Sumci z Labe 2

Diskuse k rybářskému videu Sumci z Labe 2

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 13.12.2010
346 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NRavachol - Profil | Ne 3.1.2016 15:22:31

Hunter 234 >> souhlas :)

    NHunter 234 - Profil | Ne 3.1.2016 15:17:25

    Ravachol >> Přesně,jako já sám se za sportovního rybáře nepokládám mě osobně rybařina a obecně lov nepříjde jako sport,když chci chytnu si kapra na jídlo nemám s tím problém ale napíchnou živou rybu na háček a trápit ji přijde už i mě hnusné,já chytám na mrtvé je to šetrnější,ale jde o to moralizování jak pořád někdo říká - ryba je kámoš ne žrádlo,kapr na jídlo je jen do 50 atd a pak sám udělá něco čím si protiřečí tak ať si to nechají pro sebe,ano cílem rybařiny není cpát si mražák rybama ale nikde není psáno že si nemůžu 60 kapra vzít na jídlo není to pořád. Pro mě je rybařina koníček ne sport .

      NRavachol - Profil | Ne 3.1.2016 14:35:35

      Hunter 234 >> jako máš pravdu ze s láskou k zivejm tvorům nemá muceni prosity zivy ryby nic spolecnýho. Ale tohle je problém rybariny celkově - sumec s trojhákem v hlavě a druhým v jícnu taky nemá radost, ze ho za probodnutou hlavu vytahujes z vody a proto delá ten brajgl a bojuje naplno o zivot, coz vetsinu na tomhle konícku bere...čím víc se rve o prezití, tím lepší zážitek pro vetsinu lidí...Myslivost mi v tomhle prijde o dost min brutalni.
      Já spíš vzdycky nechápu lidi, co takhle za drzku tahnou pul hodiny z vody zivyho tvora 500x za rok a pak moralizujou vsechny ostatní jestli ryby poustej,vemou si je domu na obed, na co je polozej apod. Treba na mrku je to neustálá klasika - je to casto dost zábavný a ve vetsine pripadu absurdní:)
      Podle mě je zrovna v rybarine neskutecne ošemetný urcit co je košer a co uz je pres čáru (pro hodne nerybaru je rybarina jako kratochvíle pres čáru celkově). Sám na živý ryby nechytám, ale nedelám si iluze ze když rvu z vody patnact minut parmu s drzkou roztrhanou trojhákem a propíchlým okem,tak jsem o uroven vejs nez typek kterej týrá na háku ctyrycítku tlouste celou noc...tohle je podle ně fakt složitý soudit. Prostě největší životní hrůza kapra jsou kaprari, kteri ho celej zivot tahaj za drzku z vody, ikdyz tvrdej jak maj ty tvorecky rádi a tak je to u kazdýho druhu rybariny, pokud jen nefotíš ryby ze brehu. Rybarina je morbidní koníček :)

        NHunter 234 - Profil | Ne 3.1.2016 12:28:34

        Tady je nádherně vidět jaká je pro vás "sportovní" rybáře ryba úžasnej kámoš,napíchnout pěknýho tlouště živýho na trojhák a nechat ho ať se trápí v zájmu chycení sumce :/

          Ndeliqvent - Profil | St 10.7.2013 14:11:40

          Nie len ja by som prijal video o chytačke sumcov na podvodný plavák na rieke, dik vopred! :))

            Ntessi - Profil | So 29.12.2012 20:32:02

            Nemohl by mi někdo poslat fotku nebo něco jak udělat ten návazec začínám a nevím jak na to ? :P

              Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Čt 23.6.2011 23:48:26

              Peteee >> promiň:-)

