NTomK78 - Profil | Pá 3.10.2008 14:56:21
Jirka - veme rybu do rukou a zlomis ji vaz. Konkrétně pstruh a okoun - strčíš prst do tlamy bříškem palce nahoru, uchopíš za hlavu a zlomíš. Štika a candát - uchopíš rybu rukou kolem hlavy tak, aby s ji jako koukal do očí (měl ji naproti sobě), palce dáš do spodu tlamy a pořádně zatlačíš. Máme vyzkoušeno, že to takto funguje i na candátech 70 +. Jinak tato metoda má to pozitivum, že přitom roztrhneš žábra a ryba se tak vykrví (kulinářsky je chutnější...)
NRasto. - Profil | Pá 3.10.2008 13:26:23
Okunom ci pstruh to je lahke.........pozrie sa vrchom na zadnu plutvu........stuka zubac sumec?......tak ich pusti no :-)
Nstrejka - Profil | Pá 3.10.2008 12:18:11
Knapík: tak to potom leda ulechtat k smrti ještě ve vodě...
NKnapík - Profil | Pá 3.10.2008 12:11:17
on ten gumák je ale něco jinýho než pramice s pevným dnem, a každou ránu asi o vodu spolehlivě odpruží, nehledě k tomu, že pořád je tady to riziko propíchnutí o skřele, ploutevní trny atd.......
Nstrejka - Profil | Pá 3.10.2008 12:06:24
hodit do člunu, pak rána do palice čímkoli s dostatečnou razancí, přeříznout žábra a vykrvit a pověsit za skřele špagátem na člun, žádná věda...
NKnapík - Profil | Pá 3.10.2008 11:58:25
hlavně, je to otázka z roku 2006 a pokud jsem si všiml, tak autorovi nikdo moc neporadil.
Tady jde o to, že autor je handicapovaný rybář lovící z gumáku a většina dravců - štika, okoun, candát- mají tělesnou stavbu takovou, že jejich tahání do lodi může způsobit její propíchnutí a ponor. Já bych tyto problémy řešil až tehdy, když nastanou.
Ale podběrák s rameny určitě pomůže ke zdolání, ale jak s rybou naložit potom, jestliže ji lovící chce vzít a zároveň chytat dále.....
Kleště jsou pěkná věc, vyrábí se jich už několik druhů, ale bezmeznou důvěru v ně tedy nemám, spíš naopak.
Tak jak tedy?
Nobrisek - Profil | Pá 3.10.2008 11:03:07
Podle mě je to celé prdel...ta otázka je naprosto idiotská....Proto doporučuju zhlídnout všech 283 dílů McGyvera, někde to tam bylo...
NBuri2 - Profil | Pá 3.10.2008 11:02:37
Omlouvám se za chyby , píšu to v letu:)
NRasto. - Profil | Pá 3.10.2008 10:46:47
:-)) tak to sa do tejto otazky hodi :-))) skus stastie inde.......v privlac a drafci kuprikladu
NBuri2 - Profil | Pá 3.10.2008 10:37:00
Prosím o radu. Zakoupil jsem zánovní gumavý člun Voyager 5000 a nevím, mám li zakoupit pumpu ruční či na autobaterku bo akumulátor. Jsem sice líný pumpovat ručně, ale zase se mi nechce po příjezdu k vodě+ dělat hlik. Jak to řešíte vy?
NPyzda | Ne 5.3.2006 13:03:03
Neznámý: Pokud je Jirka tak postižený, mohla by mu RS tolerovat i zakousutí úlovku, či zadušení, přimačknutím skřelí. Jde o to, kdo z koho....
NNeznámý | So 4.3.2006 11:20:56
Mimo otázku - Pyzda - kdybys chtěl uspořádat minisraz neregistrovaných zlých mrkařů - dej vědět na 100% se mnou počítej.
NNeznámý | So 4.3.2006 11:15:47
Konečně vím na co by se hodily půlkilové kleště na drůbež z doby reálného socializmu.Tahle masa pochromované oceli splňuje bezezbytku nároky na bezpečné a humánní usmrcení zlé / žereš jiné, sežeru tě taky / dravé ryby v gumovém člunu.Vzhledem k váze - tupý předmět - úder do hlavy, a vystřižení žaber je již otázka vteřin.
