Záměrně nedokonalá kaprařina

Diskuse k rybářskému videu Záměrně nedokonalá kaprařina

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 19.9.2008
134 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nrybáříček - Profil | Čt 29.10.2015 15:55:46

Martin M. >> děkuji

    NMartin M. - Profil | Čt 29.10.2015 10:40:53

    rybáříček >> byly to pruty Byron Gray Mammoth 360cm 20-50g. Udaj v "lbs" nebyl uveden. Predpokladam, ze touhle dobou uz se neprodavaji.

      Nrybáříček - Profil | Čt 29.10.2015 10:35:33

      kolik lb mají ty pruty

        Njaa1959 - Profil | Ne 16.2.2014 9:08:31

        Tak jsem si myslel že vy fídraři nemusíte problém vyplivnutí nástrahy řešit. Máte přeci jemné špičky které zaznamenají i ten nejjemnější záběr.

          NMartin M. - Profil | So 15.2.2014 20:06:00

          goginek >> ted mam Korum accessory chair.

            Ngoginek - Profil | So 15.2.2014 19:59:23

            Martin M. >> Jo to jo ale já myslím co máte ted ??

              NMartin M. - Profil | So 15.2.2014 19:40:20

              goginek >> tohle video je vice jak 5 let stare a netusim, co to bylo za znacku, nic znameho.

                Ngoginek - Profil | So 15.2.2014 19:38:08

                Martin M. >> A mohl bych se vás ještě zeptat co to máte za křeslo ?

                  Ngoginek - Profil | So 15.2.2014 19:22:24

                  Jo děkuji

                    NMartin M. - Profil | So 15.2.2014 19:16:23

                    goginek >> ano a mame tu z nej i jedno video - tusim se jmenuje Feeder a vlasova montaz.

                      Ngoginek - Profil | So 15.2.2014 18:59:19

                      Martin M. >> Mohl bych se zeptat jestli ste tam zkoušel chytat i na feeder ?? A bralo to ??

                        Nplechova52 - Profil | Pá 23.8.2013 20:39:29

                        ahoj video uz jsem videl a dnes mi ten nevsedni zpusob vazani a vyber jineho hacku prinesl kapra 78cm a 8,5 (z normalnich montazi vse padalo) dekuji :D

                          NKrálRybář - Profil | Út 7.5.2013 23:30:23

                          Super video. 1! :)

                            NMartin M. - Profil | Čt 16.8.2012 13:29:46

                            Walkot >> ano ... kladna odpoved :-) Je to nejake korenene dynamite baits 15mm.

                              NWalkot - Profil | Čt 16.8.2012 12:49:53

                              Martin M. - >> Prosím tě , co to je za boillie . Chtěl bych ho zkusit viděl jsem toto boillie u hodně rybářů. Děkuji Martine za kladnou odpověd.

                                NWalkot - Profil | St 15.8.2012 23:05:12

                                A, prosím tě že ještě otravuji ted doopravdy na posled co jsi použil za boillie, moc by mě to zajímalo děkuji za odpověd Martine, at se ti daří .

                                  NMartin M. - Profil | So 11.8.2012 23:09:20

                                  Walkot >> mozna ho jeste nekde najdes, ale nedivil bych se, kdyby uz se neprodaval, je to pomerne stary prut. Video je taky uz 4 roky stare.

                                    NWalkot - Profil | So 11.8.2012 12:05:07

                                    Aha , díky Martine. chtěl bych si taky takový pořídit, ale nevím kde ho sehnat. Nevěděl bys prosím tě kdes ho koupil ? byl bych ti moc vděčný.


                                    S pozdravem Walkot

                                      NMartin M. - Profil | Po 6.8.2012 20:12:29

                                      Walkot >> Je to tridilny Byron Gray Mammoth 360cm 20-50g, uz jsem je prodal.

                                        NWalkot - Profil | Po 6.8.2012 20:01:01

                                        Ahoj, chtěl jsem se jenom zeptat na jaký prut chtáš Martine, moc by mě to zajímalo . Děkuji

                                          Npohodak - Profil | Pá 9.3.2012 17:57:13

                                          sveta pravda pokial nieco nefunguje treba nieco zmenit staci uplna banalita a uspech sa moze ale aj nemusi dostavit ale o tom rybacka predsa je a to je na nej krasne ze neexistuje 100percentny navod na uspech

                                            NAdamio - Profil | Pá 14.10.2011 13:07:19

                                            Moc pěkné video .. něco na tom bude.)

                                              Nweobler - Profil | Út 20.9.2011 19:00:46

                                              já znám chlapa kterej chytá kapry jedině s trojhákem

                                                Nkadlan - Profil | Pá 21.1.2011 17:50:19

                                                Tak jsem se také podíval na první dobré video.

