WPC dravci 2017 | MRK.cz

WPC dravci 2017

Zapisují pouze vybraní uživatelé.
Zprostředkováváme vám on-line přenos ze světového poháru v lovu dravců World Predator Classic 2017. Závod proběhne ve dnech 21.6.-24.6.2017 na velké, větrné přehradě Haringvliet a budou se zde chytat opravdu velcí dravci! Jedná se o největší evropský závod svého druhu, kterého se účastní 50 silných lodí, přes 150 streetfishingových závodníků a více než 20 kajaků. V hlavní kategorii lodí, které se přezdívá "Rybářská formule 1", bude Českou republiku reprezentovat naše posádka Radek Filip a Martin Štěpka (hlavní sponzor www.finvalboats.eu a časopis Kajman). Závodu se účastní i opravdová esa v lovu dravců (Luc Coppens, Markku Tiusanen, Johannes Dietel, Willem Stolk, Jeremy Staverman, Marcel Asbroek a další). Chytají ho v podstatě jenom profesionální rybáři a průvodci. Týmu se v každý ze 3 závodních dnů započítávají největší 3 candáti, 3 okouni a 1 štika. Všechny tyto ryby se navíc chytají v opravdu velkých velikostech. Věříme, že se bude na co koukat a závod si užijete stejně jako my. Děkujeme všem, kdo nám budou držet palce.
Oficiální stránky: http://www.worldpredatorclassic.com/
Seznam týmů: http://www.worldpredatorclassic.com/boat-official-list/
Průběžné pořadí: http://www.worldpredatorclassic.com/world-predator-classic-event-leaderboard/
Odkaz na diskusi: https://www.mrk.cz/diskuse.php?id=749297
Autor diskuse: Raf - Profil , 19.6.2017 dravci - závodní sektor
Dále moderují: Beliluk Profil + minatrix Profil

minatrix - Profil | St 21.6.2017 11:48:03

A Marcel Asbroek v tréninku vytáhl hezkého 105cm velkého candátka. Takový kdyby se povedl během závodu...

Raf - Profil | St 21.6.2017 18:42:22

Dávám slíbený report z prvního dne závodu. Dnešní chytání jsme zahájili s předpokladem, že se bude chytat málo ryb a i několik candátů a štika budou stačit na hodně pěkný výsledek. V tom jsme se nespletli. Vsadili jsme proto na lov candátů vertikální přívlačí na hlubších místech 10-14 m, na kterých se nám v posledních dnech tréninku relativně dařilo. Mělčí místa o hloubce 1-3 m, která tu bývají skvělá, totiž poslední dny moc nefungovala. O první chytací místo jsme ale prohráli závod s jinou lodí. Rychlost 50 km/h byla málo :-) Další lodě jsme předjeli, ale i tak to bylo pozdě. Přejeli jsme proto na druhou stranu přehrady a vsadili jsme na dlouhý drift rychlostí okolo 1 km/h v místě, kde se nám dařilo v poslední tréninkový večer. Asi po hodině chytání zahlásil Martin velkou rybu na prutě. Nakonec se z ní ale bohužel vyklubal podseknutý úhoř z hloubky 13 m :-) To by stačilo. Měníme místo na hrázky na pokraji 25m jámy, kde jsme loni chytili hodně ryb a i v tréninku měli hodně kontaktů. Místu dáváme hodně času, zkoušíme chvíli i okouny, ale selhává. Následoval rychlý přejezd na candátové místo o hloubce 2-4 m, kde jsme měli v tréninku největší candáty. Ovšem i to zradilo. Nasazujeme zase speeding a mažeme do velmi proudného fleku, navíc schválně na vrchol přílivu. Tam hned při prvním spuštění nástrahy vytahuji candáta 61 cm. Euforie je obrovská. Věříme, že tu rychle uděláme další 2 candáty, ale příliv polevuje a nemáme tu přes několik driftů další záběr. Máme zprávu, že ostatní moc nechytají, každá ryba může mít cenu zlata. Víme, že musíme okamžitě vsadit na lov štik, které se nám v tréninku dařily. Víme kam jet, ale také víme, že hodina po poledni za plného slunce není ideální pro lov štik. První mělké místo, na kterém Martin před pár dny přišel o obrovskou štiku a vytáhl na něm další štiky, také rybu nepřináší. Přejíždíme na druhý konec přehrady. Chytáme metodou "kilometers" - tedy rychlým driftem v travách, které často dosahují až na hladinu. Tady to v tréninku také šlo. Spinerbaity, jerky a nástrahy na Texas rigu jsou našimi nejlepšími příteli. Tentokrát ale zatím bez kontaktu. Když už se blíží konec závodu, tak vidíme na hladině umírající slušnou štiku, které se zřejmě stal osudný nedostatek kyslíku, který momentálně ve vodě je. Ryba ještě hýbe skřelemi a nebyl by problém ji podebrat, zdokumentovat a přihlásit ji jako úlovek, který by nás katapultoval na špičku. To ale okamžitě zavrhujeme, byť jsem si jistý, že hodně týmů by jednalo jinak (v tréninku jsme viděli některé zajímavé praktiky). Po chvíli se musíme vracet do cíle, ale tak abychom měli ještě chvíli na test jednoho skvělého candátového místo. To nám ale zabrali lonští šampióni a tak zkoušíme dobrou chytací hloubku poblíž. Po 15 minutách je ale konec. Mohli jsme zachytat lépe, ale také mnohem hůře. Závod je otevřený, bude trvat ještě další 2 dny, výsledky se budou míchat. Těšíme se na zítřek. Na fotce vidíte štiku Marcela Asbroeka, která mu původně nebyla uznána kvůli neviditelnému štítku. Byl z toho hodně frustrovaný. Fotkou na záložním foťáku ale prokázal, že je vše v pořádku a je tak se svým parťákem v Top 3.

