Nejtlustší kapr – nový světový rekord

Diskuse ke článku Nejtlustší kapr – nový světový rekord z blogu netipa.mrk.cz

Autor diskuse: Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil , 12.6.2012
91 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMirek66 - Profil | Ne 17.6.2012 10:02:49

Zdar rybáří,nejsem žádný rozumbrada a už ani ne velký kaprař,ani masař,ale předevšim chytám,protože mě to baví,je to muj koníček,zábava.Chodim si k vodě odpočinout,relaxovat atd.Ano také si doma připravuji koule(boilie,pelety)ale dělám to pro sebe,jak jsem psal,je to muj koníček.Je to bezvadné,když člověk chytí velkého kapra,tim myslim přes 20kg a míru přes metr.Nevim ale ,jak bych reagoval na 50kg kapra,nejakého zmutovaného to fakt nevim,vyfotil bych se s nim a pustil to je jasné,ale ptal bych se sám sebe,kde se vzal ve vodě takový obr?!?
No nic,jen jsem chtěl napsat ve zkratce svuj stručný názor.Mějte se fajn,at Vám to všem bere a jezdí.PETRUV ZDAR.Miek66

    NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 15.6.2012 14:25:08

    šmudla007 >> článek byl převzatý z díla Jarmila Kolouška

      Nšmudla007 - Profil | Pá 15.6.2012 14:23:25

      Netipa - poslední hrdina MRKu >> Dominiku nic proti ale to Nacifishing sem to nějak nepochopil, Mi to přišlo jako hodně domíchaný FishSciFi story, nepil jsi nějaký driák?

      Bacha na JezdecBaits, kteří blogujou až se z překladače kouří,tři články o tom samým tomu se říká kreativita.

        Nretrívr - Profil | Pá 15.6.2012 7:38:04

        Butchi >> Myslím si to taky.

          NButchi - Profil | Čt 14.6.2012 22:36:21

          Lee-Haney >>
          Právě.
          Ostatně už mi to ani nepřipadá moc vtipné, spíš tvrdá realita.

            NLee-Haney - Profil | Čt 14.6.2012 22:34:24

            Butchi >> Může to zajít až tam co popisuje tenhle článek.Je to smutné.Když vemem ty rekordy.Nejnovější prase bude chyceno xkrát dokud nezdechne na zadušení tukem.Jaký má takový rekord váhu?Ta samá ryba bude za rok xkrát chycena a vážena.Prostě bezduché o houně.

              NButchi - Profil | Čt 14.6.2012 22:01:18

              retrívr >>
              Díky..
              Prostě to nechápu, když člověk přeskočí ten vývoj, jakou z toho úlovku pak má radost? Mě by to nebavilo.

              Nemluvě o tom, že pak chtějí víc a víc. Kam až to může zajít?

                NKozič origin - Profil | Čt 14.6.2012 21:15:46

                LosPafkos >> Přišel dopis od Vandase. To je tahoun těch nejwostřejších kaprařů a Dominik se zalekl vybělení duše. I zde na MRKu číhají, aby mohli zasáhnout v ten správný čas a dřímají jak rytíři v Blaníku. Ale většinou jsou to vyznavači Baníku a Braníku. Má to k sobě blízko. Tak, jako lov jediné vyvolené ryby. Kaprníku.

                  NLosPafkos - Profil | Čt 14.6.2012 21:01:21

                  Netipa - poslední hrdina MRKu >> jak to.že to nemáš schované ve svém deníčku? Jsi hanobil rasu,bo co ?

                    NKozič origin - Profil | Čt 14.6.2012 20:47:55

                    Netipa - poslední hrdina MRKu >> Nebo tušil, že by se to nemuselo líbit nějakým pohnutým zbloudilým duším, které se stydí za to, že jsou zbloudilé a pohnuté.