                NPeteee - Profil | Čt 23.6.2011 22:59:17

                nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 29.4.2011 23:56:04 >> Koukám další chytráček :-) Normálně na diskuzi nechodím,ale když jsem si přečetl ty tvoje keci.Mužu se tomu jen pousmát.Ještě že se chováš jako dravec :-d Když si jdeš k vodě pro rybu a za rok si odneseš od každé jeden kus.Asi by jsi nebyl zrovna v nejlepší kondici,ještě že toho asi moc nechytneš :-Djediný štěstí kdyby byli všici jako ty asi by sisi šel k vodě jen sednout..třeba jako ten tvuj dravec..když už jsme u těch myslivců.Myslíš že když tady začneš machrovat s číslama si něco dokážeš.Jen pro tovou informaci v Rusku myslivce nemají.Ale to jen detail vid??Tvuj zaujatej mozeček to asi stejně nepobere.Klasická myslivost je jen v ČR všade jinde je to pouze lov.Když chceš machrovat..něco si o tom prvně zjisti.Takových lidí jako jsi asi ty znám dost a dost.Pustí psa do lesa at si prozene srnku a ta potom umira v bolestech na zapal plic??Nekolik dni??Myslivci lovi zver,ale ridi se podle urcitych pravidel a vse je v opojeni tradic....a toulavy pes nema v lese co pohledavat.Ale jak se rika..Jaky pan takovy pes.Tem tvejm kecum se vazne musim jenom smat...,,zasahne,, jak zasahne???Tím chceš ríct ze po lese by meli behat psy a chytat srnky??Bez ohledu na to jestli to neni zrovna mama od dvou malych srncat??nebo primo vybirat maly bezbrany srncata na louce??Honit zajice aby nemeli ani chvili klid??Prober se kamarade.Vubec se divim,ze jsem na na tvuj dementni komentar reagoval.jen me stve ze takovej blbecku je cim dal vic.... :-) ale s tim uz nic nenadelame

                  NPetrsek - Profil | Ne 22.5.2011 12:19:26

                  Ahoj, hezké video a pro začínající rybáře pastva pro oči. Jen si myslim že by právě ti začínající uvítali podrobnější popis jak co vytvořit. Zkušenějším to je jasné, ale začínajícím asi ne vše :)

                    Nwasssil - Profil | Ne 15.5.2011 15:22:13

                    nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 2.5.2011 22:02:14 >> takže seš prostě racionální nesportovní rybář, a když už se pleteš do diskuze nás co to baví, běž si radši koupit támhle do Tesca rybu na váhu, když ti to nepřináší nic jinýho než pocit nasycení :) My si užíváme ten pocit ''dát šanci'' poraženýmu, u tebe si užívaj jenom chuťový buňky. Taky si rybu občas odnesu, nic proti, ale pro tebe bude lepší dát pár stovek za uzený makrely než za povolenku. Love and peace patří i do rybařiny, člověče! ;-)

                      Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Po 2.5.2011 22:02:14

                      tož ogaři, zabrali jste pěkně, ale protože jste kultivovaní, tak vás vracím vodě, teda manželkám :-)
                      Martine, máš pěkná videa, tedy ty, ve kterých sám vystupuješ. Sou s citem, vkusná, toto nebyl ten případ.
                      Malda a hrdobec- :-) se nedivte, že jste museli- atraktor jsem poctivě přimíchal, prošil jsem příspěvek jehlou na balony, ustřih mu vocas, aby se sumík líp trefil... Jináč dneska jsem si od vody kapra vodnes, je uplně jedno, jestli ho sežeru já nebo ho prošijete a sežere sumík.
                      afjee, to se radši ani neptám co chytáš. To budou velcí sumci nebo kapři:-)
                      Ryby nestresuju, neplaším, netrhám - Já je prostě sním.

                        Nafjee - Profil | Po 2.5.2011 19:58:52

                        nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 29.4.2011 23:56:04 >> Nahoře v liště máš bazar, tam naházej nějaké info o svých věcech a prodej to rybářské náčiní, všechno. Ryby si choď kupovat do Tesca už mrtvé.

                        Cituji Tě:"Ryby nestresuju, neplaším, netrhám." >= Takže ty chytáš jak, jestli se mohu zeptat ..? Bez háčků? Agregátem?

