S Fishkym na Tovačově

Diskuse k mini článku S Fishkym na Tovačově

Autor diskuse: Bachy - Profil , 27.9.2008

NZN - Profil | So 4.10.2008 10:22:00

mildas:
kua, no to snad není možné:-)))

    Nmildas - Profil | So 4.10.2008 10:21:24

    ZN, Pike: Já Vám to říkal :-)))))))))))

      NRooney - Profil | So 4.10.2008 10:16:57

      Pike - Do téhle diskuze už jsem dlouho nepsal, ale Pike mi zase vyburcoval :-) "Já určitě, bo na závody brané smrtelně vážně má hodně vyhraněný názor." No asi takhle, neříkám, že se mají brát smrtelně vážně, ale hodně vážně by se asi brát měly. Tovačov je jedním z nejprestižnějším kaprařských závodů u nás a tudíž by se měl brát vážně. Pro někoho je to vrchol kaprařské sezóny - to je jako, kdyby si řekl: World Carp Classic neberte vážně. To je jako kdyby fotbalista nebral vážně mistrvství světa...

        NZN - Profil | So 4.10.2008 10:13:45

        Unca :
        sakra, znovu se ptám, čteš ty příspěvky, nebo střílíš od pasu?

          NZN - Profil | So 4.10.2008 10:11:49

          mildas:
          určitě nejde. Je to o pohledu na život, a ten má každý jiný. Chvála bohu. Jde jen o vysvětlení, že ten jiný pohled taky existuje.

            NUnca - Profil | So 4.10.2008 10:09:12

            ZN : No vidiš, možná je to o tom že já mildase neznám. Na carpmaratonu bylo 44 teamů. Pokud chce někdo začít diskutovat o smysluplnosti závodu, bylo by dobry se zeptat taky jich.

              NUnca - Profil | So 4.10.2008 10:04:21

              Pike : Musím uznat je obětovat 5 dní dovolené na rybářsky závody je hodně sázka do loterie. Je tam mnoho věcí ktery nemůžeš ovlivnit, narozdíl od běžného rybolovu.

                Nmildas - Profil | So 4.10.2008 10:02:15

                ZN, Pike: To nikdy nedokážeme vysvětlit. Vy ani já. Ono to totiž nejde.

                  NZN - Profil | So 4.10.2008 9:59:09

                  Unca:
                  vidíš, já to pochopil naprosto jinak. Mildase znám a znovu musím zopakovat už jednou Pikem napsané. Takto se mildas, a nejen on, vyjadřuje o každých závodech, muškařských či kaprařských, které se berou ve smyslu slova závodit. Nic bych v tom nehledal, je to jen jiný pohled na svět a život. A po přečtení Bleskovky se otázka smysluplnosti a vážnosti braní závodů a svého koníčka nutně nabízí sama.

                    NPike - Profil | So 4.10.2008 9:53:42

                    Unca: Asi máš pravdu. Viz příspěvek:

                    mildas - ® [Poslat soukromou zprávu.] Pá 3.10.2008 22:31:31
                    RST: Vy kapraři jste fakt neskutečně vztahovačný.
                    Mně jsou vaše, stejně jako kterékoliv jiné závody úplně putna. Nerozčilují mě, ale ani nebaví.

                    Píšu o tom, že někdo obětuje týden dovolené na to, aby ho něco 6 dní štvalo a pak se v něm ještě pár týdnů vařila krev. Tady vyplulo víc sporů. Ne jen bachy a fishky. Má pak cenu na takovou akci jezdit ? Zdůrazňuji, že je jedno, zda je to carp maraton nebo Orvis Cup.

                      NUnca - Profil | So 4.10.2008 9:48:06

                      ZN, Pike : Je mi jedno jestli někdo útočí na kapraře a taky je mi jedno jak vidí rybařinu mildas, ale nelíbí se mi to označení "pošahaný závody". Podle toho jak a kde to napsal měl určitě na mysli carpmaraton. Hodnocení závodu a přidělování přídavnejch jmen (ať už třeba "pošahaný") bych nechal na lidech kteří tam byli. To je všechno o co mi jde.

                        NPike - Profil | So 4.10.2008 9:01:31

                        Unca: Jestli nejste možná natolik paranoidní, že za vším vidíte útok na kapraře. Třeba mi osobně je jedno, jestli tam byl ten Carp team, jestli se nachytalo tolik a tolik ryb, co byla hlavní cena atd. Mě furt nedochází, proč někdo bere smrtelně vážně něco jako rybářské závody. Asi každý berem rybařinu trošku odlišně, někdo ji má jako koníček, někdo si tím honí ego, někdo v tom vidí prachy. Já to vidím stejně jako Mildas. Jeho příspěvek opravdu chápu jako podivení na chováním některých jedinců, nikoliv nad tím, jestli to byly dobré závody či ne. Mám za to, kdyby tohle napsal Bachy o muškařských závodech, tak Mildas použije slovo pošahané závody stejně tak.
                        Já určitě, bo na závody brané smrtelně vážně má hodně vyhraněný názor.

