Kolik peněz vás stojí trofejní svazokapr?

Zdravím vespolek,

k tomuto zadání mě motivovaly stížnosti různých kaprařů, kolik že peněz do svého koníčku nalijí a výsledky jsou všelijaké...
Dovedete si (samozřejmě přibližně) udělat kalkulaci, na kolik peněz vás vyjde ulovení jednoho trofejního svazokapra (řekněme trofejní = kapr nad 70cm)?
Propočet může být jednoduchý, např.: mám kompletní kaprovybavení za 100.000,- Kč, přičemž to mi vydrží 5 let. Každý rok nakoupím bižu, koule a krmení za 50.000,- Kč. Za 5 let jsem chytil 40 kaprů nad 70cm. Tzn. že 1 trofejní svazokapr mě vyšel na ((100.000,- Kč + (50.000,- Kč * 5 let) / 40 kapry = 8.750,- Kč za 1 svazokapra... a to se oplatí :-)
Pro zjednodušení nemusíte vyčíslovat náklady obětované příležitosti, ani nemusíte laborovat s tím, že za 2 roky za určitý peníz určité vybavení prodáte a za určitý peníz koupíte nové, ani že bivak používáte pro děcka na zahradu (čímž by se ponižovala jeho hodnota pro kaprařinu) atd. atd. Můžete čerpat ze svých historických zkušeností anebo plánů do budoucna :-)

Jsem zvědavý, koho stojí svazokapr nejméně a koho nejvíce... kapři ze soukromáků se samozřejmě nepočítají, viz. zadání dotazu.
Autor diskuse: meteor - Profil , 29.5.2012 kaprařina - ostatní

Kolik peněz vás přibližně stojí 1 trofejní svazokapr?

A) do 2.000,- Kč19%

B) 2.000,01 až 4.000,- Kč9%

C) 4.000,01 až 6.000,- Kč1%

D) 6.000,01 až 8.000,- Kč4%

E) 8.000,01 až 10.000,- Kč1%

F) 10.000,01 až 15.000,- Kč8%

G) více než 15.000,01 Kč7%

H) nic, bo trofejní kapry nechytám30%

I) nic, bo jsem trofejního kapra nad 70cm nechytil13%

J) budu tajnůstkář (aby ostatní nezáviděli anebo aby jsem nebyl pro smích :-))10%

Od 30.5.2012 hlasovalo 269 čtenářů.

33 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NGlanis - Profil | St 30.5.2012 18:38:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Věřím, že už to tu někdo psal tak to jen připomenu.

rybářské pruty 15 000Kč
potřebná bižuterie 5 000Kč
stojan 3 000Kč
bivak 5 000kč
křeslo 3 000kč
podložka 1 000Kč
člun + echolot 20 000Kč
20 kg kvalitního boilís 15 000Kč

---------------------------------------------
chytit kapra nad 70cm 67 000Kč

Vidět pohled okolosedících kaprařů, když ho praštím po hlavě klackem.... K NEZAPLACENÍ

    NJirgy - Profil | Čt 31.5.2012 20:39:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

    No já se svými studentskými příjmy si moc dovolit nemůžu. Pruty mám za 2x2000,- navijáky 2x2500.
    Používám obyč vidličky 4x150 pak obyč hlásiče 2x400. Křeslo mám za 500 z tesca. Místo bivaku mám stan s tesca za 800... Věci na návazce apod. se vejdu na sezonu do 2000 a boilie si koupím maximálně dvě kilovky na výpravu abych měl dva druhy a tím končím. Když nejdou tak nic nechytím. Ale může se zadařit a chytím i tak. Netvrdím že sem těch 70+ chytl spoustu. Chytl sem jich 7 ale nadruhou stranu chytám na boilie druhým rokem.
    Já osobně si vystačím s tímhle a necítím potřebu kupovat bivak popřípadě křeslo za 3000,- nebo stojan na pruty.I tahle základní výbava mě stála všechny peníze s prázdninové brigády. Takhle mi to stačí.Vážím si toho mála co mám a na velkou rybu si čas od času taky sáhnu,

      NNICKLOTERS - Profil | St 30.5.2012 1:10:25

      meteor - >> Já prachy za rybaření nepočítám a to hned od samýho začátku mého rybolovu....Nikdy jsem nekouřil ani nechlastal..........A tak peníze vražené do mého jedinného koníčku mi za prvé nikdo nepočítá a ani nikdo nevyčítá...Nemám to doma zavedené abych se musel dovolovat jak daleko pojedu na výpravu za kolik utratím za krmení ......A to nejdůležitější je...Nejedu si pro ryby aby se mi náklády vrátili a já vyovnal amortizaci ..........Jezdím se na ryby netrápit tímhle strašným tématem ...jestli jsem v mínusu a nebo jestli jsem rybím masem smazal manko v rodinné kase.....Jsem na rybách štastný a nejezdím se tam trápit..........Ale takhle jak uvažuju bohužel já neuvažují všichni rybáři....a mnoho z nás si dokonce vedou záznami ...kolik dali za povolenku a za výbavu v daný rok...od toho odečtou tržní váhu ulovených ryb...a když zjistí že jsou ten rok silně v mínusu tak všude rozhlašujou ...jaká zasraná to byla sezona....