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 10:36:51

Život je stejně krásnej - včera bylo včera, dnes je dnes. Belgická posádka ve složení Johny Kindt a Jozef Verstraelen, která včera zůstala bez ryby, dnes zabodovala hned třemi úlovky candátů a vyhoupla se na první místo bodování druhého dne. Potěšili i naši chlapci, kteří chytili pěkného okouna o délce 43 cm a jsou v půl jedenácté osmí....

minatrix - Profil | St 21.6.2017 11:39:43

Luc Coppens, to je jedna z tváří WPC. Několikanásobný vítěz nejen tohoto závodu v tréninku ulovil okyše 53cm. Kdo umí....

Raf - Profil | Út 20.6.2017 17:14:20

Tréninky 12-14 hodin denně mohl začít. Na Haringvlietu jsme chytali již 3x loni, letos vůbec, ale přesto jsme si mysleli, že víme do čeho jedeme. Spletli jsme se. Povedlo se nám chytit krásné ryby včetně okouna 48 cm (první fotka), ale den ode dne bylo s rostoucí teplotou vody vše těžší a těžší. Na červen totiž nyní panují v Holandsku nezvyklá vedra. Vše je umocněno nízkým proudem v řekách, rostlou vodní vegetací a mnoha bezvětrnými dny. Candátů tu loni nebylo problém nachytat 10-20 za den, nyní se mnoho rybářů vrací bez jakéhokoli úlovku. Nám se to naštěstí nestalo, ale je to o dlouhém přemlouvání málo aktivních ryb jak klasickou tak vertikální přívlačí. Je třeba hodně chytat i ve sloupci. Lov okounů tu byl vždy těžký, ale odměna může být obrovská. Po tréninku víme jak je chytat, ale s úlovkem 1-2 okounů denně budeme velmi spokojení. Myslíme si, že moc týmů 3 okouny denně nechytí. Chceme se tak soustředit na lov candátů a štik, jejichž lov se nám dařil nejvíce a pokud nám zbyde čas, tak se vrhnout na okouny. Vše ale bude záležet na větru a dalších okolnostech. Na závod má totiž začít foukat, což může znamenat, že se rozežerou více i ryby. Pokud ale zůstanou stávající podmínky, tak mnoho týmů, které přijely až dnes vůbec neví, jak těžký lov je v rybářském ráji čeká. To nic nemění na tom, že se v průběhu závodu určitě nachytají zajímavé velké ryby.

Raf - Profil | Ne 25.6.2017 19:05:15

Domov, sladky domov. Dorazili jsme do Prahy. Tim tento prenos a nase dobrodruzstvi konci. Jdeme zase sbirat sily na dalsi :-) Ted chci par dni ryby videt jenom pri priprave noveho Kajmana a Kapra. Doufam, ze se vam prenos libil a treba jste se i dozvedeli nejake nove informace z rybarske discipliny, ktera je v Cechach i na Slovensku jeste v plenkach. Dekujeme.

Raf - Profil | Pá 23.6.2017 19:14:21

Matinovi přišel obrázek od jeho dětí. Takhle prý vypadáme :-) Já mám zase prý dětem přivézt domů místo dárků nějaké živé králíky, co se nám pasou divoce u chatky. Podpora obou našich rodin je pro nás zásadní. Bez toho by se to nedalo...

Beliluk - Profil | Pá 23.6.2017 9:10:20

NEVOLEJTE FILIPOVI, stejně vám odpoví BELI LUK:

Do redakce přišel další vzkaz s lehce erotickým podtextem: Miluji Filipa a jela bych do MIlána.

ve studiu jsme zjistili, že je na vzkazu trochu jiná diakritika: Miluji Filipa a jela bych do Milana.
P.S. Omlouváme se manželce Radka Filipa za chybu a zároveň přejeme Milanovi Filipovi hodně úspěchů v novém vztahu....

