Porušení ryb. řádu

Nazdárek
chci se zeptat co hrozí za zybaření po půlnoci,přesněji jsme chytali ještě ve 2 ráno a přišla stráž i s policií,sebrali nám papíry a říkali že za týden budou na svazu...
Nevíte někdo co hrozí za tento přestupek??

Děkuji :))
Autor diskuse: Sviii - Profil , 17.7.2011 všeobecné - RŘ, MO, svazy
5 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 18.7.2011 14:27:07

Dobrý den,

jmenuji se Dominik Landsman a porušuji. Porušovat jsem začal stejně, jako mnozí z vás. Z nudy jsem se chytil špatné party, kde porušování bylo na denním pořádku. Načež jsem tedy porušoval taky, abych do party zapadl. Z počátku mě porušování nikterak netěšilo, nicméně časem jsem se na porušování stal doslova závislý. Ostatní z party postupně porušovat přestali. Založili rodiny, našli si práci a porušování už pro ně nebyl ten střed vesmíru. Já jsem se ale dostal do porušovací pasti, ze které nebylo úniku. Intenzita porušování se zvyšovala a mě nestačilo už jen takové to běžné porušování. Dávka mého porušování musela být čím dál tím vyšší. Abych měl na porušování, začal jsem ze začátku brát peníze rodičům, které jsem se pokoušel rozmnožit v hracích automatech, ale výsledek byl opačný. Peníze na porušování jsem posléze sháněl prostitucí a vykrádáním trafik. Nakonec se stalo to, co se stát muselo. Klec spadla a já dostal 2 roky na tvrdo. V cele jsem za jakékoliv porušování dostal takový výprask, že jsem postupně porušování přestal vyhledávat, až jsem nakonec porušování vůbec nepotřeboval. Po dvou letech mě pustili na svobodu a porušování přišlo nanovo. Stala se ze mě lidská troska. Už mi vůbec nešlo o ryby, ale pouze o porušování. Byl jsem na porušování fyzicky i psychický závislý. Jediný šťastný jsem byl, když jsem porušoval. Jednoho dne jsem se na sebe podíval do zrcadla a pozvracel jsem se. Tak jsem si byl odporný. Řekl jsem si tedy, že ne. Šel jsem se léčit. Tak dnes tu stojím před vámi. Už jsem dva týdny čistý, ale bojím se, že do toho znovu spadnu. Jak už jsem říkal. Jmenuji se Dominik Landsman a porušuju

    NFreefish - Profil | Ne 17.7.2011 20:08:38

    Sviii - >> Vidím to na roční stopku,jestli nemáš známé na svazu.Neboj nejsi první ani poslední,jen musíš ted chodit na revíry ,kde papíry nepotřebuješ a nemyslím tím soukromáky.Bohužel náš stupidní,zkoprnělý rybářský řád,který nemá v evropě obdoby se nezmění dokud tam budou sedět stejní důchodci jako doposud :-(

      Npepa-č - Profil | Ne 17.7.2011 19:48:09

      3 až 5 pět let natvrdo

        NIan - Profil | Ne 17.7.2011 21:08:55

        odevzdáš přítelkyni pro služby spolku

          Nšumava - Profil | Ne 17.7.2011 21:08:24

          (úmyslně nepíši kolego), měli byste přijít o papíry alespoň do konce sezony. Pokud chcete chytat i v noci, existují v každém územním svazu revíry kde je to možné, nejste-li ochotni respektovat pravidla v jednom, neviděl bych záruku že je budete respektovat i v jiném případě. Omezení lovu ryb, hájení ap. nejsou jen opatření která chrání rybu před snězením, ale měli by rybě a okolí vody vůbec poskytnout alespoň po zlomek času nějakou ochranu před námi rybáři. je to živý tvor se svými potřebami a pokud je máme opravdu rádi, neměl by být problém jim tuto nepatrnou službu poskytnout. Jim jde často o život a nám pouze o zábavu.

            Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Po 18.7.2011 15:46:58

            kozic >> já si koupil oudoorovou navigaci, dneska přišla, tak si du kopat svou první kešku. Bude mít tak 2x2x2 metry a na dně špičatý kůly:-)
            A komu se to líbilo, ať radostně zatřepe nožičkama:-)

              Nvydra Lucky - Profil | Po 18.7.2011 10:17:13

              Ale no ták, život je přeci změna. Nuda by nás zabila. Kam by to vedlo, kdyby stále platilo to samé, všichni to dodržovali, ... katastrofa. Ale i metody RS se vyvíjí. Tak třeba přijde RS k frajerovi, ano, nemýlíte se, je to kaprař, a že má tu bójku nějak daleko na revíru, kde se smí sice krmit a označovat, ale nesmí zavážet ! On na to že pohoda, přece je borec a dohodí, ne ? Tak označíme vlasec, necháme smotat a předveď. Na 3 pokusy (pohodová RS dá s úsměvem šanci) a hele, nic ! Snaha byla, odevzdej noty !!! Viděno na vlastní oko a moc líbilo. Když všichni, tak všichni, ne ?!? Škoda, že ne všude jsou takhle pružní. U komisí by bylo veselo, u vody méně lidí a tak i větší klid a pořádek ... Asi by ale přibylo na těch soukromých. Nu což, tam už nechodím, tak ať si to tam užijí.

                NJM - Profil | Po 18.7.2011 8:54:47

                A v čem je problém? Když pojedeš přes město 150 a budeš ožralej jak dělo, budeš se divit když Ti seberou noty? Já myslím, že nebudeš. A tady je to stejné a mohlo by to být klidně ještě přísnější. Je to už 100x omleté dokola. Tím, že DOBROVOLNĚ vstoupíš do rybářského svazu, zavazuješ se tím plnit jeho pravidla a nařízení. Pokud je vědomě nedodržuješ a ještě se cítíš dotčeně když je to po Tobě vyžadováno, bylo by asi nejsprávnější se s Tebou jako s členem rozloučit. Rybářský svaz, je spolek jako každý jiný a je založený na dobrovolném členství. Když se Ti jeho pravidla nelíbí, není nic jednoduššího než přestat být členem. Asi těžko budeš skautem a budeš odmítat nosit jejich kroj s argumentem, že Ti nevyhovuje a že Ti jeho barva nejde k barvě vlasů.

                  NBrody* - Profil | Po 18.7.2011 0:55:09

                  Doporučuji založil všeobecnou diskuzi, která by nesla název O HOVNĚ ... 90% členů MRKu by mohla psát jenom tam a ještě jednu skromnou otázečku nesoucí název JSEM SVATÝ A NIKDY JSEM NEPORUŠIL RŘ + JSEM VLÁČKAŘ A NÉ KAPRAŘ, kde by mohlo být možná ještě větší procento ...

                    NSoulfish - Profil | Ne 17.7.2011 22:41:03

                    Sviii - >> hm, pokud veřejně bezostyšně přiznáváš že jsi to dělal i dřív, tak bych ti je sebral alespoň na 3 roky a pokud by tě ještě chňapli někdy tak pak možná i na doživotí. Neznám Tě a je mi jedno kdo jsi, ale pravidla by měla platit pro všechny a když je někdo opakovaně schválně porušuje, měl by mu zazvonit zvonec a pohádky udělat konec.

                      Nmeteor - Profil | Ne 17.7.2011 21:41:18

                      Freefish >> nápodobně, to že "chceš" je trošku málo ;-) a že ti po půlnoci chodí nejvíc kapři... tak si jezdi po českých "nonstop" revírech, soukromácích anebo si zajeď do zahraničí.

