Njocker - Profil | Čt 5.11.2009 18:41:05
Je to hruza. Ten 20cm cejn je sotva nastrazni. Kapry beru tak od 40 az do 60cm. Podberak pouziu pri kazde chycene rybe.
Je to sileny jak se nekteri rybari u vody chovaji.
Uprime me to sere.
Petruv zdar.
NMira_B - Profil | Po 15.6.2009 21:08:30
:( Ach jo, Přesná ukázka toho, čeho jsou někteří "rybáři" schopní. Říkám to pořád, a něco na tom asi bude, ZA MASAŘINU NEKOMPROMISNĚ BRÁT POVOLENKY!
NCormac - Profil | Út 12.5.2009 22:40:28
Děsný, že je vůbec něco takovýho možný. Zajímalo by mě, jestli někdo z vás nenarazil na nějakou statistiku, která by se týkala věku těchto "masařů" Osobně je nazývam hrubšími výrazi, bordel u vody nesnáším... Ta statistika by mě zajímala proto, jestli lze doufat, že mladší ročníky jsou v tomto lepší a tudíž se blýská na lepší časy. Ovšem vycházím z toho, že jsem se k rybařině dostal z lásky k přírodě a můj vzor nebyl otec plnící si mrazák, protože, tak to dělal už jeho děda...
Nja.pes - Profil | St 25.2.2009 20:12:11
Bohužel i já jsem byl už několikrát svědkem nečeho podobného. Nedokázal jsem udělat vůbec nic. Možná proto, že si myslím, že by se stejně nic nestalo. Toto vyřeší pouze nové zákony a velmi tvrdé postihy.
Nfachman - Profil | Út 24.2.2009 19:56:58
Chlapi a co teda proste tem masarum co berou vsecko u vody proste rict a dat najevo ze takhle ne! A PUST TO ZPATKY! :-) Par takovych upozorneni a ovzdusi by se pročistilo.
NMiki - Profil | Út 24.2.2009 18:24:39
Dědek >> Díky!
NDědek - Profil | Út 24.2.2009 9:55:14
Miki
OK. Nejdůležitější je to, že jsme se nakonec domluvili a pochopili jako normální a slušní lidé. Petrův zdar. :-)
NMiki - Profil | Po 23.2.2009 17:37:18
Dědek >> Musím to vzít opravdu zpátky. Podíval jsem se na tvůj odkaz a skutečně jsi jen zkopíroval něco, co jsi sám nenapsal. Uznávám to, byl jsem opravdu "kapičku magor" a měl mjsem rudo před očima. Ber to jako takovou obranou reakci, kterou jsem-jak už naznačil MM-špatně pochopil.
TÍMTO SE TI JEŠTĚ JEDNOU OMLOUVÁM!
NCepelak - Profil | Po 23.2.2009 17:11:10
A nakonec, ještě se tu pár lidí z něčeho obviňovalo, že ten druhý jen mluví a nic s tím neudělá atd., a vidíte to, nakonec to vypadá, že jediný, kdo s tím měl snahu něco dělat, byl jedině sám autor článku (i když bohužel neúspěšně)... Mám teď namysli takovou tu rozumnou snahu, takové to nakopávání do prdelí a podobné tělesné tresty eventuálně pácháné na potenciálním provinilci přímo u vody, tak to si někteří pánové nechte laskavě někam jinam. Zaprvé ať je to dobré nebo špatné tak na to nemáte žádné právo (i když někdy mám sto chutí to sám udělat, přiznávám, ale nedělám to), a za druhé je to naprosto k ničemu... A že z toho bude mít někdo aspoň sám pro sebe dobrý pocit? - to je fajn, ale ten váš dobrý pocit věci taky nepomůže, jen ze sebe uděláte blbce.. A bude to všechno zbytečné.. To už je podle mě lepší nedělat nic, ze sebe vola. V tomto případě je to sice velice smutné, ale NEMÁ SMYSL BOJOVAT S VĚTRNÝMY MLÝNY..