Raf - Profil | Čt 22.6.2017 18:56:44

Report z dnešního dne. Ráno vál mírný vítr a vydali jsme se na druhou stranu než většina lodí do mělčin (proto ten pomalejší start, který jste možná viděli na videu na Facebooku :-)), kde jsme nasadili woblery a rychlým driftem (2 km/h) kontrolovaným autopilotem po hraně, kde končí trávy, jsme házeli woblery. Máme v plánu příliš nejezdit a hlavně házet. Já měl jeden záběr, ale neproměnil jsem. Po 2 hodinách se rozhodujeme pro změnu a jedeme drtit mělčinu uprostřed přehrady. Je tu kalnější voda, vše se jeví jako místo maximálně na candáty ale překvapivě po chvíli vytahuji 43cm okouna. Uff! Pokračujeme v driftu. Vítr zesiluje. Na echolotu vidíme tolik ryb jako jsme tu v hloubkách 1,5-4 m viděli naposledy loni. Woblery přizpůsobujeme hloubkám a za další hodinu Martin vytahuje 59cm candáta. Víme, že jsou tu další a hned následujícím driftem trefuju na mělkého chrastícího woblera dalšího 58cm candáta. Intenzita větru zesiluje. Jsme za ním mírně schovaní, ale stejně to začíná být šupec. V oblasti je několik bouřek, které se kroutí okolo přehrady. V dalším driftu jsme okolo 13. hodiny stále v rybách. Na 2 hody mám dva záběry, při kontrole nástrahy bohužel zjišťuji, že se mi na menším crankbaitu zamotaly do sebe trojháčky. To se vám stane tak jednou za 10 000 hodů, ale bez háčků se ryba chytit nedá :-) Škoda, další ryba by nás posouvala hodně vysoko. Hážeme v plné koncentraci a frekvenci. Po stovkách hodů a všech předchozích dnech už se dostavuje únava. Ale pro tu tady není prostor. Vítr už se mění v palbu a zřejmě vyfoukal ryby z mělčiny, protože na další 2 drifty nemáme kontakt. Rozhodujeme se proto zariskovat a vyrážíme zkusit na západní vítr vertikální přívlač. Jsou tu tak 2m vlny. Tohle bychom s loňskou lodí nedali. Příďák jede na plný výkon, oba zase chytáme na sebe namačkaní na zádi. V dálce vidíme ženoucí se bouřku a do přístavu 10 km. Opět jedeme v režimu chyť nebo zemři. Záběr ale nepřichází. Když už je bouřka hodně blízko, rozhodujeme se přiblížit k přístavu a chytat na mělčině cca 2 km od něj. Ozývají se hromy a svítí blesky. Ostatní posádky na nás mávají, že byl závod kvůli vlnám 45 minut před koncem ukončen. Mažeme tedy do přístavu, ale u vjezdu se od hlavního marshalla dozvídáme, že posádkám bylo jenom doporučeno vrátit se do přístavu, ale stále není zakázáno chytat. Okamžitě otáčím loď a jedeme zase do vln. Na vodě zůstalo asi 10 lodí, chytáme nedaleko od sebe. 10 minut před koncem mám na prutě další rybu, ale padá. Taková je rybařina. Pak mažeme do přístavu, za jeho zdí si plácáme. Jsme v bezpečí. Poprvé od snídaně také rychle polykáme po cestě přes marinu něco k jídlu. Víme, že jsme uměli zachytat mnohem lépe, ale po včerejším trápení je to slušná záplata, která nám udržuje teoretickou šanci v boji o top 10 i před posledním dnem závodu. Zatím jsme s Martinem na všech závodech, co jsme spolu byli v desítce skončili, tak uvidíme, jak to dopadne tentokrát :-) Rozhodně už víme, kde ryby nachytat. Snad se zase nezmění podmínky a vítr nám to dovolí, má totiž být ještě větší palba. Zůstaňte s námi...

Raf - Profil | St 21.6.2017 20:31:34

V diskusi padl dotaz na minimalni pozadavky na lode. Zadne nejsou. Ale musite si uvedomit, ze chytate na obrovskych vodnich plochach na rovine kousek od more. I mirny vitr tu dela metrove vlny. Navic se musite rychle presouvat po chytacich mistech a jste na plose s lodema, ktere maji i pres 200 HP motory, ktere uz jenom jizdou delaji obrovske vlny a rozbijeji je. Na fotce vidite, jak to vypadalo dnes na startu za maleho vetru. Idealni jsou minimalne 5m lode o sirce pres 2 m s vysokymi boky a kylem ve tvaru V typu Tracker. Bassovky typu Nitro jsou rychle, ale do techto podminek se nehodi. Motor doporucuji minimalne 50 HP. Navic se nesmi chytat z kotvy na lane a ani by to nebylo efektivni, takze je nutne mit i silny pridak (minimalne 70 LB) s iPilotem. Spolu s kvalitnima echolotama je to sestava tak minimalne za 700 000 Kc. K tomu provozni naklady na akci tak 100 000 - 200 000 Kc. Proto mozna chapete, ze jsme vdecni za podporu kazdeho sponzora, byt drtiva vetsina nakladu jde z nasi kapsy. Do zavodu se muze prihlasit kazdy a bylo by skvele, kdyby bylo vice ceskych a slovenskych tymu. Chce to samozrejme ale mimo jine hodne zkusenosti, odvahy a duvery lidi okolo vas... Pak je to ale zazitek 😀

Beliluk - Profil | St 21.6.2017 18:01:23

Pěkný závěr prvního dne měl i Willem Stolk se svým parťákem. Marc chytil nádhernou štiku v délce 109 cm a o necelých 15 minut přidal blonďatý kudrnáč monstrum o délce 120 cm. Je to dřina, ale když se to povede...

