Pytlák nabral autem porybného na kapotu a ujížděl s ním desítky metrů

NRanař - Profil | Ne 20.2.2011 13:28:07

Igo. >> RS nepoužila auto jako zbraň -zbraní se rozumí vše čím lze učinit útok proti tělu důraznější. Taky jsem psal že to neměl dělat, pokud ho nemá jak zastavit. taky by nemusel střílet, už jen hrozba střelnou zbraní by mohla stačit a mohlo to dopadnout jinak. Tak k čemu jinak máme RS a Pol. aby řešili jen staré fotříky a slušné lidi a ostatní se jim budou smát.

    NDimmu - Profil | Ne 20.2.2011 13:24:32

    tuzemak >> Nezlob se na mě, ale zkus mi prosímtě vysvětlit, v čem Ranař na začátku nemá pravdu a v čem začala tato kampaň, kterou teď tady předvádíš?
    Protože pokud to dobře chápu,tak jinými slovy na začátku napsal, že jít na pytláka s holou rukou je tak trochu sebevražda a na druhou stranu pokud jako porybný dostaneš po držce, tak se pravdy stejně nedovoláš, jelikož je to tvrzení proti tvrzení...
    Pokud jsem si to špatně vyložil, tak mne prosím oprav!

      NDulf - Profil | Ne 20.2.2011 13:24:11

      Igo. >> Klid kolego,to byla reakce na začátek diskuze a ranařovo návod na řešení.Indicie"zeď".Hledej.

        NRanař - Profil | Ne 20.2.2011 13:22:34

        tuzemak >> Jak to že né, kdo mi psal že by mě to stálo uniformu (kdybych tam dělal) , to ti řekne každý právník co zákony bohužel dovolují. A spousta lidí to zná,není to nic tajného:-). Neřeším to Sz ať si to můžou přečíst i ostatní,i když to sem nepatří.

          NIgo. - Profil | Ne 20.2.2011 13:21:52

          Dulf >> Za rozumného se považuji a rozhodně zrovna v tomto přídad nepovažuji použití zbraně za rozumné. Společenská nebezpečnost TČ který "pytlák" způsobil je tak nízká, že jakékoliv mávání zbraní k zadržení je mimo mísu.

            NDulf - Profil | Ne 20.2.2011 13:19:13

            pazez >> No,je třeba si uvědomit,že to vycházelo z jiného právního a morálního stavu.Dnes jsou konexe,prachy,spousta právníků a další praktiky jak dosáhnout co potřebuješ,nebo se tomu co nejvíc přiblížit.

              Ntuzemak - Profil | Ne 20.2.2011 13:17:59

              Ranař >> já nic nepřekrucuju,napsal sem svůj názor na policajty jako seš ty,mám z pár takovýma hrdinama zkušenosti,být váma raději jdu fárat do dolůůů,tam vás nikdo neuvidí a možná udělate méně pekla než na povrchu země...

                NKlapoč - Profil | Ne 20.2.2011 13:17:53

                Nezastávám se ani Karla ani Pavla a taky asi mám mezery v pravomocech porybných, ale -- citace z článku: //Muž neměl dbát výzev k zastavení a předložení dokladu totožnosti // je tu nějaký porybný, aby mi vysvětlil odkdy má porybný pravomoc zastavovat vozidla a kontrolovat totožnost občanů? Doteď jsem měl za to, že může kontrolovat povolenku a rybářský lístek i když ze statusem VČ.

                  NRanař - Profil | Ne 20.2.2011 13:14:30

                  tuzemak >> počkej počkej ty to tady zase překrucuješ, ty osobně by jses postavil autu ? to byla celá věc diskuse. já bych to osobně neudělal, nemít v ruce 9mm. Auto už jde brát jako zbraň a na tu chceš jít s holýma rukama. To ty jsi ten frajer.

                    NDulf - Profil | Ne 20.2.2011 13:14:16

                    Ranař >> Já myslím,že všichni rozumní lidé tady,pochopili jak si to myslel být na místě porybného.Za mne souhlas.

