Diskuse k článku: Dyje a její ramena

Diskuse k článku Dyje a její ramena

Autor diskuse: GRUPA - Profil , 24.1.2012
97 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NMarťásek - Profil | Čt 26.1.2012 18:51:30 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Hoši hoši, článek sám o sobě revíru už více uškodit nemůže, to mi sami si ho ku...me. Až nebudu při vláčení bagáže k řece potkávat dědky a nejen je s krvavýma pytlama na řídítkách svých biciklů, kde když není 80tka kapr tak je tam aspoň denní limit bílé ryby, nemluvě o tom, že naštěstí není vydět do kufrů hojně projíždějících aut. To by mnohdy bylo o infarkt. Z bordela co je na propálených flecích i mimo ně by se dal natočit druhej díl kukyho: kuky zvrací!!! Není na zmyněných revírech k70 tka a tak masu zdar. O romantice Dyje bylo napsáno mnoho ale není nad zrcadlení párty stanu s grilem na vodní hladině a o zvukovém doprovodu ani nemluvě. Před pár lety si jeden panáček musel ukojit ego na ML a umístil foto kapra s identifikovatelným pozadím vč popisu revíru. byl jsem přítomen když ho ulovil a o to více mi bylo divný že to stihl i když byl na týdení výpravě. Asi se bil do hlavy kamenem protože co se stalo pak hovořilo za vsě. Uspíšilo to jeho odjezd, neboť pod tlakem nájezdníků to nedával. Slušně jsme mu poděkovali a odjeli jsme taky. A tak by se dalo pokračovat dál a dál.
Shrnuto chovejme se u vody tak, aby po nás zbyla jen ušlapaná tráva a né skládka, ryby na žrádlo byly stření a ne trofejky, když ty péra ze svazů nejsou schopný tu k 70 přiřadit do papíru tak to dodržujme sami od sebe. to stejný i u jiných ne tak populárních druhů. Přeju všem co mají Dyji rádi a to bez ohledu původu, (vekov či město) aby se stav zlepšil a přičiňme se o to i svým přístupem. A prodavačům do soukromáku přeju ať procitnou a uvědomí si, že až si vychytají vody státní tak ty love co vydělali zase vykakají majitelům privátů spátky až si budou chtít chytnout pěknou rybu. Hrom do nich bac! Bohu dík za komáry jediné ochránce dyje :-))

    NRados - Profil | St 25.1.2012 8:31:49

    GRUPA - >> Moc krásně napsaný, a komu jsi tím článkem pomohl? Ti co tyto místa ještě neznají, se o nich dočetli (asi jich moc nebude ale přece jsou ješte tací), už tak přeplněná řeka a ostatní okolní revíry budou ještě více navštěvované a plundrované. Zkus tam příště dát ještě více fotek s popisem dobrých míst, ať ten revír vymasakrujou do mrtě. Až tam příště pojedu, tak už si tam zřejmě nesednu, a to díky tobě a podobným, kteří se dávají další fotky. Lidi buďte normální, tohle se snad už v téhle době nedělá, pokud si chcete aspoň trochu uchránit svoje revíry. Takže ti pěkně děkujeme a až tě potkám u vody, která bude asi ještě víc přeplněná než je teď, tak tě šoupnu do vody a sednu na tvůj flek, abych si měl kde zachytat, protože jinak nemám šanci. Zdar

      NPYTLAKS - Profil | Ne 29.1.2012 14:54:17

      pěkný článek,na dyji jsem jezdil od 97-2003,protože tam byl klid,všichni se v tu dobu soustředili na mušov a labe,ale jak se začli tahat ryby i z dyje,tak to tam šlo od devíti k pěti,nemyslím si že by tento článek uškodil dyji už nemá v čem,tady pár jedinců by ti asi nejraději dali přes hubu,ale nadávat můžou jen na sebe,protože jsem viděl jak to tam chodilo dřív,když bylo v řece ryb plno,přijel místní na kole nebo na babetě,pro něho zákaz neplatí,protože on tu jezdí dvacet let,nahodil plný laminát a na brzdě navijáku natvrdo zatáhnutou matku,aby neprokluzovala,nahodil a čekal,chytil amura kolem metru,šup sním do batohu a jel,ale co se nestalo,za hodinu byl děda s laminátem zpět a ktomu jěště čeřen a prut na splávek,laminát nahodil bokem a šel výš čeřínkovat a ktomu chytat na splávek,když jsem se ho zeptal jestli ty nástažní rybky má i pro kámoše,tak mi odpověděl,že slepice a kačeny mají na večer rády ryby,že líp nesou a přibírají a takových rybářů tam bylo spousta a to nejen v důchdovém věku,o tom propalování míst nebo jak to nazýváte si můžete zase sami,stačí se jenom podívat na kdejakou inzerci,přijeď te k nám na jižní moravu,kousek od vody,plno ryb,skvělé víno atd.tak jste si ty rybáře tam natáhli sami a jestli si myslíte,že to tam zůstane panenský kousek jen pro vás místní,tak se musíte přestat chovat tržně a nezvát si k vám lidi na ryby,jinak to asi nepůjde,taky už tam nejezdím kvůli tlaku našel jsem si místa jinde,protože se mi chtělo je najít a né nadávat na druhé,že vám chodí na vaše místa a vy tam budete chodit stále,protože jste pohodlní jako oni a dál se vám nechce,autorovi článku bych nic nevytýkal,protože mu nic vytknout nejde,já jsem je pouštěl a domácí je odnášeli,ale z toho si hlavu nedělám,já teď nepláču nad rozletým mlékem

        NKovis - Profil | St 25.1.2012 12:13:42 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

        Vy tady někteří děláte jak kdyby o tom revíru nikdo do teď nevěděl. Někteří paranoici asi předpokládají, že tam najednou najede půl republiky... Kdyby tam byl výčet míst s kokrétními informacemi jako hloubka, díry ve dně, nejlepší montáž, nástraha atd., tak nic neřeknu, ale takhle je to jen hezký článek o pěkném kousku jižní Moravy. Zajímalo by mně kolik z Vás kritiků tam lítá v těch autech a dělají tam bordel, to už se nikdo nepřizná, že? :-)

          NZbynda56 - Profil | Ne 29.1.2012 21:19:20

          Asi dostanu taky červenou. Abyste se všichni co se serete do invalidů neposrali. Až jej budete mít doma a budete s ním chtít jet na ryby na oblíbené místo,rychle otočíte.Je hnusné že jim závidíte snad možná jedinou radost kterou ještě mají.Ani nechci znát věk diskutujících-jestli mají přes 50,Je to smutné.Jestli jsou ještě mladí,můžou jen doufat,že je nic takového nepostihne.

