Zákaz chytání na živou rybku?

Diskuse k rybářskému videu Zákaz chytání na živou rybku?

Autor diskuse: Agny - Profil , 27.5.2013
183 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nwapit - Profil | Út 11.11.2014 16:26:45

chlapec je trošku mimo :-)

    Ncandát 820 - Profil | St 10.7.2013 18:45:16

    takovou picovinu jsem jeste nevidel

      NFOUSATEJ HAT - Profil | St 10.7.2013 7:54:18

      dada11 >> To video je perfektně udělaný, chvilkama to vypadá, že autor videa tomu sám věří :-)))

        Ndada11 - Profil | St 10.7.2013 7:21:46

        FOUSATEJ HAT >> Po přečtení některých posledních příspěvků, s tebou musím jen souhlasit. Nevěřil jsem tomu že by se mohl nějakej matěj chytit, ale tady je možný snad všechno :-).

          Ndada11 - Profil | St 10.7.2013 7:10:44

          peky29 >> Právě proto vědci vynalezli robokapra. Ten vydrží nastraženej na sumce dlouho a nechcípne :-).

            Ndada11 - Profil | St 10.7.2013 7:09:20

            Agny - >> Ahoj, za mě za jedna. Jsem se rád zasmál.

              Nbutt - Profil | St 10.7.2013 0:50:31

              rád pomůžu s doučováním, třeba se reparát povede....příště nech lidi říct svůj názor, jinak se nemůžeš divit odpovědím, každá akce vyvolá reakci, tím končím, též mě nebaví plkat o blbostech.

                NPr3v1t3k - Profil | St 10.7.2013 0:28:28

                Chtěl jsem se dozvědět zajímavý názory a místo toho je mi stydno....a smutno

                  Njericho - Profil | St 10.7.2013 0:03:30

                  Docela dobře umíte pane všeználku prokouknout lidi podle dvou zpráv to jste možná jediný ve vesmíru gratuluju,možná i nejchytřejší.Aĺe podruhé jsem si přečet jenom pár urážek,další nesmyslný moudro a ne reakci na to co sem psal.Jinak s tykánim jsem já nepřišel a nebaví mě tady ztrácet čas musim se jit učit matematiku abych konečně po prázninách dodělal tu ZŠ...

                    Nbutt - Profil | Út 9.7.2013 23:46:04

                    hergot, ješitnost panu učiteli nedala aby jvákal ještě jednou, o tom intelektu si určitě nechám poradit, jak jsem psal prve, zřejmě nemáš klasické vzdělání, takže pro tebe česky : blbci nevysvětlíš, že je blbec, takže rady typu příště než něco napíšes, přemýšlej si nech pro sebe, protože mi přijde žes sotva dochodil zdš, každý má svůj názor a na tvé ´výkřiky do tmy jsem již nemínil reagovat, nicméně po tvých radách co druhý musí, takže když už si tykáme synku, husy jsme spolu nepásli.Taktéž ti děkuji za veškerá vysvětlení a rady co mám děkat.

                      Njericho - Profil | Út 9.7.2013 23:35:43

                      butt - A taky se najde pseudointelektuál kterýho všechno urazí a přijde mu to nevhodný...a nikdo tu nic nepovyšuje.Jenom řikam že nechápu že to některý lidi fakt berou vážně...příště než se k něčemu vyjádříš tak o tom chvilku přemyšlej ...Dík

                        NFOUSATEJ HAT - Profil | Út 9.7.2013 18:07:09

                        jericho >> :-))) Jj přesně tak, člověk se až diví, kolik lidí se chytne :-)))

                          Nbutt - Profil | Út 9.7.2013 17:59:32

                          morons non explicant inprobus, lidi přemýšlejte trochu? Na mrk zcela vhodné, přemýšlej ty proč to sem dal, recese vypadá jinak, ale vždycky se najde nějaký chytrý obhájce hovadiny, kterou povýší...