                      NLosPafkos - Profil | Čt 14.6.2012 20:41:22

                      Netipa - poslední hrdina MRKu >> se ten MM chová jako by mu to tu patřilo :--((

                        NLosPafkos - Profil | Čt 14.6.2012 20:40:10

                        Kozič origin >> taky ho sháním,jen jsem ho po obědě zahlédl,ale nečetl :--((

                          NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 14.6.2012 20:39:48

                          Kozič origin >> byl odstraněn, jelikož podle MM porušoval zákony ČR

                            NKozič origin - Profil | Čt 14.6.2012 20:38:35

                            Netipa - poslední hrdina MRKu >> Kam se vytratil Nazifischfang?

                              Nretrívr - Profil | Čt 14.6.2012 20:23:26

                              Netipa - poslední hrdina MRKu >> Víš dobře, že Tě sleduju z povzdálí pořád.Začínám Ti rozumět v Tvé strategii. I když s mnoha věcmi nesouhlasím, to neznamená, že je odsuzuji.Každý máme nárok na názor.

                                NLosPafkos - Profil | Čt 14.6.2012 20:22:54

                                Netipa - poslední hrdina MRKu >> ty mě děsíš,takové zprávy,že jdou na gumu-teď v předvečer zahájení.

                                  NLosPafkos - Profil | Čt 14.6.2012 20:21:11

                                  moskyt >> Pro něj mám letošní v mražáku,ještě se budou hodit po zahájení :--))

                                    NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 14.6.2012 20:19:53

                                    retrívr >> a ještě je taky důležité lidem vnutit, že to co chtějí slyšet, opravdu chtějí slyšet, respektive jim říci, že tohle slyšet chtějí. Oni to pak opravdu budou chtít slyšet a pak už se manipuluje jedna báseň, jestli mi jako rozumíš

                                      Nretrívr - Profil | Čt 14.6.2012 20:17:39

                                      Netipa - poslední hrdina MRKu >> No vidíš, to je super vyjádření, to si budu určitě pamatovat. Přijde mi, že na tom je částečně postavena demagogie politiky. Dobrý.

                                        NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 14.6.2012 20:16:50

                                        LosPafkos >> ano :-) I ten druhej byl na gumu. Je potřeba je umět odfiltrovat. Ještě to teda není stoprocentní, ale jsem na dobré cestě

                                          NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 14.6.2012 20:16:07

                                          retrívr >> říkám to co jedni chtějí slyšet a druzí nechtějí. Je to jednoduché

                                            Nmoskyt - Profil | Čt 14.6.2012 20:15:56

                                            LosPafkos >> Kecáš, jen se ti nechce půjčit kapře Malamutovi :-).

                                              NLosPafkos - Profil | Čt 14.6.2012 20:15:18

                                              Netipa - poslední hrdina MRKu >> a to počítáš i toho z Ebra na gumu,ne :--)))

                                                Nretrívr - Profil | Čt 14.6.2012 20:14:10

                                                Netipa - poslední hrdina MRKu - >> Byl jsi, jsi a budeš génius manipulace. Neznám otázku, na kterou by Ti nenaskočilo mnoho lidí. To se nepodaří každému.Je vidět, že diskutovat se dá úplně o všem.

                                                  NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 14.6.2012 20:13:20

                                                  LosPafkos >> Já jsem letos zatím chytil jenom dva kapry. Je to bída ten svaz

                                                    NLosPafkos - Profil | Čt 14.6.2012 20:11:18

                                                    malamut >> tak dneska jsem plotičkář,to byl děs. A proto se ptám-proč se tak málo sadí ryba domácí, obecná, nejlepšejší ? Abych teď v sobotu žral kuře :--(((

                                                      NMB - Profil | Čt 14.6.2012 20:10:56

                                                      Netipa - poslední hrdina MRKu >> fakt dobrý je víc než dobrý takže fakt dobrý=lepší než dobrý

                                                        NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 14.6.2012 20:09:20

                                                        MB >> jsem lepší než dobrý

                                                          NMB - Profil | Čt 14.6.2012 20:08:09

                                                          Netipa - poslední hrdina MRKu >> a ty jsi to začal...jsi fakt dobrý....

