Vybírám prut a navi

Chlapi zdar, vybírám prut hlavně prioritně na řeku Moravu a její přítoky, slepá ramena, malé rybníky a pro méně častý lov na větších a velkých rybnících. Cílová ryba je sice samozřejmě lín 45 cm a kapr 90 cm :-) takže lovit budu hlavně nástražky a násaďáky. Mířím na něco s délkou do 360 cm a gramáží do 90 g.
K tomu kolovrátek vel. cca 4000, chtěl bych kaprový s možností průběžky. Rád bych to celé pořídil hluboko pod 5.000,- Kč ale nejraději spíš kolem 4.000,- Kč a zbytek bude na krmelce, vlasce, bižu, pelety, krmení, ….víte jak to končívá... :-) !!!
Autor diskuse: Drachir - Profil , 15.5.2020 feeder - náčiní, doplňky
61 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NSmith - Profil | Ne 4.4.2021 16:20:06

Tak pre znova hľadajúcich
Po dlhej dobe som sa chcel vrátiť k feedru zjedol som Google a fóra a šiel nakúpiť navi som si vybral ryobi ecusima prút som si objednal trabucco trinis90gr .Po rozbalení prutu krásny štíhly ľahký ale prasklina takze predčasná radosť ďalšia objednávka inspiron 90 gr zas výrobná vada poslal som ho naspäť zas fóra a skúšania top bol Colmic na 90gr dvojdiel ale cena ma odradzovala nakoniec som si vybral preston monsterx 60 gr k tomu som dal 0.2 dragon silon čo sa týka udice je úžasná postupne do paraboli nádherne pracuje a je aj poddimenzovaná naj mám zatiaľ na ňu 13.5 kg kapra nemám jej čo vytknúť navijak som posunul ďalej proste som chcel shimo a dako mi ryobi nesadlo zas Google fóra videá a kúpil som si ultegra 4000fb chod brzda váha neporovnateľne je to úžasný navi okrem klipu ten pokaslali tam už som si navinul silon Colmic feeder pro lebo dragon sa mi dako stacal po roku s touto zostavou som nadmieru spokojný a splnila veskere moje očakávania bol to tvrdý boj .Prišla ale doba že chcem niečo silnejsie lebo mám rieku pár metrov od domu takze povolenie atd po množstve hodín na fóre a kilometrov po obchodoch mi v ruke zas najviac sedela udica Colmic 120 gr next adv ale príliš malé očká na tu gramaz bude treba väčší navi takze nezobral som ju a nakoniec som si vybral shimo aero x5 120 gr a k tomu ultegru 5500 xtc keď sa zlepší počasie pôjdem vyskúšať a dám vedieť postrehy snáď toto moje utrpenie niekomu pomôže v rozhodovaní 😜

    Nfheavy - Profil | Ne 17.5.2020 13:54:44

    cechura09 >> jj)

      NDrachir - Profil | Ne 17.5.2020 13:38:54

      U prutu je chlapi hotovo; Trabucco je na cestě!!

      Navi bude s největší pravděpodobností z domácí zásoby - zatím. Rozhodnu to jak mi dorazí ten klacek, co k tomu dám.

      Díky!!

        NDrachir - Profil | Ne 17.5.2020 13:35:56

        cechura09 >> JJ, vytrhl jsem to z kontextu a zamíchal to sem - ke Sportexu (PRUT) proběhla komunikace mimo tuto diskuzi, v SZ mám další nabídky a něco via bazar. No a s Dekáčem (NAVI) to nebude tak horké - ne proto, že bych to dopředu odsoudil - to co mají na netu musíš si to nechat poslat na prodejnu... na to prdím. Po cestě tam ale zastavím "pro každý případ".

          Nskwor - Profil | Ne 17.5.2020 13:26:44

          Z levnějších navijáků bych na feeder sáhl po Okumě Ceymar. Velikosti 35-40 už mají celkem širokou cívku a celkem sílu. Za tu cenu dobrá volba.