        Ndukin - Profil | St 30.5.2012 20:03:18

        Jedna z těch otázek kdy se zadavatel asi nudí :o)

        Takhle se to přece počítat nedá, takhle to počítá jen ten co si k vodě chodí pro maso, aby se mu povolenka a ostatní náklady (benzín) atd. zaplatily..

        ps. jeden z těch co mě opravdu vyšel možná na padesát kč? Já nevím... :o)))

          Nkolinkovýdědek - Profil | St 30.5.2012 21:28:35

          Myslím si, že každý tlačí, na co stačí. To je stará pravda.Jestli někdo má, na výbavu za 2000,- nebo 100 000,- je každého jeho samého finanční gramotnost a rozhodnutí.Nikdy jsem nepřepočítával jak někteří, ( určitě máte v okolí takové kolegy všichni) aby se mu povolenka vrátila.jasně chodím na ryby, protože mě to baví a ryby mám rád, takže si veznu aj rybu.Ale nebudu špekulovat ...do zadele za povolenku 1200,- + členství .. tak budu chodit drancovat vodu.Přesto je takových dost, co takto kalkulují. Na trofejní rybu nejedu.Buď dojde sama a když ne, co sa stane?? NIC.
          Investice do koníčka vždycky neco stojí. Koupil jsem si dva pípáky od Flajzra za 3 litry a babka o nich neví :-DD To by byl uragán .... :-DDD Důchod máš na gowno a ještě kupuješ takové voloviny :-DDD

            NPoušťák - Profil | St 30.5.2012 10:42:18

            Kolik mě stojí kapr ze svazovky?Tak do toho je každýmu hovno,bo já nikdy nepřepočítával svýho koníčka nebo chutě na prachy.

              NMartin M. - Profil | St 30.5.2012 0:10:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

              meteor - >> neumim to spocitat, protoze nulou nelze delit :-)

                Nelhierro - Profil | St 30.5.2012 10:37:09

                meteor - >> kapry nad 70 cm chytám na Orlíku (sice ne běžně, ale chytám) a nepovažuji je za trofejní. Nejsem debil, který bude kupovat kilo "koulí" za 500 Kč (výhradně zakrmuji pšenicí, řepkou, kukuřicí a občas přidám tygří ořech), bižu nemusím mít od Foxe, Kordy, Carp 'R' Us (stačí mi jen kvalitní háčky od zmiňovaných firem) a více peněz mám jen v prutech a navijácích (popřípadě bivak, lehátko, křeslo a další blbosti), které však používám i na lov jiných ryb než kaprů nebo dokonce k rekreaci (myslím tím to lehátko, křeslo). Radost mi udělá každá chycená ryba, nehoním se za rekordy, nefotím se s rybama (stačí mi zážitky v hlavě, protože se s fotkama nemusím nikde vytahovat) a celkově si chodím k vodě odpočinout. Přepočítávání na kolik mne tedy vyjde jeden svazokapr mi osobně připadá jako hodně úchylné. Asi jako bych chtěl najednou přepočítávat, na kolik mne vyšla jedna ženská, kde jsem zasunul.... :-) Kamaráde, užívej života a nestresuj se takovejma ptákovinama. A nenech se strhávat nesmyslou nabídkou kaprařských speciálek, bo je to stejně jen marketing. LOVU ZDAR!

                  Narnošt - Profil | St 6.6.2012 23:59:24

                  Ani se snad nejde dopočítat konkrétní cifry,protože sečíst úplně všechno dohromady,to by byl skoro nadlidský úkol.Otázka spíš zní,jestli je někdo ochotný a schopný dát poměrně hodně peněz za to,že kapra přelstí,píchne mu háček do koutku,vytáhne ho na břeh,zváží,změří,vyfotí a pustí.Když to ale člověka naplňuje,proč ne.Mě to zatím baví a naplňuje a tak platím,platím a platím.Pokud si na tenhle anebo jiný koníček člověk dokáže vydělat ... proč ne...

                    NTopoľčanec - Profil | St 6.6.2012 17:57:25

                    Krásna otázka . Hlasoval som za J :-)))) šak nech si zo mňa nerobia srandu aspoň tu ... Raz som vybehol na našu miestnu zväzovú vodu v plnej výbave. Prišiel ku mne típek pozeral obdivoval krútil hlavou a nakoniec sa ma opýtal : ,, a to takáto výbava sa ti kedy zaplatí na ulovených rybách ? ´´ Asi minútu po tejto otázke mi zabral cca 3 kilový kapor zdolal som ho a pustil nazad. Vtedy típek bez slova odišiel ... Za krásny zážitok som ochotný zaplatiť peniaze a keď po 9 dňoch idem z L.Mary domov a mám lapnutých 2 kaprov za 9 dní okolo 3-4 kilov tak som spokojný lebo som aktívne zrelaxoval a koenčne vypadol z tohoto psycho sveta.

                      Nseko - Profil | Po 4.6.2012 22:37:30

                      Chlapci mi dali papat v nedelu ja muskarsku vybavu za par tisic a oni na kukuricu. skore 0-15

                        NRybatorstr - Profil | Ne 3.6.2012 11:52:39

                        Každá ryba ze svazovky včetně kapra je pro mě cenná, nehoním se za trofejema a přepočítávání na peníze mi přijde přinejmenším podivné. Mám rybařinu rád. K vodě jdu, protože chytám rád a abych si odpočinul. Nejsem milionář, ale nepřepočítávám výbavu na peníze. Až mě to potká, začnu přemýšlet jestli nemám skončit... Můj názor.

                          Nšumava - Profil | So 2.6.2012 9:35:11

                          Kozič origin >> kouknul jsem se Ti do karty... :-) a nabyl jsem dojmu že do této profi diskuze nepatříš, mám podezření, že nemáš rád kapři a že bys byl dokonce schopen jim ubližovat, či je dokonce sníst. To je už v podstatě kanibalismus.
                          P.S. ...koule jsi válel určitě nejvejš na bowlingu

                          Metax: v rámci úspory lze kakání, čůrání a ejakulaci pořídit najednou:-) V akci 3 za cenu jednoho.

