Nšmudla007 - Profil | Pá 23.11.2012 8:59:32
arnošt >> Tady je prostě vidět že K70 je prostě špatný pravidlo a když už něco, tak se teda měli dohodnout že na rybníku se zakáže chytat na nástrahu mimo háček(bojlíz kukuřice) a k těm trofejním kaprům nasypat i třetinu polovinu podmírových kapříků kteří budou úspěšně mařit pokusy o ulovení těch trofejních častými záběry+omezit dobu lovu na od svítání do setmění.
Buď něco chci chránit a tudíž zakážu metody které vedou k lovu chráněných ryb, nebo to chcu lovit non stop čtiřicet hodin denně. Kapraři jakýkoliv omezování nesnesou, tudíž proč by měli být omezováni masaři kteří platí stejnou povolenku a stejný vysazený ryby.
Kapraři ty kapry nepouští pro mě, ale pro sebe aby měli co chytat i příště, já jednoho kapra nepotřebuju ulovit víckrát jak jednou(pokud má míru).
Nretrívr - Profil | Pá 23.11.2012 8:11:39
Rváč >> I to je cesta. Oni mají jen své honitby, tady je to jednodušší, no a pak jsou víc ssyšet. I tam jsou ale ty ku.vy, je jich ale míň.
NRváč - Profil | Pá 23.11.2012 7:13:11
retrívr >> bohužel jo. Jak říká arnošt, je nás moc. Udělat si malé spolky jako mají např. myslivci, kde je jich pár a hlídají sami sebe navzájem, možná by to bylo o něco lepší. I když všude se asi najdou nějaký ku*vy:-)
NRváč - Profil | Pá 23.11.2012 7:11:41
šmudla007 >> V tomhle ti nebudu odporovat, protože si nejsem jistej jak se věci doopravdy mají, ale to co píšeš ty je nelogické (i když našich zákonů je plno nelogických). Každopádně pokud se někdo dopustí pytláctví, tak si myslím, že je jedno jestli ten dotyčný má povolenku nebo ne. Spíš by to u rybáře mělo být ještě více postižutelné jelikož ten by to měl vědět co může a co ne. Pak je akorát rozdíl jak říkáš, jestli to řeší MO nebo policie.
Nretrívr - Profil | Čt 22.11.2012 18:02:44
arnošt >> V tomto státě zvláště platné pravidlo, bohužel.Máš pravdu.
Narnošt - Profil | Čt 22.11.2012 17:57:27
Že se dohodli,ještě neznamená,že to budou všichni respektovat,zvlášť,když se nikdo nekouká...
Mezi 50 lidma se vždycky najdou jeden až dva blbci,to je prostě smutný pravidlo. :((
Nretrívr - Profil | Čt 22.11.2012 17:52:27
Rváč >> To je pravda.Přijde mi to spíš smutné, když tam chodí lidé, kteří se na něčem dohodli, tedy jestli jsem pochopil správně.
NViktorin - Profil | Čt 22.11.2012 14:11:25
Tahle bleskovka mi připomněla Luhačovickou přehradu. Také tam měli několik let K70, 2x ročně sypali xy metráků trofejních kaprů a po vypuštění tam nebylo, co se týká velkých kaprů, téměř nic.
25 ha při lovu nonstop se neuhlídá.
NHP - Profil | Čt 22.11.2012 13:53:38
NO podle těch fotek to musel byt opravdu zažitek tam lovit. A to že někdo nedodržuje dané podmínky. Předpokladám, že jich tam je pár, znají se tak musí vědět kdo asi tak to mohl být. At si přizpusobí podmínky tak aby k tomu nemohlo dojít. Chytaní jen o víkendu a v odpoledních hodinách. Pouze za světla a tak dál....
NParanoidní Schizofre - Profil | Čt 22.11.2012 8:56:32
šmudla007 >> moje řeč... apropo jestli má desetikilovej humus hodnotu pěti táců tak jakou hodnotu asi musí mít dvoukilovej okoun, nebo ploťka.... nevyčíslitelnou ???