            Ncechura09 - Profil | Ne 17.5.2020 12:57:12

            fheavy >> Karle, každý sme nějaký ale, napsat v jednom příspěvku ....:
            Opouštím Sportex, zajdu se na to tedy do Decathlonu podívat.... pro mě je to bez dalšího komentáře..:)

              Nfheavy - Profil | Ne 17.5.2020 12:46:23

              cechura09 >> mam podobný nazor akorat autor chce mermomoci bait .)

                Ncechura09 - Profil | Ne 17.5.2020 12:38:07

                fheavy >> Pokud bych měl osadit navi s baitem na některý z fídrů, vždy by to byl prut 150 a víc g, nebo prut využívaný především u MF. Na menší gramáže je to nesmysl ale každý máme právo volby....:)

                  Nfheavy - Profil | Ne 17.5.2020 11:13:49

                  Drachir - >> Aernos za mne,a k tomu dyz už bait tak shimano ale ne ST kolega měl 2ks a nebylo to uplné echt,daval jsem to odkaz na 4000 oc a to je už ok dle myho názoru.

                    NBacha San - Profil | Ne 17.5.2020 10:01:41

                    Willow >> Tak samo, že preference každého jsou někde jinde. Psal jsem tu, že brácha má šíma a já se dopracoval k mixu asi 6-8 prutů, ani z hlavy přesně nevím:-), a šímo v nich není ani jedno. Ne že by nebylo kvalitní, ale je to takový "suchar", se mi zdá:-) V životě jsem měl jen jedno na vláčku, byl to Solstace 240cm a lovil jsem s ním všude. Pak ho kamarád v Norsku zlomil při přepravě a nový jsem už nesehnal (brečel jsem jak želva:-))).
                    Tak prostě šíma nemám, ale neřeknu na ně křivé slovo :-D

                      NWillow - Profil | Ne 17.5.2020 9:54:19

                      Bacha San >> Hardy je jako vzpomínka na mládí.;-)))) Prostě už jen vzpomínka.

                        NBacha San - Profil | Ne 17.5.2020 9:51:58

                        Willow >> Nej jsou Hardy:-)))

                          NWillow - Profil | Ne 17.5.2020 9:45:24

                          Bacha San >> Ale jsou to nej špice na trhu.
                          Já bych bral tedy ten Aernos.

                            NBacha San - Profil | Ne 17.5.2020 9:42:22

                            Drachir >> Aby ten výběr nebyl jen tak, Virtus se dělá i jako FS. Tedy s baitem:-))) A špice k šímu stojí, narozdíl od čibuka, pěkný ranec.

                              NBacha San - Profil | Ne 17.5.2020 9:25:12

                              Drachir >> To nahlodávání jsem nečetl, ale ve feedru jsem začínal taky baitem, už před cca dvaceti lety, resp. kdy to začlo a já koupil první sestavu. A musím říct, že asi po roce jsem se baitu vzdal ve prospěch bojovky. A ta šla pryč taky asi po roce a teď už jenom přední. Ale první prut jsem měl víc jak deset let. Byl to nezapomenutelný Trabucco Activa a prodal jsem ho pak ještě se dvěma origo špicema, protože ta třetí se po dlouhé době intenzivního lovu sama roztřepila:-)
                              Z navi bych bral Ryobi, zdá se mi na feeder bytelnější. A prut takový, který má tři díly s nasazenou špicí stejně dlouhé, abys nemusel pokaždé na začátku protahoval očka. I když třeba já to tak dělám vždy, páč jsem autista :-DDD
                              Tak přeju šťastná výběr.

                                NDrachir - Profil | Ne 17.5.2020 7:37:02

                                Chlapi, díky za tipy a doporučení - jdu to asi zúžit; naviják rozhodnu po návštěvě Decathlonu hned jak se tam dostanu, když mě tam nic nezaujme bude to Ryobi Virtus nebo Shimano ST4000FB a do té doby budu čapat na něco z domácích zásob. Je docela možné, že to na něčem domácím skončí - moje přesvědčení na bait je teda stále pevné, ale nahlodali jste mě, to jo.

