Jakub Vágner - blonďák nového milénia

Diskuse ke článku Jakub Vágner - blonďák nového milénia z blogu netipa.mrk.cz

Autor diskuse: Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil , 5.6.2012

Jakub Vágner je...

A) nonšalantní bonviván3%

B) Šoumen jak sviň9%

C) lhář, zloděj a oportunista52%

D) rybář co do toho jde srdíčkem, točí rybářské pořady a myslí to upřímně35%

E) gastrosexuál2%

Od 5.6.2012 hlasovalo 305 čtenářů.

2 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Njurau - Profil | Čt 7.6.2012 18:22:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

J.V. je hlavně ryzý profesionál. Nedávno jsem na nejnšl gé sledoval, jak chytal tygří rybu. Nějak se nedařilo, na jiném světadílu už čekal na vylovení další světvý rekord, a tak J.V. nahlásil poslední nához. Záběr!! A pak přišel zablesk génia. Během zdolávání tygří ryby stihnul vyměnit multiplikátor za smekací naviják. A teď pánové ruku na srdce, kdo z Vás na to má? A to J.V. ještě mohl mít WR ve výměně navijáku při zdolávání tygří ryby, ale přirozená skromnost mu nedovolila se o něj hlásit. Takže profík každým coulem.

    NAzbest - Profil | Út 5.6.2012 14:16:25

    malamut >> hlídač domácí:-)

      NAzbest - Profil | St 13.6.2012 9:59:54

      Úplně nejnovější rekord Chucka Bajkera Vágneruse!!!

        Nšeptal - Profil | Ne 10.6.2012 11:31:26

        chujar >> Blbec seš tu akorát ty. Koukni do tabulek, kolik berou vysokoškolští pedagogové na státních školách jako základ, pak přestaneš pindat, že to, co mu cpou z protekce do chřtánu, není zas tak moc.

        Dokud si dělal svoje melouchy tak nějak "za svý", dokázal jsem k tomu být ješte shovíbavý. Ale stáhnout si půl mega z dotací za pohádky s nulovým společenským přínosem, to mě zvedlo ze židle.

          NAzbest - Profil | Pá 8.6.2012 13:47:24

          šeptal >> tam by taky zúročil tréning zdolávání sumce s prutem v hubě, podobně, jako teď dr.Oblíbený

            Nelhierro - Profil | Pá 8.6.2012 7:03:34

            FilipC >> FilipCierny - 8.6.2012 0:13:05 >> No, fotřík svoje kontakty umí prodat. Bolševické struktury stále drží pospolu a jsou téměř na všech zajímavých postech. Příroda do škol? Hrozná hovadina. Kdyby se raději někdo věnoval dětem v oblasti sportu, tedy pohybu. Obezita trápí přes 30% dětské populace. Takže milej Kubo, šup dop trenek a hurá na atletický ovál. Věřím, že i tady překonáš světové rekordy na všech běžeckých tratích. :-)

              NP!F - Profil | Čt 7.6.2012 1:40:39

              vikikaca >> Vyhral. Ale nie preto ze je antikomunista, hrdina a ktovieco este. Bojujes s veternym mlynom, na rozdiel od Azbesta nemas absolutne ziadne argumenty, dokazy ani logicke myslienky ktore by co len naznacovali ze mas pravdu, respektive ze ju on nema. To odkial si riesis iba ty sam. Skus sa nad tym trochu zamysliet este raz.


              PS: J.V. nie je zloduch. On len zaraba na blbcoch ( a ludoch co nemaju o rybach ani paru ) ktory mu zeru jeho klamstva. Vyzera to tak ze bud patris do prvej kategorie, alebo mas nejaky iny problem.

              PS2: ano, viem ze byvas v Ostrave a nie nechystam sa tam fackovat sa s tebou, ale pokial sa zastavis u nas a budes hlboko presvedceny o tom ze to chces, adresu mam v karte. Tym ze sa nechystam do Ostravy ani nahodou nejdem naznacit ze mam nieco proti Ostravakom, realne odtial mam par ludi co si ich celkom hodne vazim.