Raf - Profil | Ne 25.6.2017 6:29:33

90cm candat Christiana Wieneke.

Raf - Profil | Pá 23.6.2017 10:09:10

Opoustime pristav. Pohled n echolot v nem. Celou dobu za jizdy musim mit na sobe pripnuty chcipak. Jednou zapomenu a zluta karta. Skoro top speedem mazeme po vlnach do spravne zony. Na treti fotce je pohled, ktery za jizdy vidim. Po vetru vam strika na sklo hodne vody, kterou lod posle do vzduchu.

Beliluk - Profil | Pá 23.6.2017 8:34:09

Rene Winklinger, který byl druhý den nejlepší je kamarád, který už má za sebou více než tři závody Lake Trophy na Lipně. Poučil se z chyb prvního dne a dal se do boje - první ryby byla o 1 cm kratší než jsou regule závodu, pak přišel nádherný záběr a krásný 70 cm candát - ten se ale katapultoval při focení, takže znovu nic, ale bojoval a chytil dalších pět ryb. Je to prostě pořádná adrenalinová divočina...

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 14:16:20

Daniel Ressel a Gregori Babriarz přidali na plynu a během chvilky bodovali candátem a zatím největší štikou druhého dne v délce 88 cm.

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 13:30:52

Kamarád Johannes Dietel, který byl také několikrát chytat na Lipenské přehradě, se 2. den závodu se svým parťákem vyšvihl na první místo s počtem 3 candátů, jedním okounem a jednou štikou. Do konce závodu je ještě čas, ale v každém případě pěkný výsledek...

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 12:05:23

Z českého tábora přicházejí dobré zprávy. K obědu si pozvali candátka a vše zafungovalo. Druhá ryba nás vrací na krásné poobědní osmé místo. Jen tak dál prátelé.....

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 9:26:00

I druhý den začal impozantním startem. Pokora a respekt.....

minatrix - Profil | St 21.6.2017 12:50:11

Tak nej okyš má zatím 49cm, od německého teamu

minatrix - Profil | St 21.6.2017 12:43:01

Ti samí mají zatím i nej okyša ... 46 čísel

minatrix - Profil | St 21.6.2017 12:37:41

Á první metrovou rybku závodu ulovili .........Mika Vornanen a Timo Narinen

Pro ty, kteří nepoznávají, je to štika :-) A má rovných 100cm...

minatrix - Profil | St 21.6.2017 12:24:04

Takže skóroval Raf

minatrix - Profil | St 21.6.2017 12:12:52

Hurá, našinec candátek 61cm!

Raf - Profil | Út 20.6.2017 19:41:28

Chytat se tu bude i v kostymech. Za chvili bude slavnostni pruvod mestem a strelba z historickeho kanonu.

Raf - Profil | Út 20.6.2017 16:59:26

První noc jsme dorazili ve 3 ráno a přespali u přehrady u lodi na tomto místě. Pár ostatních rybářů nás ve spánku vidělo a od té doby nám říkají "sleeping team" :-) Ráno si rozložili věci po půlce parkoviště a mohl začít tvrdý trénink. Pak už jsme toho moc nenaspali.

Raf - Profil | Út 20.6.2017 16:53:13

Celé akci ale předcházeli celoroční přípravy a zdaleka nešlo jenom o ladění nástrah a prutů. Příprava na přívlačové závody z velkých rychlých lodí totiž není žádná sranda. Loď Finval 505 SP s 100 HP motorem nám letos dodal náš hlavní sponzor www.finvalboats.eu sídlící na Slovensku. Na dálku jsme na ní vyladili umístění našeho příďového motoru a další techniku. Martin si pak udělal těsně před závodem 1 200km výlet do Revúce. Odměnou za dlouhou cestu mu bylo to, že si mohl mimo jiné prohlédnout další krásné lodě včetně Trackerů, které ve firmě mají :-)

Raf - Profil | Pá 23.6.2017 15:38:06

Jsme z5 z vody. Vlny byly slusne. V takovych chvilich se vam hodi vodeodolne prihradky na osobni veci (foto). Podstatne je take regulovat naklon motoru (trim) dle aktualni situace. Moc jsme nechytali, spis si projeli mista echolotem a sledovali, kde jsou ryby a kde zitra pujde chytat. Na vode je jenom par lodi jako treba Mikka Vornanen, ktery zacal prvni den zostra a vcera si take strihnul zero. Pruty jsme dali do sikovneho ulozneho prostoru na dne lodi a prikryli lod. Jdeme se podivat do mesta, kde uz radi streetfishingovi zavodnici.

Raf - Profil | Pá 23.6.2017 13:02:16

Prejeli jsme na vitr. Poledni sprska totiz nemuze uskodit 😀 Vzkaz z echolotu je jasny. Nasazujeme pelagic. Houpe to ale v pohode.

