OBRAZEM: Rekordní sumec měřil 230 centimetrů

Autor diskuse: Hugo Fisher - Profil , 23.8.2011
47 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NCarpHouser - Profil | Čt 25.8.2011 9:14:41

Tak podle Novinek už váží 96kg, no fůj, tolika těžkých kovů ... podejď by ne, když přefiltroval nějaký to kilo kaprů ...

    NHrdobec - Profil | St 24.8.2011 23:43:21

    Velas >> Ahoj,klidně to mohl být on,rozměry cca odpovídaj ale ted už sumík neměl štěstí na šlechetnýho rybáře.Navíc měl potřebu už tak obrovský rybě přidat nehorázně na váze ale co naděláš.Dodatečně ti k ulovku gratuluju,krásnej sumík

      NVelas - Profil | St 24.8.2011 20:12:57

      Tohoto sumce jsem zřejmě vylovil 28.4.2011 viz Karlovarská sedmička 5.5.2011 a rybu jsem vrátil
      vodě.To,že ji další rybář zabije a sní mě překvapilo. Díky takovým masařům nebudou na svazových
      vodách trofejní ryby.

        Nnofish - Profil | St 24.8.2011 14:16:20

        rover >> je to asi fakt o tom, že to musíš umět. I ten tolstolobik mě překvapil, byl fakt dobrý. Asi je to fakt o praxi. To víš, padesátiletý rybář u něco vyudil, věděl jak na to no.

          Nrover - Profil | St 24.8.2011 13:50:01

          nofish >>
          Že jíš ryby není nic proti ničemu, ...sám jsem tak velkého sumce také nikdy nejedl, ale přiznám se, že bych chtěl jednou aspoň ochutnat, abych si na to mohl udělat také nějaký názor :-)

            Nnofish - Profil | St 24.8.2011 13:41:49

            Jarda Š. >> sumce musíš umět udit. Měl jsem kus dvoumetrového, stejně jako metrového kapra, velkého bolena, nebo 30kg tolstolobika. Je to o tom kdo, jak to umí. Já bych si na to asi netroufnul, mělo-li by to být dobré, ne poze poživatelné.
            (neboj, nebyly to ryby ze svazovek, rybáři holt žerou ryby no...)

              Nnofish - Profil | St 24.8.2011 13:39:45

              meteor >> záleželo by na barvě pleti rybáře........ pravděpodobně.....

                NVenca888 - Profil | St 24.8.2011 13:39:20

                Kubias >> myslíš, že si takovýhle rybáři stěžujou, že jim neberou dvoumetrový sumci? :-)

                  Nmeteor - Profil | St 24.8.2011 13:36:04

                  nofish >> tak to aby se změnil RŘ a od vody mohli(a) být odnášeni(a) rybáři - prasata (samozřejmě bez doby hájení a horní i dolní míry) :-D akorát nevím, co by na to řekla ochránkyně lidských práv...

                    NKubias - Profil | St 24.8.2011 13:34:24

                    zrovna takoví "rybáři" si pak nejvíc stěžujou,že je ryb málo a že to nebere.Tohle fakt nechápu.Je ho škoda...

                      NJarda Š. - Profil | St 24.8.2011 13:33:18

                      Pedro1 >> Ochutnal jsem o malý kousek menšího a i ten měl na můj vkus příliš tuku a "bahnité" maso. Ale když to někomu chutná, ať si to klidně jí.

                        Nnofish - Profil | St 24.8.2011 13:29:07

                        Hrdobec >> Ano, ale pokud máš na revíru takových sumců víc a pak malé atd tak si spočítej, kolik toho ty ryby musí sežrat za den aby se nakrmily + k tomu rybáři + "rybáři"(prasata) a je to hned.

                        ps: Sumec mi nevadí, velký sumec taky třeba ne. Ale chce to myslet. POkud vím, že v revíru je "přesumcováno" (zprávy o vysazení, potapěči, echolot) tak vím, co ty ryby sežerou.

                          NPedro1 - Profil | St 24.8.2011 13:27:24

                          Kolik z Vás někdy ochutnalo takhle velkou rybu?Nebo metrovýho uzenýho kapra?Plky o tom,jakej to je hnus,když jste to nikdy neochutnali jsou trochu o ničem.Jen je potřeba to umět připravit.
                          To že toho sumce vzal mi je putna,to divadlo v tý kádi je k blití.Chci rybu vzít,klepnu jí.
                          Zakázal bych jakékoliv uchovávání živých ryb.

                            NVenca888 - Profil | St 24.8.2011 13:18:13

                            Halen >> zase jí bude hodně... buřty z Tesca taky nejsou dobrý a co se jich sní...