                NAzbest - Profil | St 6.6.2012 22:51:05

                Pete >> spousta lidí přihlásila s klidným svědomím děti do Hitlerjugend...rodiče bývají i tupí, to už tak je.

                  NChosé 2 - Profil | St 6.6.2012 22:28:01

                  Pete >> Rána až odlétla rolnička, zásek seděl a za pět minut byl uhelně zbarvený krasavec venku. Trochu pomazlení a hurá na "vodítko". Do rána se již nic nedělo (kromě auta,které 20 minut svítilo na vodu).Ráno jsem vousáče změřil a ač to nebyl žádný obr, měl krásných 181 cm. Následovalo krátké focení, natáčení do připravované videokazety z našich revírů a pak si to sumík namířil na výstavu. Tam se vousáč promenádoval tři dny a potom jsem ho pustil zpět do jeho domova.Zamával mi ocasní ploutví a já vím, že to jistě nebylo naposled.
                  J.Vágner
                  To byl závěr článku Pňov-Předhradí.

                  Tomu říkáš propagace našeho koníčka ? Ty si přeješ aby tento člověk vychovával mladé rybáře?

                    NLosPafkos - Profil | Ne 10.6.2012 10:13:34

                    chujar >> kdybys potřeboval vytrhnout zub,tak mě řekni,neumím to,nikdy jsem to nedělal,ale věřím si. Pošlu ti domu nekvalifikovaného obkladače,řekněme za 5OO,- na hodinu ať nejsem kurva a jsem zvědav co na jeho práci řekneš :--(((

                      Nšeptal - Profil | St 6.6.2012 22:56:43

                      zdepur >> Jako že se ryby začaly pouštět až díky JV? Tomu říkám hlod.

                      Jediný, co JV propaguje, je JV.

                        NAzbest - Profil | St 6.6.2012 18:40:27

                        toth >> je to z mé strany pochopitelně jen závist a nepřejícnost, protože sám na takové výkony a výlety nemám.
                        Jsem hloupý nenávistník a hodně mne to na sebe mrzí.
                        Pro případ nevolnosti doporučuji Kinedryl:-)

                          NButchi - Profil | Út 5.6.2012 16:26:54

                          Pedro1 >> Pedro1, malamut - 5.6.2012 13:48:20 >>
                          Ale no tak, na ryby by se samozřejmě muselo jít.
                          S velkým černým pytlem na odpadky.

                          Páč by se pak Dave půlpiča dostal do správné provozní teploty, kdy by konečně implodoval v záblesku smrduté olihně.

                            NAzbest - Profil | Út 5.6.2012 14:13:15

                            vikikaca >> přijde mi poměrně nepřiměřené, že za Vágnera bys hned urážel hlavy a pokud jde o prasoprcání a dokonce o tvou vlastní manželku, tak ochabneš a ještě popřeješ dobrý lov...
                            Kam se ta bojovnost poděla?
                            Nějak mi to nebere hlava...argumenty taky nic, takže to extempore vyznělo dost chabě.
                            Ono je asi lepší dřív myslet, než si okázale vyhrnovat rukávy.

                              NAzbest - Profil | Út 5.6.2012 13:29:17

                              vikikaca >> argumenty netřeba.
                              Blbouni na argumenty neslyší.

                                NAzbest - Profil | Út 5.6.2012 13:18:11

                                Netipa - poslední hrdina MRKu >> taky si myslím, že to asi zvládá, ale nesouhlasím s tím, že "rozhodně musí umět".
                                Po tom, co jsem viděl jak se chytá polomrtvej lidožravej sumec v louži s malýma modrýma ploutvičkama na položenou bez policajta-takže na sumcovej feeder už vážně pochybuju o jeho mentální způsobilosti k právním úkonům.

