Kapři z hloubky

Diskuse k rybářskému videu Kapři z hloubky

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 1.10.2013

fotojakes - Profil | Čt 3.10.2013 19:48:06

Woohooo >> beru to v pohodě, s tím stejně nic neudělám:-)

    Woohooo - Profil | Čt 3.10.2013 19:39:57

    fotojakes >> Ne bud v poho :))) zensky uz me doskrat rekly ze se jim to libi :D taky to nechpu nemuzu se na nahrávce nebo tak ani sylset :D ...

      fotojakes - Profil | Čt 3.10.2013 19:38:48

      Woohooo >> jsem už myslel, že mi ten hlas nikdo nepřipomene:-)

        Woohooo - Profil | Čt 3.10.2013 19:32:05

        fotojakes >> Nahodou dobry video :))) nejvíce je me mile ze mas takovej priblblej hlas pre ja mam skoro stejnej :D a srovnani s Martinem ... on vypada vice jako pocitacove pako nez rybar :D ( bez urážky ) ... toc dále to se poda :))) me se to libi!

          MB - Profil | Čt 3.10.2013 19:31:06

          fotojakes >> hele tebe chápu že můžeš nasekat ,,chyby,, ale MM už je v tomhle dost zkušený a mohl to lépe ošéfovat votomalevůbecžádná...no co už se stalo a mě je to celkem fuck páč to tam vůbec neznám ale je mě líto těch co tam mají své oblíbené místo ....

          rohlík levnější nebude ale s tím propalem to bylo fakt ,,mimo,,

            Bicák - Profil | Čt 3.10.2013 19:27:33

            Jemi jedno zktere vody je to natoceno vzdy se snazim z toho videa vytezit maximum a pouzit na sve vode

              fotojakes - Profil | Čt 3.10.2013 19:24:22

              MB >> jak jsem říkal, s tím místem souhlasím, to šlo udělat lépe. Říct, že šlo o orlík, labe, vltavu, nebo nějakou podobně rozlehlou vodu mi nepřijde proti ničemu.

              K (ne)povídání ve videu už jsem se vyjádřil několikrát níže.

                MB - Profil | Čt 3.10.2013 18:56:11

                Casio >> ano přesně jak jsi napsal...dobře ty!

                  MB - Profil | Čt 3.10.2013 18:55:09

                  fotojakes >> ale ale.......je tu několik mrkáckých videii ze svazovek kde se povedlo docela dobře nepropálit revír místo ani nic jiného.....no ňi?

                  a mnohem poučnějších mimochodem...ale sám jsem nic nenatočil krom vypružování a tak nemám právo nic kritizovat .....a ani nekritizuju jen komentuju

                    Casio - Profil | Čt 3.10.2013 18:53:29

                    fotojakes >> Děkuji za pochopení. MRKací smajl :-)))

                      fotojakes - Profil | Čt 3.10.2013 18:51:39

                      Casio >> ok, v tomhle s tebou souhlasím.

                        fotojakes - Profil | Čt 3.10.2013 18:50:37

                        MB >>Většina rybářů chce videa ze svazových vod, ale vždycky z jiných, než na kterých chytají sami. Když to natočíš na soukromé vodě, je to špatně, když na svazové, je to pro některé také špatně. Nelze se zavděčit všem.

                        Jde to sice tak, že se nenatočí, nenapíše a nenafotí nic. Vrátíme se k lovu do rukou a bodcem a budeme lovit jen pro naplnění žaludku.

                          Casio - Profil | Čt 3.10.2013 18:50:01

                          Nedá mi to ,ale fakt naposled. To že se točí,píše,fotí je absolutně v poho. Ale málokdy nebo spíš nikdy není vidět nějaký záchytný bod. Když se napíše ,že někdo chytil dvacku na třeba například na Orlíku nenakýbluje se na určitý místo X lidí během X dní. Ale když někdo vyfotí tu dvacku nebo hodně pěknejch kaprů u NAPŘ. u zátoky s pozadím NĚJAKÉHO mostu lituju toho kdo tam měl to "svoje klidný a dobrý" místečko. Příště tedy prosím diskrétně :-)