                                U prutu váhám s rychlým koncem, ale chci to také co nejdříve rozhodnout. Opouštím Sportex (většinou mimo budget) a váhám mezi Trabuco Inspiron a Shimano Aernos. Máte tyhle pruty? S čím jste srovnávali při výběru? Jak se v praxi tváří počet dílů prutu (3 vs. 4 vs. 5)?

                                  Nmurphyy - Profil | So 16.5.2020 23:44:55

                                  fheavy >> tak tak, tie novsie shima z lacnejsej kategorie su uplne v pohode na taketo lovy matchka atd, tie navi tak clovek nezatazuje cize uplne na pohodu.
                                  ja stale inak hovorim>lepsie zacat s takymto navi (ale s kvalitnymi technologiami, brzda super atd) a po case prejst na lepsi ak uz ten nebude stacit..lebo uz clovek vie co chce, ako rovno hupnut do nejakeho twin powera s tym ze neviem ocenit jeho kvality..
                                  ale samozrejme, podla moznosti, da sa vselijako :)

                                    Nfheavy - Profil | So 16.5.2020 22:31:04

                                    Bacha San >> saharu mam taky ale vel.2500 na matchce a vpoho.

                                      NBacha San - Profil | So 16.5.2020 22:18:24

                                      fheavy >> Koupil jsem ze zvědavosti Saharu a fachčí úplně v pohodě. Já myslím, že to bude i rukama :-DDD

                                        Nmurphyy - Profil | So 16.5.2020 18:03:59

                                        Drachir >> mam nejake shima feedery heavy, medium, ale najcastejsie vsetko odchytam so sportex medium, na ktorom mam vacsinou tento navijak Daiwa TD feeder 4000
                                        https://www.nordfishing77.at/daiwa-td-feeder-4012-q​d-8979
                                        ma uplne kratucku mikrometricku brzdu (asi az velmi, treba si zvyknut a pracovat kratsim stelovanim len na par klikov) takze aj ked mas to na volno pocas zaberu, tak len das ruku na cievku stvrtina otacky dotiahnes a zdolavas, citilivejsie ako baitrunner kedze stale mas ruku na cievke a potom tou istou rukou dotiahnes maticu brzdy podla potreby

                                        potom mam aj ine shima, aj daiwu castizm napr, ktore striedam na feeder podla nalady a typu reviru ,aj baitrunnery, pokial je ten navi a brzda vpohode, tak sa da chytat so vsetkym. ani s klasickymi privlacovymi navijakmi kde je brzda pozvolnejsia mi to nerobi problem

                                        ten baitrunner tiez nevyzera zle co chlapci poslali nizsie ten ryobi, alebo potom nezmar masinu ten D alebo OC shimano baitrunner

                                          Nfheavy - Profil | So 16.5.2020 12:35:20

                                          Drachir - >> bez bojovky nych doporučil tenhle par let je mam na mediich a ok
                                          https://www.raven-fishing.cz/shimano-nasci-4000-fb-​navijak/cs/product/84896/?

                                            Nfheavy - Profil | So 16.5.2020 12:31:01

                                            Bacha San >> ja mam 4000 us D ty jsou teměř stejny jako OCěcka ale na medium feeder jsou vyhovujici s tim nechytaš na 100m.

                                              NBacha San - Profil | So 16.5.2020 12:25:34

                                              fheavy >> Ahoj, mám ty OCéčka v 8000 velikosti a je to držák. Jenom to z nich hůř lítá, páč mají nízkou cívku. Ale kdo neháže rekordy, tak solidní navi.

                                                Nfheavy - Profil | So 16.5.2020 12:19:22

                                                Drachir - >> navijak s baitem za dobrou cenu ve slušné kvalitě
                                                https://www.raven-fishing.cz/shimano-baitrunner-usa​-4000-oceanic-navijak-s-volnobeznou-brzdou/cs/produ​ct/1727/?
                                                Dohromady by ti to vyšlo na cca 3700kč to je dobra cena.