                            Njericho - Profil | Út 9.7.2013 17:16:37

                            nepochopim jak si někdo může myslet že to myslí vážně a opravdu tak chytá.....lidi přemejšlejte trošku :)

                              Nbutt - Profil | Út 9.7.2013 15:54:09

                              slyšel jsem dobře? Je půlka prosince? Je neuvěřitelný co lidi nevymyslí, ale co jsme v čechách, je mi z toho na blití, myslím že je snad lepší ji napíchnou než takováhle fušeřina inu co čech to fachman...

                                NStavba - Profil | St 5.6.2013 20:09:46

                                SlavnýLovecPampalini >> prave ze naopak. stika jde uspesne chytat na mrtvou rybku. ale na ten tvuj carek se chyta jen sumci dorost. dneska chyta sumce spoustu lidi, prakticky kazdej kdo ma do perdele diru, takze se zakazu na zivou jen tak nedockate. nastesti.

                                  NHllavaa - Profil | St 5.6.2013 19:42:58

                                  hahahhahhh . vživotě sem nežral .

                                    Npeterson - Profil | Po 3.6.2013 16:40:18

                                    hardcore agny :)

                                      Nretrívr - Profil | Ne 2.6.2013 14:27:13

                                      SSlava >> V životě Tě potká tolik věcí, buď v klidu a čti a hlavně uvažuj, neboj Ty to zvládneš.....

                                        NSSlava - Profil | Ne 2.6.2013 14:14:17

                                        Větší pí........vinu jsem ještě neviděl.

                                          NSlavnýLovecPampalini - Profil | So 1.6.2013 10:57:54

                                          Agny - >> to jako že když tu rybu neprošiješ tak na ní nechytáš? :-D tomu nějak nerozumim, to je jako kdyby bylo zakázaný chytat na žížalu a ty bys jí přivázal nití k háčku :-) Ale k jádru věci, já nevím proč se furt snažíte chytat na živou? U štiky bych to pochopil, ale já měl nejvíc záběrů od sumce buď na mrtvou nebo jenom na "cár".. asi jak kde, je pravda že jsem na ně stražil jenom na Vltavě.

                                            Nnovozad - Profil | So 1.6.2013 10:12:54

                                            zideka >>pár komentářů je zajímavých a vtipných,ale číst je všechny by se asi neoplatilo.A když už jsem tu vlezl,tak bych to vylepšil - místo ponožky vezírek(podběrák řády zakazují) -a když nemám 3 trojháky,tak na 2 návazce s jednoháčky můžu chytat hnedle z jara(samo,že bez protihrotu )...a tak dále.Taky mě nejvíce popudilo,když se někdo ohání prací s dětmi.Abych tu Tvoji 1 eliminoval,tak dám 5 a pán tak bude mít 2 dobré.Ani ryba, ani rak

                                              Nzideka - Profil | So 1.6.2013 8:55:37

                                              Chytil jsem zlatou rybku a ptala se mě na přání.Byl jsem plný dojmů z tohoto videa,řekl jsem neser a hodil ji do vody.Uvědomuji si,že když nebude srát,tak praskne.Vnuky nepustím do žádného takového kroužku,kde se učí chytat na ponožku a redakce mě určitě poradí,jak na takováto videa dát zámek pro děti.Možná ale, že jsem nepochopil foor a nechci se na to dívat podruhé a tak dávám 1

                                                NMalda512 - Profil | Čt 30.5.2013 22:28:42

                                                Agny - >> super jako vždy :-)))))))))) Krásnej spacák pro cejny
                                                PS : Až budeš mít příště zase čas tak si zašij tu díru na teplákách co máš mezi nohama :-)))))))))))) Dávám za 1

                                                  Npeky29 - Profil | Čt 30.5.2013 20:03:44

                                                  Docela se divim, že se tu ještě neoběvil další způsob lovu. A to ROBO RYBA :D http://www.youtube.com/watch?v=ECaw3wPCF7U
                                                  Stejnak to je otázka času :D

                                                    NSven - Profil | Čt 30.5.2013 19:28:30

                                                    computerfish >> ne, opravdu to jako nadávku neberu,
                                                    je to vtipný a mě to pobavilo :-))
                                                    S tím oceňováním, v tom jsme zajedno. Mám na to stejný názor.

