Přemnožený 83kg sumec!

Diskuse k bleskovce Přemnožený 83kg sumec!

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 22.7.2007
81 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NJiri16 - Profil | Čt 27.9.2007 14:16:00

Zdarec rybari vy myslite ze Vagner podvadi?A co bylo v praze ze Sumcem to jsem neak nechytl tu spravu tak muzete mi to nekdo rict prosim cely od zacatku diky Jirka

    Ntaurus72 - Profil | St 1.8.2007 13:38:46

    johan -a jak to bylo stím sumcem v Praze ? máš nějaký důkaz ?pokud ano sem sním

      Njohan - Profil | St 1.8.2007 8:13:06

      Jen jestli nto není, jako stím sumcem v Praze.

        NMarchi - Profil | St 25.7.2007 12:46:01

        Clapci relax skuste radsej toto.
        http://www.riku.sk/face/flash/fish.swf

          NMB - Profil | St 25.7.2007 12:39:12

          mno já se v tom moc neorientuju ale snad používá jen pár značek nee??? nebo má od každého výrobce něco?

            NBachy - Profil | St 25.7.2007 12:31:15

            MB - Jakých konkurenčních firem? :o))

              NMB - Profil | St 25.7.2007 12:27:45

              jak říkám to že ti sumci nebyli uškvařeni elektrikou je dobře to že v TV prezentoval chyť a pusť a tím nadchl a nasměroval mraky mladých rybářů taky dobře..ale bez popularity by to asi neudělal nee? spousta lidí tu mluví otom jak něco změnit zavést limity horní míry aby bylo víc ryb ve vodě...myslím že budoucnost je v těch mladých oni jednou budou o něčem rozhodovat a pokud už ted nemají problém pustit rybu ..mírovou rybu tak si myslím že jako důchodce si snad ješte zachytám :))))

                NMB - Profil | St 25.7.2007 12:22:36

                a co třeba rybářství? :)))) přece spousta konkurenčních firem by měla mít zájem z něj udělat veřejně podvodníka a že tech důkazů musí být :))

                  NStanley 87 - Profil | St 25.7.2007 12:21:20

                  Petr Koch - ® jde to pomalu ale jiste.neboj jednou se pravda dostane i do rudyho prava

                    NPetr Koch - Profil | St 25.7.2007 12:19:41

                    Stanley 87 - ® : dokud to nevyjde v Rudým právu, neuvěřím.

                      NČingi - Profil | St 25.7.2007 11:51:25

                      Já myslím,že pokud J.V.navštíví někdy tyto stránky,tak se musí smát.Jemu je jedno co si o něm myslíme,protože on dělá byznys a ostatní ho nezajímá.Já ho osobně ignoruji a napsat mě nutí jen to, abych Vám řekl:kašlete na něj a šetřete si nervy, on za to nestojí.

                        Nbrach - Profil | St 25.7.2007 11:45:04

                        Když nevíš, nemusíš.. Ale nekruť přitom hlavou.

                          NFishky - Profil | St 25.7.2007 11:37:31

                          brach: ...tak to teda nevím nevím :)

                            Nbrach - Profil | St 25.7.2007 11:26:08

                            Blahopřeji Jakubovi k dnešnímu svátku a přeji mu to, co si přejete vy, abych mu přál já.

                              NPetr Koch - Profil | St 25.7.2007 10:25:25

                              Nedělejte si iluze, byzna je úplně jiná hra, která využívá efektivní reklamu a hlavně masíruje masy :o))) Jediný co mě překvapilo byl odstavec ve SPY. A za tím je stejně Azbest :o))))

                                NKubis - Profil | St 25.7.2007 10:20:07

                                JKL - ale každá star by se měla snažit o to, aby její výsledky byly založeny na hře fair play nikoliv na všichni jsou si rovní, někteří rovnější. Čím víc se o tom bude třeba jen tlachat, tím víc lidí se to dozví a třeba se to jednou dostane i k té "star" a ona se nad sebou třeba pak zamyslí a něco změní. HAHA :) Ale v té době už stejně bude lidmi odepsán a na jeho úspěchy se bude každý rybář dívat s opovržením. V análech jeho rekordy zůstanou , ale jeho jméno nebude čisté... Jediné čeho si cením je jím praktykované CHaP. I když kdo ví, když zrovna nejsou kolem media, že...:-)

                                  NPetr Koch - Profil | St 25.7.2007 10:13:13

                                  Jakubovi jsou tyhle plky úplně u p......Většina národa nerybářů ho bere jako Superstar. Zbytek tedy rybáři jsou oprávněně nasraní, že to nedělá poctivě nebo závidí:o)))
                                  Jinak opravdu debata o howně.