                          NZN - Profil | So 4.10.2008 9:01:19

                          Unca:
                          tvůj sáhodlouhý poslední příspěvek je naprosto zcestný. Pike a mildas reagují na kozu, a ty mluvíš o voze. Sakra, četl jsi si jejich příspěvky, nebo reauješ jen tak z voleje či principu, že to nejsou kapraři? Ostatně, kdo je tady v této diskuzi karař, že :-)

                            NLedňáček (Iceman) - Profil | So 4.10.2008 5:21:42

                            Podle mě je celá tato diskuze o hovně.

                              NUnca - Profil | So 4.10.2008 2:42:04

                              Pike : Nic proti konkrétnímu závodu? Ptát se v diskuzi okolo carpmaratonu na to, proč někdo jede na tejden na "pašahanej" závod mi teda přijde dost konkrétní. Tady v této diskuzi jde o věci, které nevypovídají nic o kvalitě nebo přípravě závodu a proto mildasovo označení je hodně z cesty. Prostě počasí bylo jaký bylo, za to nikdo nemůže a Fishky s Bachym neměli spolu nikdy být v jednom CT. Oba jedou svou cestou a neumí chytat jako team. To je odsoudilo k tomu co se tam stalo. Věř že takovejch teamů jako CT Rebels, co neumí pořadáně vyvážet protože na nikdy nevyváželo, co neumí přečíst informace ze sonaru atd. tam bylo víc, ale nikdo nepíše "bleskovky" o tom kdo za to může. Prostě někdo tam přijel stím že je velky rybářsky eso a když to nedopadlo dobře, tak hledá chyby všude možně jen ne u sebe. A o tom je celá tako diskuze.

                                NPike - Profil | Pá 3.10.2008 23:14:12

                                RST: Popravdě řečeno, článek se objevil v Bleskovkách. Byl tam smutný příběh několika chlapců. Mildas na to tady reagoval a v oné reakci nepadlo o kaprařích ani slovo. Zcela regulerně se dotázal na to, na co se dotázal. Zrovna v jeho otázce bych nehledal nic proti kaprařům, stejně tak proti konkrétnímu závodu.

                                  NRST - Profil | Pá 3.10.2008 22:55:09

                                  mildas - Máš pravdu naprostou.Jen mi přijde zvláštní že se vyjadřuješ k něčemu o čem nic nevíš, a když chceš něco hodnotit hodnoť článek o kterém tato diskuse je .

                                    Nmildas - Profil | Pá 3.10.2008 22:51:32

                                    RST: Nejsem tvoje sekretářka.
                                    Nevšiml jsem si, že by to byla otáka jen pro účastníky. Když si chlapci zvolili veřejný způsob boje, může se k němu kdekdo veřejně vyjádřit.
                                    S tebou není diskuze. Jen se čertíš, když ti někdo šlápně na to kaprařské políčko, o které tu vůbec nejde.

                                      NRST - Profil | Pá 3.10.2008 22:46:07

                                      mildas - Možná ti to přijde divny ale podstatně víc času než na kaprech sem letos strávil s feedrem a na vláčce. A jestli tě nezajímají závody tak proč sem vůbec píšeš? A jestli někoho něco 6 dní štvalo měl možnost kdykoliv odejít. Chtěl sem se jen zeptat proč hodnotíš něco o čem víš jen to co sem napsal někdo kdo na té akci vůbec nebyl a nebo někdo kdo evidentně špatně zvolil parťáka. Myslím že kdyby se tedy ke všem otázkám obecně vyjadřovali jen ti co opravdu ví byla by úroveň diskusí úplně někde jinde.Můžeš mi připomenout těch víc sporů? Nějak se mi to nechce hledat.Dík..

                                        Nmildas - Profil | Pá 3.10.2008 22:31:31

                                        RST: Vy kapraři jste fakt neskutečně vztahovačný.
                                        Mně jsou vaše, stejně jako kterékoliv jiné závody úplně putna. Nerozčilují mě, ale ani nebaví.

                                        Píšu o tom, že někdo obětuje týden dovolené na to, aby ho něco 6 dní štvalo a pak se v něm ještě pár týdnů vařila krev. Tady vyplulo víc sporů. Ne jen bachy a fishky. Má pak cenu na takovou akci jezdit ? Zdůrazňuji, že je jedno, zda je to carp maraton nebo Orvis Cup.