MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

vzdálenost od prutů

jaká je dovolená max vzdálenost od prutů ??
co si pod zněním v RŘ mám myslet je to na dosah ruky, metr, 2 metry 5 či 20 metrů??
dostal jsem totiž výstrahu od RS :) za vzdálenost cca 7 metrů na pláži a mám za to že šikanují lidi když požadují vyloženě sedět u prutů.

Autor diskuse: PetrK
Zařazeno do: všeobecné - RŘ, MO, svazy, 10.5.2006

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 6 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N rybomil - ® Čt 11.5.2006 7:48:29
hraji: No diskuse se vrtla jiným směrem, ale neodpustím si. Konkrétně na Orlasu už dost let v sezoně funguje několik lodí RS pro kontrolu rybářů. Jezdí elektromotorem, který pomalu neslyšíš a když ji zpozoruješ, většinou už nemáš šanci pruty sbalit. V noci ti posvítí reflektorem o několika milionech candel, takže ani otočený zády k němu pomalu nemáš šanci zdrhnout, protože nic nevidíš. Zažil jsem to tam několikrát a je to velmi nepříjemné. Kvůli podobným akcím RS tam už asi 3 roky nejezdím. Nakonec už asi 10 let sumáky na rybu nechytám. Na Vranclu ani já, ani kámoši nikdy žádnou kontrolu v noci apod.
Trochu mi nejde pochopit, že od té doby, co se MRS " trhnul z ČRS " pořád má snahu o nějaké zlepšení, či zpřísňování podmínek rybolovu, ale v tomhle bojkaření zůstáváte pořád tak ortodoxní.Asi tam to "pohodové" sumcaření má silné kořeny a tak jeho zástupci páčí jak se dá.
N jindra - ® Čt 11.5.2006 0:16:36
JKL:Máš pravdu,i když s tím stárnutím to není tak hrozný.Spíše více pamatujem:-)).No nic du chrnět.Dobrou.
N JKL - ® Čt 11.5.2006 0:09:08
jindra Jo, nějak se nám od té vody vytrácí ta správná pohoda. Rozhodně je to škoda.I tady na MRKu se lidi hádaji víc než zdrávo, a o prkotinách. On i strejda Prošek byl velkej pohodář, a přitom masař. Asi stárnem. :-))
N jindra - ® St 10.5.2006 23:49:32
JKL:bylo to po zavedení nového zákona, takže jsme opravdu rybáře spíše upozorňovali na novinku.Navíc byl pohodovej, bez komentářů co jste si to zase vymysleli na buzerování rybářů apod.No jsou i takoví.Teď už by to bylo,jak formuloval Petr, s puntíkem.
N JKL - ® St 10.5.2006 23:45:10
jindra: yeah, sir, doufej, že ten poctěný dodnes nerozšiřuje skazky o naivním porybném......Já už nějak přestávám lidem věřit a občas závidím dřevorubcům, ti občas pracujou i s měkkým dřevem....:-))
N jindra - ® St 10.5.2006 23:38:37
JKL:jo tužka, jednou jsem dokonce na Trnávce nechal rybářovi, samozřejmně po domluvě, svoji rezervní, aby neměl další průser, že by nezapsal ponechanou rybu:-)) Taky zapomněl.Ale u prutů byl natěsno:-))
N JKL - ® St 10.5.2006 23:30:42
jindra : Souhlas, není co dodat.:-))
PetrK,: Jestli chceš být v pohodě, ber k vodě dvě tužky. Pokud budeš v ostatním OK, snad tu vzdálenost uhádáš. Existuje rozdíl mezi druhy lovu - muškař těch10 metrů u pivka těžko zvládne, feedrař taky, plavačkář už vůbec ne takže zbývá nechat zodpovědnost na FOXech nebo Flajzarech......
N Petr St 10.5.2006 21:23:45
sorry jestli jsem někoho urazil nebo pohoršil. Nebylo to umyslem. Ty bu***** a de***** patří pouze a jen na adresu těch co u toho byli! Ostatním hodnotit práci, nebo do svědomí sahat nechci. Rozhodně to nemůže být med tuhle činnost dělat. Znám dost těch co to dělají DOST dobře a poctivě
N MrCement St 10.5.2006 21:17:47
Petr: neni to jednoduche zit v tak spatnem svete ........ ve svete kde letaji sami buze****, deb***** a jini. Stan se porybnym a nezapominej odznak (ani tuzku).
N Petr St 10.5.2006 20:55:15
šef MO řekl že jsou to deb***** a ať to pošlou
N jindra - ® St 10.5.2006 20:52:30
Petr:Už to neřeš, stále platí okamžitě manipulovat, takže radši buď v "dosahu prutů", než se zase objeví "přesná" vzdálenost v metrch.Protože pokud usoudí, že nemůžeš okamžitě manipulovat, a zadrží Ti povolenku, určitě pár víkendových lovů budeš absentovat.I když Ti MO, po prošetření, povolenku vrátí.EDIT:No a pokud dojde na správní řízení,tak ti nemusí být povolenka bez RL nic platná.Jinak končím,už jsem tady toho naplácal dost:-))
N Petr St 10.5.2006 20:46:31
mj. když seberou papíry za 5 dní je mám zpět ale já tohle nechci. Já chci normální porybný !!! co budou chytal lumpy a né buzer**** lidi
N Petr St 10.5.2006 20:44:44
to jindra: vem si jak jsem nasra*** . Víkendově chytám na jediném místě v ČR a nějaký buze*** tvrdí že v tom stínu co je 10 metrů od vody nemůžu sedět ikdyž nedělám nic jiného než že čumím na pruty a pochlastávám pívo s kámošem. Jezdí na lodi okolo a zaručeně se zase zastaví. Rybu jsem si za celý rok nevzal, nechytám nedovoleně /až na tu docházku/ .....
