Stížnost se rybáři vrátila jako bumerang

Autor diskuse: yvana - Profil , 10.2.2015
66 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMrknato - Profil | So 14.2.2015 8:57:34

Petan600 >> To máš pravdu, a horší to je v tom, že si ti co "vládnou kdekoliv", mohou dělat co je napadne......

    Nnofish - Profil | So 14.2.2015 8:36:15

    fotojakes >> Já to zas beru tak, že je lepší napsat kravinu tomu, kdo ti na ní odpoví, než si stěžovat na netu a nic nevyřešit :-)
    Tak si to užij. Zdar.

      Nfotojakes - Profil | So 14.2.2015 8:31:34

      nofish >> něco jiného je tlachat v diskusi a něco jiného je oficiální podnět k nějaké "instituci". Ale těžko říct, jak to ve skutečnosti bylo:-) Mizím zase na výstavu, tak zdar

        Nnofish - Profil | So 14.2.2015 8:29:09

        fotojakes >> jo, já to beru, taky jsem to psal, že "kdo ví, jak to fakt bylo".
        Ale kdyby se zavíralo za křivé svědectví, tak sedí půlka mrku, když tady píšou kraviny o to co svaz dělá, nedělá a podobně :-)

          NPetan600 - Profil | So 14.2.2015 8:02:24

          Mrknato >> Když už byl vzpomenut bolšán,myslim,že dnes se to k lepšimu nezmnĕnilo a v mnohém k horšimu.Vžd vládnou stáe ty tíž.

            NMrknato - Profil | So 14.2.2015 1:47:05

            fotojakes >> Jak se vyvíjí svazočinnost v MRS fakt do podrobna nesleduju, oni sami v tom nemají jasno, ale není např. v ČRS právem člena obracet se na orgány svazu se svými podněty, návrhy, dotazy a stížnostmi? Může být stížnost kvalifikována jako poškození, nebo křivé svědectví? To bývalo možné za bolšána, možná, že si někteří čilimníci ještě nevšimli, jaké dátum se píše, a nebo je to o to smutnější.

              Nfotojakes - Profil | So 14.2.2015 0:25:33

              nofish >> já se vyjádřil jen k tomu, že tu mnozí něco odsuzují a přitom o tom nic neví. Prohřešek tkvěl podle článku v tom, že uvedl nepravdivé informace. Nejsem právník, ale řekl bych, že za křivé svědectví, které někoho poškozuje můžeš skončit za mřížema, takže nějaké bububu od kárné komise je nic.

                NMrknato - Profil | Čt 12.2.2015 10:25:04

                kakr >> Karle, tebe by museli snad svazozastřelit, protože také šíříš nepravdivé a zkreslené údaje! Takže neměří se všem stejně v hentom MOMRSU.....

                  Nkakr - Profil | Čt 12.2.2015 9:25:30

                  nofish - 12.2.2015 9:04:19 >>
                  Nedělám si žádné iluze o novinářských žumpách,jak s oblibou nazývá novináře pan prezident.
                  Nicméně je v článku napsáno -
                  Kárného provinění se pan Vladimír Šenkýř dopustil tím, že na Moravský rybářský svaz Brno zaslal dopisy s podněty k šetření kárného provinění členů svazu a v podnětech uvedl zkreslené a nepravdivé údaje," píše mimo jiné v rozhodnutí předseda kárné komise Jaroslav Krátký.
                  Tedy byla oslovena přímo Kárná komise a ta podle Stanov musí jednat. Mohla případ odložit či projednat.
                  Co v dopisu bylo napsáno nikdo z nás neví, přesto se najde dost chytráků,kterým je vše jasné.
                  MO s podnětem pana Šenkýřove souhlasila a zjednala nápravu (dle článku) a nikam nic nepředávala,podnět ke KK dal stěžovatel sám.

