stát, ne pro svaz.
                A co dela svaz/y aby primel stat alespon o tom premyslet ? Jen bych nerad slysel ze svaz na to nema a ze je jako vzdycky ve vsem bezmocny , npr rovnani koryt , MVE , bagrovani vody .

                  NPompo-styfler - Profil | Pá 9.2.2007 15:36:07

                  Zatím jste nám zakazovali vábničku (na některejch revírech),teď nám zakazujete lov na úhoře,za chvíli to bude lov na kapry atd. :-( ...To je fakt hustý a vypadá to že za pár let už asi nebudem smět chytat vůbec na nic!!!To je jako kdyby bylo kaprařům zakázáno používat někde třeba signalizátory na kapry nebo by jste jim zakazovali chytat na určitý druhy boilie....No to je fakt votřesný co se tady děje.Celý roky to bylo povolený a nikomu to nevadilo a všichni byly spokojený a teď to najednou nejde!!!!!

                    Nignor - Profil | Pá 9.2.2007 15:23:02

                    hrouzek: Sumce chytám, ale moc jich nepochytám.

                      Nbrach - Profil | Pá 9.2.2007 15:22:05

                      Po přečtení VŠECH diskusních příspěvků musím konstatovat: "Jedna vlaštovička jaro nedělá" a "Co zahradníků bychom ušetřili, kdyby blbost kvetla".
                      A pro ty, kdo nerozumí, odpovídám na výše uvedenou otázku (sice bez otazníku) slovem NE.
                      Reagovat na dovětek pod otázkou je pro mě ztráta času.

                        Nignor - Profil | Pá 9.2.2007 15:20:50

                        madmax: I z těch 10 cm úhořů určitě nějací dorostou protože na Tovačově je sumců spousta + ostatní dravci, a přece tam chytíš úhoře 60+. Jestli by nebylo efektivnější vysazovat větší-to je otázka.(peněz?)

                          Nzany8999 - Profil | Pá 9.2.2007 15:18:27

                          profo >oki


                          hraji. ale když se bude uhož hájit celej rok a nebude se vysazovat tak jejich počet bude stejnak klesat páč sumcum opravhu chutnaj...

                            Npupak - Profil | Pá 9.2.2007 15:11:43

                            madmax - OK to jsem chtel slyset:-)))

                              Nlibkos - Profil | Pá 9.2.2007 15:10:27

                              MrKos-Když se teda nečertíš tak ti pošlu fotku jaké uhoře si já beru a zrovna Ti měli červa všichni.Osobně mě osud uhoře moc mrzí rád je chytám,ale podle mne mají ochránci pravdu.Je odlovem monté a chovem ve žlabech tak zdecimován,že jeho osud je zpečeten.Byznys se tím že je jich málo nezastaví.

                                Nmadmax - Profil | Pá 9.2.2007 15:09:27

                                pupak : naprosto s tebou souhlasím !!!!!!!!
                                A hysterickej fakt nejsem. Fšeho s mírou.
                                Jestli někdo chce sežrat sumce ??? - Dobrou chuť. My v itálii na výpraveě taky jednoho do 120cm za výpravu slupnem!!!
                                A gdo je chce žrát v čechách ? Ať je žere !

                                  NLary | Pá 9.2.2007 15:09:00

                                  No huráááá,tak že sumcům zdar a úhořům v jejich pupcích zvlášť !!!! :-)))))

                                    Nmadmax - Profil | Pá 9.2.2007 15:07:33

                                    hraji: Jo jak jirka říká. Rybí přechody a já dodám že až pak bych utrácel velký prachy za monte. Ale ne za to malý ale za ty vječí kousky :O))))

                                      Npupak - Profil | Pá 9.2.2007 15:06:07

                                      madmax - nechtel jsem se do toho michat, ale tva poznamka "Ať to těch pár hadů za rok vodsere no a co ?????" mi pripomina hystericke vylevy sumcaru u fota kazdeho sezraneho sumce . . . a vlastne co na tom tak to tech par sumcu za rok vodsere . . .

