prut na sumce na trhacku

zdravim sumciary.chcel by som zacat so sumciarinou ale neviem aky prut mam vybrat.pozeral som Ultimate s vrhacim zatazom 300g.chcel by som lovit na trhacku.za odpovede mockrat dakujem...
Autor diskuse: cukrik - Profil , 15.2.2014 dravci - náčiní, doplňky

luckyhebeda - Profil | St 19.2.2014 14:10:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

co se ltc oček týče, každej slušnej prodejce vám řekne že jsou to velmi odolná očka vůči nešetrnému zacházení, na běžnou sumcařinu (trhačka nebo vábnička) ideální na vláčku samozřejmě blbost, fáma že šnůra s naplaveninama ltc očka nevydrží je blbost, vlastním wft newercrack, po dvou sezónách kdy stahuju šnůru běžně na 200 až 250m žádný náznak opotřebení ani naleštění oček a to se k prutum moc dobře nechovam, párkrát jsem měl s prutem kolizi a v mnoha případech bych klasické sic očko dávno vytřísknul, ltc očka jsou pro tuto metodu lovu perfektní a určitě je doporučuju.... co se značky týče, i pruty od mikada na který každej nadává mě mile překvapily (v jiném odvětví rybolovu) na sumčí trhačku používám pruty wft newercrack v délce 3m a tuhosti do 1000g, původně jsem neměl člun tak jsem chtěl nahazovat těžká kotevní olova.... člun jsem si posléze také pořídil a tak bych dnes šel gramáží někam na 400g, jinak i těch mejch 1000g wft má jemnou špičku a opravdu to není tak extrémní poleno jak by si člověk mohl myslet.... ryba kolem 120cm se na tom dá zdolávat s ohlou špičkou a nějakou tou akcí prutu beru to jako základ do budoucna kdybych jel někam na zahraniční výpravu..... wft mohu jen doporučit, ty newercracky se pohybujou kolem 2000kč což už neni taková raketa, je to kombinovanej materiál carbon/sklolaminát takže je těžší, ono celkově vypadá jako lešenářská trubka ale povodim si na něm metrovku a doufám že by zvládnul i dvoumetrovku :) jedinej drobnej problém, prut má očka uspůsobené multiplikátoru takže jsou blízko blanku, naštěstí je první očko nezvikle hodně daleko od navijáku a tak mu nevadí ani smekací navijáky (tica cybernetic), k délce prutu: zavážím opravdu daleko na české poměry tudíž 3m je ideální, ikdyž se to může zdát moc, osvědčil se mi hlavně kvůly vodákům (vyvěšuju o stromy do vzduchu) že se mi tak často neoběšujou jako kamarádovy s 240kou.... snad jsem trochu poradil

kopik - Profil | St 19.2.2014 12:29:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

jestli můžu poradit tak bych šel do prutů od WFT. Jsou to velice povedené palice. A garantuji ti, že třeba tento: http://www.sumcaruvsvet.com/sumci-com/eshop/5-1-RYB​ARSKE-PRUTY/114-2-SUMCOVE-PRUTY/5/741-WFT-NEVER-CRA​CK-Big-fish-ocka-SIC-2-7m-150-700g i když má vrhačku do 700g tak je ve skutečnosti tvrdý jako esoxy okolo 400g. Díky citlivé špici si s timto užiješ i menší kousky. Pokud bys chtěl ještě o trošku jemnejší tak bych šel do http://www.sumcaruvsvet.com/sumci-com/eshop/5-1-RYB​ARSKE-PRUTY/121-3-Zatez-do-400g/5/738-WFT-NEVER-CRA​CK-Heavy-Spin-ocka-SIC-2-7m-100-400g.

Ty pruty toho vydrží opravdu hodně a vytahnes s nimi cokoliv.

Za tu cenu se nic lepšího sehnat nedá to mi věř. At koušou.