                  Také byl "přísně" potrestán - napomenutím. BUBUBUBUBUBU:-))

                    Nnofish - Profil | Čt 12.2.2015 9:10:17

                    CoDu >> No, hele, na rovinu. Otevřená výpust (nezabezpečená) nese více rizik, než "jen" to, že tam někdo spadne a v některých případech se i utopí (podle typu výpusti). A že to nikomu nevadilo? Neblbni. Kdo dnes upozorní, na nějaké chyby? Když jsme jel v noci po dálnici a visela z mostu reklama až na vozovku a volal jsme na policii ať zjednají nápravu než si kvůli tomu někdo nabije hubu, kolik lidí asi před tím tímto místem projelo a nezavolali jim (byl jsem první, kdo to hlásil)? Podobný případ, sražená srna na nepřehledném místě... Lidé se prostě nestarají, hlavně aby po nich nikdo nic nechtěl.

                      Nnofish - Profil | Čt 12.2.2015 9:04:19

                      fotojakes >> Dotaz. Já se k tomu nechtěl ani vyjadřovat, už proto, že nikdo neví, jak to vlastně bylo. Ale fakt ti připadá normální, že někdo pošle nějaký "nepěkný" dopis na MO (případně výše), že se mu něco nelíbí a ona to předá na "vyšší místa", tak za to nese nějaké následky? Není spíš normální aby MO prostě zase písemně odpověděla, případně si člověka pozvali osobně a prostě si to jen vyříkali? ...
                      Hele chovat se jako v tomto případě ke všem, co na něco nadávají a upozorní, to by byla sranda... Stačilo by brát v úvahu když pepa z mrku veřejně napíše, že jeho MO fláká to a to...

                        NJarda Š. - Profil | Čt 12.2.2015 8:55:06

                        retrívr >> Kdo umí dobře tunelovat, zbohatne i třeba ve školství, kdo to neumí, nezbohatne.

                          NTWIN 69 - Profil | Čt 12.2.2015 6:23:47

                          Venkovan kluk >> Maxmilián - 11.2.2015 20:08:51 >> Mám takový pocit,že v dnešní době se čím dál víc ztrácí mezi lidmi úcta ke stáří a tolerance jejich případných chyb a přešlapů.Ale to my dva nezměníme. Já se vždy snažím chovat ke starším slušně a trpělivě.

                            Nretrívr - Profil | St 11.2.2015 21:29:54

                            Petan600 >> Kdybych se znovu narodil, půjdu do církve, je asi jedno do které, tam jsou dnes největší peníze.Církev je jediná vyjímka, kde lze zbohatnout bez práce, tedy dnes opravdu zbohatnout.Tedy zle i o miliony.No,jsem křtěný katolík, možná se budu na stará kolena i stydět.Zatím bojuju.Taky smutná, možná i smutnější píseň , když lidi dostávaj peníze a ani nevědí proč a za co.Ach jo.

                              Nfotojakes - Profil | St 11.2.2015 20:36:49

                              Venkovan kluk >> Maxmilián - 11.2.2015 20:17:21 >> Reagoval jsem sice na tebe, ale bylo to myšleno na všechny:-) Mě jen přišlo divné to odsuzování, když tu absolutně chybí informace :-)

                                NMaxmilián - Profil | St 11.2.2015 20:17:21

                                fotojakes >> Asi máš pravdu, napsal jsem to jak jsem to cítil z příspěvku. Pravdu opravdu neznám.

                                  NCoDu - Profil | St 11.2.2015 20:15:25

                                  Asi to tak horké nebylo, jen z toho někdo udělal velké haló, jak ti rybáři jsou zase špatní. Asi tu výpust vidělo mnoho lidí vč rodičů dětí, které tam rybařily a nepovažovali za nutné hned někoho písemně upozorňovat. Přece takových "nebezpečných" míst každodenně potkáváme hafo a hned z toho dělat, že někdo písemným upozorněním zachránil velmi pravděpodobně lidský život je dost přehnané. Je zajímavé, že si také stěžoval na přerostlou trávu a u rybníka, což už trochu napovídá.... a pak je třeba to dát do novin, aby všichni viděli.

                                    Nfotojakes - Profil | St 11.2.2015 20:14:06

                                    Venkovan kluk >> Maxmilián - 11.2.2015 20:08:51 >> Všichni se tu rozčilujete nad tím, jak s ním zatočili, ale ve skutečnosti dostal jen nějaké pokárání. Navíc nikdo zde v diskusi neví v čem uvedl nepravdu. Co když si vymyslel opravdu nějaké kraviny, které mohli někomu neprávem ublížit? Za připomínky ke stavu vody a výpusti byl pochválen.