                                                  Nfheavy - Profil | So 16.5.2020 12:15:38

                                                  Drachir - >> shimano alivio medium 360/100g a navi 4000 shimano napr.sahara jen nema bait,shimo 4000 ST bait ten neni uplné echt ,solidni s baitem je az shimo 4000 oc nebo d ale uz jsou japku drazsi. Mnou miněna sestava je pomérně levna ,trvanliva a celkem blbuvzdorna.za ty love ok.

                                                    NBacha San - Profil | So 16.5.2020 10:50:34

                                                    Drachir >> https://www.nasoutokushop.cz/tfg-navijak-airlite-fr​ee-spool?&var=45685#utm_source=heureka&

                                                    Měl jsem ho na feeder a za tu cenu udělal poctivou službu. Mám od TFG i centrepin a zatím bez špatného slova.

                                                      NNavrc - Profil | So 16.5.2020 10:46:34

                                                      Drachir - >> mrkni na bazar. Shimo DL4000 fb. Jestli ti nevadí dvojklika.

                                                        NDrachir - Profil | So 16.5.2020 10:12:07

                                                        Malab >> nemám co bych dodal, souhlas. Pro sebe na ten feeder vyberu asi lehčí...

                                                          NMalab - Profil | So 16.5.2020 8:35:26

                                                          Drachir >> Já i lidé okolo máme společnou úchylku na navijáky od Okumy. Zatím nám všem bezporuchově a bezúdržbově pracují. Osobně mám Okumu LBXT 655 třetí sezonu a zatím v pořádku, doplnil jsem ji teď přes zimu CB 60 a CB80. Ta 80 už je na mě velká, ale nechám si ji. V naší rybářské partě je spousta pěti až osmiletých navijáků z LB série a všechny zatím fungují bez jakékoli údržby, nebo oprav.

                                                          K Okumám typu CB 60, 80 a ostatním navijákům z řadu Big Pit lze přidat za cca 50Kč konverzní matice na funkci baitrunner a máš z ní naviják z volnobežnou brzdou.

                                                          Občas tu někdo napíše, že Okuma je podřadný naviják z Číny a sem tam se nějaký fatálně porouchá... Asi máme všichni štěstí na dobré kusy...zatím se nám nikomu nic podobného nepřihodilo.

                                                            Ncindy - Profil | So 16.5.2020 0:42:14

                                                            Drachir >> Proč? Proč by měl být bazar plný tvých vláčáků…. člověk může milovat víc věcí. Třeba kytaru, potápěni, rybařinu, svoje děti...… tak to mám já..... nic se nevylučuje. Nemusím pro jedno zanevřít na druhé.....

                                                              NDrachir - Profil | So 16.5.2020 0:23:38

                                                              cindy >> každý názor je dobrý, to že je jiný než ten můj - pro mě neznamená vstup do jakéhosi protiútoku. Máš recht, nechci - možná mě to chytne a za pár týdnů budu hledat něco TOP TOP TOP a bazar bude plný mých vláčáků…. :-) :-) :-)

                                                                Ncindy - Profil | So 16.5.2020 0:19:00

                                                                Drachir >> Pokud "jako že nechceš" tak nemá nejmenší smysl Ti něco doporučovat. A myslím, že pokud by jsi chtěl, tak nebudeš potřebovat poradit od nějakého trouby na Mrku, jako jsem já.

                                                                  NDrachir - Profil | So 16.5.2020 0:02:21

                                                                  cindy >> Díky za dotaz - umím si představit, že podobné rozdíly jako ve vláčecích prutech budou i v těch feederových. Moje ochota investovat do feederu je úměrná úrovni mého využití resp. mého zaměření :-) No, kdybych chtěl - jakože nechci - měnit budget; co by jsi mi vybral Ty ve "vyšší cenové"?
                                                                  BTW: ten vláčák už mám, někam jinam do tématu můžu napsat co si o něm myslím...

