MASTER OF PUNKS 3. epizoda

Diskuse k rybářskému videu MASTER OF PUNKS 3. epizoda

Autor diskuse: Carpkiller - Profil , 20.4.2020
351 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NVarada - Profil | Út 12.5.2020 23:10:38

osprey >> Já asi taky ne,a to nejsem citlivka,klidně rybu i zmasim,když mám chuť,a v součtu mám u nich nákupy za desítky tisíc....

    Nosprey - Profil | Út 12.5.2020 22:42:35

    Jsem závistivý hejtr, který v rybařině nikdy nic nedokázal a dokázat nehodlá. Zírám na tuhle diskuzi jako tele na nový vrata a nechápu, jak je něco takvýho možný.
    Naprosto jednoznačně se stavím na stranu lidí jako je pepa-č, sliver, Focke Wulf, Pedro 1, Bulda 64 a jim podobní.

    S přístupem, který razí osoba s nickem Carpkiller nechci mít nic společného, jeho pohled na rybařinu mě plní nechutenstvím a u Tropic Liberec si už v životě nekoupím ani obratlík. Reagovat na mě netřeba, já už sem taky další příspěvek dávat nebudu. Ale tenhle jeden jsem musel.

      NBulda 64 - Profil | Út 12.5.2020 22:26:03

      nofish >> Asi tak... Ale ta bída se musí dovedně nafotit, aby byl matroš na titulku :)

        N1Mara - Profil | Út 12.5.2020 22:12:13

        nofish >> čekáš marně , debilové se neomlouvají, je to pod jejich úroveň........ https://www.inrybar.cz/novinky/tvrda-kritika-rybars​ke-znacky-a-reprezentanta-na-internet-dali-fotky-s-​chycenymi-candaty-v-dobe-hajeni/ Hlavně že na Youtube Hubka nedávno napsal tohle, stačil jsem si to okopírovat, věřím, že ten nick je Hubkovo !

        carp killer
        před hodinou
        Mrk je kopa sraček a banda závistlivců https://www.youtube.com/watch?v=Z4KQ4AGazNI

          Ncechura09 - Profil | Út 12.5.2020 22:11:23

          Mžík >> Pár zvonků v této diskuzi se povedlo. Ten tvůj mezi ně patří 100%....:)))

            NMžík - Profil | Út 12.5.2020 21:48:56

            Mautin >> cejny na musak musis chytat tak, ze das mouchu na vlasovej prives...rozumis...cejn neni idiot...

              NMautin - Profil | Út 12.5.2020 19:01:08

              nofish >> Vymysli taktiku, my teď dva dny zkoušeli s mušákem a cejn ani jeden..

                Nnofish - Profil | Út 12.5.2020 18:06:07

                Hlavně, o víkendu jdeme na cejny, kdyby něco, Dušan zavolá....
                Chce se mi zvracet dva dny sem čekal, nějakou omluvu, sebekritiku, blbé výmluvy.... ale je vidět, že na včechny je jeden metr, jen v různých rukou měří jinak.

                  Nnofish - Profil | Út 12.5.2020 17:58:08

                  Bulda 64 >> tak ono hlavně ythle děcka umí s vybavením pochytat candátky, ale kolik pochytají candátů? ......

                    Nxycht - Profil | Út 12.5.2020 13:17:45

                    Mžík >> Hezkej příspěvek :-) Tedy myslím ten první. Carpkiller je známá firma a prostě jen provokuje :-)

                      NMžík - Profil | Út 12.5.2020 8:30:38

                      Carpkiller - >> Aby se ti líp fňukalo, nad tím, jak nefňukáš nad místními fňukálky...

                        NRezeň 5,125 - Profil | Út 12.5.2020 8:13:25

                        poldeci >> ano, na UK lze absolvovat doktorské studium v programu spinning.
                        :-))

                          NRezeň 5,125 - Profil | Út 12.5.2020 8:12:18

                          Bulda 64 >> přesně tak.

                            NRezeň 5,125 - Profil | Út 12.5.2020 8:11:39

                            abcdddd >> přesně tak.