            Nkakr - Profil | So 28.1.2012 9:48:42

            malamut >>
            Čemu se divíš i dementní pacienti v Černovicích (brněnský blázinec) mají dle směrnic EU v sobotu dopoledne přístup k internetu. Jedná se o součást terapie a jsou pod dozorem kvalifikovaných ošetřovatelů.....

              Nmasicek - Profil | Pá 27.1.2012 6:23:01

              takove mista mam nejradej,i kdyz tam treba nic nezabere.

                NZajeves - Profil | Čt 26.1.2012 23:06:07

                ...jedna pro přející...

                  NPaul van Drax - Profil | St 25.1.2012 10:56:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                  1) Článek je to pěkný.
                  2) Nechápu tuhle současnou paranoiu. Jasně, není asi zrovna moudré dávat na mrk fotky velkých ryb s přesným určením místa. Ale jak ublíží článek o kráse několikakilometrového úseku řeky včetně slepých ramen? To si myslíte, že to do teď bylo tajemství? Chytal jsem na popisovaném úseku pouze dvakrát, takže mi nepřísluší hodnotit skutečný stav, ale napadat autora za to, co napsal, mi přijde nesmyslné.

                    NLag - Profil | Ne 29.1.2012 12:17:46

                    Článek jako takový je parádní.Hodnotím z pohledu čtenáře jelikož nebydlím v okolí Dyje ani zde nechytám, proto si nedovolím posoudit jeho dopad na stav rybí osádky nebo pořádku na březích.
                    Lokalita zdá se být opravdu nádherná až kouzelná, když zírám na fotky z článku a dále na přiložené v diskuzi,tak mě svrbí ruce a v duchu si představuji jak tam sedím a čekám na záběr.
                    Ovšem když čtu co zde píšete, tak s návštěvou těchto unikátních míst,které je potřeba chránit a udržet jejich biodiverzitu stejně jako v jiných lokalitách po celé ČR,určitě počkám.Nepochopím jak jsou někteří jedinci schopni drancovat naše překrásné vody, hlavně ti starší co by měli mít víc rozumu.Co budete vyprávět svým vnoučatům za 10 nebo 15 let ?Jak jste den co den od vody odnášeli kilogramy ryb a pokuď chtějí nějaké vidět dnes tak je budete muset odvézt do ZOO a postavit je před obří akvárium, kde bude dole štítek Candát Obecný / Stizostedion lucioperca.Tohle
                    je moje noční můra a doufám že tato situace nikdy nenastane.
                    Nejsem ortodoxní C&R rybář, ale v některých lokalitách kde hrozí vymizení určitých původních druhů ryb nebo je počet jejich větších exemplářů téměř roven nule, je potřeba se zamyslet jestli mi za to ta večeře opravdu stojí a rozhodně také nechlácholit sám sebe situacemi typu: Když si tu kudličku může vzít soused Karel tak já si ji vezmu taky přece mu ji tady nenechám na příště nebo dokonce nějaké jiné náplavě.Né všichni rybáři jsou tací a místo trvalého pobytu neurčuje zda je člověk hulvát nebo charakterově vyspělá bytost.
                    K tomu kempování u vody.Myslím že hlavně záleží na lidech,jak se chovají k flóře, tak fauňe nebo k ostatním rybářům a jestli budu jíst čtyři dny guláš z kotlíku nebo paštiky a sušenky a zapíjet to čajem nebo rumem je úplně jedno když to mám v hlavě v pořádku,dokážu se ovládat a vše po sobě pečlivě uklidím.
                    Třeba se k vám někdy v budoucnu zajedu podívat a zasednu ,,Vaše Místo´´. :D Petrův Zdar






                      NLuda - Profil | So 28.1.2012 9:00:11

                      Takový článek může napsat jen člověk, který nechápe jak tím článkem muže celou lokalitu zničit, pravě díky takovím debilům už tam nejsou tak rásné ryby už jen ta příroda. Ale to asi autorovi nestačí a chce zničit i tu přírodu. Nechápu pohnutky, které vedli onoho debila k napsání takového článku. Napadá mě snad jen jedna myšlenka. Takový šlověk si léčí nějaký komplex a chce se zviditelnit: To budou všichni čučet, mam članek na mrku heč! A BUDU TAM MÍT JEŠTĚ JEDEN TO JSEM BOREC CO! JSI DEBIL A TUPLOVANEJ!!!!!!!!!!!!!!

                        NRostid - Profil | Čt 26.1.2012 13:18:19

                        Pokud bych byl masař, kašlal na přírodu a chtěl si hlavně plnit mrazák, rozhodně bych nejezdil x km někam do řiti, když bych se mohl napakovat na nejbližším revíru. Těm je totiž jedno, jestli mají 3 menší kapry nebo jednoho velkýho. Když by přijel slušněj a férovej kluk, co si chce zachytat a má to v hlavě v pořádku, nevidím důvod, proč by mi měl u vody vadit. S takovejma lidma je to totiž stokrál lepší vyjít než z místním neustále napruzeným týpkem, co si každej den přijede na babetě pro nejlépe 2 kapry a zas jede dom.

                          Nantony - Profil | St 25.1.2012 18:10:58 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                          Na úseku Dyje pod NM jsem byl naposledy tuším před povodněmi v r.1997. Tenkrát tam zas tolik moc lidí nechodilo, bývalo tam hafo komárů, za zákaz jsme jeli jenom zavézt věci, potom auto okamžitě zpět, páč nějaký čiperný malý oznamovatel fungoval neustále. Tenkrát nebyl problém nachytat 15kg karasů za den, záběr od kapra také nebyl nijak vzácný. Sumce jsme tenkrát nikdo nechytali, ale jistě jich tam bylo hodně, podle jejich nočního řádění. A přesto jsme tam už pak nejeli. Nedovedu si představit, pokud je to tam tak obsazované a podle všeho i dost vychytané, že bych tam zajel znovu. Nevím, jak ostatní, ale mě tento skvělý Grupův článek spíš odrazuje od znovunavštívení této části řeky. Nechci nikoho urazit, ale pokud to tam opravdu tak vypadá, jak to čtu v článku a z reakcí na něj, tak mám dojem, že tam chodí už jenom zoufalci bez náznaku nápadu, že by to zkusili i jinde. Z rybačky potřebuju mít dobrý pocit z prostředí, záběrů úlovků, atd a né s někým bojovat o místo, kde, když ho už vybojuju čekám na záběr celé dny. Ono je to vlastně dobře, když se tolik rybářů soustředí na jeden úsek řeky. Aspoň pak nejsou na jiných.
                          hola
                          antony

                            Ndosec - Profil | St 25.1.2012 12:55:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                            GRUPA - >> pěkný,když to čtu tak se tam vidím,na rybách.Z mýho pohledu by bylo,ale lepší až budeš mít zase nutkání podělit se s veřejností o svůj článek být trpělivý jako při čekání,na záběr.Články si napiš a na sklonku života z nich vydej knihu se vzpomínkami a fotkami o rybaření,na řece a jejich slepých ramenech.
                            Neber to ve zlým je to jen můj názor.