                      Npazez - Profil | Ne 20.2.2011 13:13:00

                      Dneska s policie asi respekt nemá nikdo a kor z městské :)))))))))). Za totáče na to stačil jeden starší obchůzkář a na rajonu měl klid, když se prošel po rajonu tak se všechny borúvky stáhli do ústrani a měli z něho nahnáno. A dnes ??? maji z nich srandu i školáci :))

                        NRanař - Profil | Ne 20.2.2011 13:11:25

                        Igo. >> Jo jo, jenže dneska opravdu nevíš jaký magor co vlastní a co má u sebe. Spousta si jich bere sebou psy a nebo nejdou na ryby v jednom. Taky si hodně RS a někteří Policajti přebírají zákon jak se jim hodí. potom na ně tak lidé poukazují a dělají si co chtějí. Hned bych zrušil osobu bl.... a další věci, které lidi využívají a hned by jsi viděl, jak by si to ostatní začali uvědomovat. Ty tečky jen pro šťouraly ať zase někoho nenabádám.

                          Ntuzemak - Profil | Ne 20.2.2011 13:11:22

                          Igo. >> napsal sem to,ano jak to já cítím z jeho reakce,on když bude mět na služebně službu aby se člověk bál zaklepat,hned by tasil kolty a začal střílet ha háááá

                            NIgo. - Profil | Ne 20.2.2011 13:07:17

                            tuzemak >> Tak to už zní trošku jinak než - tuzemak - ® Ne 20.2.2011 12:27:43 a podstatně lépe :o))))

                              Ntuzemak - Profil | Ne 20.2.2011 13:07:11

                              Ranař >> větčině hrdinům narostou křídla když mají u pasu kolt,přečti si svoje reakce hned na začátku a potom se nediv,že si sváma národ vytírá anál,ono co se tu ve státě děje můžem taky poděkovat takovým jak se tu prezentuješ,koukám,že ty už musíš být totálně zkroucený jak nějaký §§§§§§§§

                                NIgo. - Profil | Ne 20.2.2011 13:05:05

                                Ranař >> Celé to vzniklo, že jsi hned "tahal" 9mm sice jsi to asi myslel nadsazeně a v žertu ale....

                                  NRanař - Profil | Ne 20.2.2011 13:03:21

                                  tuzemak >> A čím to vzniklo, že jsem napsal pravdu ? Každý z vás toho využívá, že je § pokroucený ve svůj prospěch, když můžete a potom budete poukazovat. Spousta lidí odešla, jen z toho důvodů co se tady ve státě děje - bohužel.

                                    Ntuzemak - Profil | Ne 20.2.2011 13:01:09

                                    Igo. >> to stebou souhlasím,stačí jeden blb na služebně a poctivá práce zbytku jde vniveč,nikde sem neřekl,že jsou všici jako tento co tu plácá a dělá tu hrdinu...

                                      NIgo. - Profil | Ne 20.2.2011 12:57:44

                                      tuzemak >> No a to je právě ten problém. Vzhledem k nastavení podmínek pro přijetí a hlavně pracovních podmínek si hóóóódně lidí kteří by právě k policii jít měli aby se člověk s blbem v uniformě sektal co nejméně tam nejdou a spousta těch kteří tam již jsou a zůstat by měli znechuceně odchází a naopak. Jen pro jistotu vzhledem k tomu kam píšu nezastávám se blba v uniformě ani bez pouze konstatuji, že blb v uniformě je více "vidět" a bohužel často kazí pověst ostatním.

                                        Ntuzemak - Profil | Ne 20.2.2011 12:56:23

                                        Ranař >> zastávat se policie můžeš,to ti nikdo nezakazuje,nesváděj to na vládu,jen díky takovým jako seš ty si národ sváma vytírá tu prdelku,já neřekl,že neplatí daně,určitě platí,jako větčina pracujících,pokud bereš fyzický napadení či bouračku jako hovno se nediv,že si stebou tu prdelku zase vytřu!!!!!