                                    Nkarelc - Profil | St 25.7.2007 10:02:21

                                    JKL: mě se pak kolegyně v práci ptají, jestli taky chytám tak dobře jako JV. Popisujou, co všechno chytil. A já vždycky jen mávnu rukou, což si vysvětlí jako gesto závisti a mají radost :-)))

                                      NJKL - Profil | St 25.7.2007 9:27:31

                                      Pánové, uvědomte si, že cílem snažení každé star je , aby se o ní mluvilo. Čím méně předvádí ze svého řemesla tím víc se musí zviditelňovat jinak. A tady před JV klobouk dolů. Daří se mu. Přežvykujete ho a jeho řemeslo až do úplného zblbnutí. Navíc je takováhle debata zcela impotentní, nemá šanci na jakoukoli změnu chování superstar či podpůrných složek showbyznysu.

                                        NStanley 87 - Profil | St 25.7.2007 9:13:00

                                        zelí - ® Zavolas policajty a oni prijedou a jeste budou chtit od J.V autogram

                                          Nšeptal - Profil | St 25.7.2007 9:11:13

                                          zelí: Až na nějakou takovou všivárnu narazím v reálu, tak ty chlupatý opravdu zavolám. Takhle můžu jen plkat na netu, protože o tom vím jen z médíí. Ale mám snad nárok to komentovat.

                                            Nbrach - Profil | St 25.7.2007 9:10:01

                                            zelí - dobře uděláš...

                                              Nzelí - Profil | St 25.7.2007 8:30:30

                                              malamut:O.K..taky ho nikomu nevnucuju.
                                              Končím a jdu dělat něco smysluplného

                                                Nmalamut - Profil | St 25.7.2007 8:27:07

                                                zelí: tvůj názor ti neberu ale dál si stojím za svým, koneckonců je prý demoška.

                                                  Nzelí - Profil | St 25.7.2007 8:19:49

                                                  malamut:debata o howně.
                                                  Já nevím jestli je dobrej nebo špatnej rybář.Neznám ho,tak nemohu říc ani jedno ani druhé.Ty jo?????
                                                  Jen tak mezi řečí. To že ostatní riskujou sebrání papírů na rozdíl od JV,tak jsou vlastně hrdinové a on je vlastně ten špatnej element.
                                                  Bože nebudte tak přízemní,tak když ho někdo z vás uvidí jak chytá někde ryby,tak zvedněte mobil a zavolejte policii. Podejte na něj trest.oznámení z důvodu podezření pytlačení.Jak jednoduché.Jenže ono je jednodušší sem potom vlézt na Mrk a rozpoutat tady debatu nenávisti,ale na místě jste všichni ušlápnutý jak mravenečkové.:-)))
                                                  Jinak znovu opakuji,že mě osobně je JV u řiti a at si děla co chce.

                                                    Nmalamut - Profil | St 25.7.2007 8:05:22

                                                    zelí: pokud porušují RŘ ostatní, tak s rizikem že příjdou o papíry, JV ne, to je ten rozdíl. Jinak nevím co by mu měli závidět? Určitě ne to, že by byl dobrej rybář.

                                                      Ngadasnik - Profil | St 25.7.2007 7:25:09

                                                      zelí: 1*

                                                        Nzelí - Profil | Út 24.7.2007 23:22:54

                                                        malamut:JV je mě u prdele!!!!!Ale ty kecy tady okolo jeho chytání mě už opravdu připadají,že opravdu zavánějí závistí a ničím jiným.
                                                        A že JV porušuje RŘ?No a co.Kapraři a sumcaři si s nima určitě taky moc hlavu nelámou,tak at si tady všichni co se ohánějí RŘ radši zametou před vlastním prahem,či vlastně bivakem.

                                                          Ntaurus72 - Profil | Út 24.7.2007 23:00:27

                                                          malamut-taky bych řekl že se jedná jen o závist, pokud by tam chytal kdokoli ze sumcařiny za podmínek co měl JV, tak by byl za frajera a každej by se ho ptal jaké to bylo a nikdo by se nepozastavil nad tím ,že porušuje nějaké řády

                                                            NCottus - Profil | Út 24.7.2007 22:56:42

                                                            Tak už nechte JV mediím....je to všechno výsledek dlouhodobě neřešených problémů(RŘ)...
                                                            Přemnožený sumec ve vodě plné cejnů....
                                                            Zkuste hledat odpověď v otázce: Založení o.s.....