                                                                    Ncindy - Profil | Pá 15.5.2020 22:47:30

                                                                    Chtěl bych se zeptat, v bazaru máš inzerát, že koupíš vláčák za ranec. Prachy tedy máš, proč chceš na fídru šetřit? Psal jsi, že jsi zkoušel pruty na krámě a neoslovily Tě.... Zkusil bych zapátrat taky ve vyšší kategorii. Je v nich úplně stejný rozdíl, jako u těch vláčáků.

                                                                      Nkubah - Profil | Pá 15.5.2020 22:38:35

                                                                      Drachir >> na kaprofeeder mám předobrzdu vel.5500. V bivaku u feederu nesedím :-)

                                                                      Dravce s průvěsem nechytám - normálně mám napnutou špičku.

                                                                        NDrachir - Profil | Pá 15.5.2020 22:33:04

                                                                        kubah >> mám hromadu malých navi které mám na vláčku nebo na chytání s brčkem, ty přední rychlo-brzdy jsem v praxi z feedrem nevyzkoušel. A tam kde a na co je mám, tak jedu dost "natvrdo" od nahození. Takže, čoveče abych byl upřímný: možná jej chci s runnerem jenom proto, že jsem starý tvrdohlavý pitomec. Proti tomu co jsem právě napsal mluví i můj postřeh k hmotnosti - máš pravdu, s předobrzdou jsou významně lehčí a mají stejně hladký chod, míň krámů co se mohou pokazit, ...atd. To nemluvím o možném vlivu na vlasec při nespr. používání... Jak Ty chytáš feeder? Záběr s indikací vždy jen podle špičky? Jak jdeš s feedrem na dravce když chceš dát metr nebo tak na zásek? Nebo když jdeš na větší kapry a zalezeš si do bivaku? Možná se ptám blbě jak lama, feeder bude jedna z posledních disciplín co nechytám - ale to co uvádím mi zatím hraje pro bait. Co říkáš?

                                                                          Nkubah - Profil | Pá 15.5.2020 22:20:36

                                                                          Drachir >> baita bych si nevzal.

                                                                          A moje medium sestavy už jednak neseženeš, a ani bych se nevešel do ceny.

                                                                            Nkubah - Profil | Pá 15.5.2020 22:15:12

                                                                            Drachir >> má to kovový tělo, proto je těžší.

                                                                            Proč trváš na baitu ?

                                                                            V době "zkrácených" předobrzd celkem zbytečnost...

                                                                              NDrachir - Profil | Pá 15.5.2020 22:13:16

                                                                              kubah >> hmmm, tak jsem v rozpacích - malinko víc v gramech ale jináč má všechno co potřebuji, včetně dobré ceny!! Děkuji!!

                                                                                NDrachir - Profil | Pá 15.5.2020 22:08:35

                                                                                kubah >> nene, ne o iks tříd - ale o třídu.
                                                                                a třeba špatnou reputaci jsem slyšel že mají navi Rovex - houby, jsou to v kat. 2000-3000 stejné mašiny jako Ryobi Zauber, stejné je všechno (vrtání, stoupání, převod, brzda, ...atd) - akorát barvu, korálek na kličce a tužší krabici má Ryobi lepší...
                                                                                Je to na jinou diskuzi - písni mi pls Tvoje doporučení na prut s navijákem s průběžkou nebo na jakou sestavičku chytáš Ty. Děkuji!

                                                                                  Ntinkky - Profil | Pá 15.5.2020 21:59:38

                                                                                  Ja nakupujem už len na rakúskych Hiki.at alebo Nordfishing77.at
                                                                                  Ceny suverénne najlepšie ako u nás.

                                                                                    Nkubah - Profil | Pá 15.5.2020 21:16:41

                                                                                      Nkubah - Profil | Pá 15.5.2020 21:15:40

                                                                                      Drachir >> ?

                                                                                      Spro má hodně povedené pruty (CRESTA) i navijáky.

                                                                                      Rozhodně nebude o iks tříd níže !