                              NMžík - Profil | Út 12.5.2020 8:10:25

                              Tak chlapci, už v názvu máte chybu, jelikož to jaksi nedává úplně smysl (což chápu, že je vám jedno, nebo to nevíte, vyjde to na stejno, jelikož děláte třetí díl Mistra spratků), čili příště, až budete něco někam psát v cizí řeči, raději se zeptejte někoho, jako jsem já, kdo vás pošle do prdele rovnou, nebo vám poradí, jak to udělat správně, protože se tomu, Carpkilerre tyvole, prostě říká GUIDEING, nebo jak to máš u sebe napsaný, že to lidem vokazuješ tu Vltavu :-D jelito......i když zrovna tuhle partičku bych asi nevzdělával, to mi přijde lepší sisyfovsky přehazovat písek na poušti síťkou na motýly, jelikož se to v mluvě osazenstva anglicismy (kterým moc nerozumíte) jen hemží...a kykolkovi, či stýčku Džiovi, či jak si ten metanfetamin teď říká, tam k tomu autoerotickému zástřihu vousu chybí nahozená Pergnerová...

                                NBulda 64 - Profil | Út 12.5.2020 7:29:21

                                Řízek 5,125 >> Rezeň 5,125 - 11.5.2020 23:22:29 >> No, zkus se tady zmínit, že sis ponechal rybu, když si na ní prostě měl chuť. Vrchol je, přidat ještě foto!!!! :-)) To tady začne revoluce a vzpoura všech "slušnejch a nejslušnějších rybářů- striktních pouštěčů" a začnou urážet a vyhrožovat a ... Přitom mnozí z nich mají ve své historii už masařskou kariéru za sebou nebo alespoň občasné přisvojení si ryby..
                                Pak tady představují komedii s matláním a olizováním rybích dětiček a v takový skupince lepšorybářů zkurví stovky ryb a ještě mají tu drzost, že přesvědčují ty zaostalé rybáře, jak prospěšnou a příkladnou rybařinu tu představují.............
                                Já jim to nikdy nežral 😊

                                  NP!F - Profil | Út 12.5.2020 1:09:21

                                  poldeci >> nerob si z toho srandu, toto sú vážne veci. My tu robíme plán na záchranu zubacov v československu. Nazval by som to zubáčie hniezdo. Treba založiť neziskofku. Bude to kopa práce, boj s bruselom, autoriťami, šorošom a inými halzjami, čo chcú aby u nás zubače vyhynuli a kupovali sme ich z izraela, ale my sa nedáme, budeme ich loviť 24/7/365 a ochránime ich.
                                  Verejná zbierka, eurofondy, ja si myslím, že za 2 max 3 miliardy € bude zubáč aj pre ďalšie generácie. To zase nie je tak moc, kvôli ekosystému a pre vyššie dobro.

                                    Npoldeci - Profil | Po 11.5.2020 23:40:22

                                    Vravím čistý spin doctoring toto tu 🤣

                                      Nabcdddd - Profil | Po 11.5.2020 23:36:05

                                      Řízek 5,125 >> Rezeň 5,125 - 11.5.2020 23:32:18 >> kto nechyta ten nepusta a logicky nechrani to je skoro ako kto klame ten kradne a kto kradne mohol by aj zabit :)

                                        Npoldeci - Profil | Po 11.5.2020 23:34:08

                                        Řízek 5,125 >> Rezeň 5,125 - 11.5.2020 23:32:18 >> 😆

                                          NRezeň 5,125 - Profil | Po 11.5.2020 23:32:18

                                          abcdddd >> a když nebudeš chytat, tak nebudeš ani pouštět, a ryby tak nebudou vůbec žádný, protože se nebudou chránit.

                                            Nabcdddd - Profil | Po 11.5.2020 23:28:45

                                            Řízek 5,125 >> Rezeň 5,125 - 11.5.2020 23:22:29 >> hovori sa tomu oxymoron, u nas plati pravidlo, ze ked pustas tak mozes vsetko

                                              NRezeň 5,125 - Profil | Po 11.5.2020 23:22:29

                                              Tarn >> to je podle přímé úměry.
                                              Čím víc chytáš, tím víc ryb chytiš, tím je ryb víc a tím je vlastně chráníš, protože jich je pak úplně nejvíc.
                                              Ale musíš pouštět, to dá rozum.