                                      Nlikin - Profil | St 11.2.2015 20:09:43

                                      Je vždy naprosto úžasný počin svazosvalovců, když je potřeba zatočit s nepohodlným všímálkem...... osobně bych navrhoval zastřelit za úsvitu četou, které bude velet hraji, kakr a jiní bdělí činovníci.......

                                        NMaxmilián - Profil | St 11.2.2015 20:08:51

                                        fotojakes >> A to je právě to smutné. Potom se starší pán v dobré víře ozve a hned má na krku problém:-((

                                          NMaxmilián - Profil | St 11.2.2015 20:04:42

                                          TWIN 69 >> Přesně tak. Pán si zřejmě jen posteskl, jak to on sám při osobní návštěvě viděl a vzhledem k jeho věku by bylo slušné přehlídnout drobné nepřesnosti.

                                            NCarp man CZ - Profil | St 11.2.2015 19:53:48

                                            Podle mě je to hrozné někdo chce jen upozornit na to co se kolem děje, co je špatně a poukázat na to že na místě na kterém má pravděpodobně pravomoc MO Blansko je něco špatně. Ano, uznávám že pokud nabádal ke kárnému řízení porybného, který je svým chováním nepřípustný a že jeho informace o něm, které podal v dopise pro MO Blansko jsou zkreslené je tím pádem ŠPATNĚ...
                                            Ale, jak již tady někdo napsal kdo by věděl kam a jak to má napsat, no a vůbec je velmi pravděpodobné že svým činem ZACHRÁNIL NĚJAKÝ TEN ŽIVOT a ještě za to dostane trest, podle mého názoru je to velmi nezodpovědné a zahambující...

                                              Nretrívr - Profil | St 11.2.2015 19:36:18

                                              Zajda >> Není ten řehot až tak hrozný, jen jsem reagoval a dál to neřeš....Asi jsem neměl být samolibec.Nic víc, nic míň.Ty tu musíš trpět jako sviňa.

                                                NZajda - Profil | St 11.2.2015 19:31:55

                                                retrívr >> U vás koně řechtají? Chudáci, to musí být hrozné..:-(

                                                  Nfotojakes - Profil | St 11.2.2015 19:26:38

                                                  Petan600 >> jsme kde jsme, ne protože existují vychcánci, šmejdi a podobná verbež, ale protože většina lidí mlčí i když vidí nepravost a to jen proto, že chce mít klid, nechce si dělat s nikým zle. Mlčení je totiž souhlas a když se nikdo neozve, proč by někdo jiný měnil zajeté koleje i když jsou špatné.

                                                    Nretrívr - Profil | St 11.2.2015 19:23:26

                                                    yvana >>Ahoj "Yvčo", nemyslím , že řechtal úřední kůň, tady řechtali samolibí tupci. Nic víc, nic míň.

                                                      Nretrívr - Profil | St 11.2.2015 19:18:39

                                                      Mrknato >> To máš pravdu, co ale není relativní. Jinak v této společnosti tento bonmot v malých odstínech platí velmi spolehlivě.

                                                        NPetan600 - Profil | St 11.2.2015 17:30:21

                                                        Bláža >> je to smutny,ale je lepši nic neřikat,protože se to pak obráti proti tobĕ.Arogance moci je v každe dobĕ,vždyt drive nebo dnes vladnou stajni lide,driv soudruz vekslaci a stbaci,dnes jsou z nich politici a lobiste a podobni vychcanci a vlastne i podnikatele a to je bohuzel fakt.

                                                          NBláža - Profil | St 11.2.2015 17:19:19

                                                          Petan600 >> Ta arogance mě docela dostala.

                                                            NFishky - Profil | St 11.2.2015 17:14:56

                                                            Zajda >> notorik nenotorik, jestli měl pravdu, tak měl dostat děkovačku a omluvu. Až by na výpusti někdo zařval, pak by bylo pozdě.

                                                              Nyvana - Profil | St 11.2.2015 17:14:13

                                                              Bláža >> Já vím,že psal,teď už si řekne,co mě nepalí......

                                                                NPetan600 - Profil | St 11.2.2015 17:11:55

                                                                Bláža >> na velebnost se ukazovat nesmi.A dnes kort ne.