                                                                                        NDrachir - Profil | Pá 15.5.2020 21:09:18

                                                                                        murphyy >> nebudeš tomu asi věřit, ale v obchodě už jsem byl :-) a nic moc kromě složení prutu, přitažení za poslední očko k zemi a pár švihů venku se nekonalo. Jiskra nepřeskočila.
                                                                                        Co se volby nástrahy týká; budu chytat na to co bude zrovna po ruce - takže nejsprávnější odpověď je ta, že asi na všechno. Menších navijáků bez brzdy mám už plný koš - opravdu to bude volba s baitrunnerem. Na značky si moc nepotrpím, Shimano je určitě ta lepší - ale upřímně nevím jestli nejlepší. Partyja kolem mě je úplně úchylná na Šimla, servisuju to pro ně a teda když odhlídnu od toho, že jsou zblbnutí mainstreamem a podle nich navi s kapacitou pod 10000 není na ryby..., tak přinejmenším v této kategorii se dá polemizovat a vybírat lépe. Pro můj tento konkrétní výběr je ideální 4000 strop 5000. Nechci trhat jahody dynamitem. V těchto maličkých nemám se Shimanem žádné zkušenosti. Okumy mám tři, Spro jeden nebo dva, ale nic na feeder. Za mě je Okuma lepší nejmíň o třídu. Jaká je Tvoje feedrová sestava, kde a na co chytáš?

                                                                                          Nmilanpindryc - Profil | Pá 15.5.2020 20:49:07

                                                                                          Drachir >> Jo ninja je obych navijak ale prekvapila me a to mam i 10x drazsi kousky. Jinak northfishing77 je suprovej obchod. Do 2 dnu to mas doma.

                                                                                            NDrachir - Profil | Pá 15.5.2020 20:37:39

                                                                                            milanpindryc >> Palec hore za ten prut! Ninja je ale myslím bez průběžky, nějaké mám myslím doma, co? Máš zkušenosti s objednávkami z toho webu? Jsou OK? Díky!

                                                                                              NDrachir - Profil | Pá 15.5.2020 20:32:42

                                                                                              cindy >> Děkuji za nabídku! Malých navijáků bez baitu mám hafo, bohužel - musím mít bait...

                                                                                                NDrachir - Profil | Pá 15.5.2020 20:30:54

                                                                                                1mirda2 >> Čoveče díky za tip na Decathlon, měl od nich olova, jigy, celou dovolenou v zahr. jsem odchytal s jejich fluorocarbonama, mám zbytky boilisu,... nepamatuju si, že by mi něco od nich vadilo! Určitě tam vyrazím, Díky!

                                                                                                  NDrachir - Profil | Pá 15.5.2020 20:26:11

                                                                                                  cindy >> toto všecko mám ;-) jenom ten obal si asi pořídím nějaký konkrétní až dle výběru prutu.

                                                                                                    Ncindy - Profil | Pá 15.5.2020 11:20:04

                                                                                                    Že jsi ze Zlína, tak pokud bys netrval na tom baitrunneru, tak bych měl možná na prodej téměř nepoužívané, jako nové, Shimano Technium 4000FB i s náhradní cívkou. U vody jsem ho měl asi jednou, nebo dvakrát, a od té doby je ve skříni.

                                                                                                      NMKulicka - Profil | Pá 15.5.2020 9:38:51

                                                                                                      cindy >> to je :) Taky už mají jen ten 13ft

                                                                                                        Ncindy - Profil | Pá 15.5.2020 9:34:26

                                                                                                        cechura09 >> Slušná sleva, no nekup to 😉 .