Nšmudla007 - Profil | Čt 22.11.2012 8:50:29
Rváč >> V zákoně je napsané že kapr má míru 35cm a nemá dobu hájení, tudíž jakýkoliv ponechaný kapr rybářem s povolenkou nemůže být ukraden. Lze akorát porušit nějaký BP Bližší podmínky dohodnuté na MO a tyhle "přestupky" nad rámec zákona řeší Místní organizace. Pytlák bez povolenky se řeší "krádež" u desetikilovýho kapra jako zloděj stejně na vodách s i bez K70 ..to je ten rozdíl.
Když se neřeší zapsaný a ponechaný celoročně hájený mník jelec jesen z červené knihy ohrožených druhů tak nějakej kapr to je už jedno.
NRváč - Profil | Čt 22.11.2012 7:02:16
retrívr >> nenaděláš nic, je to bohužel neuhlídatelné:-((
Nrover - Profil | St 21.11.2012 19:38:42
retrívr >> On samotný zákon je pro "uvědoměleznalé" pouze takový vztyčený ukazováček, ...spousta ostatních lidí ale oproti tomu setrvale žije v úplně jiném světě. Vlastně bysme tu bez nich ani "neplkli", ...paradox :-)
Nretrívr - Profil | St 21.11.2012 19:23:36
rover >> Je to velká pravda, která platí bohužel všeobecně.Ach ty polozákony.
Nrover - Profil | St 21.11.2012 19:21:29
retrívr >> Co zákon neumí dostatečně postihnout, toho určitý "subjekt" bez okolků okamžitě využije. Zákon akce a reakce ...
Nretrívr - Profil | St 21.11.2012 19:02:48
rover >> Bohužel ta ulička je propracovanější už víc než ve fotbale a je velmi adaptabilní.
Nrover - Profil | St 21.11.2012 18:57:09
Rváč >> Teorie a praxe je opravdu rozdíl, ...zainteresovaným je potřeba "naložit" víc.
NRváč - Profil | St 21.11.2012 18:38:56
šmudla007 >> to je úplně jedno kdo za kolik kde od koho jak kupuje. Já jsem jen řekl, že když někdo "ukradne" kapra nad 10kg, tak se podle platného zákona jedná o trestný čin pytláctví, jelikož byla překročena hranice 5000Kč. Takže i rybář s povolenkou teoreticky může být stíhán. Praktická stránka, to už je zcela jiná písnička
NRváč - Profil | St 21.11.2012 18:36:43
Netipa - poslední hrdina MRKu >> + tam má kapry od tebe:-P
Nrover - Profil | St 21.11.2012 18:21:48
retrívr >> meteor
jj, česká ulička :-)
Nmalamut - Profil | St 21.11.2012 17:49:10
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Lukyn založí svůj Svaz, a pak budeme všichni stříhat ušima.
Nmalamut - Profil | St 21.11.2012 17:47:35
šmudla007 >> on má množstevní slevy, protože se o tu louži nestará, a na jaře po rozmrznutí volá kafilérku (nebo do spíš sám někde zakope) a zarybňuje znovu.
Nšmudla007 - Profil | St 21.11.2012 16:15:19
Rváč >> Proč teda Rick kupuje na zarybnění Malého Samberku kapra za 860 Kč když by měl platit 5tis Kč? Tržní hodnota je prostě tržní hodnota .. a ta je tisícikoruna za desetikilovýho kapřouna. Ohledně té tabulky pro posuzování pytláctví je to kapr jako 5kg nahoru exkluzivní úlovek což se shodneme že 5kg kapr exkluzivní úlovek není .. a rybář s povolenkou nemůže spáchat trestný čin pytláctví... maximálně popotahovačky skrz jakýsi imaginární pravidlo bez opory v zákoně ohledně nedodržení "horní míry".
Generační ryba co se nemnoží není generační rybou, ale rybí důchodce odsouzenej k naplňování snů, případně udíren.
