DH Baits a převozy trofejí

Diskuse k rybářskému videu DH Baits a převozy trofejí

Autor diskuse: Filla - Profil , 30.8.2011

Filla - Profil | Čt 1.9.2011 9:29:10

nofish >> nevim to stejne tak, jako nevim, proc si nesmi sednout dite do 155cm na sedadlo u ridice autobusu. Pro ty, kteri nechteji brat na zretel esoterickou a principielni podstatu veci, cislo 70 je jen cislo, od ktereho se bylo nutno odpichnout, aby se dal nerabovalo.
Parma jak knedla, cejn jako lopata, cernej jako bota, stika hluboka 30cm .... vzdyt to jsou majestaty, ktery ve vode rostly a prezivaly notnou radku let a je skoda je z jejich domovin plenit, je to prasarna. Nejde jen o mamon jmenem trofejni kakr ;)
zij a nech zit!

    Filla - Profil | Čt 1.9.2011 9:22:39

    Netipa - poslední hrdina MRKu >> Vsak v pohode, ja nikomu svou rovinu necpu. Nacpu mu jen kobru do prdele, kdyz ho pritom chytnu. No probs ;)

      Filla - Profil | Čt 1.9.2011 9:18:57

      nofish >> mne to ale vadi, masivni odvoz je taky spatne a proto bude dalsim nametem videa, uz to smolime. Sam si obcas kapra, candose vemu na talir, nemam problem to tu verejne priznat. Kapr na cerno je faajn, lysec 55cm - sen kazde kucharky! a K 70 smyslu ma, pac si myslim ze z nasady vzdycky neco prezije a unika hakum az do kyzene velikosti 70. Kdyz je kapr agent a zvladne to, mel by si vyplavat dozivotni svobodu ;))

        Kok - Profil | Čt 1.9.2011 9:17:20

        nofish >> K70 tady neřeš, ta sama nic nevyřeší, ...tu někdo beztak vystřelil od boku, každopádně lepší jak nic

          nofish - Profil | Čt 1.9.2011 9:10:45

          Filla >> a ještě jedna věc. Teď jedu pryč. Pak sem mrknu. Napiš mi prosím, proč a jak někdo dospěl k tomu že zrovna 70 cm a to i při jakékoli stavbě těla a váze ryby, je u kapra ta velikost, kdy už to je trofej a zaslouží si nějaké extra zacházení oproti svým menším rybím kolegům. Nikdo mi to nedokázal racionálně vysvětlit a to si myslím, že jako rybář o těch rybách malinko vím a stejně jsem opostatnění zrovna k 70cm nenašel.

            Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 1.9.2011 9:10:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

            Kok >> kaprařologii se věnuju už drahně let a je fakt, že do toho vidím, jako málokdo. Můžu nabídnout jak řešení, tak i problémy. Je škoda, že mě mnozí neposlouchají

              Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 1.9.2011 9:08:03

              Filla >> těch pohledů na to je strašně moc. Tvůj pohled (a ostatních kaprařů) je jeden z mnoha. Neznamená to, že vy máte pravdu. Pouze to je jedna z možností. Můj pohled je takový, že mi to je u prdele. Pohled někoho jiného může být, že si vydělá pěkný peníze a váš koníček ho nezajímá

                Kok - Profil | Čt 1.9.2011 9:05:12

                Netipa - poslední hrdina MRKu >> i to je řešení, ...opět se zamýšlím a něco na tom bude, vymlátíme trofejního kapra, ti co si tím vydělávali se na to vyprdnou, zůstanou jen ryby na soukromkách které za čas taky pojdou, ....bude nás ubývat, kaprařina zanikne a reklama začne hledat jinou oběť, třeba štiku, ta se zprofanuje, časopis s názvem pike-live, teamy na ní se specializující pod masáží reklam a fotek. Kapr upadne v zapomění, .....a štika které bude hafol pač se bude pouštět vyžere veškerou kaprovu potravní konkurenci, zaniknou tedy i lovci šepletě a čudlaři, u vody budou jen vláčkové tými a kapr tak bude mít větší prostor. Z těch pár ubohých jedinců kteří zůstanou z násady naroste díky přehršle přirozené potravy kterou by jinak vyšlukoval cejn a plotice do ještě větších rozměrů, .....hranice třicet kilo bude běžná a koloběh se bude opakovat. Štiky se požerou, na trofejního pupka si netroufnou a reklama se opět zmocní nebohého kapra, .....ale to já už budu mít šedivý fous a zaby jen nahodile:))

                  nofish - Profil | Čt 1.9.2011 8:57:40

                  Filla >> Ale k čemu ti je K70 když oni odtahají ryby 60-65 takže na 70 stejně skoro žádná nedoroste? ....... To není o tom jestli někdo odnese kapra 45 nebo 75 centimetrů. Je to o tom aby lidi brali domů jen to co "potřebují pro sebe".

                  edit: abys to pochopil. 5 kaprofilů denně chytí dva kapry. jsou tam na týdem. Berou ryby 55-60+ To máš 70 ryb za týden člověče- a to nikomu nevadí, protože neměli 70cm?......... A že o takových vím, ale ani RS jim nedokázala, že by brali víc, nebo něco tak.