                                                                                                          NMKulicka - Profil | Pá 15.5.2020 9:34:23

                                                                                                          Já bych to za tyhle peníze viděl takto:
                                                                                                          -prut Cresta Solith 360/80, případně 360/100
                                                                                                          -navi Shimano Nasci 4000 fb
                                                                                                          Prut kolem 2000 Kč, navi to samé. Ten Solith mi vhledem k ceně přijde jako hodně povedený. To Shimo je taky dobré - mínus je blbý klip a je bez náhradní cívky. Jo a nemá zpětný chod, ale to třeba mně vůbec nevadí. Je tedy bez baitu, ale jak psali kluci níže vynechal bych ho.
                                                                                                          Alternativní výběr pak třeba feeder od MS range v řadě econ (mají na NF77), ten se mi za ty peníze taky líbil, navi pak Advantor 4000S (má zpětný chod i náhradní cívku). Cenově to vyjde opět přibližně 2000 Kč + 2000 Kč.

                                                                                                            Ncechura09 - Profil | Pá 15.5.2020 9:30:28

                                                                                                            Včera mi padl do oka taky jeden prut, už jen 390..... 5 špiček, vysokomodulový uhlík, korek.
                                                                                                            https://www.total-fishing-tackle.com/greys-toreon-t​actical-quivertip

                                                                                                              Nmilanpindryc - Profil | Pá 15.5.2020 9:19:39

                                                                                                              Drachir - >> https://www.nordfishing77.at/shimano-aernos-ax-feed​er-360cm-90g-9779
                                                                                                              https://www.nordfishing77.at/daiwa-ninja-lt-4000-c-​10005

                                                                                                              Ninju jsem ted koupil mladymu a za tu cenu je to neuveritelnej navijak..paradni chod, lehouckej slusna brzda...

                                                                                                                N1mirda2 - Profil | Pá 15.5.2020 9:06:32

                                                                                                                Naviják koukni do Decathlonu mají tam Daiwu,Mitchell pak jejich Caperlan.Maj Mitchell za dost dobré peníze.V rybář.prodejnách dost přeplatíš.Vrácení do 90 dní včetně záruky.A zůstane ti dost z tvého rozpočtu.Pruty,navijáky,boilies jsou bezkonkurenční.Jinak bižu ,pletenky,háčky atd drobnosti z aliku.

                                                                                                                  Nmurphyy - Profil | Pá 15.5.2020 8:07:04

                                                                                                                  -cize jeden prut a navijak ak som pochopil
                                                                                                                  -4000 nie je kaprovy navijak aj ked sa na to pouziva
                                                                                                                  -volnobezku mozes mat ale nemusis, v dnesnej dobe je to skoro zbytocnost ak uvazime ake kvalitne a rychle su predne brzdy, nehovoriac o tom ze navijak s volnobezkou stale vazi viac
                                                                                                                  -na co chces chytat, olovka/krmitka? bolies/pufy? kukurica/zizaly?, vsetko? :)

                                                                                                                  ak hej, tak potom mam radu, zajdi si do obchodu, vyber prut ktory ti bude sediet a k tomu nejake kaprove shimanko, kludne aj nemusi byt kaprove ale 4-5-6000cka, len sa vyhni tym co ti ponukne predajca :)
                                                                                                                  lebo za cenu do 1500/2000 nic spolahlivejsie a lepsie ako shimano nedostanes, jasne mensie navijaky vyberies dobre aj ryobi, spro, atd, ale ked vacsie-kaprove tak by som zvolil napr aerlex/speedmaster/beastmaster-pokial chces uz riadny kaprovy navijak, cize z toho by som vyberal
                                                                                                                  pokial by si vyberal z mensich velkosti, tak uz aj u spro/okuma sa daju najst slusne veci, ale kto by to skusal/testoval..

                                                                                                                  za mna: prut si vyberes v obchode
                                                                                                                  navijak: vyberaj tiez v obchode, aby to pasovalo okom podla teba k prutu, a vyhol by som sa no-name znackam

                                                                                                                    Ncindy - Profil | Pá 15.5.2020 8:00:50

                                                                                                                    Zapomněl jsi na podběrák, nějakou brašnu, obal na ty pruty, možná podložku. No ale cíle máš slušné.

                                                                                                                      NxDanielS - Profil | Pá 15.5.2020 6:45:32

                                                                                                                      Dá se, jen tu volnoběžku bych vynechal.