NMOndo - Profil | St 21.11.2012 15:59:34
To je mentalita místních. Divím se že vylovili vůbec něco. Podle neoficiálních zpráv, které se ke mně dostaly, prý údajně nějaké kapříky měli zmasit přímo někteří porybní, kteří do povolenky psali 69cm.(nejspíš je to jen fáma, ale nedivil bych se ničemu) Kapříci asi v rybníku neměli moc přirozené potravy a místní chamtivci nevnadili, tak se asi smrskli :D Teď je po odhájení a rybník kam údajně převezli zbytek ryb je v obležení, protože tam nasypali ještě násaďáky a na Hartě to moc nebere :D
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 21.11.2012 15:35:49
Rváč >> Lukyn žádnou soukromou vodu nemá. Pouze morálně a mediálně podporuje písník Mělice, kam pod přísným dohledem české veterinární správy přesazuje s písemným souhlasem ČRS za asistence hospodáře a ichtiologa zakoupené kapry, které utržil za peníze dobrovolníků a z velké části za peníze svoje. Vše je pečlivě evidováno a provozováno zcela nezištně díky lásce ke kaprům a kaprařům
NRváč - Profil | St 21.11.2012 15:23:50
Netipa - poslední hrdina MRKu >> MYslím že tu je všem jasné, že ty ryby kradeš pro Lukyna do soukromky:-D
NRváč - Profil | St 21.11.2012 15:18:02
šmudla007 >> vyvedu tě z omylu, kapr nad 10kg se počítá 1kg za 500Kč. Tj. při upytlačení 10kg kapra uděláš škodu 5.000Kč, t.j. trestný čin.
NKarelR - Profil | St 21.11.2012 15:09:24
Na výlovu byli špatní rybáři....kdyby pozvali Vágnera tak by chytli 25ks 110cm kapříků :-))
Narnošt - Profil | St 21.11.2012 14:01:19
Tak podle nejnovějších zpráv už byla záhada objasněna.Jednalo se o vysazení vzácné kapří mutace,8 ks tzv.kapřích kanibalů.Co se vlastně v rybníku za temných nocí odehrávalo,se rozhodli vypovědět zbylí dva kapři,notoričtí útěkáři,kteří byli zadrženi v blízkém lesíku...
N(o)_(o) - Profil | St 21.11.2012 13:30:58
článek muselo psát nějaké dítě...:-)
Nmalamut - Profil | St 21.11.2012 13:14:44 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
M0RGAN >> možná po puštění žije déle (rozhodně déle, než když ho zmasím), ale je nebezpečí, že uhyne bez užitku. Hlavním úkolem kapra, dá se říci, že i životním posláním, je stát se chutným pokrmem :-))
Nretrívr - Profil | St 21.11.2012 13:01:58 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
rover - >> Není to až tak velké překvapení, vždycky se někdo najde, kdo něco poruší a zkazí druhým.Nakonec asi to nikdo " cizí" nebyl.
NM0RGAN - Profil | St 21.11.2012 13:00:36
malamut >> Podle c&r teorií není kapr nesmrtelný, ale v případě puštění na svobodu žije v průměru déle a kvalitněji. Jako názornou demonstraci lze uvést příklad, kdy tě někdo chytí pod krkem. Pokud tě pustí, máš delší životní prognózu, než když zmáčkne a nepustí. Samozřejmě, může tě po propuštění následně trefit auto a na místě usmrtit ...
Asi tak bych to viděl, a ne, nejsem notorický pouštěč, taky jsem si letos 6 ryb (kaprů) odnesl do trouby :-)
Nšmudla007 - Profil | St 21.11.2012 12:55:33
desetikilový kapr K70 má hodnotu cca necelou tisícikorunu. Tudíž K70 lze aplikovat jen na revírech kde se takovéto ryby vyskytují přirozeně.. a ne že to někam vysadíme a doufáme že tam budou navěky. Safra a já si tak moc chtěl nějakýho sedmdesátníka zaříznout a někdo mě předběhnul.
Snad zase nasypou :)
Nmalamut - Profil | St 21.11.2012 12:43:31
Tak to je K70 v praxi :-)))))))))))))))))) Taky mohli padnout stářím, ale podle C&R teorií je kapr nesmrtelný.
NRybatorstr - Profil | St 21.11.2012 12:20:06
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Otisky na řízkách tě prozradí :-)))
NMates PB - Profil | St 21.11.2012 12:09:14
To máme 17ks po 10000,-/ks, no to je pěknej balík.:-))
NMates PB - Profil | St 21.11.2012 11:15:48
SlavnýLovecPampalini >> Souhlasím, ten se převážením kaprů tuhle chlubil.
Nmeteor - Profil | St 21.11.2012 11:15:07
rover - >> OT: tak to jim je 100%ně ukradl kapitán Iglo... vlastně ten ne, ten akorát řeže rybám prsty... tak třeba rozšířil záběr činnosti :-D
PS: ale vážně: lidi jsou kurwy, co už :-(