A to jsem ty nůžky chtěl vyhodit!!!! Invalidnímu Jirkovi je poskytnu zdarma, případného hecíře bych s nima mohl - tupým předmnětem............:o)
NPyzda | So 4.3.2006 3:22:41
Hoši: kde jsou všici C a taky R? Tady se mastí velcí drafci a vy spravedliví ste v klidu jako ty Blaničtí v osumašedesátým. Závěr: není se na co spolehnout.
Npppp - Profil | So 4.3.2006 0:51:13
A co ti na tom zabíjení vlastně nejde?Kdo loví velké dravce z člunu,musel se spolehlivě zabíjet ryby naučit už dávno na břehu.Neplatí automaticky,že
loď =velká ryba.Navíc lov a zdolávání větších ryb z lodě je slušný fyzický výkon,jaké je tedy tvoje zdravotní omezení?
Nliborcarp - Profil | Pá 3.3.2006 23:15:44
Tak co ty na to Jirko??????????????
Nmiki - Profil | Pá 3.3.2006 20:11:46
Japčák--JKL: O.K
Miroslav. S: Tak tohle beru. Když to někdo pojme takhle, není na tom nic špatnýho, ba právě naopak a proto znovu říkám :" souhlasím s tebou" a to i přes to, jestli je "Jirka" vtipálek a rozpoutal tady tuhle debatu pouze proto, abysme se tady slovně poprali, či nikoliv.
NVokoun - Profil | Čt 2.3.2006 14:00:48
Hoši, mám dojem že "Jirka" je možná vtipálek podobně jako ty dvě "rybářky" posledně...
Nskwor | Čt 2.3.2006 13:48:28
Já bych doporučil všechno pustit:-)
Nšeptal - Profil | Čt 2.3.2006 8:04:35
Kdesi dole jsem nedoporučoval, vzhledem k tomu gumovému člunu, použití kudly. Trošku to musím doplnit. Přeříznutí žaber je nutnost, ale radši si opatři kudlu s párací čepelí - má to tupý "hrot". Přece jenom, normální kudla, mokré ruce, vzpínající se úlovek a ..... pššsssss.
NHonza M | Čt 2.3.2006 2:02:58
Tak jsem je na netu našel... Budou možná trochu velké (prostě na sumčí tlamu) ale po menší úpravě by to mohlo být "ono", ale fakt nevím jen mě to napadlo, je potřeba to kdyžtak konzultovat s odborníky...
NHonza M | Čt 2.3.2006 1:48:03
Miroslav.S: moc hezky napsané, jen mám jednu připomínku... Ty bys živou štiku a nebo rybu všeobecně, chytil obrovskýma sikovkama za čelist a zaživa jí prořízl žábra? To mi jako moc fajn smrt a návod k usmrcení živého tvora nepřijde :-((( K věci: všeobecně nerad zabíjim cokoli, takže nejsem ten pravej radit zrovna v tomhle, ale každopádně, bych měl připravený tupý těžší předmět kterým bych rybu přinejmenším pořádně omráčil... Jo vlastně jsem si vzpoměl, že jsem někde viděl takové speciální kleště ko odháčkování především Sumců, ale určitě by se to dalo použít i na velké Štiky i Candáty a bude to šetrnější než sikovky nebo hasák :o)... Nejlepší bude zeptat se někde ve speciálce, v Praze třeba u Tomiho, tam určitě poradí
NMiroslav.S - Profil | Čt 2.3.2006 1:25:32
Cetl jsem vetsinu prispevku na toto tema a chtel bych vyjadrit svuj nazor.Predevsim si vazim cloveka,ktery je nejakym zpusobem invalidni,( je jedno, zda invalidni, postizeny, ci jinak odlisny od naprosto zdravych lidi) a umi svuj zivot vyuzit tak,ze se venuje i prirode a rybarine.Sam jsem zazil obdobi zivota,kdy jsem byl temer vyrazen zdravotne z bezneho zivota a tudiz ted vim o cem pisu.
Rybar, ktery je invalidni a venuje se rybarine se tu pta,jak ma ohledne svych omezeni nebo jakychkoliv narocnejsich situaci, nez ma zdravy rybar, zachazet s ulovenym dravcem v lodce.
