S Jakubem na rybách - díl 1.

Diskuse k rybářskému videu S Jakubem na rybách - díl 1.

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 2.5.2017
137 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NButchi - Profil | Út 2.5.2017 14:28:55

Tak se na to video podíváme hezky objektivně, bez komentování osoby JV.

Informační hodnota se pohybuje někde mezi nulou a cikánskou chutí chodit do práce. Moderátorka má zřejmě k rybařině tak daleko, jako já k dobývání jiných galaxií, kromě toho při mluvení gestikuluje jak nasranej ital, kterému někdo poškrabal skůtr nebo převrátil talíř se špagetama. Za genderovou vyváženost nemohu dát jinak, než 10/10.

Primárně se jedná o rozhovor rybářské celebrity s týpkem, kterej připomíná chodící billboard, a cpe tu značku do kamery tak obscénně, že mi málem vylezla až na pracovní stůl, přiotrávila dvě kolegyně a spustila požární poplach. Nejzábavnější pasáž přichází hned v samém úvodu, kdy billboard přehodí celý rybník napříč, až málem trefí bábu v přilehlém obytném domě, která zrovna u okna zadělávala na bábovku, aby následně apeloval na zdravý rozum všech diváků a doporučoval jim u rybolovu myslet. Lov kapra je následně vylíčen jako adrenalinový sport, nejspíše kvůli prasklému člunu a nutnosti zavážet na 2ha rybníku přes tři rohy a osumnáct poledníků. Nesmí chybět ani pasáž o zdraví kapra, bohužel nebyl přizván žádný erudovaný odborník na kapří psychiku.
Návštěvu v obchodě považuji za velmi nepovedenou básnickou hyperbolu, která svým provedením spíš než profesionální video připomínala natáčení opileckého vanklu kamaráda na obstarožní telefon po deseti pivech.
Každopádně, vyvrcholení bylo naštěstí dosaženo, ovšem postrádal jsem klasickou hekačku jako z východoněmeckého porna 80. let a rybu o velikosti průměrné američanky.

Závěrem snad jen mohu vyjádřit svou naivní naději, že celá tato nicneříkající šaráda byla natočena výhradně ze soukromých peněz, protože jako daňového poplatníka by mě opravdu vytočilo, kdyby z mé tvrdé práce byla sponzorována další podobná šaškárna.

    NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Út 2.5.2017 20:04:26

    Po deseti letech, bezpoctu rybarskych vyprav a nepocitane rybarskych poradu a videii, Jakub Vagner, ktery je za vsech okolnosti naprosto kozeny a toporny, rekl vtip. Analni prifukovani clunu vejde do dejin rybarskeho humoru. Na Jakubovi bylo videt, ze ten vtip ma pripraveny uz nekolik let a uplne se trasl na to, az ho konecne pouzije. Dak dalsi vtip zase za deset let Kubo. Jinak nevim, proc tam byla ta zenska. Ta by svou pritomnost ve videu ospravedlnila jedine tak, ze by na konci ukazala kozy

      NBobanito - Profil | So 6.5.2017 13:42:03

      pročítám pár dní celou diskuzi...no nic moc počtení. Osobu Jakuba Vágnera nechci a asi ani nemůžu hodnotit. Co můžu hodnotit je video. Mně se nelíbí. Obdobně jako ostatní jeho videa. Mně to video, jako rybáři, přijde nesmírně povrchní, děláno na efekt s procítěnými komentáři o přírodě...takový videoklipový styl, jen náznaky, za krátký čas milion témat od velikosti nástrahy po záchranu Země. Může se dle mého líbit nerybářům, rybář však povzdechne. Jako obrovské mínus vidím absenci dokumentace záběru/ů a zdolání ryb/y. Jako již po několikáté. S klukama (myslím děti, 6 a 8) proto raději sledujeme místo toho videa s MM a tymem. Pak se to snažíme zkoušet u vody :-).

        NRK - Profil | Pá 5.5.2017 14:09:00

        RST >> ale vždyť je to směšný.Co se to s náma stalo? Jestli chytis kapra u nas,nebo třeba pstruha na NZ, tak je to zážitek,koníček, dobře prožitý čas.Pro nás jeťary.Ale není to nic, s čím by se měl člověk chlubit.Kde to jsme? Mladej masaj musel smočit jatagan v krvi lva. A tady se dělá z ulovenyho 14kilovyho sráče výkon na úrovni vítězství v Ironmenovi.A pak tu jsou soukomky.To už je fakt pro trapáky.A pak ty fotky a objímání,neskonalá, upřímná radost a děkovačka celému realizačnímu teamu☺ Jsou to fakt megasračky.Ubožak nahodí kouli a čeká, až kapr zazvoní.Chyti většího než soused a proto je lepší a vyhrál.
        Mně tyhle kašparkoviny jsou volný, ale musím se přiznat,že jsem fascinovanej tou lidskou povahou a posunem v hodnotách za těch pár let,co jsem tenkrát rybařil a dneškem s těma všema cingrlatkama a pozlátkem.A tady na Mrku je nádherně vidět hlavně ten posun v hlavach jednotlivců.

          NColasrumem - Profil | St 3.5.2017 17:54:19

          já 2 >> Co jsi čekal, jakmile se někde objeví kapr, je to nuda, nuda a nuda a je jedno zda to natočí Pepík nebo Emil. Mě Vágner nevadí, nic mi neudělal, nic mi nenutí dokonce ani číst spoustu sra.ek na Mrku jako někteří exoti tady. Navíc i když jsou jeho videa obsahově pořád dokola ve stylu musím chytit rybu, objevila se tam spousta druhů ryb a ne jen deb.lní kapr, kapr nebo dokonce kapr. Co si dělá na soukromáku je mi fuk, jestli ryby koupil nebo převezl ze svazovky je mi taky jedno, stejně ve většině soukromáků plavou nakradené nebo od zlodějů koupené svazové ryby:o))) A pípáky jsou mi taky u řiti. Tady jde o video, které po pravdě za moc nestojí ani obsahově ani jinak. To, že nějací tupouni hodnotí video na základě toho kdo v něm vystupuje svědčí o jejich pochroumaném duševním zdraví. :o))) kapr není kámoš, kapr je žrádlo!!! K70 do udírny.

            NDenny - Profil | Čt 4.5.2017 4:26:30

            soulfly >> Ale no tak,prece tomu neveris,ze v soucasnosti se na neco takoveho hraje.Podivej se kolem sebe,politika,zdravotnictvi,bankovnictvi,soudnictvi​ a tak bych mohl vypisovat do nekonecna.A pochopitelne kazdy business vcetne MRKu,nikde o zadnou etiku nejde,vsude jde jen a jen o prachy.Na MRKu tohle mozna platilo v dobe,kdyz to chlapy na plno nezivilo,ovsem ted je ta situace uplne jina.Martin me muze napsat,ze to tak neni,ale ja se vsadim,ze kdyz prijde nekdo s nabidkou milionu dolaru za reklamu,kde se budou hromadne udit kapri 70+ nebo jinou podobnou pitomosti,ze na to kyvne a vubec o nejakem etickem kodexu nebude uvazovat.I tohle video,ktere je zde na pretresu, mu prinasi penize a zvysuje hodnotu MRKu a vubec neni podstatne,jestli je to skvar,ktery jina,podobna videa nekolikanasobne prevysuji,nebo jestli je to dobre,protoze o to v businesu vubec nejde.MRK uz davno neni jen rybarsky a myslim,ze tim je specificky a mozna se mylim,ale predpokladal bych,ze byly i nabidky na odkoupeni,tak jak je to bezne.Kdyby to bylo o etice a nikoho to nezivilo,tak by majitele MRKu treba rekli,bohuzel pane Vagnere,vase video neprinasi nic noveho a mnoha podobna videa uz zde na MRKu byla prezentovana,tak az prijdete s necim novym,radi vam to zverejnime,pochopitelne,ze patricny obnos.Ale tak to v soucasnem svete nefunguje.Etika konci tam,kde zacinaji velke penize.