                            NMaTTeSeK18 - Profil | Út 5.6.2012 15:34:20

                            Jednoduchá odpověď nepočítám to a ani to nemám v plánu a ikdyby mě stálo ulovení trofejního kapra sebevíc peněz tak to počítat nebudu protože zážitky z rybolovu a relax jsou k NEZAPLACENÍ!

                              NJirka Klíma - Profil | Čt 31.5.2012 10:12:48

                              dlouho jsem vahal jestli sem vubec psat.Dnes je doba kdy kazdy prepocitava vse na penize.Nevim ale pokud mam neco rad a neco me naplnuje a bavi tak to proste delam.Penize nejsou vse a u vody si odpocinu a uvolnim se.Nekdo musi mit pro odpocinek more,nekdo jezdi po festivalech,ja jsem u vody a uzivam si odpocinku,klidu,prirody.Kdo nikdy nebyl pres noc u krasneho rybniku,reky,prehrady tak nevi ocem mluvim.To je duvod proc rybyrim!

                                Nvundu - Profil | St 30.5.2012 19:59:29

                                já to nepočítám,je mi to šumák,chytám proto,že to je můj Oř a mám rád klid a pohodu u vody a kaprovýbyva je dál něž na hranici jakou si psal...:-)))))
                                podtrženo sečteno.......i kdyby vyšel kapr na 50tyček-nevadí mi to a nestěžuju si,navíc mám velmi tolerantní jikernačku,co mého Oře plně chápe a to mě těší opravdu hodně.......

                                  NP!F - Profil | St 30.5.2012 14:25:45

                                  Soulfish >> velky kapor chuti rovnako ako maly kapor, rozdiel nula, su to len famy. Akurat nema tolko kosti. To vsak nic nemeni na tom ze kapor celkovo chuti podstatne horsie ako ryba, takze to je zbytocne riesit.

                                    Nelhierro - Profil | St 30.5.2012 10:49:58

                                    meteor >> na někoho stresový faktor, pro někoho velmi úsměvná diskuze. :-)))) Ale věřím, že když si tu kaprař přečte, že někoho stojí lov velkých ryb pár kaček, pak to s ním může šlehnout. Ono to není jen o té výbavě, ono je to hlavně o sžitím se s přírodou, umět číst vodu, znát chování ryb atd. Proto velmi často rybář, který toto ovládá, přechytá rybáře, který si myslí, že když do kaprařiny leje prachy, tak se úspěchy musí dostavit. Ale tak to není!

                                      NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 30.5.2012 8:33:06

                                      meteor - >> Jsou radosti, které penězi nejde vyčíslit. Svazokapr je jednou z nich.
                                      Není důležité, kolik tě kapr stál. Neptej se, co můžeš udělat pro svou finanční situace. Zeptej se, co můžeš udělat pro kapra.
                                      Podepsal jsi K70? Lovíš nonstop? Máš pentapod? Máš kapří lékárničku za litra od Kordy? Piješ klinik? No vidíš.
                                      Kaprařina není o penězích. Kaprařina je o kaprech a o tom, kdo chytne toho nejtlustšího.

                                        Nchujar - Profil | St 30.5.2012 0:01:57

                                        když mě něco baví a má to nějaký smysl tak mi není líto peněz..vem si kuřáka (denně 70 - 80kč do toho nějaký to točený pivo 25kč ) krát 365 (dnů v roce) a co ti to dá?? akorát játra v pr-eli a chrchláš že sotva dýcháš :)))) není nad to se věnovat tomuhle koníčku kort když máš nějaký ten komfort a vybavení a co ti víc u vody chybí??? mě teda už rozhodně nic!!!!

                                          NKozič origin - Profil | Út 5.6.2012 20:21:45

                                          Ať si kdo chce co chce říká. Kapři se přepočítávají na peníze, jinak by povolenka nic nestála.

                                            Nuklife - Profil | Ne 3.6.2012 20:55:15

                                            já na tom vydělávám, protože všechny kapry nad 70cm výhodně prodávám do soukromáků :-)))))

                                              Ncejar - Profil | Ne 3.6.2012 18:59:23

                                              Pokud je někdo takové vemeno a všecko přepočítává na svazohodiny,rybokilometry,svazokapry a rybokoruny a podobné hovadiny,tak radši ať sedí doma na zadku a neopruzuje přiblblýma počtama.
                                              Rybařina je koníček a zábava a nikdo do ní nikoho nenutí a pro koho je drahá ,tak ať doma hraje piškvorky,k tomu stačí tužka a pytlík od svačiny !!!!

                                                NMaTTeSeK18 - Profil | Ne 3.6.2012 12:37:56

                                                Nepočítám to a ani to nehodlám počítat protože rybařina je investice která mě nebolí a nevadí mi to...lepší ne abych to utrácel za kraviny nebo drogy a jiné čuňárny tak to radši nasypu do ryb....a jestli chytnu trofej nebo ne to už je pro mě vedlejší spokojím se i s malýma rybama hlavně že jsem u vody :-)

                                                  NKozič origin - Profil | Pá 1.6.2012 16:34:34

                                                  šumava >> Láska k rybám je úchylná. Láska ke kapru ne.