                                  Nmoskyt - Profil | Út 5.6.2012 13:16:12

                                  Netipa - poslední hrdina MRKu - >> Tak je asi na každém, aby si vzal z jeho pořadů to, co je dle něj nejlepší. Já si pro sebe třeba vypíchl to upřímné hekání a výkřiky. Pravda je, že první pokus pri tahání dvoukilového kapře nedopadl úplně optimálně. Kolegové v okolí se sice seběhli, ale při vynoření obludy z vody ne mě koukali spíše jako na podivína. Chyba byla asi v tom, že nejsem typický blonďák, jinak nevím...

                                    NIvo - Profil | Út 5.6.2012 13:03:35

                                    Pedro1 >> když budeš svědčit v můj prospěch, dám ti 7 míčů...

                                    Synek hraje basket ....:-))))))

                                      NAzbest - Profil | Po 11.6.2012 22:57:00

                                      Ivo >> tak Ti nevím Ivo.
                                      Já jsem nikoho v životě neudal ani ve školce, takže klidně házím kamenem.
                                      ne-Svatý petr je někdo jiný, ale některé věci neodpouštím a oslavování některých Vágnerů a Nohavic, prostě hodlám pranýřovat, protože Kryl Nohavicovi věřil a v těch kurva těžkých dobách ho měl za přítele.
                                      A když ZROVNA ON na něho donášel-znáš větší prasárnu?
                                      A pak on v mých očích nemá právo si hrát na moralistu a psát věci, jako Pravda a lež.
                                      Kvalita textu a morální nárok jej prezentovat jsou dvě věci.Ta druhá je podstatnější.

                                        Nšeptal - Profil | Ne 10.6.2012 13:31:29

                                        chujar >> Celý to je o tom, že je to lhář a že za to lhaní ještě bere dotace. A to, že se to řadě lidí nelíbí, se můžeš sotva divit.

                                          Nšeptal - Profil | Ne 10.6.2012 13:21:15

                                          Nakonec, já bych asi neměl ani problém s tou protekcí, kdyby tam byl zřejmý nějaký přínos. Přece jen, co se ty děcka dozvědí o přírodě a ekologii z těch báchorek, kdy při bouři ve ztemnělém pralese z nebe syčely provazy vody a Kuba v ohlušujícím rachotu tropické bouře v záři blesku zahlédl na větvi sklánějící se nad stezkou černého jaguára, který je sledoval svým krhavým okem a cenil svůj hrůzu nahánějící chrup. V takovým programu bych předpokládal účast expertů a ne pindání a svých eskapádách, kdy už sám nevím, kdy ještě vůbec mluvím pravdu a kdy už zase oblbuju.

                                            Nchujar - Profil | Ne 10.6.2012 12:37:39

                                            šeptal >> proč bere nějakej poslanec mnohonásobně víc za to že sedí ve sněmovně a platí me ho my!! proč někteří kteří nemakají sedí doma, souloží a na úkor dětí vybírají prachy a jaký prachy? naše!!
                                            Závidim lidem, kteří mají prachy za nic, ale každý má šanci si vydělat hodně, a je jenom na mě jak s tím naložim!!! to víš že bych rád se základkou si vozil zadek v AUDI a chodil každej večer po klubech, závidim, přiznávám!!!

                                              NAzbest - Profil | Ne 10.6.2012 12:17:00

                                              chujar >> plácáš nesmírné chujoviny.
                                              Doporučil bych ti, abyses usilovně věnoval češtině, protože jinak se obávám, že tvé projevy budou příkladem ubohé úrovně českého studentstva.
                                              Vágner nemůže nikoho nic učit, ani přednášet.
                                              Může s bídou a mizerně vést zážitkovou rétoriku, ale kdo by mu jeho zážitky věřil, když se ví, že je lhář a podvádí:

                                              Kdo by dobrovolně zaplatil za hodinu jeho žvanění 13 800kč-ty bys to dal?
                                              Ministerstvo to dá-s čí kapsy? Z tvý taky. Mně to z mý kapsy vadí.Ty jsi pracující?
                                              Jako co pracuješ a za kolik peněz?