              NHorda - Profil | St 3.5.2017 18:30:48

              Hamba mrku, takového hňupa sem dávat, zlatí karáscii s Milanem Tychlerovým, to je pan rybář.
              Tohle by mělo mít spíš označení komerční video.

                Nmetal - Profil | St 3.5.2017 11:23:31

                Špatný, špatný. Největší česká rybářská c(s)elebrita , která porušuje tu nejzákladnější rybářskou etiku, kterou roky hlásá se cpe do kapřiny. Neobjevuje vůbec nic nového a jako reklamní video velmi slabé. Pokus o vtipy no zoufalství ..... tohle mu snad někdo nemůže věřit. Jestli tohle produkuje největší, nejznámější, nejdelší, nejstatečnější, nejudatnější, nejsilnější český rybář, tak to je teda dobrej pr..ser. To už fakt není kam sáhnout, že se Mrk sklonil k tomuto ??

                  NMajloo - Profil | Út 2.5.2017 13:17:08

                  Bohužel, tohle video nic nepřináší. Zklamání, k čemu tohle je proboha?! Tohle snad už ani českou diváckou obec nemůže uspokojit!
                  Prazákladních videí s výrobou montáže a nastražování boilies jsou na internetu tuny a už je to to tak otřepané že se na to už nedá koukat.
                  Video z malého soukromého rybníka na okraji nějaký fabriky, tomu moc kouzla taky nepřidá!
                  Zavážení na 60m (?) polopíchlým člunem za doprovodu ne příliš vtipných keců… divím se, že si pro toho kapříka i nejeli. Kam se poděla krása odhozu??!
                  Ve videu zcela účelově zasazená reklama, jak na revír, nástrahy, 3 prodejny(!) , tak naviják!
                  Tudíž je evidentní , že záměrem tohoto pořadu je jen business, nic jiného! Oblbujte si někoho jiného.
                  Na pilotní díl nového pořadu docela slušný propadák! Jsem zvědavý na další díly.

                    Nhraji - Profil | Pá 5.5.2017 20:30:37

                    sliver >> není to ani tenis, ani hokej, ale ti malí špunti, když se jich zeptáš, jakého znají rybáře, tak řeknou právě JV. A to je signál, signál, že to, co zde většina odsuzuje, je mezi rybáři ceněno a je to známé. Bez ohledu na to, jak moc nad tím ohrnuje osazenstvo MRKu nos. A to nikdo nepopře. Ti malí s hledají vzor, a ne všichni mají tátu, strejdu nebo dědečka rybáře. A nastupuje JV. Je to marketing, jde o peníze, byznys, ale ....

                      Ntheroyaljohan - Profil | Pá 5.5.2017 0:08:16

                      Jen pár poznámek k věcem na ktery tady hodně lidí "nadává" a pohoršují je
                      1. Špatně vyvázaný háček - Myslím si že je jedno jestli jde konec vrchem, spodek nebo do boku z očka když je tam rovnátko
                      2. Vyvážka - Ač za mě asi zbytečně zaváželi 80 metrů, tak přesto tam říkali něco ve smyslu že "ukážou jak se zaváží", takže pro člověka neznalého zavážecího "tajemství" to ASI něco MÁLO přineslo.
                      3. Reklama - Musíme se smířit s tím že reklama je už skoro všude a to i v naší oblíbené rybařině. Kdo z vás viděl pořad CarpTime tak mi určitě dá za pravdu že je tam reklam nad hlavu a to nemluvím o videách z UK (Korda, Nash) :-) Ale to nemůže nikdo nikomu zazlívat, prostě v rybařině se dá udělat dobrej byznys.

                      Sem z mladšího ročníku ale JV nebyl můj vzor snad nikdy, takže ho tu nebráním, spíš chci říct že na některý věci tu ty MOUDRÉ HLAVY p..čují naprosto zbytečně.

                      A předem se omlouvám za můj prázdný výkřik do tmy.
                      .

                        Nsoulfly - Profil | Čt 4.5.2017 3:26:08

                        Kvalita videa, obsah atd. jde stranou. Každému se líbí něco jiného. Ale nechat člověka, který převážel trofejní kapry do soukromého revíru dělat video o kaprařině na server, který se ohání etickým kodexem.... Převážení trofejnich ryb je pro slušného rybáře vrcholná prasárna. Já mám snad vlčí mhu.

                          NPedro1 - Profil | Út 2.5.2017 15:47:34

                          Vikasgard >> Najdi si na MRKu filmy Koča film a mladej na Kubu zapomene po prvním díle:-)))

                            NNeutron - Profil | Út 2.5.2017 12:02:47

                            Vraťte nám Horsta Fuchse!

                              Nsliver - Profil | So 6.5.2017 8:32:23

                              Denny >> dyť je to saskarna. Kdyby aspoň vyhrával nějaké závody a nevymyslel cypoviny. Prostě nemůžu přijít na to, co je na té ikoně hodne následování. Všichni sportovci, podle kterých se bruslí, kope do balónu, lyžuje a kdoví co ještě, to mají podloženo tvrdou drinou, ktera vyžaduje urcite vlastnosti, které jsou opravdu hodne následování, ale tady je všechno jenom jako. Chudáci děcka

                                NTomáš7 - Profil | Čt 4.5.2017 17:20:03

                                Colasrumem >> souhlas. Dokonce bych řekl, že v očích veřejnosti toho pro rybáře udělal víc než tu kdo chce připustit. Díky jeho seriálům mnoho malých kluků začalo s rybarinou. A u těch starších lidí minimálně vzbudil zdání že rybáři se o přírodu hezky starají. Docela bych rád viděl ty kritiky JV v akci, především jak mají uklizené lovné místo, protože to je to, co dělá rybářům nádhernou reklamu. Když se tu pak rozjíždí akce uklidme Česko tak jsou to smutné fotky: plechovky od kuku, plastové krabičky od červů, petky od piva, spousta igelitu s nápisy bait a vlasce.

                                  NPedro1 - Profil | Čt 4.5.2017 11:37:02

                                  Drinks >> V první řadě bych opět znovu podotknul,že celej JV mi je šumák.
                                  Jen mě maličko točí ten hon na čarodějnici.
                                  Jak sám píšeš,na všechno má papíry.Takže dokud soud neřekne "JV ty kapry ukradl/nechal ukrást",tak je prostě realita taková že je koupil.
                                  (to jestli to je správné nebo ne nebudu teď řešit)
                                  JT se omluvil,OK.A co ty desítky/stovky dalších?Jestli se nepletu,v začátcích kaprařiny se jasně veřejně hlásalo,že převážením velkých ryb do soukromáků se ty ryby vlastně zachraňují a je vše v pořádku.A dělal to tenkrát kde kdo včetně těch největších kapř celebrit.

                                  Co mi vadí nejvíc,když "zloděj křičí chyťte zloděje".
                                  Psal jsem to několikrát i v té diskuzi o kaprech které prý ukradl.
                                  Desítky,stovky kaprařů kteří běžně porušují co se dá a ještě se tím veřejně chlubí najednou moralizují,jak je JV špatný že má v rybníku kapry z moravy.
                                  Stejný jako kdyby řidič který jezdí každý pátek a sobotu nalitej a veřejně se tím chlubí napsal,že jeho soused je hajzl protože má ve skleníku marjánku.
                                  To je fakt na hlavu.

                                    Ntvistr - Profil | Čt 4.5.2017 6:22:34

                                    jen více takových videí...... vůbec nechápu koho napadlo dát vůbec toto video na tyto stránky...???? jsou lepší pořady a hlavně s lepšími herci...))))