                                                    Při té příležitosti se trochu ostýchám přiznat, že jsem také držitelem dvou "uznání" :-))
                                                    Ale už je to nějaký pátek, nikoho jsem o to nežádal a nikde to nevystavuju.
                                                    Jedno "územní" za dlouholetou činnost nebo tak nějak to tam bylo formulováno (lopata, keser, školení mančaftu, doz. komise, ved. RS atd., prostě nějaká tisícovka volnočasových hodin, proježděný benzín, telefon aj., za zaplať pánbůh a také jedno "místní" za 15 let práce s dětmi.
                                                    Ale abych byl spravedlivý, za RS jsem dostával územní povolenku...
                                                    No, když už na to došla řeč......:-)
                                                    Nestěžuju si, dělal jsem to rád, bavilo mě to a jsem přesvědčený, že to mělo nějaký smysl.
                                                    Hlavně ty děti.
                                                    V současnosti už to vidím jinak ale to by bylo na dlouho....

                                                    Jinak u nás je dlouholetou, každoroční praxí, že třem neúspěšnějším dětem z ryb. kroužku a cca 3-5 lopaťákům, kteří výrazně překročili limit brig. hodin, hradí MO územní povolenku.

                                                      Ncomputerfish - Profil | Čt 30.5.2013 17:50:56

                                                      Sven >> Byl bych nerad, kdybys to bral jako nadávku. Irituje mě jedna věc. A to neustálé oceňování pouze rádoby nebo skutečně zasloužilých funkcionářů. Stříbrné, bronzové, zlaté nebo bramborové za dlouholetou funkcionářskou činnost. Občas odměnit někoho za dobrý skutek by také neškodilo.

                                                        Nročica - Profil | Čt 30.5.2013 15:12:19

                                                        Nepatřím mezi ty co pořád jen vidí to špatný ale tohle mě teda dostalo pane nevymíšlejte p------y :) děkuj a omlouvám se za slovo.

                                                          NSven - Profil | Čt 30.5.2013 14:13:34

                                                          šmudla007 >> vzhledem tomu, že se historie zhusta opakuje, je to dost možné...
                                                          Teď jen si to s ním hlavně nerozházet, třeba nás tam nechá někdy za nelikvidační poplatek namočit :-)

                                                            Nšmudla007 - Profil | Čt 30.5.2013 14:08:50

                                                            Sven >> o co pude MrKos si za deset táců ročně pronajme Svitavu1 a přeplatí Spolek? a bude tam lovit samotinkej. Svratku si přeplatí někdo další ..no a rybařit bude konečně jenom šlechta jak za císaře pána Fedrinanda?

                                                              NSven - Profil | Čt 30.5.2013 14:01:16

                                                              MrKos >> no tak jistě je zdražení relativně nejrychlejší metoda jak takového cíle dosáhnout ale mám takové tušení, že vzhledem k privatizačním tlakům, přijde v budoucnu ke slovu spíš druhá alternativa.
                                                              Novela vyhlášky 197/2004 se už peče a jak se proslýchá, přinese i jiné změny než jen problematiku rybářských lístků.
                                                              Podle tuzemských zkušeností, lze očekávat, že jistě nepůjde o změny radikální, jako spíš o důslednější proděravění stávajícího, či rovnou o vražení nohy do dveří....

                                                                NMrKos - Profil | Čt 30.5.2013 13:39:11

                                                                Sven >> pane kolego, to je moc pěkná vize a když pominu určitou obtížnost změny vyhlášky, ale rovnou přeskočím do toho předpokládaného stavu s 725 členy v naší MO (dnes jich máme hodně přes 2000) , tak bych to docela i bral... dokázal bych si představit celou řadu MO, kde by měli volno a povinnost odpracovat 30 hodin by byla pro celou řadu lidí taky nesplnitelnou

                                                                nicméně vše je to poměrně obtížné a s nejistým výsledkem ... zdražení povolenky na desítku se mi líbí více