                                                Nšeptal - Profil | Ne 10.6.2012 11:56:19

                                                chujar >> Tak teď jsi tomu utřel voko. Cucáku. Jestli vůbec umýš číst, tak jsem psal o vysokoškolských pedagozích, to znamená o lidech, kteří si ke jménu museli vystudovat a obhájit nějaký titul a jejich činnost na fakultách je podmíněna také podílem na výzkumu. A tihle lidé jsou státem placeni o několik řádů méně, než protekční blonďák. Jenže o tom výš evidentně kulový a tady vykřikuješ do blbců.

                                                  NAzbest - Profil | Ne 10.6.2012 11:16:34

                                                  chujar >> tvé myšlenkové pochody svědčí o značné pokřivenosti páteře a rovněž o IQ podstatně nižší úrovně, než by se dalo od studenta čehokoli čekat.
                                                  O Vágnerovi na Super.cz napsali zatím čtyři kritické články a všechny jsou plnohodnotně pravdivé, udíž podpořené důkazy a očitými svědky-na 100%.
                                                  Vyvrať jediný článek, nebo jeho část a pak se začni bít v prsa a nesmyslně pindat.
                                                  Pokud máš plakát JV nad postelí a realizuješ pod ním své hříšné myšlenky, je to tvoje věc, ale fakt prostě nepřekroutíš.
                                                  Ty už vůbec ne, protože nejsi schopen ani formulovat tak, že bys mohl někoho zviklat v jistotě, že tvůj milý lže, podvádí, a teď už zřejmě i začal krást.
                                                  Kde to skončí?
                                                  Ale jednu rozumnou větu jsem od tebe četl-že se radši půjdeš učit na zkoušky.
                                                  Tam bych viděl větší přínos pro tebe i pro svět.
                                                  Taky si myslím, že svou obhajobou Vágnerovi víc škodíš, než přispíváš.
                                                  Každý totiž vidí, že se ZÁSADNĚ jeho švindlů zastávají prosťáčci a jednodušší organismy a to mý výraznou vypovídací hodnotu.
                                                  A ta jde plnohodnotně do mínusu.
                                                  P.S.:Nemáš v nicku o dvě písmena navíc...zbytečně?

                                                    Npajagogo - Profil | Ne 10.6.2012 10:56:55

                                                    chujar >> jasně a pak se čórne někomu další kráva a zas se dojí -:)) To už tady ale bylo a moc slavně to neskončilo.

                                                    JV to prostě udělal tak jak se má, je přece určitě lepší, když to za ty nehorázný prachy slyšelo z úst nejpovolanějších 3800 děcek, než kdyby to udělal svaz (kterej nikdo asi neoslovil, navíc to dokonce má v popisu své práce ve stanovách) a podle prostých propočtů základní školy by to mohlo slyšet skoro sto tisíc děcek

                                                      Npajagogo - Profil | Ne 10.6.2012 10:04:06

                                                      chujar >> je ti 21 takže pokud jsi již pracující inteligence tak jistě pochopíš že vlastně tohoto obdivovaného hrdinu platíš i ze své mrzké mzdy, jestli se ti půl mega zdá nic moc tak máš asi trochu zkreslené představy o obyčejném životě, umíš si třeba spočítat kolik by za to bylo nábojů pro myslivce na kormorány a udělalo by slavné ministerstvo aspoň něco užitečnýho

                                                        Nmannnik - Profil | Ne 10.6.2012 9:59:23

                                                        chujar >> Chlape, na Vagneruvu hodinovou odměnu já dělám skoro celej měsíc, tak nechápu, že říkáš, že to financování není až tak vysoký. Si asi někdo řekl, že půl mega pro JV není až tak moc....