                    Filla - Profil | Čt 1.9.2011 8:57:16

                    Netipa - poslední hrdina MRKu >> Uplne seriozne ti odpovidam: Podivej se na vec i z hlediska esoterickeho! Prevoz je kent a lidi co to praktikuji, jsou jen paraziti na tak prijemnym konicku a mari ho

                      Filla - Profil | Čt 1.9.2011 8:55:29

                      nofish >> to myslis vazne?! dedula kterej chytne jednu 70+ za zivot, ok, at se z ni posere a vyudi ji (hlavne at to nevidim). Ale tady to video a cela diskuze je o parte hovad, kteri prijedou a za par dni lovu vybili notnou cast obsadky, ktera v lokalite rostla i desitky let, napraska to do beden a za tyden uz dalsi parta hovad plati 500 na den, aby "dedka" potahali a tim predcasne odkrouhli. Navic ty a tvi znami se na dane lokalite uz moc nepobavi mnoho let..

                        Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 1.9.2011 8:54:54

                        Kok >> a není to ta jediná možná cesta? Vymlátit skoro všechny kapry ze svazovek. Kaprařů ubude rapidně a ti, co zbudou, budou pravověrní, jediný a i toho kapra si chytí, páč tlak bude minimální.

                          Kok - Profil | Čt 1.9.2011 8:52:32

                          Unca >> to by nefungovalo, ....já podepíšu cokoliv a v zápětí jsem schopen to porušit, tudy cesta nevede:), ....je to o zamyšlení každého lovce že když si svazovky vybijem, kaprařina upadne úplně, někteří přestanou kvůli tomu že budou jen hejlovy, grunty, štíty a jiné senza vody rybařit, ti ostatní budou na těchto lovit a budou pro smích ostatním

                            Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 1.9.2011 8:46:07

                            Kok >> aha, aha, aha. Tady to sám vidíš. Schýza jak sviń :-)

                              Unca - Profil | Čt 1.9.2011 8:45:57

                              Kok >> Musíte každymu, kdo si bude kupovat mocnou zbraň od DHbaits, dát podepsat morální kodex kapraře. :-) Jinak bych mu to neprodal.

                                Kok - Profil | Čt 1.9.2011 8:43:11

                                Netipa - poslední hrdina MRKu >> jak píšeš, ...máš pravdu, nejvíc si škodí sami kapraři, ....musím použít tvoje oblíbené slovo, jsme rozervaní a to včetně mě:), ....teď jsem se zamyslel, nejraději bych byl aby už žádní noví kapraři nepřibývali, žel sám reklamu tvořím, tedy další k lovu kapra nabádám, ....nevím co s tím, je to zralé na léky:))

                                  Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 1.9.2011 8:37:41

                                  Kok >> zde je krásně vidět, jak se kaprařina ničí sama. Jak píšeš, tak bojlíz v rukou zkušeného lovce je mocná zbraň. Tedy by bylo nejlépe, kdyby těch zkušených lovců bylo minimum. Jenomže Krásové a ostatní potřebujou prodat co nejvíc zdechlých skunků a voňavých hoven, proto točej videa, píšou články a učí lov širokou masu. Masa už bude vědět jak na to, tak chytne ty velký kapři a střelí je do soukromáci. Největším nepřítelem kapraře je kaprař sám

                                    tomsa - Profil | Čt 1.9.2011 8:07:20

                                    šmudla >> Tak drsně jsem to nemyslel,my máme u nás na řece takovou dohodu, mám prostě rát větší kapry.

                                      Kok - Profil | Čt 1.9.2011 7:52:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                      ...a ty co jezdí na soukromky a přitom hlásají kapr domovské vodě, považuju za hlupáky:), ...pač si protiřečí a lovem v zoo odvoz ryb v podstatě podporují

                                        Kok - Profil | Čt 1.9.2011 7:47:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                        ...taky si něco přihodím ke K70, ....plošné zavedení je totální nesmysl, na spoustě vod se to bude míjet účinkem, co jsem tak vysondoval tak většina malých vod na severní moravě skýtá kapry nej tak 65, tedy tam by K70 jaksi ničemu nepomohla, ....na druhou stranu na pálavských jezerech je K70 prdlajz, kaprů do 80cm je tam jako sraček, tam by klidně mohla bejt K80, do této velikosti běžně lovená ryba a když někdo rád rybí maso a loví jen kapra, ať si ho klidně vezme a prožene kouřem ....žel zavedení nějakých individuálních mír na jednotlivé revíry je nereálné, nedokážu si představit kdo by to určoval a navíc vrchní míra kapra nic nevyřeší, ...omezí se jen počet odnesených ryb obyčejnými slušnými rybáři kteří když uvidí v RŘ že je rybou hájenou, pustí jej, ...takový rabář však není škodnou, chytne takového kapra nahodile a když ho vezme, je to řekněme taková přirozená selekce, ono totiž revír přecpaný trofejními kapry taky není nic pěkného, ...a vzhledem k extrémním názorům některých kolegů by k tomu nejspíš asi došlo:). Tím videjkem jsme tak nějak chtěli apelovat na rybáře kapraře, co se specializují na trofejního kapra, umí jej chytnout a hamižnost zvítězila nad požitkem z lovu, ti jsou nebezpeční, ....bojlí v rukou zkušeného lovce je "mocná zbraň" a pokud tento neumí pustit, je to v hajzlu, pač takovýto rybář specialista je schopen během krátké chvíle vyčistit menší vodu od trofejní ryby v krátké době, ....o to jde, tedy za mně, nevadí mně obyč. rybář který rybu sežere, ale spíš vypočítavý kaprař co prodá