                                                    NChme1da - Profil | Pá 1.6.2012 16:15:35

                                                    Sice jsem již do diskuse přispěl, ale.. Přijde mi, že je otázka postavena zvláštně, rozumím. Trofejní ryba by měla stát co nejvíce ( úsilí, trpělivosti potažmo peněz), to ji dává hodnotu bez ohledu na velikost. Můžeme diskutovat, kolik kdo je ochoten investovat do jednoho dne rybolovu, strategie atd., ale to je snad každého věc, rozhodnout se musí každý sám podle svých možností a priorit. O jakých ztrátách se tu diskutuje?

                                                      NTrupik - Profil | Pá 1.6.2012 15:46:58

                                                      Ahoj, já peníze kolik jsem do toho vrazil nepočítám, je to koníček a každý něco stojí a navíc se nehoním za trofejníma kaprama a když se nějaký povede tak je to jen trešnička na dortu. Kaprařina je o lasce k rybám, přírodě a vyčistit hlavu.

                                                        NF16 - Profil | Čt 31.5.2012 20:41:41

                                                        Nechápu tuto otázku.Káždého to stojí jinak.A rybáře to nestojí nic.Je to, jako by jsi chtěl vědět, kolik tě stojí manželka a děti,které miluješ.Rybařina je koníček,který miluji,proč matematika?

                                                          NKozič origin - Profil | Čt 31.5.2012 19:15:58

                                                          moskyt >> Já fakt nic nemám ani neberu. Takovými oduševnělými stavy oplývám i bez pomoci drog. Dříve jsem si myslel, že je to těma drogama, ale fakt ne. Teď neberu a jsem stále výjimečný.

                                                            Nvydra Lucky - Profil | Čt 31.5.2012 13:53:47

                                                            ...stížnosti různých kaprařů, kolik že peněz do svého koníčku nalijí a výsledky jsou všelijaké... Tak tady mě rozum zůstává stát. Nezbývá, než se pozastavit nad těmito jedinci a nechat prozkoumat jejich zdravotní stav. Proč to tedy vlastně dělají, vlastně proč si tedy vlastně stěžují? Nechápu, proč to někdo přepočítává na peníze! Buď mě to baví, mám na to a dělám to, nebo na to nemám a jdu od toho. Nebo můj případ - mám na to a nebaví mě to, tak to nedělám. Ale když na to nemám a cpu se tam, svědčí to o ledasčem. Takových dovedů je dnes mnoho a nejen v kaprařině ... (pod pojmem na to nemám rozuměj peníze, trpělivost, dovednosti a podobně)

                                                              NShawt - Profil | St 30.5.2012 18:49:05

                                                              metal >> souhlas..taky jsem do vseho narval hafo penez,ale jak pises...neresim to..je to konicek a kdyz do me nekdo rejpe,ze ryby neberu,ze se mi to nevyplati,tak reknu,ze z fitka si ty stroje taky neberou sebou domu :)

                                                                NJOP - Profil | St 30.5.2012 15:58:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                Hlasoval jsem H) nic, bo trofejní kapry nechytám
                                                                Ale spočítal jsem ,,bajvoko" poslední dva roky co aktivně rybařím a hodina u vody mě vychází na cca 468,-Kč. Za to se tam dobře vyspím :)

                                                                  Nmetal - Profil | St 30.5.2012 15:13:45

                                                                  Osobně se držím toho, že když mě něco baví a chci to dělat, nemůžu nebo nesmím počítat (či přepočítávat) peníze které dotoho investuji. Tak to prostě je, nebo se nato radši vys.....

                                                                    Nseko - Profil | St 30.5.2012 15:01:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                    Moj syn chytil tento rok uz dva cez 70 .Vybava prut a navyak 2000 kc plechovka kukurice . Rasoska vystruhana zo stromu .

                                                                      Ndonald5 - Profil | St 30.5.2012 14:47:28

                                                                      mno, trofejní svazokapr je pro mne finančně ne moc nákladnou záležitostí, páč neutrácím přehršle peněz za koulíz a podobné "nutnosti". U mě se to týká spíše psychické nákladnosti, páč když už mám prut po záběru a záseku krásně ohnut v parabolické akci, zjišťuji, že na konci vlasce je nějak klid a místo krásného šupíka je tam kapř kameňák :-). Bohužel, tohoto kapře mám na háčku častěji než zde uváděného svazokapra 70cm+, a tím pádem je moje duševní újma značně vyšší,než finanční ocenění jednoho pupíka:-)).

                                                                        NEl Duffus - Profil | St 30.5.2012 14:11:33 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                        meteor - >> to je dobrá otázka, zbejvá domyslet, co tam všechno kalkulovat Jestli žrádlo, které bys stejně jedl i jinde, když bys nebyl na rybách, pití, třeba oblečení, někdo lape v "civilu" někdo má i trencle se značkou MEGAKAPR :-) atd...
                                                                        Já to vezmu za loňskej rok, kdy jsem chytal celkem dost málo, fakt jen asi 6x. Koule+pelety 7.000, nafta+benzín 2.000, jídlo a pití nepočítám, bižu 2000 a poměrná cena výbavičky /když vezmu, že celkem stála včetně lodi, motoru, bivaku a podobnejch kokotin tak 50.000/ je 10.000, sečteno 21.000,-Kč. Nad 70 cm jsem se dostal celkem 5x, takže jeden "trofejní" kapr mě v roce 2011 vyšel na 4.200,-Kč.

                                                                        Jen pro upřesnění, loď mám z plastu, pokud mi jí nečórnou, vydrží fakt hodně dlouho, el motor si myslim, že je taky dlouhověkej.
                                                                        Že si kvůli rybám kupuju auto combi, na kterym se mi vysralo sání, turbo a kompresor klima, což by se možná nestalo, kdybych neměl kombi sem necpu :-))

                                                                        Ano, čísla jsou to hrozný a to si troufám tvrdit, že se držim v koulích a obecně ve výbavě dost při zemi (hole a navi mám z druhé ruky), za což jsem kamarádům "UK stylerům" ku posměchu, ale co už, i tak je to hafec peněz...