Raf - Profil | Pá 23.6.2017 11:55:56

Martin jede vytunene spinnerbait. Ja woblery typu Storm Arashi, Rapala Glass Shad Rap, Westin Baby Bait, Salmo Hornet, ktere jsou tu vyborne na okouny i candaty. Vybrane chytaci nastrahy mam vyskladane pod nohama na zadi a na 2 rezervnich prutech. V pripade potreby saham pro dalsi z teto hromady a prizpusobuji dle hloubek a barvy vody.

Beliluk - Profil | Pá 23.6.2017 9:46:02

Vážené dámy, vážení pánové, milí kolegové - neskutečně nás těší váš zájem o českou posádku a jejich účast na WPC. Je vidět, že světové klání sledujete opravdu podrobně a většina z vás tedy ví, že je dnes odpočinkový den. Všechny v redakci - tedy zejména mne - zaskočila neuvěřitelně široká nabídka relaxace, kterou našim českým klukům nabízíte. Ještě jednou děkuji a přidávám fotky těch nejzajímavějších....

A co vy, co byste doporučili naší posádce jako relaxaci?

Beliluk - Profil | Pá 23.6.2017 8:57:32

NEVOLEJTE FILIPOVI, stejně vám odpoví BELI LUK.

Vážení přátelé, vážení kolegové, dnes mají závodníci volný den a je tak trochu času zodpovědět některé z vašich dotazů:

Blondýnky z prvního ročníku VŠ se ptají, možná rovnou žádají: CHCEME FILIPA
Odpověď ze studia Beliluk: Dostudujte nejdříve VŠ, pak si takovou otázku či požadavek vůbec nepoložíte.

16. letá žáky základní školy "U lesa" se ptá: Je pravda, že je Martin na zajíčky?
Odpověď ze studia: Martin je romantická a jemná duše, krmí hladové zajíce, kteří obíhají kolem jejich chatky a maximálně využívá Duracell.

minatrix - Profil | Čt 22.6.2017 16:55:14

A sakra, opět se dostřelujou další rybky... Litevci Ugis a Guntis sbírají cenné bodíky.

Jejich okounek 51..

Raf - Profil | Čt 22.6.2017 16:36:00

Jsme v pristavu, nad kterym se prave zene bourka. Odpoledne se chytalo v masakr vetru. Jdu vratit vysledkovou listinu. Ozvu se.

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 15:20:29

Je potřeba říci, že ryby se chytají krásné. Doposud největšího candáta v délce 86 cm zdolal včera Honza Boomsma....

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 15:03:58

Stačil by jeden holandský pruhatec....a zase o kus dál. Takže chlapci bojovat....

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 14:12:22

Dvě hodiny před koncem druhého soutěžního dne pohled na průběžnou výsledkovou listinu potěší.
V každém případě by českému týmu slušel nejenom hattrick! Co vy na to přátelé?

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 12:52:51

Je vidět, že Vaše podpora, dary a talismany fungují. Hlavně díky Vám, milí příznivci a nejspíše asi i příznivkyně přidali kluci pěkného 58 cm chlapíka, který je posunul o jedno číslo dál na magickou SEDMIČKU druhého dne. Kluci, do toho. Kluci do toho, Kluci.........jedeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmm

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 8:06:05

Vážení přátelé, vážení kolegové,
včera trochu zlobilo spojení mezi Českou republikou a Holandskem. Protose Vám omlouváme za nepřesnou informaci týkající se snídaně našich závodníků - tzn. informace, že měli k snídani kachnu, byla kachna.
Dnešní den je spojení v pořádku a tak Vám rádi sdělujeme, že posádka snědla všechny banány, které si na závod nakoupila a aby neměla smůlu (klici jsou maličko pověrčiví) naházela slupky do lodí kolegů.
Good Luck!!!!

Raf - Profil | St 21.6.2017 22:11:40

Včerejší slavnostní jízda lodí, ať víte z čeho se tady chytá :-)

Raf - Profil | St 21.6.2017 19:44:07

Pierre Johnen chytil dnes 51cm okouna a Jan Boomsma 86cm candata. Ryby jim zatim nebyly uznany.

Raf - Profil | St 21.6.2017 8:12:26

Tesne pred startem.Loucim se

Raf - Profil | St 21.6.2017 7:51:27

Opoustime hemzeni v marine.

Raf - Profil | St 21.6.2017 6:39:13

Pohled z pristavni zdi. Foukat dnes bude, ale nemelo by to byt nic dramatickeho.

Raf - Profil | Út 20.6.2017 21:10:47

Jsme na zakladne "u kraliku". Martin jeste vaze stingery. Ja uz se venuji pivu, co tady pijeme.

Raf - Profil | Út 20.6.2017 19:27:27

Krasny pocasi. Mesto zavodem zije. Boat parada se vydarila.

