Přívlač na Ebru 1

Diskuse k rybářskému videu Přívlač na Ebru 1

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 9.7.2017

LucPav - Profil | St 19.7.2017 15:58:07

abcdddd >> je to částečně podsekávání, což je porušení RŘ....záleží na ryb.stráži, jak by to posuzovala, ovšem já se chci těmto věcem vyhnout, nemám to zapotřebí....

    P!F - Profil | St 19.7.2017 15:58:04

    LucPav >> Dalsi level bude lov kostlinov lukom v emerike? Dovolenne zakonom to je, tak preco nie, ci?

      LucPav - Profil | St 19.7.2017 15:56:52

      abcdddd >> já nic studovat nemusím....cosi nastodováno mám....prosím, proč se nepříhlásíš jako největší znalec ryb na španělském rybářském svazu a něco s tím neuděláš? Nebo jsi silný jen na mrku? Proč? Prosím o zodpovězení a následně už nemíním s tebou ztrácet čas....věřím, že ty bys jim to určitě vysvětlil, proč ten nepůvodní druh tam chránit...nebo se snad pletu? Určitě ti i krásně zaplatí.....a na odborníka jako jsi ty tam už dlouhé roky čekají, protože s tím nic nedělají....

      Tak trochu mě diskuze s tebou nebaví, dokonce mě nezajímá ani tvůj názor na to, zda je morální či nemorální tam chytat.... je to každého věc, proč tam jede či nejede chytat, když mu to vše okolo dovoluje...mě také nezajímá to, že všude ve světě dodržuješ pouze zvyky, přežitky, zákony a podmínky SR na které jsi ty zvyklý...to je pouze tvůj problém a svědčí to o tvém omezeném vnímání nebo dokonce nepřizpůsobení se jiných pravidel, než na které jsi zvyklý a máš je zažité.... u tebe vidím problém opravdu v tvé omezenosti.... Dál pro mě nemá smysl se s tebou bavit, ztrácím s tebou jen můj čas.... měj pěkný den.....

        abcdddd - Profil | St 19.7.2017 15:53:00

        LucPav >> daju sa na jamach nachtat aj za hubu, on to vezme ked mu to spravne naservirujes. a to vies, ze zubac na hniezde ti to nezobne pretoze ma hlad ale preto ze strazi hniezdo?

          abcdddd - Profil | St 19.7.2017 15:51:39

          boyscout >> :-), jeden nemenovany clen mrku pilil do jamy strom aby im dvojnohe kormorany nevybrali vodu cez zimu ked sa este mohlo vlacit, ludom ebe v poslednej dobe. hon za ulovkami, hlava nehlava, moralka etika sumak, a to ani nehovorim o vedomom porusovani BP, vid pripad hrdobec, precitaj si zbezne diskusiu na FB pod jeho prispevkom, ludia z neho robia hrdinu, za to, ze vedome porusoval BP namiesto toho aby ho odsudili. svet sa v prdel obracia

            LucPav - Profil | St 19.7.2017 15:48:59

            abcdddd >> nechytám je přesto, že vím, kde ty místa jsou a to jsou jen pár desítek/stovek metrů od těch míst, kde chytám, ovšem na jámy nejdu....
            Vím, na co míříš, ovšem i když to vypadá stejně, stejné to není....protože na jamách se bavíme více o podsekávání, než o rybaření....

              abcdddd - Profil | St 19.7.2017 15:48:45

              LucPav >> inak by bolo vhodne si nastudovat aky je rozdiel medzi pravom (zakony) a moralkou...

                boyscout - Profil | St 19.7.2017 15:47:39

                abcdddd >> tak pokud je chytáš sportovně na těžký pilker a pouštíš, tak je všechno OK :-)

                  abcdddd - Profil | St 19.7.2017 15:45:45

                  LucPav >> aky nazor mas na lov zazimovanych/koncentrovanych sumcov na jamach v decembri?

                    LucPav - Profil | St 19.7.2017 15:42:18

                    abcdddd >> opět napíši, že svým způsobem máš pravdu, ovšem druhým dechem dodávám, že stále platí to, co jsem napsal tobě či LosPafkos níže.

                      abcdddd - Profil | St 19.7.2017 15:38:50

                      LucPav >> este dovetok, Ebro je paradna voda, ak bude moznost urcite sa tam pojdem pozriet. momentalne mi viac smakuje Pad.