NCepelak - Profil | Po 23.2.2009 16:59:28
Podle mého názoru velmi pěkný, pravdivý a kvalitní článek, který dobře vystihuje situaci na našich vodách, a to jak naMP, tak na P. Samozřejmě pokud člověk správně pochopí myšlenku autora a nezačne tu někdo slovíčkařit a blábolit něco jako "proč kapr ne a pstruh ano" atd. atd. atd. Popřípadě se tu za to začít naprosto nesmyslně napadat a urážet - nechci se v žádném případě někoho dotknout, tzn. nemyslím tím nic na nikoho konkrétně, ale ono je hrozně lehké ptát se někoho co s tím udělal, nebo tady v téhle dle mého názoru velice choulostivé věci někoho moralizovat. A jen by mě zajímalo, kolik z těch, kteří tady napsali něco jako: "ten a ten je prase, ten je zase masař, ten je zase....", kolik z nich to "morálno", které tady tak prosazují a jiné proto napadají, eventuálně jinak moralizují, tak kolik z nich se opravdu tak u té vody chová?? Vsadil bych krk na to, že aspoň někdo, kdo na tento článek reagoval, a moralizovaL ty masaře, tak že je masař sám... Ono to tak často bývá, že ten nejvetší masař se na venek tváří jako "vynálezce a vymyslitel CaR"...
Nstryček - Profil | Ne 22.2.2009 11:10:15
hank >> Tak tak kontrola mi nevadí nemám se čeho bát ale bohužel se nebojí ani ten co má proč.U nás mu nic prakticky nehrozí.
Nhank - Profil | Ne 22.2.2009 11:02:06
stryček: presne tak rs potkam jednou za uherak(jednou za 6 roku). kontrola probehla v poho ikydyz to byl mezi pce rybari znami zberatel povolenek.
Nstryček - Profil | Ne 22.2.2009 10:10:28
fachman >> Moje řeč RS opravdu nechodí několik obřích zátahů po zahájení dravců nemá smysl.Mluvím tedy za revíry ve VČ nerad bych se dotknul někoho kdo k tomu přistupuje zodpovědně.Za 4 roky 0 kontrol u vody jsem furt.
NMiki - Profil | Ne 22.2.2009 10:08:15
Martin M. >> O.K, beru to. Jen mě mrzí, že zde na MRKu se objevují pořád dokola lidi, kteří prostě nedokážou říct: "jo, máš pravdu"--kdepak, oni pořád musí vymýšlet nějáké skuliny v čemkoliv a psát podobné hovadiny o kaprech jako jatečních rybách atd. Já kdybych věděl, co zde budu prožívat za debaty s ignoranty, tak to snad ani budu publikovat. A to jsem měl jen jedinej úmysl, který zněl : zamyslet se nad stavem našich vod. Pořád čekám, že mě někdo řekne něco víc, co bych měl ještě udělat, ale zatím jen samé plky a hovadiny. Naštěstí ignoranti jsou v menšině a chodí docela dost mejlů od lidí, kteří článek pochopili a kterým se líbý--naštěští, protože kdyby tomu bylo naopak, asi bych přestal rybařit a začal chovat včely.
NMiki - Profil | Ne 22.2.2009 10:03:08
Dědek >> Pokud budu reagovat na něco v přízpěvcích o "MÉM ČLÁNKU" !!! Budu si reagovat jak budu chtít. Jestli tě článek na tolik iriroval, že to nemůžeš přežít, vykašli se na to a k "MÉMU ČLÁNKU" SE UŽ NEVYJADŘUJ, PONĚVADŽ JÁ O TO NESTOJÍM A NIKDO TĚ K TOMU NENUTÍ!
To je vše a končím definitivně debatu s tebou.
NDědek - Profil | So 21.2.2009 23:34:49
Martin.M
Martine děkuji, byl jsi rychlejší :-).
NDědek - Profil | So 21.2.2009 23:30:11
Miki
Tedy nekamaráde. Nevím odkud a od koho jsi co kopíroval, ale já jsem ti tady zkopíroval příspěvek můj, a to opravdu zkopíroval a celý! Jestli máš červenou mlhu před očima, tak se snaž skrz ní prohlédnout a podívej se na první řádek mnou zkopírované, mé odpovědi a jako poslední slovo na prvním řádku je za pomlčkou slovo NAPSAL!!! Tedy ( pro ty kteří nerozumějí českému jazyku, nebo neumí číst to znamená), že něco napsal richi69.