N jindra - ® St 10.5.2006 20:39:17
Petr:Napsal jsem, že znění zákona není úplně jasné.A takových bot a horších je tam povícero.Snad to novelizace spraví.Jinak soudit se můžeš, ale dlouho si nezachytáš, a to i v případě, že soud vyhraješ.Nebo si myslíš, že takovýto případ přijde na řadu okamžitě?
N jindra - ® St 10.5.2006 20:35:19
smradzjzd:Věřím,že Petrovi začíná být jasno:-))
N Petr St 10.5.2006 20:35:06
2 jindra: naposled!! už jsem to tady psal ! přiznávám že jsem udělal chybu at mi utrhnou nohu za tu docházku / svině tužka :) /, ale ať netvrdí, že mám sedět u prutů a můžu být vzdálen max tak 2-3 metry. Jasně jsem jim řekl ať klidně udělají puntík za tu docházku a ale ať nebuzerujou, že jsem byl daleko. Puntu udělali a tvrdili to dál. Příště si tam sednu znovu a nechám si sebrat papíry a asi se budu soudit.... Jo docházku si napíšu!
N smradzjzd - ® St 10.5.2006 20:31:10
jindra - vidím že tvoje vysvětlování nechce být pochopeno, asi se lze dřív domluvit s metrem dřeva. Je to mlácení prázdné slámy.
N jindra - ® St 10.5.2006 20:29:29
Petr:Stále bazíruješ na vzdálenosti a opomíjíš nezapsání docházky.Jinak souhlasím, že ve znění starého zákona(nemyslím bibli :-))) ), to bylo jasnější.Rybář musí být u prutů přítomen tak, aby mohl s nimi okamžitě manipulovat, max. 10 m od prutů, nebo tak nějak.EDIT:Možná byli nepříjemní,ale povolenka Ti zůstala. Jinak já osobně bych se s někým,kdo se neprokáže odznakem a legitimací vůbec nebavil.Musím si být zamozřejmně jistej,že mne potom nemají na čem uvrtat.
N Petr St 10.5.2006 20:25:38
2 jindra: znám pár jedinců /foto/ co ti budou dokazovat že jsou kápo klidně na tom že nemáš metr
U mne to byla právě ta vzdálenost od prutů :)
N jindra - ® St 10.5.2006 20:13:02
Petr:Jakasi možnost tu samozřejmně je.Ale tak dramaticky bych to neviděl.
N jindra - ® St 10.5.2006 20:11:28
JKL:Až zas moc toho nevím,Michal by to jistě vysvětlil líp,ale už ho to asi nebaví:-))No a to málo musím vědět,protože si myslím,že kontrola není o represi,ale o výchově,pokud je rybář domluvě a vysvětlení přístupný.No a nejlepší je mu to ukázat černé na bílém v Zákoně,Vyhlášce nebo BP.Takže musím vědět kde příslušné vysvětlení rychle najít:-))
N Petr St 10.5.2006 20:11:02
30K to je víc než dostal ten co zabil člověka a ujel a dle tohoto to můžeš vyfasovat za to že nemáš metr
N JKL - ® St 10.5.2006 19:55:52
jindra : Já vím že ty víš...Já chtěl jen zarazit další kolo....:-))
N jindra - ® St 10.5.2006 19:54:18
JKL:Napsal jsem ve správním řízení,což se samozřejmně netýká ryb.svazu,tam bych napsal v kárném řízení :-))
N JKL - ® St 10.5.2006 19:49:59
Petr: Přesně jak píše jindra - ®, pro upřesnění - ty ostatní sankce už neuděluje MO ale jiné k tomu oprávněné orgány. Radši bych zapisoval, je to bezpečnější a jednodušší.......
N jindra - ® St 10.5.2006 19:43:27
Petr:A aby jsi měl o čem přemýšlet.Za porušení §30 odst.1.f Zákona 99/2004, což je porušení BP Ti RS nejenom může zadržet povolenku, ale ve správním řízení Ti bude odebrán RL na 3 roky a může být uložena pokuta až 30.000, -Kč.(§30 odst.6.)EDIT:Pokud RS nahlásí přestupek na MěÚ s rozšířenou pravomocí,která RL vydala.Což by dle zákona měla.
N Petr St 10.5.2006 19:41:16
to jindra: tady jsi asi uhodil hřebíček na hlavičku
N JKL - ® St 10.5.2006 19:28:46
Petr: Zákon bývá všeobecný - prováděcí vyhlášky konkrétní. Je to běžné.
N jindra - ® St 10.5.2006 19:28:06
Petr:Přečti si už konečně zákon,kterým se stále oháníš.Konkretně § 30 Přestupky.
N Petr St 10.5.2006 19:27:39
IMHO se na BP nevstahují pravomoci RS neboť ty jsou dány celkem jednoduše
N JKL - ® St 10.5.2006 19:26:56
jindra: Dík, přesnější formulace. Nicméně je rozhodně jednodušší se tím řídit než se planě dohadovat s RS. :-)
N Petr St 10.5.2006 19:25:51
to JKL: nevím zjistím ale IMHO zákon je zákon, který prošel parlamentem. BP jsou dány pouze radou ČRS. Jinak by to MRS neměl jinak. Jsou tam asi díry.
N jindra - ® St 10.5.2006 19:24:37
JKL:Nejsou součástí zákona,ale jejich dodržování je zákonem stanoveno.
N JKL - ® St 10.5.2006 19:22:31
Petr: S nejvyšší pravděpodobností se mýlíš, RŘ resp. BP jsou de jure součástí zákona.
N jindra - ® St 10.5.2006 19:19:42
Petr:Meleš kraviny.Zákon 99/2004 §30(Přestupky)ods.f.Což je porušení §13ods.9,kde je jasně stanoveno,že musíš dodržovat BP stanovené uživatelem revíru.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 6 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | všeobecné | RŘ, MO, svazy ]