                                                          NIvo - Profil | Ne 10.6.2012 9:28:05

                                                          LosPafkos >> kdybys byl frajer, dáš si KK (kaprodromkapř) . Ale von ne, von musí ze svazových vod ...gurmán ..:-))))

                                                            Nšeptal - Profil | Pá 8.6.2012 13:07:17

                                                            Azbest >> Jo, tam by takový sympatický blonďák oblibu získal snadno. To by pak byly v médiích báchorky o rekordech. Kolik toho zdolal a co všechno chytil. :-)

                                                              Nelhierro - Profil | Pá 8.6.2012 11:25:37

                                                              Koukám, sám mistr se již pasuje do role populárního světového moderátora (viz níže). Boha to je BLB, ne VIP. Oprah Winfrey a další moderátoři by čubrděli jakou mají konkurenci. :-D Přitom JV nemůže konkurovat ani totálně strašnému Poulíčkovi. Je smutné, že jsou děti na školách krmeni takovým "sajrajtem". Kdyby měl přijet JV do školy, kam chodí mé děti, ten den mají zákaz jít do školy!!!!

                                                              .....Právě probíhají pilotní díly projektu "Návrat přírody do škol". Strategie projektu vychází ze spolupráce s populárním světovým moderátorem a jedním z nejuznávanějších rybářských odborníků v Evropě, Jakubem Vágnerem.

                                                                Nelhierro - Profil | Pá 8.6.2012 11:14:12

                                                                FilipC >> FilipCierny - 8.6.2012 7:15:10 >> Jednoduché. Zavolej ACK ČR, zjisti zda jsou členy, zda jsou pojištěni proti úpadku a budeš chytřejší. A také se podívej na www.justice.cz, zda firma vůbec existuje legálně a zda má povolenou činnost, která je v tomto případě ohlašovací, tudíž není volná. Ale jak jsem četl, firma má registraci někde v prdeli, takže to bude složitější. Jo jo, není nad čestnost podnikání. Co kdyby se náhodou něco přihodilo, že? Pak si našinec na frmě s registrací na Seyšelech vezme asi víte co. Ale každopádně si někdo myslí, že když si tam dá pofidérní písmenka VIP, že si všichni sedneme na prdel. FUCK mistře.

                                                                  Nelhierro - Profil | Pá 8.6.2012 6:57:25

                                                                  Jen úplnej debil by zaplatil takové ceny, které vůbec neodpovídají realitě. JV má cenu jedné zlámané plastové židle z Amazonie, víc ani floka. :-) Za tyhle ceny může na jeho slavné expedice vzít leda naši debilní vládu v čele s mastičkářem, a to s jednosměrnou cestou, tedy bez návratu. :-)

                                                                    NAzbest - Profil | Pá 8.6.2012 1:46:22

                                                                    šeptal >> kámo...ty příšerný ceny NEZAHRNUJOU LETENKY!
                                                                    Fakt hustý.
                                                                    Oni tam do člověka investujou zhruba 50-70 tisíc a vezmou si za to 320...to je fakt zadara a jeví se to spíš jako charita, než podnikatelskej záměr:-))

                                                                      NChosé 2 - Profil | Pá 8.6.2012 0:08:17

                                                                      nofish >> Jsi to nepochopil. JV chrání ryby tím, že je chytá jinde a ne v Česku.

                                                                        Nšeptal - Profil | Čt 7.6.2012 23:09:21

                                                                        A když si plácnu s nějakým indiánem, tak mě tam za 200 dolarů bude po rybách vozit možná měsíc a ještě mi bude běhat pro pivo a krmit mě. Ovšem to je varianta bez komfortu a zvučného jména doprovodu.

                                                                          NAzbest - Profil | Čt 7.6.2012 12:16:34

                                                                          vikikaca >> pokud je někdo blbec, tak to pochopitelně nebude jen proto, že se mu líbí pořady JV.
                                                                          Musí to mít kořeny někde v minulosti, výchově, genech, sociální skupině ve které se vyvíjel, v prostředí kde žije a s kým se stýká.
                                                                          To jsou všechno věci, které člověka a jeho vnímání ovlivňují a formují-celý život.
                                                                          Pokud by se někdo bál, že se z něj stane blbec jen tím, že bude sledovat jakési retardované video, tak to už by se mohl bát taky bubáka a Hejkala.
                                                                          Je to stejné jako s inteligencí, akorát na opačné straně stejného žebříčku-jde jen o polaritu.
                                                                          Buď máš a nebo nemáš a když máš, tak jak moc hodne.Plus a nebo Mínus.
                                                                          Toť vše.