                                                          :c)))

                                                            NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 14.6.2012 20:06:34

                                                            já bych to shrnul tak, že každý to napsal výborně

                                                              Nretrívr - Profil | Čt 14.6.2012 20:05:51

                                                              Butchi >> I ty jsi to napsal výborně.Hlavně myšlenka žádného vývoje je správná.Jde i o to, že rekord je otázka peněz a kamarádů, můžu ho udělat na třetí výpravě, zrovna jako na první a co dál.Co mi to přinese.Tady je to ale osobní pocit.To nemá ve většině případů nic společného s rybařinou.

                                                                Nkakr - Profil | Čt 14.6.2012 20:02:01

                                                                Důkazy cílené masáže uveřejněné v offis časopisu ČRS.

                                                                Rybářství květen 2012 - Za kapry s Lukášem Krásou: citace z článku autora (Krása) -

                                                                V Německu platí zákon, že kapra kterého ulovíte nesmíte pustit nazpět. Kapr se také moc často nevysazuje. "KAPRAŘI SI ALE UDĚLALI TZV. VLASTNÍ ZÁKONY (KAPRY POUŠTÍ) A SITUACE SE V TOMTO OHLEDU ZAČÍNÁ ZLEPŠOVAT.
                                                                Komentář nechť si učiní každý sám, zřejmě v Německu nepochopili moderní trendy EU a kapraři vzali zákon do vlastních rukou.....

                                                                Pan Nikl se o to snaží u nás – Rybářství 2011 autor Karel Nikl

                                                                Současná pravidla,jak je nastavuje RŘ,komplikují cílený lov velkých kaprů.Je sice několik revírů,kde je možné lovit přes noc legálně,ale to jsou opravdu ojedinělé případy.Takže moje odpověď je jednoduchá.Přiznávám,že chytám přes noc.Žádné speciální povolení nemám.Tak jako tisíce ostatních rybářů,kteří si zamilovali noční chytání i já prostě porušuji Rybářský řád a riskuji,že přijdu o povolenku.Vše ale s vědomím,že v žádném směru neubližuji živým tvorům a chovám se slušně k přírodě.Snad tato veřejná zpověď bude další kapičkou pro tolik očekávané změny v Rybářském řádu,který musí korespondovat s moderními trendy Evropské unie.

                                                                Tedy i u nás je tendence kaprařů udělat vlastní zákony za mediální podpory kaprařských ikon.......

                                                                  Nmoskyt - Profil | Čt 14.6.2012 19:55:53

                                                                  Netipa - poslední hrdina MRKu >> Co nevíš :-)))) "The scar fish" se ti nelíbí ? No není hezčí než nějaká hloupá parma ?

                                                                    NButchi - Profil | Čt 14.6.2012 19:54:25

                                                                    Lee-Haney >>
                                                                    Tohles moc dobře napsal.
                                                                    Je to tak, bezhlavý hon za pravidelným lovem trofejních ryb, bez jakéhokoliv domýšlení následků.
                                                                    Prostě všechno hned. Žádný vývoj. Já jsem přijel k vodě a teď musím chytat obr kapry.
                                                                    Vidím za tím propracovanou reklamní masáž. Borec si koupí všechny ty náležitosti, očekává okamžitý úspěch, protože ten a ten na to má kapř přes 20 kilo.
                                                                    Úspěch většinou nepřichází, zato frustrace ano.

                                                                    Tato je pak otočena proti všem, nikoliv však proti sobě. Nikdo z nich se nezeptá, kde jsem udělal chybu. Právě naopak, zběsile obviňují všechny kolem sebe. Zmanipulovaný, agresivní dav bez jakýchkoliv znalostí a argumentů pak za souhlasu orgánů ČRS prosadí cokoliv, i sebevětší kokotinu, která nakonec zase tak moc neplatí. Viz K70 - hájená ryba, která se má okamžitě pustit zpět do vody, absolvuje dlouhé opičky před fotoaparátem a koupel v karcinogenních látkách.