Co je nového - všeobecné
Oznámení - obecné
Vložit oznámení

Odcizení?

Zdravím. chtěl jsem se zeptat jestli někomu z Pardubic nebo okolí, nebylo odcizeno rybářské pouzdro na pruty, značky :SEMA RAPTOR...

Poděkovani

Timto chci moc poděkovat uživateli s nickem jova12- Josefu Vašinovi,ktery mě a synovi pujčil na jarni Toačovske 24cte uzavřeny deštnik,protože jsem podcenil matku přirodu,Ještě jednou velke dik,Pepa...

Kalendář akcí - obecné
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniKaprařský podběrák Delphin IKONA 36

Za 1999
IKONA je zástupcem nejvyšší série podběráků od značky Delphin. Přesvědčí vás o tom každým centimetrem svého dokonale vypracovaného designu. Delphin IKONA je postavená na celokarbonové rukojeti.


akce, rybareniPrologic Boty Cross Grip-Trek (SLEVA 60%)

Za 1389
Obuv má vysoce kvalitní semišový svršek v kombinaci s velmi odolným a pevným polyesterem 900D. Tvarovaná EVA podšívka pro odolnou, ale lehkou konstrukci. Důležitým prvkem je membrána Hydroguard pro 100% voděodolnost.


Doporučujeme prodejnu
Adresář prodejen
LOS - CORMORAN LOS - CORMORAN

Písek, 39701 , Heydukova 100