                                      NDžoncek - Profil | St 3.5.2017 12:49:59

                                      Jedním slovem : SRAČKA

                                        Nlipan - Profil | Út 2.5.2017 21:40:06

                                        Jo hoši je 21. století. Doba konzumu a prachů. Leží všude na zemi. A MM je jenom zvedá. Přece nebude odmítat nabídky na inzerci. Co na tom, že na Tebe vyskakujou vokna jak blbý, pozadí s reklamou rve voči. Vždycky se najde dost lidí, kteří budou zakládat diskuse typu jaký pípáky kolem 10.000, je lepší přichuť smradlavej Honza nebo shnilý vokurky s koriandrem. A tak server bude dále žít. Když se Vám to nelíbí tak holt musíte na nějaký fandovský fóra. Těch je po světě jako hnoje. Sice mají možná grafiku 90 let ale komerčním srač...ám se nikdy nezaprodají.

                                          NCarpkiller - Profil | Út 2.5.2017 19:06:03

                                          Toto video bych obsahově přirovnal k Jakubově muzikální tvorbě, například k tomuto jeho Hitu:-)))
                                          Proti gustu, žádnej dišputát:-D
                                          https://www.youtube.com/watch?v=_6xNVfu6uys&feature​=share

                                            NLubo - Profil | Út 2.5.2017 18:18:19

                                            Luboš22 >> no jestli jsi Vágnera zaregistroval až u té aféry s kapry, tak to listuj ještě dále do historie. Celé to začalo tím, že na ČT se po neustálém tlaku konečně objevil i pořad pro rybáře. Jmenovalo se to tuším "Jak na ryby". Během dvou let z toho Pavel Tomi, David Havlíček a spol. udělali vynikající pořad, který si vybudoval solidní jméno. Několikrát se tam Vágner sám prakticky pozval. A pak z ničeho nic, byl ten pořad Českou televizí "záhadně" zrušen a na jeho místo přišel jiný pořad, kde už hlavní roli hrál Vágner (že by taťka zapracoval?) A tenhle pořad byl raději cíleně směrován na děti, protože už tehdy odborná veřejnost Vágnera neuznávala. Takže po vzoru Dády a podobných "celebrit" to vzal tou nejjednodušší cestou. Přes děti a následně laickou veřejnost, které ve své neinformovanosti není zas tak těžké zblbnout. Od té doby Vágnera nesnáším já. A až pak přišly další aféry s trofejními kapry, hlásiči Flajzar, úhoř v časopise, kterého údajně chytil ještě jako kluka a už podle fotky neměl parametry, které u něho byly uvedeny atd. atd. atd. Jak říkám, napřed je třeba se informovat .....

                                              Nclarence - Profil | Út 2.5.2017 15:25:46

                                              Video jsem neviděl Kubíka nemohu ani cítit proto šup do ignoru.J

                                                Nmusiláč - Profil | Po 8.5.2017 11:52:39

                                                Sračka video,toť vše.

                                                  NPetr64 - Profil | So 6.5.2017 22:37:07

                                                  Nechápu,co se tady stále protřepává.Krade Kuba ryby,nekrade ryby.Podvádí, neprovádí. Je to prostě mediální hvězda a loví tak,jak mu to naplánuje scénárista. Spíš bych rád věděl,co se stalo s obrýlenÿm hošíkem,který měl v minulých letech na mrku videa s názvem "S Jakubem na rybách".Koukat se na to sice moc nedalo,ale vzhledem k tomu, že jeho výtvory zmizely,asi někomu kazil image i když jel podle vzoru své ikony.

                                                    NColasrumem - Profil | Pá 5.5.2017 7:54:43

                                                    jude871 >> Jen se zeptám, co s rybama provádí? Zatím to tu nikdo nenapsal s tím, že by měl nezvratné důkazy. Nezajímají mne řeči typu Pepík říkal že...., co se s rybama provádí na závodech v plavané nebo feederu? Nahází se do saků a pak se váží s tím, že ty dole jsou rozmačkané a po vypuštění pokaždé plavou po řece mrtvé ryby. Neříkám že všechny, ale plavou. Tak co horšího provádí JV s rybama? Co s nima provádí výrobci nástrah při reklamním focení atd? Co třeba sumcaři, kteří chtějí chycenou rybu fotit ráno? Taky dají 2m sumce do vezírku? Všichni tady píšete neskutečný sra.ky a přitom nikdo z vás nepřinesl ani nejmenší důkaz o svém tvrzení.

                                                      NRK - Profil | Pá 5.5.2017 0:53:22

                                                      Možná by se mohlo rekapitulovat.Netahat vůbec do debat prodeje Mrku atd. To je vrchol drzosti a nedostatek soudného rozumu.Hanba mě fackuje za Vás hoši,kterých se to týká.MM je fakt slušnák s trpělivostí a slušnosti,která snad jednou najde sve meze. Jinak všeobecně, kaprařina jako taková není nic,co by muselo zajímat kriminálku.Buďme realisté.Jde o absolutní hovno.Muzeme se tady štengrovat, dávat narázečky,odpalovat placírkou.Je to o ničem.Už dávno se nám Mrknato snažil nastavit zrcadlo.Řečeno dobou dávno minulou.Ta kaprařina je prostě na stupnici ano&ne, v zapornych čislech daleko v mínus,mínus,ne. Co nám pěkného přinesla? Radost z velké ryby,radost z krásného náčiní, kýblů, prutů,navi,bivi,lehátek,člunu,kouli, dobrého pocitu, pocitu,že jsem něco dokázali,byznysu? Je mi vás líto.Dneska,po všech těch ,,kauzách" , víme o které se jedná, se ještě někdo odvažuje mlejt pantem,že kaprařina je smysluplná disciplína,která je synonymem návratu k přiroďě, k naroubování těch našich nových generací mladých rybářů k tomuto ušlechtilému koníčku.Já nejsem určitě ten,kterej bude určovat trendy a co je out,či kaprařina, ale koukněte se na to očima vize budoucnosti.Ta extra komerce(rozuměj kaprařina,jako vlajková loď té extremnosti v tom nejadrnejšim podání), musí strašit i otrlé skutečné milovníky svobodné rybariny,kterou máme tak radi.

                                                        NColasrumem - Profil | Čt 4.5.2017 15:29:53

                                                          Nkyslík11 - Profil | St 3.5.2017 15:02:50

                                                          Co se týče chycení Moby-Dicka o kterým píše Drinks....toho chytne RYBA'Rˇ Jakub Vágner v poslední den své výpravy , v poslední hodině , v poslední minutě s vypětím všech sil a velikou slávou za pomocí dotací doveze na rybník Katlov, kde ho budou všichni chválit , jak zachránil genofond !

                                                            NMartin M. - Profil | St 3.5.2017 14:16:56

                                                            vendys-vt >> videa MRKc.z jsou placena z reklam, ktere jsou rozprostreny po celem MRKu. Proto nemusime davat reklamu primo do filmu. Napadaji mne dalsi 2 pripady, kdy by video bylo zcela zdarma a bez reklam. Prvni z nich je, ze to od tebe koupi (pouze) Ceska televize. Druhy pak udelat video tak moc sledovane, aby ti jej zaplatily reklamy na Youtube - ale tohle je realne snad jen, pokud si dokazes natocit film sam a pokud mozno jeste v anglictine. Ve vsech ostatnich pripadech ti musi film zaplatit reklama, nebo to das ze sveho. A nebo muzes zkusit oprasit zanikly trh a prodavat DVD nebo prodavat filmy online.

                                                              NDrinks - Profil | St 3.5.2017 13:04:36

                                                              Už se těším, až v nějakém dílu chytne obávanou modrou velrybu, kterou taky nikdo neviděl, ale věří, že existuje. :-)

                                                                NSpecialista - Profil | St 3.5.2017 0:43:27

                                                                Možná někdo pozná Tomáše Matonohu, nic výstižnějšího mě nenapadlo, tak několik úryvků, vystihujíc mé pocity:
                                                                Cecky hajzl vole, kozy posraný, kozy pochcaný, posraný prkno od hajzlu, posraný splachovač od hajzlu, chleba namazanej hovnem, chleba namazanej syflem, zasyflený cecky, s pozdravem míru zdar, soudruh Sedláček z Brna.
                                                                Plné znění zde: https://m.youtube.com/watch?v=w0qhhVE3iv4
                                                                V obchodech JV neutratím korunu.