                      Sice mi přijde zbytečné ti psát důvody, proč nechytat nonstop, ale třeba se chytí někdo jiný, muhehe:
                      - je to zakázáno :-)
                      - bordel u vody obecně;
                      - pytlačí se a dějí nepřístojnosti i za bílého dne, takže to v noci bude IMHO ještě horší;
                      - sice ti to přijde jako blbost (jak už jsi psal), nicméně přijde mi v pořádku, že ryby mají nějaké 4 hodiny relativní "svobody", kdy se nemusí obávat nastraženého háčku s nástrahou (třeba proto berou nejvíc po půlnoci :-)).
                      Jinak mi přijde, že ty konkrétně máš docela jasno, proč (předpokládám) porušuješ tohle pravidlo, a taky mi přijde, že to máš dostatečně omluveno (pro sebe). To znamená jediné: stanovuješ si svá vlastní pravidla. A pokud si je bude stanovovat každý (proč ctít minimální lovnou míru? proč si brát jenom jednoho / dva kapry? proč nechytat dynamitem?), tak to u vody bude vypadat jako na bojišti. A "omluvy" typu "já ryby pouštím" nebo "od půlnoci do čtyř to bere nejlíp" jsou IMHO dost slabé (neřku-li ubohé). A vsadím se, že soukromáky opovrhuješ :-)

                      PS: mám tucha, že v Evropě není chytání nonstop rozhodně samozřejmostí (a měj na paměti, že je DOST rozdíl mezi zeměmi s mořem a bez moře)

                        NButchi - Profil | Ne 17.7.2011 20:28:56

                        Bláža >>
                        To je právě omyl.
                        Protože viditelně v mysli těchto lidí koluje myšlenka, že pokud mají podložku, clinic a ryby pouští, můžou všechno.

                          NCarpeater - Profil | Ne 17.7.2011 20:28:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                          Sviii - >> klid, kaprař povolenku nepotřebuje, bo kaprař je C&R

                            NBláža - Profil | Ne 17.7.2011 20:24:25

                            Beila >> Jestli jseš tak dobrej živnostník, jako češtinář, tak potěš pánbůh.....

                            ;o)))

                              NButchi - Profil | Ne 17.7.2011 20:10:58

                              dvorák >> V rybářském řádu se píše zcela jasně:
                              Kdo bude přistižen, tomu bude ustřižen.

                                NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Út 19.7.2011 9:16:46

                                rover >> Kapra nikdy neubude. Kapr se množí vysazováním. Udělej malej test. Na zahradě si vykopej díru 2 x 2 metry hlubokou metr a tu zatop vodou. Druhý den v ní budeš mít kapry. Fakt

                                  Nšmudla - Profil | Po 18.7.2011 15:02:38

                                  vydra Lucky >> Jen tak mezi řádky, zadavatel je kajícný. Jen je mu líto že zrovna na něj došla řada a než že by porušil poprvé, akorát ho poprvé lapli při činu. Takových "darebáčků" máme plný břehy.
                                  Kdo nikdy neporušil nic je svatý, a svatých máme sakra málo.
                                  Kdo porušuje často, tak hold sází lotynku kdy na něj padne pešek.
                                  Mne nebaví pytlačit, proto mám povolenku. a když mám povolenku tak dle hesla Mám povolenku tak můžu co se mi zachce se tím řídím( beru dle RŘ když to jde, a dle BP když to jde, a když to nejde tak neberu a když se mi nechce(protože mám plnej mrazák) tak dovedu i pustit rybu, takovej já jsem dobrák a lidumil a rybomil.

                                  Meteor: počítají se jenom dokázaný přestupky, přestupky zde na Mrku se nepočítají. Jak tě nikdo nechytne tak jsi hlava pomazaná svatá než se ucho utrhne :) A pak se teprve počítají tripody a bivaky a nepořádek v okolí :)

                                    Nšumava - Profil | Po 18.7.2011 9:22:05

                                    cajka >> bydlím u vody kde je povolen non stop už asi třetí rok a to, že kapraři odváží bordel? nad tím se můžu jen pousmát a to dost hořce. Dělají bordel, ale nutno přiznat že ho dělají i ti druzí a stejně je to i s úklidem. Je to o lidech a ne o kaprařích, vláčařích, sumcařích ap... Pouze občas mám dojem a je to znát i ze zdejších příspěvků že kapraři maj dojem že jejich hovno nesmrdí...