                                                                  NPepíkPepík - Profil | Čt 30.5.2013 13:38:27

                                                                  Notyvole, Já vážně nevim jestli je to vtip nebo krutá realita, jestli je to realita tak fakt mazec :D a co bys řek porybnýmu?? že chytáš na ponožku na třech háčcích a na sumčáku? to je stejnej vtip jak když si napichoval vybrátor... :D a ta ryba to nepřežije stopro, když po tom vyjede sumec dřív než sám zhebne smrady tak tu rybu zabije, určitě neuteče ale ještě je možnost že dřív chcípne ten cejn... a jestli se někde v okruhu 5 km od tvýho "bezrybičkovýho" lapače ve vodě objeví potapěč tak teda upřímnou soustrast pro jeho čichový buňky :D

                                                                    NMrknato - Profil | Čt 30.5.2013 13:24:43

                                                                    Sven >> Máš pravdu, že svaz jako celek má i jiné cíle. Tyto cíle jsou spíše proklamativní a tendenční (např. zavedení sportu, jako hlavní činnosti pro příští rok- jde o DPH, ne o ideály, akvakultura - šlo o dotace EU atd.)
                                                                    Měly by se ale dělit cíle jednotlivých složek. To co jsi jmenoval z §2 stanov je plně v kompetenci MO a pokud tyto cíle chtějí členi plnit, pak si na ně musí připlatit. Je to v kompetenci členské schůze.

                                                                    Kompetence ÚS (mimo Stč.) je organizovat územní rybolov dle zákona. Tečka. Žádná charita, sport, děti.... protože na organizování rybolovu (kde ÚS je uživaelem) nestačí peníze. Pak lze volit mezi tím, že svaz přijde o státní vody a bude lovit na svých brčálících, ale bude dělat charitu pro seniory, vychovávat děti, podporovat závodníky, pořádat plesy, večírky, prodávat zmrzlinu, cukrovou vatu, a.j. další důležité cíle svazu......

                                                                      NMrknato - Profil | Čt 30.5.2013 13:10:00

                                                                      pfly >> Já ale nehovořil o Stč.ÚS. Ten není držitelem dekretů, to ti možná uniklo. Když ti jde tak o tu pravdu, tak jakým způsobem jsou zapojeny vaše MO ve Stč. ÚS do CS rybolovu? Dále je třeba osvětlit, kolik MO má své soukromáky a o jaké výměře, to jen pro tu tvoji kalkulaci 23 mega do zarybnění.......

                                                                        NSven - Profil | Čt 30.5.2013 12:53:14

                                                                        computerfish >> "Funkcionářskej furťák "
                                                                        Hele to je fakt dobrý, to mi ještě nikdo neřekl :-))) To vstoupí spolu s Mrknatovým "čilimníkem" do zlatého fondu MRKu :-)))

                                                                          NSven - Profil | Čt 30.5.2013 12:48:20

                                                                          Mrknato >> ahoj. To je v pořádku Pavle, že se mnou nesouhlasíš.
                                                                          Jinak by to nebyla zábavná debata ale nudný monolog :-))
                                                                          Mně ale nejvíc zajímalo vyjádření MrKose, kterému to bylo adresováno. Co by na to říkal, kdyby právě on nebyl mezi těmi vyvolenými v případě, že by k takové situaci došlo.
                                                                          A že k ní dojít může a dříve nebo později dojde, o tom žádná....
                                                                          Opravdu nemám zájem o rušení společného rybolovu ale nemůže být na škodu, občas připomenout horkým hlavám, že ve hře jsou i takovéto alternativy a svých 10 000,- si pak bude moci leda zastrčit za klobouk.
                                                                          Pod pojmem zvelebování si lze představit cokoli.
                                                                          Například i naplňování Stanov ČRS v § 2, konkrétně odst. 2, 4, 5 a 6.
                                                                          Tam je prostoru pro aktivní práci ve prospěch svazového rybolovu habaděj.
                                                                          Tam je možné prokázat slovy MrKose: že to "myslím s rybařinou vážně"
                                                                          Konečně, každý se svým podpisem na svazové přihlášce, toto zavázal respektovat.
                                                                          Pokud se komukoli toto dodatečně příčí, má právo využít § 3 odst.7 pism. a) téže normy...