Pod kopií toho textu, jsem odpovídal pouze richimu a ne tobě a to ani žádnou otázkou a už vůbec jsem ( a to ani negativně ) nereagoval na tvůj článek. A teď se pokus si sám odpovědět na to ( když přistoupím na tvůj slovník a styl ), kdo je z nás dvou "kapičku magor!"
Kopie:
richi69 - ® Út 17.2.2009 18:56:41 - napsal
miki-je to hruza co tu pišeš, ale ptám se, co jsi proti tomu udělal, aby se toto nedělo.Nebo jako většina z nás, z vás, jen nadáváme a nic proti tomuto svinstvu neuděláme!!?? Mr.Stick jste pěkný masařský prase.
Miki
Máš pravdu. Je úplně zbytečné, aby my dva jsem se o něčem bavili... !
A už tady prosím tě nereaguj. Nemyslím si, že ty naše plky tady někoho zajímají.
Máš li přesto touhu mě opět něčím obšťasnit, použij email. Můj najdeš v kartě.
NMartin M. - Profil | So 21.2.2009 23:28:02
Miki >> to bude nedorozumneni, Dedek jen trochu neprehledne citoval richi69 (okopiroval cely jeho zapis a pak na nej reagoval).
Nfachman - Profil | So 21.2.2009 23:18:38
Velmi pekna diskuse.Se vsim vsudy.A zajimave je, ze nekteri rybari,ktere u vody potkam, a vubec je neznam, se jeste sami od sebe chlubi,ze vcera to bralo, tak si odnesli 3, nebo 4 kapriky.Vlastne se chlubi tim,ze porusuji rybarsky rad.Berou to jako normalni,vsichni prece porusuji.Ja si taky rybu vezmu,od toho tam chodim,ale miminka neberu,a kdyz chytnu 2 tak mi to staci na mesic.Nechodim je prodavat.Bohuzel slusny rybar radsi sedne nekde kde je klid,nez by se kolikrat dival na to co se u vody deje.A nebo si schvalne sednout mezi ne a pekne jim to vytknout.TY UZ MAS 2 TAK BEZ DOMU.MAS DNESKA ODCHYTANO.No nevim,tohle by asi bylo pro silne natury.Rybarska straz by mela vice chodit.Ale asi nejsou lidi.A tak si po vysazeni kazdy bere co nejvic,a pak,kdyz je vychytano tak se zase krici,ze v te vode nic neni a ze se o to ryb svaz nestara.A ti co si toho odnesli nejvic,taky nejvic krici.No bohuzel,co s tim udelas.
NMiki - Profil | So 21.2.2009 10:18:53
Dědek >> Ty ses mě na nic neptal?? Jeden znás je asi kapičku magor! Já sem zkopíruju tvou otázku: miki-je to hruza co tu pišeš, ale ptám se, co jsi proti tomu udělal, aby se toto nedělo----jestli tohle není otázka, a ty to nedokážeš uznat, tak je asi zbytečné se o něčem bavit. A ještě jedna věc, nenazývej mě svým kamarádem--díky!
NDědek - Profil | Pá 20.2.2009 21:56:18
richi69
Na to snad ani nemá cenu reagovat. Hulvát prostě zůstane hulvátem za každou cenu.
Miki
Já jsem se tě kamaráde ale na nic neptal a ani jsem na tvůj článek nijak nereagoval. Pokus se ještě jednou a v klidu přečíst co jsem psal a myslím, že mi dáš za pravdu :-).
Npasty19 - Profil | Pá 20.2.2009 20:07:52
Miki >> Velice pěkně vysvětleno..
Nuni - Profil | Pá 20.2.2009 18:03:26
Miki >> velmi výstižně napsáno , já osobně jsem loni už po hájení na ryby ani nechodil protože co tam se děje ////// já mám osobně taky rád klid na rybách, takže to celé nějak tomuto podřizuji
Nstryček - Profil | Pá 20.2.2009 16:39:51
Miki >> Pocem dědku to si pěkně napsal :-))
NMiki - Profil | Pá 20.2.2009 16:36:43
Zdravím všechny, kteří se vyjádřili k mému článku. Odpovím na pár konkrétních dotazů.