                                                                  NColasrumem - Profil | Út 2.5.2017 21:51:25

                                                                  Dědek >> Proč bych s ním měl mít problém, co je špatně? To, že má ryby se svazovky stejně jako je kupovali všechny ostatní soukromáky a spousta rádobykaprařů se tím pár let dost slušně živila? Nebo to, že je schopný něco zorganizovat nebo natočit, když ostatní nemají koule na nic jiného než psát sra.ky na Mrku? Ano živí ho to, stejně jako spoustu těch co to taky kritizují:o)

                                                                    NLuigi_Lasagne old - Profil | Út 2.5.2017 20:27:59

                                                                    Je škoda, že ani jeden z těch dvou rybářských odborníků nepřišel min.do času 10:48 na to, že ta plastová šprcka se z korkové rukojeti prutu před lovem odstraňuje.

                                                                      NVikasgard - Profil | Út 2.5.2017 15:33:57

                                                                      TWIN 69 Souhlasím s tebou. Můj syn (5,5 roku) má JV moc rád, pro něj je to celebrita a rozhodně mu to zatím rozmlouvat nebudu. Pokud mi jeho pořady pomůžou dostat kluka k rybařině blíž, budu jen rád..

                                                                        NButchi - Profil | Út 2.5.2017 15:06:45

                                                                        kubas. >>
                                                                        Jsem v práci ve výpovědní lhůtě, času mám spoustu :-)))))

                                                                          Nsindeji3 - Profil | Út 2.5.2017 12:54:26

                                                                          bonhof >> Natočený to mají docela dobře, na začátku atraktivní moderátorka, díky čemuž lze lecos odpustit. Je vidět, že na tom pracuje víc lidí, kteří jsou z filmové branže, ten formát se mi líbil. Ten anál a další sexistický náznaky si teda mohli odpustit, ale asi je to určeno pro část obyvatelstva, která si ráda v Blesku přečte o Kubovo "velké kličce". To bych přešel, asi to není určeno pro mě. Obsah nehodnotím, o ten tady nejde. Prostě jen další propagace kaproprůmyslu ve východoevropském stylu. Celkově pohledem někoho, kdo neví kdo je JV, to může být dobrý. Za sebe řeknu jen to, že nevidím jedinou věc, v čem by mě tohle video obohatilo.

                                                                            NKocháč - Profil | Út 2.5.2017 12:07:53

                                                                            Videa jsem viděl lepší a hodně horších. Jediné, co mě zarazilo byla montáž. Na začátku mluvili o tom, jak je dnes vše složité a jak jde nejjednodušší cestou, tak jsem čekal pouze háček, pletenku a kuličku a ona se z toho vyklubala montáž s převlekem proti zamotání, bročkem a rovnátkem a teď už nevím jestli nebyla ještě kombinovaná :o) Je spousta jednodušších montáží.

                                                                              Ncindy - Profil | So 6.5.2017 15:35:10

                                                                              Colasrumem >> Kdo je Lafata? To jméno jsem nikdy neslyšel....

                                                                                Nsliver - Profil | Pá 5.5.2017 17:24:30

                                                                                z vlastní zkušenosti vím, že v malém klukovi to zažehne mřenka do kapesníku, hrouzci a plotičky na kolečko z ruky či bič a okounci na žížalu. A čím víc, tím líp.Velký kapr ho akorát stáhne do vody.
                                                                                Vágnerovina na malé rybáře nefunguje.

                                                                                  NColasrumem - Profil | Pá 5.5.2017 9:43:46

                                                                                  Dědek >> no vidíš a Jezero Vrbenský je jeden z nej revírů co se kvality a velikosti ryb týká a kupovali je ve velkém i od lidí ze svazovek. Nikdy se s tím netajili, kupovali to veřejně, inzerát měli, nikdo to nikdy neřešil a je to v pořádku. Nic nezákonného to není a všechno je v klidu, není důvod to řešit a totéž je u JV. Jen on je víc na očích a na Vrbenský jezdí spousta rybářů odtud a museli by přiznat, že chodí chytat ryby, který plavali na svazovkách:o))))

                                                                                    NColasrumem - Profil | Pá 5.5.2017 8:48:30

                                                                                    já 2 >> jo to co se děje s rybama při natáčení je hnus, jak v jeho podání, tak v podání jiných co takové dokumenty natáčí. To uznávám. Ale ono to po pravdě ani moc jinak udělat nejde. Ve filmu se nic takového neobjeví, takže příklad pro děti a mladé rybáře je pouze v tom co vidí. Bez jakéhokoliv vlivu toho špatného, co ve filmu ani nikde jinde vidět není. Já jsem žádné video s takovým zacházením v jeho podání neviděl. Pípáky jsou jen byznis, to bych do toho vůbec nemotal. To dělá každý druhý výrobce nebo prodejce. A převoz ryb z vody do vody bych neřešil vůbec, to nevím koho taková hovadina napadla. Pokud ulovím rybu, kterou si dle RŘ mohu nechat, nevidím důvod proč bych si ji nemohl odvézt kam chci. To jako útok na něho beru jednoznačně a naprosto bezdůvodné. To jak se vymluvil je celkem fuk, protože už ten útok na něho za takovou kravinu byla zhovadilost. Já dokonce někdy chycené ryby i zaživa zabiju:o)) a odvezu domů. Takže ve finále je jediný problém to uchování a zacházení s rybou pro potřeby natáčení nebo focení. Pokud máte někdo nějaký nápad jak to udělat lépe, aby to bylo pro rybu bez stresu a utrpení, stačí to poradit a já věřím, že to většina lidí co natáčí taková videa využije.

                                                                                      NTibiik - Profil | Čt 4.5.2017 21:45:25

                                                                                      Tak na video jsem se nedival a ani nepodivam,potkal sem u vody a na rybach za tech par let co chytam ryby spoustu skvelych a vybornych rybaru,neco jsem se od nich priuci(snad)vzdy jsem naslouchal,mnoho knizek po vecerech precetl a studoval a vzdy se tesim a budu se tesit u vody na slusneho rybare se kterym si vymenim nejake zkusenosti,nazory,rady.poznatky atd,ikdyz vlacim aplavackuju co nejdal od civilizace obcas si zajdu zavlacet pod jez. A TADY pod jezem v Uherskem Ostrohu na Morave jsem potkal J.V.s celym stabem kdyz nataceli tusim JAK NA RYBY.vlacel jsem z protejsiho brehu a naproti se odehravala komedie na entou.kdy jeden ze ctyr hercu vlackaru zaprahl rybu,zahulakal na opodal leziciho kameramana a rezisera ci co,s odpovedi drz ho ve vode nez dobehl a nastartoval kameru a ted jako zacla silena zdolavacka.................... Mno ale to jakoztak jeste beru,jenze rybolov skoncil pro obe skupiny ve stejnou dobu(jedna skupina ja)potkali jsme se u auta vedle sebe parkujicich s J.V. na muj nesmely dotaz jak to slo se na me ani nepodival a s kyselym vyrazem v obliceji nasedl dodavky s logem CT azabouchl hrozne zasupovaci dvere od auta,nejak nechapave jsem nasedl do sveho auta ase smisenymi pocity jel dom, Nic proti J.V. ale ty smisene pocity mam do tedka...........................

                                                                                        NShafi - Profil | Čt 4.5.2017 21:14:30

                                                                                        Dědek >> Zapneš MRK, hádky, vypneš MRK, pustíš televizi, Vládní hádky, přepneš program, Robinsonuv ostrov, zase hádky,jdeš do práce, zase hádky, příjdeš z práce, doma žena, zase hádky, tak nedělej si pak tady z toho zadeček:)))

                                                                                          NPřemas - Profil | Čt 4.5.2017 17:58:34

                                                                                          Colasrumem >> Není rybník jako rybník. Ale je jasné, že jsou soukromky, kde nahodíš a mnohdy nepropadne skrze vrstvy ryb nástraha na dno, ale naopak jsou soukromky o pár rybách. Tedy co se kaprů týče. Jezdil jsem na jeden kaprorevír, kde bylo velkých línů. Věděl jsem co a jak, takže jsem mnohdy tahal líny 40-50+ na hod. Okolo sedící čuměli, že tam nikdy lína neviděli. A tak je to třeba s dravci. Kde kdo si myslí, jak je jednoduché přijet na soukromku a přeci budou okouni / štiky skákat na nástrahy jak zlatokopka na dolary. Houbelec. Je to stejné, prostě ráno, večer, za deště, před deštěm, po dešti ... vlastně jako vždycky nikdo neví kdy. Jediný rozdíl je mnohdy mezi tím, že tam jsou a na "nechráněné" svazovce prostě nejsou.