                                                                  NBláža - Profil | St 11.2.2015 17:08:21

                                                                  yvana >> Však jsem to psal, ještě by mu měli poděkovat a být rádi, že je upozornil.

                                                                    NBláža - Profil | St 11.2.2015 17:04:27

                                                                    Zajda >> Jde mi o tu výpust, tam je to jedno, zda to je stěžovatel notorik. To se řešit musí. Otázku konfliktu z RS neumím posoudit, nic bližšího tam o tom nepíšou.

                                                                    Taky takového jedince a myslím, že dokonce dva máme. Na schůzi už to bereme jako folklórní vložku. ;o))

                                                                      Nyvana - Profil | St 11.2.2015 17:02:38

                                                                      Bláža >> On neměl důvod se po nikom vozit,jenom chtěl upozornit na bezpečí,myslím,že už to nikdy neudělá.Po pravdě kdo z nás by si věděl rady,jak to všechno napsat,kam to poslat.....:-(
                                                                      Víš kdyby tam nedej Bůh spadlo děcko a ten pán o tom věděl,že je to nezabezpečený a nenahlásil to,ještě by ho zavřeli,takhle to teď u nás chodí:-(

                                                                        NZajda - Profil | St 11.2.2015 17:00:15

                                                                        Bláža >> Třeba to byl stěžovatel - notorik. U nás jeden na každé VČS chtěl po výboru, aby na našem rybníku zasadili lekníny..:-)

                                                                          NBláža - Profil | St 11.2.2015 16:56:30

                                                                          yvana >> Jo zajímavé, já si myslím, že děda v dobré vůli upozornil na nebezpečí uživatele, ten nejlépe ví komu to patří. Bohužel se to někomu nelíbilo, tak se po něm svezli, rád bych věděl, komu šlápnul na kuří oko. Myslím, že kdyby tam došlo k úrazu a pak se vyšetřovalo proč nebyla výpust zabezpečena, pak by měli větší problém. To je ale jen můj názor.

                                                                            Nyvana - Profil | St 11.2.2015 16:46:48

                                                                            computerfish >> Míro,tak nějak mi bylo smutno,když jsem to četla,ten pán nic neudělal,jenom chtěl upozornit a sám čteš,jak to dopadlo.

                                                                              NZajda - Profil | St 11.2.2015 16:45:43

                                                                              computerfish >> No vidíš...A takového krasavce má naše MO ČRS...Taky budeš závidět jak Kakrovi a spol?

                                                                                Ncomputerfish - Profil | St 11.2.2015 16:42:32

                                                                                yvana >> Pochvala patří tobě. Jsi šikovná holka, že jsi článek našla. Dobře pro rybáře a hlavně pro toho pána, že tě tu máme. Takové věci by se dít neměly.

                                                                                  Nyvana - Profil | St 11.2.2015 16:40:13

                                                                                  Moc hezky jste se rozepsali.Zkrátka úřední šiml zařechtal:-(

                                                                                    NTWIN 69 - Profil | St 11.2.2015 15:47:13

                                                                                    A není tak trošku zbytečné trestat starého chlapa za naprosto banální věc?Chtělo by to trošku úcty ke stáří.

                                                                                      Ncomputerfish - Profil | St 11.2.2015 15:37:59

                                                                                      Zajda >> Ano, starší typ. Stáří kolem 4-5 let.

                                                                                        NMrknato - Profil | St 11.2.2015 13:30:11

                                                                                        retrívr >> Tenhle slogan si vypůjčil i jeden rybář a napsal o tom miničlánek na stránky SportCarpu...... Ono asi jde o to, čo si kto predstavuje pod takým pojmom "dobrý skutek".

                                                                                          Nretrívr - Profil | St 11.2.2015 13:25:59

                                                                                          yvana - >> Zase se potvrzuje, každý dobrý skutek ma být po zásluze potrestán. Velmi smutná píseň.

                                                                                            NZajda - Profil | St 11.2.2015 13:19:56

                                                                                            computerfish >> To je Navara?