                              NHalen - Profil | St 24.8.2011 13:01:38

                              Hm, to bude asi dobrota, 40 let stará ryba ...

                                NHrdobec - Profil | St 24.8.2011 12:46:47

                                TWIN 69 >> díky,mrknu na to

                                  NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 24.8.2011 9:53:46

                                  P!F >> on to je hodnej kluk. Podle mě pouze nárazově vykolejil

                                    NP!F - Profil | St 24.8.2011 9:51:23

                                    Netipa - poslední hrdina MRKu >> on to nemysli ako nadavku, mysli to uprimne a od srdca.

                                      NTWIN 69 - Profil | St 24.8.2011 8:52:50

                                      Hrdobec >> tady to najdeš skoro na konci zpráv.prý 100 kilový sumec Tonda. http://voyo.nova.cz/multimedia/televizni-noviny-23-​8-2011.html

                                        NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 24.8.2011 8:39:14

                                        nemasar >> kdo bere starý ryby, je negramot? Tuto "vostrou" nadávku jsem ještě neslyšel

                                          NTWIN 69 - Profil | St 24.8.2011 8:35:36

                                          Hrdobec >> ahoj,reportér řekl 100 kilový sumec.málem jsem spadl ze židle.možná by se to dalo najít na serveru Novy ve zpravodajství.

                                            Nrommi - Profil | St 24.8.2011 8:23:29

                                            ta sumcia hlava v kadi mi na 2,30 nepripada...

                                              NRomanBA - Profil | St 24.8.2011 2:02:52

                                              P!F >>tak tak,jak pises.skoda takej ryby,mohol sa este riadne vypast tam.

                                                NP!F - Profil | St 24.8.2011 1:55:28

                                                RomanBA >> Uz to aj bolo v sumciarine... Skoda, v oresanoch mal co zrat na 100 rokov, mini kaprov tam je tony... Bol by este hodny kus narastol, mohol z toho byt extra trieda sumec. Bohuzial niektori ludia pouzivaju na myslenie nespravne organy.

                                                  NRomanBA - Profil | St 24.8.2011 1:47:20

                                                  Pekny kusok.Nejak 2dni dozadu pri Oresanoch,okr.Trnava chytili tusim 212 cm,lapil ho 17r chlapec.Sumec skoncil v mrazaku;-(

                                                    Npecanek21 - Profil | St 24.8.2011 1:36:30

                                                    krásná trofejní ryba a su zastáncem toho že takový ryby se už nemaj pouštět do vody víc takovích kousků obleželej rybník přehrada rybářema tak co tam potom zůstane za bílé ryby at už se zavede všude K70

                                                      NP!F - Profil | St 24.8.2011 1:28:11

                                                      Strasne sa mi paci ako tu xy rybarov co su absolutny hounochyti odborne a obsirne vysvetli aka je stara ryba hnusna na tanier. Pritom jedina stara ryba co mali v hube bola 10 x rozmrazena makrela z tesca.



                                                      PS: tym nechcem povedat ze ten dotycny nie je kus curaka, ale ten dovod je inde.

                                                        NJarda Š. - Profil | St 24.8.2011 1:16:14

                                                        nofish >> Záleží na tom, co je to za revír a jaké tam byly stavy bílé ryby dříve a dnes, jestli je to dobře nebo špatně. Kvůli tomu se sumec (a další dravci) vysazují, aby v revíru nebylo moc bílé ryby. Souhlasím ale s tebou, že velkého sumce z menší vody je většinou lépe vzít, než ho vracet.

                                                          NHrdobec - Profil | St 24.8.2011 0:43:40

                                                          rover >> snad máš pravdu,s tema rybama ale v tomhle skeptik jsem

                                                            Nrover - Profil | Út 23.8.2011 23:55:47

                                                            Hrdobec >> Nebud skeptik, ty velky ryby se budou chytat porad, ale to ty vis nejlip, ...premnozeny rybare nevychytas, oni bohuzel prinaseji penize, a ty vladnou svetem, opet bohuzel :-(

                                                              Nhoxik - Profil | Út 23.8.2011 23:26:27

                                                              jen sem viděl ty fotky, tak sem si pro sebe nemoh říct nic jinýho než hovado... takhle hnusně zacházet s trofejní rybou :/

                                                                NHrdobec - Profil | Út 23.8.2011 22:52:33

                                                                TWIN 69 >> Ahoj,viděl sem tu reportáž v hospodě a tu váhu sem přeslech,to fakt tvrdil?CCa 75kilo,100 ani omylem