                                                                            NPYTLAKS - Profil | Čt 7.6.2012 8:51:25

                                                                            FilipC >> FilipCierny - 7.6.2012 0:26:10 >> chlapče poslechni si stromboli,to proto aby jsis poslechl jak bára neumí zpívat,takový blábol jsem ještě nečetl

                                                                              NFilipCierny - Profil | Čt 7.6.2012 0:26:10

                                                                              Je to děs. Ale překvapuje mě, počet zarputilých zastánců. Basiková s Bartošovou taky neumí zpívat. Takhle je to se vším, s jídlem, s pracíma práškama, se samochodícíma vysavačema a i s JV.

                                                                              Novinka teda je, že to dotáhl tak daleko do hnoje. Je první a doufám i poslední rybářská celebrita českého typu, která si nezaslouží respekt, ani obdiv a doufám že jeho dopad na generaci rybářů nebude veliký(protože to co prezentuje není lov ryb). Je to obchodní model a i tím, že to tu řešíte vlastně pomáháte vytvářet iluzi známosti a úspěšnosti. Taky z těch nahoněných story někdy nervím, když slyším příběhy od známých a ptají se jestli to dělám taky tak, ale nestojí to za to.

                                                                              Jestli Vám tak vadí, přelaďte rádio, vypněte televizi. Berte to jako další malý hřebíček do rakve veřejnoprávních médií. Jsou tu pro zábavu a většina se baví protože hovno ví. A ani nechce vědět, chce se tupě bavit. Jakoby si gynekologové stěžovali, že v růžové zahradě jako zahráli zákrok jinak, nebo že to prezentují zkresleně a že to tak vůbec ve skutečnosti nefunguje.

                                                                              Jinak pěkná diskuse i článek, díky :)

                                                                                NAzbest - Profil | St 6.6.2012 23:43:45

                                                                                Pete >> teď jsi mne nepříjemně zesměšnil...
                                                                                Ohnivzdorný minerál ještě nikdy nikoho nenapadl a navíc jsi napsal za křišťálovou pravdu, že jsem z toho v anusu.
                                                                                Mně moje psaní nijak prudce inteligentní nepřipadá-píšu, jak mi klávesnice narostla.
                                                                                Koho jsem v diskusi (diskuze asi neexistuje) urazil?
                                                                                Nejsem si vědom, ale pro jistotu se na všechny strany klaním a omlouvám.
                                                                                Někdy mi ujede prudší slůvko, ale nikdy nejsem prvním-jedině snad v reakci rozjitřen ponížením z odhalení.
                                                                                Dokonce někomu usiluji o právo na názor? To mám asi trochu window-ale já měl jen melouna(vodního).

                                                                                  Nu.x.a. - Profil | St 6.6.2012 23:13:40

                                                                                  Netipa - poslední hrdina MRKu - >> v anketě schází rybí pornoherec,úžívá si to jako lecjakej vandrák.

                                                                                    NAzbest - Profil | St 6.6.2012 22:23:20

                                                                                    zdepur >> z 99% jistý?
                                                                                    Pane jo...
                                                                                    Obávám se, že to píše buď sám Veliký, nebo někdo z jeho lidí pod instrukcemi.
                                                                                    Jinak to vážně zavání fanatismem, či totální ztrátou soudnosti:-).

                                                                                      NBláža - Profil | St 6.6.2012 22:22:48

                                                                                      zdepur >> Neglorifikuj ho tolik. Ryby a pěkné jsem pouštěl, a mnoho dalších už v dobách, kdy JV nebyl ještě na světě....

                                                                                      Jen nevím, jestli rybám to mazlení prospívá, spíš bych řekl, že je to jen určitý druh sebeukájení dotyčných jedinců.