                                                                                              NPvl - Profil | St 11.2.2015 13:11:24

                                                                                              Mrknato >> Přesně jak píšeš . Už několikrát jsem ti psal ,že tě je pro MRK škoda . Domnívám se , že o tobě jednou uslyší i lidé mimo MRK . S takovým přístupem to ještě někam dotáhneš . Opravdu ! Věř mi ! EDIT nebudeš tomu věřit ,ale já ti fandím .

                                                                                                NMrknato - Profil | St 11.2.2015 13:06:57

                                                                                                Pvl >> Já myslím, že ti, co prošli komunistickou přípravkou do hodnosti pionýra, nosili na opasku " vždy připraven", možná že ty jsi abslovoval přípravku v jiným oddílu, který tam měl Gott mit uns.......

                                                                                                  NMrknato - Profil | St 11.2.2015 13:02:35

                                                                                                  splávkař >> Ukaž mi vodu, kterou má např. Vč.ÚS pronajatu k VRP za bankovky? A na které by měly probíhat "nucené práce, robota", kterou stanovy označují za pracovní povinnost......

                                                                                                    NPvl - Profil | St 11.2.2015 13:00:06

                                                                                                    kakr >> Podobně jako pan profesor (Jindřích Plachta) ve filmu Cesta do hlubin študákovy duše:-))
                                                                                                    Jenže tam to bylo poněkud jinak :o§) Připraven byl .... ale jen si myslel ,že připraven není .

                                                                                                      NMrknato - Profil | St 11.2.2015 12:54:45

                                                                                                      Jarda Š. >> V článku se uvádí, že okolí rybníka, jehož stav byl kritizován, je v majetku MO, jak čilimník MO přiznal........... tak proč by se měl p. Šenýř obracet na někoho jiného? Otázka stížnosti na MRS se týkala, dle článku RS a to chyba byla, spíš neznalost.

                                                                                                        NMrknato - Profil | St 11.2.2015 12:45:34

                                                                                                        Ono to u zahrádkářů je vůbec divné, když sám hospodář revíru Svitava 1 neví, kdo na tomto revíru hospodaří, ukazuje dekret zaslaný MRS a nesmyslně si dekret přisvojuje pro MO. Jak potom může vypadat úroveň členské základny......

                                                                                                          Nkakr - Profil | St 11.2.2015 12:03:02

                                                                                                          Jarda Š. >>
                                                                                                          To jsi neměl psát, vždyť je přece nad slunce jasnější, že chyba je na straně zločinného MRS.
                                                                                                          Jinak byl pan Šenkýř potrestán napomenutím, jen nevím zda znělo tytyty, nebo bububu.
                                                                                                          Navíc měl možnost odvolání ke Kárnému senátu, který je složen z právníků.

                                                                                                            NJarda Š. - Profil | St 11.2.2015 11:54:19

                                                                                                            kakr >> Ano, bez znalosti obsahu stížností a skutečného stavu věci v MO nelze věc posoudit. Jestliže kolega Šenkýř skutečně ve stížnosti k MRS napsal nepravdivá tvrzení poškozující členy výboru MO, jeho potrestání v kárném řízení by mohlo být důvodné. Na druhou stranu si ale myslím, že kárná komise měla pečlivěji vyhodnotit, zda šlo jen o omyl nebo o úmyslné pomlouvání a při první alternativě trest neukládat, při druhé naopak uložit trest podstatně přísnější.

                                                                                                              NFishky - Profil | St 11.2.2015 11:44:21

                                                                                                              Jak to tak čtu, tak děda měl v podstatě štěstí, že ve stížnosti neměl moc gramatických chyb, ještě by dostal přes držku :)

                                                                                                              Na druhou stranu mít za barákem takový zarostlý rybník, chrochtám blahem :)

                                                                                                                Ncomputerfish - Profil | St 11.2.2015 11:03:26

                                                                                                                Poradna pro zahrádkáře, až bude jeho vysokoblahorodí potřebovat nový automobil.

                                                                                                                  NPYTLAKS - Profil | St 11.2.2015 10:32:01

                                                                                                                  za dobrotu na žebrotu

                                                                                                                    Nsplávkař - Profil | St 11.2.2015 10:20:08

                                                                                                                    Pán byl asi ze starý školy a nepostřehl, že starost o pronajatou, svěřenou, vodu je dnes mnohde považována za plýtvání brigádnické povinnosti.