                            MB - Profil | Čt 3.10.2013 18:39:03

                            fotojakes >> mno ono jedno video mrk..jedno video...tam ten..jedno video onen...další článek tuten...a čím toho je víc tím horší dopad....takže určitě jedno video navíc bude znát....když natočí každý jedno bude jich mrtě a to určitě není dobré.....ale obchod je obchod votomalevůbecžádná bez smajlíka

                              fotojakes - Profil | Čt 3.10.2013 18:27:23

                              aucon >> o orlíku se mluví hodně, spousta lidí z té vody pouští videa, fotky i články a nemyslím, že jedno video bude mít na rybářský tlak nějaký vliv. Něco jiného by to bylo na 5 ha rybníčku, tam by bylo znát i pár rybářů navíc, ale na takové rozloze nepoznáš rozdíl jestli tam přijelo o 10, nebo 20 rybářů více. To co se děje teď je bez přičinění tohoto videa a myslím, že by to měla řešit spíše rybářská stráž.

                              Točit video o pouštění kaprů? To po mě opravdu nechtěj, kaprů je v revírech dost a je na každém jak se rozhodně, jestli si ho chce vzít, nebo pustit, když je to v rámci pravidel. Mě osobně se nelíbí jen to, že někdo odnáší ryby na kšeft, nebo do jiného revíru, ale že si rybáři nosí kapry domu k jídlu je absolutně v pořádku. Kaprů se do revírů sype snad ještě víc, než se odnese, nebo to je tak nějak na stejno a stav po povodních, kdy je do řek a přehrad vyplaveno mnoho chovných rybníků není standardní.

                              Tady můžeš porovnat jak to je se zarybněním a sumáři. V roce 2003 to množství odnesených ryb opravdu neskutečně vyskočilo, ale vem si kolik chovných rybníků to vypláchlo. http://www.rybsvaz.cz/?page=reviry/unorlik/zarybnen​i
                              http://www.rybsvaz.cz/?page=reviry/unorlik/celkovy_​sumar_ulovku

                                aucon - Profil | Čt 3.10.2013 17:58:57

                                fotojakes >> natáčet bez dopadu snad nelze nikdy, ale dá se to i dělat vždy rozumně a ty dopady zmírnit. Je vidět že tuhle vodu asi moc často nenavštěvujete... ja osobně tenhle úsek přehrady mám moc rád a proto i možná ze mě srší taková negativita.. není to o tom, že tam přijedu, natočím pěkné videjko a zmizím a možná se tam i za pár let vrátim ... Je taky spousta rybařů co to tam berou jako svou srdcovku a když pak vidí co se tam momentálně děje,není divu,že jsou pak na...í... Letos jsem tam byl několitrát a vždy na tomto fleku zaparkovanej hausbót... Nedávno tam byly dokonce i tři vedle sebe a rozhodně to nebyli rybáři z té lepší sorty co by tam byli jen pro krásný zážitek, ale bohužel jsme v Čechách a stále dosti lidem jde především o maso...a těm řečem jako, že ta voda je obrovská a ryby plavou všude se musím fakt smát... Žádná voda není bezedná... Sice je tam po povodních dosti ryb a proto to tam letos tolik bere, ale bohužel to dopadne tak jak to dopadlo po povodních 2002 kdy tam byly také mraky ryb a za par let už to bylo zas ... Proč třeba nenatočit video o tom jak je třeba důležité si těch ryb vážit a proč je pouštět...přeci videi, co každej přijede, někam sedne, nachytá mraky ryb už bylo dost... ne?

                                  fotojakes - Profil | Čt 3.10.2013 17:41:28

                                  Fishky >> ano, udělal jsem chybu a prut jsem sklopil směrem k rybě, protože jsem neměl dostatečně povolenou brzdu, ale nevidím na tom nic tak hrozného. Maximálně bych přišel o rybu a mohl se prohlásit za blbce, nic víc, nic míň.