                                                                    Paradoxně si tito lidé podřezali větev sami pod sebou, pak se snaží o jakousi podivnou nápravu tím, že budou ostatním diktovat, co se smí a co ne.

                                                                    Mezi chytáním násaďáků a těchto ryb, páchajících harakiri, aby si zachovaly aspoň nějakou důstojnost, není absolutně žádný rozdíl.

                                                                      Nretrívr - Profil | Čt 14.6.2012 19:45:41

                                                                      Lee-Haney >> Jedna velká pravda.Jen je třeba dodat, že za vším je komerce, která tvrdě útočí neustále a současná situace je jejím stoprocentním výsledkem.

                                                                        NLee-Haney - Profil | Čt 14.6.2012 19:37:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                        Kapraři si serou do vlastních řad čím dál víc.Ono se stačí zamyslet.Představte si že v budoucnu ta vaše slavná ochrana velekaprů dopadne tak že v revíru jich bude jak sr.ček.Bude jistě zábavné že jich chytnete x za den,ale jak dlouho vás tohle bude bavit?Jaký to bude rozdíl mezi tímhle a lovem násaďáků po vysazení?
                                                                        Dneska si to nedokážete představit,ale v budoucnu se to klidně může stát.Pak už opravdu nebude zbývat než pěstovat čím dál těžší geneticky upravené prasata které budou nabuchané proteinama která přijdou lidem jako je Jurasoft normální,aby vás to něčím zaujalo.
                                                                        Trofejní ryba je u mě ryba která se nechytne každý den.Je to taková třešnička na dortu.Někdo se ji nedočká za celý život a o to právě jde.O její vyjímečnost.
                                                                        Někdo tvrdí že trofejních kaprů je ve svazovkách málo.Ano pokud se trofejní kapr srovnává se zahraničním který roste v soukromých vodách o pár hektarech permamentně bombardovaných vysokoproteinovýma kulema tak ano je jich málo.Pokud se však podívám na množství fotek velkých kaprů chycených u nás kteří jsou podle mě trofejní tak je jich ještě dost,ale nechytne je každý.A to se právě někteří snaží změnit.Chcou aby trofej byla chycena každý lov.Až toho docílíte tak kapr už nebude ryba,ale jen hnůj co przní vodu.

                                                                          Nmalamut - Profil | Čt 14.6.2012 18:22:28

                                                                          jurasoft >> pro mě je to paví očko v čistý přírodní formě podstatně cennější a zajímavější rybka, než přešlechtění terčovci.

                                                                            Nšmudla007 - Profil | Čt 14.6.2012 16:03:59

                                                                            jurasoft >> Tož prosadit K70 plošně ať si kapraři klidně prosadí.
                                                                            Mě to třeba je jedno, nelegitimní pravidla nerespektuju(kuknu doleva, doprava, zaříznu a je to vyřízeno, velký řízečky si žádným kaprařem omezovat nenechám).
                                                                            Já jen čekám kdy se konečně prosadí trend zmenšování trofejních ryb(díky úspěšnejší filtraci kapra kaprařskýma technikama širokou rybářskou obcí).
                                                                            Už včil třeba na pstruhovkách jsou mnohde trofejní úlovky jenom vyřazený generačky vysazený na zahájení.

                                                                              NUnca - Profil | Čt 14.6.2012 15:55:23

                                                                              Pedro1 >> Jo jo, ochrana kaprů na prvním místě. Ty prachy co za ně dostali sou až na druhym místě. :-)

                                                                                NVenca888 - Profil | Čt 14.6.2012 15:52:23

                                                                                jurasoft >> aha... takže ty ses podílel na nějakym rozhodnutí a teď se vzdáváš zodpovědnosti? Je to snadný, co?! :-)
                                                                                Nehledě na to, že nechápu, co konkrétně se ti na tom zošklivilo. Odmyslim-li si tu komedii okolo toho (která nemá na výslednej efekt žádnej účinek), dosáhl jsi toho, čeho si dosáhnout chtěl. Nebo jsi chtěl bejt jenom důležitej a něco podepsat?