                          NMalda512 - Profil | Po 2.5.2011 19:50:38

                          Hrdobec >> Právě :-)

                            NHrdobec - Profil | Po 2.5.2011 19:49:56

                            Malda512 >> Nojo nějak mě to nedalo něco k tomu nenapsat.

                              NMalda512 - Profil | Po 2.5.2011 19:47:30

                              Hrdobec >> Neřáde. jsi mně předběhl :-))))))))))))
                              Je to přesně jak to píšeš. On má asi nějaký komplex ? :-)

                                NMalda512 - Profil | Po 2.5.2011 19:46:35

                                nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 29.4.2011 23:56:04 >> Promin že se do toho pletu , ale tvé uváhy postrádají veškerou logiku. Protože ty když jdeš na ryby tak už předem víš že pokud ulovíš malou rybu že ji budeš muset pustit zpět. Takže nechápu proč tady valíš něco o nějakých predátorech. Jestli ulovíš a pustíš malou rybu zpět tak je to to samé jko když uliíš mírovou a pustíš ji zpět. A hlavně se pouštějí ryby které mají už nějaké to kg a nevěřím že na každém pařezu ve vodě stojí sumec a čeká na puštěnou rybu. S prominutím si myslím že to máš v hlavě nějaké popletené.

                                  NHrdobec - Profil | Po 2.5.2011 19:43:29

                                  nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 29.4.2011 23:56:04 >> Rád bych viděl dravce kterej číhá až mu pustim pod nos třeba 80cm kapra,nebo zas 130cm sumce a hned je slupne jak malinu.Takovym počinem nejspíš totálně zmršim zdravotní stav obsádky:))))))

                                    NMartin M. - Profil | Po 2.5.2011 19:34:35

                                    nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 29.4.2011 23:56:04 >> Nakonec se tu snad jeste budem obvinovat, kdo chodi casteji k vode, a pocitat, kolik kdo popichal a pustil ryb... Podivej, je mi to jedno, mas svuj nazor a ja svuj. Nesouhlasim s tebou, ale tvuj nazor mi v mem zivote neprekazi ani mi nijak neublizuje, takze hodne zdaru a dobrou chut ;-)

                                      Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Pá 29.4.2011 23:56:04

                                      Martin M. >> žádné vyšší cíle nejsou kulturnímu člověku třeba. Já si jdu k vodě pro rybu a ty pro zábavu. Já si odnesu v praxi za rok od vody po jedné od každého druhu, tj. chovám se jak dravec, nelovím pro zábavu, ale abych ulovil. Ryby nestresuju, neplaším, netrhám. Hlavně vracejte prázdné lístky, puboši. Zamysleli jste se, kolik ryb padlo za oběť dravcům, když je pouštíte unavené a zblblé zpět?. Mě je to taky jedno. Něco žrát musejí. Co mi jedno ale není, je to, že zatímco normálně si predátor vyhlédne a jde po nejslabším kusu, tak vy totálně mršíte zdravotní stav obsádky nádrže tím, že mu pod nos pouštíte vyselektované nejlepší kousky, které uspěli v potravním boji a skočily na špek na vaše háčky. Chováte se a dopad do přírody je naprosto stejný jako u myslivců. Ti ebilové rádi odpráskou každého psa, kterého potkaj v revíru, chcou si sami práskat po nejlepších kusech. Přitom např. rusové si udělali statistiku zdravotního stavu ulovené zvěře myslivci a lovnými psy, v jejich případě barzoji a zjistili jednu překvapující skutečnost- v lovu "mislifců" bylo 94% zvěře ve špičkové kondici, u lovu psů bylo 94% stržené zvěře vadné. Šelma pozná z pohybu, projevu, reakce, kdo na tom není dobře a zasáhne. Co z toho vyplývá- chceš-li zdravý les- vyžeň myslivce a nech pracovat psy. No a vy se zamyslete nad důsledky pouštění.