Palusko - Profil | St 19.2.2014 11:45:21

lllukas >> Ja ich nezatracujem, aj lacna znacka vie prijemne prekvapit, napriklad esox ma prekvapil tymi sumciarkami za tu cenu, aj ked na wft alebo blackcata sa nechytaju ale to je uz trochu ina cena :) Len to co som mal v ruke z prutov nejake feedre a privlacaky zodpovedali presne tomu co esox je, lowcostove pruty s mizernymi vlastnostami. Mozno nejake vyssie rady su na tom lepsie, prave preto vravim kazda znacka moze prekvapit.

lllukas - Profil | Út 18.2.2014 20:18:39

Palusko >> s jakych ti bolo do plaču ? :) popiš troška, som zvedavy lebo ja čo od nich zatial mam som velmi spokojny.

Palusko - Profil | Út 18.2.2014 0:19:06

stanko64 >> ten mivardi je shit, tie esoxy su fajn ale su to uplne rozdielne pruty. Catfish je tazky tlsty silovy prut s ocelovymi LTC ockami vhodny vylucne na trhacku mozno podvodny plavak. Taurus je ovela stihlejsi, s mohutnymi cis ockami, s kratsimi verziami sa da v pohode aj vabit.

Palusko - Profil | Út 18.2.2014 0:08:25

lllukas >> nie nie, suhlasil som s tym co si napisal o tom prute aj o gramazi:) a to ze esox vyrobky nic moc je len moj subjektivny nazor :) az na tie sumciarky, mam ich od nich 3 a za tie peniaze super. A ostatne veci, je to lowendova znacka a vecsina veci od nich je teda brak, ale nemal som vsetky v ruke tak netvrdim ze nemoze sa este nieco dobre najst no to co som mal okrem tych sumciarok vo mne ziadne hlboke pozitivne emocie nezanechalo, skor z niektorych mi bolo do placu :)

cukrik - Profil | Ne 16.2.2014 23:20:55

hupr >> suhlas

lllukas - Profil | Ne 16.2.2014 20:48:33

Palusko >> sry ale ty si niekde s mojho prispevku vyčital že naznačujem že essox je čo sa tyka kvality niekde dole ?. :D Ja som posledne roky len za essox ale len čo sa tyka palic, navijaky su podla mna cenovo prestrelene a zatu cenu si zoberem niečo ine/tica/shitmano.
Podla mna su palice essox velice dobre na svoju cenu (deličky) vela sumikou už potahala a nieje to žiadna "bakula" neohybna. Mam ju treti rok a idem kupova tento rok aj dalšie. -gramaž je vynikajuca na SK/Cz vody si neviem moc predstavit chytat na 1000g udicu.
Mam posledne modely carpers tankerov taurusou ale aj stare modely ako je evolution spin 60-90g na vlačenie a aj ked to je udica za cca 30€ tak vytiahla s rychleho prudu sumce do 120cm.

hupr - Profil | Ne 16.2.2014 19:03:08

ludis.z >> souhlas ,, 10 krat vic prodanych prutu jak jinych značek..je levnejsi a reklamace na 1700prutu co jsem prodal pouze 1,5%

hupr - Profil | Ne 16.2.2014 19:01:46

arcymisiek >> dal si tu kamarade video od nejvetšiho a pablba a šaška co snad polsko mohlo vyplyvnout..ale to je jina vec ..tyhle ty testy prutu ala zavazi nic o prutu nereknou ..nevim ktery kokot tohle vymyslel

ludis.z - Profil | Ne 16.2.2014 18:33:18

za mě esox,mam sumčáky ,feedry,kaprové pruty a nikdy žádný problém. Za rozumný peníz hodně muziky ,i když jsem teď zkoušel sumčáky od wágnera a bomba,ale cenově úplně jinde a já tolik sumců 200+nechytnu (zatím jsem 200+ještě nechytl :-) )ale kamarád v Itošce už má několik 200+na esox chytlé a v pohodě

arcymisiek - Profil | Ne 16.2.2014 18:22:20


stanko64 - Profil | Ne 16.2.2014 17:06:32

zdravim neviete niekto poradit aky prut je mivardi imperium catfisch neviem sa rozhodnut medzi tymto prutom a esox taurus alebo esox catfisch velmi by ste mi pomhli ak viete poradit diky

Ti Sento - Profil | Ne 16.2.2014 16:47:07

robbie >> jj ten mam jo jo to je matros kvalitka ::))))a ta citlivost je neskutecna

robbie - Profil | Ne 16.2.2014 16:15:23

Ti Sento >> No však na wft čítam samu chvalu, dokonca aj N.C. 1000g je napriek vysokej vrh.záťaži relatívne citlivý, ževraj..
Máš tuto verziu?