                                                                          NChme1da - Profil | St 30.5.2012 11:05:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                          :-))))))). Kalkulace na 1rok : vybavení 20.000 (odpis na 5let), nástraha+návnada 15.000 , spotřební materiál 2.000 , proviant 15.000 , doprava 8.000. Celkem 1rok 60.000, roční průměr docházky 75dní.
                                                                          Vychází mi 800/den duševní relaxace s plnou penzí a dopravou. Bonus: trofejní ryba.
                                                                          Nevyměním za nic. Jako důkaz přihazuji dalších 40.000 za cigárka ( aaaaaaaaaale, 50dní u vody )))))))))). Zdá se, že rezervy jsou :-)))). Petrův zdar.

                                                                            NPedro1 - Profil | St 30.5.2012 10:55:29

                                                                            Kapřa přes 70 cm mám jednoho na vláčku za hřbet.Pokud spočítám kolik jsem do vláčky vrazil a jak ubohou mám bilanci při lovu těchto prasoryb,považuji tohoto jednoho kapř za nejdražšího kapř ve střední evropě.
                                                                            A to jsem byl ještě takový vůl,že jsem ho pustil.
                                                                            Na druhou stranu jsem to trochu vykompenzoval cca 7 kilovým amurem,též na vláčku,u kterého jsem tu hloupost s pouštěním již neudělal.

                                                                              NCarpeater - Profil | St 30.5.2012 10:14:05

                                                                              To by mě teda zajímala ta trofej ze 70cm kapra ... :D Viděl jsem o vánocích u paneláku káď a tam plavala hromada takových trofejních kaprů s cedulí "výběr" ... :-)

                                                                              Prachy do rybařiny nepočítám, právě tak jako peníze za pivo, za stavbu RD, za benzín, cigára...to jsou prostě bohapustě promrhané peníze, které mi slouží k duševní hygieně

                                                                                Nrebel23 - Profil | St 6.6.2012 21:49:16

                                                                                na peníze se to asi počítat nedá,jelikož je to koníček a každý koníček něco stojí.občas míň a občas taky víc ;-)...

                                                                                  NBláža - Profil | Út 5.6.2012 20:26:52

                                                                                  meteor >> Hele vážně, taková blbost mě nikdy nenapadla, ani když jsem měl kaprařinu jako hlavní disciplínu.

                                                                                  Teď už se jen bavím některými zdejšími prezentacemi "kaprařů". ;o))

                                                                                    Nosobak - Profil | Út 5.6.2012 20:19:07

                                                                                    meteor >> ano:)....a zase kapři se nepřepočítavaj na prachy!...je mě jedno kolik do kaprařiny vrazim

                                                                                      Nšumava - Profil | Ne 3.6.2012 19:52:07

                                                                                      Kozič origin >> a Los Pafkos, tohle nepište, kdo má ten poprskanej monitor utírat:-)
                                                                                      Maleničák , abys s tím kaprem nebyl překvapen. před něco lety ( cca 14-15) jsem při podzimním lipanění zaregistroval nějaké,obrovské ´ryby a to na řece kde i lipan je už dost vzácný, neboť jde o pstruhovou říčku. Po nějaké době jsem zjistil že je to hejno kaprů. které do řeky utekli z koupaliště ve vsi asi 3 km nad tím místem. Bylto jediný jez na mnohakilometrovém úseku a tak tam nějací zůstali. Dlužno říci, že jsem se je pokoušel chytit, ale neuspěl jsem, listopadovou kaprovku jsem v muškovnici neměl:-).
                                                                                      P.S. Jsi Maleničák proto že jsi z Malenic? té vesnice jak měl chalupu Podskalský a na hřbitově je pohřben architekt Zítek?

                                                                                        Ntuzemak - Profil | Ne 3.6.2012 18:39:59

                                                                                        kdybych měl počítat kolik mě stojí lov trofejního svazokapra tak sedím už dávno v Bohnicích:o)))

                                                                                          NDrinks - Profil | Ne 3.6.2012 18:35:11

                                                                                          Nic ti neudělá větší radost jako kapr ze svazovky. Ty hodiny přemýšlení a hledání míst kde by mohly ti kapři být , hledání důvodú neúspěchu hledání nových míst. To je to co dělá kaprařinu tím čím je. A ta cena je na posledním místě. Škoda že to mnoha lidem nedochází. Hold komu není..

                                                                                            NKozič origin - Profil | Ne 3.6.2012 18:32:19

                                                                                            LosPafkos >> Zejména u moderní kaprařiny je to předpoklad.

                                                                                              NKozič origin - Profil | Ne 3.6.2012 18:27:32

                                                                                              šumava >> Na kartu nehledě sem fakt patřím a můžu každého jen obohatit. Záznamy jsem sice vyplnil svědomitě, leč můj široký rozhled nemohou nikdy přesně popsat.
                                                                                              Jsem fajnšmekr specialista. Miluju lidi a ještě víc miluju ryby.
                                                                                              Koule jsem fakt válel a nejen na bowlingu. Zašlo to tak daleko, že jsem válel téměř všude a nejen koule. Válel jsem i čtverečky. Ale jednoho dne jsem s tím seknul a řekl dost, tudy cesta nevede.
                                                                                              Nevím, jestli jsem si tehdy našel cestu k tomu, čemu se říká Bůh, nebo jestli si Bůh našel mě, ale od té doby jsem prostě lepší člověk a mým posláním je radit na MRKu. Vnukly mi to hlasy jako Janě z Arku.