                                        ND.dvorný - Profil | Pá 29.4.2011 19:53:40

                                        Chci se zeptat co mas za ten malý člun

                                          NMartin M. - Profil | Pá 29.4.2011 9:08:48

                                          nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 29.4.2011 6:17:10 >> Pokud za rybolovem chces hledat vyssi cile, ekologii, lasku ke zveri nebo nevimcojeste, tak jsi uplne vedle. Je to lov, ukajime sve lovecke pudy zdedene po predcich, jen dnes tu rybu uz nemusime po uloveni zabit. Jasne ze to jde delat setrneji, stejne tak muzes misto lovu jit hrat sipky. Rozdil v utrpeni ryb je v druhem pripade mensi, tak doufam, ze se podle toho zachovas ;-)

                                            Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Pá 29.4.2011 6:17:10

                                            tak toto, je nejbizardnější a nejzrůdnější forma pokrytectví v Chyť a Pusť. S tím tlouštěm ses rozloučil jak? Taky pohladil po hlavičce a s přáním zase za rok? Proč si tu mírovou rybu, sumce, chytal, když si ji pustil? Tys věděl, že ji pustíš, proč si ji tedy chytal, proč kvůli toho zařvalo dobrých 10 rybích duší. Ty sis vybral která má cenu? Pán určil, že zabít a utrápit 10 ryb abych si mohl chytit a pustit jednoho sumíka je ušlechtilé. Měl si sebou klinik?
                                            K videu- nepovedlo se být instruktážní, zaplať pánbůh, potom zůstává sebeprezentace, což vzhledem k věku mi nepřijde jako hlavní důvod, pak tedy proč? Jako argument zakázat Chyť a Pusť? Jedině.

                                              Ntomdj - Profil | Pá 18.3.2011 0:38:03

                                              Jo mají pravdu-"parádní video s parádním sumcem"můj sen.Jdu si koupit výbavu a jdu na ně,ale nevim jestli tenhle rok.Tak se podívam aspoń na kamarádovo sumcaření.Mnoho dalších takových sumců a ještě větších.Čus

                                                Nsayeron - Profil | Po 28.2.2011 14:32:50

                                                Paradni video, jenom jsem nejak uplne nepobral tu montaz, ale jinak velmi hezky natocene. Tesim na 3 dil

                                                  NFišlař - Profil | Ne 27.2.2011 15:24:46

                                                  Moc hezké video a k úlovku gratuluji. Dobrá práce...

                                                    Nstanda7 - Profil | Pá 11.2.2011 21:01:27

                                                    Martin M. - >> je nej

                                                      Nstanda7 - Profil | Pá 11.2.2011 20:58:50

                                                      supr nej video

                                                        NTony87 - Profil | Pá 11.2.2011 17:26:40

                                                        Krásná práce!

                                                          Npepintrem - Profil | Po 7.2.2011 16:01:07

                                                          stanley40 >> Myslím si, že by jsi měl zavážet oba pruty najednou i když je to problematické.Tím pádem na Tebe nemůžou.Máš oba pruty stále pod kontrolou

                                                            NSargi - Profil | Po 7.2.2011 13:50:24

                                                            Super. 1

                                                              Nstanley40 - Profil | Ne 30.1.2011 22:04:35

                                                              Moc pěkné video. S kolegou jsme se začali o sumíky loni taky zajímat, ale zatím jen jeden "obr" rovných 80 cm :-). Měl bych na Vás sumcaře jeden dotaz. Chytali jsme na větší vodě a při zavážení nástrahy nás přišla zkontrolovat RS. Byla to diskuze na delší dobu, protože oni argumentovali tím, že jsem nebyl u prutů. Říkám jim, že já zavážím a kolega je na břehu u prutů, ale oni stále mleli svou, že to řády zakazují, abych se vzdálil od prutů (v tom mají pravdu). Nakonec to dopadlo tak, že když odjedeme, tak bude všechno v pohodě. Zklamaný jsme jsme to zabalili a na delší čas nám to vzalo na sumcařinu chuť. Tak jak to vlastě je? Můžu na sumce zavážet, nebo jak to mám řešit? Stanley

                                                                NShafi - Profil | So 29.1.2011 18:11:57

                                                                Dobře se na to kouká. To musí být pěkný balvan, když tě udrží s loďkou v proudu. Ten kanystr jsem taky někde viděl, že jej porybní nemají rádi.Sumec se povedl pěknej. Ať se daří.