                                                                                            NDrinks - Profil | Čt 4.5.2017 11:05:02

                                                                                            Pedro1 >> První aférka je ta, kterou otevřel Vláďa Krpeš u sebe na facebooku, takže to si můžeš dohledat sám(17. Květen 2016).

                                                                                            Ale co je horší, tak druhá aférka. Jedná se o kapra, kterého chytil JV na Pálavě ve videu (klasicky, na konci výpravy a na poslední nához, poslední kuličku v balíčku a poslední ostrý háček, klasicky) odkaz zde, video https://www.youtube.com/watch?v=0J5SwJghqJQ čas 49:50. Kapr byl údajně koupený, s tím problém nemám, když to Pohořelice prodávají normálně, ale když si ho koupil, tak ho musel tahat na loď a poté ho potahat po vodě, aby byl záběr do videa? Nebylo jednodušší říct, že to dnes nevyšlo a nic nechytil? Psal jsem si s jedním zahraničním rybářem, který mu dělá reklamu na Katlov v zahraničí na velkém rybářském portálu carpcrossing.com celou konverzaci ti můžu taky poslat, ale nic nového v tom neuvidíš, prakticky mi potvrdil, že ho koupil, takže na to papíry má, ok. Jde jen o to, že všem věší bulíky na nos, hlavně dětem, na kterých má postavený kšeft. No a kapr ulovený, koupený (kdo ví) plave v Katlově a byl chycený při závodech v katastrofálním stavu. Zahraniční rybář, kterého jsem ti zmínil, tak zase chce, aby mu JV dělal překupníka pro své zboží, tedy konkrétně NTEC (koncová bižuterie), což je samozřejmě zase o penězích, jak jinak. Jsem nesmírně rád, že vidím takovou negativní odezvu na jeho hlavu všude, kam strčí to své bezpáteřní tělo s hlavou. ;)

                                                                                            A když už se někteří chtějí navážet do ostatních boiliesových výrobců a jejich rybníků plných kaprů. Tak konkrétně Jarda Těšínský chybu uznal a omluvil se. Nyní objíždí rybníky při výlovech a hledá ryby, které jsou stavbou těla odlišné od ostatních a nechává je dorůst. Jak to mají ostatní, to nevím. Ale věřím, že by si to nikdo z nich už netroufnul.

                                                                                            To že se každý během této aférky distancoval od jeho aktivit a potom naklušou na závody, které pořádá, je už jiný příběh, smutnější.

                                                                                              NDědek - Profil | Čt 4.5.2017 9:57:41

                                                                                              fheavy >> Karle souhlasím.
                                                                                              Je to přesně tak. Nejeden "velký" kaprář se tím toky živil.
                                                                                              U JV je pro mě problém ten, že v TV a těch svých sračkoidních seriálech a filmech, káže o rybářské etice, morálce a nevím o čem všem podobném, nechává se vidět s dětmi v přírodě , na rybách, se širokým úsměvem a srdcem na dlani, a nakonec se z něj vyklube obyčejný překupník kradených ryb.
                                                                                              Rozdíl je ten, že ti kapraři jsou jen obyčejné malé kolečka v soukolí kapro byznysu a na nic takového jako on, si v TV před veřejností nehrají.
                                                                                              JV se vydává za rybomila, má plnou hubu neuvěřitelných keců a potom si plní svůj vlastní hnoják, kradenou rybou...

                                                                                              Mě osobně je opravdu ukradený, ale je to člověk, kterému bych ruku nikdy nepodal. Jsem přesvědčen, že jemu je to ale srdečně jedno :-)))

                                                                                                NRST - Profil | Čt 4.5.2017 6:48:03

                                                                                                swedo >> Zapomínáš že jsem byli Česko-Slovensko:-)

                                                                                                  Nfheavy - Profil | Čt 4.5.2017 4:27:34

                                                                                                  soulfly >> nazdar jedna malickost,jv sice neni muj kamarad ani oblibenec ,ale to prevazeni tech" svaz... karpu"tak tenhle sport tady provadeli davno jini a nasel bys je urcite i na mrku,
                                                                                                  Akorat se o nich uz nemluvi,:-)

                                                                                                    NShafi - Profil | St 3.5.2017 23:11:46

                                                                                                    Dědek >> Těším se na ty komentáře, až třeba v 5. díle bude chytat Kuba s Martinem.M :) Snad pak půlka osazenstva MRKu nespáchá sebevraždu.

                                                                                                      NMinimlok - Profil | St 3.5.2017 19:59:53

                                                                                                      Ale já nechápu v čem je problém je to hezké a povedené video :)
                                                                                                      JEN TAK DÁL TĚŠÍM SE NA DALŠÍ DÍL :)

                                                                                                        NDědek - Profil | St 3.5.2017 19:53:12

                                                                                                        seči >> kdo myslíš, že ho sem vložil?

                                                                                                          NRK - Profil | St 3.5.2017 19:24:25

                                                                                                          já 2 >> ta jsi prostě hovno komerčák☺.Pořad na něco čekáš a přitom jsi viděl jeho výpravy za mega rybama. Já se u toho vždy dobře bavil, protože jsem se přizpůsobil tomu nezvratnemu v posledním dnu,kdy už dochází žrádlo a síly. Dobrá zábava, k tomu pivko, radši víc a spokojenost.Musiš to brát tak,že je to ,,mýdlová opera" a ne David Attenborough a BBC. Jsme tu banda pitomců(včetně mne) , co Kubu jenom kritizují.Kazdej máme patent na rozum a jsme ve straně zelených a chováme se ohleduplně k rybkám. Je to všechno jenom iluze v porovnání s globálními problémy,tomu,že to nakonec stejně půjde všechno do prdele.Když se možná budem moc snažit,tak se toho smutného konce nedozijem. Nějakej Kuba nám může ležet v žaludku,ale je to stejné,jako když ti leží v žaludku to,proč ten šikmovokej musí sežrat prášek z nosorožčího rohu,když se mu stejně nepostaví. Ten tlustokožec to má stejně spočítaný.Je to hnus,ale je to prostě tak. Prostě to jsou fatální vize,který jsou nevyhnutelný.A zrovna Kubík toho určitě nebude důvodem.Je paradox,že zrovna kapraři,kteří kapra prokazatelně miluju,jsou tím,co prokazatelně zkurvili mraky vod,to je pravda.Ale to je i důkaz toho, že mám pravdu.

                                                                                                            NVikasgard - Profil | St 3.5.2017 19:02:07

                                                                                                            RK - ...to znám, manželka se taky tuhle rozhodla, že se mi na ryby vůbec nechce...

                                                                                                              Nvendys-vt - Profil | St 3.5.2017 13:46:23

                                                                                                              Njn. jen by mě zajímalo, kolik dostal MRK za to, že to tady vystavil. Ono totiž videa MRKu jsou daleko zajímavější...
                                                                                                              Na druhou stranu, firma přece musí z něčeho žít...