Ti Sento - Profil | Ne 16.2.2014 15:57:09

robbie >> je to bomba ale ten snow catfish vypada skvele taky a ten se u vas neprodava ten WFT never crack bank cat je to od jakuba vagnera to je taky bomba prut suprovej :::))))

robbie - Profil | Ne 16.2.2014 15:53:23

Ti Sento >> Aha ok. ) Ten nepoznám.

Ti Sento - Profil | Ne 16.2.2014 15:48:23

robbie >> ja jakuba vagnera never crack bank cat :::))))

robbie - Profil | Ne 16.2.2014 15:43:30

Ti Sento >> Hovoríme o jednom prute? :) Ja mám na mysli snow catfish, a áno zdá sa mi že bude dobrý, nie je ani moc mäkký ani tvrdý, taký akurát.
..len pre poriadok dodám že som ho kupoval na narodky, čiže ja s ním chytať nebudem.

Ti Sento - Profil | Ne 16.2.2014 15:34:37

robbie >> jo takhle eee tak to promin blbe jsem pochopil ale je dobrej ten prut ze jo )))))))))))))

robbie - Profil | Ne 16.2.2014 15:33:20

Ti Sento >> Akciu som myslel že ešte nebol pri vode, kupoval som ho asi pred 3 mesiacmi.

Ti Sento - Profil | Ne 16.2.2014 15:26:22

robbie >> hmm tady u nas taky moc v akci neni respektive newim o akci na nej sam ho mam ten prut a snese hodne na vyvazku

robbie - Profil | Ne 16.2.2014 15:25:09

Ti Sento >> Vyzerá byť v poriadku, silná chrbtica, vcelku citlivá špica, na trhačku idealny (akcia semiparabola až parabola) takisto spracovanie, ale v akcii ešte nebol :)

Ti Sento - Profil | Ne 16.2.2014 14:50:30

robbie >> ahoj taky jsem na neho pokukoval ale nakonec jsem vzal wft

Ti Sento - Profil | Ne 16.2.2014 14:27:53

cukrik - >> Zdravim vas pokud chcete prut na sumce na trhacku zalezi kde budete chytat a jakym zpusobem za vetsinu tu na mrku Vam muzu doporucit WFT never cranck bank cat od jakuba vagnera bud 270cm a nebo 315cm pokud nezalezi na financich je to prut jeden z tech nejpovedenejsich a vydrzi snad uplne vsechno

Laci33 - Profil | Ne 16.2.2014 14:12:36

pajda >> No vtom mas pravdu ale len u starsich udiciach je vsetko ok.Aj ja ich mam tie starsie.Ale teraz v poslednych 2rokoch co vyrabaju je na prd hlavne navijaky a udice iba tie vyssej kategorie a tam uz su ine ceny.

pajda - Profil | Ne 16.2.2014 12:28:06

Palusko >> Tak teď jsi mimo. Prý Esox výrobky nic moc.
Mám od nich kapráky, feeder, pruty na přívlač a mohu říci, za ty roky, co je mám ani jedna závada.
Já mohu Esoxy jen doporučit, a to pruty všech technik.

M@1r - Profil | Ne 16.2.2014 0:04:11

nema nekdo sportcarp po extreme.

Palusko - Profil | So 15.2.2014 23:59:25

lllukas >> Plne suhlasim lllukas-om, esox vyrobky nic moc ale sumciarky maju za tu cenu vydarene. To iste si myslim o gramazi, 300g je na trhacku malo, minimalne 400-500. A ten prut ti posluzi aj ked bude mat 2.7m, zalezi od terenu a okolnosti, je o tom popisaneho kopu tu v diskusiach.

lllukas - Profil | So 15.2.2014 23:07:42

cukrik - >> čo tak kuknut essox-taurus ? Osobne použivam 3M a nemam zatial jedinu negativnu skusenot na Sk vody vyhovujuce. Niekde som sice čital že niekto ich daval na reklamaciu a že im odišla keramicka vypln v očkach ale ja osobne si neviem predstavit ake velke orechy by som snimy musel rozbijat aby sa to aj mne prihodilo, PS: 300g sa mi zda malo.