                                                NBulda 64 - Profil | Po 11.5.2020 22:24:09

                                                xycht >> :>))

                                                  NTarn - Profil | Po 11.5.2020 21:06:26

                                                  Řízek 5,125 >> Rezeň 5,125 - 11.5.2020 20:35:50 >> Tak všude se řeší nedostatek okouna ne ? takže nejlepší příspěvek k ochraně okouna je, že mu dáš nažrat candátích jiker tím, že pantátu candáta odlákáš z hnízda :))

                                                    NRezeň 5,125 - Profil | Po 11.5.2020 20:35:50

                                                    poldeci >> ano, konečně to někdo napsal.
                                                    Čím víc chystáš, tím víc chráníš!

                                                      NFockeWulf - Profil | Po 11.5.2020 19:20:40

                                                      pro naše odborníky. co chodí na cejny se streamer, tady je taky inspirace:
                                                      https://www.mrk.cz/rybarska-videa.php?id=49753
                                                      Co na to carpkiller a podobní, není to kluci výzva? To vás nemůže nechat chladnými.

                                                        Nxycht - Profil | Po 11.5.2020 18:00:45

                                                        Bulda 64 >> mě taky, už neumřu úplně blbej

                                                          NBulda 64 - Profil | Po 11.5.2020 12:16:11

                                                          xycht >> No nejsem nějakej elitní muškař, ale cejny jsem lapal na pakomáry při snaze ulovit kapř na mp před oběma zahájeníma..
                                                          Ale teď mi tady probíraný kolega otevřel oči, dělal jsem to blbě :((

                                                            N1Mara - Profil | Po 11.5.2020 11:38:11

                                                            Po shlédnutí jak se hází ( pouští ) ryby zpět do vody, bych osobně Hubkovi prokopl prdel !! Hodně klesl pod úroveň trapného idiota.......! A né jen on.....prostě namachrovany ču...i !!!

                                                              NRobur - Profil | Po 11.5.2020 11:12:13

                                                              cejn je výzva, mušit pstruhy umí každý.

                                                                Nxycht - Profil | Po 11.5.2020 11:10:36

                                                                Pike >> Přesně tak, odjakživa jsem s muškařským prutem šel jen a jen po cejnech. Všechno jsem tomu přizpůsobil a ono to stejně neklaplo. A proto zavidím těm, kteří to dokázali.

                                                                  Nxycht - Profil | Po 11.5.2020 11:09:03

                                                                  John >> Nedospěje.

                                                                    NBulda 64 - Profil | Po 11.5.2020 9:37:44

                                                                    MichalM(štikař) >> Jo tak..
                                                                    Úroveň vzdělání "většinou" nerozhoduje o člověku samém. Znám lidi, co mají 2 vejšky a v praktickém životě jsou úplně mimo:-->)
                                                                    Ale to sem fakt nepatří

                                                                      NMichalM(štikař) - Profil | Po 11.5.2020 9:33:54

                                                                      Bulda 64 >> to mi tady mistr světa psal jako argument že mám držet hubu a nezavidět 😆

                                                                        NBulda 64 - Profil | Po 11.5.2020 9:32:26

                                                                        MichalM(štikař) >>
                                                                        Souvislosti s ucnakem nechápu...

                                                                          NPike - Profil | Po 11.5.2020 9:25:49

                                                                          Jako je pravda, že když člověk testuje echolot, tak skoro každý to testuje na cejnech. To je jedna z nejoblíbenějších našich ryb a když zahlásíš, žes vyzkoušel na poslední výpravě sonar při lovu cejnů, dá to tomu zvuk a šmrnc.
                                                                          A další jasná věc je ta, že když jdeš chytat testovací cejny, vezmeš si na to mušák.
                                                                          Cejn a jeho lov mušákem, to patří k sobě jako máloco. Když se řekne typická muškařská ryba, hned mne napadne cejn.
                                                                          Vysvětlení pana Carpkillera považuji za věrohodné, já mu na to skočil.

                                                                            NJohn - Profil | Po 11.5.2020 7:46:29

                                                                            Carpkiller - >> Jako lovec ryb a obchodnik mas na co byt pysny a viditelne jsi. Rybarem ale fakt nejsi, verim ale ze k tomu urcite nekdy dospejes.