                              Nfrank - Profil | St 25.1.2012 12:02:46

                              Chlapi klid, netřeba těchto emočních výlevů ! Odebíráte rybářské časopisy ? Zkuste si udělat výčet, třeba za poslední 4 roky, kolik článků, a na pokračování, bylo o těchto lokalitách napsáno.
                              Tak že jeden navíc, mimochodem docela neškodný a čtivý, mnoho nezmění.

                                Notoš - Profil | Út 24.1.2012 22:01:18

                                KOVKA1 >> ,,Starák"

                                  NZbynda56 - Profil | So 28.1.2012 21:24:05

                                  JE MI MOC SMUTNO.Po zhlídnutí těch prvních fotek mě až píchlo u srdce.Úžasná voda.Hodně podobná Odře(jsem ze SM).První dojem -tam bych se chtěl podívat.Ale po přečtení příslušné diskuze
                                  -MÁM STRACH A HRŮZU z reakcí místních rybářů.Podotýkám,že nejsem ani ortodoxní chyť a pusť
                                  ale ani žádný masař.Občas kapřík na gril cejn,plotička na máslo....Lidé ZAČNĚME SE UŽ KONEČNĚ CHOVAT SLUŠNĚ,A KE VŠEMU NEBO KE VŠEM!!!!

                                    Nmalamut - Profil | So 28.1.2012 9:09:36

                                    Luda >> jedinej komplex tu máš ty, jestli tě sere, že tam rybaří i jiní, kup ten kus země a máš klid. Ale ty jsi nejspíš jen jouda, který má problém s pravopisem, tak jen uráží schopnějšího. Každému jde holt něco jiného, tak mazej vyfasovat lopatu s koštětem a upaluj vykonávat veřejně prospěšné práce.

                                      NDring - Profil | Čt 26.1.2012 21:26:18

                                      Hermis_s >> mam za posledni roky vypozorovano, že jakmile se někam nahrnou lidi, tak se ryby stahnou a chytaji se maximalne nasadaci a pokud clovek nezna vodu do detailu a nevi kam nahodit tak tam muze sedet jak namalovanej klidne mesic . netyka se samozrejme kaluzi bez vazek atd, ale ty se pravidlne vymasi kazdych 5-7 let pak upadnou do zapomeni a ryby mezi tim dorostou a tak to jde porad dokola :)

                                        NHermis_s - Profil | Čt 26.1.2012 21:21:03

                                        Dring >> Ano,ten clanek myslim.Je fakt,ze obsahove jsou clanky rozdilne,ale proc zbytecne poukazovat... .Sam dobre vis,ze slepaky kolem Dyje se daji pohrbit za kratkou chvili.


                                          Nlibec77 - Profil | Čt 26.1.2012 20:56:40

                                          Kocháč >> Taky neuznávám chlastací sedánky a dělání bordelu u vody ale ogrilovat si na grilu klobásy ,maso nebo něco jiného nic špatnýho nevidím!
                                          Samozřejmě i uvařit si nějakou dobrotu na vařiču taky schvaluji,jet na 4 dny rabařit a zůstat jen na chlebu a paštikách nelze.
                                          Podle mě je tohle kempování!

                                            NFrikulin - Profil | Čt 26.1.2012 20:35:23

                                            čeman 29 >> Napadáš tady ostraváky, ale Ty si myslíš, že z vás brňáků jsme tady všichni odvázaní? Nechci se nikoho zastávat, je totiž úplně jedno jestli je to brňák, ostravák nebo můj soused na babetě, který denně odveze hromadu ryb.... Stačí se podívat, že situace je v celé ČR v podstatě stejná....

                                              NPeta Dobeš - Profil | Čt 26.1.2012 16:16:52

                                              článku dávám za 5!!!!! a to za propalování revírů!!! bazar

                                                Nčeman 29 - Profil | Čt 26.1.2012 16:09:51

                                                Toony >> Nevim jak se to bere u vas ,ale tady jsou nekteri lidi hovada,jsou tady najezdy ostravaku a jinych prasat(nerikam ze jsou vseci spatni)kteri ti bud tu rybu odvezou na soukromak nebo zmasi .......

                                                  Nkakr - Profil | Čt 26.1.2012 16:00:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                  Před 50ti roky MO vydávaly mapky svých revírů i s popisem jak se k nim dostat a nikoho ani ve snu nenapadlo, že se jedná o nějaké "propalování fleků".

                                                    NKocháč - Profil | Čt 26.1.2012 15:47:37

                                                    Hrozně rád bych, aby vycházely články z našich revírů a s krásnýma fotkama, ale nezasloužíme si je a pro jejich dobro by vycházet neměly.

                                                      NRostid - Profil | Čt 26.1.2012 13:09:13

                                                      Jak to tady tak čtu, tak taky přidám svůj názor. Pokud by se vše začalo řádně kontrolovat, tak by ony hovada odtáhly jinam, jelikož by se jim to prostě nevyplatilo. Hovado může být rybář místní stejně jako ten z daleka. Pokud takovej rybář na revíru párkrát narazí, jsem přesvědčen, že si dělání bordelu a porušování pravidel rozmyslí nebo se přesune jinam. Propíchávání kol, další ničení a krádeže mají podle mě beztak v drtivé většině na svědomí místní, protože jim někdo zasedl jejich flek a ještě si dovolí přijet od někud z daleka. Pak se divte, že si někdo zaparkuje tak, aby viděl na auto. Propíchávat kola by se měli těm, co jsou zajetí u vody a ne těm, co dodržují pravidla tím, že stojí, kde mají. To ale někteří retardi nejsou schopní pochopit! Místní se budou furt ohánět, že jsou to jejich vody, ale kolikrát jim svým jednáním spíš škodí než pomáhají.

                                                        Nlada78 - Profil | St 25.1.2012 14:49:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                        GRUPA - >> Pěkný článek. Žiju tam a vím,že to není tak horký,jak se tu píše. Jsou jiné věci co mi vadí-bordel u vody,přemnožený bobr,auta v zákazu vězdu. Ty co zustanou stát před značkou maj propichané gumy. Ryba se dá chytit vždycky,když se to umí.