                                  Proč stahuji druhý prut, když mi může přijít ryba i na ten druhý? Protože by mě více mrzelo, kdybych ztratil rybu na prutě, než abych přišel o záběr o kterém vlastně ani nevím. Měl jsem z pravé strany loď s motorem ve vodě a zleva Martinovo dva pruty, takže ten úzký pruh pro zdolání jsem si nechtěl ještě zužovat svým druhým prutem. Po puštění ryby si ty pruty zase nahodím.

                                  Nevím co se ti nelíbí na těch peletách, ale dokud bylo pod háčky boilie, bylo to marné čekání na záběr, ale poté co jsme začali chytat na pelety, začalo se dařit z úplně stejných míst, kde bolilie leželo netknuté. Zde v diskusi potvrdilo několik místních rybářů, že halibutky tam prostě fungují.

                                  Že tomu chybí to, co mají videa, která točí Martin souhlasím, bylo to bez přípravy a pro mě osobně poprvé v životě.

                                    Shafi - Profil | Čt 3.10.2013 17:37:04

                                    Woohooo >> Nedej na své dojmy:))).

                                      Woohooo - Profil | Čt 3.10.2013 16:57:47

                                      Nemuzu se zbavit dojmu ze MRK cim dal tim vic lidi se-e :)))

                                        Fishky - Profil | Čt 3.10.2013 16:02:25

                                        rita73 >> videa zdarma dělá v dnešní době kde kdo a upřímně, raději se vždy kouknu na video MRKu, než na komerční video ať už vláčkařské či kaprařské či jiné firmy, protože Martin své videa pojal jinak (i články svého času, psal jich dost a přesto každý další jsem si rád přečetl, i když plavačku či posléze feeder nechytám). Tohle video je malinko jiné... Jak moc jiné? Třeba moje mladá nikdy ryby nechytala a ani nechytá, ale byla se mnou teď asi 3x na závodech a doma když něco dělám kolem rybařiny či sleduju video, koukne na něj také... Když mi řekne - hele, pamatuješ jak jsi mi vysvětloval, že prut mám držet vždy kolmo od ryby, proč ho ten pán ve videu drží jinak? Nebo... pamatuješ, jak jsi říkal, že jen na nahozený prut může být záběr a ten pán chce vytáhnout svůj druhý prut při zdolávání ryby (a hned 3x za sebou) - proč? Nebo - proč chytáš na boilies a dáváš do toho takové peníze, když pak ve videu tvrdí, že braly jen na pelety, chytej také na pelety... (a tohle jsou věci, které si všimne lajk, co byl na rybách třikrát), jak jí mám pak vysvětlit, že věci se maj trošku jinak - že prut musí být vskutku vždy od ryby - protože jakmile v sestavě není část, která by odpružila výpad ryby, tak se může vyříznout během sekundy? Že je lepší druhý prut za žádnou cenu nevytahovat (kapr většinou jezdí v hejnu a když přijde záběr na jednu hůlku, může během chvíle přijít i na druhou...) či že boilies, funguje i nefunguje líp jak peleta. Peleta je lisovaná atraktivní věc - kterou boilies přechytá, pokud bude ještě atraktivnější a ryba ho dokáže najít rychleji... a také jí bude víc šmakovat, což třeba u většiny regálových hotovek, co se na krámu suší třeba rok vůbec nehrozí. Je toho mraky, mraky maličkostí, které dělí úspěšný lov od neúspěšného - a tohle video, i když je pod hlavičkou MRKu a je zdarma a my za to můžeme být jen rádi... není prostě hodnotou tak vysoko, jako jiná MRKácká videa. Nic víc za tím není, takže kritiku chápu. Na to, že to je video zdarma a pravidelně se tu co 14 dní objeví nové - tak je to boží server, ale srovnat to s jinými MRK videi, tak je to nemasný neslaný.
                                        PS: na svůj názor - a to i na záporný, má právo každý...
                                        // jo a že tam je reklama, tak to třeba mě vůbec nevadí, ba naopak, já jsem se nad tím upřímně zasmál a přišlo mi to úsměvné :-) to je to nejmenší a pokud je to cena videa "zdarma", tak tam klidně té reklamy může být i víc, mě to nava... pokud to na kvalitu obsahu, který zůstane nezaujatý a bude přínosem nebude mít vliv, tak to beru všema deseti! ;-)