                                                                                                                Njá 2 - Profil | St 3.5.2017 12:34:11

                                                                                                                sikič12 >> Já bych klidně ocenil, to jeto poslední, co by mi tma vadilo. Ale koukám na videa, která za
                                                                                                                1. něco mě naučí, potvrdí, prostě něco se dozvím. Tady jsem se dozvěděl, že slečně používá 4000 naviják na přívlač... asi rambo slečna. A že se dá člun foukat prde...í. nějaká montáž...pche
                                                                                                                2. Mají atmosféru, ať je to co chce za vodu, klidně ať chytaj kapry, ale chci si to video užít, vidět hezké záběry, neslyšet moc keců apod. Tady atmosféra rybolovu ukázána nebyla, takže taky nic
                                                                                                                3. pobaví mě, je vtipné, ale ne moc trapné. Tady jsem se nesmál asi jsem tupý

                                                                                                                Vadí mi, že prezentují lov ryb v chladné vodě a zase je to kapr... (MOŽNÁ JE TO TAJNÉ, ALE KAPR NENÍ JEDINÁ RYBA)

                                                                                                                Ano, video je o ničem a jak jsem psal někde níž, je škoda, že takové video natočí člověk, který má zkušenosti s filmováním... bejt to prvotina, rád pochválím

                                                                                                                  NRockwell - Profil | St 3.5.2017 10:26:42

                                                                                                                  Video má dost slušnou kvalitu, ale žádnou převratnou novinku neukázalo. Když si na MRKu projdu přidaná videa, tak podobných napočítám asi tak 30. Ukázat jak se vážou návazce, z čeho se vážou, jaký háček, jaké rovnátko, kolik g má mít broček, to vše je obsaženo ve všech videích od Mirka Kratěny až po chodící umělecké pátno CK. Na klubové, nebo soukromé vodě ukázat zákrm, vyvážku je už ohrané. Cením si, i když je ta značka všude vystavená, že to není takové to reklamní video, kde se dikrují předražené značky a bez těch to prý nejde. Záběry z dronu super, mohlo jich být více, přidal bych podvodní kameru. Video nezaujme ani neodradí. Jak píšu, takových videí jsou mraky a už nemají čím zaujmout.

                                                                                                                    NTomáš7 - Profil | St 3.5.2017 8:41:01

                                                                                                                    Za mě je to slušný video. Míří na skupinu rybářů ve věku 20 až 30let, kteří se chystají skočit do kaprařiny a nakoupit spoustu vybavení za velký prachy, proto je tam i ta holčina a proto dávají základní rady. Z hlediska obchodu to má hlavu a patu. Osoba JV mi nijak nevadí. Jeho pořady ze zahraničí mám rád, sice jsou to pohádky, ale pokud rádi cestujete po světě, tak se nad to povznesete. Ty různé kauzy, které jsou tu zmiňovány. U těch hlásičů čert ví, kdo a jak byl domluven na odměně za ně atd. Převážení kaprů - od koho ty ryby JV koupil? určitě ne od dědka s rákoskou a kolínkem na háčku.

                                                                                                                    Jinak ten hellowen jsem zkoušel. Úspěšnost to mělo stejné jako boilie od českých výrobců - takže přechytala to vařená kukuřice přelitá melasou:D

                                                                                                                      NŠiban - Profil | Út 2.5.2017 19:47:21

                                                                                                                      Super video, něco podobného mi na MRKu chybělo :-) jen škoda, že se Jakub nechává ovlivňovat svými odpůrci a bulváry... Je to na něm hrozně vidět...

                                                                                                                        Nsliver - Profil | Út 2.5.2017 19:05:12

                                                                                                                        Lepší reklamy jsou s Trojanem.

                                                                                                                          NMalejzub - Profil | Út 2.5.2017 17:49:26

                                                                                                                          Ano, a bylo to super. Sice bez ryby, ale to prostředí a lidí kolem to dokonale nahradili a kdyby byla možnost jel bych znova i za svý :-D

                                                                                                                            NVikasgard - Profil | Út 2.5.2017 16:53:27

                                                                                                                            bonhof - To je Britský kaprař, cca 55let. Má pořad na fishing and hunting s chillim na rybách a the fishing TV show. Ten druhý mám radši, protože tam není jen kaprařina, ale na co si vzpomeneš. Sice má od foxe asi i trenýrky, ale nezávidím mu to....Celkově je to ale takový jednodušší, takový nadlehčený, a s anglickým humorem, který je mi blízký. Hlavně, i když je třeba na kaprech pod bivakem, musí mít čaj o páté..
                                                                                                                            V jednom pořadu říkal, že má dva oblíbené rybníky. Nový a Starý. Když popisoval, že ten Nový je z Viktoriánské doby a ten Starý založily Keltové, tak mě to fakt pobavilo..

                                                                                                                              NLuboš22 - Profil | Út 2.5.2017 13:44:26

                                                                                                                              Vzpomínám si, jak před hodně léty všichni pěli chválu a respekt na Kubu Vágnera. Kdyby to šlo, tak mu aj do prdele vlézt. Pak před nedávnem nejaký megapoctivec Vágnera udal, že kšeftuje s rybama. Bohužel Vágner se narodil se v zemi, kde vychcánek a podrazák je jeden z tisíce a proto tady teď dostává takovou sodu. Neříkám, že to video je až tak moc poučné, ale nebýt téhle aféry, tak tady nebudou tak negativní ohlasy. Tím, že si přivlastnil ryby samozřejmě porušil, to co vždycky kázal v tom se ho nebudu zastávat.

                                                                                                                                NE.T. - Profil | Út 2.5.2017 13:19:47

                                                                                                                                Horší reklamní video jsem na Mrku neviděl.

                                                                                                                                  Nkaprus - Profil | Út 2.5.2017 12:01:35

                                                                                                                                  bonhof >> Ale jmeno nic moc :-)))

                                                                                                                                    NSeržant55 - Profil | Po 8.5.2017 11:28:12

                                                                                                                                    Petr64 >> Není co dodat.

                                                                                                                                      NFRANK71 - Profil | So 6.5.2017 20:16:10

                                                                                                                                      😊😊

                                                                                                                                        NDědek - Profil | So 6.5.2017 18:42:25

                                                                                                                                        Colasrumem >> To máš těžký. Já se na fotbal podíval naposledy, když Vítkovice spadly z první ligy. Kolik mi to bylo? 18? Fotbal a věci kolem něj, mě absolutně nezajímají... Absolutní ztráta času...

                                                                                                                                          Ngunkin - Profil | So 6.5.2017 14:36:03

                                                                                                                                          Bobanito >>
                                                                                                                                          Hezky jsi to napsal Bobanito a plny souhlas.
                                                                                                                                          Tak trochu tusim a i vim, ze Jakub zacal zkupovat a budovat sit svych prodejen. Stejne jako Alza vi, ze trh rybarskych potreb neni jeste zcela zdecinovan minimalni marzi a konkurenci a o tom to je. Daji se tu vydelat penize. Tohle neni video, kde se mame neco noveho dozvedet z taju rybariny, ale jde o to predstavit a uvest na trh zucastnene. A protoze jsme to vsichni zkoukli, tak uz o nich vime :)

                                                                                                                                            NColasrumem - Profil | So 6.5.2017 13:35:05

                                                                                                                                            FRANK71 >> Lafatu znám i já, taky kolem mě letěl když přistával do šestnáctky.:o)))

                                                                                                                                              NDědek - Profil | So 6.5.2017 13:31:55

                                                                                                                                              Colasrumem >> nosím no. Ale jen pro případ, že bych někde potkal JV... :-)
                                                                                                                                              To víš, vrána vráně oči nevyklube, tak takový malý obranný prostředek :-)))

                                                                                                                                                Nchřenovák - Profil | So 6.5.2017 12:37:49

                                                                                                                                                Colasrumem >> Hubka 👍👍

                                                                                                                                                  NHonza7 - Profil | Pá 5.5.2017 22:59:49

                                                                                                                                                  Je to tak trochu selhání lidských hodnot, když nedokážeme dětem vysvětlit, že reklamu máme vnímat s rezervou. Jistě reklama dokáže upoutat, zajmout, přilákat lidi, ale není zárukou kvality.
                                                                                                                                                  V rybářském svazu máme ikony, které denně dokazují, že osud našich ryb jim není lhostejný. Honza Knap, Míra Košut, Tomáš Marek a spousta dalších jsou toho důkazem. Spoustu práce dělají o svém volném čase a věnují i tomu část svých finančních prostředků. Bohužel média k nim nejsou tak nakloněna jak jiným osobám, které k záchraně ohrožených rybích druhů nevěnují ani setinu svého času, či finančních prostředků vůči těm co jsem zde už jmenoval.
                                                                                                                                                  Bohužel mnozí z vedení ČRS chodí pouze do zaměstnání a je to vidět na populaci našich původních rybích druhů.