                                      NMrknato - Profil | Ne 17.7.2011 22:39:29

                                      Sviii - >> RS si hrozně dovoluje a šikanuje rybáře. I šoféři tiráků maj předepsaný přestáfky. Jen u rybářů je to 24hod.... Myslím, že lov 24hod odporuje mnoha směrnicím EU a měl by bít zakázán a bít a bít....

                                        NFlip - Profil | Ne 17.7.2011 21:55:01

                                        Freefish - ® [Poslat soukromou zprávu.] Ne 17.7.2011 20:37:09
                                        kozic >> Bohužel z mojich zkušeností a to hlavně v létě,berou velcí kapři na svazovkách vyloženě v zakázaných hodinách.Chápu,že mouchařům a tahačům gum je to povolení ukradené.

                                        Vláčaři pozor !Jsem slyšel že velké štiky nejlépe berou po tření-takže bude nejlépe je chytat v březnu,kdy jsou hájenené.Chápu že kuličkářům nějaké hájení dravců stanovené v BP může být ukradené.-taky názor že?

                                          NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Ne 17.7.2011 21:54:39

                                          Paulus >> Ale zase byla chycená ve dvě hodiny ráno na třetí prut na mrtou vranku

                                            NBláža - Profil | Ne 17.7.2011 20:22:50

                                            Dobře vám tak, řády platí pro všechny a tak nevím, proč by jste zrovna vy měli mít vyjímku.

                                            Jezdi tam, kde už to povolili.

                                              Ndvorák - Profil | Ne 17.7.2011 19:51:10

                                              pepa-č >> Neblázni!! Dyť by sem za chvilku neměl kdo psát!!

                                                NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Út 19.7.2011 16:44:07

                                                Sviii - >> Je to velké vítězství WaM rybářů a zářný příklad toho, že kdo porušuje a pouští, nemá se čeho bát.

                                                  NKok - Profil | Út 19.7.2011 14:20:35

                                                  vydra Lucky >> pravdu díš:))), kapraři jsou asi úchyláci, ale tak nám to neber, ...víš jakou mám opičí radost když se mně na podložce válí nějaký to hovado?, .....v globále nikdo není svatej, vem si že přijde někdo kdo bude extrémista a vynadá nám všem rybářům, ...pač milovník ryb ryby nechytá, jen je pozoruje!!, popřípadě krmí a z poza stromu pouze onanuje nad rybami jím pozorovaným skrze polarizačky oblečen v tribalu aby je náhodou nepoplašil a nestresoval:)))

                                                    Nvydra Lucky - Profil | Út 19.7.2011 13:53:36

                                                    Tak se nám ta debata o5 stořila lehce jinam, než měla, ale tak úplně to jinde není. Čas plyne a Vše souvisí se vším a jak to tu tak pročítám otázka padla na to CO (KDO) je ten správný rybář. Není to až tak pravěk, co jsem dostal děsnou držkovou, když jsem si tu (na MRKu) dovolil v rámci jedné velmi podobné diskuze položit otázku - kdo (co) je správný kaprař. No já jich dostal ... postupem času se veřejnost pomalu odvrací od lidí, co si stanovují vlastní pravidla, protože jsou pro ně ta všeobecně platná nevyhovující, vymýšlejí přihlouplé petice a omezení, ale jen pro druhé ! Tedy takové, aby se jich samotných nedotkly a oni se mohli u vody vyřádit. Tvrdí sice, že ryby chrání, jenže jinou, než jeho veličenstvo kaprus gigantea maximus neznají, líčí naň 24 hodin denně, vláčí ho na šňůrách, co utáhnou vlak, pak ho opečovávají -sice na suchu, ale to je přece jedno- Clinikem, protože mu při tom opatrném zdolávání natrhli hubu, válí ho po podložkách, tahají v náručí pro krásné foto do alba či časopisu a pak slavnostně, za znění famfár pod dohledem kamer propustí do jeho živlu. Je to podle mne jedno velké pokrytectví !!! Asi jsem nyní peklu propadl, ale budiž. Je to můj názor.