                                                                                        Nkabo - Profil | St 6.6.2012 13:21:12

                                                                                        Ja si myslím, že kdyby se kdysi J.V. vydal místo rybařiny na hereckou kariéru, tak by udělal do světa mnohem větší díru než teď jako rybář... :-)

                                                                                          NIvo - Profil | Út 5.6.2012 21:22:53

                                                                                          LosPafkos >> nechej to na svatém Petrovi ...:-))))


                                                                                          http://www.youtube.com/watch?v=xOb6jKfARvQ

                                                                                            Nsplavek - Profil | Út 5.6.2012 20:00:33

                                                                                            Jakub Vágner je čistý,kristalický produkt komerce.Podle toho to taky vypadá,rybařina je jeho živobyti a chléb vezdejší.Takže nemůže být bez úspěchu a výsledků aaa oootom tototoje.Nic mu nezávidím,nepřeji mu nic zlého,možná mi ho je trochu líto,že ze sebe dělá kašpara.Ale to je tak všechno.

                                                                                              NSterkac - Profil | Út 5.6.2012 19:41:30

                                                                                              To bude i na i Dnes nabl-to jako tady

                                                                                                NAzbest - Profil | Út 5.6.2012 19:30:08

                                                                                                kolja >> nemůžeš prostě vyvrátit jasně podložený věci, ke kterým jsou živí svědkové-jinak by dávno od starýho lítaly žaloby, jako na běžícím pásu.
                                                                                                Když je tak blbej, že si vymejšlí překombinovaný bajky, tak se nemá čemu divit.
                                                                                                Jenže on už je v pasti-musí i ty největší pitomosti překonávat a pořád zvyšovat laťku, takže mu nezbývá, než lhát zase ještě víc a tak dokola.
                                                                                                Těším se na další:-)

                                                                                                  NLee-Haney - Profil | Út 5.6.2012 18:22:32

                                                                                                  Dal jsem za D) ,protože Kuba je opravdu srdcař,znám ho sice jen z reklamy na nějakou banku,ale kdo z rybářů miluje rybařinu jako on že ji zatáhne i do reklamy v telce.Nikdo.

                                                                                                    Nkolja - Profil | Út 5.6.2012 18:22:28

                                                                                                    Unkas >> se pleteš, je to ustálená definice. :-)
                                                                                                    http://www.metoo.cz/3502/gastrosexual-novy-druh-muz​e

                                                                                                      NIvo - Profil | Út 5.6.2012 18:15:40

                                                                                                      Kubas 8111111 >> gastrosexuál je gurmán řvoucí před obědem "Ano šéfe " a futruje se výhradně u Pohlreicha...:-)))))))

                                                                                                        NAzbest - Profil | Út 5.6.2012 14:33:55

                                                                                                        meteor >> :-)
                                                                                                        Já vím-tak jsem to i pochopil.

                                                                                                          Nmeteor - Profil | Út 5.6.2012 14:27:01

                                                                                                          JKB >> to je taky v pořádku, člověk by tak nějak měl začít od sebe :-)

                                                                                                          Výraz "wostrý a moderní" je dílem (nepletu-li se) "malamuta" a "pelikana" (což jsou mimochodem kapraři, akorát "malamut" je nejspíš bývalý kaprař, v současnosti se věnující spáse kapra skrze kouř :-)) a vystihuje co vystihuje... Parádně sedí na spoustu "jakožekaprařů", kteří se určitě také wostrými a moderními necítí... ale při objektivním pohledu jimi jsou :-)

                                                                                                          Mít na mě / "Netipu" / "malamuta" můžeš samozřejmě mít svůj názor a nemusí být zrovna lichotivý. Otázkou pak zůstává, PROČ si čteš témata a příspěvky stvořené mnou / "Netipou" / "malamutem" atd. a PROČ na ně reaguješ, když o nás máš zjevně nepěkné mínění...
                                                                                                          Já osobně se přiznám, že takové "pohovory" s WaM kapraři mě docela baví (= bývá prča) a zároveň ve skrytu duše doufám, že se alespoň někdo chytí za frňák a věnuje opačnému názoru byť jedinou myšlenku...