                                                              Nmalamut - Profil | Út 24.7.2007 22:42:20

                                                              zelí:máš pravdu, nelze argumentovat technickými možnostmi, ty si každý může nakoupit jaké chce pokud mu to příjmy dovolí ale ta privilegia co má Olizovač a požírač opic nejsou normální, není mi jasné proč odlov sumců neprovedli členové místní organizace, že by je to neba? To se mi nechce věřit a na jejich místě bych byl asi dost nasranej. A po tom co jsem viděl v TV se o šetrném zacházení s rybami mluvit nedá. Takže pokud jsi fanoušek JV, můžeš napadnout Žaboně, napsal to dost nešťastně, ale ostatní asi těžko.

                                                                Nzelí - Profil | Út 24.7.2007 22:15:58

                                                                Žaboň:promin,ale ty jsi obyčejnej závistivej člověk.

                                                                  NMB - Profil | Út 24.7.2007 22:04:49

                                                                  Maximus kolik ti je? to tu bylo bude a stím nic nenaděláš ani ty ani nikdo stím se musíš jen smířit a přispusobit se..a nebo proti tomu bojuj ale pak je mě tě líto zabere to mooooc času a vysledek nula nula prd :)

                                                                    NMB - Profil | Út 24.7.2007 22:03:12

                                                                    Miky26..tak to už jde mimo mě ..JV je téma samo pro sebe a je jeho věc jak to dělá...je to jeho práce a buď ho za to budou platit a nebo to dovede tak daleko že si bude hledat jinou práci :) JV pro mě není rybář co jde k vodě za odpočinkem a na zážitky je to specialista co jde za rekordama a nehledí v levo v pravo. jdu spát dobrou

                                                                      Nmaximus - Profil | Út 24.7.2007 22:00:31

                                                                      MB- nevim, ale mně to dost připomíná praktiky za komárů jsou ti co nemůžou a pak jsou zase ti soudr.... co můžou všechno. I když vlastně to bylo pro dobrou věc tak na co pravidla...........

                                                                        NMiky26 - Profil | Út 24.7.2007 21:56:13

                                                                        MB -mě nevadí, že tam JV , nebo kdokoliv jiný chytá.Mě pouze mrzí to, že se tu jistá populace rybářů snaží x let o změnu ryb.zákona. Povolení nonstop lovu, nebo lov na více prutů na určitých revírech a určitým způsobem.Prostě změnit desítky let starý a zkostnatělý zákon, který stejně polovina dnešních sportovních rybářů specialistů nedodržuje.
                                                                        A jednoh pitomce z MO nenapadne nic elegantnějšího než pozvat na odlov přemnoženého sumce mediální hvězdu a povolit mu co si zamane.A nejhorší je, to že JV, který si říká pan rybář a světový rekordman na tohle divadlo přistoupí a ještě to rozmázne.Jestli byl do dnešní doby některýmy z nás tolerován tak jediné co si tím pomohl je to, že dnes mnohem více rybářů přesvědčil o svém přístupu a prioritách."JV měl bys vyměnit svého agenta.Byznys se dá dělat i jinak."

                                                                          NMB - Profil | Út 24.7.2007 21:37:23

                                                                          Miky26 souhlasím to by bylo zajímavější ...slušnější...ohleduplnější...a dalších xxx ....jší ...ale už se stalo a tohle je nenapadlo ...chtěli tam pustit tu eletriku a to si myslím že cokoli jiného je lepší...ehm snad krom granátů a c4 :)

                                                                            NMiky26 - Profil | Út 24.7.2007 21:25:25

                                                                            MB - Vše má dvojí řešení a to méně agresivní je vždy lepší.
                                                                            Co takhle udělat na záplavách rybářské závody v lovu sumců dle RŘ.
                                                                            S vyjímkou na revír pro lov nonstop 24 .Ulovení sumci by se do vody nevraceli a MO by je převezla do rybochovného zařízení a po karanténě by rozhodla do ,kterých revírů a v jakém počtu budou vysazeni.S účastí JV by to byly hit závody každý by si mohl změřit síly s mediální superstar.
                                                                            Tímto se dá se najít i elegantní řešení,které by ocenilo mnoho lidí a rybářů a ne udělat ze sebe před všemi rybáři blbce a rozmachánka co musí mít vše extra a milion vyjímek proti RŘ aby něco chytil jen kvůli mediím.