                                                                                                NLubos - Profil | Ne 3.6.2012 11:36:12

                                                                                                meteor - >> nikdy ma nenapadlo takouto strašidelnou štatistikou vystrašiť moje rýbárske ja....a tiež asi by to bol šok hlavne pre moju manželku :o)

                                                                                                  NMakrelobíjec - Profil | So 2.6.2012 9:51:02

                                                                                                  Tak letos už padlo hodně krmení cca za 3000kč a žádnej trofeják nepřišel tak su zvědav kde se to zastaví .

                                                                                                    Nmjfisch - Profil | Pá 1.6.2012 12:03:43

                                                                                                    nechodím k vodě se předvádět jakou výbavu mám ale jdu si tam odpočnout. Chytám na to na co mám.Jistě se musí něco nakoupit,ale nechá se i levněji,V dnešní době obracím každou korunu a myslím že nejsem sám.

                                                                                                      Nlado40 - Profil | Pá 1.6.2012 11:55:48

                                                                                                      meteor - >> Kdybych měl počítat kolik mě můj milovaný koníček stojí a litovat za něj utratit, tak sedím doma a počítam kolik jsem už nacpal peněz do matrace... :())))

                                                                                                        Nmoskyt - Profil | Čt 31.5.2012 19:11:39

                                                                                                        Kozič origin >> Kde kupuješ ten matroš ? Já chci taky...:-).

                                                                                                          NKozič origin - Profil | Čt 31.5.2012 19:04:08

                                                                                                          meteor - >> Pytlačku mám starou a vidle mi kdekdo půjčí zadara. Povolenku nemám, takže pro mě má kapr opravdu svou skutečnou hodnotu. Ne jako zlato, ropa a takové blbosti, co hodnotu nemají, protože se jejich cena každý den mění.
                                                                                                          Prostě kapr nestojí za moc a proto ty odchylky v jeho ceně jsou minimální. Kdo tohle neví a nesleduje, je blázen, ale o to větší je pravděpodobnost, že je šťastný. Být šťastným bláznem ovšem lze i bez prošustrovaných tisíců.

                                                                                                            NPRUŽIN - Profil | Čt 31.5.2012 17:25:10

                                                                                                            zažil jsem lov v nedeli dopoledne kdy je asi u svazovek nejvice živo situaci když jsem chytil asi 15 kapru kolem 50 cm,nevzal jsem si nic ale okoli kolem šilelo a nechapalo proč si nic neberu a nepomohlo vysvetlovani že tam nejsem pro maso ale pro relax

                                                                                                              NPYTLAKS - Profil | Čt 31.5.2012 14:16:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                              náklady na víkendovku na moravě
                                                                                                              300 benzín
                                                                                                              200 pivo
                                                                                                              80 litr slivky
                                                                                                              100 řízky
                                                                                                              30 chleba
                                                                                                              200 zbytek různého proviantu
                                                                                                              200 šrot,kukuřice,řepka,bojlí
                                                                                                              cca 1110:2=555 většinou chytneme prd,ale jedem zas,na vánoce koupím dva kapry a mám po starostech

                                                                                                                NAnýzový dědek - Profil | Čt 31.5.2012 12:46:51

                                                                                                                Neřeším to. Jednou je to můj koníček, baví mě to, tak do toho taky musím investovat.
                                                                                                                Nelze to přepočítávat.
                                                                                                                Golfista taky nepočítá kolik prachů vrazil do výbavy a ztracenejch míčků...o))

                                                                                                                  Nmarar - Profil | Čt 31.5.2012 9:40:17

                                                                                                                  naco to pocitas. ved predaj vybavu, pozeraj spanielske telenovely, to je najlacnejsie :-)
                                                                                                                  to ze si kupujes hovadiny je len tvoja blbost

                                                                                                                    NLee-Haney - Profil | St 30.5.2012 21:11:29

                                                                                                                    dukin >> A kvůli čemu chodit k té vodě když ne pro maso?

                                                                                                                      Nelhierro - Profil | St 30.5.2012 20:03:51

                                                                                                                      Zdendahat >> Opřel jsem se do kaprařů jen proto, že se honí za rekordama a ještě je někdo schopen to přepočítávat na peníze. Mnohokrát jsem viděl, jak ten kaprař - srdcař opovrhoval jinou rybou než kapřem. To pro mě pak není rybář.

                                                                                                                        NTWIN 69 - Profil | St 30.5.2012 19:11:35

                                                                                                                        jaryn82 >> Ono to někdy trvá než najdeš tu správnou ženskou,která má pochopení pro Tvůj koníček a navíc, když ví kolik to stojí peněz a času.Když to klapne,tak je to stejný jak kdybys vyhrál v loterii.

                                                                                                                          Nšumava - Profil | St 30.5.2012 18:34:40

                                                                                                                          no a následné zpeněžení kapra mám odečíst z nákladů a nebo ne ?

                                                                                                                            NTomášV - Profil | St 30.5.2012 18:19:30

                                                                                                                            Nestojí mně nic, protože si jdu k vodě odpočinout, zachytat si a ne honit rekordy ..... Prostě, buď přijde, nebo ne :o)).