                                        Nhraji - Profil | Pá 9.2.2007 15:05:31

                                        sasek: jen pro tvoji informaci. jak jistě víš, jako první krok byla zavedena doba hájení, kterou úhoř dříve nikdy neměl. Jako druhý krok přišel zákaz používání úhoře jako nástražní ryby a jako třetí zvýšení míry úhoře na 55 cm (v MRS). A když se ukáže, že to nestačí, půjde se asi dál. Například se úhoř bude hájit zcela. Mě by se líbilo, kdyby se investovaly obrovské peníze na zprůchodnění našich řek až do moře. Ale to je úkol pro stát, ne pro svaz.

                                          Nmadmax - Profil | Pá 9.2.2007 15:04:03

                                          kucí zdvojnásobili sme počet příspěvků, myslím že svou funkci tato debata rozhodně splnila !!!!! :O)))

                                            Nprofo - Profil | Pá 9.2.2007 15:03:48

                                            Lary : nechytá nemá proč. S madmaxem jsme si to ujasnili o x-příspěvků níže.

                                            Zany8999 : to je možný. O tom se přít nebudem

                                            madmax . druhá část příspěvku je pro mne jen na souhlas.

                                              Nmadmax - Profil | Pá 9.2.2007 15:01:52

                                              sasek : no to si piš že do tebe ! Sakra jak si tohle představuješ čéče ???

                                              Jo počkej ty si vlastně se mnou :o))))))

                                                NMrKos - Profil | Pá 9.2.2007 15:00:34

                                                libkos: nečertím se :-)

                                                  Nsasek | Pá 9.2.2007 14:59:29

                                                  Souhlasím s madmaxem ,že ochrana úhoře nespočívá v zákazu používat jej jako nástražní rybu.A teď do mě....

                                                    Nlibkos - Profil | Pá 9.2.2007 14:59:03

                                                    MrKos-Po výlovu se dezinfikují loviště chlorovým vápnem.Uhoři do jednoho jsou popálení a vylezou z bahna ven malí velcí prostě všichni.Tam se škodí.A to že se odloví na udici minimum je podle statistik jasnéVe mlýně jsme kdysi měli slup a zároveň jsem v té mlýnce uhoře lovil na udici.Kolik večerů bylo bez záběru si už nepamatuji je to dávno ale pamatuji si kolik jich šlo ze slupu do sádek.Byl to značný nepoměr.Tak už se nečerti

                                                      Nmadmax - Profil | Pá 9.2.2007 14:58:51

                                                      kucí myslím že fšechno se má dělat se zdravým rozumem. Ať to těch pár hadů za rok vodsere no a co ????? Jsou to možná desítky kusů.
                                                      Víc mi vadí že každý dítě který může vláčet a chytat na rybku zlikviduje KAŽDÝHO candáta a štiku ať má míru nebo ne, protože i když je to malý tak to na břehu umordujou než vyrvou ven trojhák !!!! Tohle by se mělo řešit protože věřím že je to daleko větší a masovější problém než pár píchlejch ohroženejch ouhořů !

                                                        NLary | Pá 9.2.2007 14:58:48

                                                        profo - dobrá zpráva!! začíná se chytat za slovíčka,to by brzy mohly dojít klubu ochránců úhořů argumenty?hmmmmm.....

                                                          Nzany8999 - Profil | Pá 9.2.2007 14:54:45

                                                          pofo > máš pravdu že jsi mi dal odpověd ale možná jsi si jak jsi to psal že tohle když udělá rybář jakejkoli tak to bude mít horší následky jak když ho píchneš na hák...

                                                            Nmadmax - Profil | Pá 9.2.2007 14:52:22

                                                            profo má bohužel pravdu. Bohužel je zakázán ale Lary jistě myslel že zaplať bůch v zahraničí není zakázán !!! :O)))

                                                              Nprofo - Profil | Pá 9.2.2007 14:52:19

                                                              Lary : krom madmaxe se o zahraničí zatím nikdo nebavil. A i otázka je směřována na zdejší podmínky.

                                                                NLary | Pá 9.2.2007 14:51:20

                                                                Profo - bavíme se pořád snad o zahraničí nebo už né????

                                                                  NMrKos - Profil | Pá 9.2.2007 14:49:49

                                                                  libkos: no, když myslíš...