                        LucPav - Profil | St 19.7.2017 15:38:15

                        LosPafkos >> jak jsem již psal, pokud mi to jejich zákony umožnují, nemám s morálkou nejmenší problém....oni asi ví, proč to tam tak mají, stejně jak my víme, proč je to u nás jinak....jakmile změní zákony/stanovy/řády, tak pak by bylo velmi nemorální je porušovat! Což by mi právě murální stránka nedovolila.

                          abcdddd - Profil | St 19.7.2017 15:36:59

                          LucPav >> normalny clovek ma nad zakonom este moralku a etiku, ale necudujem sa, zijeme dobu kde "vsetko bolo v sulade so zakonom" a "skutok sa nestal". pomaly zacinam stracat vieru v zdravy sedliacky rozum ked vidim toto vsetko okolo seba. obscenne preteky v love zubacov na hniezdach, v zneni zakona o rybarstve je lov az na tretom mieste po ochrane a chove, toto je v prikrom rozpore s tymto ustanovenim, je nepisanym pravidlom, ze v reprodukcnom obdobi sa ryba alebo akykolvek iny zivocich nelovi, a inteligentny chalan ako ty by to mal ctit aj bez toho aby to bolo napisane v zakone. ci plati zazracna formulka, ze zubacov je tam ako hoven a z cudzieho krv netecie?

                            FRANK71 - Profil | St 19.7.2017 15:35:32

                            LosPafkos >>Moc se moralizuje.

                              LosPafkos - Profil | St 19.7.2017 15:34:19

                              LucPav >> abeceda poukazoval na moralní stránku vašeho konání.

                                LucPav - Profil | St 19.7.2017 15:27:29

                                abcdddd >> svým způsobem máš pravdu, ovšem pokud mí to daný stát a jejich zákony/řády/stanovy a vše okolo dovolují, tak nemám důvod pokud mám chuť toho nevyužít. Vždy - podotýkám vždy respektuji a dodržuji pravidla daného státu (pokud ne, nesu svoji odpovědnosti). Srovnání jaké jsi použil na jedné straně chápu, ovšem použil jsi trochu extrémní, použiji jiné: to, že v ČR (asi i v SR) můžu po dálnici jet maximálně 130 a dovolí mi např. v Polsku jet 140, tak proč bych toho nevyužil? Daný stát umožňuje chytat candáta celoročně, tak proč, když tady se to nesmí, tak proč bych toho nevyužil tam? Proč? Jakmile to zakážou (asi budou mít důvod to udělat), tak tam samozřejmě chytat nebudu. Nebo ty jsi snad větší machr a študovanej člověk, než oni, kteří tam ty podmínky dělají? Se ti divím, že je tam nejdeš poučovat, třeba tě příjmou a můžeš pak změnit zákony. Ber např. v podaz to, že na dané vodě je to víceméně škodná/nepůvodní druh atd, tak proč ne? Ty se také (nejen v rybařině) řídíš vyloženě a jen a pouze zákony/nařízeními/vyhlášky ze SR i v jiných zemích? Ty se neumíš přízpůsobit? To, že se něco nesmí v SR/CR musí být vždy správné? Ty znáš všechny okolnosti, proč je to tam dovolené? Já jen využil možnosti, kterou mi dovoluje jejich řád/pravidla/zákony atd.

                                A ano, přesně jsem očekával tyto rýpavé otázky, proto jsem také velmi dlouho na tuto diskusi nereagoval, bylo mi zcela jasné, že se vždy někdo ozve, který má s tímto problém, pro koho chytání např. na Ebro není dost dobré. Ale proč? V čem? Že je tam víc ryb? Tak je...a co?

                                  MB - Profil | St 19.7.2017 15:12:22

                                  Pedro1 >> wolle prej nosánek a ještě k tomu krásný :)))

                                  jsem si to tu celé poprskal :)))))))

                                    abcdddd - Profil | St 19.7.2017 14:57:04

                                    LucPav >> budem opat za hulvata, ale pride ti ok, lov zubacov na hniezdach? cisto z etickej roviny veci. to je ako ist si zasukat do bordelu a prsit sa aky som casanova, ze som za noc prefikol 10 zien :-)

                                      Pedro1 - Profil | St 19.7.2017 14:47:46

                                      konik79 >> Budu si strkat svůj krásný malý nosánek kam chci,koníčku.

                                        Pedro1 - Profil | St 19.7.2017 14:45:55

                                        LucPav >> Stačí,děkuji za objasnění.