                                                                              NMichalM(štikař) - Profil | Po 11.5.2020 7:18:47

                                                                              Bulda 64 >> neblbni, přece si vystudoval z těžka učňák a nic si v životě neodkázal 😉..Honza je jinde, nic neporušil, je úplně v pohodě, čisto čistý.

                                                                                NBulda 64 - Profil | Po 11.5.2020 6:42:29

                                                                                Carpkiller >> Jednou zjistíš, že rvát se do prvních řad za každou cenu má vždy sebezničující účinek. Ale k tomu ještě v tvém případě čas nenazrál. Pár takovejch chlapíků jsem už poznal...
                                                                                Nechci tě srážet na kolena, protože to vytrvale děláš už sám, ale mrkni co jsem ti psal níže, třeba 22.4.
                                                                                Sice je to tady žumpa a máte z toho akorát prdel- vy vyvolení (jak si mi psal), ale určitě to tu sjedete, jak vás tu všichni chválí za vaši lásku k rybám.
                                                                                Jestlipak víte, proč se lidi líbají?
                                                                                Ale rybám to takové potěšení nepřináší, zvlášť v době hájení, když je cíleně rvete z vody na nástrahu, která k tomu vůbec, ale vůbec není určená :---->>)))))))))))))((((((((

                                                                                  NRiciCZ73 - Profil | Ne 10.5.2020 22:30:27

                                                                                  Carpkiller >> Fňuk Fňuk

                                                                                    Nnofish - Profil | Ne 10.5.2020 22:11:10

                                                                                    1Mara >> Kdysi, ale fakt dvacet let, ve sparku, nebo kde to bylo, napsal někdo článek, úvahu, proč je člověk pánem tvorstva a myslí si, že bude určovat, co a jak bude. Člověk, pán tvorstva co nevidí bakterii, ktrerá ho ale s přehledem zabije jak nic, Hledal jsem to na webu x krát a nenašel. To byla doba kdy mobil byl jen na volání a sms a časopis dvacet let zpátky nemám. . Ale třeba na tu moderní rybařinu to sedí. . Co si pamatuji, zazněla tam jedna myšlenka a dalo by se to vlastně i interpretovat podle Laveye. Člověk jako pouhé zvíře, někdy lepší, mnohem častěji však horší než ti, co kráčejí po čtyřech, člověk, jenž se kvůli „božskému duchovnímu a intelektuálnímu vývoji“ stal nejzkaženějším zvířetem!
                                                                                    Rybáři si pořád myslí, že to ty ryby baví, nebo co...

                                                                                      Ncandát 76 - Profil | Ne 10.5.2020 22:03:00

                                                                                      FRANK71 >>
                                                                                      Jojo, jedna paní povídala. :)
                                                                                      Dobrou noc.

                                                                                        N1Mara - Profil | Ne 10.5.2020 22:01:59

                                                                                        jackass >> u mě je top už každá ryba a víš proč ? protože člověk je debil co vše ničí v četně závodníků ! .-))

                                                                                          NFRANK71 - Profil | Ne 10.5.2020 21:57:11

                                                                                          candát 76 >> posuzovat můžu neboť se ke mně informace dostanou. Takže vím, že nový Robin Hood ve svazu zatím není.Tady snad bude jasné stanovisko na stránkách ČRS. Edit: jak je vidět na sociálních sítí, tak to zajímá celkem dost rybářů. Takže pánové ve svazu mají možnost ukázat, jak to stím rybařením myslí vážně a jestli si ji lch budou moci rybáři vážit nebo je brát jako partu kterým jde jen o korýtka.

                                                                                            Nnofish - Profil | Ne 10.5.2020 21:52:31

                                                                                            jackass >> jen připomínka :-) naštěstí na to má vliv dalších x faktorů :-) jen detail k těm přehradám.

                                                                                              Njackass - Profil | Ne 10.5.2020 21:49:01

                                                                                              1Mara >> jasne ja s tim taky nesouhlasim candat je pro me top ryba.jen narazim na to ze tady nekomu budete trhat hlavu(celkem opravnene) a zaroven pulka naseho svazu vcetne plna lidi co tady na to nadava bude tahat ty stejny CANDATY ze stejnych hnizd a placat se po zadech ... protoze je v poradku kdyz to nedelame u nas ale vsude okolo po evrope

                                                                                                Njackass - Profil | Ne 10.5.2020 21:44:07

                                                                                                nofish >> dedci meli pravdu to vim taky,jinak nevim na co jsi reagoval?