Predpokladam Jirko,ze nejsi vegetarian ani zak MARTY KUBISOVE nebo nekoho,kdo by neublizil ani mraveneckovi( ale najednou zjistis, ze napr utoky amiku na bezbrane lidi mu nevadi:-))-pokus o zert.)ale normalni chlap,ktery lovi nejen kvuli tomu,ze mu manzelka neda,ze ho stvou kamaradi,sef v praci nebo nemuze kopat fotbal,ale proste proto,ze ho to bavi a ma v sobe ten loveckej pud. Ja jsem nejen rybar,ale i nimrod,potazmo tzv.myslivec. Rad chodim lesem at uz s flintou a psem a nebo bez nich.Rad pozoruji prirodu,snazim se ji rozumet,ale kdyz se vydam s flintou bud na posed nebo na soulacku,je ve me pud lovce a to nikdy nekonci tak,ze si prasatko tzv loncaka prohlidnu,popreju mu hodne zdaru,chytnu ho tzv jemne bez bolesti a pozdravim ho,ale protoze ho mam vytypovaneho,strelim ho a to ne tak,ze ho pak pustim.Strelim ho uplne natvrdo--tudiz zabiji,kilnu, atd,coz je pojem, ktery zde nekterym lidem vadi.Rozhodne jej nezmasim,coz je rybarsky pojem,ale dohledam ho,pokud popojde,vycistim a odvezu tam,kam mam a ostatni myslivci ve sdruzeni o nem rozhodnou,cili nemiri a nemuze mirit do meho mrazaku.To vse je ve stylu planovani poctu zvere,coz u rybaru je vec ktera jednak nema sanci a jednak je neznama.Ale abych se vratil k rybarine,Jsem chlap,co ryby ma moc rad a obcas nejakou rybu vezmu a tudiz ji zabiji,kilnu,zavrazdim,usmrtim.Neni to ani kuzle,ani kralik,ty bych usmrtit neumel, jelikoz jsem byl pritomen jatkam techto zvirat a pote je jiz nechtel jist,jelikoz se ten zazitek kviceni,plakani,zabijeneho zvirete ve me silene zabydlel.Ale nas kamarad nebo kolega Jirka se pta,jak to ma delat,kdyz je na clunu,ulovi rybu-ja chapu napriklad stiku,ktera polkla nastrahu prilis hluboko a on ji neumi dat do vezirku a jelikoz je poranena tak,ze pusteni by nebylo hrdinstvi,tak zvazuje ,jakou zvolit technologii aby ji dal netrapil.O tom,jak, jsem toho od vas pro nej jako invalidu prilis mnoho necetl.
Budu rad,kdyz se pripojite,protoze lov je lov a podle me sportovni rybarstvi neexistuje: neexistuje naplneni vety sportovni rybarstvi-existuje pouze reseni meho pudu lovce s tim,abych rybam zpusobil co nejmensi bolest a stres....Tudiz muj nazor a rada Jirkovi:
Ja bych u sebe mel velmi, velmi velke sikovky,coz jsou kleste,ktere by mi u ryby,ktera je urcena k zabiti umoznovaly zachytit ji za celist tak,abych ji mohl nozem proriznout zabra tak,aby vykrvacela rychle.Je faktem,ze asi nemas rybu o co oprit,abys ji mohl jeste proriznout pater,popripade zlomit vaz.Toto je muj amatersky navrh a budu rad,kdyz jej doplnite.Pripominam to,ze opravdu chytam ryby pro ukojeni meho loveckeho pudu,nejsem jeden z tech,kteri pisi o systemu chyt a pust a pritom znam tzv profiky,kteri chyti,ryby uvazi a nez chcipaji,tak je pusti,zejmena nektere tzv kapacity v lovu sumcu.Ale nenapsal jsem sem proto, abych nekoho ocernoval,ale proto, abych publikoval muj nazor i to,ze si vazim nasich kolegu,kteri jsou nejak zdravotne omezeni a misto toho aby si stezovali na socialce,pracaku,atd,tak se nas zdravych kamaradu tady pisemne ptaji na radu,tudiz,vy,kteri jste fundovani,poradte lepe ....