                                                                          Poslání svazu
                                                                          Posláním Svazu je zejména:
                                                                          1) Vykonávat rybářské právo ve smyslu zákona o rybářství.

                                                                          2) Chovat, chránit a lovit ryby, chovat a lovit vodní organismy, ochraňovat jejich život a životní prostředí.

                                                                          3) Poskytovat metodickou pomoc a služby pro organizační jednotky Svazu a jeho členy včetně nákupu a distribuce rybích násad pro další produkci a pro zarybňování rybářských revírů.

                                                                          4) Chránit přírodu, čistotu vod a životní prostředí.

                                                                          5) Podílet se na mimoškolní výchově dětí a mládeže v oboru rybářství a rybářského sportu, na ochraně přírody, čistoty vod a životního prostředí.

                                                                          6) Podílet se na zapojování osob se zdravotním postižením do činnosti Svazu.

                                                                            NTrollo - Profil | Čt 30.5.2013 12:17:36

                                                                            To si snad robi srandu?! "Ked zatiahnem, tak sa ryba vyvlecie". Aj ked si to nemyslim, ze by sa to tak dalo, tak to stejne ten cejnek neprezije. Dat rybu do suchej ponozky, ktora ho hned zbavi slizu. A co ma sakra vobec co vymyslat? Ked raz je uz zakaz na rybku lovit, tak je zakaz. To treba za kazdu cenu nieco vymyslat ako lapit co najviac ryb do mrazaku? Nechutne toto vsetko!

                                                                              NCerebro - Profil | Čt 30.5.2013 12:05:14

                                                                              MrKos >> Kdyby se zavedla raketa za povolenku tak to nebude mít tížený efekt vyhnání lůzy. Ti kdo na ní nebudou mít včetně mě budou pytlačit. Pokud si to dobře pamatuji tak se tu před rokem možná dýl probírala nepostižitelnost pytláků co nemají úlovek protože příprava není skutek. Takže dle toho, když bych ryby pouštěl tak nepytlačím :) Dobrý ne? Takže na co povolenku...

                                                                                Npfly - Profil | Čt 30.5.2013 11:58:50

                                                                                Příkladně Stř.ÚS měl loni provozní náklady cca 2.000.000,- zpět do zarybnění šlo tuším 23mega.

                                                                                  Npfly - Profil | Čt 30.5.2013 11:56:05

                                                                                  Mrknato >> Opět lžeš jako když tiskne...

                                                                                    NMrknato - Profil | Čt 30.5.2013 11:42:40

                                                                                    (o)_(o) >> Někdo vyřvává nesmysly o zdražování povolenek, jiný zase o ochraně mizejícího kapře, o více profiRS a jiný zase o práci zdarmo. To už mně přijde lepší nosit bekovku kšiltem dozadu a chodit na sociálku pro dávky....)

                                                                                      N(o)_(o) - Profil | Čt 30.5.2013 11:37:31

                                                                                      Mrknato >> No a to si vem, že se najde hromada dalších řadových joudů, kteří toužebně očekávají zdražení povolenky:-)

                                                                                        NMrknato - Profil | Čt 30.5.2013 11:32:31

                                                                                        computerfish >> Nevídané, neslýchané. Poprvé s tvým hodnocením souhlasím bez výhrad....

                                                                                          Ncomputerfish - Profil | Čt 30.5.2013 11:25:51

                                                                                          Mrknato >> Nejsou dnes k ničemu. Každá MO bez revíru funguje jen jako výdejna povolenek pro ÚS. V menších městech a na vesnici budiž, tam si žijí svým specifickým životem coby zájmové kluby s pípou a krbem. Ale ve větších městech jsou peníze rybářů utraceny v nájmech, v poplatcích za topení, elektřinu, telefony a další ptákoviny. Fungují řádně jen v období výdeje povolenek. Smysl zachování tohoto stavu spočívá v tom, že větší počet MO vytváří pro nejvyšší funkcionáře takzvanou vlastní ochranku a žijí spolu ve vzájemné symbióze. Nejvyšší vedení nezredukuje MO a ochotní funkcionáři je zase za odměnu potvrdí ve funkcích ať se děje, co se děje. Takový začarovaný kruh s funkcionářskými funkcemi prakticky na doživotí. Prostě správního aparátu tolik, že by mohl řídit celou rybářskou Evropu. A peníze potom chybí na důležité věci. Například koupení vodní plochy pro sportovní rybolov.