                                                                              NMB - Profil | Út 24.7.2007 21:04:05

                                                                              Ahoj mno nevím co vás štve šlo oto co nejvíc sumců zachránit aby je neusmažili elektrikou a stím nadělali mnohem víc škody...a to že pozvali JV v tom nevidím problém kdo z vás tu má 35 udic na sumce co??? :) at to udělal jak chtěl hlavně že tam nešla ta elektrika to muj názor....a že ty byry nešli na gril je jen dobře a koho to štve at podá žalobu ..myslím že fotek a videa kolem toho bude až až

                                                                                Npjarmil - Profil | Út 24.7.2007 20:49:11

                                                                                vagner neni neni neni rybar, je tojenom fiflenka ktera za sebe necha udelat spinavou praci , sponzori mu zaplati vselijake povoleni a on akorat nahodi a vytahne . to dokaze kazdej k...t.

                                                                                  NŽaboň - Profil | Út 24.7.2007 20:37:29

                                                                                  kdybych měl sponzory, loď, echolot a vábničku, našel sumce a spustil bych mu nástrahu před tlamu, tak bych byl taky frajer. Chtěl bych ho vidět chytat bez všech těch věcí, tak jako normální rybáři. Nikdo by o něm nevěděl. Jakub Vágner není pro mě rybář. To je můj názor, každý, ať si ho přebere podle svého.

                                                                                    NJapčák - Profil | Út 24.7.2007 20:19:35

                                                                                    vydra Lucky - to máš tak, někdo mu To žere, někdo se z něho poblije.......

                                                                                      Nvydra Lucky - Profil | Út 24.7.2007 20:12:49

                                                                                      Je to fakt pěkné. Vyjímka na vyjímku a to se to potom chytá. Kdyby páni z MO povolili i ostatním rybářům podmínky k lovu, jako má tenhle mistr světa, tak tu ty sumce nachytá skoro každý. Ale to je pan Vágner. Jsme si všichni rovni, jen někteří jsou si rovnější ... jako ve všem v tomhle bordelu, kterému se tu říká demokracie. Někdo má a někdo nemá, tak to na světě chodí.

                                                                                        NHlinomaz - Profil | Út 24.7.2007 18:49:15

                                                                                        Antisvaz:35 bójek? To je mazec. Tak to by nachytala "rekordní" sumce i moje manželka:-)))

                                                                                          Nmaximus - Profil | Út 24.7.2007 18:35:21

                                                                                          Jeronimo- policie je z úřednické povinnosti povinná se zabývat každým oznámenim od každého a provést šetření a o výsledku tohoto provedeného šetření do 1 měsíce oznamovatele vyrozumět a v případě zjištění, že byl spáchán přestupek nebo trest. čin konat příslušné kroky. Takže ani nemusíš nic fotit stačí zavolat.

                                                                                            Nmacek - Profil | Út 24.7.2007 18:30:02

                                                                                            JESTLI JE NĚKDO SVĚDKEM, TAK AŤ UVEDENÉ JEDNÁNÍ LASKAVĚ FOTÍ, DOKUMENTUJE A ZVEŘEJŇUJE. jinak to nemá žádnej význam a je to snadno napadnutelné jako pomluva. bez důkazů je lepší mlčet. věřím, že mobil s foťákem má dneska kdekdo.

                                                                                              NJeronimo - Profil | Út 24.7.2007 18:29:23

                                                                                              No jo ale to je tvrzení proti tvrzení ...... fotky žádný nemam takže asi tak )-: Jenom mě prostě udivuje že je něco takovýho vůbec možný ...... jenom zbytečný rozčilování a člověk s tim nic neudělá ...... ale celkem by mě zajímalo stanovisko hospodáře na zaplavách (-: to by člověk asi koukal .......

                                                                                                Nmaximus - Profil | Út 24.7.2007 18:17:29

                                                                                                Pánové pokud je pravda vše co tady říkáte o tom *** [za tohle smazane slovo by tvoje penezenka hodne zaplakala, MM] JV tak potom nevidí problém v tom podat trestní oznámení na tu dotyčnou RS, která tolerovala to nádherné porušování RŘ z jejich strany jde minimálně o zneužití pravomocí veř. činitele. Oznámení může podat kdokoliv tak v čem je problém........