                                                          NDring - Profil | St 25.1.2012 10:22:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                          Rados >> zrovna ty bys měl být potichu, máš lví podíl na propálení fleků na dyji kamaráde.

                                                            Nkohi - Profil | St 25.1.2012 8:20:47

                                                            GRUPA - >> pěkný článek, ale opravdu trochu smutný...velké ryby rychle mizí páč se prodávájí do soukromáků...to je hlavní důvod proč soukromáky nenavštěvuju a doufám, že nikdy nebudu..prostě je nebudu podporovat z tohoto důvodu....škoda, že takových lidí není více.

                                                              Nčeman 29 - Profil | St 25.1.2012 7:24:58

                                                              otoš >> Do 5ti let uz tam nikdo chodit nebude bo tam uz ani supina nebude!

                                                                NHrdobec - Profil | Út 24.1.2012 22:37:16

                                                                GRUPA >> Hůř už bejt nemůže bo víc lidí se tam ani nevejde:-(

                                                                  NSoulfish - Profil | Ne 29.1.2012 21:03:39

                                                                  afjee >> tak to beru..však já ho taky pustím - prvně do saku, pak do igelitky a následně na pekáč.. takže vlastně jednou chyť a třikrát pusť... CH a P dostane zcela nové rozměry...

                                                                    Njon007 - Profil | Ne 29.1.2012 19:18:25

                                                                    Hele,jeden můj známí z MRKu chytil na Dyji rekordního pstruha tak si myslím že by se sem hodil (gratulace posílejte na adresu frost862).

                                                                      NErva - Profil | Ne 29.1.2012 19:03:59

                                                                      libec77 - Věř že pokud jste v rodině všichni zdraví ,tak nemáš důvod něco takového hledat a pátrat kam můžeš a kam ne ,ale pokud se to stane tak se ti otočí život ve vteřině .

                                                                        NKubajz - Profil | So 28.1.2012 21:47:00

                                                                        Něco k článku.Sama Dyje je tak strašně provařenej revír,že je mě doslova blujno.To myslím vážně,protože ji znám poměrně dlouho a dění na Dyji v průběhu 6-8let je vrchol všeho hnusu.Bohužel jsem toho sám účastníkem,protože ještě furt to zůstal můj nejoblíbenější revír,i když se sám sebe ptám už nejmíň 3 sezóny proč.Je to prostě srdcovka,ať je to,jak je to.Takže v tomto případě už článek bohudík ničemu neuškodí,ale nejsem nadšenej z poukazování na další,méně postižené revíry,které jsou daleko zranitelnější než řeka.Samozřejmě vím,že v době Googlu apd.je těžko něco utajit,ale tímto způsobem na revíry upozorňovat je pro mě nešťastné.Rybářský tlak na podyjí celkově je na hranici únosnosti a někde už přes.Možná si někdo řekne " á další místní zasran,kterej nám to nepřeje",ale jen místní vidí,co se s vodou děje během celé sezóny a proto se takovým článkům tolik bráníme.Asi nejen na JM.Takže abych to shrnul,článek moc pěkně napsaný a vysvětlující,ale k prdu.Sorry

                                                                          NKocháč - Profil | Čt 26.1.2012 20:53:40

                                                                          libec77 >> Ne, negriluju. A už nevozím ani vařič na kávu. Zalezu s brolíčkem a snažím se zbytečně z okolní přírody nečnít. A budu se to snažit dotáhnout co nejdál. Rád jezdím sám.

                                                                            NFishky - Profil | Čt 26.1.2012 12:43:40

                                                                            Zajeves >> Víš proč Včelín? protože na té vodě nemáš co propálit, tam chodí kvanta lidí, fleky jsou krásně vydupané a víc lidí už se tam nevleze. A víš proč Bruksa? protože tam nic není a nic tam nechytíš ani kdyby ses na obočí postavil a nadšeně u toho mrkal, obě vody jsou kaput, takže obavy o ně nejsou na místě. Diametrálně jiná situace je s revíry, kam se jezdí méně a to by mohl být kámen úrazu. Veme se článek za precedens a příště to může být část Berounky, Jihlavy či Sázavy. Ryba v řece migruje v řádu kilometrů - kapr, amur, tloušť i cejn. Kdo viděl hejna čítající stovky jedinců, jak valí proti proudu či s proudem v pravidelných intervalech, ten pochopí proč není důležité sedět přesně na tom či onom místě, ta samá ryba se dá chytit v krátkém časovém úseku klidně o kilák jinde, to není žádné tajemství. Také není žádné tajemství, že do ML se nepíší revíry jen tak pro nic za nic... takže proč nezačít uvažovat a přestat nevědomky likvidovat revíry? ;-)

                                                                              NJJanekk - Profil | St 25.1.2012 20:40:15

                                                                              Moc hezký článek, je vidět, že autor řeku zná a má ji opravdu rád. Nikdy jsem tam nechytal ale musí to být krásná řeka.
                                                                              Stejně, podle mých osobních zkušeností si člověk oblíbí ten revír, kde nejvíc chytá, protože to tam má nejblíž. To přichází tak nějak samo. Já bydlel několik let v Křivoklátě, tzn. Berounka, kraj Oty Pavla atd. Hezčí krajinu ani řeku jsem si neuměl představit. Pak jsme se přestěhovali do Prahy, což byl zpočátku šok, ale teď je pro mě jasnou jedničkou Vltava. Kolem Prahy, nebo dokonce v některých partiích kde je víc klid i ve městě. Prostě má jinou atmosféru, takovou tajemnější, je tu víc druhů ryb a jsou i v průměru větší.
                                                                              Ale kdybych se měl stěhovat na Moravu, určitě bych si zamiloval třeba Dyji nebo jinou nejbližší řeku...
                                                                              Takže se těsím na další článek.

                                                                                NPetr64 - Profil | St 25.1.2012 17:12:26

                                                                                martin007 >> Myslím,že nejde o to jestli je něco daleko nebo ne.Taky si občas vyrazím za hranice krajeKdyž potkám u vody rybáře z čech,SM nebo občas i ze slovenska,taky s nima splknu.Pokud si potkal v Praze na rybách moraváky,zajímalo by mně,jak dlouho si je tam potkával.Na Dyji totiž není nic neobvyklého,když se na jednom místě 1.května postaví pár stanů a ty se balej na konci srpna.Máš zablokovanou vodu na celou sezonu určitou skupinou lidí,která se tam po týdnu střídá.Nevím jak by se to líbilo tobě.

                                                                                  Nčeman 29 - Profil | St 25.1.2012 14:27:30

                                                                                  Fullnek >> Na ramenech uz je ho.no je to vymlacene ,poodvazene a nebo napichane na vidle na jare pri treni na vidle........