                                                                                                  Ncandát 76 - Profil | Ne 10.5.2020 21:43:42

                                                                                                  FRANK71 >>
                                                                                                  Tak pak neposuzuj na co jsem se vykašlal a na co ne, jako jsi to už udělal několikrát.
                                                                                                  Děkuji

                                                                                                    Nnofish - Profil | Ne 10.5.2020 21:38:19

                                                                                                    jackass >> jinak ti prozradím jednu tajnou věc, naštěstí na přehradách stejně hýbou s vodou a je to prd platné a jinde zas tak moc candátů není. Ještě po zahájení, na hlubokých vodách, jsou candoši tam, kde se vytírali, ne jak se traduje, lovci na mělčinách.... myslím velké ryby.... to mě učili dědci, ne frajeři z instagramu...

                                                                                                      N1Mara - Profil | Ne 10.5.2020 21:38:18

                                                                                                      jackass >> Já nikde nerozporuji, kde a jak chytat candáty, jasně jsem ti napsal, že tady jsi v Česku a jinde ať se třeba poserou, jejich vody, jejich zákony a jejich věc .-) O to tu jde, a jestli chceš znát můj názor na to tak ano, je to prostě prasárna.......

                                                                                                        Njackass - Profil | Ne 10.5.2020 21:35:18

                                                                                                        1Mara >> jenom ze je nesportovni chytat candaty na hnizdech ale zaroven to pulka cechu dela ve velkym,ale proc by ne ze jo.kdyz to neni u nas tak je to vsem u zadku.kdyz je cnadat na hnizdu je to prasarna kdekoliv...

                                                                                                          Nnofish - Profil | Ne 10.5.2020 21:31:58

                                                                                                          jackass >> ve španělsku je candát ryba co tam nechcou, tady je to ryba co se nedá nahradit. Chceš si popovídat o percidae rybách?...

                                                                                                            Nnofish - Profil | Ne 10.5.2020 21:30:30

                                                                                                            candát 76 >> po pravdě, je mi fakt líto, kam rybařina dospěla. Videa, fotky, určují trendy. Dneska mi kolega co přišel na kontrolu revíru říkal, že jsem první co vidí, že házím vajgly na hromádku a pak si je odvezu... proč že.... jiní prostě hází do vody. zlehčil jsem to. , ale lidi se chovají k revíru i k rybám jak hovada...
                                                                                                            A je jedno jestli tím co dělají za bordel, nebo jak využívají nedostatků legislativy.
                                                                                                            Teď to bude znít až moc pohádkově, ale to rybářské myšlení, chybí spoustě lidí a je to chyba....

                                                                                                              N1Mara - Profil | Ne 10.5.2020 21:26:34

                                                                                                              jackass >> Tady jsi v Česku , do svazu jsi nastoupil a souhlasil s určitými pravidly a podmínkami, tak nech Španělsko spinkat !

                                                                                                                NFRANK71 - Profil | Ne 10.5.2020 21:19:23

                                                                                                                candát 76 >> to je tvůj názor. Zápis se ke mně určitě nedostane.

                                                                                                                  Njackass - Profil | Ne 10.5.2020 21:16:17

                                                                                                                  hele a tech 10 000 cechu co do ted kazdej rok chytalo candaty na hnizdech ve spanelsku to blbci nejsou?

                                                                                                                    Ncandát 76 - Profil | Ne 10.5.2020 21:15:46

                                                                                                                    FRANK71 >>
                                                                                                                    Děkuji.
                                                                                                                    Jen dodám, že jsi mě nepochopil špatně, špatně jsi si četl komentáře a reagoval zbrkle. Já se vyjadřuji jasně.
                                                                                                                    Doufám, že se k tobě dostane zápis, aby jsi mne zase nenapadal neoprávněně, jako už několikrát.
                                                                                                                    Franto, já kritiku beru a posouvá mne dál, sle musí být objektivní, což mi u tebe bohužel často chybí.

                                                                                                                      Ncandát 76 - Profil | Ne 10.5.2020 21:13:13

                                                                                                                      nofish >>
                                                                                                                      Souhlas pane.