                                                                                  NPedro1 - Profil | Čt 14.6.2012 15:46:54

                                                                                  jurasoft >> Teď jsi se vyjádřil jak naši politici.
                                                                                  "Vymysleli jsme to,podepsali jsme to,ale to co z toho je teď,s tím nemáme nic společného.Za nic nemůžeme"

                                                                                    NVenca888 - Profil | Čt 14.6.2012 15:41:31

                                                                                    jurasoft >> já jsem ale nikde netvrdil, že se kapr 80+ netře. Já jsem napsal, že je to ryba za zenitem, která genofondu populace svýho druhu odevzdala to, co odevzdat měla, a je zkrátka za zenitem. Ano - i takový jedinci jsou součástí populace každýho druhu. Ale je zhola nesmyslný jejich poměr vůči zbytku uměle zvyšovat (K-70). Naprosto nepřirozená zhovadilost, která nemá nic společnýho s tzv. "úctou k rybám", kterou se kapraři často oháněj (má právo v klidu dožít, když už takhle vyrostla). Jedinou motivací je sobecká snaha, aby si tu rybu mohli zase a znova vytáhnout a vyfotit se s ní. Nic víc.

                                                                                      NPedro1 - Profil | Čt 14.6.2012 15:40:05

                                                                                      Unca >> Tak nepiš nic no.Každopádně je fakt,že kapř ze svazovek na soukromáky převezli kapřaři.Jako aby je ochránili před masaři.

                                                                                        NFRANK71 - Profil | Čt 14.6.2012 15:30:32

                                                                                        jurasoft >> Vidíš ja taky rád chytám kapry, občas pouštím občas vezmu, ale nikdy jsem neměl s ostatními rybáři problém. A to věčné, vedle mě sedí masař a závistivě kouká, jak pouštím kapra je nesmysl. Z logiky věci je jasné, že ,,masař" se musí tetelit štěstím, protože ta ryba tam zůstane pro něj.

                                                                                          NUnca - Profil | Čt 14.6.2012 15:27:19

                                                                                          FRANK71 >> Tak na to zapomeň. Na Tovačov se kapři ze Svazovek nedávají. To sem klidnej.

                                                                                            NUnca - Profil | Čt 14.6.2012 15:26:50

                                                                                            Pedro1 >> Tak co na to mám napsat? Prostě to máš blbý.

                                                                                              NFRANK71 - Profil | Čt 14.6.2012 15:23:30

                                                                                              Unca >> Tím, že nechytáš na svazových vodách to neznamená, že nechytáš svazové kapry. Jako poděkování svazu, by jsi mu mohl zaslat tučný sponzorský dar.

                                                                                                NPedro1 - Profil | Čt 14.6.2012 15:22:19

                                                                                                Unca >> To je hodně vyhýbavá odpověď.Ani moc k smíchu to není.

                                                                                                  Nchip - Profil | Čt 14.6.2012 15:21:24

                                                                                                  Pedro1 >> Nebyli to důchodci ani kapraři, byli to masaři. Slušný důchodce a rabář(kaprař) to neudělá. Vše je to o lidech. Znám důchodce masaře a taky kapraře masaře.

                                                                                                    Nmalamut - Profil | Čt 14.6.2012 15:18:55

                                                                                                    jurasoft >> majore, jdi do s terčovcema, chápu, že se chceš pochlubit, ale už dávno to není nic pozoruhodného. Tady je to o kaprech, tak vyfič do akvaristiky.