                                                                                                                                                    Nsliver - Profil | Pá 5.5.2017 21:46:05

                                                                                                                                                    hraji >> mi vůbec není jasné, proč se těch malých špuntů ptát, jakého znají rybáře? ? Myslivce by to nenapadlo. Ještě nám chybi houbarska ikona. A když jsi se ptal, objasnil jsi jim pak, že není vše jak se na první pohled zdá?
                                                                                                                                                    Podle mého názoru je rybarina koníček, kterým obohacuji sebe a svuj vztah k přírodě, k tomu jsem v kroužku vedl kdysi děcka třeba já. K tomu žádné ikony netřeba, naopak.

                                                                                                                                                      NPiskořík - Profil | Pá 5.5.2017 21:26:13

                                                                                                                                                      A cenu pro krále stupidních dotazů dostává.....?

                                                                                                                                                      ;o)

                                                                                                                                                        NMB - Profil | Pá 5.5.2017 21:08:32

                                                                                                                                                        hraji >> a ještě jeden dotaz....ani vaše MO ...?

                                                                                                                                                        ty tam fakt vůbec v ničem nefiguruješ?

                                                                                                                                                        jaký je tvůj názor na celou tu akci?

                                                                                                                                                          Nbonhof - Profil | Pá 5.5.2017 20:53:16

                                                                                                                                                          hraji >> kdyby jsis to nenašel na internetu tak nevíš nic, a o denní povolence jsme se ani nebavili, staré přísloví pravý, tak dlouho se bavíš z bl.. až jste bl. dva, takže já tuto debatu stebou ukončuji. Petruv zdar

                                                                                                                                                            Nhraji - Profil | Pá 5.5.2017 20:12:02

                                                                                                                                                            sliver >> mřenka do kapesníku je hezká, učil jsem děti víc než dvacet let, na řece, na malých rybkách na plavanou. Vychoval jsem jich stovky. Ale vidím dnešní realitu nejen v kroužcích mládeže, ale i u vody. Otcové, strejdové, dědečci už neumí chytat na řece. Zaplať pánbůh za každou chvíli, kdy se děti dostanou k vodě. A v té opovrhované Anglii dělají pro děti akce, které my jim můžeme jen závidět, protože tam ty největší hvězdy jejich rybaření jdou, a věnují se dětem u vody celý den, jen aby je přitáhli k rybaření a ty soukromé vody jim to umožní.
                                                                                                                                                            A zkušenost z kroužku s malými dětmi, nikdo z nich neví, kdo je to Pepa Konopásek nebo Starýchfojtů, ale všichni ví, kdo je to Jakub Vágner.

                                                                                                                                                              Npetrikveprik - Profil | Pá 5.5.2017 16:18:54

                                                                                                                                                              hraji >> ... a pak tito tátové jdou se synem na svazovku a po celém dni bez záběru to ty jejich rychlokvašky (naučené na soukromáku vše velké a hned) přestane bavit :-) Jinak s UK bych to vůbec nesrovnával, resp. vůbec bych si nepřál abychom to v rybařině dotáhli tak "daleko" jako v UK..

                                                                                                                                                                Nhraji - Profil | Pá 5.5.2017 14:35:34

                                                                                                                                                                RK >> posuzuješ lov na soukromých vodách ze svého úhlu pohledu a nepřipouštíš si fakt, že to všechno může být jinak. Aspoň to tak z tvého příspěvku cítím. Oni nechodí na soukromé vody jen kaprtýmy, chodí tam i tátové se s svými dětmi a tiše doufají, že se jejich potomkovi podaří chytit velkou rybu, která v nich zažehne ten plamínek, který bude hřát celý život. V Británii je většina vod soukromá, lov na commercials, jak se jim říká, je naprostou běžnou záležitostí a nikdo se nad tím nepozastavuje. Tak proč to démonizovat a ostrakizovat u nás?
                                                                                                                                                                Ne každý táta rybář je tak dobrý a šikovný (a ne každého to baví), aby tahal kluka kopřivama nad hlavu kolem zarostlého potůčku a probouzel v klukovi lásku k rybařině lovem trofejních HHH na plavanou. Každá dušička, která bude chycena a tím pádem zachráněna a uchráněna od těch negativních vlivů civilizace, je cenná a je úplně jedno, zda se tak stane na revíru nebo soukromé vodě. Aspoň tak to vidím já.

                                                                                                                                                                  NColasrumem - Profil | Pá 5.5.2017 10:26:36

                                                                                                                                                                  Dědek >> Já taky neříkám, že je svatý, ale není třeba ho vyzdvihovat v tomhle, co dělají všichni, nad ostatní. Je stejný jako oni a jen je víc vidět. Nic víc nic míň. Proto mě to trochu nakrklo a začal jsem o tom tady psát. Jinak mě jako feederaři jsou velcí kapři fuk a jestli skončí zpět ve vodě nebo v udírně mi žíly netrhá. Stejně tak beru JV jako rybáře se zkušenostmi a to že rybaření víc přiblížil veřejnosti je jasné. Jinak jsou mi jeho ostatní aktivity šumák a k životu ho nepotřebuju:o)))

                                                                                                                                                                    Nkakr - Profil | Pá 5.5.2017 9:15:29

                                                                                                                                                                    Dědek >>
                                                                                                                                                                    Co hulíš??:-))))))

                                                                                                                                                                      Nkakr - Profil | Pá 5.5.2017 7:44:11

                                                                                                                                                                      Omlouvám se za příspěvek mimo rámec otázky videa.

                                                                                                                                                                      Padl tu dotaz, jak je to vlastně s revíry Dyje 7 , 6 a 5. V prehistorických dobách, kdy strana a vláda rozhodla o výstavbě nádrží na toku Dyje přes protesty odborné veřejnosti se rozhodlo následovně.
                                                                                                                                                                      Dyje 7 bude sloužit tak trochu jako sedimentační nádrž, neb v oněch dobách na podzim probíhala řepná kampaň a ve vodě plaval takový šlem, že se skoro nedalo chytat a voda bude sloužit k zavlažování, také byly postaveny čerpací stanice. Dyje 6 (prostřední) bude rezervace, zůstal tam zachován jako kulturní památka mušovský kostel s tím, že na rezervaci bude hospodařit státní podnik Pohořelické rybářství.
                                                                                                                                                                      Dyje 5 měla sloužit k rekreačním účelům, měla tam být postavena rekreační střediska a hotely, ne slumy které tam jsou dnes. Na D5 a D7 hospodařil ČRS.
                                                                                                                                                                      Pochopitelně musela bát zachována průtočnost, tak se v hrázích postavila "vrata", která umožňují manipulaci s vodou. K meritu dotazu, ryby pochopitelně migrují po všech nádržích a tak se skutečně může stát a stane se, že ryby odlovené na D6 byly původně vysazené na D5 či D7 a opačně. Migrací kapra se zabýval prof. Baruš, dej mu Pán Bůh hodně ryb v nebi a na základě úlovků značkovaných ryb se potvrdilo, že kapři migrují všemi směry. Hlavně na jaře, když vytahují do tření přes D6 na řeku Svratku.

                                                                                                                                                                        Njuto - Profil | Pá 5.5.2017 6:28:37

                                                                                                                                                                        Lubo >> mě by zajímalo kde jsi vzal tu informaci, že ho odborná veřejnost neuznávala. Celej svět ho uznává a jen tady v Čechách se na něj plive. Osobně ho nemusím, ale ten úspěch mu přeju. A to že na konci každého pořadu chytne vysněnou rybu je snad jasné, kdo by platil za pořad ve kterém by odešel s prázdnou.