                                                                                    NFishky - Profil | St 25.1.2012 11:33:06

                                                                                    honzin2236 >> to není o fleku, to je o totálním zdrancování revíru, o revíru kam před tím žádní rádoby rybáři nechodili ale jak se napíše tam a tam to bere, tak šup jedém - do auta čtyři, ať se benzín vyplatí, k vodě na víkend, ať už ta cesta stojí za to - když už se tam jede a je to na tutovku, jak to autor psal, že tam jsou velký ryby. No a po takových nájezdech máš pak vysekaný vydupaný fleky bez zeleně od hovad, co se neumí chovat, koleje vyježděné až k vodě, i když se tam autem nesmí, no a taky vodu bez ryb...

                                                                                      NFishky - Profil | St 25.1.2012 10:13:01

                                                                                      ...tak a teď si na Dyji už nesednete nikdo, dobře vám tak.

                                                                                        Nčeman 29 - Profil | St 25.1.2012 8:54:39

                                                                                        Toony >> Co to meles!byl jsi tady vubec nekdy?vzdyt ty reviry jsou pod neustalym tlakem a tohle jim rozhodne nepomuze,zadnej vztah tady ktomu nemas tak se zdrs priblblych komentaru....

                                                                                          NSeržant55 - Profil | St 25.1.2012 4:54:36

                                                                                          Dyje je Dyje,ale kde je ta krásná voda která zmizela pod hladinou.Grábrle u šakvic,čapí jezera,podkovy ařeka rozlitá do širého kraje.Když začala voda klesat a ryby brali jak oživot. To je už dávno zatopeno i s tou největší romantikou. dyje zůstane krásná i mezi tou betonovou regulací, je to tím že je to DYJE.

                                                                                            NSaimon - Profil | Út 24.1.2012 23:41:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                            žádnej velikán, ale na to moje chytání... Z okolí Bulhar
                                                                                            ale už je to tam fakt dost vybraný a přes prázdniny je to uplně hrůza

                                                                                              Notoš - Profil | Út 24.1.2012 22:16:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                              nejhezčí jsou ramena Dyje na podzim...

                                                                                                NHrdobec - Profil | Út 24.1.2012 21:37:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                GRUPA - >> Super článek o místech který jsou snad nejhezčí co znám. Mám v Zaječí kámoše tak nejmín jednou ročně na pár dní vyrážim a to právě jen ve všední dny,kdy je relativní klid a to si užívám.Nejde mi tam jen o ryby ale hlavně o tu přírodu a setkání s kamarády se kterýma se moc často nevidim. Máš ode mne jedničku chlape.

                                                                                                  NVojtin - Profil | St 1.2.2012 8:35:28

                                                                                                  libec77 >>
                                                                                                  Myslím, že dotyčnému by ty fotografie neměly ublížit. Vždyť je zřejmé, že ryba byla navrácena vodě a bylo s ní šetrně zacházeno. Navíc autor děkuje rybářům, kteří ty fotky pořídili, z čehož je zřejmé, že vznikly spontálně a nejednalo se o žádnou maškarádu, kdy by byla ryba dlouho z vody. Reagoval jsem proto, že bych rád věděl, zda to byla halavtka. Musím přiznat, že z návratu hlavatky do povodí Dyje bych měl skutečně radost. Dříve bych si myslel, že je to utopie, ale když dnes vidím jak se podařilo do Dyje úspěšně reintrodukovat mníka, tak bych věřil i možnosti návratu hlavatky.

                                                                                                    NIGRÁČEK - Profil | Po 30.1.2012 8:41:12

                                                                                                    podle těch aut co tam denně projedou ,tak je tento stát potažmo rybáři sám invalida./invalidům se omlouvám/

                                                                                                      Nlibec77 - Profil | Ne 29.1.2012 18:53:18

                                                                                                      Erva >> To je blbost spíš to policisté toleruji ale vjed do jednosměrky atd. to by mohli i jezdit na dálnici v protisměru!!!!

                                                                                                        NFishky - Profil | Ne 29.1.2012 18:27:24

                                                                                                        PYTLAKS >> Pěkný ryby. Je to veřejné tajemství - jak se o nějaké vodě začne mluvit, tak jde do kytek, jestli má 1,5 ha, tak dříve, jestli 1500 ha tak o něco později, ale už nikdy to tam nebude takové, jako dřív. Ale ryby tam byly krásné :-)

                                                                                                          NFishky - Profil | Ne 29.1.2012 15:24:50

                                                                                                          PYTLAKS >> moje řeč, bývalo tam pěkně, pak se to nějak zvrtlo, nikdo pořádně neví proč, jedni to hází na domácí, jiní na zbytek republiky, masaře, bobkaře či kapraře, ono je to vlastně jedno, ale pro ty co tam kdysi byli zůstanou pěkné vzpomínky :-)

                                                                                                            NKocháč - Profil | Ne 29.1.2012 15:01:54

                                                                                                            PYTLAKS >> ten akord co zrovna hraješ je E7, že jo? :o)

                                                                                                              NDring - Profil | Ne 29.1.2012 12:25:30

                                                                                                              Lag >> kdybys jel, tak mě napiš, ukážu ti kde je Grupovo místo, by čóhal až by přijel ;-))))))))))

                                                                                                                NRedfish_Brno - Profil | Ne 29.1.2012 11:34:36

                                                                                                                Dring >> To nikdy :-)

                                                                                                                  NMrKos - Profil | Ne 29.1.2012 11:10:23

                                                                                                                  Kocháč >> jak průser, co průser? dobrý je to... já su fakt rád že Mušov + okolí se stal centrálním shromaždištěm kaprařů z celé Moravy

                                                                                                                  tak zafungovalo oddělení zrna od plev v praxi

                                                                                                                    NDring - Profil | Ne 29.1.2012 10:57:49

                                                                                                                    Kocháč >> ale vydržels to dlouho, máš můj obdiv ;-)

                                                                                                                      NKocháč - Profil | Ne 29.1.2012 10:56:27

                                                                                                                      Dring >> Už mě to nebaví a nic prosazovat nebudu, je to k ničemu, podívej se na nonstopku, prostě průser. Budu si chytat svoje někde zašitej, ale určitě ne na Bulharech, to ani omylem. Nemám rád vedle sebe na fleku kaprařské teamy, to raději místní masařku.

                                                                                                                        Nlada78 - Profil | Ne 29.1.2012 10:37:25

                                                                                                                        Dring >> No vidíš. Kdo je to Krása? Nějaký bůh? Zákonodárce? Neznám. Pokud se ty tady chvástáš,že chyání v noci není zločin,tak proč ti vadí auta u vody? Jsi stejní jako oni.