                                                                                                                        Nnofish - Profil | Ne 10.5.2020 21:11:06

                                                                                                                        candát 76 >> pane dušan. Já docela fandil, i když volili jiní. Je mi to jedno, plácám si tu svou pomyslnou bábovičku, na svém písečku, ale jak to vidím dneska, tak vidím, že by to bylo jedno.
                                                                                                                        Hoši, vzpamatujte se, i vy, nejde o funkce, ale o to, jestli chceme, aby to vše fungovalo i v budoucnu....
                                                                                                                        Až podle Vás nesmyslně zadržím povolenku někomu kdo tahá mouchu a ne plandavku a vrátí mu papíry, doženeme to k soudu, je to víc jak nějaké komise svazu. Ale u nás takoví bohužel moc nejsou. Tu jsou ti tzv masaři, co ale dodržují zákony téhle země a nenapadne je to ojebávat..... Píšou gumovací propiskou, berou ryby bez zapsání, to se ví, lidi kradou a podvádí, ale na druhou stranu mají nějakou čest, že když se tak nemá chytat, tak tak nechytám.... i zloděj má svou čest....

                                                                                                                          Nnofish - Profil | Ne 10.5.2020 20:39:26

                                                                                                                          Mautin >> má tu ty plastové mouchy s lopatkou, mají pod dva centimetry, a dva trojháky, pokud chceš....

                                                                                                                            Nnofish - Profil | Ne 10.5.2020 20:38:11

                                                                                                                            kluci, mám tu 1.5cm velké wobíky, dá se to považovat za plastovou mouchu? já myslím že jo. Hodím to i tím mým šestkvým prutem, ono kdo neumí a muchu stejně jak já, ví, že větší mušky se hází lépe jak třeba suchá. Výsměch pravidlům a etice pokračuje....hllavní je mít videa a fotky. Proč mi to připadá, že o rybařinu už nejde jen byznys...
                                                                                                                            Normální lidi, vzpamatujte se. Proč chodíme na ryby? aby se ukázalo kdo ho má většího? nebo proto, že se jde na ryby, ryba zabere a ten pocit že jsem chytil?

                                                                                                                              Ncechura09 - Profil | Ne 10.5.2020 19:26:07

                                                                                                                              Mautin >> Cejni musíš najít se sonarem, pak to globe i na veverku....:)

                                                                                                                                NFRANK71 - Profil | Ne 10.5.2020 19:21:00

                                                                                                                                >omlouvám se DH, že jsem ho špatně pochopil a myslel, že tuto věc chce nechat vyšumět do ztracena. Není to pravda a příští měsíc mu dají za pravdu.

                                                                                                                                  NMautin - Profil | Ne 10.5.2020 19:19:59

                                                                                                                                  Tak dvě hodiny “cejnováni” na S8 a cejn žádný, jeden okoun jen.. musím sehnat srnku!
                                                                                                                                  Zítra zkusím znova, třeba špatný den jen.

                                                                                                                                    Nxycht - Profil | Ne 10.5.2020 19:19:58

                                                                                                                                    candát 76 >> Frajer tam píše, že to byl cíl.

                                                                                                                                      Ncandát 76 - Profil | Ne 10.5.2020 19:06:30

                                                                                                                                      pepa-č >>
                                                                                                                                      Snažím se diskutovat vždy s každým, ale někdy je to peklo :).

                                                                                                                                        Ncandát 76 - Profil | Ne 10.5.2020 19:05:32

                                                                                                                                        FRANK71 >>
                                                                                                                                        Tak by se slušelo se mi omluvit za to napadení, když ti uteklo na co jsem reagoval.
                                                                                                                                        Dokážeš to?

                                                                                                                                          NFRANK71 - Profil | Ne 10.5.2020 19:02:52

                                                                                                                                          candát 76 >> to určitě je nesmysl podávat TO. Uvidíme za měsíc.

                                                                                                                                            Npepa-č - Profil | Ne 10.5.2020 18:59:36

                                                                                                                                            candát 76 >> že diskutovat s frankem nemá smysl. i ten popis jak diskutuje

                                                                                                                                              Ncandát 76 - Profil | Ne 10.5.2020 18:59:14

                                                                                                                                              pepa-č >>
                                                                                                                                              V čem?