                                                      NButchi - Profil | Út 19.7.2011 12:10:38

                                                      Kok >>
                                                      Já bych tu závist neotřepával pořád dokola.
                                                      Jak vidíš, já s tím třeba nesouhlasím. Kdybych chytal kapry, budiž, mohli bychom se o ní bavit. Ale tak to není.
                                                      Za prvé, čím víc lidí chytá kapry, tím méně jich vláčí nebo chodí na pstruhovky. Pro mě super.
                                                      Za druhé, jsem přející existence, vy se tomu věnujete a já vám přeju, abyste si tu rybu chytli, když do toho rvete úsilí, čas a peníze stejně jako všichni ostatní.
                                                      Dívám se na to tak, že jednou tady ty pravidla jsou a řídit se jimi mají všichni.

                                                        Nhraji - Profil | Út 19.7.2011 11:59:27

                                                        Butchi >> uzavřeme to tím, že si rozumíme a nejsme ve při

                                                          Nkakr - Profil | Út 19.7.2011 9:49:53

                                                          Butchi >>
                                                          90% rybářů si přeje vysazovat kapra 3x týdně ve váhové kategorii +5kg.
                                                          Kapr i duhák je rybou konzumní, ke konzumaci určení.
                                                          Můžeš protestovat, nesouhlasit, ale to je tak asi vše. Viz Jára Cimrmann...

                                                            NButchi - Profil | Út 19.7.2011 9:18:08

                                                            rover >>
                                                            Zajímavé. Jsem přesvědčen o tom, že to možná stagnuje, s tím ústupem bych byl osobně zatím opatrný..
                                                            Je to příliš velký byznys.

                                                              NButchi - Profil | Út 19.7.2011 9:05:39

                                                              rover >>
                                                              Vtip je v tom, že kapra nikdy neubyde. Protože už povýšil na úroveň božstva, má téměř stejné pravomoci jako prezident republiky.

                                                                NKok - Profil | Út 19.7.2011 8:37:18

                                                                LudaT >> škoda, kdyby RS byla kreativní a chtěla se pobavit, udělí ti třista dřepů z místa z výskokem a na čas, ....já bejt RS, tak bych chodil k vodě se bavit, vem si družstvo dřepujících kaprařů všech proporcí, někteří by odpadávali po padesáti, leč každý by jel s vypětím sil, pač odměna v podobě vrácené povolenky by byla lákavá:)))

                                                                  NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Út 19.7.2011 8:16:28

                                                                  Pokud mě RS přistihne při porušování řádu a tuto posléze hodím do vody, pozbývá následně veškerých svých pravomocí a už na mě nemůže a já můžu chytat dál. Je to tak že?

                                                                    NHlubočepy - Profil | Út 19.7.2011 8:13:04

                                                                    kakr >> Možná ,že rozhodnutí RS o odpracování prohřešku-pokud se bude pracovní úsilí týkat samozřejmě vody a ryb,je lepší než krmit annonymní aparát dalšíma penězma z pokut.Co se týká zákona,tak ten již také drahnou dobu volá po novele.

                                                                      NLudaT - Profil | Út 19.7.2011 8:06:58

                                                                      kakr >> Že tobě vadí, že tě to nenapadlo samotnýho? :-)) Sem tam si domů přivést lapenýho nonstopkáře co ti poseče trávník, naseká dříví, odveze ženu na nákupy, hned by jsi měl víc času pro sebe a na ryby!! :-))

                                                                        Nvahaj - Profil | Po 18.7.2011 19:11:16

                                                                        volfino >> Jak se na svazu dozvědí, že je na MRKu, tak z něj udělají exemplární případ, všem pro výstrahu. Nedivil bych se, kdyby z jeho kauzy byl precedens:-)))

                                                                          Nkozic - Profil | Po 18.7.2011 18:43:13

                                                                          vahaj >> Nevím, ale to už není směšné. A to je mrzuté. V každém případě by mohl dostat i Pešek.