Richi69 + Dědek: ptáte se, co jsem proti tomu udělal?? Odpovídám:" kdysi jsem pracoval pro redakci Sportovní rybář, kde ten samý článek vyšel asi před 6-7 lety. Byl jsem pro to, aby se např. na určité části řeky udělali místa, kde by bylo možno chytat systémem "chyť a pusť". Netýká se to samozřejmě jen míst s kaprama, ale hlavně míst s dravcema (pstruh, štika,candát nebo parma atp.) Nikdy jsem ale nebyl vyslyšen a po dalším asi půl roku agitace (i tady na MRKu), kdy jsem byl skoro prohlášen za blázna jsem toho nechal--co víc mám ještě udělat?? A co by jste v mém případě dělali Vy??? Inspirujte mě a vlastně nás všechny!!!!
GEORGINO: je mě fakt dost líto, že jsi nic nepochopil. Není to mrzutost s tím, že si nemám kam sednout, myšlenka je jiná a ty jsi to evidentně nepochopil. nejedná se o kapry a trumany!!!!!!-jedná se o ryby všeobecně a o přírodu kolem. když si někdo vezme jednoho kapra po nasazení, nevidím problém. Když nějákej dobytek zmasí kaprů devět za den, je to prasečina a to i tehdy, je-li kapr "jateční ryba". Pokud tohle nedokážeš pochopit, tak sorry.
TOM K78: Nevidím důvod, proč bych neměl najít alespoň trošku pravdy v tom, co jsi napsal. Každopádně jsi ale stejně jako Georgino nepochopil smysl a podstatu věci. Možná by bylo lepší méně psát a více přemýšlet.
NIC VE ZLÉM PÁNOVÉ, NEMÍNÍM SE ZDE HÁDAT A DOHADOVAT O JASNÝCH VĚCECH O KTERÉ NÁM VŠEM JDE A TO "ROZUMNÁ CHYTAČKA S OBČASNOU RYBOU-BYŤ TŘEBA I NA PEKÁČI. pOKUD ALE NĚKDO SOUHLASÍ S MASAŘINOU A DRANCOVÁNÍM, NEMÁM K TOMU CO DODAT. oNO SE LEHCE PÍŠE: " BUDEME SE SLUŠNĚ CHOVAT JEN K PSTRUHŮM A PARMÁM A KAPRY BUDEM VYBÍJET, PROTOŽE JSOU K TOMU URČENI" pTÁM SE ALE, KDE JE TA HRANICE A PTÁM SE ZNOVU:"PROČ SE NECHOVAT SLUŠNĚ NE JEN K PSTRUHŮM A PARMÁM, ALE KE VŠEM RYBÁM A HLAVNĚ, PÁNOVÉ, SAMI K SOBĚ!!
Nftipalek - Profil | Čt 19.2.2009 17:58:31
Smutné, ale pravdivé...hodně pravdivé...
NZolesMRK - Profil | St 18.2.2009 22:47:34
mio >> Uz jsem se omluvil vcera ale udelam to i dnes. Nejspis si ze Slovenska a to ja taky. Zrovna od tam mam dost neblahe vzpominky(okoli Komarna) kde jsem svedkem toho ze co ma vice jak 10cm automaticky putuje do vezirku a jestli to nesni nekdo z rodiny tak to hodi aspon husam nebo svinim, nevim ktere zvire to zere, ale tak to tam proste chodi. A pak si jen stezujou ze tam nejsou ryby. A ze ve Váhu jich bejvalo mraky, no a dnes je to hruza. A o tom verejnim podsekavani co se tam deje ani nemluvim. Jo taky si za rok odnesu od vody par candatu a kapru ale abych si vzal vse co ma miru to teda ne a hlavne me rozhorcili ty vyroky ze 30cm kapr je taky dobrej atd.