                                                                  Nbarbus - Profil | Po 24.1.2011 16:21:55

                                                                  V této roční době video určitě potěší srdce rybářovo. Jen snad , jest li mělo být istruktážní, tak se myslím minulo účinkem. Kdo tohle nikdy nedělal a ani na vlastní bulvy neviděl, tak podle tohoto videa to nenaváže a ani nenastraží :-(((

                                                                    Nkarlak - Profil | So 22.1.2011 18:06:36

                                                                    až na ty plasty ve vodě a utrpení nástražních ryb nejenom na udici ale i v nějáké nádobě čekajících až do ní vnikne několik háků dobrý!!?? ještě 1 připomínka mají sumcaři zapsany nástražní ryby většinou se jedná o ryby které které mají míru a tím by měli být zapsány v ulovcích !!?

                                                                      Namateur - Profil | St 19.1.2011 17:53:02

                                                                      petagaffer >> dobrej nápad, dík

                                                                        Npetagaffer - Profil | St 19.1.2011 15:40:33

                                                                        amateur >> Kup si plovací rukávky,mám oranžový jsou dobře vidět,dobře se kotví,jsou skladný a dobrá cena.

                                                                          Nwodoušák - Profil | Ne 16.1.2011 18:32:32

                                                                          pěkný díky

                                                                            Nmanyseq - Profil | St 5.1.2011 19:02:59

                                                                            Krásné video , Krásný Sumec.

                                                                            Kdéžby se to dalo chytit na Ohři..

                                                                            Jen tak dál a přeju ti hodně ryb...

                                                                            :-))

                                                                              NRybatorstr - Profil | Út 4.1.2011 19:40:00

                                                                              TRUHLÁŘ >> Můžu s tebou souhlasit??? Máš 100% pravdu.

                                                                                NTRUHLÁŘ - Profil | Út 4.1.2011 19:29:33

                                                                                Krásná ryba Ondřeji jediné co nechápu jsou negativní odezvy určitých hlupáků, abych nebyl sprostý. Já bych asi nebyl schopen dávat další videa, ale Ty se drž a dej další,at mi normální máme na co koukat. Ještě jednou dík, hlavně že neplave na másle, ale zpět ve vodě.

                                                                                  Ntomasito19 - Profil | Út 4.1.2011 11:38:33

                                                                                  pekne video ale kde mam chytat sumce v olomouckém kraji???...:)

                                                                                    NLukas89 - Profil | Ne 26.12.2010 17:55:03

                                                                                    amateur >> Neni zač.. SZ

                                                                                      Namateur - Profil | Ne 26.12.2010 17:46:57

                                                                                      Lukas89 >> ahoj, díky za tip, ten extrudovanej pol. je dobrej nápad, dám jich pár na sebe, "prošiju" závitovou tyčí a našroubuju nějaký oka z obou stran, když to pak opracuju a nabarvim, tak by se to mohlo vejít i do patřičných ustanovení RŘ :o).

                                                                                        NMartin M. - Profil | Čt 23.12.2010 18:13:40

                                                                                        FordMondeoSF >> to ze je to bez reklamy je sice fajn, ale nekdo to zaplatit musel ze sve kapsy a na pristi video treba uz nebude mit penize ;-)

                                                                                          NFordMondeoSF - Profil | Čt 23.12.2010 11:52:29

                                                                                          Vidím že je tu zmena kvality čo sa týka týchto videi a hlavne že to je bez reklamy.Super inak krásne video jednoduché ale super.....