                                                                            Nafjee - Profil | Po 18.7.2011 16:49:54

                                                                            dvorák >> Já bych mu dal za trest sníst všechny koulís, co má doma .o)

                                                                              NHmmmmTakJooooo - Profil | Po 18.7.2011 15:12:32

                                                                              kozic >> Ale prdlajz :))) hele podivej nekdy co je u vody bordelu ... vsude na ryb. flekach ... podle radu by si mel kazdej uklidit nejen po sobe ale i misto kde chyta bez ohledu na to kdo to tam nechal ... ocividne to nikdo vyjma me a par blaznu nedela ... a to je jen jehla v kupce sena ... souhlasim at se rad dodrzuje kurna ... jen me dojima kdyz tady banda lidi co porusuje sem tam rad taky do nekoho sije ... on to aspon prizna a myslime si o nem co chceme 3/4 lidi co tady pise sou jen zoufali pokrytci a patrne rybarsky neuspesni tak si to tady maji potrebu vylit v kazde debate v kere to jde :)))))) to me jen dojima ...

                                                                                Npepa-č - Profil | Po 18.7.2011 14:28:22

                                                                                Netipa - poslední hrdina MRKu >> neboj, dostaneš do držky!

                                                                                  Nrover - Profil | Po 18.7.2011 10:04:17

                                                                                  Mrknato >>
                                                                                  Pravdou je, že svaz občas nějakou vyjímku udělá, např. lov nostop ( Nechranice a pod. ), ale nejsem si jist, jestli na to měli vliv členové, resp. "klienti", jak píšeš. Jinak MZe určitě páka je, otázkou zůstává, zda sleduje zájmy členů, nebo svoje ...

                                                                                    NMrknato - Profil | Po 18.7.2011 9:54:42

                                                                                    rover >> Vono taky chvíli trvalo, než si rybáři v prakci ověřili, že pomocí BP a MZe mohou měnit prakticky cokoliv, tedy že podmínky VRP nemusí stanovovat jen RO, tedy ten, který VRP povolil.... Navíc se členi svazu stávají klienty a klient může zase víc, než jen obyčejný řádný člen.

                                                                                      Nmeteor - Profil | Po 18.7.2011 9:51:20

                                                                                      Kok >> gratuluju, jsi typický Čech. Na prvním místě dumat kde, co a jak ojebat :-)

                                                                                        NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 18.7.2011 9:33:25

                                                                                        kakr >> Přesně tak. Tady na mě nikdo nemůže, jelikož jsem pod ochranou Kodexu a pokud si na mě někdo něco zkusí, tak mu dá Kodex do držky. Tady si můžu vylít srdíčko a otevřen hovořit o tom, co a jak porušuju (čímž vlastně dělám záslužnou práci, páč tím, že porušuju dávám na odiv svůj nesouhlas s řádem, který bude jistě na základě mého tichého protestu změněn, aby mi vyhovoval)

                                                                                          Njenikkk - Profil | Po 18.7.2011 8:54:34

                                                                                          Brody* >> Souhlas, ještě zbývá založit Antikaprařskou kliku za vyhubení ryby domácí, aby si tam mohli místí hysterici ulevovat pěkně pospolu na jednom místě.

                                                                                          Jinak já bych si z toho všeho zde odnesl aspoň jedno pozitivum, že vůbec nějaká rybářská stráž někde chodí a kontroluje. Osobně jsem ji totiž nepotkal už cca deset let.

                                                                                            Ndvorák - Profil | Po 18.7.2011 0:06:54

                                                                                            Hermis_s >> Pak je to v pořádku,můžeš si dělat co se Ti zlíbí :-))

                                                                                              NSAHIB - Profil | Ne 17.7.2011 23:39:28

                                                                                              Sviii >>
                                                                                              Tohle se za chybu považovat nedá!
                                                                                              To je jasný jak facka!..
                                                                                              A následky též!..
                                                                                              Zvláště,když ještě k tomu pls,že se Ti to občas stává,protože Ti nejvíce kapři šlapou po půli,tak tam zůstáváš..To je cílené,vědomé úporušování RŘ,ať už pouštíš nebo ne...