                                                                                                          PS: klidně mi napiš bez skrupulí svůj názor na mě, určitě to ustojím a jak známo - "Netipa" červené karty nedává ;-)

                                                                                                            NAzbest - Profil | Út 5.6.2012 14:06:21

                                                                                                            meteor >> popravdě-mne ničí soukromí nezajímá a každej chytáme ryby tak, jak nás baví.O náckách si myslím svoje, ale to taky není téma této diskuse.
                                                                                                            Trpělivosti jsem se naučil ve zdejších přestřelkách, protože jsem došel k tomu, že ve virtuálním prostředí je každý pátý Segal křížený s Chuckem, takže výhrůžky a různá "bububu" jsou xmíchu.
                                                                                                            Zajímají ne skutečně reálné argumenty a rád se s kýmkoli střetnu na poli názorovém, pokud je schopen slušného a věcného projevu verbálního.

                                                                                                              Nmeteor - Profil | Út 5.6.2012 14:03:41

                                                                                                              vikikaca >> co ti na to mám napsat? V originále (= můj příspěvek) jsem psal "kapří konkubína", což je významově někde jinde nežli prostá "konkubína"... snad cítíš ten rozdíl.

                                                                                                              Jinak jsem rád, že zbytek mého příspěvku jsi vzal za svůj (= trefil jsem se s barmanem, náckem i prasoprcem, jupí :-)) a že ti na srdci leží blaho tvojí manželky...

                                                                                                                Nmeteor - Profil | Út 5.6.2012 13:57:09

                                                                                                                Azbest >> ty máš skoro více trpělivosti nežli já s >"Daveem" :-)

                                                                                                                Popravdě - nejsem si jistý, zda-li jsi s to "vymámit" jakýkoli relevantní názor od prasoprca s přezdívkou "VIKIKACA", jenž kromě siláckých řečí má akorát svoje barmanské zaměstnání, za kamarády nácky a přítelkyni coby kapří konkubínu :-D

                                                                                                                  NAzbest - Profil | Út 5.6.2012 13:32:46

                                                                                                                  Netipa - poslední hrdina MRKu >> to je mi právě divný, že mu to takováhle organizace sežere.
                                                                                                                  Ryba absolutně apatická, odněkud transportovaná, přes noc uvázaná někde za šutr, hladová a zmordovaná několikanásobným "zdoláváním", je na konci sil, takže tam může každej trouba se šnorchlem tancovat kankán na její hlavě a ona jen bude hejbat skřelema, aby bylo vidět, že není ještě mrtvá.
                                                                                                                  To je ale pašák, milovník přírody a zachránce ohrožených ryb.

                                                                                                                    Nvikikaca - Profil | Út 5.6.2012 13:22:53

                                                                                                                    Azbest >> umíš něco jiného než se navážet do Vágnera ?za mě jsi jen zakomplexovaný ubožák ,který by zasloužil pár facek a kdyby jsi měl cestu do Ostravy stav se, já ti ji pár rád naložím .

                                                                                                                      NAzbest - Profil | Út 5.6.2012 12:53:27

                                                                                                                      Článek napsaný s milou nadsázkou, vtipný a upřímný. Jen bych dodal, že momentálně s JV točí Vagenknecht,ale jestli spolu mají nenaplněný vztah, to netuším.
                                                                                                                      Jen jsem slyšel, že pan kameraman dluží prachy kam se podívá-že by JV neplatil a nebo si najal gamblera?

                                                                                                                        NTWIN 69 - Profil | Út 5.6.2012 12:53:07

                                                                                                                        Netipa - poslední hrdina MRKu - >> Ode mne máš 1.Pepíček Náhlovský je pan bavič a J.V. se musí ještě hodně učit,aby mu mohl konkurovat.

                                                                                                                          NJKB - Profil | Út 5.6.2012 12:37:57

                                                                                                                          Pedro1 >> Presne tak a dalsi Netipova perla o nicem...

                                                                                                                            NPedro1 - Profil | Út 5.6.2012 12:33:27

                                                                                                                            Netipa - poslední hrdina MRKu - >> Nojo,zase závist.

                                                                                                                              Červené karty: toth