NJKL - Profil | St 1.3.2006 23:10:18
Japčák: Rád, jdu pro ní. Vejdi a neuškoď.
NJapčák - Profil | St 1.3.2006 23:07:07
JKL - dáš si jednu třeba i tu virtuální sťopku tej loňskej ?
Tak na zdraví a To Všem !!!
NJKL - Profil | St 1.3.2006 23:00:17
Jirka: Snad si z toho všeho vezmeš to užitečné - ještě jedna rada, nevím, jakého druhu je Tvůj handicap, ale pokud máš problém s omráčením ryby - možná by pomohla jateční pistole na malá zvířata, neboj se , není to střelná zbraň, jen takový menší přístrojek do ruky, natahne se pero a po spuštění vystřelí několik mm železný čep. Používá se na králíky a kožešinová zvířata. Zeptej se někde v chovatelských potřebách, nejspíš Ti poradí, jestli je to vhodné i na ryby. Tomu vykrvení pomocí nože se nevyhneš nijak, zkus použít vaničku nebo umyvadlo, jak ti radil níž Jaro. A Petrův zdar.
NMrCement | St 1.3.2006 22:44:31
Rozhnevani panove: koukam, ze od toho, ze vsichni poustite jste se dostali az k tomu, ze nasazujete :-) Jen tak dal ...... kdo ma vetsiho trumfa :-) Liborcarp i Jirka maji hur citelny psany projev (vzbuzuje to negativni pocity), ale asi to nemysli spatne.
Jirko: doporucuji kombinaci omracit, zariznout. Nedelej to prilis casto, unavuje to ruce a muzes se nasledne porezat ci poskodit si clun. Vezirek nepouzivej a rozhoduj se nejen rychle, ale i spravne.
Nliborcarp - Profil | St 1.3.2006 22:28:09
Honza T.-kdeš jsi vzal že jsem se rozjel na Jirku že vraždí každou rybu,co to zase meleš.Nevědomky jsem možná něco zabil ale tisíce jsem vědomky do vody NASADIL a co jsi udělal ty.Vokoun-nemáš nic lepšího?
NJaro - Profil | St 1.3.2006 22:16:16
Jirka - predovšetkým si dávaj pozor pri vyťahovaní ryby do člnu, aby si nezadrel háčik o čln a budeš pritom niekoľkostometrov od brehu. Zo zadania otázky som pochopil, že ti ide predovšetkým o bezpečnosť v gumovom člne, na ten účel môžeš použiť plastovú vaničku, do ktorej premiestniš úlovok, aby ti neskákal po člne s trojhákom - ostatné už vieš.
NVokoun - Profil | St 1.3.2006 22:15:42
liborcarp: tak hlavně taky nezapomeň pustit ty kapry do 55 cm a cejnky co ti chutnaj uzený :-)))
Ono jak se říká, odříkanýho chleba, největší krajíc.
Chudáci prasátka, kuřátka, kravičky atd. co to místo těch tvejch puštěnejch rybyček odnesou :-)))
Nebo jsi vegetarián? To bych se ti upřímně musel omluvit.
NHonza T. - Profil | St 1.3.2006 22:13:41
Liborcarp:A ty si myslíš že jsme nějací masaři?Za rok odnesu jednu nebo dvě ryby...Jednou za čas neuškodí si rybu vzít...Neděláme z tebe nepřítele invalidů,jenom by si se mohl trochu zklidnit a ne se tady hned rozjet na Jirku že vraždí každou rybu...Nevim o co se tu snažíš...Vyznávám metodu chyť a pusť,ale nezačnu hned nadávat každýmu,kdo si jednou za čas tu rybu vezme...Nevědomky si třeba zabil více ryb než by sis dokázal představit například neopatrnou manipulací na břehu...Odmítám se s tebou hádat...