                                                                                                                          Nrybol - Profil | Ne 29.1.2012 10:34:38

                                                                                                                          Spousta z vás má názory,jako by vám ten revír patřil,nevidím na tom článku nic špatnýho,stačilo by jen,kdyby rybáři ctili zákony a rybářský řád a rybu brali jako svého přítele a ne kus masa ,který si od vody musí odnést.Všechno je jen ve vás ,Dyji si ničíte vy sami!!!!!!!

                                                                                                                            NDring - Profil | Ne 29.1.2012 10:32:24

                                                                                                                            lada78 >> bylo mě to několikrát nabízeno, nedám se k RS ze dvou důvodů: vadí mě osazenstvo ve vedení místních MRS, jednoduše jsme generačně jinde i naše názory jsou jiné, nemám nervy jako Kocháč abych se pořád dokola pokoušel něco prosazovat a doufal, že to jednou vyjde :-) a za druhé, vědomě porušuju rybařský řád protože jak říká Krása, chytáni v noci není zločin, patřím k těm "blbům co za víkend nasypou několik tisíc do vody a nic si neodnesou :) dal bych to nerozváděl at Grupovi nespammujem otazku

                                                                                                                              Nmalamut - Profil | So 28.1.2012 9:54:54

                                                                                                                              kakr >> no tady to vypadá, že si ošetřovatel odskočil a dementa nechal bez dohledu, snad se to nebude opakovat, a lehkomyslný ošetřovatel bude po zásluze potrestán. Ten nebohý tvor s tváří připomínající vzdáleně lidskou, který si říká Luda, ten za to nemůže.

                                                                                                                                NLuda - Profil | So 28.1.2012 9:26:13

                                                                                                                                ÁÁÁÁÁ paráda jádro debilů se ozvalo, a docela rychle, to jsem rád, že jsem zasáhl ten správný cíl. No jo no, hold pravda bolí co klucííííí

                                                                                                                                  NErva - Profil | So 28.1.2012 9:03:58

                                                                                                                                  Luda - Ahoj nevím kdy jsi tam byl naposled ,ale tahle lokalita je za zenitem minimálně 5let, tak jako 90%vod u nás :)))

                                                                                                                                    NGRUPA - Profil | Pá 27.1.2012 14:02:36

                                                                                                                                    Dring >>
                                                                                                                                    To chce klid, myslel jsem že to bude horší.

                                                                                                                                      NChlebyk - Profil | Pá 27.1.2012 0:58:07

                                                                                                                                      GRUPA - >> No popravdě jezdím na Dyji už jenom jednou ročně a to vždy v den výlovu rybníka Vrkoč.Jdu vždycky mrknout na výlov a pak hurá do Bulhar.Jezdím každej rok na stejný místo na první flek k tzv. Járku a zatím jsem si každej rok sednul,ale bude to spíš tím že na místní už je v tu dobu zima a kaprařum se taky moc nechce.Na druhou stranu ale zase musím říct že už na tom fleku tahle máčím nástražní rybičky už několik sezon po sobě a nikdy jsem neměl ani potah,natož tak rybu :-))) Letos jsem si ale přece jenom něco odvez,někdo tam nechal u ohniště nejspíš na podpal tlustou knížku 1000 let myslivosti,tak jsem aspon bratránkovi vášnivýmu myslivci udělal radost když jsem mu ji dovezl :-))

                                                                                                                                        Nlisak1 - Profil | Čt 26.1.2012 21:27:41

                                                                                                                                        Fishky >> Já si myslím, že už to po tomhle článku horší nebude. Všichni tu píšete jek je to hrozný, že se tam nedá sednout. To podle mně znamená, že to místo je profláklí delší dobu a ten článek situaci nezhorší. Já jsem z vysočiny a nikdy jsem tam nechytal, ale mám spoustu známích , kteří tam jezdí už min 5 let.Ty se to dozvěděli z časopisů. To by si pak mohl psát i o p. Kučerovi a jeho partě z Mikbaitsu, ze se na prvním fleku na šestce nedá sednout. Ty to řekli na DVD

                                                                                                                                          NDring - Profil | Čt 26.1.2012 21:15:40

                                                                                                                                          Hermis_s >> není tam nic konkretního tak proč ne. jestli máš na mysli článek pana šéfredaktora časopisu Kajman tak to bylo jiný kafe, kdyby nedejbůh chytil nějakou slušnou rybu napsal by i GPS souřadnice fleku kde to bylo, stejně jako jeho bratr napsal článek o chytání candátu na D5, teď si tam díky tomu může už chytnout akorát toho svýho malýho v gatích .

                                                                                                                                            NKocháč - Profil | Čt 26.1.2012 21:07:49

                                                                                                                                            libec77 >> Jsem vyžranej dost, beru s sebou plechovku paštiky a nějakej rohlík, to sežeru hned na startu, abych měl popelník na těch x desítek špinek/den :o) Dvě noci se dají v pohodě dát a o to víc se těším domů na šnycl :o)))

                                                                                                                                              NFishky - Profil | Čt 26.1.2012 20:58:06

                                                                                                                                              libec77 >> nikdy nikdy nikdy :-) od 16ti let nespočet nocí v létě, na podzim i v zimě, ale nikdy jsem s sebou neměl gril ani vařič, ale na Tovačov jsem jel vysloveně jako asistent kuchař (ale to bylo fakt jen jednou a ta akce je dost jiná od standardního lovu...) a byla to celkem sranda, teda jediná, když týden ryby nebraly :-) jinak vydržím na sušenkách a konzervách, o to víc se pak těším domů :-)

                                                                                                                                                NZajeves - Profil | Čt 26.1.2012 20:34:20

                                                                                                                                                Fishky: Když už používáš silná slova jako hlupák, podívej se nejprv do zrcadla, jestli tam třeba neuvidíš ženské přirození. Zůstaň na Včelínku, chytej si se Smaženkou stokrát chycené kapry a zůstaň "Měšťákem"... protože my "vidláci" jsme jenom hlupáci. Doufám, že tě kapři dyjáci slyšeli...

                                                                                                                                                  NKocháč - Profil | Čt 26.1.2012 20:17:24

                                                                                                                                                  Končan >> Klasika, kaprařina made in ČR :o)) Ještě chybí bečka a gril

                                                                                                                                                    NValdacz1 - Profil | Čt 26.1.2012 20:06:36

                                                                                                                                                    Marťásek >> Dva dny sleduju Grupův veřejnej linč a přemýšlím jak některejm hysterkám vysvětlit že jsou úplně vedle...... Pak si přijde Marťásek a všechno mě to vyrve z huby:-)) Jo a k těm komárům, nejsou jediný, je tam porybnej,novej,mladej,nekompromisní a M-faktorům podkuřuje že si až myslím že nemá pud sebezáchovy:-))

                                                                                                                                                      Nfrost862 - Profil | Čt 26.1.2012 18:55:19

                                                                                                                                                      Marťásek >> Jo to máš pravdu,taky sem potkal jednoho...povídal"kapři neberou,tak aspoň červenky pro slepice...jim je pěkně nasekám,to máš pak vidět!"měl tam ale 5 kousků,moc nechybělo.....