                                                                                                Nmeteor - Profil | Ne 17.7.2011 23:35:05

                                                                                                cajka >> napočítej si do deseti a pak reaguj (dobrá rada).
                                                                                                "Dvorák" na tebe reagoval slušně, tak mu zkus oplatit stejnou mincí...
                                                                                                A můžeš zde i ozřejmit, na co si stežují kapraři... že je v ČR málo trofejních kaprů? Že musí na většině revírů v době od půlnoci do čtyř do rána sbalit cajk? Že nemohou chytat na 3 pruty? Že se do vody sype málo kaprů? Už jsem tu psal něco podobného "Freefishovi": to, že něco chceš, to automaticky neznamená, že je to správně a že to dostaneš. A důvody typu "po půlnoci to bere nejlíp" nebo "já ryby pouštím" nejsou argumenty, to je prostě NIC.
                                                                                                Chceš chytat nonstop? Tak si zajeď na vody, kde je to povoleno / na soukromák / do zahraničí...

                                                                                                  NjindraŠ - Profil | Ne 17.7.2011 23:32:58

                                                                                                  cajka >> Mezi pitomce,nezlob se,si se svým projevem zařadil sám.No a pytláci?Spíš bych řekl porušovatelé RŘ.

                                                                                                    NKáceč - Profil | Ne 17.7.2011 23:18:53

                                                                                                    Sviii - >> Ničím jsi se neprohřešil. Je to vina uživatele revíru a RS, že přišla až ve dvě ráno. Je jejich povinost, informovat rybáře ve 23:55, že je třeba to zabalit. Rybář - lovec nemá čas sledovat hodinky. Tím spíše, když je motivem lovu hlad. Tam se fakt nedá na čas koukat....

                                                                                                      NMrknato - Profil | Ne 17.7.2011 22:43:23

                                                                                                      Varmužo, Varmužo... spát za volantem je in , stejně jako krást měděné vodiče pod proudem, lovit 24 hod, pod ledem a třeba i samosekem. Divím se, že si furt tak upjatý......

                                                                                                        NMichal - Profil | Ne 17.7.2011 22:28:51

                                                                                                        obrisek >> jestli usínáš za volantem a jezdíš dál, tak jsi pablb

                                                                                                          Nvydra Lucky - Profil | Ne 17.7.2011 22:19:14

                                                                                                          Argument RS Orlík - buď spíš, nebo chytáš ryby. Oboje nejde najednou ... Sice nesouhlasím, ale to je asi tak vše, co s tím můžu dělat. Je tu ale jedna věc, proč nespat, to je však každého volba - ráno může místo stojanů s pruty stát u vody jen spokojený porybný, že nelovíš, ale spíš. Že ti chybí cajk ho nezajímá. Nebyl by jsi ani první, ani poslední. Alarmy, příposlechy, nástrahy - směšná těšítka, co si budeme povídat. Každý má volbu.

                                                                                                            NRytíř - Profil | Ne 17.7.2011 22:13:32

                                                                                                            dejff >> promin ale bud spim,nebo chytam ryby.Každej kdo navštěvuje svoji oblibenou lokalitu,tak vi,kdy ryba většinou bere v jakou denni,nebo nočni dobu,tak podle toho se zařidim.

                                                                                                              NPaulus - Profil | Ne 17.7.2011 21:53:38

                                                                                                              Netipa - poslední hrdina MRKu >> Ty mlč - ta hujda v ML nejni veslonos.