                                                                                            NMrknato - Profil | Čt 30.5.2013 11:09:13

                                                                                            computerfish >> Pak se ti ale musí vtírat myšlenka, k čemu jsou MO pro územní rybolov? Nebo nevtírá, jelikož uvažuješ svazovo pokrokovo?

                                                                                              Nrybomil - Profil | Čt 30.5.2013 11:08:50

                                                                                              MrKos >> takže doufám, že naplánuješ i polovinu otrav vody, polovinu hávárií jako byla na Jordáně, polovinu zregulovaných a vybetonovaných břehů zrevitalizuješ, poručíš vydrám , norkům, bobrům aby se množili polovic a kormošům, volavkám abych jich přilítlo polovic. Polovic pádlovačů a koupíčů podepíše papíry, že nemají kadit a chcát do wasru.....polovic chatařů a kempařů vyrušíš
                                                                                              Každou druhou fišli dovezeme a předhodíme veterině, jestli náhodou nechytla nějakej moribundus, by ji přeléčili :§)))

                                                                                              A běda jak zas vyvláčím na voblerka chcíplýho králíka, nebo poteče smradlavá špenátovka, udělám z toho celounijní maxiskandál ! ! !

                                                                                                NMrknato - Profil | Čt 30.5.2013 11:06:59

                                                                                                (o)_(o) >> Malá ukázka smysluplnosti, nebo fabulace, podle toho jak kdo myslí a uvažuje....
                                                                                                Příklad : ÚS o 30000 klientech. (pro jednoduchost počítám mezi klienty i mládež a důchodce)

                                                                                                DNES se musí klienti sdružovat v MO a MO odvádět většinu peněz, které územní revíry nikdy neuvidí a přitom se z plna prdla hovoří o "společném rybolovu"
                                                                                                30000 klienků zaplatí svazu jako celku 66 milionů do revírů jde cca 16 milionů, zbytek do svazoživota mimo revíry.

                                                                                                ZÍTRA (když to vezmou do rukou nezkorumpovaní jedinci v zaměstnaneckém poměrů) tak z těch 66 milionů se odečte plat + odvody 10 zaměstnanců = 4 miliony a 6 milionů na provozní náklady, investice. Do revírů půjde 56 milionů.


                                                                                                To je bratru 3,5 x víc než dnes. To si už může uživatel aktualizovat ty zarybňovací plány a dodržovat zákon......

                                                                                                No a co ty MO? Ty se buď samy zruší a ty co mají kačáky a puškvorečáky si pojedou po své lince, jako jedou i jiní soukromníci...... Jen už ta práce zadarmo a levná ryba nebude. Bylo by jí ale minimálně 2x tolik a kvalitnější a po celý rok. Má to ale vadu. Není to ani trochu svazové......))))

                                                                                                  Ncomputerfish - Profil | Čt 30.5.2013 11:00:05

                                                                                                  Sven >> Nechápu, proč by nutně měly mít MO revíry. Některé územní svazy spravují revíry centrálně včetně zarybnění. A nemůžete tvrdit, že se o ně starají hůř. A MO bez revírů jim na to přispějí. Chápu vaši snahu coby přání funkcionářského furťáka, mít k dispozici na práci neustále dostatečné množství pétépáků. Co na tom, že pro ně nebude práce. Tak budou u revíru přehazovat písek z jedné hromady na druhou za vašeho pečlivého dozoru.

                                                                                                    NMrknato - Profil | Čt 30.5.2013 10:55:54

                                                                                                    kakr >> Karle, Gold franta je Kolíňák, ti si to tam pytlíkují po středočesku...... a jejich územní rybolov je čistě fiktivní.....