                                                                  NHrdobec - Profil | Út 23.8.2011 22:48:13

                                                                  nofish >> Proč asi se chytá méně velký bílý ryby?Chytá se mín jakýkoli ryby a vina je to převážně přemnoženejch rybářu proti nimž je i stokilovej sumec bezvýznamnej žabař

                                                                    Nbolllekas - Profil | Út 23.8.2011 22:43:22

                                                                    nechápu co je na tom za humus?rybu legálně ulovil a že ji vyudí no co?by jste snad nejraději měli vody plné starejch přestárlejch ryb cucali se s nima na fotkách olizovali jim rány po háčcích a kopali je zpátky:))si kupte fotáky a neprudte u vody,nebo přesedlejte na myslivce at začnou po honech sešívat zajíce a pouštět je zpátky.zdar a rozum do hrsti.

                                                                      NSaimon - Profil | Út 23.8.2011 22:35:28

                                                                      když už ho chce sežrat tak OK, ale ty fotky to je opravdu humus

                                                                        Nnemasar - Profil | Út 23.8.2011 22:11:13

                                                                        jedine masar a negramot bez urazky muze vzit rybu ktera je stara min 30 let hnus

                                                                          NTWIN 69 - Profil | Út 23.8.2011 22:10:50

                                                                          Už byl aji na Nově a rázem má 100 kilo!!!!Paráda!!!

                                                                            NKatt - Profil | Út 23.8.2011 21:58:13

                                                                            Vybliz >> Souhlasím, rozhodnutí je na vítězovi o tom není pochyb. Já osobně to ale vidím jinak. Vzhledem k tomu, že u nás (zatím) není hladomor, mohl lovec dát takové letité kapitální rybě život. Já osobně bych rozhodně vyměnil dobrej pocit z darované šance na život takového sumce před kusem uzeného masa, který se stejně nebude dát žrát.

                                                                            To, jak se sumcem před "popravou" zacházejí, není ani potřeba komentovat. Typická mastná brada s cigárem, který alespoň bude mít v místní krčmě ještě dlouho ostatním buranům co vyprávět....prostě hnus!

                                                                            Nezbývá mi, než-li "vítězovi" k vítězství pogratulovat a popřát mu, aby se s té mastné flákoty co nejvíc zesral.

                                                                              Nosud - Profil | Út 23.8.2011 19:17:08

                                                                              štastný loves ale bez urážek je to hovado.Vzít takovou rybu.Stejně se to maso nedá žrát.Too je jako by jste žrali metrového kapra prostě hnůj.Gratuluji lovci ale je to hnus!!!

                                                                                Nnofish - Profil | Út 23.8.2011 19:05:38

                                                                                Proč tady musí být u každé větší ryby comment, že lovec je prase protože rybu sežral atd? Je to snad jeho věc.... Osobně bych ho taky nepustil, akorát to žere ostatní ryby...... A vůbec, na jednom revíru sleduju, jak se od jara zase chytá méně a méně veĺké bílé ryby.... proč asi..... Ryba rostla dlouho, je pěkná, ale co...

                                                                                  NTWIN 69 - Profil | Út 23.8.2011 18:50:28

                                                                                  Čudličkář97 >> smutný to je určitě.ten Sumec by měl plavat dál ve vodě.taky občas vezmu rodině nějakou tu rybu,ale tohle bych domů v žádným případě netáhl.

                                                                                    NVybliz - Profil | Út 23.8.2011 18:44:22

                                                                                    Proc nad tim polemizovat. Je dobojovano, silnejsi pes mrda. Nevidim problem v udirne, takovy je osud porazenych.

                                                                                      NČudličkář97 - Profil | Út 23.8.2011 18:43:52

                                                                                      TWIN 69 >> já chápu že čas od času si někdo odnese např 45 cm kapříka to já také čas od času mámě vezmu ale takovýto dědeček ani nemůže mít dobré maso :-(
                                                                                      Podle mě je to smutné.

                                                                                        NTWIN 69 - Profil | Út 23.8.2011 18:39:40

                                                                                        Čudličkář97 >> máš pravdu,jenže spousta českých rybářů si myslí naprostý opak.já je sice nedokážu pochopit,ale je to jejich rozhodnutí.

                                                                                          NČudličkář97 - Profil | Út 23.8.2011 18:29:05

                                                                                          podle mého by se měly tyto rekordní ryby pouštět zpět.. A né je sežrat stejně je to maso staré..

                                                                                            N: vydrák - Profil | Út 23.8.2011 18:23:08

                                                                                            Už je to na MRKu jednou - v sumcařině!

                                                                                              NTWIN 69 - Profil | Út 23.8.2011 18:20:28

                                                                                              jestli půjde do udírny nebo ne je rozhodnutí lovce.