                                                                                                      Nmalamut - Profil | Čt 14.6.2012 15:16:34

                                                                                                      Unca >> jak zapomínat? Máš dojem, že je kaprů málo? Podívej se do ML. Koneckonců, zarybnili jste si ze svazovek dost kaprodromů, tak si hoňte trika na nich.

                                                                                                        NUnca - Profil | Čt 14.6.2012 15:14:34

                                                                                                        Pedro1 >> No podle mě ten kdo ty kapry chytil. A jestli na boilí nebo bramboru, o tom se dá dohadovat.

                                                                                                          NFRANK71 - Profil | Čt 14.6.2012 15:13:49

                                                                                                          jurasoft >> Je to vysloužilá ryba, která pro revír nemá význam. Její rozmnožovací schopnosti jsou malé a jsou náchylnější na nemoce, což je pro vývoj zdravé populace riziko.A ty přece jako milovník kaprů chceš mít zdravou populaci nebo ne?

                                                                                                            NPedro1 - Profil | Čt 14.6.2012 15:12:11

                                                                                                            chip >> Poslední otázka.Kdo odvozil ty kapř na soukromáky?Důchodci s bramborou a rohlíkem na babetě,nebo kapřaři?
                                                                                                            Předem děkuji za odpověď.

                                                                                                              NVenca888 - Profil | Čt 14.6.2012 15:03:50

                                                                                                              FRANK71 >> kaprů neni nikdy dost. Navíc je potřeba mít vody plný zestárlejch ryb za zenitem... kdo by taky chtěl mít v revíru mladý, zdravý a perspektivní ryby? ještě by je mohlo napadnout, že se budou třít...

                                                                                                                Nchip - Profil | Čt 14.6.2012 15:03:48

                                                                                                                Pedro1 >> 1. Na všech vodách to není stejné a nemůžeš házet všechny do jednoho pytle. Pokud by se mi něco takového stalo tak bych mu to ucvak a nazdar. Pruty má mít nahozené kolmo k vodě a ne aby zabíral 200 metrový úsek. Já osobně používám tyčovku a do dneška jsem neměl problém. Je to o lidech a o snaze se domluvit.2. S tím co jsi napsal se dá souhlasit. Má to ale zase háček. Najdou se tací kteří cíleně půjdou na takové ryby a šup s nimi na soukromák. Nakonec ti nezbyde nic jiného než si vyudit toho "40", protože vše větší bude odvezeno. Tímto způsobem bylo zarybněno mnoho soukromáků.

                                                                                                                  NUnca - Profil | Čt 14.6.2012 15:01:15

                                                                                                                  malamut >> K-70 plošně je nesmysl. Ale zase proč nemít revíry kde to platí a kde by kapraři našly to co chtějí. Ve svazu je hodně kaprařů a nemělo by se na ně zapomínat.

                                                                                                                    NKozič origin - Profil | Čt 14.6.2012 15:01:05

                                                                                                                    FRANK71 >> Byť ten sex nechcou, tak potřebujou ochranu, právě protože jich je nejvíc a úchyláci to do nich nejvíc valí. Taková ochrana střevle je na nic, jelikož styk s ní je komplikovaný a v případě jedince normálních fyzických proporcí prakticky nemožný.

                                                                                                                      NPedro1 - Profil | Čt 14.6.2012 14:59:32

                                                                                                                      Fishky >> Jasně,je to o úhlu pohledu.Já to vidím nějak na základě toho co vidím u vody,Ty to taky vidíš jinak.Škatulkovat nechci,nejsou všichni kapraři WaM hovada,jsou mezi nimi i normální slušní rybáři,se kterými rád pokecám,leč těch WaM tejpků je na můj vkus nějak moc.S těma sumcařema máš pravdu,možná bych řekl že jsou horší než WaM,ale není jich tolik,tak se o tom moc nemluví.

                                                                                                                      Jinak dík za Caldii,Minatrix psal že už dorazili,tak si pro ní zítra k němu jedu:-)

                                                                                                                        NFRANK71 - Profil | Čt 14.6.2012 14:54:58

                                                                                                                        Prosím vás, proč nejrozšířenější ryba potřebuje ochranu?