Nliborcarp - Profil | St 1.3.2006 21:59:10
Honza T-Vokoun-jste pěkný ferdové otočkové oba dva.Co to tady melete.Nedělejte ze mě nepřátelé invalidů.To už přeháníte.Pořádně si přečtěte co jsem napsal!!!!!!!!!!!!!Reagoval jsem na otázku usmrcení ryby.Tady v tom jsem proti všem tak pořádně čtěte a neblbněte.Možná jsem jedinej ale jak jsem napsal zabíjení ryb mě sere.Letos nezabiju jedinou rybu a už prostě nikdy a jsem na to hrdej a mám z toho dobrej pocit a třeba se všichni postavte na hlavu ale je to tak.
NHonza T. - Profil | St 1.3.2006 21:05:29
Vokoun:Souhlas...Liborcarp to trochu přehání,to je fakt,ale zase si nemyslim,že by se měla masit každá druhá rybka...Ale zase je lepší,když se Jirka zeptá jak na to,než když pak ryba lítá po loďce skáče...Ublíží si...Ale v prvé řadě pochybuju,že by se Jirka mohl honit za rybou po podlaze loďky...Takže Jirko chytej a užívej si to a třeba z liborcarpa si nic nedělej...
NVokoun - Profil | St 1.3.2006 20:26:19
Honza T. : no, právě proto že si někdo nemyslí že by si invalida mohl plnohodnotně zachytat a ne že ho nic neomezuje, jsem reagoval na blbou "libocarpovu" poznámku o invalidech. Byl jsem totiž svědkem, když se invalida na MO ptal, jestli by mu neodpustili brigádu. Odpověď byla taková, ZAPLAŤ a ještě k tomu na něj vyrukovali, že pokud je invalida, nemá na rybách co dělat (chlad, vlhko, kluzko, a podobné bláboly). Člověk co mu odpovídal, se na to údajně informoval u nějakýho doktora. A takových kokotů debilních jsou plný MO a proti nim se většina (aspoň myslím) z nás snaží bojovat. Dokud tam budou tihle dinosauři bolševický, tak to bude podle toho vypadat se vším. Vyspělá společnost se pozná podle toho, jak se chová k slabším a potřebným jedincům. A na některých MO se chovají jak HOVADA (bohužel). Pro toho člověka invalidu je rybařina kolikrát jediná radost co mu ještě zbyla.
A nenech se mýlit tím, že si invalida může v pohodě zachytat. Stačí aby ti chyběl jen palec u nohy a záběr od většího kapříka neustojíš :-)
NJapčák - Profil | St 1.3.2006 20:08:59
miki - v pohodě, ale ten link by jsi měl vyhledat, vypovídá to o mnohém !
Třeba z důvodu udělat si obrázek ?
NJKL - Profil | St 1.3.2006 20:03:00
miki : Malé upozornění: úderem do hlavy rybu NEUSMRTÍŠ!!! Alespoň většinou ne. To proříznutí žaberních oblouků není výraz sadismu ale rychlý způsob vykrvení - teprve pak nastává smrt. Ryba není savec, její CNS je poněkud jiná a pokud rybu praštíš do hlavy a odložíš - umírá pomalu. Jestlipak ji kucháš hned????? To je pak vivisekce. Promiň, ale je to tak.
Nmiki - Profil | St 1.3.2006 19:56:38
Japčák: Neměl jsem na mysli tebe, jen jsem chtěl znát odpověď na zadanou otázku a teď už to vím. Osobně jsem na tom s rybama jako "Honza T" a 99% jich jde zpět do vody. Když už rybu chci, usmrtím ji rychle dvěma údery do hlavy a na víc dávám rybě hadr přes oči. To vyříznutí žaberních obloukú mě zajímalo spíše teoreticky a jak už jsem psal, příčí se mi to a nikdy bych to asi neudělal.
NJapčák - Profil | St 1.3.2006 18:21:48
miki - dole jsem to již jasně napsal !!!
Ale ještě jednou: před podřezáním žaberních oblouků je nutno "klepnout" (pro jistotu raději dvarkrát a to zodpovědně) do hlavové části rybky !!!
PS. nevím to přesně (Vícekrát To nemusím vidět)ale je to asi link : BEHEADING-Eugene-Armstrong.WMV
Upozorňuji že je to pro silnější nátury (opravdu)
Jinak po zhlédnutí oného dozajista poznáš (pokud nejsi magor) co jsem chtěl tímto zdělit !!!
Co proč jak v tomto klipu nechci řešit !!!