                                                                                                                                                                          Njude871 - Profil | Pá 5.5.2017 4:26:20

                                                                                                                                                                          Ono to neni o tom jestli jsme zlenivěli ,ale o tom ,že si tak možna trochu plnime sny o vybavě a trochu toho pohodli,za komančů když jsem měl navijak Rex za 60kč ,jsem taky snil o Roenu,tohle je proste vyvoj a nejenom v rybařině a na trojnožce nebo jen na hadře nna zemi mame odsezeno každej spostu hodin a dni a tajneho sněni ,že snad někdy si pořidime super vybavu.Rybařina je pro mě jako hobby čislo jedna a davam do ni cely svuj zajem,neni to o lenosti,ale jak si tento skvěly koniček trochu zpřijemnit.JV mě zklamal jako rybař na cele čaře,muj syn ho doslova zbožnoval a jak mu mam vysvětlit tuhle nechutnou komedii co s rybama předvadi.

                                                                                                                                                                            NDenny - Profil | Pá 5.5.2017 1:20:36

                                                                                                                                                                            RK >> Jenomze mnoho lidi,kteri chytaji ryby s tebou v tomhle nebude souhlasit a zase,ta kaprarina a I jine zpusoby lovu,jsou dnes jeden velky kseft.Vzdyt se staci podivat kolem vody a clovek je v obraze.pokud mozno co nejpohodlnejsi kresilka,bivaky,varice a nadobi,kdejaka dalsi pitomost,takze k vode musis jet s trakarem.Jsou v Cechach vubec jeste rybari,kteri si pri desti na sebe jen pretahnou kus igelitu,sedi na trojnozce a cele vybaveni se jim vejde do jedne male tasky pres rameno?Docela chapu nektere muskare a vlackare,ze tou moderni kaprarinou pohrdaji,protoze oni dokazou lovit v mnohem obtiznejsich podminkach s minimalni vybavou a tam opravdu mnozi dokazou tu prirodu a I lov vychutnat.Pisu to proto,ze prave nekdy chytam presne tak,jak popisuju nahore a to uz o nejakem navratu k prirode opravdu nemuze byt ani rec.Je to o me pohodlnosti,kterou si cas od casu pri tom lovu kapru dopreju,protoze pri vlaceni jit do prudsi reky,zabrodit do pasu a pritom si v proudu popijet kaficko me nejak nejde :-))

                                                                                                                                                                              NKsk - Profil | Čt 4.5.2017 21:47:23

                                                                                                                                                                              Do teď jsem si dával pozor abych nekoupil od Babiše vodnanský kuře nebo rohlík z penamu a teď ještě abych si dával pozor od koho kupuju háčky :-(

                                                                                                                                                                                Nbonhof - Profil | Čt 4.5.2017 21:16:45

                                                                                                                                                                                Martin M. >> Já se Ti divím, že nato odpovídáš, to je jen tvoje věc, ikdybys to střelil
                                                                                                                                                                                je to jen tvoje a tvoje věc, a nikomu do toho nic není, jak říkají obchodníci, vše je na prodej za správnou cenu

                                                                                                                                                                                  NMartin M. - Profil | Čt 4.5.2017 20:52:15

                                                                                                                                                                                  cindy >> jeste drzejsi otazka, nez od Kochace. Nebudu odpovidat. Podivej se dole na strance, kdo je provozovatelem tohoto webu, a pak se na obchodnim rejstriku podivej, kdo je majitelem dane firmy a jak dlouho.

                                                                                                                                                                                    NColasrumem - Profil | Čt 4.5.2017 17:15:25

                                                                                                                                                                                    Dědek >> jo tomu celkem rozumím, ale pak nerozumím tomu, dávat to tady jako trofejní úlovky. Fotit se s takovou rybou je jako se fotit se slečnou na E55, tu taky dostane i ten nejposlednější somrák když si zaplatí:o))

                                                                                                                                                                                      NColasrumem - Profil | Čt 4.5.2017 17:12:20

                                                                                                                                                                                      bonhof >> no pochopitelně, protože ta koncentrace větších ryb je velká, proto ta hodnota úlovku je nulová. Nestojím o to chytat v ZOO:o))

                                                                                                                                                                                        NColasrumem - Profil | Čt 4.5.2017 17:00:10

                                                                                                                                                                                        fotojakes >> No právě, takže je to jako chytat na sádkách a hodnota takového úlovku je prakticky nulová. Na vyzkoušení montáží nebo krmení snad ok. Jinak je to spíš vopruz než rybařina:o), ale pokud je o to zájem, proč ne? Já radši svazovky. Ale abych neodcházel od tématu, proti JV nic nemám a i kdyby nic jiného, tak se dokázal jako rybář zviditelnit a kdo může říct, že si při vyslovení jeho jména většina nerybařící veřejnosti ihned vybaví o koho jde.

                                                                                                                                                                                          Nmilin - Profil | Čt 4.5.2017 15:19:41

                                                                                                                                                                                            NKocháč - Profil | Čt 4.5.2017 14:53:35

                                                                                                                                                                                            Martin M. - >> Neber to Martine jako provokaci, ale jestě ti nepřia nabídka od Jakuba k odprodeji Mrku a přejití do pozice hlavního redaktora?

                                                                                                                                                                                              NPedro1 - Profil | Čt 4.5.2017 10:31:54

                                                                                                                                                                                              Dědek >> Jen že jdu kolem,už to někdo JV prokázal,že ty ryby ukradl?Nebo že je nechal někým ukrást?
                                                                                                                                                                                              Jakože oficiálně?
                                                                                                                                                                                              Ne že to řekla parta kaprolovců přičemž půlka z nich má rybníky ve kterých plavou jiní kapři ze svazovek.

                                                                                                                                                                                                NMartin M. - Profil | St 3.5.2017 19:10:24

                                                                                                                                                                                                RK >> presny popis.

                                                                                                                                                                                                  NRK - Profil | St 3.5.2017 18:59:26

                                                                                                                                                                                                  Martin M. >> s těma ženama máš recht. Tím nic nepokaziš☺ Ale opatrně,aby to nebyla záporná diskriminace. Oni se dokáží velice sofistikovaně bránit sami. Už jenom tím,že nás přinutí,abychom je bránili my. Nakonec to všichni známe z domova.Krehké květinky. A pic, než se nadeješ, zrušíme sobotní rybařinku,protože jsme prostě ti,kteří poslouchají a ještě hrajem džentlasy a kamarádovi to vysvětlíme tak,že je to vlastně dobře.Jak říká jeden můj kámoš,máme je rádi,ale jsou to jezinky.Tak bacha na to☺

                                                                                                                                                                                                    NColasrumem - Profil | St 3.5.2017 18:38:40

                                                                                                                                                                                                    chřenovák >> :o))))) mě se líbí, co se tu najednou vyrojí těch co nedokázali ani to co nejkratší chlup na Vágnerovo zadnici a plácají tady hubou o hňupech:o))), tady se člověk vždycky pobaví. Když tohle napíše někdo z top kaprařů u nás, netroufnu si ho komentovat, ale tihle Lojzové ze Lhoty jsou komičtí.

                                                                                                                                                                                                      NMB - Profil | St 3.5.2017 18:13:25

                                                                                                                                                                                                      stejně je MM mazaný víc než vypadá :c))

                                                                                                                                                                                                      tohle jsem pustil a věděl že ty jeho videa tím pádem posune ještě o kus dál...teda jako u mě to tak zafungovalo :c))

                                                                                                                                                                                                        NDědek - Profil | St 3.5.2017 17:39:00

                                                                                                                                                                                                        supinna >> Užij si chalupu chlape, ti závidím :-).
                                                                                                                                                                                                        Musím se přiznat, že pro mě je JV také jako červený hadr na holi. Což je zas opačný extrém, jeho zbožňování a milování :-))). Uznávám, že ve svém věku, bych mohl mít na něj určitý nadhled, ale prostě se mi to nedaří. V mých očích, je to opravdu hodně špatný člověk....