Raf - Profil | Út 20.6.2017 17:20:41

Po tréninku, které probíhal prakticky celý na slunci a jediní jsme do něj šli opravdu naplno, jsme byli totálně vyčerpaní. Dnes se tak hodil volný den, kdy jsme na vodě dotankovali loď, uklidili, zaregistrovali se a vyrazili na poradu kapitánů, vyzvedli si uvítací balíčka a chystáme se na večerní slavnostní zahájení, které začíná v 18:20 hod.

Raf - Profil | Út 20.6.2017 16:49:00

Do Holandska jsme vyrazili už před 6 dny. Takhle nás manželka zvěčnila těsně před odjezdem.

Raf - Profil | So 24.6.2017 22:56:37

Vyhrava Johanes Dietel a Dustin Shone. Odvezou si mimo jine nabusenou lod Tracker Pro Guide V175 SC s Mercury motorem 115 HP. Gratulujeme.

Raf - Profil | So 24.6.2017 22:32:35

Shimano vyhralo v tymech v hlavni kategorii lodi.

Raf - Profil | So 24.6.2017 22:25:56

Lowrencaci dnes chytili 90cm candata a cena je jejich.

Raf - Profil | So 24.6.2017 21:07:31

Report z dneska bude strucny. Rani prejezd na protejsi stranu byl brutalni. Ostatni lode rozbijely velke vlny, ale zvladli jsme to. Hned potom jsme se vratili k ostrovu uprostred prehrady, kde jsme vsadili na cca 300 ha zonu trochu za vetrem, kde v minulych dnech bylo hodne candatu a okounu. 5 hodin jsme ji ale ruznymi najezdy s ruznymi nastrahami driftovali s jednim zaberem. Az pak jsme zariskovali a vyrazili na vitr. Elektromotor bezici na plny vykon nas, ale nebyl nas schopen udrzet ani na miste. Lod kousek od nas tu vesele chytala vertikal se spalovacim motorem, coz je zakazana praktika. Ale chytali candaty... Po pul hodine jsme to vzdali a vratili se za ostrov, kde Martin chytil na xkrat prodriftovanem miste okouna 42 cm. Alespon nejaka zaplata! Hned potom se nam vybily baterie od pridaku a bylo jasne ze nebrzdene drifty rychlosti 4 km/h zadnou hitparadu neprinesou. Tesne pred koncem zavodu jsme vyrazili proti velkym vlnam do pristavu. Tolik vody v lodi jsme snad nikdy nemeli, nektere lode mely ale vetsi problemy. Nastesti dojely vsechny. Ted uz mame za sebou 3h baleni a vyrazime na vyhlaseni vysledku. Pred zavodem jsme si samozrejme verili na mnohem lepsi vysledek. Velice specificke podminky s neaktivnimi rybami v hlubinach nebo extremnich melcinach nam ale nesedely. Cesta k lovu candatu vedla pres pelagicke chytani ve sloupci, na ktere jsme nemeli cas se v treninku zamerit. Nasbirali jsme ale hrozne moc zkusenosti a zazitku. Byla to vyborna akce, ktera vas posouva dale. Diky za vasi podporu.

Raf - Profil | So 24.6.2017 8:19:52

Uff jsme na druhe strane za vetrem.

Raf - Profil | Pá 23.6.2017 22:09:20

Luc Coppens dnes chytil na vedlejsi prehrade Hollands Diep tuhle fesandu.

Raf - Profil | Pá 23.6.2017 19:35:10

Pouliční bojovníci už mají 40+ cm okouna. Lovec Vladimir Vorotniak.

Raf - Profil | Pá 23.6.2017 13:57:05

Pri pelagicu se nam povedlo zastavit nad hodne rybama, ale nejsou aktivni. Konecne se nam poradne zvednul vitr a simuluje tak hezky zitrejsi zavodni podminky 😀 Martinovi uletla cepice. Zachranna akce se ale povedla. Jedeme si projet zavetrnou stranu na zitra.

Raf - Profil | Pá 23.6.2017 11:58:43

V driftu jsme prave potkali Quantum lod s Babs Kijewsky, ktera je tu dnes na navsteve. Na pokraji zakazane zony chytili pri lovu stik candata.

Raf - Profil | Pá 23.6.2017 10:37:56

Uz jsme v kancelarich. Martin chyta na barovce ve pridi. Ja vetsinou ve stoje na zadi a ridim lod. Mimo jine diky tomu lepe vidim do ciste vody a strukturu trav.

Raf - Profil | Pá 23.6.2017 10:16:18

Jsme v travach. Martin splni svou povinnost a da pridak do vody, kterym budu ja brzdit drift ovladacem. S tim prakticky porad neco steluju. Zvlaste v poryvech vetru, ktere rozhazuji i autopilota.

Raf - Profil | Pá 23.6.2017 9:38:28

Dnes se muze cvicne chytat pouze v zone vymezene ruzovyma teckama ve stredu prehrady. Oficialne by mel byt v lodi vzdy nekdo z rad sponzoru, partneru nebo medii. My jsme nastesti media, tak jsme dostali povoleni chytat ve dvou. Luc Coppens treba na sjezdu vyndal lod a jede chytat na vedlejsi prehradu Hollands Diep.