Jen chci zvýraznit že i rybka má nervy !!!
NHonza T. - Profil | St 1.3.2006 17:58:00
Na rybařině je skvělé to,že i invalida si může plnohodnotně zachytat a nic ho neomezuje...Pokud chceš rybu zabít,tak silným úderem do lebky a pak si vyber...(A) Proříznutí žaberních oblouků (B) Zaříznutím za hlavou (C) Pokud víš,kde má ryba srdce,tak tam píchni nožem...Nejspolehlivější je asi možnost (A)...Já pouštím 99% ryb...Kapříkem nebo pstroužkem ovšem nepohrdnu...Ale všechno má své meze...Mysli na to!!!
Nliborcarp - Profil | St 1.3.2006 17:57:15
Vláďa.S-nikde jsem nenapsal že nekonzumuji ryby.Občas ale jen opravdu min.si něco odnesu.Nejradši mám okouna,podle mně nej.masíčko.
Nmiki - Profil | St 1.3.2006 17:36:30
Pines: O.K, a co proříznutí žaberních oblouků--osobně se mě to příčí a nikdy bych takhle rybu asi nezabil, ale hodně se o tom mluví a dost lidí to doporučuje.
NPines - Profil | St 1.3.2006 17:07:36
Už jsem to psal...Nejlepší způsob ktarý popisuje i zákon o rybaření je omráčit rybu úderem přes lebku tupým předmětem a poté zaříznout ostrým nožem hned za hlavou tak aby byla přerušená mícha..Myslím si že když si někdo vezme do člunu hadr a kýbl a není ůplně levej.......neměl by být žádný problém i v sedě na klíně
Nmiki - Profil | St 1.3.2006 16:12:34
Pánové, teď když už jsme se dozvěděli co koho sere a co ne, mohl by se někdo konečně vyjádřit k téhle problematice??
Mě osobně by taky zajímalo, jak usmrtím šetrně rybu v gum. člunu. Víte to někdo, nebo mi to tady uniklo??
Jinak nechápu, proč by si někdo nemohl od vody odnést rybu. Je to snad nenormální?? Já sám jsem si za poslední tři roky odnesl od vody asi 2 ryby, ale nevidím důvod, proč by si jinej nemohl odnést třeba 4, nebo 10 ryb. Je to jeho život, jeho boj a jeho věc, ale rozhodně na tom nevidím nic špatnýho--pakli že se nejedná vysloveně o jatka.
NPyzda | St 1.3.2006 15:50:47
ŠMIRGL : teď jsi už opravdu lízl laťku. Ale drží to. Je to tam! (MRK jako gestor K +) je alergický na znevažující příspěvky tohoto kaprolibcům libého liba. Buď máš kliku, nebo jsi provokatér. Kdo jsi, kde bydlíš, kde pracuješ a jak jsi si toto vůbec mohl dovolit! V kolkika MO jsi pracoval, pracoval jsi vůbec? Pro koho pracuješ nyní? Těmto a jiným otázkám budeš muset v brzku čelit. Připrav se na to.
NŠMIRGL | St 1.3.2006 15:30:19
navrhuju příští téma :
"jak usmrtit lipaní jikrnačku když jste zabroděni po koule ve vodě" :-)) Bude prdel !
Nebo "jak dochucujete v korýtku praseti K70+, když kapříka nechce žrát " ! :-)))
NPyzda | St 1.3.2006 15:15:59
Šeptal : viprdni se na nick. Čekají nás velké věci. Buď připraven otevři své srdce a ne prdel.
NVláďa S. - Profil | St 1.3.2006 15:08:36
Liborcarp>
Mučte si mě plantážníci, nadávejte, napadejte-hurá jen do mě!A stejně mě sere každá usmrcená ryba.
X
Já třeba vezmu kapra do 55cm, větší už pouštím.V roce 1992 jsem vzal metrovou štiku.
Uzenej cejnek je pochoutka-souhlasím.
Hlavně když rozumíš sám sobě ...