NLee-Haney - Profil | St 18.2.2009 17:29:06
TomK78 >> Promiň nechci být nezdvořilý, ale umíš číst?Moje reakce je na tvůj příspěvek TomK78 - ® St 18.2.2009 13:16:48 . Píšu v mojem příspěvku že se tady mají vyjadřovat jen kapraři?Myslím že ne.Reaoval jsem na tvoji poslední větu kde ty píšeš že nechápeš proč se tu lidi pozastavují nad kaprem kterého je všude jak sra.ek , že bys to chápal jen i pstruhů a lipanů.Načež jsem ti napsal že tohle je článek mířený na mimopstruhový revír tak se tady těžko bude někdo zastávat pstruhů když to s tím nemá nic společného.Dašlí věc byla ta že článek není jen o masení které pokud jsi dobře četl s řádem bylo těžko slučitelné, ale i o bordelu který tam zmínění rybáři vytvořili.
Nejsem člověk co někomu vnucuje svůj postoj k pouštění ryb, ale myslím si že lidem se nelíbilo porušování řádu a asi taky ten komentář zmíněného důchodce.Každý víme jaký panuje masakr po vysazení na vodách a bylo by zbytečné psát články na každý z nich.Jde jen o to že pisatel zde popsal rozdíl jak si pamatoval řeku a to co zažil nyní.A jenom , proto že se jedná o kapra se máme nad článkem pousmát?Tady totiž vůbec nejde o to jaké to byly ryby,ale o to chování rybářů jako celku....
Nstryček - Profil | St 18.2.2009 16:57:29
jepice >> Dáváš 20 let? To já sem si říkal před 20-ti lety taky a je to čím dál stejný
Njepice - Profil | St 18.2.2009 16:55:01
Jo, realita, ten článek se mi díky tomu líbí. Přesně vystihuje drtivou většinu našich vod po nasazení kapra. Sice i mezi mladšími se najdou podobní masaři, ale u těch starších je to stokrát horší. Dávám tomu tak 20 let, až většina podobných masařů umře a na jejich místo se dostanou ti, co nevidí pod rybou jen maso.
Nstryček - Profil | St 18.2.2009 16:07:05
Já myslím že nám jde o to aby se u vody nedělo to co se tam děje a že se tady budete urážet tak to tomu asi nepomůže.Ke slušnýmu článku tahle diskuse nepatří to se na mě nezlobte.
Nrichi69 - Profil | St 18.2.2009 16:04:24
Dědek >> nemachrujte tady,s tim mr.stick mate poměr?!
NTomK78 - Profil | St 18.2.2009 15:46:45
Lee-Haney >> Nepochopil jsem Tvou reakci. Takže podle Tebe jsem naprostý ignorant a místo vyjádření názoru mám mlčet? Takže k tomu článku se můžu vyjádřit, jen když budu "kaprař"? Si děláš legraci, ne?
Problematika ČR je naprosto jednoduchá. Drtivá většina, co se sadí, je kapr, tuna kaprů, náklaďák kaprů, kapr kde se podíváš... Budu osobně rád za jákékoli jiné ryby ve vodě, než kapra. Tuto ekologickou časovanou bombu půjdu řešit, až zase led povolí. Tím, jak to zas zamrzlo, jsem jich letos zatím odnes málo... :-)
NLee-Haney - Profil | St 18.2.2009 14:35:01
TomK78 >> No, ale mě na článku nevadí zmasení kaprů, ale ten bordel co tam byl a ty auta až u fleků to je hnus.I když jsem lovec kaprů tak jsem taky rád když se určitá část násady rychle vymáslí, protože to mi zaručí že určitý druh ,, rybářů'' táhne do prdele, protože kdyby si měli kapra vysedět to radši zůstanou doma.
Další věc e taková že pokud jsi dobře četl tak si tam rybáři brali víc ryb než je v souladu s řádem a obhajovat to jen tím že kapr je nepůvodní je ubohé z prostého důvodu.Dotyční co nejsou schopni dodržovat řád s kaprem budou těžko dodržovat řád s jinou rybou, když jiné ryby mají o dost kvalitnější maso....V tom zas nechápu já tebe, že se neumíš na věc podívat z více úhlů.Tady nejde o druh, ale o princip.