Raf - Profil | Pá 23.6.2017 8:49:30

Konecne jsme se tu trochu vyspali a jedeme na poradu tymu. Po ceste nas trochu blokuji tradicni holandske davy cyklistu. Po porade pujdeme na vodu, abychom neztvrdli a udrzeli si cit pro ni. Vitr se ma zvedat az po poledni.

minatrix - Profil | Pá 23.6.2017 3:32:07

Kayakboys :

Salah i druhý Daniel dnes jen po průměrném candátku. Za zmínku stojí štika 98, kterou dostal Steffen Kraus

Jinak jsou k dispozici online místní webkamery ;-)

minatrix - Profil | Čt 22.6.2017 20:06:39

Raf >> Nedal si králíčkem jointíčka? :-))

Raf - Profil | Čt 22.6.2017 19:45:18

Leaderboard kajakářů

Raf - Profil | Čt 22.6.2017 19:40:54

Z Nitra vypadá závodní den takto

Raf - Profil | Čt 22.6.2017 19:17:24

Ja tu pro vas pisu report a Martin si zatim pred chatkou krmi nasim poslednim chlebem kraliky 😀

Raf - Profil | Čt 22.6.2017 16:54:30

Aktualne. Hodne tymu nestihlo ani prekryt lode persenikem. My nastesti ano. Snad neni nekdo na vode.

minatrix - Profil | Čt 22.6.2017 16:49:35

Moc hezká obloha

minatrix - Profil | Čt 22.6.2017 15:44:00

Kdo se chce kouknout jedné němec.posádce do kuchyně.....:-)

minatrix - Profil | Čt 22.6.2017 15:32:47

Nevím, zda to tu zaznělo, ale kajakář Salah el Barbouchi včera vyhrál o třídu. 320cm - 2x Cé 67,69 , Š72 a O43.

Další kluci za ním maj 181 a 175 ...

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 14:56:40

Kluci teď vyplašili svým aktivním házením hejno kachen. Co kdyby se tak jedna či druhý proměnila v pořádnou rybu. Klulci - naděje umírá až poslední takže do posledního dechu....

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 13:14:12

Nervozita stoupá, sponzoři zvyšují své nabídky. Mám tady poslední nabídku, která je určena pro Martina z českéhho týmu. Pokud chytí do konce dnešního závodu jakoukoliv rybu (vyjma úhoře) dostane tento nový úžasný štěpkovač. Good luck....

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 12:46:58

Vážení kolegové, vážení přátelé,

velice děkuji za dary a talismany, které nám posíláte do redakce s tím, abych ty naše kluky potěšili a podpořili. Velice si Vaší podpory vážíme a nepochybujeme o tom, že budou mít kluci radost. Pár Vašich posledních důrků zveřejňujeme a ještě jednou moc za kluky děkujeme.....

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 12:24:49

Úlovek štiky může rozhodnout. Stejně tak jako včera, není jednoduché zubatici na ploše dlouhé 25 km a široké 4 km chytit. Divoké torpédo tak má na svém kontě pouze jediný tým.
P.S. Přejeme českému týmu úlovek zubatice a nebudeme se zlobit, když to bude záběr z klubu metrovkářů. V každém případě držte se chlapi, dodržujte pitný režim a bojujte......

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 11:30:39

Tak a je to tady - změna je život - a to je dobře. Třicet minut před obědem se na čelo vyhoupla finská posádka, která má jako jediná na svém kontě už pět ryb - 3 candáty a 2 okouny....
Dobrou chuť k obědu a držme palce klukům.....

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 10:30:09

Stejně je ta rybařina krásná. Jak jsme Vás včera informovali, Willem Stolk chytil úžasnou štiku o délce 120 cm, která je doposud nejdelší rybou závodu. Jeho parťák chytil štiku o délce 109 cm a kromě toho přidali na soupisku ještě pět dalších zubati. Pravidla jsou ovšem neúprosná - počítají se 3 okouni, 3 candáti a 1 štika. Musí se kluci holandský trochu posnažit, ale výkon je to parádní.....

Beliluk - Profil | Čt 22.6.2017 9:23:16

Krásné dopoledne, je skoro půl desáté a závodníci mají na svém kontě prvních 12 ryb - 9 candátů (největší 71 cm) a tři okouny.
Těšíme se na první zprávu od české posádky. Držte se....

Raf - Profil | Čt 22.6.2017 7:10:31

Dnes začneme metodou "kilometers v mělčinách". Tam kde nám to trávy dovolí budeme chytat s woblery, na které se dají chytit všechny ryby, byť šance na štiku nebude velká, neboť ty tady malé nástrahy takřka ignorují (máme vyzkoušené z lovu okounů). Tam kde bude trav hodně nasadíme spinnerbaity, Texas a Carolina rig s shady a další weedless nástrahy. I menší candáti, které jsme chytali v tréninku by byli dobří. Na fotce vidíte, jak jsem zabalený proti sluníčku, které nás spaluje už 8. den v kuse. Na lodi dostáváte samozřejmě dvojnásobnou dávku. Na obloze není opět ani mráček.