                                                                                                                                                        Nkakr - Profil | Čt 26.1.2012 18:47:37

                                                                                                                                                        Fishky >>
                                                                                                                                                        BJ se rozpadlo, ale máš pravdu, jenže se jednalo o návesní rybníček velikosti cca1,5ha.
                                                                                                                                                        Ramena Dyje o kterých je v článku řeč mají více jak 200ha a každý si je může prohlédnout na netových mapách, o tom se nám ani nesnilo. Navíc existují mapy revírů, s popisy , GPS souřadnicemi, tak prosím neblbněte a nekamenujte autora článku. Fakt napsal jen notoricky a obecně známé věci.

                                                                                                                                                          Ndosec - Profil | Čt 26.1.2012 18:39:55

                                                                                                                                                          Kocháč >> přesně tak,občas mě připadne,že kakr(nic proti němu) je pozadu jak ty panflety co sbírá :-))
                                                                                                                                                          Pamatuju si,když jsem jezdil s kamošama do Bulhar poprvé v patnácti.Vlakem do Zaječí a pak šórem.to mě i ta luža chutnala jak jsem byl vyplivlej :-))) Do Stracheca ještě než byla zatopená pětka to nebylo tak strašný vlakem do Šakvic a zase šórem a po cestě se člověk i najedl,když bylo zralý víno :-))

                                                                                                                                                            NFishky - Profil | Čt 26.1.2012 18:34:49

                                                                                                                                                            dosec >> tak tak a navíc efektivita lovu před 50ti lety byla úplně někde jinde, teď jsou šňůry na metrák a multiplikátory a pruty co s něma pošleš olovo na 150 m a nástrahy co nemusíš den přehazovat... rázem není tak velkej sumec, kapr, amur, štika či candát, který ho by nešlo z vody dostat a historky o obřích rybách pomalu berou za své, už nejsou přetrhlé silony, narovnané kované háčky, zlomené pruty. Dnešní háček se jen tak nenarovná, pruty takřka zlomit nelze, pokud se neskřípnou mezi dveře a silony či šňůry jsou také jinde. Co zabere jde z vody a je po romantice ;-)

                                                                                                                                                              Nprdec - Profil | Čt 26.1.2012 18:30:56

                                                                                                                                                              GRUPA - >> Super článek.Dyju mám rád a vždycky aj mět budu.

                                                                                                                                                                NZajeves - Profil | Čt 26.1.2012 16:34:54

                                                                                                                                                                Fishky: Podívej se, jak je Dyje zanesená, bývala to hluboká řeka, ryby se měly kde schovat... myslíš, že kapry nachytáš ve vodě, kde je jí po kolena?? Všechno se mění...nejen lidi

                                                                                                                                                                  NZajeves - Profil | Čt 26.1.2012 16:28:07

                                                                                                                                                                  Fishky: Takže podle tebe jsme všichni, co bydlíme na jihu "vidláci" a ty jsi nezdorný pesimista s problémy se sociálním začleněním. Pokud tolik nedůvěřuješ lidem, jak lze vycítit z tvého arogantního postoje vůči všem, kteří neuplatňují C&R, tak nechápu jak můžeš točit videa pro lidi... a když se tak biješ za Dyju, jak můžeš říct, že je to kaluž nebo potok... ještě chvilku nám tady val klíny do hlav o dobrým chování u vody a tvoje dvd už si nikdo nikdy nekoupí... jak psal Toony, navrhuju ti se odstěhovat! Tady je ti to tutově malý, experte:-)

                                                                                                                                                                    NFishky - Profil | Čt 26.1.2012 15:12:59

                                                                                                                                                                    Toony >> Dyje a Labe se už srovnávat nedá, koukni do ML, tam jsou fotky s kapři i v zimě v pohodě a né jedna, kapři tam jsou a chytají se pravidelně a ne malí, Labe je mnohem větší - Dyje vedle něj jen takový potok, který se vychytá a je po srandě, když nepustí vodu z Mlýnů, tak tam nic není a žádný jatka se nekonají. Není tu K70 ale je tu halda "vidláků", co rybu vyberou z kaluží po povodni ještě než se pořádně rozední a RS zjistí, že opadla voda a má se něco hlídat ;-)

                                                                                                                                                                      NZajeves - Profil | Čt 26.1.2012 14:38:10

                                                                                                                                                                      Fishky >> pokud se pojedeš podívat na Dyji pod Mlýnama nebo kolem BV od května do října, tak zaplačeš... dneska už je to totiž úplně jedno! Jedno to možná nebylo před 15-ti lety, kdy jsem chodil na ryby tam, kde jsi málem člověka za celý den nepotkal. Tehdy byla ryb plná řeka a velcí kapři se dali chytit úplně všude. Dneska už i tam je profláknuto... říkej si co chceš, ale k téhle situaci přispěl nejvíc boiliesový boom, kdy i ti největší nerybáři a lidi bez vztahu k přírodě zatřepali rancem a vysolili nehorázné papíry za výbavu a koule. Těmto lidem nevysvětlíš, podstatu C&R, protože oni ten vztah k přírodě a úctu k rybám v sobě nemají. Možná teď mluvím jako ekolog, ale k tomuto chování musí člověk dospět. Není přece špatné si občas rybu vzít, ale chytat ryby na kšeft je zhovadilost. Na tom ale přece nezmění nic jeden článek... vsázím boty, že kdyby byl o vláčce, tak řvat nebudeš... kdo bude chtět na Dyji jet, tak prostě pojede. Mrkne na google a razí.
                                                                                                                                                                      V ML, když víš odkud dotyčný je a oblast máš zmapovanou stejně určíš, kde to je.. a může tam mět napsaný "Fishkyho Zajícov":-) je to úplně jedno! Lidi byli, jsou a budou darebáci, s tím nic neuděláš. Slyšel jsi někdy o pytlácích, co chodili na Dyji s čeřenem? To byli teprve masaři. A co Rakušáci a Slováci?? To je podle mě humus!