K poslední větě co jsi napsal je zbytečné se vyjadřovat, proč se mají lidé co chytají na mimopstruhových vodách zastávat ryb s kterýma nemají nic společného?To je snad věc pstruhařů ne?Pstruhaře taky asi moc nebude zajímat že támhle na mimopstruhovém revíru jsou vymasené štiky když na pstruhovém potoce je to škodná....Nedokážu si představit jak by se člověk co chytá jiné ryby než salmoidy a tudíž bude těžko znát problematiku pstruhových vod měl srát do něčeho o čem ví prd.Já třeba taky nevím jaká by měla být vyvážená obsádka dravých ryb na revíru, kolik pstruhů by mělo být v daném potoce a navíc ani neznám dotyčný revír tak se nebudu u těchto krásných ryb montovat do něčeho čemu nerozumím....
NDědek - Profil | St 18.2.2009 14:05:20
richi69 - ® Út 17.2.2009 18:56:41 - napsal
miki-je to hruza co tu pišeš, ale ptám se, co jsi proti tomu udělal, aby se toto nedělo.Nebo jako většina z nás, z vás, jen nadáváme a nic proti tomuto svinstvu neuděláme!!?? Mr.Stick jste pěkný masařský prase.
richi69 mladý muži, máte štěstí, že nejste někde po ruce. Za to co jste napsal na Mr.Sticka bych vám dal s rozkoší řádný, dobře sedící pohlavek. Než začnete být na někoho sprostý, pokuste se o něm dříve něco zjistit, děkuji.
Mr.Stick. Tvá reakce je hodna starého MRKmena. :-)
NVenca888 - Profil | St 18.2.2009 13:35:10
TomK78 >> Ale tak to přece neni o dodržování nebo nedodržování řádu. (ačkoliv vzít si tři kapry to asi taky nebude uplně čistý). Je to o nějakym přístupu lidí, který choděj k vodě jenom kvůli tomu, aby mohli narvat mrazák rybama. Morálku člověka neřešej jenom zákony ale i zdravej rozum - pokud někoho slušně pozdravíš a on tě pošle do pr*ele, tak žádnej zákon neporušil, ale budeš si o něm myslet, že je to primitiv a idiot... no a to samý si myslim o lidech popsanejch v tomhle článku já...
A ještě jedna noticka - pokud si myslíš, že takovýhle lidi masej jenom právě vysazený kapry, tak jsi na omylu. Těm je to jedno - to samý udělaj i s candátem nebo zrovna s tim potočákem či lipanem. Jen to neni tak do očí bijící, protože jich neni tolik na jednom místě v jednu chvíli...
NTomK78 - Profil | St 18.2.2009 13:16:48
Já myslím, že stará řeka je pořád stejná, jen tam autor původně chodil v jinou dobu (mimo nasazení).
Po pravdě nerozumím většině reakcí ve fóru. Tak se nasadili kapři a dědci je povraždí. Pokud je to v souladu s řádem, v čem je problém? Že si pak ty kapříky nemůžete zachytat a pouštět? Nebo že je voda po většinu roku prázdná? Nalijme si čistého vína pánové, ač to nebude chtít slyšet, ryba (a konkrétně kapr) je obnovitelný zdroj (je to jen otázka času a peněz..). A kdyby to byl kdovíjaký problém, je možno to přece regulovat. To že se regulace nedělá, může být také známkou toho, že to problém není....
Pokud se na to podívám z jiné stránky, tak po vyvraždění nepůvodních nasazených kaprů (a že jsou kaprů v českých vodách doslova tři prd...) odtáhnou dědci chytat jinam a u vody je aspoň klid... Kdyby je tam sadili pravidelně, tak klid u vody není. A kdyby se po vysazení hájili, tak si na té vodě vůbec nezachytám... a jatka se jen odloží.
Rozumněl bych tomu, kdybyste se třeba zastávali potočáků, lipanů a kdovíjakých ryb, které ubývají. Ale takový humbuk kvůli kaprovi a trumenovi fakt nechápu...