Raf - Profil | Čt 22.6.2017 6:49:09

Jsme po snidani. Martin nechava zkontrolovat povinnou vybavu. Je toho potreba pomerne hodne - druha fotka). Ja mirim na poradu kapitanu.

Raf - Profil | Čt 22.6.2017 6:18:00

Dobre rano, pred chatkou jsme meli po otevreni dveri jenom 2 kraliky. Prinesou stesti? 😀

Raf - Profil | St 21.6.2017 21:11:34

Program na následující dny. V hlavní kategorii lodí se chytá zítra od 8:15 do 16:15 hod, v pátek je přestávka a v sobotu zase od 8:15 do 16:15 hod. Kajaky začínají v 7:30 hodin. Streetfishingový závod vypukne ve čtvrtek ve 14 hodin.

WEDNESDAY 21st JUNE
06:30-07:00 Daily Event Kayak Check Launch area on beach right hand side lighthouse
07:00-07:15 Boat Captains’ daily briefing Droogdok
07:00-07:15 Kayaks’ daily briefing Launch area on beach right hand side lighthouse
06.45-07:45 Daily Event Boat Check Marina Hellevoetsluis
07:30 Start of competition for Kayaks Launch area on beach right hand side lighthouse
08.15 Start of Boat competition At start/finish line
15.00 Daily end of Kayak competition and return Launch area on beach right hand side lighthouse
16:15 Daily end of Boat competition and return At start/finish line & return to Marina
THURSDAY 22nd JUNE
06:45-07:45 Daily Event Boat Check Marina Hellevoetsluis
08:15 Start of Boat competition At start/finish line
09:15 – 12:15 Street fishing registration Droogdok
15:00 Daily end of Kayak competition and return Launch area on beach right hand side lighthouse
16:15 Daily end of boat competition and return At start/finish line & return to Marina
19:30 onwards Street fishing welcome party Hellevoetsluis Square
SATURDAY 24th JUNE
06:20-07:20 Daily Event Boats Check Marina Hellevoetsluis
07:45 Boats allowed to leave berth Marina Hellevoetsluis
08:15 Start of Boat competition announced by firing of canons At start/finish line
10:00 Start of Street fishing session 2 Hellevoetsluis Square
15:00 End of Street fishing session 2 Hellevoetsluis Square
16:00 Daily end of boat competition and return At start/finish line & return to Marina
21:00 Giant prize giving for boat, kayak and street fishing Droogdok
22:00 Fireworks & PARTY TIME…..for all Droogdok

Raf - Profil | St 21.6.2017 16:43:10

Jsme zpet z vody. Cekali jsme, ze to bude tezke a presne se to potvrdilo 😀 Vsechny tymy co chytily ryby jsou ve hre. Tedy i my. Vice pozdeji. Cekame na vraceni zapisu s ulovky.

minatrix - Profil | St 21.6.2017 15:07:42

Koukám a i esa Dietel/Schone se trápí. Lehko v tréninku, těžko v závodě :-)

Edit: jejich zatím jediný candátek. Tohoto sympatické pána můžete znát např z knihy o moderní přívlači či Youtube.

minatrix - Profil | St 21.6.2017 12:45:46

Candátci jedou ve velikostech 50-70cm. Ale pár rybek nad 70 už je tam. Nej 78cm z teamu Daniel Ressel & Gregor Babiarz

Raf - Profil | St 21.6.2017 7:07:23

Porada kapitanu probehne za par minut v zazemi zavodu. Martin zatim zajisti povinnou kontrolu lodi. Chytani dnes bude tezke, ale udelame maximum. Neverime, ze se bude chytat tolik full housu jako loni. Kazda ryba muze mit cenu zlata. Kazdopadne si to uzijeme a zprostredkujeme vam tento zazitek. V dobe kdy budeme na vode vas budou informovat Minatrix a Beliluk. V mobilech mame aplikaci na foceni a zadavani vysledku. Na oficialnich strankach bude vysledkova listina (zatim nebezi takze nevim, jestli je spravne odkaz), takze uvidite ulovky chvili potom, co je tymy zdolaji.

Raf - Profil | Út 20.6.2017 18:19:45

Slavnostni vyjizdka lodi a kajaku zacina. Ceska vlajka krasne vlaje.

Raf - Profil | Út 20.6.2017 16:54:27

Mimo jiné jsme se s Martinem museli oba po letech vrátit do autoškoly. Naše jízdní souprava s vlekem o vysoké maximální nosnosti a lodí výrazně přesáhla 3,5 tuny, bylo tak třeba si rozšířit řidičský průkaz o skupinu B+E a strávit 10 hodin povinnými jízdami a další hodiny přípravami na teoretické zkoušky. Na zkouškách jsme naštěstí oba zaskórovali :-) Martin si ještě k tomu musel udělat mezinárodní průkaz vůdce rekreačního plavidla. Já jsme naštěstí osvědčení na plavbu s plavidlem bez omezení obsahu motoru již měl z minulosti :-)