                                                                                                                      Nsven - Profil | St 11.2.2015 10:18:57

                                                                                                                      kakr >> .-)))
                                                                                                                      To máš pravdu, je to smutné, že holubáři svou poradnu nemají.
                                                                                                                      Zvlášť, když se tu pohybuje i několik právníků,,,

                                                                                                                        Nkakr - Profil | St 11.2.2015 10:04:04

                                                                                                                        sven >>
                                                                                                                        Jasňačka, dobrých rad nikdy není dost, právě proto existuje poradna zahrádkářů.
                                                                                                                        Nikdo z nás nezná text dopisu a tak je jakákoli diskuze jen mlácení prázdné slámy.
                                                                                                                        Navíc stěžovatel poslal svou stížnost nejen na MO, ale i na sekretariát MRS do Brna.
                                                                                                                        ...................................................​...................................................​..........................................
                                                                                                                        „Kárného provinění se pan Vladimír Šenkýř dopustil tím, že na Moravský rybářský svaz Brno zaslal dopisy s podněty k šetření kárného provinění členů svazu a v podnětech uvedl zkreslené a nepravdivé údaje,"
                                                                                                                        ...................................................​...................................................​.......................................
                                                                                                                        Je ovšem smutné, že holubáři ač je jich 3,5x více než zahrádkářů svou poradnu na MRKu nemají.
                                                                                                                        Byla by to parketa pro právního experta na veškeré právo kolegy Mrknata, ale asi se ještě necítí býti dostatečně připraven. Podobně jako pan profesor (Jindřích Plachta) ve filmu Cesta do hlubin študákovy duše:-))

                                                                                                                          Nsven - Profil | St 11.2.2015 9:52:47

                                                                                                                          kakr >> předmětem mého příspěvku, nebyla primárně kausa Šenkýř ale návod, jak se v podobné situaci zachovat.
                                                                                                                          Ten byl samozřejmě formulován především pro členy ČRS, jehož jsem členem.
                                                                                                                          Pro členy MRS je postup stejný, jen s tím rozdílem, že kárná instituce je centrální a stojí mimo jednotlivé MO, jak správně podotkl hraji.
                                                                                                                          Nejsem expert na interní legislativu MRS ale věřím, že v poradně zahrádkářů , http://www.mrk.cz/poradna.php?id=15 případnému tazateli, který by měl rovněž chuť, vzít si na paškál nějaký MRS-svazonešvar, bude podána vyčerpávající rada: jak na to :-)

                                                                                                                            Nsven - Profil | St 11.2.2015 9:22:10

                                                                                                                            hraji >> nehrajme si na slovíčka kolego....
                                                                                                                            ......" přiblížil Šenkýř v dopise, který dostal na stůl jak předseda blanenské místní organizace Jan Pleskač, tak později kárná komise Moravského rybářského svazu v Brně".....

                                                                                                                            Nic to nemění na věci, že pan Šenkýř neměl kontaktovat výbor MO ale Kárnou komisi.
                                                                                                                            Při projednávání v MO, je podobná stížnost zhusta smetena pod stůl, neb jak známo:
                                                                                                                            "kapři si svůj rybník nevypustí".....

                                                                                                                              Nhraji - Profil | St 11.2.2015 8:48:57

                                                                                                                              sven >> nemáme žádnou Dozorčí komisi kolego.

                                                                                                                                Nkakr - Profil | St 11.2.2015 8:42:23

                                                                                                                                Je úsměvné, když o problémech zahrádkářů píší holubáři.......

                                                                                                                                  NMrknato - Profil | St 11.2.2015 7:48:29

                                                                                                                                  No a mimo to, co píše správně sven, tak se tu ukazuje "výhoda" centrální kárné komis, kterou si prohlasovali v MOMRS...... reformním svazu, jenž nechtěl mít nic společného s "nereformovaným" ČRS. Pan Šenkýř tuto výhodu pocítil na své kůži. Z MO se mu dostalo poděkování za oprávněný podnět, ale z "hladomorny Špilasu" od centrkárající komis dostal pěkně přes prsty, zřejmě proto, že jejím úkolem je kárat všechny, neboť MRS, jako "4 lidi, jak napsal hraj", žádné člení nemají a o názory z MO nestojí....... snad jen když jde o Jeeeepa výměnou za hospodaření MO na cizích revírech. To budou asi ty reformy.......