                                                                                                      N(o)_(o) - Profil | Čt 30.5.2013 10:52:40

                                                                                                      Mrknato >> Smysluplnost násad určují zarybňovací plány. Nebo už to neplatí?

                                                                                                        Nkakr - Profil | Čt 30.5.2013 10:48:27

                                                                                                        Goldy >>
                                                                                                        Souhlasím 15 000 je málo, kolik navrhuješ?
                                                                                                        Uvědom si, že ze své povolenky platíš nejen ryby,ale i čilimníky. Co nebo kdo je čilimník Ti rád vysvětlí expert, který se čilimníky dlouhodobě zabývá:-))

                                                                                                          NMrknato - Profil | Čt 30.5.2013 10:39:55

                                                                                                          Sven >> Tentokráte s tebou hrubě nesouhlasím. Pokud by jsi zrušil "(poslední větu) ve vyhl. 197/2004 § 7 odst.3.", pak zrušíš i SPOLEČNÝ RYBOLOV. Pokud by se jednalo o zrušení CS rybolovu, což by byla správná věc, tak prosím, ale územní rybolov by tím zvadnul definitivně.
                                                                                                          Jediné, co by prospělo rybolovu, je převedení většiny peněz od rybářů do nákupu smysluplných násad. Pouze z ceny povolenky a to ještě jen z části těchto peněz to možné není.

                                                                                                          Zvelebování revírů je nesmysl na entou, pokud tím nemyslíš návesňáky, kachňáky a vody v režimu rybníkářství, v držení MO. Tam ať si zvelebuje kdo chce, co chce, ale revír je revír a uživatel na něm má pouze právo rybolovu. Proč se snažíš záměrně mást lidi?

                                                                                                            NGoldy - Profil | Čt 30.5.2013 9:37:31

                                                                                                            marmyš >> Máš pravdu 30000 a více za povolenku,k tomu kur-a.

                                                                                                              NGoldy - Profil | Čt 30.5.2013 9:33:08

                                                                                                              kakr >> Ty jsi asi upadl na hlavu,a pár dalších.15000 je málo.

                                                                                                                NGandy - Profil | Čt 30.5.2013 9:01:55

                                                                                                                MrKos >> Osobně bych za povolenku nemohl dát 10tis. Takže bych měl útrum. Ročně si odnesu cca 5kaprů. Ale skoro při každé návštěvě u vody odnáším igelitku bordelu, a nejsou to jen plechovky od bonduelky, ale i pytle od koulí atd. To je názor, ať chytá kdo na to má, ten je boží a nejlepší, čistotnej a slušnej a nejlepší rybář, co kapříkovi mázne před polibkem papulku klinikem. Řidič Ferrari je lepší jak WV. Seřu na nějaký úklid, to opravdu nemá cenu. Ať si uklízí tito nej a ty ;-) Známej je kaprař, takovej ten wostrej až nejwostřejší. Na výpravu v plné palbě za sto klacků. A zbytek auta docpe petkama s pivem. Podle něj se totiž plast v přírodě do pěti let rozpustí. A jestli ne, tak ať si to uklidí majitel revíru, když mu za to platí. Člověk ze sebe vlastně jen dělá hlupáka.

                                                                                                                Jestli za současný stav nemůžou páni nahoře, co to řídí. 3x jsem letos upozorňoval na stav břehů u jednoho revírů. Odpadků je tam na náklaďák. Odpověď přišla na třetí mail, že bude vyslán externí pracovník. Co se stalo h... Revír je v pronájmu, takže je jen otázkou času, kdy to majitel stopne.
                                                                                                                Přít se s tebou nemá cenu, máš vlastní názor, který považuješ za jediný správný. Tedy to není o diskuzi, ale o dohadech bez výsledku.