                                                                    Nmadmax - Profil | Pá 9.2.2007 14:48:22

                                                                    MrKos : no já si to právě představuju naopak. Že ti větší maj dalekoé větší šanci na na přeřití......

                                                                      Nprofo - Profil | Pá 9.2.2007 14:47:49

                                                                      Lary : prober se napsal jsi to obráceně. Právě, že je zakázán...;-)

                                                                        Nlibkos - Profil | Pá 9.2.2007 14:47:39

                                                                        MrKos-Tu jistotu mám z praxe u rybářů kde mám něco odmakáno a ze zážitků od vody.A o člověku z jehož tvrzení vyplývá že je lepší nechat většinu shnít ve vodě než je včas zužitkovat si myslím své.Při tlaku jaký na uhoře je jim odlov udicí neublíží a většina neli všichni v zamořených revírech po dosažení tažného věku na červa uhyne ať se ti to líbí nebo ne.

                                                                          NHrouzek - Profil | Pá 9.2.2007 14:46:01

                                                                          Lary- vždyt to je jen sranda,to chce klid, ale s tim "zbytečným luxusem a na pořádnýho sumce pořádnýho kapra" to jsou supr hlášky:-))

                                                                            NMrKos - Profil | Pá 9.2.2007 14:44:49

                                                                            madmax: zase je jich za stejný peníz mnohonásobně víc... dravci se nažerou a nějací ůhoři přežijí... v Tvém modelu se jen dravci nažerou ... nebo se pletu? :-)

                                                                              Nprofo - Profil | Pá 9.2.2007 14:43:57

                                                                              Pyzda : ale já nechci nikoho nikde držet. Jinak souhlasím.

                                                                              Zany8999 : jj já si to uvědomuju a proto píšu to co píšu. Ale chtěl jsi odpověď na tvou otázku a tu jsem ti snad dal tak jak jsi jí požadoval..... Nebo se pletu?

                                                                                NLary | Pá 9.2.2007 14:43:30

                                                                                Proboha...jděte už od toho!!!!! to nebere konce,lov na úhoře není zakázán,tudíž je povolen...tečka, odpůrci tohoto,nechť si založí klub ochránců úhořů a tam si mezi sebou můžete bublat do ovárků co se vám hodí...

                                                                                  Nmadmax - Profil | Pá 9.2.2007 14:41:27

                                                                                  MrKos: Ale jasně !!! Ale toho 10cm polkne líp snadněji a i menší :o))

                                                                                    NMrKos - Profil | Pá 9.2.2007 14:39:25

                                                                                    libkos: diskuze nebyla o parazitovi... nepopírám že je i parazit občas zahubí... ofšem tu 100%ní jistotu kterou máš Ty nějak postrádám...

                                                                                      NHrouzek - Profil | Pá 9.2.2007 14:37:54

                                                                                      ignor- já bych na madmaxe moc neprudil, vim, že to myslíš ze srandy..ale všeho s mírou, madmax dokáže být zlej...:-)

                                                                                        NMrKos - Profil | Pá 9.2.2007 14:37:20

                                                                                        madmax: psal jsi že je zbytečné jimi u nás krmit dravce... toho 20-30cm už dravec nesežere?

                                                                                          Nlibkos - Profil | Pá 9.2.2007 14:36:47

                                                                                          MrKos-Informuj se na toho parazita a pak změníš názor.Zatím podle tvých reakcí dáváš najevo,že o tom toho víš malo nebo nic.

                                                                                            Nmadmax - Profil | Pá 9.2.2007 14:35:48

                                                                                            ignor : co to meleš ????? Buď neumíš číst nebo už ti to přestává myslet!!!! U nás napíchnu mírovýho! K těmm malejm jsme se dostali přes tu cenu vzpomííínáš ???? Venku chytám na 20 - 30 cm . Takhle velký by měli sázet u nás !!!!!!