                                                                                            NAnubisBF - Profil | St 22.12.2010 19:10:02

                                                                                            pekny video a hlavne bez reklamy :) super za 1

                                                                                              NRomanB - Profil | Po 20.12.2010 16:04:46

                                                                                              pěkný...

                                                                                                NC.N.D - Profil | Ne 19.12.2010 14:27:39

                                                                                                Krasně udělane video jen tak dal, samozhřejmně za 1

                                                                                                  NLFC - Profil | Ne 19.12.2010 14:13:59

                                                                                                  vydrab >> Bez problemu.... A Ondro....pekne video!!

                                                                                                    Ng - Profil | Ne 19.12.2010 6:18:10

                                                                                                    Parádní jen víc takových videí z našich vod.

                                                                                                      Nvydrab - Profil | So 18.12.2010 16:34:49

                                                                                                      umíte chytat a dělat všechno jako je zavážet i bez echolotu???

                                                                                                        Nuni - Profil | So 18.12.2010 15:30:02

                                                                                                        není co dodat, za 1

                                                                                                          NStepa23 - Profil | So 18.12.2010 14:46:07

                                                                                                          Pěkně! za 1.

                                                                                                            Nores - Profil | So 18.12.2010 10:28:38

                                                                                                            natocite i nejake dirkove videjko

                                                                                                              NPetr 82 - Profil | So 18.12.2010 0:48:34

                                                                                                              krasna ryba

                                                                                                                NVL.K. - Profil | Pá 17.12.2010 19:42:09

                                                                                                                fejda >> čus, stejně jezdíš jen na lodi :o))) tak nemusíš mí strach o místo na břehu, jen se musíš naučit kličkovat mezi bojkama,protože ne všichni chytaj takhle u břehu. Někteří se drží hesla, čím dál tím lépe:o))

                                                                                                                  Nfejda - Profil | Pá 17.12.2010 19:30:09

                                                                                                                  sumec je pěkný, ale já si nemam pak kam sednout, je to dobrá reklama na labe!

                                                                                                                    Nilla - Profil | Pá 17.12.2010 17:18:18

                                                                                                                    Opravdu moc pěkný sumec jak se patří.

                                                                                                                      NDušín-Nixon - Profil | Pá 17.12.2010 13:59:52

                                                                                                                      Hodně dobré!!! Palec nahoru.

                                                                                                                        Nkamil99 - Profil | Čt 16.12.2010 20:03:29

                                                                                                                        palec nahoru samozdřejme

                                                                                                                          NSihanuk - Profil | Čt 16.12.2010 18:00:07

                                                                                                                          Nemám co dodat holt ,kdo umí tem umí. Krása. Za 1

                                                                                                                            Nkendy.dom - Profil | Čt 16.12.2010 17:40:37

                                                                                                                            peknej sumik a super video

                                                                                                                              NLukas89 - Profil | Čt 16.12.2010 17:36:50

                                                                                                                              amateur >> Ahoj, H používám jenom na ukotvení, aby se provaz neodmotával, tak smyčka, k tomu připevňuju doma dělanou bojku, extruďák 4cm deska, z toho cca 25*25 omotaný lepící páskou aby to nebyl jenom neopracovanej poliš, k tomu trhačku v podstatě, ten extruďák je jakoby postavený a tim pádem je mnohem větší plocha proti, větší odpor při záběru nebo záseku - utrhnutí..

                                                                                                                                Ntomik66 - Profil | Čt 16.12.2010 16:58:46

                                                                                                                                krásne video a jestě krásnější ryba

                                                                                                                                  Nretrívr - Profil | Čt 16.12.2010 8:37:27

                                                                                                                                  Martin M. - >> Moc se mi to líbilo.Přišlo mi to zcela přirozené v klidu.

                                                                                                                                    Nčakin - Profil | Čt 16.12.2010 8:25:55

                                                                                                                                    Přemas >> CarpHouser - 16.12.2010 6:43:14 >> tak tak :-)))