Nmedvěd - Profil | St 1.3.2006 15:08:16
Pyzda:tak na koloběžce umím taky
NPines - Profil | St 1.3.2006 15:01:02
Pyzda: to vííííš třeba naučíme žrát lvi trávu.... :-D
Nšeptal - Profil | St 1.3.2006 15:00:09
liborcarp: A co kuřátka, husičky, telátka a čuňátka? Vypadá to, že baštíš jen čtyřlístky.
Nliborcarp - Profil | St 1.3.2006 14:56:36
Mučte si mě plantážníci,nadávejte,napadejte-hurá jen do mě!A stejně mě sere každá usmrcená ryba.
NBulk - Profil | St 1.3.2006 14:51:14
liborcarp: Už tu proběhlo jak rybu usmrtit, tak proč se opakovat. Opakuje se tu akorát metoda chyť a pusť.
Nšeptal - Profil | St 1.3.2006 14:33:42
Pyzda: Nemůžu si pomoc - tvůj další důkaz o zdařené volbě vlatního nicku.
NŠMIRGL | St 1.3.2006 14:29:34
Pyzda :
obávám se, že by se ryby spíš dokrmovaly koupajícími se dětmi ! :-))
NPyzda | St 1.3.2006 14:27:19
ŠMIRGL , šeptal : Nikdy není na škodu propagovat zdravou výživu i němé tváře. Sumci a štiky, které požívají dietní a nutričně bohaté booilí dorůstají až 5m délek. To už je i pro mě lákavé.
NBosanac - Profil | St 1.3.2006 14:24:47
G.Moolis : jsem klidny , je pravda cim vic se s hovnem mazes tim vic smrdi .
NVláďa S. - Profil | St 1.3.2006 14:24:20
liborcarp> Víš co je nejhorší. Že Ti co nejvíc křičí o C&R a jsou to kapraři, tak nemilosrdně vezmou každýho candáta (má přeci tak dobrý masíčko, stejně jich přeci moc nechytnem a stejně je ani chytat nechcem), muškaři co nejvic křičí kvůli pstruhům a lipanům, budou odrybňovat puntíkaté plotice se zdůvodněním, že je to nepůvodní a vysazená ryba, plavačkáři Také všechno pouští, všechno malé, protože to velké přece tak často na svůj vercajk nechytnou, sumcaři také pustí každého sumce, ale klidně jako nástrahu použijí kapra prošitého deseti trojháky nebo třeba na Ebru candáta, ... A víš co je taky zajímavé, že v našich vodách a okolí neexistuje přirozený predátor pro velké ryby - ono tu těch vyder není zas tolik, aby tahaly ven metrovky štiky a medvědi či vlci ... inu jediným predátorem velkých je člověk. Pro Tvou informaci, já naprostou většinu ryb pouštím, ale jednou jsou tu nějaká pravidla a kdo se podle nich chová a navíc chce vědět jak zabít rybu, aby se netrápila, tak má u mě větší cenu, než někdo, kdo hystericky vykřikuje a obviňuje všechny kolem sebe. Jediné co tím Libore Té dosáhneš je, že se lidi naserou, a až se příště budou rozhodovat, zda pustit či ne tu rybu, kterou právě zdolali, tak si vzpomenou na toho v... z MRKu a vezmou jí najust, jen aby mu sem mohli dát fotku s nějakým rádoby vtipným komentářem...
NPyzda | St 1.3.2006 14:20:21
Jirka : Jestli se tvůj člun jmenuje Orca tak máš zaděláno na průšvih. Jeden takovej chtěl zabíjet žraloka a ono se to kurva obrátilo.
Nšeptal - Profil | St 1.3.2006 14:19:37
Pyzda: Asi máš s drezurou zvířat bohaté zkušenosti. Až budeš někde ve varieté vystupovat se cvičenou štikou, pošli mi prosím tě pozvánku.
NG.Moolis - Profil | St 1.3.2006 14:19:13
Bosanac: Rozviň svůj klid a vyprdni se na to provokující individuum.
NŠMIRGL | St 1.3.2006 14:18:32
Pyzda :
zajisté je to podnětný návrh na "zvegetariánštění" dravých ryb ovšem pochybuju, že by nutriční hodnota bojlíz koulí sumcovi postačila, zvláště s ohledem na to, že má velkou hlavu a oči daloko od sebe a ty koupe by jen problematicky hledal.