Chytáme kapry feederem

Diskuse k rybářskému videu Chytáme kapry feederem

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 1.2.2010

NPeteros - Profil | Út 2.2.2010 21:00:16

Pěkné video. Nějaké metry neřeším. Rád se na takové video podívám, hlavně v takové zimě. Myslím si ,že pan Tychler chytá dost dlouho na to aby uměl nahazovat tam kam chce a k nějakému dokazování délky a přesnosti svých náhozů není důvod.

    NMartin M. - Profil | Út 2.2.2010 19:33:00

    Byl jsem po dlouhe dobe v Praze v hospode a plzen tam stala 50 Kc. Hospoda byla narvana a pivo pred sebou meli vsichni. Asi kazdy si kazdy udela predstavu, kolik piv se da za 3h vypit a jestli z toho ma podobne silny zazitek jako z chytani ryb. Cekam argumenty, ze se nekdo umi opit i levneji.

      Npošvatka - Profil | Út 2.2.2010 18:19:28

      Podle těch sáčků a plechovek ,myslím tím krmení a červy to muselo stát minimálně 500-600 kč a to za dvě a půl hodiny chytání si většina z nás nemůže dovolit.Já je nachytám na takový vodě taky ,za 100kč.Na plavačku.

        Nsplavek - Profil | Út 2.2.2010 18:08:45

        Tohle video mě utvrdilo v přesvědčení,že pan Tychler mě osobně už nemá co nového přínést.Kromě přehlídky krmení jeho sponzora.

          NTony-123 - Profil | Út 2.2.2010 16:28:53

          Ahojte,docela pekne video.Sice nic noveho,pro toho kdo uz nejaky cas s feedrem chyta,ale v tomto zimnim case urcite potesilo.tony

            NMojo - Profil | Út 2.2.2010 11:35:39

            Venca888 >> s tím souhlasim. kdyby to bylo naopak, tak by asi nikdo nekrmil:) je ale dobrý zkoušet jiný postupy, než jaký dělaj ostatní. Při lovu násaďáku je to úplně jedno, ale jinak jsem poučenej, že experimenty stojí za to.

              NTAV - Profil | Út 2.2.2010 10:51:55

              tomashr >> To máš pravdu, že partikl lze pořídit určitě levněji :-))

                NVenca888 - Profil | Út 2.2.2010 10:24:07

                Mojo >> já netvrdim, že vždycky chytíš jenom když zavnadíš ani to, že ten kdo vnadí chytí vždycky víc než ten kdo nevnadí. Ale v obecný rovině na standardnim rybniku je to nepochybně podpora, která ve většině případů pomůže.

                  NVAlos - Profil | Út 2.2.2010 9:53:49

                  nemyslím, že to bylo špatné video. Byl to byl to pokus o chycení větších kaprů, ale přisli "jenom" násaďáci - to je prostě život. Docela mě pobavila diskuze, je zajímavé, kolik lidí tu z obýváku tvrdí, že by tam nachytali líp:-)

                    Nhenry7 - Profil | Út 2.2.2010 9:53:04

                    treba se mu jenom ten prvni hod raketou nepovedl.pri druhym nahozu to vypadalo ze se do toho vic oprel.

                      NAndrew - Profil | Út 2.2.2010 9:48:58

                      Já mám za to, že první nához raketou byl cca 50 metrů, viz můj první zápis Po 1.2.2010 10:53:56.
                      Vzdálenosti přeci nejde měřit pravítkem na monitoru! ;-)

                        Ndandyska - Profil | Út 2.2.2010 9:39:16

                        ze vraj "mam nahozeno za hranici 60m." ha.ha.ha ,dobre ze nepovedal 160m

                          Ndarkklobouk - Profil | Út 2.2.2010 9:37:11

                          dandyska >> ty kecy mozna byly k nicemu ale takhle pres zimu si kazdej rad prohlidne tohle video me teda aspon krasne vyhecovalo abych uz sel co nejdriv na ryby :D

                            Ndandyska - Profil | Út 2.2.2010 9:34:17

                            Pan Tychler sa moze hanbyt za take video,to co tam ukazal dokaze moj desatrocny chlapec,kludne by som tam tych nasadakov nachytal viac na obycajny kukuricny srot a neni potreba je tzv.specialnich zmesi,inak si vsimnite ze aj jednoduche vaci ked ukazuje on nazyva specialne,on je asi cely specialny,a tie jeho bludy "mam nahozeno za hranici 60m",to si mysli ze navstevnici mrku su 5 rocne deti,to kludne mohol povedat ze ma nahodene za hranicu 100m,ked tam neukazal ani jedno nahodenie feederom,taky M.Matak ma videa zaujimavejsie,s peknejsimi ulovkami,a pritom nema take mudrlantske reci ako "speciálni p.Tychler"