                                                                                                                          Nmalamut - Profil | Čt 14.6.2012 14:52:37

                                                                                                                          Unca >> ale mě, a nejen mě, třeba vadí téměř plošné zavádění K70 (ve VČ dokonce K65), sami autoři té petice dnes žasnou, kam to až došlo. Kapraři si myslí, že mají Ústavou dané právo chytit trofejáka nejméně dvakrát denně. To, že se hodnota trofeje jaksi devalvuje, to jim nedochází. Také zoufalá snaha lov kaprů usnadnit (nonstop, vyvážky, na tři, čtyři, osm prutů) tak nějak nekoresponduje s jejich ochranou, po které titíž kapraři neustále volají. Cíleným lovem se ryba nechrání, i kdybys ji stokrat zlil klinikem, olízal a pustil.

                                                                                                                            NFishky - Profil | Čt 14.6.2012 14:51:00

                                                                                                                            Pedro1 >> jezdíš autem, máš doma televizi, počítač, dopřáváš si vymožeností moderní doby? Bylo by to na dlouhou diskuzi, kdy závěr by byl takový, že kaprař může být k přírodě mnohem šetrnější, než muškař - je to v lidech a né ve škatuli s názvem "kaprař" (toliko k bodu tři). Dvojka je o úhlu pohledu, kaprařů a rybářů vůbec je víc a víc a ochrana ryb jde ruku v ruce se zvyšováním počtu úlovků. Nemám nic proti tomu když někdo veme násaďáka na pánev, božínku proč také. Ale praktiky převažečů, masařů či "udičů" se mi hold příčí a rád také zvednu ruku, pokud to zlepší stav u vody. Samozřejmě K70 je jen otázkou rozumných předpokladů - aby ji někdo necpal na pstruhovku či za každou cenu na krcálek za vsí... no a k tomu prvnímu bodu, ten sem si nechal záměrně nakonec, ten je dobrej... víš sobeckých lidí je u vody přehršel a i když "kaprařím", tak mě jiní kapraři paradoxně takřka vůbec neomezují. Namátkou z poslední doby si vzpomenu na krmítkáře, co to dokáží házet "baj voko" vpravo vlevo a občas stáhnou montáž, to samé v bledě modrém. Vláčkaři co nabuzeně lačně chodí kolem vody a prohazují to pomalu pod pruty bez povšimnutí a možného kouzelného slovíčka či optání se nedočkáš - dočkáš se leda zavadění do vlasce, nebo vyplašení ryb, no a perla byly sumčaři, co si s bojkou bez krupolí zaplavali z vedlejšího místa do půlky rybníku a šmitec :-) (na druhý den jsem si pak sedl o dobrých 100m vedle a stejně sem neměl kam nahazovat, protože jejich bojky byly všude... ale kapraři jsou ti špatní? To ani náhodou není o technice, to je v lidech!

                                                                                                                              Nmeteor - Profil | Čt 14.6.2012 14:50:56

                                                                                                                              Unca >> mám spíše pocit, že se tu (obecně) obouvá do Wostrých & Moderních kaprařů, což je poněkud rozdíl ;-)

                                                                                                                                NFRANK71 - Profil | Čt 14.6.2012 14:50:22

                                                                                                                                jurasoft >> Nemůžeš srovnávat Německo atd., tam kapr celkem nikoho nezajímá, jen pár nadšenců. Kdyby si u nás měl moře a tím daleko chutnější živočichy, tak by po kapru nikdo nevzdechl.Ve Španělsku místní obyvatele kapr taky nezajímá. Proč asi?

                                                                                                                                  NUnca - Profil | Čt 14.6.2012 14:48:20

                                                                                                                                  Pedro1 >> No, to máš teda blby, to uznávám. :-)

                                                                                                                                    Červené karty: Dave≻