                                                                                                                              NMaleničák - Profil | St 30.5.2012 18:18:24

                                                                                                                              Tak jsem si říkal jakej jsem cvok,když mám ve vázacích potřebách na muškaření kolem 12 000,.:))))Naprosto mne uklidnilo zjištění,že kamoš tolik vysolí jen za koulís na týdenní výpravu.:)))))

                                                                                                                                NMiras - Profil | St 30.5.2012 18:03:45

                                                                                                                                Trezi >> Na všechno ostatní je Mastercard:-)

                                                                                                                                  NLee-Haney - Profil | St 30.5.2012 17:54:19

                                                                                                                                  Já se honím jen za násadou a to se dá spočítat lehce.Stojí mě to cenu povolenky a šrot.

                                                                                                                                    NRick - Profil | St 30.5.2012 16:17:30 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                                    V ankety chyby jednu kolona s minusem:
                                                                                                                                    Já ho prodám dráž než co mně stoji, tudiž mám náklady minusový :)

                                                                                                                                      NZdendahat - Profil | St 30.5.2012 15:41:49

                                                                                                                                      elhierro >> No hele, myslim že na tom neni nic špatnýho, já chytám i na feeder, a mám radost z každý ryby, to zase neni tak, jako že ostatní ryby neuznávám. vůbec nejrači mám když jdu na ryby a je to kapku míchanice. Ale já osobně prostě v skrytu duše "toužím" a "sním" o rekordním ůlovku. No a dravce moc nechytám, u těch cejnů co mám nachytáno, tak na naší Sázavě už těžko chytím většího, tak my zbejvá už jen ten kapřík. Každej je jinej a v tom je to přeci normální, Já nevim, co baví tebe, třeba rád plavačkaříš a chytáš na bič, a baví tě to, a to je v pořádku, protože představ si, jak by to bylo nudný kdyby všichni jen matchovali třeba.

                                                                                                                                      Myslim že to věčný hádání jestli jsou kapraři magoři a nebo ne je uplně zbytečný. Jo a všimlijste si že žádný kapraři se moc nehádaji? řešeji to prostě jen ty tvz bobkaři :-)
                                                                                                                                      Čím to je?

                                                                                                                                        Njaryn82 - Profil | St 30.5.2012 15:20:03

                                                                                                                                        Ahoj peněz to stálo dost než jsem pochopil že cpu prachy do reklam a né do kvality dnes už kupuju jen to co funguje a né podle jména a na tom se dá ušetřit dost ale to pochopí časem každej že to nejdražší nemusí bít to nej a koule si nechávám dělat ot známého a taky dost ušetřim a pochybuji že ještě někdy dám 500 kč za kilo koulís ahoj

                                                                                                                                          Nmeteor - Profil | St 30.5.2012 15:13:38

                                                                                                                                          Fishky >> to ti teda neuvěří opravdu nikdo... zadarmo ani trofejní svazokapr na háček neskáče ;-)

                                                                                                                                            Nstudent Petr - Profil | St 30.5.2012 15:08:25

                                                                                                                                            Já znám osobně pár rybářů, kteří ty prachy do výbavy sypou, ale žádné trofejní kapry netahají...To je potom teprve dojeb.

                                                                                                                                              NFishky - Profil | St 30.5.2012 15:06:10

                                                                                                                                              meteor - >> když sem napíšu, že kapr 70+ mě nic nestojí, tak mi to nikdo neuvěří, tak to sem ani raději psát nebudu :-))

                                                                                                                                                NButchi - Profil | St 30.5.2012 14:50:36

                                                                                                                                                meteor >>
                                                                                                                                                Jojo, to byla jen taková připomínka :-))

                                                                                                                                                Ještě s tím chvilu počkám, aby to nevypadalo, že tě kopíruju :-))
                                                                                                                                                Sice nerveš, ale to máš pořád nové navijáky, nové pruty, zaručeně úspěšné nástrahy, stromy ty woblery přímo přitahují, do toho spotřeby vlasců, lanek..
                                                                                                                                                Málo to nebude :-)

                                                                                                                                                No, muškařím, ale v tom asi nemám tolik peněz, jako ve vláčce, protože jsem všechno koupil hned napoprvé správně :-))

                                                                                                                                                  Nšmudla007 - Profil | St 30.5.2012 14:19:27

                                                                                                                                                  Můj wopravdu trofejní kapr mě osobně nestál ani korunu:
                                                                                                                                                  kalkulace: přišel jsem na svůj oblíbený flek, někdo byl tak hodný a hodně zakrmil, sebral jsem pár zrnek kukuřice na břehu nahodil a pak sem se cca deset minut přetahoval z monstrem (hubenej šupináč 64cm).

                                                                                                                                                  V profikaprařině sem žádnýho trofejního kapra ještě nechytnul a kaproblbosti(bobule, pelety, kaprokravinky návazce atd) mě už přišly na dobré dva tisíce .. tak zatím cenu svazotrofejáka neznám, až bude čím dělit tak podělím (a naporcuji a sám ho určitě nezblajznu).

                                                                                                                                                    Nk-70 - Profil | St 30.5.2012 11:03:29

                                                                                                                                                    raději nepočítat....co bych za ty peníze mohl už mít....
                                                                                                                                                    Asi takhle, každý měsíc mě výde rybařina min. na 2 000kč...do toho nepočítám palivo,jídlo, povolenku aj. výdaje...docela síla ne ? Za ty prachy by ti kapří měli být zlatý :-)

                                                                                                                                                      NAli˜˜˜ - Profil | St 30.5.2012 10:52:14

                                                                                                                                                      meteor - >> Kapr do 10kg vyjde na 10t, 15kg- 15t, 20- 20t, 30- 30t a nad 30kg stejná úměra, ale v Euro. U nás nad 30kg nedorostou díky regionu, ale jsou i 35ky s poruchou metabolismu.