                              NMojo - Profil | Út 2.2.2010 8:45:17

                              Venca888 >> To není pravda a sám jsem si to vyzkoušel u nás v Netolicích na Mnichu, což je dost obsazenej revír ( kdo tam byl tak to ví ) a je tam třicet rybářů běžně. Loni na jaře jsem tam vyrazil, i když tam právě kvůli vysokému tlaku moc nechodím. Musel jsem obejít celý rybník, než jsem kapry našel, a byl jsem nakonec jedinej, co něco chytil. Nakonec jsem ani nekrmil´a to tam toho všichni ládujou kila. Podle mě krmení může ryby stáhnout, ale v některých případech to neplatí, zejména, když jsou ryby stažený v jednom místě. ( Například - chytáš pod jezem a ryby jsou v tišině - nebo naopak ) - za určitých okolností se to může stát, a pokud to tam je, ryby nepřesvědčí o návštěvě tvýho místa žádný krmení. Musí se pěkně hledat.

                                NLAKTOS - Profil | Út 2.2.2010 8:11:30

                                je to pekny ale chytal kousek wod brehu a sami nasadaky. mel to spis ukazat nekde na rece pac tam je to trosku slozitejsi, na tydlety nasadaky staci trosku nakyho krm. zrasa a parenka( investice max 100kc) a da se jich nachytat fakt ranec. nejwic jich mam neco kolem 30ti za 2 hodky. na 2 pruty se to nedalo stihat pac clovek nema 4 ruce:)
                                peace

                                  Ntomashr - Profil | Út 2.2.2010 7:59:46

                                  TAV >> Je to třeba posuzovat konkrétně... Mě třeba nijak nepopuzuje ten Dynamite Bait method mix - to cenově nijak extra nevybočuje a občas je to na místě, to samé použité pelety.
                                  Čeká mě teď nákup nějakého krmení na sezónu a musím říct, že docela vážně uvažuji o tom, že si svou "standardní sestavu" krmení doplním právě o tuto značku, není to zas až tak drahé.

                                  Na druhé straně ale musím říct, že ten partikl v plechovce mi přijde cenově jako totální nesmysl a jeho použití je podle mě nezdůvodnitelné :-(

                                    Njany10 - Profil | Út 2.2.2010 5:59:05

                                    Neviem preco nadavate... v dnesnej dobe si besz kvalitneho a dobre pripraveneho krmiva ani neprdnete a Dynamite Baits patri medzi elitu... ani neviete kolko stoji natocenie takeho videa a nieste spokojni s nicim... ok suhlasim kritiku treba ale kvoli tomu odsudzovat video.... urcite nie... je jedno ci je v tom propagacia ci nie...

                                      NTAV - Profil | Út 2.2.2010 1:28:45

                                      Indiana >> Když už, tak Dynamite Baits. Podle mě patří tato firma rozhodně k užší špičce. A když už něco propagovat, tak kvalitní výrobky. Jinak, co se týče bodu 3, tak se Milana musím zastat. Jenom tady na MRKu byl v jeho podání k vidění lov jeseterů, ostroretek, podouství i parem. Když občas koukneš na jeho články, tak se zaměřuje skoro na všechny druhy ryb (včetně dravců) a jejich lov feederem. Toto video bylo zaměřeno na kapry - tudíž loví kapry.

                                        NIndiana - Profil | Út 2.2.2010 0:57:16

                                        Adt. 1 Jsme rybáři a tak všichni máme zkreslené myšlení ohleně velikostí, ale ten první nához raketou nebyl 60 m ani omylem (jiný tam ani nebyl).
                                        Adt. 2 Chytat násaďáky dokáže většina rybářů i bez Dynamit Baits.
                                        Adt. 3 Nejopatrnější ryba ve vodě je kapr násaďák, protože jiné pan Tychler nechytal (pochopitelně daleko od břehu).
                                        Adt. 4 A teď mě klidně kamenujte - tohle je další video z kategorie nikloidních propagandistických filmů (Goebbels by záviděl) - Propagace, propagace a možná Vás to překvapí propagace.
                                        Přeji příjemný lov.