                                                                                                                  NSven - Profil | St 29.5.2013 23:02:59

                                                                                                                  MrKos >> "změna ceny nevyselektuje vyloženě jen ty špatné, ale vyselektuje částečně takové, kteří to s rybařinou nemyslí až tak vážně, ale považují ji za levný zdroj masa ... "

                                                                                                                  Měl bych lepší řešení jak vyselektovat ty, kteří jak máš obavy, to nemyslí s rybařinou vážně.
                                                                                                                  V první řadě zrušit dodatek (poslední větu) ve vyhl. 197/2004 § 7 odst.3.
                                                                                                                  Hospodaření v rybářském revíru
                                                                                                                  [K § 11 odst. 10 písm. c) zákona]
                                                                                                                  (3) Stanovením maximálních počtů vydávaných povolenek na 1 ha vodní plochy rybářského revíru příslušný rybářský orgán reguluje rybářské využívání rybářského revíru tak, aby populace ryb, které jsou lovem nejvíce ovlivňovány, neklesly pod hranici porušení rovnováhy rybí obsádky. Zpravidla stanoví maximálně 15 celoročních povolenek v revírech pstruhových a 25 celoročních povolenek v revírech mimopstruhových.
                                                                                                                  - Dohodnou-li se uživatelé rybářských revírů na společné platnosti vydávaných povolenek nebo v případě, kdy je osoba uživatelem více rybářských revírů, lze maximální počty vydávaných celoročních povolenek se společnou platností na více revírech sčítat. -

                                                                                                                  Tím budou jednak vyřazeny ze hry členové MO, které nemají a tedy neposkytují revíry ke svazovému rybolovu a druhak MO, které mají a poskytují, se samy očistí od neužitečných a problémových členů.
                                                                                                                  Tak kolikpak máte členů nad 725 na těch vašich 29 ha revírů ?? :-)
                                                                                                                  Aby bylo zaručeno, že ti zůstavající to myslí s rybařinou skutečně vážně, stanovil bych povinnost odpracovat takových, no dejme tomu 30hod. na zvelebování revíru, bez možnosti finanční náhrady....

                                                                                                                    NSoulfish - Profil | St 29.5.2013 22:19:17

                                                                                                                    1568 >> zase jednou musím napsat (a jsem tomu rád), že žádného takového člověka neznám :)

                                                                                                                    strach má velké oči

                                                                                                                      NMrknato - Profil | St 29.5.2013 22:14:01

                                                                                                                      1568 >> Jak si prosím tě takovou důslednou a důraznou kontrolu představuješ? Popiš nám ji prosím.

                                                                                                                        Nkritik - Profil | St 29.5.2013 22:13:56

                                                                                                                        1568 >> Ty si myslíš, že zrovna ty šmejdi, co se jim říká rosoněmci a jejich partičky na Moři lovili do tenat a kempovali si kde chtěli včetně bordelu patří do kategorie "movitých"?
                                                                                                                        To jsou normální ruský vandráci, co umí pár slov německy, víc nic.
                                                                                                                        Podobných vandráků je kolem vody spousta, a mluví česky.

                                                                                                                          Nretrívr - Profil | St 29.5.2013 22:09:43

                                                                                                                          Soulfish >> Jo, velká pravda, dnes častá.

                                                                                                                            N1568 - Profil | St 29.5.2013 22:03:33

                                                                                                                            Soulfish >> Ano je!!! A takových by bylo u vody plno!!!! S pocitem výlučnosti se prohánět po dálnici 260 a vybržďovat,nebo na vodě nadupaným člunem se vysmívat"efektivní"kontrole, tak by to vypadalo u vody! A to jen proto že na to mám

                                                                                                                              NBin Ládin - Profil | St 29.5.2013 21:58:44

                                                                                                                              dapoli >> No vidiš, já ani moc ne, protože to pořádně neumim a vždycky se mi to zamotá.. Akorát mě vždycky zvedne mandle nějakej podělanej moralista, kterej by pod nějakou záminkou (pro něj nějaký vznešený ideál) zakazoval, nakazoval, přikazoval a komplikoval tak život ostatním.. Přitom v podstatě dělá to samé, co sám odsuzuje.. Louhovat rybičku nastraženou na štiku to nééé, to je hrozný týrání, ale rvaní kapra z vody půl hodiny za držku a následné pózování před objektivem jak pro pornočasopis, kdy má kapř spoustu času nadýchat se čerstvého vzduchu je oukej:-/ Hmm.. Nechápu tu zvrácenou logiku:-)) Téma změněno:-D