NZip1 - Profil | St 18.2.2009 12:12:56
C´lánek hodnotím jako velmi dobrý.Pravda je že kdo si chce vzít rybu at si ji vezme,ale podle mého s rozumem .Je jasný že rybář nebude chodit do marketu kupovat rybu. Jenže jsou mezi námi tací kteří
by vzali vše a pak řvou , že není co chytat .Tak at´se nad tím pozastaví.Tady u nás je jeden kreten co vše bere a hází to pak slepicím a kačenám tak není to idiot.Jenže co s ním? Asi nic starýho psa novejm kouskům nenaučíš.
NKnapík - Profil | St 18.2.2009 12:12:49
bohužel, realita je často taková, jakou ukazuje článek... :-((
jedině snad přestat hromadně nasazovat kapry, nebo je po nasazení alespoň 14dní hájit
Nmio - Profil | St 18.2.2009 11:36:27
ZolesMRK >> p.s. zájdi si na bytúnok pozrieť na porážku a prejde Ťa chuť aj na tú šunku
Nmio - Profil | St 18.2.2009 11:28:23
skôr by som sa zamyslel nad neporiadkom na brehu a vo vode,možno kolegovia od starej rieky robili neborákom kapríkom službu. nie všetko je ryby púšťať ale sa aj postarať aby tam kde žijú to nevyzeralo ako na skladke,a možno by tie rybyčky prišli nato že tá kukurička sa nevysypala z tej hrdzavej plechovky ktorá je na zlome
Nmio - Profil | St 18.2.2009 11:15:08
ZolesMRK >> radšej sadni na bycikel, kusni do šunky a zamysli sa nad svojími výrokmi,nieje kazdý masiar, ale ak niekomu chutia práve tie rybyktoré v obchode nekúpi prečo si ich s istou mierou nevziat ak neostanú zabudnuté na dne mrazničky,ja niesom masiar ale ani neodsudzujem ludí ktorý v kruhu svojej rodiny s istou dávkou loveckej hrdosti nejakú tú rybku "tu sa bojím vysloviť to nahlas" zjedia.
Npasty19 - Profil | St 18.2.2009 10:10:15
Mojo >> jasně, právě proto jsem psal většina:-) Věřím tomu, že se najdou i takoví, ale je jich určitě méně....
Venca888....Mně taky chutnají,napsal jsi to dobře, ne za každou cenu. Ale opravdu mě vytáčí názor, že když chceš rybu, tak si ji máš koupit, to jsem už tady taky párkrát zaznamenal. Tak já jsem rybář a budu si kupovat rybu, větší blbost jsem ještě neslyšel.
NVenca888 - Profil | St 18.2.2009 8:58:10
pasty19 >> přesně tak. ryby mi chutnaj, rád vařim, tak si občas nějakou vezmu. Ale ne za každou cenu - musí k tomu bejt příležitost, chuť a správná ryba. Ne brát za každou cenu všechno, co má míru.
Nrichi69 - Profil | St 18.2.2009 8:14:59
JKL >> co na to rict,mate pravdu a peknou fajfku.
NMojo - Profil | St 18.2.2009 1:59:10
znám rybáře, který chytí vždycky...jsou to starý týpci, vždycky mi poradí a sami ryby nejí...
Npasty19 - Profil | Út 17.2.2009 23:12:15
A řeknu upřímně, že nemám rád ani jeden z názorů, buď vše sežrat nebo vše vždy pustit. Když se dělají věci s mírou tak je to dle mého nej řešení....
Npasty19 - Profil | Út 17.2.2009 23:05:38
JKL >> Přesně tak, je toho hodně. A proč je člověk, který si vezme kapra masař?? Většina dědků je stejná, prostě berou co můžou a stím už neudělá nikdo nic. Prostě to tak dělají třeba 50 let tak proč to měnit na stará kolena.... To je můj názor
NZolesMRK - Profil | Út 17.2.2009 22:53:49
Omlouvam se tem ktzerych se to netyka. Nechal sem se unest ale uz jsem si vsiml ze zde nejste sami masari. Proti nim asi nic nezmuzeme. Musi proste vymrit. Jo a omlouvam se za hrubky , nemam ceskou skolu. Lovu zdar.