                                                                                                                                                                        NZajeves - Profil | Čt 26.1.2012 12:29:49

                                                                                                                                                                        Článek pěkný, v pohodě... jen mě opět fascinuje arogance ze strany držitelů atestu největší diskuzní rypáci Kocháč, Fishky a spol.. Když dva dělají totéž, není to totéž!?!
                                                                                                                                                                        Což takhle natočit další film na Včelínku nebo Brukse a bláhově si myslet, že revír zůstane utajený?
                                                                                                                                                                        Hoši, jste trapní a hrajete si na profíky... Lidi rádi objevují nové revíry, a to, že se chytne někde spousta velkých ryb se roznese rychle. Dyje je profláklá po povodních 97', kdy zůstal ve vratech pětky zaklíněný týden strom a mraky velkých ryb zdrhli do řeky... takže se hoďte do klidu a nechte lidi v klidu žit a chodit na ryby.

                                                                                                                                                                          Nazur - Profil | Čt 26.1.2012 9:00:49

                                                                                                                                                                          tak to je velice pěkně popsaná lokalita,sám na tyhle ty místa jezdím od dvanácti let dnes je my o dvacet let více a za tu dobu sem tam prožil všechny proměny,vyděl jsen tam poprvní bobra atd atd,ale jedno vím přesně i když z místní obsadkou ryb je to slabší a slabší,tak v mém srdci je to nejkrásnější revír a jsem ochotem na něj jezdit i když to mám vzdáleno nějakých130km. No prostě je to jak se ženskou láska na první pohled.Přeji všem srdcařům at mají pořád rádi tenhle revír,protože pěkných míst u vody ubývá,petrův zdar.

                                                                                                                                                                            NFreeskate - Profil | Čt 26.1.2012 8:42:01

                                                                                                                                                                            Moc pěkný článek. Na slepé ramena chodím nejraději, i když posledních pár let se spíše po příchodu jen naštvu. Dost často bordel a nebo nějací č....ci s autama co stoji 2 m od břehu. Kdybych věděl, že nemají povolení, tak jim ty gumy prořežu osobně. K lidem co nedodržují pravidla se slušně chovat nemá cenu. Pokud si tam nekdo veci jen priveze a hned odjede, tak to se dá chápat, ale aby tam stál 3 dny, to už je moc! Osobně jezdím na tyto ramena na kole cca 10 km. Tu možnost má každý a když zaparkuje v okolních obcích, tak se mu s autem určitě nic nestane. Jinak obsádka ryb je průměrná. Nejvíc asi násaďáků. Okouna nebo Lína vidím tak 2 x za rok. Pokud to srovnám s dřívější dobou, tak se mi chce brečet. Kdyz se tak zamyslí, tak tam chodím jen z nostalgie :)

                                                                                                                                                                              NKuja - Profil | St 25.1.2012 20:09:48

                                                                                                                                                                              hraji >> Zdravím pane,ani se nedivím vaší reakce na tento "článek",vaše odpovědi v "poradně" ty opravdu stojí za to !!

                                                                                                                                                                                NGRUPA - Profil | St 25.1.2012 19:33:53

                                                                                                                                                                                libec77 >>
                                                                                                                                                                                Nejlepší je Budvárek na stánku. :-)

                                                                                                                                                                                  Nhraji - Profil | St 25.1.2012 17:15:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                                                                                  Hezký článek a hodně, pro mě, naprosto nepochopitelných reakcí.
                                                                                                                                                                                  Ale tak už to bývá. Věřím, že nejvíc křičí o prozrazování míst ti, co tam za rok jedou dvakrát až třikrát, v lepším případě vůbec, ze strachu, aby jim někdo mezitím nezasedl jejich místo na místním kačáku.

                                                                                                                                                                                    NBezďa - Profil | St 25.1.2012 11:51:16

                                                                                                                                                                                    Článek krásnej a bez ale. Je to jedno z neprofláklejších míst v republice tak tento článek už mu bohužel ublížit nemůže.
                                                                                                                                                                                    Spíše fotky a informace v můj lov ublíží víc. Nejsou tam fotky ryb a za místama překupníci ryb nejezdí. Těm je fuk jestli je někde hezká příroda nebo beton. Ti jezdí pro komoditu a tou je pro ně kapr.
                                                                                                                                                                                    Podle mě se musí víc ryb odtahat z Mušova. Třeba takovej lov na lodi je totálně bez kontroly,...

                                                                                                                                                                                      Nloda30 - Profil | St 25.1.2012 11:34:15

                                                                                                                                                                                      Pěkné... Ale i přesto tam hned nepoletím.Myslím, že kritika je malinko přehnaná. Byl jsem v těch místech sice jen jednou na kukačku, ale je fakt, že lidí tam bylo dost. Že by ale tento článek tam přitáhl hromady rybářů oproti současnému stavu si nemyslím.

                                                                                                                                                                                        Nmartin007 - Profil | St 25.1.2012 10:46:04

                                                                                                                                                                                        Dle mého názoru dobře napsaný článek který člověku přiblíží místní poměry,pokud by zde nebyla zmínka o revíru článek by ztratil význam a nemějte strach já tam nepojedu,mám to krapet z ruky i když jednou bych chtěl.

                                                                                                                                                                                          NHlinomaz - Profil | St 25.1.2012 9:52:40

                                                                                                                                                                                          GRUPA >> Nechápu smysl takovýchto článků. Když se Ti tam tak líbí, proč děláš všechno proto, aby to šlo do pr.......! A nekoktám, myslím si že zřetelně artikuluji.

                                                                                                                                                                                            NGRUPA - Profil | St 25.1.2012 9:05:31

                                                                                                                                                                                            Rados >> a kde to bude? Já tam pojedu kolem dubna, určítě tam budou tahat všichni 20 kg kapry a já u toho budu váza. Hlavně se budu strašně bát............ Všichni se teď díky mě vrhnou na ramena D4c........................ To bude invaze jako prase................

                                                                                                                                                                                              NToony - Profil | St 25.1.2012 8:38:11

                                                                                                                                                                                              Rados >> A ty jsi docela nervoza, nemyslis?

                                                                                                                                                                                                NPetr64 - Profil | St 25.1.2012 7:54:30

                                                                                                                                                                                                čeman 29 >> Smutnej pohled bude jen pod vodu.Okolí se moc nezmění.

                                                                                                                                                                                                  NBezďa - Profil | St 25.1.2012 1:12:32

                                                                                                                                                                                                  ahmed >> Souhlas s tím, že hůř už fakt být nemůže. On se proflákne zase jinej revír. Je to věčnej kolotoč. Teď v době mobilů je to hrůza. Kde jsou ty časy kdy jsme se bavili o rybách "až bylo po všem". Teď se chytí jedna slušná ryba a do dvou hodin to začne najíždět. A to není jen na Dyji, ale všude.

                                                                                                                                                                                                    Červené karty: Luda, Fullnek