                                                                                              NHrouzek - Profil | Pá 9.2.2007 14:34:32

                                                                                              ignor- dokážeš pobavit..Asi hodně chytáš sumce:-)

                                                                                                NPyzda | Pá 9.2.2007 14:33:59

                                                                                                profo : problém je v tom, že všechno stojí peníze. A ani úhoře, lososa, elektřinu, intelekt lidí neudržíš tam, kde se ty rozhodneš. Pocit, že nějakým způsobem lovu mohu ochránit mizející druhy ryb je naivní, jako když se rozhodnu pro ochranu přírody nejezdit autem, nekupovat plastové obaly, třídit odpad, večer nesvítit a nekupovat noviny....

                                                                                                  Nzany8999 - Profil | Pá 9.2.2007 14:33:29

                                                                                                  profo>ale uvědom si že nejseš jedinej.taky si uvědom že nejseš sám co chodí večer na ryby a taky všichi rybáři nepoužívat malí háčky,,,

                                                                                                    Nignor - Profil | Pá 9.2.2007 14:32:47

                                                                                                    Na pořádnýho sumce - pořádnýho kapra.

                                                                                                      Nprofo - Profil | Pá 9.2.2007 14:31:50

                                                                                                      georgino : tak a ty jsi to rozlousknul. přesně jak pravíš....-))))

                                                                                                        NGeorgino - Profil | Pá 9.2.2007 14:30:41

                                                                                                        Každopádně letos máte po ptákách.

                                                                                                          NMrKos - Profil | Pá 9.2.2007 14:30:38

                                                                                                          libkos: s tím červem je to pořád jen Tvůj dojem takže se vracíme k původnímu zadání a tím bylo že jsi alibista... avšak nikdo Ti zmasené ryby nevyčítá... klidně si je bez výčitek zkonzumuj a i nadále se nediv že nedorostou více než 75+-

                                                                                                            NHrouzek - Profil | Pá 9.2.2007 14:28:50

                                                                                                            madmax- taky rád chytáš na luxusní nástrahy?, já jo :-))

                                                                                                              Nignor - Profil | Pá 9.2.2007 14:28:46

                                                                                                              madmax: My se nebavíme o zahraničí, to ty.
                                                                                                              S těma úhoříkama - to seš celkem hustej to sem napsat. Nebojíš se o papíry?

                                                                                                                Nlibkos - Profil | Pá 9.2.2007 14:28:10

                                                                                                                A ty 75 plavou u břehu nahnané větrem mrtvé

                                                                                                                  Nmadmax - Profil | Pá 9.2.2007 14:27:36

                                                                                                                  ignor : tvůj názor!
                                                                                                                  Já si naopak myslím že je luxus krmit těmi supr drahými mláďátky české nenasycené dravce!!!
                                                                                                                  Ale to bysme se mohli točit pořát dokola že .........

                                                                                                                    NMrKos - Profil | Pá 9.2.2007 14:27:13

                                                                                                                    madmax: potom je po této stránce vše v pořádku...

                                                                                                                      NHrouzek - Profil | Pá 9.2.2007 14:26:40

                                                                                                                      ignor- no to je název "zbytečný luxus":-))

                                                                                                                        Nlibkos - Profil | Pá 9.2.2007 14:26:07

                                                                                                                        MrKos-Jo sežeru bez výčitek i zdravé kteří červa dostanou 100procentně později a je to z revíru který má 5m vysoké břehy a odra teče asi 250m od něho.Oni se dop ni dostanou tak jedině po duze.Problém je proč svaz do takových to revírů uhoře dává.

                                                                                                                          Nprofo - Profil | Pá 9.2.2007 14:26:07

                                                                                                                          madmax : tak to si nerozumíme. Tady jsme v čechách a tak se snažím bavit se o situaci a předpisech tady u nás. Co je v zahraničí je věc jiná. Proto celou dobu mluvím o lovu tady u nás.

                                                                                                                            Nmadmax - Profil | Pá 9.2.2007 14:25:58

                                                                                                                            MrKos: sorry že to neřeknu ale věř že chytáme podle místních pravidel !!!!!!!!!

                                                                                                                              NMrKos - Profil | Pá 9.2.2007 14:24:52

                                                                                                                              Pyzda: rád přenechám každou svou rybu klidně právě Tobě a doufám že i doroste natolik aby Tě uspokojila ... :-)