                                                  NSOPTIK 52 - Profil | Pá 21.1.2011 17:25:34

                                                  Martin M. - >> ahoj,moc hezké.Jen potvrzení toho,že nic nikdy není to ,to pravé -ořechové.Jinak radějí opravdu používám vyhnuté háčky.Vím,je tam nebezpečí,že při polykání na to může hned kapr přijít,nějak mu to třeba může zavadit o hubu,ale podle mého je zase větší šance,že když už to nacucne,tak se toho jen tak nazbaví.

                                                    N: vydrák - Profil | Pá 21.1.2011 17:10:27

                                                    Dneska jsem trochu pátral v historii MRKU.
                                                    Toto je první MRK video a první reakce na toto video.Martin už před lety byl velmi charizmatický:-)))
                                                    Hodnotím velmi kladně.Petrův zdar


                                                    Levák Bob - ® Pá 19.9.2008 12:31:24
                                                    Moc pěkné video. Příšte bych poprosil něco s matchkou a anglánem. V zimě se budu dívat jak ti ťuká :-).

                                                      NMartin M. - Profil | St 15.9.2010 23:09:59

                                                      Karel M. >> ahoj, to uz nevim, neco mezi 0.28 az 0.33.

                                                        NKarel M. - Profil | So 4.9.2010 22:37:21

                                                        čau martine video pěkný chtěl bych se zepta jen na sílu vlasce který si použil díky:)

                                                          Nkulhyteam - Profil | Út 25.5.2010 13:48:36

                                                          Essekr : 60 sec. mam vyzkoušenou docela mi sedí . S mokrejma rukama už jsem se poučil ;-) a od té doby si dávam bacha vše utírám jak říkáš každopádně dík a at se ti taky daří ;-)

                                                            NEssekr - Profil | Ne 23.5.2010 8:28:56

                                                            kulhyteam >> Používám PVA šňůrky téměř při každém lovu kaprů.....
                                                            120sekundová je lepší na řeku nebo do hluboké vody,když chceš mít návnadu poblíž nástrahy.
                                                            dá se sehnat 10m za cca 90 kč.
                                                            60sekundová je taky dobrá.....ty 30 a 15 téměř nepoužívám,nemám pro ně využití...
                                                            Dej pozor ať nenavazuješ mokrýma rukama nebo na mokrý háček či k mokrému oluvu...vše si osuš....
                                                            Ať se daří...

                                                              NEssekr - Profil | Ne 23.5.2010 8:21:14

                                                              Kolikrát se mi stalo že po dlouhé době nástrahy ve vodě a stále nepřicházejícího záběru,mě přepadla nejistota jestli to není zamotané nebo jestli to mám dobře navázané či něco jiného,ale tak či tak se vždy zadařilo a´t jsem provedl sebemenší chybičky...
                                                              Můj názor je že každá montáž může mít úspěch...

                                                                Nanakonda - Profil | St 21.4.2010 16:56:15

                                                                kulhyteam >> Záleží na tom jaká a v jak teplé vodě.Obyčejně je to do několika minut nebo i do minuty.

                                                                  Nlevhan - Profil | St 21.4.2010 16:32:02

                                                                  clovek se ma porad co ucit

                                                                    Nlevhan - Profil | St 21.4.2010 16:29:40

                                                                    kulhyteam >> podle toho na kolik je minut

                                                                      Nkulhyteam - Profil | St 21.4.2010 16:20:59

                                                                      Čaute lidi, začínam s kaprařinou a chtel bych sem se zeptat nevíte prosimvás někdo po kolika minutách se rozpusti PVA šnurka diky moc video za 1 ;-)

                                                                        NBenny - Profil | Po 22.3.2010 15:30:34

                                                                        Nakolko som feeder a plavacka tak nemam kaprarske montaze a ked to slo na boile tak som len dal vacsi hacik a bojlu na taku gumicku co sa napichla na hacik. kaprari sa mi rehotali a potom uz nie ked videli, ze taham aj ja a uplne v pohode.
                                                                        Podla mna sa moc pretechnizujeme a zbytocne tak vela veci komplikujeme a nie je to len v rybarine, ale aj vo vsednom zivote

                                                                          NMonster Crab - Profil | Po 22.3.2010 15:26:47

                                                                          VYnikající video . Jen tak dál .

                                                                            Njurann - Profil | Pá 12.3.2010 15:54:17

                                                                            Něco na tom asi bude protože jsme jednou byli s kamrádem na rybách kdy se hodně dařilo měl asi patnáct záběru a měl na háčku smštovací hadičku a stěch z patnácti záběru se mu podařilo vytáhnout asi 3 ryby na břech jinak jsem mu všechny vypli nebo zásek do prázda....když to ja jsem měl tak nějak stejně a měl jsem ty stejné háčky akorát bez te smštovací hadičky a kapři se mi nevypínali...tak jsem mu dal svůj návazec a bolo po problémech.