                                                                                                                                                        NSlavíček - Profil | St 30.5.2012 10:48:36

                                                                                                                                                        Poušťák >> V tom s tebou souhlasím . Jednou jsem počítal výbavu a když jsem došel k částce 150000 tak jsem toho raději nechal . Dnes si říkám kdybych to nevrazil do toho tak do něčeho jiného a vyšlo by to nastejno . Hlavně že to člověka baví všechno stojí prachy .

                                                                                                                                                          NWENDIS - Profil | St 30.5.2012 10:37:09

                                                                                                                                                          Zrovna dneska 1000kč za urvanej vejfuk u vody. Rybu jsem neviděl a prachy to stalo.

                                                                                                                                                            NLosPafkos - Profil | St 30.5.2012 10:34:29

                                                                                                                                                            teď valím pro kapra,mám pařenku,plešku kuku,žížala bude nalezena na místě.Tak doufám,že mě dnes dva jateční kapři (neberu pod 50) nebudou stát víc jak 30 káčé :-)))

                                                                                                                                                              Nrosin - Profil | St 30.5.2012 10:30:51

                                                                                                                                                              zdarec jestli to máte jako koníčka tak to nemužete přepočitavat na penize ja tam jdu chytnu chytnu nechytnu nechytnu prostě vypadnout vyčistit hlavu a hlavně klídeček pohodička,myslivci taky kolikrát nestřelí a naboje taky stoji nejaky peniz tak at to vrčí

                                                                                                                                                                NPYTLAKS - Profil | St 30.5.2012 10:27:41

                                                                                                                                                                meteor - >> nevím kolik vyjde kapr,protože už se na něho nějak extra nezaměřuju,ale ten víkendový rybolov ve dvou tak na litr výjde,nafta,pivo,kukuřice a nějaké ty koule,ale ty si dělám sám,tak to není nijak extra položka,ale kdyby jsme změnili místo a věděli by jsme že tam mega kapři jsou,tak by mě stejně nedonutilo investovat víc peněz do krmení,jezdíme na řeku a tam je to o druhovém zastoupení než o váze a délce,občas se splete i větší kapr,ale zase je to jen jeden druh ryby který počítáme jako bod,závodíme s kámošem kdo uloví více druhů ryb a ne nejtěžší,takže střídáme různé styly rybolovu a u vody se bavíme a nečumíme jen na nehybné svingry,u toho pivko a štamprlu,relax,hlavně nepřepočítávat ulovené ryby na vynaložené peníze,takže nevím kolik mě stojí mega svazokapr,ale pocit když ho chytnu je k nezaplacení

                                                                                                                                                                  Nlibec77 - Profil | St 30.5.2012 10:05:10

                                                                                                                                                                  Je to koníček který vždy něco stojí.

                                                                                                                                                                    Nsumcen 2 - Profil | St 30.5.2012 9:18:31

                                                                                                                                                                    Rybařinu mám koníčka,pokud to finančně neohrožuje rodinu,tak to neřeším,odhadem celkem ročně kolem 50 000 Kč.

                                                                                                                                                                      NMyš - Profil | St 30.5.2012 8:35:23

                                                                                                                                                                      Opravdu se mi ulevilo, že nemusím krátit náklady při použití výbavy pro nekaprařskou činnost, to bych se vážně nedopočítal.
                                                                                                                                                                      I když... raději to nebudu zkoušet vůbec - na rekordy jsem si nikdy nehrál a tak ani nechci vědět, kolik peněz jsem na megakaprech za ty roky "prodělal" :o)))

                                                                                                                                                                        NPavel Z - Profil | St 30.5.2012 7:20:12

                                                                                                                                                                        Můj názor je, že se to nedá takhle přepočítávat. Každá sezona je jiná. Některý rok se daří víc jindy míň. Každej koníček stojí peníze a ani rybařina není vyjímkou. Tak pokud se někomu zdá, že to je příliš drahé, tak ať se dá třeba na šachy nebo jinej sport :-)

                                                                                                                                                                          NVojtěch - Profil | St 30.5.2012 7:15:22

                                                                                                                                                                          Dobrá otázka. Začínal jsem s laminátama, pak teleskopy, po domluvené revoluci levné děličky, no
                                                                                                                                                                          a teď pruty strojené na míru. Navijáky Japan atakdále. Na peníze to raději nepočítám, jelikož je to
                                                                                                                                                                          kůň jako bejk. Ovšem ten kapr neboli Ti kapři ze svazovek jsou rozhodně dražší nežli luxusní ryby z moře. Samozřejmostí je rybu chytit a pustit!!!

                                                                                                                                                                            NF.T.M. - Profil | St 30.5.2012 5:25:19

                                                                                                                                                                            Kuřáci a alkoholici mají kalkulaci své spotřeby v malíčku, ale rybáři kterých je rybařina opravdovým koníčkem si určitě účetnictví nevedou (hlavně ti ženatí). Mě kaprařinu financuje otec a ten je šťastně ženatý, tak vím, že je to "levný" koníček, který nestojí o žádnou inventůru a nebo audit :-)))))

                                                                                                                                                                              Nkalias - Profil | St 30.5.2012 2:42:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                                                                              niekto sa musi pekne nudit, ked vytiahne takuto otazku......

                                                                                                                                                                                NKáceč - Profil | St 30.5.2012 0:12:12

                                                                                                                                                                                meteor - >> no ty vole, chytit za pět let jen 40 kaprů 70+, tak na kaprařinu seru a hlavně bych zrušil Mrkregistraci. S takovou ostudnou bilancí se snad ani nedá žít. Leda bys ty kapry sežral. Pak bych o setrvání na tomto světě ještě pouvažoval....