                                                                                                  NDenny - Profil | Út 24.7.2007 18:01:49

                                                                                                  Jeronimo - vubec se nedivim,me by to asi taky dost nastvalo.Jinak oba asi dobre vime ze rybarsky svaz nema pravo a NEMUZE udelit takovou vyjimku.Delal jsem dost dlouho ornitologii a sedel jsem nejakou dobu na okrese - komise zivotniho prostredi odbor ochrany prirody KLADNO a Zaplavy znam (znal jsem)velmi dobre.

                                                                                                    NMiky26 - Profil | Út 24.7.2007 17:35:17

                                                                                                    Jeronimo - jelikož všechny ptáky sežrali přemnožení sumci,tak ugrilovali,alespoň co zbylo.
                                                                                                    Vsadím se,že je to jediná rezervace v ČR kde se smí rozdělávat oheň protože je všude kolem voda.
                                                                                                    .A to určitě ještě z druhé strany tahali televizi,dvd a lednici do bivaku.

                                                                                                      NJeronimo - Profil | Út 24.7.2007 15:45:57

                                                                                                      No pánové já měl tu smulu že sem byl na rybách když se setěhovaly věci JV z ostrůvku ..... když pominu rozhořčení nad tím že mi okolo nahozenejch splávků asi šestkrát prošla delegace po pás vodou s věcmama a docela sem čuměl když tahaly i uhlí na grilování!! .... .docela by mě zajímalo jak je možný že byť měl povolení tak bivakoval na chráněné ptačí rezervaci ! kam je soupisu vstup přísně zakázán.....cituji " Úsek rákosin na Turyňském rybníce a ostrůvek, který je místem hnízdění ptactva, je přírodní rezervací - sportovní rybolov a vstup do vody zakázán - označeno tabulemi. " ..... docela mě to namíchlo.......

                                                                                                        NZajda - Profil | Út 24.7.2007 13:51:41

                                                                                                        Hrouzek:Nevim to jiste, a.e asi okolo 60ha...

                                                                                                          NAntisvaz - Profil | Út 24.7.2007 13:33:17

                                                                                                          MartinM: Škoda, že jste nikdo neviděly jak JV chytá sumce na Staňkově. Měl s sebou asi 20 lidí a na vodě bylo 35 bojek. Samozřejmně měl povolení na lov sumce, protože na Staňkově se můžou dravci chytat až do září. Ty ryby co nachytá on při možnostech co má by nachytal každej 5 rybář.

                                                                                                            NHrouzek - Profil | Út 24.7.2007 12:59:03

                                                                                                            Jak je to vůbec velký rybník,kolik ha?

                                                                                                              NMarchi - Profil | Út 24.7.2007 12:52:08

                                                                                                              Ja by som mu spravil dieru aj do tej druhej pramice .Ved lovenie sumcov po prsia vo vode mu ide veľmi dobre. Nech si to zopakuje.

                                                                                                                NHrouzek - Profil | Út 24.7.2007 12:48:33

                                                                                                                Karči-dobrá otázka, já bych ti odpověděl,ale nechtěl bych být sprostý:-)

                                                                                                                  NMartin M. - Profil | Út 24.7.2007 12:44:23

                                                                                                                  Miky26> nebyl jsem u toho, pocet prutu znam jen z fotek a vse ostatni by byly jen domenky, proto se k tomu nevyjadruji. Prevazeni ryb se mi take nelibi, stejne tak jako samostna myslenka o premnozeni.

                                                                                                                    NPatrik - Profil | Út 24.7.2007 12:42:45

                                                                                                                    Miky26: To víš, je to jako všude, podle zákona jsou si lidi rovni, ale v realitě sou si někteří rovnější :))

                                                                                                                      NMiky26 - Profil | Út 24.7.2007 12:15:11

                                                                                                                      M.M -takže si jako MO organizace můžeme pozvat na náš revír kohokoliv ,udělat vyjímku na revíru,kde budeme mít přemnožené třeba kapry a povolit jim lov na více prutů,nostop, bivakování s tím,že když se půjdou najíst tak stačí u všech prutů jedna osoba a dohodnem se na který náš jiný revír ty kapry budeme převážet.To vše samozřejmě pod dohledem RS.