                                                                              Nvandy - Profil | St 17.2.2010 19:05:04

                                                                              pravda že je feedrař, ale musíš uznat že mluví pravdu.Mám s tím zkušenosti

                                                                                NMajo86 - Profil | Pá 22.1.2010 23:07:32

                                                                                Asheran >> ale tak Martin je feedrar nechytaj ho za slovička ...

                                                                                  NTomča - Profil | Pá 22.1.2010 23:04:07

                                                                                  Jo,opět velice pěkné a překvapující video.Jen tak dál.

                                                                                    NAsheran - Profil | Po 30.11.2009 18:40:25

                                                                                    Nevim,co je na tý montáži,tak divnýho,úplně normální montáž s kaprařskym háčkem.

                                                                                      Nnunulka - Profil | Út 18.8.2009 13:01:57

                                                                                      výborně,souhlasím mě se to osvědčilo i na velký cejny 60/71 na kukuřici a lajdáckou montáž,taky občas použiju háček nad kterým můj kolega žasne.

                                                                                        NSaky - Profil | Pá 22.5.2009 8:50:52

                                                                                        Skvelý video Martine. Ono všechny od Tebe.
                                                                                        Jen je škoda, že alespoň někdo, někde neukáže jak se pořádně montáže dělaj. Pro začátečníka, jako jsem já, by to bylo naprosto úžasný.

                                                                                          Nwet - Profil | Ne 17.5.2009 1:01:14

                                                                                          Martin M. - Fakt pekne video. Take ludsky normalne. Len tak dalej.

                                                                                            NGorGil - Profil | Ne 8.3.2009 12:39:00

                                                                                            Ahoj,tak zrovna tohle je moje oblibena montaz jednoducha a hlavne fungujici tak jak ma me nezalezi co by na to rekl nejaky kaprar kdyz nekdo chyta vsechno tak nemuze umet kazdou montaz ja jich umim par ale funguji mi krasne skoro kazdy nahoz se rovna ryba nejaky kaprik popr. cejn nezalezi jak vypada ale jak funguje a to mysli mze je podstatny ne

                                                                                              NFishky - Profil | Pá 24.10.2008 10:30:21

                                                                                              ...ví někdo, proč tomu tak je? :-)) // jinak super zpestření, vřelé díky ;-)

                                                                                                NAcim - Profil | Pá 24.10.2008 10:25:37

                                                                                                M.M.: Velmi pěkné video. Po jeho zhlédnutí jsem se k této nedokonalé montáži vrátil po dlouhé době. A ten osobáček, na který Ty bys tuto montáž nepoužil, mě přišla 90-sátka 18 kg. Jen tak dál.

                                                                                                  Nbutt - Profil | Po 13.10.2008 10:51:09

                                                                                                  krásný video,dobrý a srozumitený výklad,hlavně pro začátečníky,kvituji i dobrou posloupnost děje,velice líbivé a sympatické,jen tak dál!

                                                                                                    Nsumec2 - Profil | So 27.9.2008 20:01:44

                                                                                                    Pěkné video.Ja si návazce kupuju v obchode.

                                                                                                      Nrydr - Profil | So 27.9.2008 8:10:24

                                                                                                      Bylo to pěkné.Také chytám sem tam na boili nebo pelety a vážu to po svim.Nemám moc úspěchu ale nevím jestli to je návazcem nebo mim vlastnim boili.Tak hodně úspěchu a hezkych ukazek videí ahoj .

                                                                                                        Nw1z4 - Profil | Čt 25.9.2008 20:02:53

                                                                                                        bohužel mi to taky nejde :(

                                                                                                          NFishon - Profil | Čt 25.9.2008 17:32:23

                                                                                                          Nazdar, tak video je super, o tom určitě nikdo z nás nepochybuje :-) Nejlepší na tom je stejně ten super záběr kamery na tu kapří jízdu, to je prostě něco... Super, Martine !

                                                                                                            Nkečemot - Profil | St 24.9.2008 12:44:17

                                                                                                            nazdar taky mě to nefunguje !

                                                                                                              NMartin M. - Profil | Út 23.9.2008 23:14:31

                                                                                                              javasaki: tak to bohuzel nevim, cim by to mohlo byt. Zrejme nejake nestandardni nastaveni v tvem pocitaci, protoze tisicum jinych to jede :-(

                                                                                                                Njavasaki - Profil | Út 23.9.2008 20:25:34

                                                                                                                nehlásí žádnou chybu když kliknu na upoutávku
                                                                                                                objeví se černá obrazovka kliknu na bílý trjuelník a pak na spstit
                                                                                                                a nic. Skoušel jem to několikrát i podelší odmlce anic.
                                                                                                                předem díky za radu.Skoušel jsem to i několikrát načíst.