                                                                                                                                  Navíc řešení kolem problémů RS se notně probírají i ve svazu a to když se podíváte na stránky rybsvaz.cz, do sekce dotazů, tak dotazů a odpovědí (spíše spekulací) na RS, jsou mraky. Pak může mít množství rybářů dojem, že RS spadá pod svaz a svaz ji může řešit, jak z některých odpovědí vyplývá. Například RS (svazomilice) si suše, bez jakéhokoliv oprávnění zákonem a ustanovitelem, ustavuje vedoucího RS (velitele). Bohužel jsem ani v jedné svazoodpovědi nenašel doporučení, jak píše sven a jak je to i správné, podat na chybný postup RS stížnost u magistrátu, či pověřené obce, které RS ustanovují, odvolávají a zrušují a navíc i stanovují rozsah působnosti RS. A to nejen co do územní působnosti, ale jak se v poslední době ukazuje, tak i rozsah působnosti v nikým nedefinované množině BP. Neboť MZe je oprávněný subjekt a navíc řídí meodicky i OŽP na obcích a magistrátech.

                                                                                                                                    Nsven - Profil | Út 10.2.2015 16:12:01

                                                                                                                                    Bohužel, taková běžná svazorealita....
                                                                                                                                    Na druhou stranu, vše špatné, může být i k něčemu dobré.
                                                                                                                                    Přinejmenším k poznání páně Šenkýře, že tudy cesta nevede....slušnost se nenosí, kritika do vlastních řad je nepřípustná a s arogancí moci, je třeba bojovat rovnocennými prostředky, nikoli dopisy...
                                                                                                                                    Pro příště si bude pamatovat, že stížnost na činnost či nečinnost výboru MO, nikdy nesměřuje k rukám předsedy MO ale k předsedovi kárného orgánu I.stupně, tedy předsedovi Dozorčí komise.
                                                                                                                                    Stížnost musí být podepřena dokumentací a svědky. Čím více, tím lépe.
                                                                                                                                    O jednání musí být proveden zápis a všemi stranami podepsán. Připomínám, že žádný člen výboru, jakožto potenciální, kárný orgán II. stupně, nesmí být jednání svévolně přítomen.
                                                                                                                                    Pokud je na nezbytnou dobu přizván komisí jako svědek, pouze odpovídá na dotazy DK a stěžovatele ale v žádném případě nesmí do jednání zasahovat.
                                                                                                                                    Zanedbaný stav revíru je třeba zdokumentovat za přítomnosti svědků a připomínku přednést a řešit ve vrcholném orgánu MO, tedy na nejbližší VČS. Trvat na vyvození opatření, vedoucích k nápravě, případně vyvolat hlasování ale v každém případě trvat na zápisu do Usnesení VČS.
                                                                                                                                    Po nabytých zkušenostech, bude pro příště vědět, že chybějící poklopy na požeráku je třeba hlásit PČR nebo MP, jako podezření na neznámého pachatele, který řádným způsobem nezajistil otvor odtokové jímky, proti pádu osob nebo zvířat....
                                                                                                                                    Rovněž bude vědět, že stížnost na činnost Rybářské stráže, nikdy nesměřuje do MO která nemá s RS zhola nic společného ale zásadně k jejímu zřizovateli, tedy referátu Rybářství a myslivosti, odboru Životního prostředí, příslušného úřadu. Buď magistrátu nebo obce s rozšířenou pravomocí.
                                                                                                                                    V případě podezření ze šikany nebo zneužití pravomoci úřední osoby nebo maření úkolu úřední osoby, podá rovnou trestní oznámení na PČR..
                                                                                                                                    Bohužel mám obavy, že pan Šenkýř, který není evidentně zběhlý v podobných záležitostech, je po prodělané nechutnosti natolik zklamaný a otrávený, že se pro příště angažovat nebude...
                                                                                                                                    Arogance a byrokratická zvůle svazového molocha pro tentokrát zvítězila..
                                                                                                                                    Doufejme, že příště narazí na pořádného kosa, na kterého bude pan Krátký, krátký......