                                                                                                                NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Ne 17.7.2011 21:52:37

                                                                                                                Sviii >> Tak to ti je vrátěj do čtrnácti dnů

                                                                                                                  NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Ne 17.7.2011 21:47:30

                                                                                                                  Sviii - >> a ryby pouštíš a nebo si je bereš? To je hodně důležitý

                                                                                                                    NNessos - Profil | Ne 17.7.2011 21:18:30

                                                                                                                    Sviii - >> Takoví, jako ty, by už nikdy neměli papíry dostat. Prasata. Zákon je zákon, a kdo ho nedodržuje, by měl být potrestán. Bohužel dostaneš jenom roční stopku, víc nic. Škoda.

                                                                                                                      NAleš10 - Profil | Ne 17.7.2011 20:59:45

                                                                                                                      ze vam to za to stoji stejne u toho chrapete

                                                                                                                        NJarda Š. - Profil | Ne 17.7.2011 20:43:03

                                                                                                                        Sviii - >> Podle přílohy k Jednacímu řádu ČRS má být za lov mimo stanovenou dobu uložen trest odnětí povolenky na 3 - 12 měsíců (přihlíží se k tomu, o kolik byla denní doba překročena, jestli už jsi byl v posledních letech pro přestupek projednáván a jestli máš nebo nemáš v povolence záznamy o závadách zjištěných při předchozích kontrolách RS).

                                                                                                                          Njasommato - Profil | Ne 17.7.2011 20:36:58

                                                                                                                          Sviii - >> tak o papiere ste na najblisich par rokov prisli a na zveze sa len dohodne na ako dlho ale ze to bude menej ako 5 nepocitaj

                                                                                                                            NPvl - Profil | Ne 17.7.2011 20:34:03

                                                                                                                            Bláža >> Zdar , jen mi připadlo , že jsem strčil čumák do vosí báně :o§))

                                                                                                                              Nkozic - Profil | Ne 17.7.2011 20:33:44

                                                                                                                              Já chci chytat na tři pruty, protože když to nebere na dva, tak to na tři půjde líp. Stejně tak chci lovit nonstop, jelikož nezabere-li mi nic do půlnoci, po půlnoci se to určitě změní.

                                                                                                                                NjindraŠ - Profil | Ne 17.7.2011 20:33:15

                                                                                                                                Sviii - >> Propadnutí majetku a zastřelení.

                                                                                                                                  NPaulus - Profil | Ne 17.7.2011 20:25:59

                                                                                                                                  Bláža >> Beila nejni žádnej blbec, to zase bacha Blaženo ...

                                                                                                                                    NRytíř - Profil | Ne 17.7.2011 20:25:46

                                                                                                                                    Bláža >> :-)))))

                                                                                                                                      Nstrejka - Profil | Ne 17.7.2011 20:19:04

                                                                                                                                      Freefish >> kdy a kde budeš kandidovat?

                                                                                                                                        Npechy - Profil | Ne 17.7.2011 20:15:18

                                                                                                                                        Sviii - >> po tomhle víkendu..ehm,mám stejný problém...

                                                                                                                                          Nkozic - Profil | Ne 17.7.2011 20:09:57

                                                                                                                                          Sviii - >> Pokud holduješ lovu po půlnoci, tak ti zajisté nemůže vadit lov bez papírů.

                                                                                                                                            NCarpHouser - Profil | Ne 17.7.2011 20:07:55

                                                                                                                                            Jeden takovej podobnej za zavážení na revíru, kde se nesmí zavážet, tak 8 měsíců stopka.

                                                                                                                                              Ndosec - Profil | Ne 17.7.2011 20:06:11

                                                                                                                                              to sis měl zjistit než jsi porušil BP doufám,že to bude nadlouho :-))

                                                                                                                                                Nmaates-s - Profil | Ne 17.7.2011 19:56:33

                                                                                                                                                Už mají stopu, neblázni, zabal kufr a val do Švýcar.....

                                                                                                                                                  NPaulus - Profil | Ne 17.7.2011 19:44:52

                                                                                                                                                  Pokud nemáš škraloup tak do konce sezóny.

                                                                                                                                                  Když seš tak blbej, že se necháš chytit, dobře ti tak o))