                                                                                                                  NMartin M. - Profil | Út 23.9.2008 19:41:32

                                                                                                                  javasaki> popis to prosim lepe - objevi se ti prehravac pro video? Hlasi to nejakou chybu?

                                                                                                                    Njavasaki - Profil | Út 23.9.2008 18:56:43

                                                                                                                    nejde mi sustit co s tím. fídr šel a tohle nejde.

                                                                                                                      Nkakr - Profil | Út 23.9.2008 9:49:08

                                                                                                                      M.M.
                                                                                                                      i o návratnosti může být zmínka. Násadový kapr je pro to předurčen. Hlavní důvod je ale chyť a pusť v praxi.

                                                                                                                        NFerry10 - Profil | Po 22.9.2008 22:46:40

                                                                                                                        Marťo,ty seš sympaťák:-) , vždycky mě nadchne jak z obyč. montáže uděláš vytůněnou:-). Všecky díly tvojich videí sou krásně zpracovaný... popisy montáže,proč zrovna takovou,krásná krajina a úžasná obrazová kvalita- tak to má být:-)

                                                                                                                          Njarda 2004 - Profil | Po 22.9.2008 21:44:28

                                                                                                                          MM:Naprosto souhlasím jen to bylo trošku zavádějící. Jinak jen tak dál podobná videa tady chybí.

                                                                                                                            NMartin M. - Profil | Po 22.9.2008 21:13:54

                                                                                                                            kakr> jako navod, jak zefektivnit navratost investic svazu i rybare ? :-)

                                                                                                                              Nkakr - Profil | Po 22.9.2008 20:58:02

                                                                                                                              M.M.:
                                                                                                                              Montážím sice nerozumím, ale video se mně líbilo. Měl bych námět, co tak natočit video, kapr po nasazení na revír v Brně?

                                                                                                                                NMartin M. - Profil | Po 22.9.2008 20:39:01

                                                                                                                                jarda 2004> souhlasim, kdybych cekal na osobak, take bych to tak nenavazal. Urcite bych tam take nedal tak maly hacek a necekal bych na nej 5 hodin za svetla na odhoz.

                                                                                                                                  Nb1ad3 - Profil | Po 22.9.2008 20:04:39

                                                                                                                                  určitě pokračuj!!!

                                                                                                                                    Njarda 2004 - Profil | Po 22.9.2008 18:34:29

                                                                                                                                    Zajímavé a poučné ale né pro toho co při kaprařině spoléhá na náhodu nebo jak kapr nástrahu nasaje. Každej z kaprařú má sen ve opravdu velké rybě a proto děláme návazce kvalitní a dokonalé dle vlastního uvážení. Nesmíme spoléhat na náhodu ale co největší dokonalostí a precizností eliminovat možnost ztráty právě té životní nebo rekordní ryby. Je jasné že méně kvalitní návazec bude fungovat ale to malé procento možnosti kapitálního kapra je hnací silou k eliminaci náhody. Jinak moc pěkně zpracované.

                                                                                                                                      NMartin M. - Profil | Po 22.9.2008 17:35:53

                                                                                                                                      Dekujeme za pochvalu, budeme asi muset prehodnotit nataceci kalendar :-)

                                                                                                                                        Ntrixo - Profil | Po 22.9.2008 17:32:01

                                                                                                                                        velmi zaujimave, kvalita videa super, len tak dalej, hlavne vela videiiiii o montazach.
                                                                                                                                        super... :)))))

                                                                                                                                          NŠumichrást - Profil | Po 22.9.2008 11:42:32

                                                                                                                                          Zajímavé. Určitě na tom něco bude.
                                                                                                                                          Ještě nějaké videjó jóóóó ?

                                                                                                                                            Nhavran1 - Profil | Po 22.9.2008 0:00:45

                                                                                                                                            Moc dobrý doufám že toho bude víc zdravím všechny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                                                                                              Nsoulfly - Profil | Ne 21.9.2008 22:43:25

                                                                                                                                              pěkné video

                                                                                                                                                NTGH - Profil | Ne 21.9.2008 16:00:01

                                                                                                                                                Len na budú ce by ste mohli spraviť aj niećo o plávanej a feederu. Ale inak super.

                                                                                                                                                  NPetr Koch - Profil | Ne 21.9.2008 14:48:10

                                                                                                                                                  Nesouhlasím s obsahem, ale jinak krásný příjemný video profesionálně odvedené. Super.

                                                                                                                                                    Nmegalodon - Profil | Ne 21.9.2008 14:29:23

                                                                                                                                                    Moc hezký video. Věřím že budou další takový povedený:-)
                                                                                                                                                    PS-kamoš navazuje taky "nedokonalou" montáž, jakejkoli háček co mu přijde pod ruku a nevim, že by měl někdy problém s padáním ryb při zdolávání:-)