NJKL - Profil | Út 17.2.2009 22:47:31
richi69 >> Podívej - když si pár janků odnese po vysazení kapry nelíbí se to skoro nikomu. No dobrá - ale pokud mají ryby míru a jejich množství odpovídá - proč konečně ne? Ale co si myslet o lovu 24 hodin a několik týdnů v kuse? Co si myslet o zavážení montáží, bójek a krmení tam kde je to zakázáno? Co si myslet o "leženích" všech těch "Týmů" s hlaholem do rána? A co o tom že na 14ti denní pobyt si nedokáže parta takových CaR a K70 vyznávajících milovníků přírody a relaxu vybudovat něco tak primitivního jako je latrína? Co si myslet o kolegovi který dokáže s woblerem nahazovat kolem imitací ostatních? Třeba feederařů nebo plavačkářů? Co si myslet o "pure" muškaři který usilovně prohamtává trliště a stanoviště kolem břehů? Co o rádoby rybáři který denně zasypává okolí bójky 25ti kily polotvrdé kukuřice? Co říct těm kteří sice pouští každého kapra - ale nemilosrdně zmasí každou kudlu a candátka? Co těm kteří si svoji horu vybavení musí autem dovézt až na břeh - a je jim jedno že jezdí lesem, po poli, po zahradách? Prostě je toho kolem nás dost co stojí za kritiku.
NGoba - Profil | Út 17.2.2009 22:47:19
Vypadá to jak Chrudimka.....to není voda na kapry, to je jako "berte si dědové..." když to tam nasypou :o))
taky nechápu proč tam nejsou parmy, ostroretky, tloušti, nosáci, ale jen ty "jateční ryby" pro Pana.Klacka :o))
NGeorgino - Profil | Út 17.2.2009 22:45:14
je smutné že si autor nemá kam sednout u své oblíbené vody, ale kapr patří na pekáč a truman do Ameriky, vidím to jasně
NZolesMRK - Profil | Út 17.2.2009 22:44:11
Jo ja taky nemam benzin zadarmo. A ze v Domazlicich toho moc nemame. Tudiz musim jezdit dost bdaleko abych si chytl treba tu parmu. Nastesti Vase hladove zaludky vsude nedohlednou. A ty fotky ktere sem vkladate - HANBA!!!!!!!!!!!!
NZolesMRK - Profil | Út 17.2.2009 22:41:25
Takze panove jen pro tenhle clanek jsem se zde zaregistroval abych vam mohl zdelit ze vy co to nechapete jdete do prd.... Ryby se maj chytat a ne zrat. Jestli nemate co jist tak si namisto povolenky kupte treba sunku. Nazdar vi ho.....
Ngrizzly72 - Profil | Út 17.2.2009 22:02:11
Mr.Stick >> to máš pravdu, povolenka se přeci musí vyplatit !
NMr.Stick - Profil | Út 17.2.2009 21:54:05
grizzly72 >> Mírové nenasazují, tak musí stačit ty 30ky, přece to nepustím, benzín není zadarmo.
Ngrizzly72 - Profil | Út 17.2.2009 21:51:12
Mr.Stick >> to si nemužeš chytit aspoň nějakýho mírovýho??? když už si ho chceš fotit ve vezírku ?????
Nrichi69 - Profil | Út 17.2.2009 21:31:51
Lee-Haney >>srab urcite nejsi,co zde pises,rek bych naopak,ale v dnesni dobe a s nasimi zakony.....co dotat?
Nrichi69 - Profil | Út 17.2.2009 21:12:14
stryček >> vadi,kdyz chytam,tak na veskere umele nastrahy(krome cervu a maso jim normalne)
NLee-Haney - Profil | Út 17.2.2009 21:11:48
richi69 >> Když mě nespasí tohle tak co mě má jako spasit?Mám dělat víc?Co si pod tím mám představit?Člověk se vždy chová tak jak byl vychován a já tu nejsem pro to , abych převychovával nevychované fracky a už vůbec ne pro to , abych převychovával staré chlapy.Ono říkat oko za oko , zub za zub je hrozně pěkné, ale chci si na rybách užít klidu a kdybyc se rval s každým co se mi nelíbí, popřípadě bonzoval tak skončím tak s kudlou v zádech....Asi jsem hold srab,ale já jsem nikde ramena nedělal.....